Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:04:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14629460 alkalommal)
0 Felhasználó és 52 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3150 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 16:46:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.06 csütörtök, 16:27:31
No!
Akkor a nyomdokaidba lépek!
Csak azzal a külömbséggel,hogy én felfedem a titkot!
Én nem paszuly szabadonfutót vettem!
Hanem Fordot!Mégpedig a 2000es évjáratú benzines 2.0ás mondi generátor szabadonfutó szíjtárcsáját!
Ugyanis arra készült!
Megkaptam 18,8e ft-ért (új) és patentül pásszol a sima helyére!Egyetlen átalakítást kell ezközölni a generátor pajzsán!Mégpedig van rajta egy kiálló 8mm-es váll,aminek a helye az eredeti tárcsán kivan könnyítve.Na ezt a vállat lekell vágni a pajzsról,mert a szabadonfutó szíjtárcsában nincs ez a kikönnyítés,mert ott abban a csapágy végzódik ott!
Továbbá esztergáltattam műanyag csapágyházakat,és megcsinálom örök életűre a görgőket.A benne lévő 6002es csapágyak helyére bekerül 6303as csapágy (kb 3x akkora),és sokkal tartósabb lesz,és ami lényeges,hogy ezután bármikor cserélhető!Az eredeti meg szerintem szándékosan alulméretezett-tudod,fogyasztói társadalom....
!)
Remélem nekem is beválik,és ahogy nézem kevesebb mint fele annyiból kijövök......!
Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3151 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 17:57:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.05.06 csütörtök, 16:46:18
Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.
Én is bízom,hogy végre minden ok. lesz vele.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3152 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 18:00:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.05.06 csütörtök, 16:46:18
Örülök, hogy megoldódott. Nekem nagyon bevált, úgyhogy nem sajnálom rá a pénzt utólag.
Asszem készítek egy facca cikket is az átalakításról!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3153 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 18:11:09 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 16:17:46
Felhívtam a szerelőt, és azt mondja, hogy a csúcsok nem dolgoznak... Este megmutatják valakinek, aki jobban ért tán hozzá, és holnap reggel szólnak, hogy mi van. Létezik, hogy vettem 4 új rossz porlasztót bele? Ma már be sem tudták indítani. Lassan sírva fakadok már.
Erről beszélek.
nincs nyomás? rossz a szivattyú. Ja mégsem, mert rossz a szelep -> Csere (80 helyett 2xeFt). Mégsem jó... Ja, rossz a 4 porlasztó -> csere (220eFt).
mégsem jó.... ja, mégis rossz a CR pumpa -> csere (250eFt)
mégsem jó... ja, kontaktos az ecu csatija, rossz az IDM, tilt az Immo, stb. ja...
vazze.
Nézzék meg a kompressziót és nézzék meg a töltőlevegő rendszert átjárhatóságra.
A fekete füst kevés oxigént jelent, ami lehet sok üzemanyag miatt (porlasztó), kevés levegő miatt (egr vagy töltőlevegő rendszer probléma). Vagy kevés kompresszió.
Mennyi az alapjárati CR nyomás?
mennyit mutat a légtömegmérő (MAF) és a töltőlevegő nyomásmérő (MAP)?
van hibakód?
megy a turbotöltő rendesen?
kompresszió?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3154 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 18:12:07 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 16:37:32
A gond csak az, hogy a porlasztókat már kifizettem, mert azt én szereztem be. De olyan helyről, amit a szerviz ajánlott, meg egy ismerős már 2 héttel előttem vett onnan. Viszont van rá beszerelési garancia.
arra kell figyelni, ha befosnak a porlasztók más alkatrész hibája miatt, ki fizeti a cehet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3155 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 21:55:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.06 csütörtök, 16:27:31
No!
Akkor a nyomdokaidba lépek!
Csak azzal a külömbséggel,hogy én felfedem a titkot!
Én nem paszuly szabadonfutót vettem!
Hanem Fordot!Mégpedig a 2000es évjáratú benzines 2.0ás mondi generátor szabadonfutó szíjtárcsáját!
Ugyanis arra készült!
Megkaptam 18,8e ft-ért (új) és patentül pásszol a sima helyére!Egyetlen átalakítást kell ezközölni a generátor pajzsán!Mégpedig van rajta egy kiálló 8mm-es váll,aminek a helye az eredeti tárcsán kivan könnyítve.Na ezt a vállat lekell vágni a pajzsról,mert a szabadonfutó szíjtárcsában nincs ez a kikönnyítés,mert ott abban a csapágy végzódik ott!
