Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:12:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14681542 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4550 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:38:10 »
Sziasztok
2006-os kombi mondeom van. Mentem vidékre és elkezdett villogni az izzításjelző. Mentem tovább és miután letértem az autópályáról észrevettem, hogy hiába nyomom neki alig gyorsul. Előzni is csak úgy tudtam, hogy lemaradok és felgyorsulok (Ez egyszer már megtörtént, de akkor a teljesítménnyel nem volt gond). Miután végeztem vidéken tökéletesen ment a kocsi. Mi lehet ennek az oka?
Köszi a segítséget mindenkinek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4551 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:42:35 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.08.25 szerda, 12:38:10
Sziasztok
2006-os kombi mondeom van. Mentem vidékre és elkezdett villogni az izzításjelző. Mentem tovább és miután letértem az autópályáról észrevettem, hogy hiába nyomom neki alig gyorsul. Előzni is csak úgy tudtam, hogy lemaradok és felgyorsulok (Ez egyszer már megtörtént, de akkor a teljesítménnyel nem volt gond). Miután végeztem vidéken tökéletesen ment a kocsi. Mi lehet ennek az oka?
Köszi a segítséget mindenkinek.
off: nem szereti a vidéki levegőt.
on: átmeneti hiba is lehet, vészüzem. Ha még világít a jelzés, érdemes kiolvastatni a kódot.
Valószínűleg P0251 lesz, ami nem specifikus üzemanyag nyomás hiba. Okozhatja nem megfelelő minőségű gázolaj is.
Ha ismét előjön, érdemes jobban körüljárni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4552 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:56:18 »
Chiptuning árt a motornak? Csökkenti az élettartamát?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4553 Dátum:
2010.08.25 szerda, 13:29:28 »
Akksi kinek meddig bírta/bírja?
Ha más ilyet kérdezek, melyik bosch megy be a helyére? Most néztem egy nagyáruházban, mintha a 90Ah-s lenne olyan széles, mint a fordos. Bírja azt tölteni a generátor? Vagy mit érdemes/kell belerakni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4554 Dátum:
2010.08.25 szerda, 15:02:27 »
Idézetet írta: GiN - 2010.08.25 szerda, 13:29:28
Akksi kinek meddig bírta/bírja?
Ha más ilyet kérdezek, melyik bosch megy be a helyére? Most néztem egy nagyáruházban, mintha a 90Ah-s lenne olyan széles, mint a fordos. Bírja azt tölteni a generátor? Vagy mit érdemes/kell belerakni?
Az nem lesz jó mert egy kicsivel hosszabb.Én is néztem mikor akartam venni.Én Varta Silver 85AH 800A indítóáramu akksit vettem bele az bele megy és magassága is tuti.Rátudod tenni a burkolatot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4555 Dátum:
2010.08.25 szerda, 15:57:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.08.25 szerda, 15:02:27
Az nem lesz jó mert egy kicsivel hosszabb.Én is néztem mikor akartam venni.Én Varta Silver 85AH 800A indítóáramu akksit vettem bele az bele megy és magassága is tuti.Rátudod tenni a burkolatot.
OK, köszi. A Varta se ma kezdte az ipart
A kisebbik Bosch.. nem is tudom 74 ah-s kürüli volt.. Na az keskenyebb, de a magassága annak nem stimmelhet, igaz?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4556 Dátum:
2010.08.25 szerda, 17:48:40 »
Idézetet írta: GiN - 2010.08.25 szerda, 15:57:39
OK, köszi. A Varta se ma kezdte az ipart
A kisebbik Bosch.. nem is tudom 74 ah-s kürüli volt.. Na az keskenyebb, de a magassága annak nem stimmelhet, igaz?
Sziasztok! Én bannert néznék a helyetekben, nálam sokszor bozonyított, míg a Varta volt a legszarabb, és a Bosch sem volt valami nagy szám, de ezek csak a saját tapasztalataim.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4557 Dátum:
2010.08.25 szerda, 18:29:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.25 szerda, 17:48:40
Sziasztok! Én bannert néznék a helyetekben, nálam sokszor bozonyított, míg a Varta volt a leg***abb, és a Bosch sem volt valami nagy szám, de ezek csak a saját tapasztalataim.
