Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.20 csütörtök, 17:18:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13722638 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4200 Dátum: 2010.07.21 szerda, 20:04:53 »

Ugy erted a szelepfedel csavarokat huzzam meg?
Igen! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4201 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 10:14:49 »

Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"?? Shocked
Tartsd nyomva 4-5 másodpercig a kijelző mellett lévő pöcköt.
Akkor lenulláz  integet2

Fogyasztást meg mérd meg az a tuti. Nekünk lefelé csal a computer mindkét autónknál!
Naplózva
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4202 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 10:23:20 »

Sziasztok,
Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy rángat egyet és leáll a motor? Ez miért van? help
Naplózva
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4203 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 12:12:09 »

Szia ALF,
olvastam 1-2 "tettedről" a neten pl. berregés megszüntetése, szabadonfutó gen-lendkerék csere stb... ezeket meg tudnád csinálni az én autómon is?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4204 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 12:34:57 »

Szia ALF,
olvastam 1-2 "tettedről" a neten pl. berregés megszüntetése, szabadonfutó gen-lendkerék csere stb... ezeket meg tudnád csinálni az én autómon is?

nekem ez hobby,nem ebből élek.A szabadidőmet a családomnak szentelem.

Itt csak osztom az észt  hehe ,ha úgytetszik karitatív szellemi segítségnyújtás.  smile de pont erről szól ez a fórum! Grin

A gen.szabadonfutósítást egy autószerelő is megtudja neked csinálni a leírás alapján..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4205 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 13:37:57 »

Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"?? Shocked

meg kell lennie meg egy pocoknek. Osszesen 2 van az oracsoporton, es egy az index karon.
Az indexkaron levovel odaleptetsz a fogyihoz, es amikor azt jelzi ki, akkor a bal oldali, vagyis a fogyijelzo "screen" alatti pocokkel nullazod, tanult forumtarsunk helytallo leirasa alapjan  nyes
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4206 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 13:59:23 »

köszi, megnézem  wave



hát én néztem, de nem igazán láttam.. falbav

igaz csak a motor takaró burkolatot vettem le, de felülről nem sok mindent sikerült kiszűrnöm...
Asszem meg kell mutatnom VIK mesternek... szomoru1
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4207 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 15:22:04 »

Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
nekem ez hobby,nem ebből élek.A szabadidőmet a családomnak szentelem.

Itt csak osztom az észt  hehe ,ha úgytetszik karitatív szellemi segítségnyújtás.  smile de pont erről szól ez a fórum! Grin

A gen.szabadonfutósítást egy autószerelő is megtudja neked csinálni a leírás alapján..... Wink wave
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #4208 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 16:12:44 »

Valószinű hogy frissíteni kellene a motorvezérlődet, mert még nincs benne a lefulladás gátló. Ha benne van akkor alapból emel a fordulaton egy kicsit ha elkezded szép lassan felengedni a kuplungot és simán elgurulsz vele egyesben gáz nélkül. Mikori a gép?

Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4209 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 16:12:54 »

Rendben kipróbálom, nekem összesen két "pöcköm" van, 1 a kormányon azzal már próbáltam az nem jött be és 1 van a műszerfalon amivel a napi számlálót tudom lenullázni, sztem erre gondoltál.
A te Mondeód mennyit fogyaszt ha nem vagyok "vindizsgréc"?? Shocked
Lásd a linket alul. Sőt a páromét is megnézheted wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4210 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 16:54:54 »

Rendben van megértem. Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy ránt egyet a motor és leáll ? Ez miért van?
Persze már én is gondoltam arra, hogy túl kis gázt adok, de nem hiszem az eddigi autóim ekkora gázzal simán elindultak és első 3 héten EZT NEM produkálta a GÉP.
sw frissítés,generátor szabadonfutósítás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #4211 Dátum: 2010.07.22 csütörtök, 21:56:56 »

Sziasztok,
Még van 1 próblémám sajnos, éspedig ha normál gázzal indulok el akkor van, hogy rángat egyet és leáll a motor? Ez miért van? help
Mert ez ilyen, borzasztóan hajlamos a lefulladásra. Nekem is sokszor lefulladt, pedig szerintem tudok vezetni. Én az alapjárati berregés miatt (is) beépítettem egy elektronikát, így magasabb az alapjárat és azóta nincs is lefulladás problémám.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4212 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:10:31 »

OK köszi, ki fogom próbálni. A gép 2007. évi forg helyezés, de ha jól tudom 2006. 12. havi gyártású.
Valószinű hogy frissíteni kellene a motorvezérlődet, mert még nincs benne a lefulladás gátló. Ha benne van akkor alapból emel a fordulaton egy kicsit ha elkezded szép lassan felengedni a kuplungot és simán elgurulsz vele egyesben gáz nélkül. Mikori a gép?