Továbbá esztergáltattam műanyag csapágyházakat,és megcsinálom örök életűre a görgőket.A benne lévő 6002es csapágyak helyére bekerül 6303as csapágy (kb 3x akkora),és sokkal tartósabb lesz,és ami lényeges,hogy ezután bármikor cserélhető!Az eredeti meg szerintem szándékosan alulméretezett-tudod,fogyasztói társadalom....
!)
Remélem nekem is beválik,és ahogy nézem kevesebb mint fele annyiból kijövök......!
Remélem csináltál pár képet az átalakítás során!
Kérjük a részletes beszámolót!
hol vetted a szíjtárcsát?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.05.06 csütörtök, 21:57:48 írta gtuby
»
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3156 Dátum:
2010.05.07 péntek, 07:24:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.06 csütörtök, 18:00:44
Asszem készítek egy facca cikket is az átalakításról!
Én szívesen fogadnék, egy jó cikket, rajzokkal meg mindennel, hogy meg lehessen csinálni otthon akár sufniba
.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3157 Dátum:
2010.05.07 péntek, 09:33:47 »
Sziasztok skacok!
Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3158 Dátum:
2010.05.07 péntek, 12:03:36 »
Idézetet írta: roberto76 - 2010.05.07 péntek, 09:33:47
Sziasztok skacok!
Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi
Van, de várhatóan nem az okozza, mert elég "durva" szűrő állítólag.
inkább levegősödés a magas nyomású szakaszon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3159 Dátum:
2010.05.07 péntek, 12:17:16 »
Sziasztok.Örömmel tudatom,hogy a gép életre kelt tegnap délután.A vezérmű tengely helyzetérzékelő volt a ludas!Az alkatrészt a cromaxból hozta a mesterem 50 euró volt a csere 2x diagnosztikával és házhoz jövéssel együtt,szerintem reális.Odaát mennyibe került volna ugyanez ha szaki csinálja
Naplózva
hjozef
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3160 Dátum:
2010.05.07 péntek, 12:26:53 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.06 csütörtök, 11:09:32
Nem általánosítok, csak számolgattam. Nem költök benzinre annyival többet, mint amennyivel többe kerül egy dízel autó megvásárláskor, meg utána amiket rá kell költenem. 100 000 km alatt kerül durván számolva 500 000 Ft-tal többe a benzin. Én kb 50 000-et mentem ezzel úgy hogy most ráköltök közel 300 000-et (remélem megáll annyiban). És akkor még mázlim van állítólag, hogy a nagynyomású pumpa elvileg jó, mert az egyből meg is duplázná a költséget. És ahogy most hallom, a dolgokat az által, hogy én így jártam, ez nem egyedi eset, a magyar gázolaj olyan rossz minőségű, hogy 200 000-en ként minimum dukál a porlasztó csere, de hallottam 100 000-et is. Egy benzinesnél az ilyen dolgok olcsóbban kijönnek. Mindemellett a dízel autó tetszik. Nem azzal van bajom, hogy dízel, csak azzal, hogy semmivel nem olcsóbb, mint egy benzines, sőt. Főleg ha azt is beleszámoljuk, hogy több mint két hete oda van, és nekem munkaeszköz lenne.
Nekem is benzines volt (mk 2 1,8-as)az előző én is azon gondolkodom,hogy lecserélem a 130LE TDCI-t benzinesre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3161 Dátum:
2010.05.07 péntek, 15:13:19 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.05.07 péntek, 12:17:16
Sziasztok.Örömmel tudatom,hogy a gép életre kelt tegnap délután.A vezérmű tengely helyzetérzékelő volt a ludas!Az alkatrészt a cromaxból hozta a mesterem 50 euró volt a csere 2x diagnosztikával és házhoz jövéssel együtt,szerintem reális.Odaát mennyibe került volna ugyanez ha szaki csinálja
5e ft az alkatrész,a többi a szakin múlik.De az 50 eu nem volt vészes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3162 Dátum:
2010.05.07 péntek, 15:14:56 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.06 csütörtök, 21:55:47
Remélem csináltál pár képet az átalakítás során!
Kérjük a részletes beszámolót!
hol vetted a szíjtárcsát?
Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3163 Dátum:
2010.05.07 péntek, 16:58:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.07 péntek, 12:03:36
Van, de várhatóan nem az okozza, mert elég "durva" szűrő állítólag.
inkább levegősödés a magas nyomású szakaszon.
