Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:22:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14626175 alkalommal)
0 Felhasználó és 79 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2010.08.28 szombat, 21:49:11 »

Valószínű nem adom el mert szívesen kimennék külföldre vmi nem annyira  kulimunkára (mert télen semmi értelme nem volt melózni- vállalkozó vagyok zöldségkereskedéssel foglalkozom ) és majd  ki szeretném vinni egy pár hónapra.
Te egy szerencsés ember vagy. 220eKmről 80eKm-re visszahúzott tdci és csak 140eKm (~280eKm)-nél jelentkeznek gondok....
javaslom, figyelj oda kicsit jobban a használatára, mert a tdci motor sajnos kényes erre. A legnagyobbat akkor lehet szívni vele, ha a karbantartás nem megfelelő. A porlasztó zárótűje nem törik el, és tényleg nem esik be a hengertérbe. Viszont nem megfelelő porlaszási képű porlasztó esetén könnyen lehet dugattyúlyukadást előidézni, az meg már tényleg az 500eFt-os kategória.
Az eldugult szűrő nem jó jel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2010.08.28 szombat, 22:43:33 »

Sziasztok!
Amikor elindítom az autót, akkor 1-2 másodpercig olyan 600-700fordulaton pörög és csak utána ugrik fel a rendes alapjáratra. Szerintetek mitől lehet ez? Normális dolog?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2010.08.28 szombat, 22:47:28 »

Sziasztok!
Amikor elindítom az autót, akkor 1-2 másodpercig olyan 600-700fordulaton pörög és csak utána ugrik fel a rendes alapjáratra. Szerintetek mitől lehet ez? Normális dolog?
Mennyi neked a rendes fordulat alapjáraton,mert nekm a 3. vonalon áll mindig az kb 750.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.28 szombat, 22:50:04 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2010.08.28 szombat, 22:51:39 »

Mennyi neked a rendes fordulat alapjáraton,mert nekm a 3. vonalon áll mindig az kb 750.
lehet igazad van, akkor a 2es vonalról ugrik fel a 3as vonalra 1-2 másodperc után.  de ez sem jó így. mitől lehet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2010.08.28 szombat, 23:30:01 »

Sziasztok!
Amikor elindítom az autót, akkor 1-2 másodpercig olyan 600-700fordulaton pörög és csak utána ugrik fel a rendes alapjáratra. Szerintetek mitől lehet ez? Normális dolog?
ismert jelenség. Attól van, hogy indításkor az ECU előre meghatározott nyomásértékre állítja a CR szivattyút és ezen addig nem is változtat míg az alapjáratot el nem érte a motor. Normál esteben ez elég, de a porlasztók kopásának egyik biztos jele a letapadás, és ilyenkor kevés az indítási nyomás. Ettől a 750 alatti alapjárat. Ilyenkor gázadásra sem reagál.
Első lépésben vidd be szoftverfrissítésre a gépet, az elvileg medoldhatja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 07:31:52 »

Első lépésben vidd be szoftverfrissítésre a gépet, az elvileg medoldhatja.
A szoftverfrissités mit tud csinálni, és ha segít mennyi ideig? úgy kérdem, hogy milyen messze vagyok a csúcscserétől?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 09:06:38 »

A szoftverfrissités mit tud csinálni, és ha segít mennyi ideig? úgy kérdem, hogy milyen messze vagyok a csúcscserétől?
Az sw frissítés stabillá teszi az alapjáratot(valszeg az üzanyomásssal mahináltak).
A csúcsok élettertamának ennek semmi köze.Ha megoldódik a probléma,akkor jó.Ha nem akkor csak  a csúcs csere után javul majd meg,mert már a csúcsokkal lehet gond.
Illetve ellenőrizni kellene a csúcsok kalibrációs kódjait,hogy ténylegesen az van ráprogizva amik benne vannak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 10:15:43 »

Az sw frissítés stabillá teszi az alapjáratot(valszeg az üzanyomásssal mahináltak).
A csúcsok élettertamának ennek semmi köze.Ha megoldódik a probléma,akkor jó.Ha nem akkor csak  a csúcs csere után javul majd meg,mert már a csúcsokkal lehet gond.
Illetve ellenőrizni kellene a csúcsok kalibrációs kódjait,hogy ténylegesen az van ráprogizva amik benne vannak.