Naplózva
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4213 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:19:58 »

Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?
Lásd a linket alul. Sőt a páromét is megnézheted wave
Naplózva
Sanya827
Vendég
« Új hozzászólás #4214 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:25:11 »

Szia, Te a generátordat mikor szabadonfutósítottad? És mennyit mentél vele azóta?
sw frissítés,generátor szabadonfutósítás!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4215 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:35:19 »

Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?
0.5-0.6 decit csal lefelé. A páromé csak 0.3-at. Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
dedakka
Vendég
« Új hozzászólás #4216 Dátum: 2010.07.23 péntek, 11:51:51 »

sziasztok segítségetek kérném porlasztó és m.szivattyú csere után az autóm nem működik rendesen elvittem a ford szervizbe gépre tették és nem irt hiba kódot ott sem tudták mi a baj akadozva jár a motor fel sem pörög. ha valaki tudna segíteni vagy infót adni hogy hova vigyem megköszönném.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #4217 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:07:23 »

Szia, igazad volt megtaláltam a 3. pöcköt is, lenulláztam és az elején úgy viselkedett a kijelző mintha pil.fogy. mérő lenne most pedig (120km után) teljesen lelassult és kezd beállni egy új értékre most per pillanat 5,8-on áll.
Kösz az infót! A te autód mutatott értéke is hihetetlen számomra, jó tudom írtad, hogy a tiéd csal lefele, na de MENNYIT?

99,9 literrol kezd visszaszamolni ha nullazod, es mivel par km utan meg keves a viszonyitasi alap, hamar valtozhat pl egy teligazra. Aztan ha mar tobbet mesz vele szepen beall.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4218 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:12:14 »

sziasztok segítségetek kérném porlasztó és m.szivattyú csere után az autóm nem működik rendesen elvittem a ford szervizbe gépre tették és nem irt hiba kódot ott sem tudták mi a baj akadozva jár a motor fel sem pörög. ha valaki tudna segíteni vagy infót adni hogy hova vigyem megköszönném.
ilyen esetben kérdések vannak a segítség előtt:
-miért kellett porlasztót ÉS nagynyomású szivattyút cserélni egyszerre? A porlasztó rendben, de CR szivattyút ritkán cserélnek.
- új v. felújított porlasztó és szivattyú került be?
- ha felújított, ki végezte a felújítást, adott-e a porlasztókhoz új kalibrációs kódot?
- felprogramozták-e rendesen a porlasztók kalibrációs kódját?
-mit jelent, hogy nem pörög föl ?
-alapjárat van? stabil?
-füst van?
- milyen géppel nézték a fordosok (ki volt a szerviz)?
- mértek-e üzemanyag nyomást?

+1 kérdés: milyen tipusról beszélünk pontosan? évjárat/motorfajta.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4219 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:24:28 »

ilyen esetben kérdések vannak a segítség előtt:
-miért kellett porlasztót ÉS nagynyomású szivattyút cserélni egyszerre? A porlasztó rendben, de CR szivattyút ritkán cserélnek.
- új v. felújított porlasztó és szivattyú került be?
- ha felújított, ki végezte a felújítást, adott-e a porlasztókhoz új kalibrációs kódot?
- felprogramozták-e rendesen a porlasztók kalibrációs kódját?
-mit jelent, hogy nem pörög föl ?
-alapjárat van? stabil?
-füst van?
- milyen géppel nézték a fordosok (ki volt a szerviz)?
- mértek-e üzemanyag nyomást?

+1 kérdés: milyen tipusról beszélünk pontosan? évjárat/motorfajta.
folytatom:
-a kompresszió minden hengerben megvan?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4220 Dátum: 2010.07.23 péntek, 12:26:22 »

Szia, Te a generátordat mikor szabadonfutósítottad? És mennyit mentél vele azóta?
valamikor tavasszal.kb 8-10e km-t mentem vele így.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4221 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 18:47:48 »

Sziasztok!
Ma azt tapasztaltam,hogy inditás után ugy indult a gép mintha nem menne minden henger, leállitás után ujra inditottam és pöcre indult normálisan.Hibakodot nem jelzett se csek lámpa se izzitás jelzö se tárolt hiba.Szerintetek mi lehet?Elöre is köszi!!! wow1 falbav
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4222 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 19:01:22 »