Nekem még a gyári motorcraft van benne. Nagyon elégedett vagyok vele. Télen a kocsival szoktam dolgozni járni, ~8km a munkahelyig, a ház előtt szokott állni a kocsi az utcán és még soha nem volt olyan, hogy ne indulna..(kop-kop), Annyi még, hogy a tél előtt azért 1x fel szoktam tenni töltőre, hogy tuti teljesen töltött állapotban legyen. Még egy trükköt elárulok,-akkus honlapon olvastam-, hogy az aksikat nem árt "bemelegíteni", ez annyit tesz hogy kb 10mp-t felkapcsolod a lámpát,(én a ködlámpát szoktam, mert egyébként xenonos a gép) majd lekapcsolod és indítozól. Ez azért jó mert elindul az elektronáramlás az aksiban és nem rögtön az indítóáram terheli az akist. Én mindig így indítom a gépet első indításkor, eddig bevált.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
bhgzsiga
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4558 Dátum:
2010.08.25 szerda, 19:24:02 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.09.04 péntek, 12:32:54
Nekem is a múlt héten lukat ki a turbó csövem , és valóban hasonló jelenség volt először.
Letekert ablaknál olyan hangja volt , mintha lefújó szelep lett volna az autóban , aztán amikor még jobban szétrepedt húzatáskor nagyon kifújt és gyenge volt .Talán fülelj te is , hátha hallasz hasonlót.
VALÓSZÍNÜLEG NEKEM IS TURBÓ CSŐ GONDJAIM ADÓDTAK
TUDTOK AJÁNLANI SZERVÍZT, ALKATRÉSZT???
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4559 Dátum:
2010.08.25 szerda, 19:38:30 »
Idézetet írta: bhgzsiga - 2010.08.25 szerda, 19:24:02
VALÓSZÍNÜLEG NEKEM IS TURBÓ CSŐ GONDJAIM ADÓDTAK
TUDTOK AJÁNLANI SZERVÍZT, ALKATRÉSZT???
pest,vidék?
alkatrész: cromax,nagyautó
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4560 Dátum:
2010.08.25 szerda, 19:39:31 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.08.25 szerda, 12:56:18
Chiptuning árt a motornak? Csökkenti az élettartamát?
valamit valamiért,de nem a moci a gyenge láncszem,hanem a 2ős tömegű lendkerék.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4561 Dátum:
2010.08.25 szerda, 19:39:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 07:36:05
Megvan az első tapasztalat is vele: elmúlt a gyorsítási "hullmázás". Erősebb gyorsításnál két "púp" volt érezhető a gyorsulásban. Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4562 Dátum:
2010.08.25 szerda, 20:22:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.25 szerda, 18:29:19
Nekem még a gyári motorcraft van benne. Nagyon elégedett vagyok vele. Télen a kocsival szoktam dolgozni járni, ~8km a munkahelyig, a ház előtt szokott állni a kocsi az utcán és még soha nem volt olyan, hogy ne indulna..(kop-kop), Annyi még, hogy a tél előtt azért 1x fel szoktam tenni töltőre, hogy tuti teljesen töltött állapotban legyen. Még egy trükköt elárulok,-akkus honlapon olvastam-, hogy az aksikat nem árt "bemelegíteni", ez annyit tesz hogy kb 10mp-t felkapcsolod a lámpát,(én a ködlámpát szoktam, mert egyébként xenonos a gép) majd lekapcsolod és indítozól. Ez azért jó mert elindul az elektronáramlás az aksiban és nem rögtön az indítóáram terheli az akist. Én mindig így indítom a gépet első indításkor, eddig bevált.
Télen indítás előtt úgy is izzít pár másodpercet. Az szerintem elég bemelegítésnek.. bár lehet,h annál kissebb áram erősséggel kéne bemelegíteni...
Nekem is még gyári motorcraft akksim van 5 éves és 70e km...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4563 Dátum:
2010.08.25 szerda, 21:20:16 »
Volt egy töltőlevegőcső lukadásom, cseréltem a csövet (köszi Alf
). Most mintha megint nem volna 100 %-os az autó, kissé füstöl is nagy gáznál. Nincs semmi nyoma annak, hogy máshol is kifújna, egyszerűen nem találom, hol levegősödne fel. Aggódtam is, hogy pcsúcs-csere jön, de mivel a fogyasztásom még mindig elég alacsony, szerintem nem pcsúcs....
Észrevettem, hogy a turbóm
kissé későn ébred
, már nem 1800 rpm-nél hanem 2000 rpm körül.
De nem lukas egyik cső sem. Mi lehet a bibi?