Mi van akkor ha csúcsot(kat) cseréltek és nem kapta meg az új kalibrációs kódot? Idővel tönkremehet az autó?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 10:25:00 »

Mi van akkor ha csúcsot(kat) cseréltek és nem kapta meg az új kalibrációs kódot? Idővel tönkremehet az autó?
nem. pontatlan lesz a járása, nagyobb a fogyija. Az enyém kb 40eKm-t ment nem belevaló, felújított, új kalibrációs kód nélküli porlasztókkal. Volt az ecuben kalibrációs kód, de az köszönő viszonyban sem volt a porlasztókkal.

Mi lett végülis a megoldás a porlasztókra?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 10:31:21 »

nem. pontatlan lesz a járása, nagyobb a fogyija. Az enyém kb 40eKm-t ment nem belevaló, felújított, új kalibrációs kód nélküli porlasztókkal. Volt az ecuben kalibrációs kód, de az köszönő viszonyban sem volt a porlasztókkal.

Mi lett végülis a megoldás a porlasztókra?

Az 1-es is ki lett cserélve (mert ugye az volt a rossz) meg a gázolajszűrő (mert valszeg az is esedékes volt) de a szerelő nem tudta felprogramozni, azóta jó a gép 5,2l-es fogyasztással
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
csicsiboy
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 13:02:21 »

üdv
olyan kérdésem lenne hogy az intercoolerbe hogy kerül olajan? most vettem észre mikor kirepedt egy csö ami az intercoolerböl megy a motorhoz és az is ilyen feket olajos volt. hireteln nagy gáz adásnál egy szép nagy feketét ki is dob, motor nem csörög se a porlasztok, turbo megy olaj fogyasztás minimális normál. 160ezer km van benne.
Naplózva
kovacs
Vendég
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 13:17:57 »

Sziasztok
Na az lesz az autóval, hogy ki lesz pucolva a tank meg az összes üzemanyagcső meg ki lesz cserélve a 2 es porlasztócsúcs. Ez kb 60-70 ezer pénz lesz és két nap múlva kész. A szerelő mondta még hogy nem ártana újraperselyeztetni a nagynyomású szivattyút, mert kioldódott belőle vmi réz darabka vagy mi és lehet ez okozta a hibát.
Naplózva
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 14:27:56 »

Az sw frissítés stabillá teszi az alapjáratot(valszeg az üzanyomásssal mahináltak).
A csúcsok élettertamának ennek semmi köze.Ha megoldódik a probléma,akkor jó.Ha nem akkor csak  a csúcs csere után javul majd meg,mert már a csúcsokkal lehet gond.
Illetve ellenőrizni kellene a csúcsok kalibrációs kódjait,hogy ténylegesen az van ráprogizva amik benne vannak.
ha tuningoltatni (vezérlést átírni)szeretném az autót, az megoldja ezt a problémát is akkor?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 14:31:42 »

Sziasztok
Na az lesz az autóval, hogy ki lesz pucolva a tank meg az összes üzemanyagcső meg ki lesz cserélve a 2 es porlasztócsúcs. Ez kb 60-70 ezer pénz lesz és két nap múlva kész. A szerelő mondta még hogy nem ártana újraperselyeztetni a nagynyomású szivattyút, mert kioldódott belőle vmi réz darabka vagy mi és lehet ez okozta a hibát.
Ha fémforgács van az üa. rendszerben, akkor vége a szivattyúnak és a többi porlasztónak is. Nézesd meg, mennyi fémreszelék van a szűrőben.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 16:19:38 »

ha tuningoltatni (vezérlést átírni)szeretném az autót, az megoldja ezt a problémát is akkor?
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 16:20:31 »

