Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:35:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624326 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3350 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:59:04 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.14 péntek, 14:54:02
Bebizonyosodott, hogy az olcsóbb a drága.
Ha még egyszer az életben kannából akarsz tankolni, legalább annyit tegyél meg, hogy kicsi alkoholt mellé töltesz. Az akkor is tud segíteni a kocsin, ha kútnál bejut valami víz. Időnként egy deci... Nem csak a sofőrnek tesz jót
Az életben többször nem teszek kannás üzemanyagot járműbe. Igazából ahol a porlasztókat vettem ajánlott egy adalékanyagot, amit ő mindig belerak a sajátjába. Gondolom az sem árt neki. Most nem tudom a nevét, mert nincs nálam, de ha érdekel valakit akkor leírom. Bár van annyi féle, hogy gondolom mindenki ismer többet is...
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3351 Dátum:
2010.05.14 péntek, 14:59:14 »
WF04XXGBB45E09488
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 09:18:22
Ez igy nem jelent smemit mert pont akkor volt a váltás. így vagy ez vagy az. Inkább az alvázszámot add meg és abból lehet tudni mindent.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3352 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:01:10 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 14:49:39
Erre csak annyit. Csak MOL kúton tankolok és csak sima sima gázoljat. Gyári ajánlás szerint szervizelek. 20ekm = (3-4 havonta) olajszűrő - olajcsere, 60ekm-ként gázlajszűrő csere. Csak gyári szűrőket használok. 0 km óta használom már 202eKm felett tartok és ahogy nézem még vagy 100ekm ig nem is kellene hozzányulni.
Ez alatt amit cserélni kellett:
20ekm-ként olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
60ekm-ként gázolajszűrő
70ekm (EGR szelep) le van dugózva így már örök élet
70ekm-ként egy kerék gumigarnitúra
100ekm-ként fékbetét
120ekm-ként 4db izzító
140ekm-ként 1db generátorszíj és feszítő
197ekm-ként első csapágy
200ekm egy féktárcsa (először átbaxtak 100ekm-nél mert nem kellett volna cserélni)
Ezaltt elégettem 13860 liter gázolajat. Azt nem merném ideírni hogy ez menniy benzin lenne. Ezek után próbálja nekem bebizonyítani hogy miért előnyösebb egy benzines.
Nyilván ha valaki 0 km-es autót vesz, akkor mindenképp dízel, mert akkor ha mindent normálisan csinál rajta, és vigyáz rá, akkor nincs gond. Viszont én használtan vettem, tehát nem tudom előtte hogy bántak vele, plusz én is elkövettem több hibát, nem is kicsiket. Kicsit drágára sikerült a tanulópénz...
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3353 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:02:02 »
Jó döntés.
Utoljára a trabantomba vettem mosóbenzint, de azt is kútnál. Azóta mindig csak tiszta üzemanyagot teszek minden járgányba.
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 14:59:04
Az életben többször nem teszek kannás üzemanyagot járműbe. Igazából ahol a porlasztókat vettem ajánlott egy adalékanyagot, amit ő mindig belerak a sajátjába. Gondolom az sem árt neki. Most nem tudom a nevét, mert nincs nálam, de ha érdekel valakit akkor leírom. Bár van annyi féle, hogy gondolom mindenki ismer többet is...
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3354 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:08:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.14 péntek, 13:10:01
Nem hiszem,hogy csak hordozó.Itt pancsolás esete forog fenn.
"Kezdetben Agip, majd elég sokáig Oil, majd MOL-os, Shel-es üzemanyagot kaptam kannában (ez be van fejezve innentől)"
Ezt nem tudhatjuk pontosan.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3355 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:10:48 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 15:01:10
Nyilván ha valaki 0 km-es autót vesz, akkor mindenképp dízel, mert akkor ha mindent normálisan csinál rajta, és vigyáz rá, akkor nincs gond. Viszont én használtan vettem, tehát nem tudom előtte hogy bántak vele, plusz én is elkövettem több hibát, nem is kicsiket. Kicsit drágára sikerült a tanulópénz...
Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3356 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:13:15 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 15:10:48
Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Én pedig mióta megvan 2007/04-hó óta összesen ha 10-15ször tankoltam kúton a többi garázsból!
És kutja baja!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3357 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:15:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 15:08:01
Ezt nem tudhatjuk pontosan.