Azt elfelejtettem írni hogy ha megállok és ujraindítom azonnal megy simán! A következő nagyobb, hosszabb ideig tartó gyorsításig!
Nem tudom Lehet hogy stealt mesterre lesz szükségem már megkerestem de a múltkori időpont nem volt nekem jó talán a jövő héten!
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3164 Dátum:
2010.05.07 péntek, 17:44:13 »
Alf, ha már műtöd, kitérhetnél a szíjfeszítés problémakörére is! Szívesen vennék pár jól illusztrált magyarázó mondatot a zörgölődő szíjfeszítő ki- beszerelésről.
Esetleg a főtengely tárcsáról is...
Kösz máris!
Idézetet írta: alf - 2010.05.07 péntek, 15:14:56
Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3165 Dátum:
2010.05.07 péntek, 18:35:18 »
Idézetet írta: roberto76 - 2010.05.07 péntek, 09:33:47
Sziasztok skacok!
Érdeklődni szeretnék hogy a 2001-es tdcikben van e a tankban előszűrő. Mert olyan jelenség van a kicsikémnél mintha elfogyna a gázolaj ha tempózok és kigyullad az izzításjelző. A szűrőt cseréltem most de még miondig csinálja. Ha van benne akkor kicserélném és cak utána vinném szerelőhöz nehogy lehúzzanak!!! Köszi
Nekem is pontosan így kezdődött. Először én is szűrőt cseréltem. Nem segített. most 2 és fél hete szervizben van, és ott tartunk, hogy van benne négy új porlasztó, egy új nyomástartó szelep, és még mindig nem jó, mert most kiderült, hogy a nagynyomású pumpa is rossz. Erre várom az árajánlatot, hogy mennyiért javítják, ha egyáltalán lehet. Amúgy kb. 290 000 Ft-nál tartok...
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3166 Dátum:
2010.05.07 péntek, 18:36:18 »
Ha új nagynyomású pumpa kell a gépbe, az mennyibe fog fájni nekem szerintetek? Lehet azt egyáltalán javítani? Úgy értem, ha nem jó, akkor javítani, nem cserélni.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3167 Dátum:
2010.05.07 péntek, 18:39:41 »
Idézetet írta: hjoci - 2010.05.07 péntek, 12:26:53
Nekem is benzines volt (mk 2 1,8-as)az előző én is azon gondolkodom,hogy lecserélem a 130LE TDCI-t benzinesre.
Mivel nekem most kiderült, hogy a nagynyomású pumpa is rossz, és gondolom az is 100 000-es nagyságrendekben mérhető jó magyar forintjaimba fog kerülni, én már feladtam. Csak azért marad ez az autó, mert nem éri meg eladni, ha már ennyit ráköltöttem, és nem is lenne egyszerű, mert hitel van rajta...
De soha többé dízel.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3168 Dátum:
2010.05.07 péntek, 18:47:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.06 csütörtök, 18:12:07
arra kell figyelni, ha be***nak a porlasztók más alkatrész hibája miatt, ki fizeti a cehet.
Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3169 Dátum:
2010.05.07 péntek, 19:18:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.06 csütörtök, 18:11:09
Erről beszélek.
nincs nyomás? rossz a szivattyú. Ja mégsem, mert rossz a szelep -> Csere (80 helyett 2xeFt). Mégsem jó... Ja, rossz a 4 porlasztó -> csere (220eFt).
mégsem jó.... ja, mégis rossz a CR pumpa -> csere (250eFt)
mégsem jó... ja, kontaktos az ecu csatija, rossz az IDM, tilt az Immo, stb. ja...
vazze.
Nézzék meg a kompressziót és nézzék meg a töltőlevegő rendszert átjárhatóságra.
A fekete füst kevés oxigént jelent, ami lehet sok üzemanyag miatt (porlasztó), kevés levegő miatt (egr vagy töltőlevegő rendszer probléma). Vagy kevés kompresszió.
Mennyi az alapjárati CR nyomás?
mennyit mutat a légtömegmérő (MAF) és a töltőlevegő nyomásmérő (MAP)?
van hibakód?
megy a turbotöltő rendesen?
kompresszió?