üdv
olyan kérdésem lenne hogy az intercoolerbe hogy kerül olajan? most vettem észre mikor kirepedt egy csö ami az intercoolerböl megy a motorhoz és az is ilyen feket olajos volt. hireteln nagy gáz adásnál egy szép nagy feketét ki is dob, motor nem csörög se a porlasztok, turbo megy olaj fogyasztás minimális normál. 160ezer km van benne.
ez így teljesen rendben van.szálít olajat a turbó a kényszerolajzás miatt!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 20:10:24 »

nem.
De elvileg újra írja a vezérlést, nem lehet, hogy az is gyógyír lenne? csak mert akkor mi legyen a sorrend? ha átiratom a vezérlést és utána tuningolok, nem fog sz@rakodni megint?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2010.08.29 vasárnap, 20:42:29 »

üdv
olyan kérdésem lenne hogy az intercoolerbe hogy kerül olajan? most vettem észre mikor kirepedt egy csö ami az intercoolerböl megy a motorhoz és az is ilyen feket olajos volt. hireteln nagy gáz adásnál egy szép nagy feketét ki is dob, motor nem csörög se a porlasztok, turbo megy olaj fogyasztás minimális normál. 160ezer km van benne.

A légszűrő és a MAF szenzor után van a turbó szívóoldalán egy rácsatlakozás a szelepfedélre. Itt szívja a turbó a kartert. Innen kerül bele az a kis olaj. Az intercooler alja tele van olajjal, ami tulajdonképpen normális. Emiatt nem kell aggódni. Ha a turbónak baja van, nem megy rendesen az autó.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 07:09:32 »

A légszűrő és a MAF szenzor után van a turbó szívóoldalán egy rácsatlakozás a szelepfedélre. Itt szívja a turbó a kartert. Innen kerül bele az a kis olaj. Az intercooler alja tele van olajjal, ami tulajdonképpen normális. Emiatt nem kell aggódni. Ha a turbónak baja van, nem megy rendesen az autó.
És a kényszerolajzás a siklócsapágynak? smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 07:10:09 »

De elvileg újra írja a vezérlést, nem lehet, hogy az is gyógyír lenne? csak mert akkor mi legyen a sorrend? ha átiratom a vezérlést és utána tuningolok, nem fog sz@rakodni megint?
A csipp nem foglalkozik az alapjáratoddal!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 08:22:07 »

A csipp nem foglalkozik az alapjáratoddal!
Értem, köszi. Vagyis akkor előbb tetessem rendbe az alapjáratot és utána jöhet a tuning, ha jól értelmezem?
Naplózva
Blero
Vendég
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 15:35:45 »

Hali mindenki!

odalett a részecskeszűrőm. nem tudtok olcsón sosbe egyet Szegedre?
ja és helyi szervizes elégedetlenkedők jelentkezését várom, kicsit tele lettem a H.ánnyal

előre is köszi
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 15:49:38 »

Hali mindenki!

odalett a részecskeszűrőm. nem tudtok olcsón sosbe egyet Szegedre?
ja és helyi szervizes elégedetlenkedők jelentkezését várom, kicsit tele lettem a H.ánnyal

előre is köszi


[OFF] Én maximálisan elégedett vagyok a Hovánnyal, mindig korrekt és gyors kiszolgálást kaptam, legutóbb pl. elvittem toronycsapágy, szilent, féltengely, vmint fékbetét -és tárcsa cserére (darabosan járt a kormány, ropogott, erősen berázott), megnézték, szétkapták és végül a fogasléc bezsírozásával meg is oldották a problámát, a fékeket sem cserélték, mondták hogy még bőven bírja. Nagyon korrektek voltak, sok tízezerrel megkímélték a pénztárcám.[/OFF]  worship
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.30 hétfő, 15:51:15 írta seekay » Naplózva
vatosz
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 17:59:58 »

Hali mindenki!

odalett a részecskeszűrőm. nem tudtok olcsón sosbe egyet Szegedre?
ja és helyi szervizes elégedetlenkedők jelentkezését várom, kicsit tele lettem a H.ánnyal

előre is köszi

A Mondeo 2.0-s vagy 2.2-es TDCI-ben is van részecskeszűrő? Én azt hittem, hogy csak a Focus/C-Max 109 lovas 1.6-osában és legfeljebb az új mondeo motorjaiban van DPF.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 18:07:39 »

A Mondeo 2.0-s vagy 2.2-es TDCI-ben is van részecskeszűrő? Én azt hittem, hogy csak a Focus/C-Max 109 lovas 1.6-osában és legfeljebb az új mondeo motorjaiban van DPF.
csak a német piacra gyártottakban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vatosz
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 18:19:05 »

csak a német piacra gyártottakban.