Nem bizony. De hihetőnek tűnik/tűnt, hogy tiszta gázolaj kútról. Meg mondom, többen tankolunk/tunk onnan (5-6 autó az ismerettségben), és senki másnak nincs vele gondja. Ez igazából engem annyira nem vigasztal, és továbbra is azt mondom, hogy én nem kockáztatok. Csak kút, és jelenleg a Shell-t ajánlják nekem, hogy tán az jó.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3358 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:16:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 15:10:48
Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Ez nyilván szerencse kérdése is, állítólag a kutak is rosszak.
Naplózva
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3359 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:17:49 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.14 péntek, 15:13:15
Én pedig mióta megvan 2007/04-hó óta összesen ha 10-15ször tankoltam kúton a többi garázsból!
És kutja baja!
Nekem se 100%, hogy a kannázás miatt van, csak nagy esély van rá. Nem kockáztatok, drága volt ez az olcsó gázolaj így, ha attól volt.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3360 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:19:42 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 15:17:49
Nekem se 100%, hogy a kannázás miatt van, csak nagy esély van rá. Nem kockáztatok, drága volt ez az olcsó gázolaj így, ha attól volt.
Maximálisan meg tudlak érteni!
Valszeg én is csak addig kísértem a sorsot, míg egyszer babaxik...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3361 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:24:33 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.14 péntek, 15:19:42
Maximálisan meg tudlak érteni!
Valszeg én is csak addig kísértem a sorsot, míg egyszer babaxik...
Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3362 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:30:54 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 15:24:33
Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.
Köszi!
És igazán sajnálom, hogy így jártál!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3363 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:38:49 »
Idézetet írta: takiatti - 2010.05.14 péntek, 15:30:54
Köszi!
És igazán sajnálom, hogy így jártál!
Azt én is, de ezzel már nem tudok mit csinálni. Inkább a jó oldalát nézem: üzemanyagrendszer szempontból az autóm most teljesen makulátlan.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3364 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:40:01 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 15:24:33
Szívből kívánom, hogy sokáig tankolj még akkor így... Nem kívánom ezt senkinek, ami most az enyémmel történt: Az ideg, meg a rengeteg pénz.
Ha vigasztal, én is szívtam, igaz, fele ekkorát. A vétel előtt 8000eKm-rel cserélt porlasztókról kiderült, hogy
- felújítottak
- csak mechanikailag felújítottak (nincs kalibrációs kód)
- nem a motorba valók.
- nem cserélték a szükséges dolgokat: résolajcső, magasnyomású fémcsövek.
A csere számlával igazolt, Ford szervizben végeztette az előző tulaj.
250eFt-ba fájt 2 évvel a vétel után. Nem lett volna muszály, de már nagyon nehezen volt alapjárat....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3365 Dátum:
2010.05.14 péntek, 15:50:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.14 péntek, 15:40:01
Ha vigasztal, én is szívtam, igaz, fele ekkorát. A vétel előtt 8000eKm-rel cserélt porlasztókról kiderült, hogy
- felújítottak
- csak mechanikailag felújítottak (nincs kalibrációs kód)
- nem a motorba valók.
- nem cserélték a szükséges dolgokat: résolajcső, magasnyomású fémcsövek.
A csere számlával igazolt, Ford szervizben végeztette az előző tulaj.
250eFt-ba fájt 2 évvel a vétel után. Nem lett volna muszály, de már nagyon nehezen volt alapjárat....
Az, hogy a szomszéd tehene is döglik, nem csak az enyém, azért annyira nem vigasztal, inkább csak sajnálom, hogy ezek szerint ez viszonylag gyakori probléma. Csak remélni tudom, hogy ez nem fordul elő többet.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3366 Dátum:
2010.05.14 péntek, 16:20:20 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.05.14 péntek, 14:59:14
WF04XXGBB45E09488
EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni
pedig dehogy)
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3367 Dátum:
2010.05.14 péntek, 16:21:35 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 15:10:48
Nekem volt 0km-es dízelem, azt is elérte a baj, pedig én nem kannáztam.
Akkor veled volt a baj.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3368 Dátum:
2010.05.14 péntek, 16:23:36 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 15:50:27
Az, hogy a szomszéd tehene is döglik, nem csak az enyém, azért annyira nem vigasztal, inkább csak sajnálom, hogy ezek szerint ez viszonylag gyakori probléma. Csak remélni tudom, hogy ez nem fordul elő többet.