Cseréljek levegőszűrőt?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.25 szerda, 21:22:32 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4564 Dátum:
2010.08.25 szerda, 21:39:15 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.08.25 szerda, 21:20:16
Volt egy töltőlevegőcső lukadásom, cseréltem a csövet (köszi Alf
). Most mintha megint nem volna 100 %-os az autó, kissé füstöl is nagy gáznál. Nincs semmi nyoma annak, hogy máshol is kifújna, egyszerűen nem találom, hol levegősödne fel. Aggódtam is, hogy pcsúcs-csere jön, de mivel a fogyasztásom még mindig elég alacsony, szerintem nem pcsúcs....
Észrevettem, hogy a turbóm
kissé későn ébred
, már nem 1800 rpm-nél hanem 2000 rpm körül.
De nem lukas egyik cső sem. Mi lehet a bibi?
Cseréljek levegőszűrőt?
lehet, hogy felkormolta a geometria állító rendszert a lyukas turbócső miatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4565 Dátum:
2010.08.25 szerda, 21:55:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 21:39:15
lehet, hogy felkormolta a geometria állító rendszert a lyukas turbócső miatt.
Uhh, erre nem is gondoltam, pedig logikusan hangzik. Kösz! Most keresek vkit, aki gyógypillantást mer vetni a turbólapát geometriára....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4566 Dátum:
2010.08.25 szerda, 22:05:58 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.08.25 szerda, 21:55:53
Uhh, erre nem is gondoltam, pedig logikusan hangzik. Kösz! Most keresek vkit, aki gyógypillantást mer vetni a turbólapát geometriára....
Szia!
Nálad a geo állítás vákuumvezérléses? Csak azért, mert nálam volt mostanában kicsi "lustulás" és az egyik ok az volt, hogy a vákuumcső ami rámegy a geo állító hengerre kicsit ki volt csípödve a motortakaró burkolat mellett. A rudazat is kicsit szorosan járt és volt egy akadási pont benne. Kenőanyag lett bejuttatva a rudazat mellett. Tervben volt a bontás is, de az én TDDI-nél a kipufogócsonkban van a turbó ház (egybe épített) és ez nagy meló lett volna. Fel lett lazítva a kipufogócsonk-kipufogócső csatlakozás a katalizátor előtt és a nyiláson kerestül kapott lazitóanyagot, amitől nagyon könnyüvé vált a rudazaton keresztüli mozgás.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4567 Dátum:
2010.08.25 szerda, 22:21:47 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.25 szerda, 22:05:58
Szia!
Nálad a geo állítás vákuumvezérléses? Csak azért, mert nálam volt mostanában kicsi "lustulás" és az egyik ok az volt, hogy a vákuumcső ami rámegy a geo állító hengerre kicsit ki volt csípödve a motortakaró burkolat mellett. A rudazat is kicsit szorosan járt és volt egy akadási pont benne. Kenőanyag lett bejuttatva a rudazat mellett. Tervben volt a bontás is, de az én TDDI-nél a kipufogócsonkban van a turbó ház (egybe épített) és ez nagy meló lett volna. Fel lett lazítva a kipufogócsonk-kipufogócső csatlakozás a katalizátor előtt és a nyiláson kerestül kapott lazitóanyagot, amitől nagyon könnyüvé vált a rudazaton keresztüli mozgás.
Üdv: V.Tamás
ez jó megoldás. Van direkt turbó tisztító anyag is.
A tdci-knél is a leömlőben van turbinakerék háza.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4568 Dátum:
2010.08.25 szerda, 22:22:12 »
Idézetet írta: GiN - 2010.08.25 szerda, 15:57:39
OK, köszi. A Varta se ma kezdte az ipart
A kisebbik Bosch.. nem is tudom 74 ah-s kürüli volt.. Na az keskenyebb, de a magassága annak nem stimmelhet, igaz?
Nekem mikor megvettem 74AH volt benne és arra is felment a takaró fedél.Én csak azért vettem erősebbet mert egy nap sokszor indítom a kocsit.Előfordult már 30-szor is.Ezzel dolgozom.Ez a Silver egy újabb erősebb felépítésü akksi.Indító árama nem kicsi ugye.Mindenki a tapasztalatát mondja.Egy haver céges kocsijába is ezt rakták be,szintén mondeó.De te döntesz.Ennek az ára 25000ft volt.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.25 szerda, 22:23:46 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4569 Dátum:
2010.08.25 szerda, 22:28:24 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 22:21:47
ez jó megoldás. Van direkt turbó tisztító anyag is.
A tdci-knél is a leömlőben van turbinakerék háza.