Ezt hogy kell érteni? Minden TDCI Mondeo részecskeszűrős egy bizonyos időtől (teszem azt 2006-tól) ami Németországnak lett szánva, vagy vegyes a kép? Honnan lehet tudni, hogy van-e benne? Illetve milyen fenntartási ktsge van? Úgy tudom pl., hogy a Focus/C-Maxba gyártott 109 lovas 1.6-osnál 120 ezrenként cserélni kell.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 19:16:44 »

És a kényszerolajzás a siklócsapágynak? smile

Jó esetben ott is van oil!!!  nyes  Igaz, onnan is jöhet egy kevés.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 19:55:02 »

Ezt hogy kell érteni? Minden TDCI Mondeo részecskeszűrős egy bizonyos időtől (teszem azt 2006-tól) ami Németországnak lett szánva, vagy vegyes a kép? Honnan lehet tudni, hogy van-e benne? Illetve milyen fenntartási ktsge van? Úgy tudom pl., hogy a Focus/C-Maxba gyártott 109 lovas 1.6-osnál 120 ezrenként cserélni kell.
azt mk3ban csak a német piacra szerelték szériában.Az mk4ben már mindben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 19:56:49 »

Jó esetben ott is van oil!!!  nyes  Igaz, onnan is jöhet egy kevés.
Nem is kevés. vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 20:06:21 »

Nem is kevés. vigyor3 Wink wave

Jobb az, ha nem jön ki.  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 20:19:33 »

Értem, köszi. Vagyis akkor előbb tetessem rendbe az alapjáratot és utána jöhet a tuning, ha jól értelmezem?
kb.
nyilván a csipp is akkor lesz frankó,ha előtte minden renben van a verdával,különben az jobban kihozza a hibákat,és nemtudni majd,hogy az a csiptől van vagy alapból xar valami.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 20:26:16 »

tuningnak mindig 110%-os autóval szabad nekiállni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 22:12:52 »

kb.
nyilván a csipp is akkor lesz frankó,ha előtte minden renben van a verdával,különben az jobban kihozza a hibákat,és nemtudni majd,hogy az a csiptől van vagy alapból xar valami.
Köszi. Tudtok valakit itt Veszprém környékén aki ért ilyesmihez vagy csak szervíz tudja beállítani az alapjáratom?
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2010.08.30 hétfő, 22:47:43 »

Köszi. Tudtok valakit itt Veszprém környékén aki ért ilyesmihez vagy csak szervíz tudja beállítani az alapjáratom?

Szia!

Keresd meg B.füreden Jantó Gergő (+3670 382 2379) A szervíz Jantó Bosh szervíz a "fehértemplom" felett. Ért az autókhoz, biztosan lesz tanács. Nekem (és már 1-2 embernek itt a fórumon) a chippelést is ő csinálta. Zsiri ajánlotta anno.

Üdv: V.Tamás  wave
Naplózva
bendatibi
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2010.08.31 kedd, 09:48:59 »

Üdv.!

2001-es TDCI motor! Bejöttek a hűvösebb éjjszakák és indítás után, /bár nem mindig/ egyenetlen járás és kék füst a jelenség kb.10-20 mp -ig.
Valami ötlet?
Köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2010.08.31 kedd, 10:07:37 »

Üdv.!