Ezeknél a gépeknél garanciaidőn túl _nagyon_ fontos a tulajdonos felkészültsége. ezt mondjuk mindenkinek. Én is a saját példámon tanultam nagyrészt, pedig próbáltam nagyon körültekintő lenni a vásárlásnál. Az én gépemnél az előző tulajt húzták le rendesen (400eft fölött fizetett az alábbi műveletért), de mivel nem sokkal utána eladta, én szívtam meg...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3369 Dátum:
2010.05.14 péntek, 22:08:02 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 16:21:35
Akkor veled volt a baj.
Neked mennyi km van benne?
A 2.2-est meg ne hasonlítsd a 2.0-hoz, Te is tudod, hogy más a porlasztója.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3370 Dátum:
2010.05.14 péntek, 22:36:58 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.14 péntek, 22:08:02
Neked mennyi km van benne?
A 2.2-est meg ne hasonlítsd a 2.0-hoz, Te is tudod, hogy más a porlasztója.
202ekm
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3371 Dátum:
2010.05.15 szombat, 10:20:15 »
Köszmösz Stealt,
Mik ki nem derülnek egy karakter sorból...
Ha végre kisüt a nap szétrántom, hogy lássam a pucolni valót rajta. Addig meg a kollégák képei alapján lejátszom a mozdulatokat.
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 16:20:20
EEC7 azaz EuroIII ennél nem lesz hibakód ha ledugozód. Csak Az EEC10 =Euro IV-nél kalkulálja az ECU hogy szerinte mennyi gáznak kelen lennie (direkt ezért csinálták így a gyártok hogy ne lehessen becsapni
pedig dehogy)
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3372 Dátum:
2010.05.15 szombat, 11:06:32 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 22:36:58
202ekm
Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3373 Dátum:
2010.05.15 szombat, 12:31:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.15 szombat, 11:06:32
Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek.
Én kb 220-nál járok, de lehet több, mert németből hozott...5 éve használom, azóta csak kopó alkatrészek + termosztát....hibátlan motor, eredeti kuplung (kinyomó télen már picit ciripel, most nem)
5 év alatt 1,2 millát hozott üzemanyagon, pedig csak 2 literes fogyasztás különbséggel számoltam, ráadásul én nem tötymörgök, úgyhogy valójában még nagyobb a difi...
Vigyázok rá nagyon, szervízben még nem volt, a kopókat meg a termót magam cseréltem....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3374 Dátum:
2010.05.15 szombat, 12:34:03 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.15 szombat, 11:06:32
Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek.
Örülök hogy ennyire tudnál örülni ha másnak is lerohadna ugyanekkor, de hadd szomorítsalak el: sajnos a saját diagnosztikáim szerint (ami azért talán vetekszik bármelyik szervizével
) sajnos még még legalább 100ekm-ig semmi ilyen probléma nem várható. Mivel ez az autó most már igencsak belátható időn belül kerül át második autónak úgy hogy az asszony fogja használni. Amit, valószínű azért merek felvállallni mert tudom hogy amíg ő is használni fogja (kb +4 év de nyilván sokkal kevesebb km-el) Csak egy kicsit kellett figyelni az autóra és rögtön meghálálta, hidegen nem pörgetni hadd melegedjen be az olaj, hajtós menet után nem rögtön leállítani mert az nyírja ki a turbót stb (mondjuk az se mellékes hogy annak ellenére hogy 202ekm már benne van ez 98%-ban autópályán futott ami sokkal kisebb megpróbáltatás egy autónak mint az állandó dzsungelharc.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3375 Dátum:
2010.05.15 szombat, 13:56:36 »
sziasztok!
A kannás gázolaj témához szeretnék hozzá szólni mert van némi tapasztalat.