Hát hallod vannak jó kérdéseid. Még mindig az a gondom, hogy én mint laikus mondjam nekik ezeket a dolgokat? Mert voltak már tippek, amiket itt mondtatok, és mondtam nekik, vagy célozgattam rá, és mind olyan volt, hogy természetesen azokat már nézték, és megcsinálták, stb. Kezdem hülyén érezni magam a sok kérdésem miatt, meg a sok tippem miatt, amit a szerelőknek mondok, mert valahogy mind természetes volt nekik, legalábbis azt mondták mindig, hogy persze, hogy megpróbáltuk. Én alapvetően bízok bennük, nem kezdő kontárok, az tuti. Csak ugye benne van a pakliban az emberi tévedés, meg ugye nem Fordra, vagy éppen Mondeo-ra vannak szakosodva. Ezért is kérdeztem, hogy legközelebb Szegeden hova vigyem. Kezdek már belefáradni ebbe a herce-hurcába. Mindamellett hálás vagyok nektek a rengeteg tippért, és felvilágosításért...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3170 Dátum:
2010.05.07 péntek, 23:28:55 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.07 péntek, 18:47:00
Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?
sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.
Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit.
A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben
A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.
Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3171 Dátum:
2010.05.07 péntek, 23:37:27 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.07 péntek, 19:18:40
Hát hallod vannak jó kérdéseid. Még mindig az a gondom, hogy én mint laikus mondjam nekik ezeket a dolgokat? Mert voltak már tippek, amiket itt mondtatok, és mondtam nekik, vagy célozgattam rá, és mind olyan volt, hogy természetesen azokat már nézték, és megcsinálták, stb. Kezdem hülyén érezni magam a sok kérdésem miatt, meg a sok tippem miatt, amit a szerelőknek mondok, mert valahogy mind természetes volt nekik, legalábbis azt mondták mindig, hogy persze, hogy megpróbáltuk. Én alapvetően bízok bennük, nem kezdő kontárok, az tuti. Csak ugye benne van a pakliban az emberi tévedés, meg ugye nem Fordra, vagy éppen Mondeo-ra vannak szakosodva. Ezért is kérdeztem, hogy legközelebb Szegeden hova vigyem. Kezdek már belefáradni ebbe a herce-hurcába. Mindamellett hálás vagyok nektek a rengeteg tippért, és felvilágosításért...
A felkészült tulajt persze nem szeretik, mert nem lehet levenni annyira. Ha rendes munkát végeznek, nem állhat elő olyan helyzet, hogy a jónak nyilvánított alkatrész mégis rossz.
Ha feltetted a kérdéseket, mik voltak a válaszok?
- milyen diagnosztikai eszközt használnak a hibatárolók kiolvasásához?
-Mennyi volt a CR nyomás indítás előtt, alapjáraton és terhelésnél (azt mondtad, korábban még beindult)
-milyen mennyiség jött le a poharazásnál az egyes csúcsoknál?
-volt fém a levett mintában?
Ne érezd kényelmetlenül magad. Nem szivességből, ingyen javítják, hanem a te zsebedre megy a játék, te fizetsz. Pl a CR pumpa hibás diagnózisa adott esetben százezrekbe kerülhet neked.
A CR szivattyú javításra kérj ajánlatot a Filep dieseltől, még akkor is, ha szegeden van a kocsi.
Ha esetleg új cr szivattyút kap a gép, ne felejtsék el összekódolni az ECU-vel, mert nem indul be különben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3172 Dátum:
2010.05.08 szombat, 06:10:19 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.07 péntek, 18:47:00
Ugye először azt mondták, hogy rossz a szivattyú. Aztán sorban ahogy te is írtad, az lett, hogy mégsem rossz a szivattyú. Mára az derült ki, hogy mégis rossz. Lehet egy kicsit már röhögnék, ha nem az én autóm lenne több mint 2 hete oda, és ennyi pénzem is oda. Most hogy megállapították, hogy mégis rossz a szivattyú, az volt az első, hogy bemérték a porlasztókat, hogy tönkre tette-e az újakat is, de tán nem. Nagyon remélem, bár volt már olyan, hogy valamire azt mondták, hogy jó, aztán mégsem. Én már kivagyok ettől az egésztől, az tuti. Ha legközelebb valami gondom van a géppel, akkor Szegeden hova vigyem szerintetek?
Pontosan melyik szervízről van most szó?
Nyugodtan írd le ide mások okulására.
Én például szeretném tudni.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3173 Dátum:
2010.05.08 szombat, 08:30:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.07 péntek, 23:28:55
sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.
Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit.
A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben
A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.
Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Vontatva, vagy trailerrel elvinni innen a kocsit Bp-re, vagy Székesfehérvárra, nem lenne egyszerű, de bízok benne, hogy ekkora gond nem lesz vele legközelebb, és tud saját lábon menni szervizbe. A 3 lépést megcsinálták szerintem, de legalábbis az első kettőt tuti. A hibakód olvasásnál ott voltam, de ugye én nem sok mit látok rajta. Ekkor néztek nyomást is indítózással, mert ugye beindulni ekkor nem indult. Ez után küldték Békéscsabára valami ezzel foglalkozó helyre, amivel kapcsolatban van a szerviz. Ott nyomáspróbázták, gondolom van lehetőségük kipróbálni, és akkor azt mondták, hogy a szivattyú jó, tudja az értékeket. Ekkor lett szelep csere, és innentől volt is nyomás, hogy ki tudják próbálni a porlasztókat. 3 be volt sülve. Ezt is elküldték bevizsgáltatni ugyan oda, ahova a szivattyút. Mondták, hogy mind a 4 rossz, mert az összeset elküldték természetesen. Lett bele új. összerakták. Akkor volt a füst, és a durrogó hang (a porlasztókat kalibrálták, ezt kérdeztem). Hívtak valami szakit (mondták a nevét, de nem emlékszek), és másnapra mondták, hogy már be sem indul, nincs nyomás. Ekkor már azt mondták, hogy úgy néz ki, hogy a szivattyú mégsem jó, és hogy az előző vizsgálatkor is már a nyomás értékek határ eseten voltak. Ha már az első vizsgálatnál is határ eset volt, azt nem értem, hogy miért mondták. Végül is most azt mondod, hogy elronthatták ők a szivattyút az idő alatt, hogy náluk volt... Szép
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3174 Dátum:
2010.05.08 szombat, 08:32:00 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.07 péntek, 23:28:55
sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.
Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit.
A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben
A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.
Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3175 Dátum:
2010.05.08 szombat, 08:35:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.07 péntek, 23:28:55
sehová. Bp/székesfehérvár -> Filep Diesel service. Vagy Vik budapesten.
Tehát téget szivatnak a hozzá nem értéssel. Sajnálom, hogy így van.
Olyan nincs, hogy megnézik, jó, mégegyszer megnézik, nem jó. Akkor mit néztek rajta? vizsgálati jegyzőkönyv van róla?
Ezek után lehet, hogy a kiszerelt porlasztók teljesen jók. A helyedben én bevizsgáltatnám őket a filep diesel-vel. Ha jók, a szerviz fizeti a bulit.
A szivattyú jóságát kb. 3 lépésben meg lehet állapítani állítólag:
- hibakód
- megvan-e az elvárt nyomás vagy sem? indítás előtt, alapjáraton, terhelésen.
- van-e fémreszelék a porlasztók poharazásos vizsgálatánál a lefolyt gázolajban vagy van-e fémreszelék az üzemanyag szűrőben
A gond az, hogy a nem hozzáértő kezek között a cr szivattyú könnyen tönkremehet. pl. ha szűrőcserénél nem töltik fel a szűrőt és kenés nélkül jár a szivattyú. vagy ha valamelyik ága nem jól van bekötve és falsot szív. Én ragaszkodnék a szivattyú bevizsgálás eredményéhez, ha van róla írásos doku, mert ha tényleg jó volt, akkor a szervizben nyírták ki.
Ahhoz, hogy a szivattyú, szelep, porlasztók egyszerre menjenek tönkre, az kell, hogy pl. benzint tankolj és sokáig járasd vele a gépet.Ekkor az elégtelen kenés miatt szétforgácsolódó szivattyúból származó fémreszelék teszi tönkre a szelepet és a porlasztókat. DE EKKOR A FÉMRESZELÉK EGYÉRTELMŰEN JELEN VAN A RENDSZERBEN, a szűrőből és a poharazásnál kimutatható!
Na az előző hozzászólást jól elküldtem üresen, bocs. Azt akartam még írni, hogy benzin nem lett beletankolva, az tuti, de a szerelő is ezt kérdezte először, és folyamat azt mondogatja, hogy betankoltam valami szutykot, az biztos. Én pl arra gondoltam, hogy gyűlt a trutyi a tank alján ugye már 7 éve, amilyen idős a kocsi, és volt esetleg úgy hajtva, hogy nem sok volt már benne, és a tankból eléggé az utolja ment. Esetleg ez is lehet gond nem? Mert volt ilyen egyszer nemrég...