Ezt nem tudtam - "direkt turbó tisztitó anyag" - nekem az az általam sokat emlegetett fegyverolaj spry volt kéznél. Belenyomtunk egy jó fél tubust. Egy darabig volt füst a gép után míg kiégett
gondolom a katalizátornak is jól eshetett
de a rudazaton nézve most is könnyen jár a geo állítás és hát ez volt a cél.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4570 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 08:47:30 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 07:36:05
Megvan az első tapasztalat is vele: elmúlt a gyorsítási "hullmázás". Erősebb gyorsításnál két "púp" volt érezhető a gyorsulásban. Ez már a múlté. Szép egyenletesen húz a gép.
Ajánlom minen MMT6-os váltóval szerelt MK3 tulajnak ezt a csőszettet. TUdom kicsit drága, de jó.
Nem vagyok vele képben. Mennyibe került a szett?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4571 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 09:59:45 »
Szasztok!
Tegnap vált időszerűvé a szívósor és az EGR szelep tisztítása. Hát, én már láttam koszt, de ami ennem volt! Nem volt piskóta, az biztos.
Ami viszont tényleg riasztó volt, hogy a tavaly (2009) novemberben berakott EGR-off tömítés átégett!!!
Akkor valami 0,5 mm-es rozsdamentes lemez lett berakva, valami mezei anyagból. Magashőmérsékletű korrózió gyanús az egész, de csak ámultam, hogy az EGR megint nyitott lett (bár nem probléma, mert lecsekkoltam az EGR zárását, és tisztán, szépen lezár).
Ideiglenes megoldásként kapott dupla réteg Klingerit tömítést, míg anyagot szerzek hozzá.
Szóval most minimum 1-es lemez, és valami komolyabb acél (mondjuk 1.4571-es), vagy alumínium anyag kellene bele.
Úgyhogy vigyázzatok az EGR tömítésekkel, ne járjatok úgy, mint én! Ha valami darabka levált volna róla, és a motorba kerül, hát...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4572 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 10:15:17 »
Idézetet írta: bandika - 2010.08.13 péntek, 06:35:34
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
A válasz: IGEN! Megvan a nyerő konstrukció, ráadásul a régi, sokat futott feszítővel, és nincs most egy kanyi hangja se, csak a dízeles ketyegés (na jó, néha traktoros).
Már sok szerelőről hallotta, akik megcsinálták, és jó lett (ők valószínű nem kerítettek neki akkora feneket, mint én), és a fórumtársak is képben vannak. Vagy ha ragaszkodsz hozzá, akkor elküldöd azt a feszítőt, és én kicserélem, visszaküldöm.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4573 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 14:58:01 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.25 szerda, 22:28:24
Ezt nem tudtam - "direkt turbó tisztitó anyag" - nekem az az általam sokat emlegetett fegyverolaj spry volt kéznél. Belenyomtunk egy jó fél tubust. Egy darabig volt füst a gép után míg kiégett
gondolom a katalizátornak is jól eshetett
de a rudazaton nézve most is könnyen jár a geo állítás és hát ez volt a cél.
Nincs egy fenykeped a mutetrol, vagy arrol mit hol kell megjaratni stb?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4574 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 19:53:54 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.26 csütörtök, 14:58:01
Nincs egy fenykeped a mutetrol, vagy arrol mit hol kell megjaratni stb?
Szia!
Sajna erről nem csináltam. De a geo állító vákumdobtól követheted a rudazatot, ott fújj be valami lazító anyagot. A kipuff oldali perembontáshoz le kell venni a turbó hővédő burkolatot és látni fogod azt a peremet amiböl a kipufogó folytatódik a katalizátorral egyetemben - itt 4 db csavar van - amit elég volt fellazítani, hogy legyen egy 0,5-1 cm-es rés. Egy klímatisztító csövét használtam fel erre a célra, az ott bent jól szétszórta a lazító anyagot, közben mozgatva volt a rudazaton keresztűl a geo állítás.
Csak egy ilyen képet tudok feltenni:
http://kepfeltoltes.hu/100826/DSCF5767_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: V.Tamás
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.26 csütörtök, 21:15:27 írta V.Tamás
»
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4575 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 20:16:08 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.26 csütörtök, 09:59:45
Szasztok!
Tegnap vált időszerűvé a szívósor és az EGR szelep tisztítása. Hát, én már láttam koszt, de ami ennem volt! Nem volt piskóta, az biztos.
Ami viszont tényleg riasztó volt, hogy a tavaly (2009) novemberben berakott EGR-off tömítés átégett!!!