Régen még gépkezelö koromban néhány kolega öszzesporolt gázolaját ugy dták kannába,hogy volt egy huszas tiszta go egy átlátszo kannába azt mutogatták mintának a sötét nem átlátszóban vagy a hordóban mindig vólt 4-5L.a hordoban 20-30L viz,ez elsö hallásra nem sok haszon de már 4-500L-nél már jelentös.Hordóstól venni kész önyilkosság,minöségileg és anyagilag is.Én is kannából tankolok de a kannát salyát magam töltöm.Betöltéskor szigoruan szüröm.Azt ajánlam mindenkinek,ha kannásat tölt a gépébe ellenörizze a anyagot elötte,vagy csak mebizható embertöl vegyen.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3376 Dátum:
2010.05.15 szombat, 14:04:31 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.15 szombat, 12:34:03
Örülök hogy ennyire tudnál örülni ha másnak is lerohadna ugyanekkor, de hadd szomorítsalak el: sajnos a saját diagnosztikáim szerint (ami azért talán vetekszik bármelyik szervizével
) sajnos még még legalább 100ekm-ig semmi ilyen probléma nem várható. Mivel ez az autó most már igencsak belátható időn belül kerül át második autónak úgy hogy az asszony fogja használni. Amit, valószínű azért merek felvállallni mert tudom hogy amíg ő is használni fogja (kb +4 év de nyilván sokkal kevesebb km-el) Csak egy kicsit kellett figyelni az autóra és rögtön meghálálta, hidegen nem pörgetni hadd melegedjen be az olaj, hajtós menet után nem rögtön leállítani mert az nyírja ki a turbót stb (mondjuk az se mellékes hogy annak ellenére hogy 202ekm már benne van ez 98%-ban autópályán futott ami sokkal kisebb megpróbáltatás egy autónak mint az állandó dzsungelharc.
Jó, de a 2.2-esbe más porlasztók vannak!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3377 Dátum:
2010.05.15 szombat, 15:52:47 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.15 szombat, 14:04:31
Jó, de a 2.2-esbe más porlasztók vannak!
Az hogy 5 helyet 7 furat van benne csak a porlasztócsúcsoknak növeli meg kb 30-35%-al az élettartamát. A nagynyomású pl ugyanaz. A turbó igaz ugyanaz a méret de túlpörgetett, így érték el a kissebb tehetetlenséget és a közvetlenebb gázreagálást, így viszont nagyobb fordulatszámon dolgozhat 2,2 max.221000rpm a 2,0 193000rpm-el szemben. A múltkor kíváncsiságból bele néztem a turbo lapátozásra, még csak kopás nyomokat sem láttam rajta. Nekem ez volt az első dizel autóm, de ez még a esélyét is ki irtotta, hogy a következő is ne dizel legyen. És az is 2,0> x < 3,0 mert ez a kategória még gazdaságos de már kis odafigyeléssel széthajthatatlan (mellékesen ezzel már sok fennakadást nem okoz a többi közlekedő).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3378 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:05:25 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.15 szombat, 11:06:32
Amiről én beszélek azok 240-250e km után jöttek.
user hibából,és a szerelő(k) hibájából!ezt tedd hozzá!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3379 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:08:42 »
Idézetet írta: Thoomee - 2010.05.14 péntek, 13:50:28
Csak a gyári 11 479 Ft-os szűrő a jó? Mert az 4-szer annyiba kerül. Igen, tudom, hogy ha újra el kell játszanom amit most, akkor az még drágább, csak mégis. Ennyivel rosszabb az utángyártott? Az összes utángyártott rossz?
azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3380 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:37:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.16 vasárnap, 10:08:42
azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba.
ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3381 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 10:58:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.16 vasárnap, 10:37:38
ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne
mindegyik autóra igaz!!!!
cseréld mielőbb.....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3382 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 11:05:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.16 vasárnap, 10:08:42
azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba.
és ha 40° alatt van, akkor előfűt?? vagy honnan szed naftát??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3383 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 11:17:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.16 vasárnap, 11:05:11
és ha 40° alatt van, akkor előfűt?? vagy honnan szed naftát??
honnan? visszaforgatja a MELEG résolajat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3384 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 11:18:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.16 vasárnap, 10:37:38
ez TDDI-re is igaz?? mert nekem is alco van benne
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Thoomee
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3385 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 11:59:13 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.16 vasárnap, 10:08:42
azért kell eredetit venni,mert abban van 1 kis golyós szelep,ami 40 celsius fokik nem kereinget a rendszerbe jéghideg go.-t!úgyis mondhatjuk,hogy mehanikus üzemanyag hőfokszabályzó.na ez nincs az utángyártottba.
Köszönöm a választ, cserélem, ahogy tudom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3386 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 14:48:55 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.16 vasárnap, 10:05:25
user hibából,és a szerelő(k) hibájából!ezt tedd hozzá!