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3176 Dátum:
2010.05.08 szombat, 08:46:09 »
Idézetet írta: DomeSL - 2010.05.08 szombat, 06:10:19
Pontosan melyik szervízről van most szó?
Nyugodtan írd le ide mások okulására.
Én például szeretném tudni.
Gera Szerviz Szeged-Tápén. Viszont én nem akarom őket teljesen lefikázni, mert majdnem olyan idegesek a dolog miatt, mint én, csak ugye nem az ő zsebükre megy. Egyébként mondták, hogy ők több pénzt már nem fognak kérni tőlem, csak annyit, amennyiben megegyeztünk még a legelején a nyomástartó szelep cseréjénél. Szóval lehúzásról az ő részükről úgy gondolom, hogy nincs szó. Már csak azért sem csinálnák meg a lehúzást, mert tudtommal eleve egy jó nevű szerviz, meg taxissal mentem oda, és a taxisok oda járnak, úgyhogy nem kockáztatják a hírüket. Lehet, hogy most ezzel pechjük volt, vagy épp ehhez tényleg nem értenek annyira, vagy tényleg ekkora hulladék volt most minden a kocsiban, és összejött minden...
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3177 Dátum:
2010.05.08 szombat, 09:22:24 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.05.05 szerda, 10:04:34
Sziasztok!
Már régebben észrevettem, hogy hidegen zakatol a motor rendesen, majd ha a hőfokmutató 2-3mm-t elmozdul az alsó csíktól felfelé, akkor 55km/h sebesség elérésénél egy csapásra elhallgat a zakatolás és utána már olyan csendes is marad. (gondolom meleg motorra való jellegmezőre vált az elektronika)
Ha a városban megyek és nem érem el az 55km/h-t, akkor hiába melegszik be a motor a zakatolás megmarad.
Ez másnál is van, és normális-e ez (miért kellhet neki vajon az 55 elérése)?
Hali
SS
Szintén van ilyen jelenségem. Nekem is miután 4.-be felkapcsol a mata, mindjárt eltűnik a kattogás, és fölötte már továbbiakban jó.
Ezt valami szervizembernek kellene feldobni (pl. Vik) mert járnak továbbképzésre is és ott vagy hallottak már ilyenről, vagy rákérdezhetnek. Ha megtaláljuk az okát, akkor valszeg előrébb vagyunk.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3178 Dátum:
2010.05.08 szombat, 12:17:49 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.08 szombat, 08:35:09
Na az előző hozzászólást jól elküldtem üresen, bocs. Azt akartam még írni, hogy benzin nem lett beletankolva, az tuti, de a szerelő is ezt kérdezte először, és folyamat azt mondogatja, hogy betankoltam valami szutykot, az biztos. Én pl arra gondoltam, hogy gyűlt a trutyi a tank alján ugye már 7 éve, amilyen idős a kocsi, és volt esetleg úgy hajtva, hogy nem sok volt már benne, és a tankból eléggé az utolja ment. Esetleg ez is lehet gond nem? Mert volt ilyen egyszer nemrég...
1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.
Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3179 Dátum:
2010.05.08 szombat, 12:23:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.08 szombat, 12:17:49
1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.
Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
íme:
http://www.fordmondeo.org/threadattach/1180715777-ford_tdci_faults.pdf
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3180 Dátum:
2010.05.08 szombat, 12:28:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.08 szombat, 12:17:49
1) A TDCi-ben a nagynyomású üzemanyagrendszer védelme érdekében van run-dry védelem, ami megakadályozza az üresre futást.
2) A CR rendszer kritikus pontja a nyomás. A nem megfelelő nyomásértékeknél az ECU azonnal tiltja a szivattyút.
3) Nem megfelelő nyomás előállhat az alacsony nyomású szakasz (tank-> szivattyú) hibájából is (elzáródás/szivárgás), de mivel ekkor a szivattyú képtelen a nyomás létrehozására, azonnali tiltás van a szivattyú károsodásának megakadályozása miatt.
Ha a szerelő a "betankolásra" tippelt, ellenőrizték a tankot és az alacsony nyomású szakasz hibátlanságát? Mert ha a szivattyú nem kap elég üzemanyagot, és úgy járatják, kenés hiányában tönkremegy.