Akkor valami 0,5 mm-es rozsdamentes lemez lett berakva, valami mezei anyagból. Magashőmérsékletű korrózió gyanús az egész, de csak ámultam, hogy az EGR megint nyitott lett (bár nem probléma, mert lecsekkoltam az EGR zárását, és tisztán, szépen lezár).
Ideiglenes megoldásként kapott dupla réteg Klingerit tömítést, míg anyagot szerzek hozzá.
Szóval most minimum 1-es lemez, és valami komolyabb acél (mondjuk 1.4571-es), vagy alumínium anyag kellene bele.
Úgyhogy vigyázzatok az EGR tömítésekkel, ne járjatok úgy, mint én! Ha valami darabka levált volna róla, és a motorba kerül, hát...
Szia!
Talán pont Alf tanácsát követve a helyi MÉH telepről szereztem be 1,5-es saválló anyagot. Ez bírja, azóta már volt kibontva, semmi gondja sincs.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4576 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 20:28:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.26 csütörtök, 19:53:54
Szia!
Sajna erről nem csináltam. De a geo állító vákumbobtól követheted a rudazatot, ott fújj be valami lazító anyagot. A kipuff oldali perembontáshoz le kell venni a turbó hővédő burkolatot és látni fogod azt a peremet amiböl a kipufogó folytatódik a katalizátorral egyetemben - itt 4 db csavar van - amit elég volt fellazítani, hogy legyen egy 0,5-1 cm-es rés. Egy klímatisztító csövét használtam fel erre a célra, az ott bent jól szétszórta a lazító anyagot, közben mozgatva volt a rudazaton keresztűl a geo állítás.
Csak egy ilyen képet tudok feltenni:
http://kepfeltoltes.hu/100826/DSCF5767_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv: V.Tamás
de melyik a vakuum bot? vagy a rudazat? köszi!
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4577 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 21:13:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2010.08.25 szerda, 18:29:19
Nekem még a gyári motorcraft van benne. Nagyon elégedett vagyok vele. Télen a kocsival szoktam dolgozni járni, ~8km a munkahelyig, a ház előtt szokott állni a kocsi az utcán és még soha nem volt olyan, hogy ne indulna..(kop-kop), Annyi még, hogy a tél előtt azért 1x fel szoktam tenni töltőre, hogy tuti teljesen töltött állapotban legyen. Még egy trükköt elárulok,-akkus honlapon olvastam-, hogy az aksikat nem árt "bemelegíteni", ez annyit tesz hogy kb 10mp-t felkapcsolod a lámpát,(én a ködlámpát szoktam, mert egyébként xenonos a gép) majd lekapcsolod és indítozól. Ez azért jó mert elindul az elektronáramlás az aksiban és nem rögtön az indítóáram terheli az akist. Én mindig így indítom a gépet első indításkor, eddig bevált.
Nekem is még a gyári van benne, pedig már lassan 7.5 éves.
Én sztem ugyanilyet veszek ha kinyiffan.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4578 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 21:21:21 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.26 csütörtök, 20:28:53
de melyik a vakuum bot? vagy a rudazat? köszi!
Bocs mellé ütöttem Vákuumdob nem bob
A képen látod a turbót, legalábbis a kompresszor oldalát, amiről le van bontva a gumicső a légszűrőház felöli. A turbó házára van felfoggva az a kávéscsésze méretű fényes henger, erre megy a vákuumcső - na az a "bob"
. Takarásban van azért nem látszik a dob másik oldala ahonnét kimegy a rudazat a turbó tengelyének irányába. Ha felnyitod a géptetőt megtalálod. (Fix geos, elktromos vezérlésű nem így néz ki!)
Üdv: V.Tamás
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4579 Dátum:
2010.08.26 csütörtök, 21:50:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.26 csütörtök, 21:21:21
Bocs mellé ütöttem Vákuumdob nem bob
A képen látod a turbót, legalábbis a kompresszor oldalát, amiről le van bontva a gumicső a légszűrőház felöli. A turbó házára van felfoggva az a kávéscsésze méretű fényes henger, erre megy a vákuumcső - na az a "bob"
. Takarásban van azért nem látszik a dob másik oldala ahonnét kimegy a rudazat a turbó tengelyének irányába. Ha felnyitod a géptetőt megtalálod. (Fix geos, elktromos vezérlésű nem így néz ki!)
Üdv: V.Tamás
Én már hallottam "vákuumtök"-öt is...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4580 Dátum:
2010.08.27 péntek, 00:43:08 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.26 csütörtök, 20:16:08
Szia!