Sziasztok!
Ma azt tapasztaltam,hogy inditás után ugy indult a gép mintha nem menne minden henger, leállitás után ujra inditottam és pöcre indult normálisan.Hibakodot nem jelzett se csek lámpa se izzitás jelzö se tárolt hiba.Szerintetek mi lehet?Elöre is köszi!!! wow1 falbav
az egyik csúcs nem indult be rendesen.....vagy nincs meg az alapjárati üzanyomás.volt ilyen Relhistnek is,aztán amikor gyakran csinálta,utána a csúcs csere megoldotta.... Tongue
nem kell parázni,időnként előfordul!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4223 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 19:07:00 »

az egyik csúcs nem indult be rendesen.....vagy nincs meg az alapjárati üzanyomás.volt ilyen Relhistnek is,aztán amikor gyakran csinálta,utána a csúcs csere megoldotta.... Tongue
nem kell parázni,időnként előfordul!
Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4224 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:09:50 »

Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
Ez azért nem általános. Ezt azt jelenti hogy az egyik csúcsod nem OK. Csere megoldja. Abban meg nem vagyok biztos hogy ilynekor nincs hibakód. Milyen diagnosztikával nézted?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4225 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:11:10 »

valamikor tavasszal.kb 8-10e km-t mentem vele így.
Ugye tudod, hogy már van jóval többet futott szabadonfutos TDCi-is  vigyor3  wave
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4226 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:11:57 »

Ez azért nem általános. Ezt azt jelenti hogy az egyik csúcsod nem OK. Csere megoldja. Abban meg nem vagyok biztos hogy ilynekor nincs hibakód. Milyen diagnosztikával nézted?
Szia!
Nekem csak modiagom van. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4227 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:15:49 »

Szia!
Nekem csak modiagom van. integet2
No akkor mibe fogadjunk, hogy lesz ott még valahol hibakód  Wink Sajnos a modiag is csak az OBDII szabvány hibakódokat löki ha jól tudom a Ford specifikus dolgokat nem. Én is ezért álltam le teljesen az ELM327-ről.  Undecided
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4228 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:19:24 »

No akkor mibe fogadjunk, hogy lesz ott még valahol hibakód  Wink Sajnos a modiag is csak az OBDII szabvány hibakódokat löki ha jól tudom a Ford specifikus dolgokat nem. Én is ezért álltam le teljesen az ELM327-ről.  Undecided
Fogalmam sincs hová vigyem akkor mert a környéken(Eger) nem ismerek senkit akinek van normális diag cucca. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4229 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:35:49 »

Fogalmam sincs hová vigyem akkor mert a környéken(Eger) nem ismerek senkit akinek van normális diag cucca. integet2
Ha az M3-asig le tudsz jönni akkor csütörtök este szerintem én fogok jönni pest felől miskolc fele. Bár az lehet későn lesz kb este 10-11 körül vagy a hétvégén szerintem lesz valami Miskolcon.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4230 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:46:25 »

Ha az M3-asig le tudsz jönni akkor csütörtök este szerintem én fogok jönni pest felől miskolc fele. Bár az lehet későn lesz kb este 10-11 körül vagy a hétvégén szerintem lesz valami Miskolcon.
Köszi!
Esténként nem jó de szombat vagy vasárnap találokrá idöt légyszives szolj,hogy neked mikor jó.Előre is köszi!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4231 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:50:10 »

Köszi!
Esténként nem jó de szombat vagy vasárnap találokrá idöt légyszives szolj,hogy neked mikor jó.Előre is köszi!
Ok amikor már látszik valami küldök PÜ-t
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4232 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:52:19 »

Köszi a választ!Nekem kb 3X csinálta május óta,egyébként tökéletes az autó.A gyakranra mit értettél?És ez egyébként elöfordul akkor is ha pl jók az alkatrészek?
üzemmeleg állapotban mindig.Vagy hidegen...? fejvakaras
Ha itt lesz majd elmeséli.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4233 Dátum: 2010.07.25 vasárnap, 20:53:35 »

Ugye tudod, hogy már van jóval többet futott szabadonfutos TDCi-is  vigyor3  wave
ezt azért titokban sejtettem. hehe
De DomeSL is 40e km körül járhat már vele....
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4234 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 10:15:01 »

üzemmeleg állapotban mindig.Vagy hidegen...? fejvakaras
Ha itt lesz majd elmeséli.
Én ugy vettem észre,hogy melegen de nálam egyszer csinálta az aszonynál pedig kétszer.Nálam ugyvolt,hogy mentem kb egy százast olyan 10percre leállitottam és inditásnál vettem észre majd leállit és mikor inditottam akkor normálisan indult.Az aszony szerint valószinü,hogy ilyen esös időben csinálta neki is (ámbár ismerjük a nők megfigyelő képességét).Kicsit parázom a pcs-k cseréje miatt mert mielött megvettem állitolag vagy kétéve már cseráltek benne csúcsokat sajna nem tudom,hogy miket raktak bele de ha jól emlékszem olyan 250e körül volt a javítás.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4235 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 11:27:02 »