Ezért kezdődik a ford féle üzemanyag rendszer hibakeresés az alacsony nyomású szakasz ellenőrzésével....
ellenőrizték, és ki is takarították a tankot, mert nagyon tele volt szutyokkal. Én igazából nem is arra gondoltam, hogy kevés üzemanyag miatt esetleg nem kapott eleget, hanem arra, hogy az alján lévő szutyokból szippantott be valamit, és az vágta haza a rendszert.
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3181 Dátum:
2010.05.08 szombat, 14:32:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.07 péntek, 15:14:56
Érden!A neten rendeltem.
Vasárnap lesz a tervek szerint a műtét!
Készítek képeket,és cikk is lesz belőle!
Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....
Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért!
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3182 Dátum:
2010.05.08 szombat, 14:36:27 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.08 szombat, 12:28:50
ellenőrizték, és ki is takarították a tankot, mert nagyon tele volt szutyokkal. Én igazából nem is arra gondoltam, hogy kevés üzemanyag miatt esetleg nem kapott eleget, hanem arra, hogy az alján lévő szutyokból szippantott be valamit, és az vágta haza a rendszert.
Erre volna a szűrő!2mikronos,és csak jobban jobban szűr a lerakódástól.Egészen addig,míg el nem dugul teljesen......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3183 Dátum:
2010.05.08 szombat, 14:40:47 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.08 szombat, 14:32:13
Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....
Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért!
Linkeljek?Linkelek!
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/
Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!
http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/
Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3184 Dátum:
2010.05.08 szombat, 14:59:32 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.08 szombat, 14:40:47
Linkeljek?Linkelek!
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/
Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!
http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/
Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!
köszi
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3185 Dátum:
2010.05.08 szombat, 15:10:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.08 szombat, 14:40:47
Linkeljek?Linkelek!
http://fordalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/szijhajtas/kategoria/generator-szabadonfuto/marka/mondeo+iii/
Itt találtam meg és látszik,hogy melyik mondikhoz gyártanak!És az INA cikkszáma volt a kiinduló pont!
http://www.fridcar.hu/uzletek/terkep_erd/
Végül itt kaptam meg,de ők is nagykerből rendelték a neten!Végül kiváltó márkát hoztak brazil gyártásból!
Ja és itt az INA cikkszámú szabadonfutó,és e helyett kaptam és 18e párszázért!
http://www.fridcar.hu/alkatresz_cikkszam_talalat/353335303037343130/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3186 Dátum:
2010.05.08 szombat, 15:55:27 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.05.08 szombat, 14:32:13
Honnan rendelted, mert a Bárdinál nem találtak nekem szabadon futós szíjtárcsát Mondeohoz....
Előre is 1000 hála és köszönet a cikkért!
javaslom, ha Alf megműtötte az övét, indítsunk közös rendelést. Hátha több darab esetén kedvezményt sikerül kiharcolni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jupiter72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3187 Dátum:
2010.05.08 szombat, 16:53:38 »
Idézetet írta: virag - 2010.05.08 szombat, 16:39:23
Sziasztok
Elkelne egy kis segítség!Ma rádugtam gépre az autót és ezeket a hibakódokat lökte ki.P0171túlszegény keverék,P0149 labdaszonda jelszintje kis feszültségű hengerszenzor1. érzékelö3.
magyarázza el már valaki részletesebben hogy mit is jelentenek ezek .
Köszi előre is.
Helló!
Ha ez tdci,akkor nem tudom.Amennyiben benzines autód van,akkor valamiért kevés kaját kap.Ennek az okát innen nehéz megmondani
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3188 Dátum:
2010.05.08 szombat, 17:06:13 »
Idézetet írta: jupiter72 - 2010.05.08 szombat, 16:53:38
Helló!
Ha ez tdci,akkor nem tudom.Amennyiben benzines autód van,akkor valamiért kevés kaját kap.Ennek az okát innen nehéz megmondani
Igen TDCI
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3189 Dátum:
2010.05.08 szombat, 18:12:11 »
Sziasztok!
Lehet,hogy tul hülye a kérdés:2,0-ás tdci-be jó-e a Formula F 5w-30 Ford olajElvileg castrol
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3190 Dátum:
2010.05.08 szombat, 18:33:21 »
Azért kérdezem mert ezt adták gyári ként.Levegő,pollen és motor olaj szürő MAN,a go szürő bosch-adták gyári ként.Szerintetek be merjem tenni?
Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3191 Dátum:
2010.05.08 szombat, 18:50:29 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.05.08 szombat, 18:12:11
Sziasztok!