Talán pont Alf tanácsát követve a helyi MÉH telepről szereztem be 1,5-es saválló anyagot. Ez bírja, azóta már volt kibontva, semmi gondja sincs.
Az lesz! De hol a fenében találok én MÉH telepet...
Holnap veszek egy darab lemezt.
Egyébként az 1.4571 (316Ti) anyag is ilyen. Szeretem használni, mert mindenre jó.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4581 Dátum:
2010.08.27 péntek, 10:20:51 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.26 csütörtök, 21:21:21
Bocs mellé ütöttem Vákuumdob nem bob
A képen látod a turbót, legalábbis a kompresszor oldalát, amiről le van bontva a gumicső a légszűrőház felöli. A turbó házára van felfoggva az a kávéscsésze méretű fényes henger, erre megy a vákuumcső - na az a "bob"
. Takarásban van azért nem látszik a dob másik oldala ahonnét kimegy a rudazat a turbó tengelyének irányába. Ha felnyitod a géptetőt megtalálod. (Fix geos, elktromos vezérlésű nem így néz ki!)
Üdv: V.Tamás
Szia!
THX, változó geós van nekem is.
Akkor az a cucc amibe a fekete vakuumcso megy, csak a folytatását nem látom a hovedotol, igaz?
Naplózva
bendatibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4582 Dátum:
2010.08.27 péntek, 12:13:35 »
Üdv.!
2001-es TDCI motor! Bejöttek a hűvösebb éjjszakák és indítás után, /bár nem mindig/ egyenetlen járás és kék füst a jelenség kb.10-20 mp -ig.
Valami ötlet?
Köszi!
Naplózva
haimon97
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4583 Dátum:
2010.08.27 péntek, 12:32:52 »
Sziasztok.
A mondimban nálam az első szervíz most lesz aktuális (80e). Milyen olajat érdemes beletenni?
Vik-t ezzel kapcsolatban milyen módon lehetne elérni?
Köszi
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4584 Dátum:
2010.08.27 péntek, 12:37:13 »
Idézetet írta: haimon97 - 2010.08.27 péntek, 12:32:52
Sziasztok.
A mondimban nálam az első szervíz most lesz aktuális (80e). Milyen olajat érdemes beletenni?
Vik-t ezzel kapcsolatban milyen módon lehetne elérni?
Köszi
1. gyári Ford
2. telefonon (de szabin van szept 6-ig)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
haimon97
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4585 Dátum:
2010.08.27 péntek, 12:39:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.27 péntek, 12:37:13
1. gyári Ford
2. telefonon (de szabin van szept 6-ig)
1. ez mit takar?
3. nála a normál ford szervizes árak érvényesek?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4586 Dátum:
2010.08.27 péntek, 12:59:47 »
Idézetet írta: haimon97 - 2010.08.27 péntek, 12:39:45
1. ez mit takar?
3. nála a normál ford szervizes árak érvényesek?
1. Ford olaj, 5w-30. Olajat takar a Fordos feliratú doboz.
3. Majd megmondja. Mert szerel itt is ott is, meg így meg úgyis.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4587 Dátum:
2010.08.27 péntek, 22:26:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.27 péntek, 10:20:51
Szia!
THX, változó geós van nekem is.
Akkor az a cucc amibe a fekete vakuumcso megy, csak a folytatását nem látom a hovedotol, igaz?
Igen!
Egy kis karhoz csatlakozik a változtatható hosszúságú
rudazat.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4588 Dátum:
2010.08.27 péntek, 22:30:18 »
Idézetet írta: haimon97 - 2010.08.27 péntek, 12:32:52
Sziasztok.
A mondimban nálam az első szervíz most lesz aktuális (80e). Milyen olajat érdemes beletenni?
Vik-t ezzel kapcsolatban milyen módon lehetne elérni?
Köszi
Ha diesel akkor levegőszűrő-go szűró is csere!!!Mindenből csakis gyári!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4589 Dátum:
2010.08.28 szombat, 11:55:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.27 péntek, 22:26:10
Igen!
Egy kis karhoz csatlakozik a változtatható hosszúságú
rudazat.
Köszi!