Az user hibája, hogy a Ford márkaszervízbe, nem szakképzett szerelő dolgozik?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3387 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 17:59:39 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.16 vasárnap, 14:48:55
Az user hibája, hogy a Ford márkaszervízbe, nem szakképzett szerelő dolgozik?
ok.mingyá' nem a dizil mondi hibája!Sokkal jobban hangzik,mint amikor szidod az olajosokat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3388 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 19:27:54 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.14 péntek, 10:38:02
A kocsiban U381 OBDII/EOBDII van . Most már inkább U581 CAN OBDII/EOBDII érdemes venni mert az újak CAN-buszosak. Laptoppal jó lehet az ELM327 de ahhoz kell szoftver is.
A fentiekel az a baj hogy nem látják pl a 2003 előtti dizeleket mert más volt a prokol (és sok egyéb működési paramétert sem ) Így kíváncsiságból vettem egy Autoenginuty-t (ennek zúzós az ára viszont mindent lát) Ezzel már a légzsák kör ellenálástól kezdve az utolsó státusz bitig lehet látni mindent (jó sok van)
Ledugóztam és kiszmötyiztem és eddig mentem vele kb 100 km-t. Tapasztalatom az, hogy alacsonyabb fordulaton is barátságosabb, illetve a legszebb dolog (amit nem is mertem remélni) az, hogy egyáltalán nem füstöl. Még nem jelzett vissza a "műszerfalam".
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3389 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 19:38:31 »
Idézetet írta: alf - 2010.05.16 vasárnap, 17:59:39
ok.mingyá' nem a dizil mondi hibája!Sokkal jobban hangzik,mint amikor szidod az olajosokat!
Én azt azt mondom, hogy nekem adagolós dízel soha többet nem kell.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3390 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 19:45:45 »
nekem meg csak adagolós kell!!!! f^s benzines,meg CR sem...de szerintem annyira nem érdekel senkit....hejj
Do you understand?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3391 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 19:52:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.16 vasárnap, 19:45:45
nekem meg csak adagolós kell!!!! f^s benzines,meg CR sem...de szerintem annyira nem érdekel senkit....hejj
Do you understand?
Kicsi dizel ne hözöngj
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3392 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 20:23:52 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.16 vasárnap, 19:38:31
Én azt azt mondom, hogy nekem adagolós dízel soha többet nem kell.
Benzinesben meg csak turbós és közvetlen befecskedésest szabad venni nem??....hogy tudtál megvenni ilyen elavult szívó benyást, ehhez képest még az adagolós dízelek is az űrtechnikát képviselik..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3393 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 20:40:43 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.16 vasárnap, 19:52:49
Kicsi dizel ne hözöngj
2.2..
jujdejó,frankó,szuper,a betyármindenit de király....
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3394 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 21:09:41 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.16 vasárnap, 20:23:52
Benzinesben meg csak turbós és közvetlen befecskedésest szabad venni nem??....hogy tudtál megvenni ilyen elavult szívó benyást, ehhez képest még az adagolós dízelek is az űrtechnikát képviselik..
Csináljunk egy gyorsulást, az ős turbo nélküli szívó benzinnel, és a űrtechnikai TDDi-vel!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3395 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 21:14:01 »
Idézetet írta: Scratch - 2010.05.16 vasárnap, 21:09:41
Csináljunk egy gyorsulást, az ős turbo nélküli szívó benzinnel, és a űrtechnikai TDDi-vel!
meg egy dinamikai tesztet, 60-ról 4.ben melyik lép nagyobbat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3396 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 23:24:29 »
Ez nem TDCi topic?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3397 Dátum:
2010.05.16 vasárnap, 23:39:17 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.16 vasárnap, 23:24:29
Ez nem TDCi topic?
de igen. csak megvédtük a tddi-t
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3398 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 08:05:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.16 vasárnap, 21:14:01
meg egy dinamikai tesztet, 60-ról 4.ben melyik lép nagyobbat
Én azt mondom próbáljuk ki!
Majdnem van 60Le elönyöm.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #3399 Dátum:
2010.05.17 hétfő, 08:40:21 »
Idézetet írta: stealt - 2010.05.16 vasárnap, 23:24:29
Ez nem TDCi topic?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
61
62
63
64
65
66
67
[
68
]
69
70
71
72
73
74
75
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