2001-es TDCI motor! Bejöttek a hűvösebb éjjszakák és indítás után, /bár nem mindig/ egyenetlen járás és kék füst a jelenség kb.10-20 mp -ig.
Valami ötlet?
Köszi!
Azt hiszem azt szokták tanácsolni a többiek, hogy vidd el porlasztó diagnosztikára, a poharazás nem egyértelműen mutatja meg a problémát. Nekem fehér füstöm volt egész nyáron 2-3 mp-ig reggeli indításkor, de elmúlt. Raktam bele pro-tec-et és prémiumot tankolok bele. Nálad valszeg ez nem oldja meg a problémát.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2010.08.31 kedd, 10:19:59 »

Sziasztok!

Szerkezetileg a 115 Le-s és a 130 Le-s motorok között mi a különbség.
Gondolok itt: hengerfej, porlasztó, vezérlés, stb... Sokban nem különbözhet szerintem...

Köszönöm a segítséget, üdv!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2010.08.31 kedd, 11:36:59 »

Szia!

Hát...: A 131 LE azért odab.sz, a 115 azért nem. Nekem harmadikik forog a kerék ha taposom. (225-ös pirelli gumikkal).
A 115 LE ezt nem tudja..
Szerkezetileg nem nagyon tudom, de szerintem turbóban és porlasztóban tuti különbözik.
Sziasztok!

Szerkezetileg a 115 Le-s és a 130 Le-s motorok között mi a különbség.
Gondolok itt: hengerfej, porlasztó, vezérlés, stb... Sokban nem különbözhet szerintem...

Köszönöm a segítséget, üdv!
Andris

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2010.08.31 kedd, 15:27:54 »

Szia!

Hát...: A 131 LE azért odab.sz, a 115 azért nem. Nekem harmadikik forog a kerék ha taposom. (225-ös pirelli gumikkal).
A 115 LE ezt nem tudja..
Szerkezetileg nem nagyon tudom, de szerintem turbóban és porlasztóban tuti különbözik.
Kuplungban is mert a 131-nek keményebb.Ezt azok is mondták akik már mentek mind kettővel.P csúcs is mert nekem a drágább fajata kell bele.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2010.08.31 kedd, 15:32:36 »

Szia!

Hát...: A 131 LE azért odab.sz, a 115 azért nem. Nekem harmadikik forog a kerék ha taposom. (225-ös pirelli gumikkal).


Nekem 235-ös gumiaim vannak, de 6. ban is forog a kerék...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2010.08.31 kedd, 15:42:38 »

Nekem 235-ös gumiaim vannak, de 6. ban is forog a kerék...  hehe

Na jó de a Tied MKIV...!  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2010.08.31 kedd, 15:43:58 »

Na jó de a Tied MKIV...!  eplus2

Na ja, hát ez is oda.b.sz...  taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2010.08.31 kedd, 18:27:09 »

Sziasztok!

Szerkezetileg a 115 Le-s és a 130 Le-s motorok között mi a különbség.
Gondolok itt: hengerfej, porlasztó, vezérlés, stb... Sokban nem különbözhet szerintem...

Köszönöm a segítséget, üdv!
Andris

Elég sokban.
Szoftver
Turbó
Csúcsok
Kuplung
Nagynyomású szivattyú-ezt nem tudom biztosan,de a mikromacska megmondja ezt is.

A blokk,hengerfej,levegőrendszer, váltó ugyan az.......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2010.08.31 kedd, 21:34:14 »

Beszéltem a füredi sráccal, 5-10ezer a diagnosztika. lehet hülyeség de van különbség a diagnosztika és a porlasztó diag. között? vagy a sima diagba benne van a porlasztó diag is?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2010.08.31 kedd, 22:01:57 »

Beszéltem a füredi sráccal, 5-10ezer a diagnosztika. lehet hülyeség de van különbség a diagnosztika és a porlasztó diag. között? vagy a sima diagba benne van a porlasztó diag is?
Ha baja van valamelyik p csúcsnak akkor dobni fog rá hibakódot,de külön is poharazták az enyémet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ati67
Vendég
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2010.08.31 kedd, 23:40:15 »

Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2010.09.01 szerda, 09:44:07 »