Naplózva
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4590 Dátum:
2010.08.28 szombat, 18:43:40 »
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.Egy 2003-as 2.0 tdci 6 sebességes mondim van, pont 1 éve. Elég sokat használom, eddig minden rendben volt, de kb 4-5ezer km-rel ezelőtt elkezdett folyamatosan villogni az izzításjelző ( nem nagyon foglalkoztam vele mert minden nap kell az autó és üzembiztosan elvitt mindenhova), még újraindításnál sem aludt el( amikor egy pár hónapja a gázolajszűrő dugult el akkor elaludt).A tünetei: nem megy (a dombokon visszalassul 60-70 re)- azért anyámék 1.6 os octaviáját lazán megveri gyorsulásban, a végsebesség kb 170-180km/h, de a fogyasztása nem nőtt mert napi 440km -t megyek vegyesben és a 7000-7500Ft-ba mindig beleférek, nem füstöl, ill egyszer kb ezer km után egy indításnál baromi nagy kék füst jött belőle percekig. A héten bevittem egy ismerős szerelőhöz , aki nem értett hozzá, de elvitte valami szakemberhez, aki megállapította, hogy a 2 es henger porlasztócsúcs tűjét letörte a dugattyú, és az bekerült a motorba, a javítás állítólag olyan 300 ezer Ft körül lenne, én ezt egy picit sokallom ( mondott még valamit, de nem tudom mert ahogy meghallottam az árat berágtam és otthagytam).Szerintetek mit lehetne csinálni vele amit kilehetne hozni max 50- 100 000 Ft-ból, ennél többet nem szeretnék, és szerintem nem is fogok rákölteni, inkább eladom.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4591 Dátum:
2010.08.28 szombat, 18:57:53 »
Ja és még most ahogy olvasgatok eszembe jutott, hogy kb 2 hónapja olyan 10-15napig minden nap úgy indult el, mint ha egy henger kihagyna, mert rázkódott az egész kocsi, és az alapjárat olyan 600 körülről mászott föl szép lassan 1000 körülire.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4592 Dátum:
2010.08.28 szombat, 19:25:38 »
Idézetet írta: kovacs - 2010.08.28 szombat, 18:43:40
Sziasztok!
Válaszotokat előre is köszönöm.
Aú!
Az nagy marhaság,hogy letört a tű és megette a moci!
Az viszont nem,hogy valszeg azt a csúcsot biztosan cserélni kell.De az sem 3kiló!
Óccsó forrásokból belehet már szerezni 50 körül vadi új csúcsokat.Beszerelés és újraprogizás kb +10.
Szóval ezt a műveletet megúszod biztosan 100alatt.
Persze az egészséges dolog az ,ha mind a 4 van cserélve,de a szükség nagy úr......
Mondjuk egy csúcs csere miatt nem kell eladni,de ha te azt szeretnéd,tedd azt!
Ja.Most azért nem megy a verda,mert a rossz csúcs miatt vészüzemre vágja a verdát az ecu.Korlátozza az üza nyomást,letiltja a turbót stb.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 19:27:14 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4593 Dátum:
2010.08.28 szombat, 19:33:49 »
Hali !
Köszi a gyors választ, én is így gondoltam hogy kicseréltetem azt az 1 csúcsot aztán lesz ami lesz, igazából nem szeretnék megválni tőle mert nagyon szeretem az autót ( ő az első kocsim) csak kicsit húzós volt az árajánlat ( a családban van egy 10 éves renault master 330 ezer km rel,aminek a motorterében csak szűrőket, olajokat ill, egyszer vezérműszíjat kellett cserélni),.Ja amúgy tavaly vettem 80 ezer km rel, és most mondták a Hoványnál hogy 2007 decemberében volt benne 220 ezer, most 150 ezret mutat az óra. A kereskedés pedig jogutód nélkül megszűnt = nevet változat, telephely emberek ugyan az Ja és még annyit hogy néha szokott világítani( egy héten kb egyszer egy kis ídőre) az izzításjelző oszlopában a 3. lámpa az vmi tartály, de hűtővíz meg minden van benne.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 19:40:59 írta kovacs
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4594 Dátum:
2010.08.28 szombat, 19:38:19 »
Idézetet írta: kovacs - 2010.08.28 szombat, 19:33:49
Hali !
Köszi a gyors választ, én is így gondoltam hogy kicseréltetem azt az 1 csúcsot aztán lesz ami lesz, igazából nem szeretnék megválni tőle mert nagyon szeretem az autót ( ő az első kocsim) csak kicsit húzós volt az árajánlat.Ja amúgy tavaly vettem 80 ezer km rel, és most mondták a Hoványnál hogy 2007 decemberében volt benne 220 ezer, most 150 ezret mutat az óra.Ja és még annyit hogy néha szokott világítani( egy héten kb egyszer egy kis ídőre) az izzításjelző oszlopában a 3. lámpa az vmi tartály, de hűtővíz meg minden van benne.