Én ugy vettem észre,hogy melegen de nálam egyszer csinálta az aszonynál pedig kétszer.Nálam ugyvolt,hogy mentem kb egy százast olyan 10percre leállitottam és inditásnál vettem észre majd leállit és mikor inditottam akkor normálisan indult.Az aszony szerint valószinü,hogy ilyen esös időben csinálta neki is (ámbár ismerjük a nők megfigyelő képességét).Kicsit parázom a pcs-k cseréje miatt mert mielött megvettem állitolag vagy kétéve már cseráltek benne csúcsokat sajna nem tudom,hogy miket raktak bele de ha jól emlékszem olyan 250e körül volt a javítás.
Engem a múlt héten megpoharaztak (nem urológiailag értem  pias), de csak annyi jött át számomra belőle, hogy egyforma mennyiségű GO gyűlt össze mind a négyben.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4236 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 13:01:22 »

ezt azért titokban sejtettem. hehe
De DomeSL is 40e km körül járhat már vele....
 Wink wave

30e körül. Közbejött egy s más, így nem használtam sokat a Mondit.
De hibátlan eddig. Halk, meg minden.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4237 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 14:35:36 »

Engem a múlt héten megpoharaztak (nem urológiailag értem  pias), de csak annyi jött át számomra belőle, hogy egyforma mennyiségű GO gyűlt össze mind a négyben.
Ettől még padon mérve lehet,hogy valamelyik rossz.A poharazással a résolaj veszteséget nézik.A padon pedig,hogy tudja-e a nyomás értékeket.Nekem is nézték már 4000/db a mérés ára.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4238 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 15:08:23 »

Ettől még padon mérve lehet,hogy valamelyik rossz.A poharazással a résolaj veszteséget nézik.A padon pedig,hogy tudja-e a nyomás értékeket.Nekem is nézték már 4000/db a mérés ára.
Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4239 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 15:24:23 »

Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #4240 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 18:05:33 »

Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek! integet2
Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet. www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4241 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 18:13:25 »

Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet. www.filepdiesel.hu
Köszi!A Filep nekünk tul messze van mi Eger környékén kereskedünk integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4242 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 21:01:29 »

Neked konkrét okod volt feltételezni, hogy rossz?
Csak az volt az ok,hogy a diagnosztika azt írta ki,hogy túl magas a nyomás és alapjáratban rángatott a motor.Hát ezért nézettem meg.De úgy néz ki más a baj,de csak gyári fordos hiba olvasóval nézetem meg a kocsit.A poharazás nekem is tuti volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4243 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 21:04:17 »

Csak az volt az ok,hogy a diagnosztika azt írta ki,hogy túl magas a nyomás és alapjáratban rángatott a motor.Hát ezért nézettem meg.De úgy néz ki más a baj,de csak gyári fordos hiba olvasóval nézetem meg a kocsit.A poharazás nekem is tuti volt.

Megjavult vagy még nincs diagnózis?

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4244 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 21:06:22 »

Szia!
Hol csináltattad?Holnap ugynéz ki,hogy Egerbe kezdek! integet2
Én Pécsen csináltattam mert pécsi vagyok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4245 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 21:09:37 »

Nem tudom,hogy GIN hol csináltatta,de a Filepnél is tudnak ilyet. www.filepdiesel.hu
Sok jót olvastam én is a Filepékről.. De múlt héten miskolcon evett a fene egészségi okok miatt és az egér hibakódos hekkelős kollégával megcsináltattam kíváncsiságból a poharazást..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4246 Dátum: 2010.07.26 hétfő, 21:22:24 »

Megjavult vagy még nincs diagnózis?


Sajnos még nem,már várom,hogy visszakapjam.Úgy néz ki a diesel vezérlő elektronikámmal van a gond.Most újra hoznak rá eredeti hibaolvasót és meglátjuk lehet-e újra programozni/mert most utoljára ezt írta/vagy csere aminek nem örülök.De most már végére kell járni mert nincs kocsim és hiányzik.A szerelő is optimista.Meglátjuk.Úgy is megírom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #4247 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:03:55 »

Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika szarakodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4248 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:11:25 »

Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika ***akodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
Szerintem sajnos fájni fog. wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4249 Dátum: 2010.07.27 kedd, 19:20:54 »

Sziasztok ma meglátogattam a ford szervizt mert komoly 8 literes fogyasztást produkál a a szuper tdci csoda masinám ha szépen megyek vele ha csúnyán tök mindegy kiderült hogy a motor vezérlő elektronika ***akodik konkrétan cserét ír a csekkoló szerkentyű tudja valaki hogy az mennyibe fog fájni
A porlasztók, cr szivattyúk cseréje után most ez lesz az új dili? mindenkivel ecu-t akarnak cseréltetni?  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.