Beszéltem a füredi sráccal, 5-10ezer a diagnosztika. lehet hülyeség de van különbség a diagnosztika és a porlasztó diag. között? vagy a sima diagba benne van a porlasztó diag is?
ne bízz ennyire a diagnosztikában. A porlasztókat megbízhatóan csak kiszerelve, próbapadon lehet diagnosztizálni. A CR szivattyút szintén.
Amit tudsz kérni ford szerviztől:
- hibakód olvasás: ez fontos, főleg a kényelmi/biztonsági alkatrészek miatt
- paraméterek figyelése: üzemanyag nyomás több állapotban, töltőfesz, MAF, MAP szernzor értékek

Ami igazán jó tud lenni, az a menetközbeni diagnosztika adatgyűjtéssel és kiértékeléssel. Abból kiderülhet a terhelés alatti üzemanyanyomás, turbónyomás, visszafolyások, stb.
De:
1) ilyet úgy sem csinálnak neked.
2) ez is csak "tájékoztató" jellegű arra vonatkozóan, hogy az adott pillanatban jók a paraméterek, nem garancia arra, hogy 100km múlva is jók lesznek.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:18:38 »

Ha baja van valamelyik p csúcsnak akkor dobni fog rá hibakódot,de külön is poharazták az enyémet.
nem biztos. Van olyan porlasztó hiba, ami nem dob kódot. Pl. áteresztés miatti indításkori szürke füst, egyenetlen alapjárat.
Az ECU csak a nyomást figyeli, így ha az a megadott határok között van, nem jelez.

Ákos
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:25:31 »

Sziasztok !
A kérdésem az lenne,ki tud a 132 lovas TDCI motorom problémájához hozzászolni.
2006-os 70e km-es motoromból egy hónapja elkezdett eltünni a hűtővíz.kb 1000 km-nél 3-4 dl. Elvittem szervízbe nagy volt a motorban a nyomás,szétszedték,hengerfej elküldve repedésvizsgálatra(semmi baja)0,21mm leköszörülve.
Összerakva,ugyanaz a probléma.Újra szétszedve,most a blokk elküldve repedésvizsgálatra (semmi baja) leköszörülve0,06 mm.Összerakva fém hengerfejtömítéssel,még mindíg "bedolgozik" a víz ,túlnyomás van a kiegy. tartályban.Már
a sapka is új,a vízpumpa kiiktatásával is ugyanaz a probléma.tehát van egy bevizsgált blokk+hengerfej mégis túlnyomás van a rendszerben.
találkozott már valaki ilyen problémával?Már a Ford szervízben is tanácstalanok.
olajhűtő probléma? oda is be van kötve a hűtőközeg. Volt már olyan, akinek olajhűtő problémája volt.
Elég gáz, hogy mielőtt kizárták volna az összes külső problémát, szétkapták a blokkot.
Nyomáspróbát csináltak a hűtőrendszeren?
Az mit jelent, hogy nagy volt a motorban a nyomás?
Szerintem ha a blokkba menne el a víz, akkor a hűtőközeged olajos lenne. Volt olaj a hűtőközegben?
Nem lyukas valahol a rendszer?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zsolti
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2010.09.01 szerda, 10:29:51 »

ne bízz ennyire a diagnosztikában. A porlasztókat megbízhatóan csak kiszerelve, próbapadon lehet diagnosztizálni. A CR szivattyút szintén.
Amit tudsz kérni ford szerviztől:
- hibakód olvasás: ez fontos, főleg a kényelmi/biztonsági alkatrészek miatt
- paraméterek figyelése: üzemanyag nyomás több állapotban, töltőfesz, MAF, MAP szernzor értékek

Ami igazán jó tud lenni, az a menetközbeni diagnosztika adatgyűjtéssel és kiértékeléssel. Abból kiderülhet a terhelés alatti üzemanyanyomás, turbónyomás, visszafolyások, stb.
De:
1) ilyet úgy sem csinálnak neked.
2) ez is csak "tájékoztató" jellegű arra vonatkozóan, hogy az adott pillanatban jók a paraméterek, nem garancia arra, hogy 100km múlva is jók lesznek.


Köszi, megnyugtattál  worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.