Üres az zablakmosótartályod!
Mennyi idős?A tekergetés már nem is lep meg.Kivéve ha egy lepusztultat tekerenk vissza 80ra......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4595 Dátum:
2010.08.28 szombat, 19:45:00 »
2003 6. havi facelift előtti és a 130 LE-s, szerintem jól karbantartott az autó a szerelőm ( aki elvitte a márkaszervízbe ) mondta hogy a szíjak meg a futómű alkatrészei újak voltak amikor megvettem. A belseje viszont elég leharcolt volt amikor megvettem, valószínű az előző gazdája is cuccolt vele, mert a csomagtartóajtó belső része elég horzsolásos, meg én is hordtam vele majd fél évig zöldséges ládákat, olykor vitte a tonna árut plusz engem.
Amúgy azon én is elgondolkodtam hogy a hengerből hogy mászott be a tű a motor többi részébe.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 19:53:22 írta kovacs
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4596 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:00:30 »
Idézetet írta: kovacs - 2010.08.28 szombat, 19:45:00
2003 6. havi facelift előtti és a 130 LE-s, szerintem jól karbantartott az autó a szerelőm ( aki elvitte a márkaszervízbe ) mondta hogy a szíjak meg a futómű alkatrészei újak voltak amikor megvettem. A belseje viszont elég leharcolt volt amikor megvettem, valószínű az előző gazdája is cuccolt vele, mert a csomagtartóajtó belső része elég horzsolásos, meg én is hordtam vele majd fél évig zöldséges ládákat, olykor vitte a tonna árut plusz engem.
Amúgy azon én is elgondolkodtam hogy a hengerből hogy mászott be a tű a motor többi részébe.
hatéves autót vettél 80 e km-el?Hát az már pont a hiszi a piszi kategória.
Ha ilyen kemény kiképzést kap még tőled is,akkor azt az egy csúcs cserét megérdemli a gép.Elvégre 300e km van benne-bőven!!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4597 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:10:14 »
Megérdemelne az még többet is iszonyat sok helyre elvitt, az erejével kihúzott egy pár vészes helyzetből is, csak hát a szilveszteri nyaralásra spórolt pénzből minden porcikám tiltakozik kivenni.
A km állása engem egyáltalán nem érdekel, mivel így is messze veri kényelemben az octavia tourt, ami ugyan 13-14 éves konstrukció,i, de csak 2 éves és még 20 000 km sincs benne, illetve még sok más mai autót és amikor jó volt úgy húzott mint egy álom, de 3300-3500 nál sosem pörgettem tovább. De ha azt nézem, hogy az utóbbi héten a skodával jártam és a szeged siófok szeged távot 11 000 ezer FT alatt egyszer sem úsztam meg és nagyon kis részen mentem 100 nál többel, a mondival 120 as országúti tempóval kijött 7000-7500 ból, eldugult gázolajszűrővel 6. ban alapjáraton végig - gázadásnál egyből vészüzemmód és indítózás- meg kijött 6000 pénzből.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 20:18:27 írta kovacs
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4598 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:15:27 »
Idézetet írta: kovacs - 2010.08.28 szombat, 20:10:14
Megérdemelne az még többet is iszonyat sok helyre elvitt, az erejével kihúzott egy pár vészes helyzetből is, csak hát a szilveszteri nyaralásra spórolt pénzből minden porcikám tiltakozik kivenni.
A km állása engem egyáltalán nem érdekel, mivel így is messze veri kényelemben az octavia tourt, ami ugyan 13-14 éves konstrukció,i, de csak 2 éves és még 20 000 km sincs benne, illetve még sok más mai autót és amikor jó volt úgy húzott mint egy álom, de 3300-3500 nál sosem pörgettem tovább.
No,akkor ha ismét jó lesz,megint örülni fogsz neki,hogy milyen jó autó,és nem akarod majd eladni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kovacs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4599 Dátum:
2010.08.28 szombat, 20:25:22 »
Valószínű nem adom el mert szívesen kimennék külföldre vmi nem annyira kulimunkára (mert télen semmi értelme nem volt melózni- vállalkozó vagyok zöldségkereskedéssel foglalkozom ) és majd ki szeretném vinni egy pár hónapra.
Naplózva
Oldalak:
1
...
85
86
87
88
89
90
91
[
92
]
93
94
95
96
97
98
99
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