Lehet,hogy tul hülye a kérdés:2,0-ás tdci-be jó-e a Formula F 5w-30 Ford olajElvileg castrol
Tökéletesen megfelel bele. Ami a lényeg hogy 5W30 legyen.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3192 Dátum:
2010.05.08 szombat, 18:58:51 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.05.08 szombat, 18:33:21
Azért kérdezem mert ezt adták gyári ként.Levegő,pollen és motor olaj szürő MAN,a go szürő bosch-adták gyári ként.Szerintetek be merjem tenni?
Előre is köszi a válaszokat.
Én olajszűrőből, levegőszűrőből csak gyári fordot használok. Pollenszűrőből viszont jobb a papírházas aktívszenes pollenszűrő mint a gyári , mert a gyári műanyag a házas merev és nem így illeszkedik annyira tökéletesen mint a papírházas.
Amúgy meg a gyárinak így kellene kinéznie:
olaszűrő
levegőszűrő
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3193 Dátum:
2010.05.08 szombat, 19:02:59 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.08 szombat, 18:58:51
Én olajszűrőből, levegőszűrőből csak gyári fordot használok. Pollenszűrőből viszont jobb a papírházas aktívszenes pollenszűrő mint a gyári , mert a gyári műanyag a házas merev és nem így illeszkedik annyira tökéletesen mint a papírházas.
Amúgy meg a gyárinak így kellene kinéznie:
olaszűrő
levegőszűrő
Köszi! Ezek szerint át b....-tak?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3194 Dátum:
2010.05.08 szombat, 19:03:22 »
Idézetet írta: virag - 2010.05.08 szombat, 16:39:23
Sziasztok
Elkelne egy kis segítség!Ma rádugtam gépre az autót és ezeket a hibakódokat lökte ki.P0171túlszegény keverék,P0149 labdaszonda jelszintje kis feszültségű hengerszenzor1. érzékelö3.
magyarázza el már valaki részletesebben hogy mit is jelentenek ezek .
Köszi előre is.
És milyen programmal eszközzel nézték? Mert finoman szólva is kétségeket ébreszt az emberben ha egy TDCi-nél lambda szonda jelszintje alacsony hibajelet lát valaki. Már csak azért is mert lambda szonda az éppen nincs benne. Nem csak egy demo programot futtattál ami ténylegesen nem is kommunikál az ECU-al hanem csak egy demo mérést mutatott?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3195 Dátum:
2010.05.08 szombat, 19:05:42 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.05.08 szombat, 19:02:59
Köszi! Ezek szerint át b....-tak?
Ha van annyira jó mint a ford gyári, akkor nem. De a gond az hogy a gyári szűrők tapasztalatból beváltak mindenkinél te meg MAN szűrőt említettél amit nem nagyon rakott be eddig senki. Tehát az vagy jó vagy sem, a gyári meg biztos hogy jó.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3196 Dátum:
2010.05.08 szombat, 19:11:35 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.08 szombat, 19:05:42
Ha van annyira jó mint a ford gyári, akkor nem. De a gond az hogy a gyári szűrők tapasztalatból beváltak mindenkinél te meg MAN szűrőt említettél amit nem nagyon rakott be eddig senki. Tehát az vagy jó vagy sem, a gyári meg biztos hogy jó.
Köszi! A szerelőm javasolta ezeket az alkatrészeket mert álitólag a német o-ban gyártott autoknak gyári beszállitoja a MAN és a BOSCH,tény az,hogy ezek a gyártók magas minőséget biztositanak a szürők terén.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3197 Dátum:
2010.05.08 szombat, 20:22:35 »
Idézetet írta: virag - 2010.05.08 szombat, 17:06:13
Igen TDCI
lambda a tdciben?
demót indítottál el.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3198 Dátum:
2010.05.08 szombat, 20:36:09 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.08 szombat, 20:22:35
lambda a tdciben?
demót indítottál el.....
Köszi a felvilágositást
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Paripa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3199 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 15:04:11 »
Sziasztok! Montanába kevés időm marad olvasgatni. Ami a 2,2-t illeti meg vagyok elégedve. Az ülés magasság állítás még mindig nem működik amire továbbra is várom a lelkes szerelők jelentkezését.
Mióta megvan folyamatosan megyek vele. Kényelmes jól megy nagyon. Vacak utakon viszont pocsékul viselkedik.
Naplózva
Oldalak:
1
...
57
58
59
60
61
62
63
[
64
]
65
66
67
68
69
70
71
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