Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:40:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14626721 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4750 Dátum:
2010.09.11 szombat, 08:10:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.11 szombat, 06:26:32
azér a turbót nézesd meg, mert a leggyakoribb olajfogyás ok a turbó körül van.
Ja, és ez azóta, hogy Metabond C-t raktam az olajba... A szelepdeklinél és a porlaszócsúcsok környékén enyhe olajkönnyezés, a kupplung felőli főtengelyszimmerringnél meg gyenge olajfolyás. De ettől még eddig nem volt olajszint csökkenés!!!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4751 Dátum:
2010.09.11 szombat, 12:22:08 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.09.09 csütörtök, 17:16:36
A tempómat biztosítékát nem tudom melyik, de a kiosztás már többször be volt ide linkelve.
Felteszem, mentsd le.
Köszönöm!!!
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4752 Dátum:
2010.09.11 szombat, 12:27:01 »
Sziasztok
kérdezném hogy valaki nem szeretne venni egy 2004/4 havi 2.0 tdci 96kw 130Le motort
tulajdonsága: a baleset során kirepült az autóból a féltengelyek kicsúszva, a motortartó bakk-ok a kaszniba maradtak a váltó motor egyben repült , ha tudtok valakit akinek szüksége lenne a motorra akkor írjatok a
salicsabi@gmail.com-ra
előre is köszönöm
http://kepfeltoltes.hu/view/100911/2010.07.08._087
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4753 Dátum:
2010.09.11 szombat, 12:54:18 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.11 szombat, 12:22:08
Köszönöm!!!
A tempomat biztosítéka 82!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
opeti
Vendég
Válasz: Help!!
«
Új hozzászólás #4754 Dátum:
2010.09.11 szombat, 13:18:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.10 péntek, 21:54:53
töltőlevegő rendszer hiba. Megszűnik a légfelesleg, ezért nem megy a gép. vagy turbócső lyuk, vagy egr vagy turbó gond. Banális, de légszűrő rendben?
Légszűrő rendben, viszont az EGR-hez vezető turbócsövön ott a szép nagy repedés...
Köszönöm!!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Help!!
«
Új hozzászólás #4755 Dátum:
2010.09.11 szombat, 13:32:01 »
Idézetet írta: peti0731 - 2010.09.11 szombat, 13:18:18
Légszűrő rendben, viszont az EGR-hez vezető turbócsövön ott a szép nagy repedés...
Köszönöm!!!!!
rutin!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4756 Dátum:
2010.09.11 szombat, 16:50:20 »
Van egy "szervókormány szíj" a kezemben, de nem vagyok benne olyan biztos, hogy ez jó a szekerembe. Az van ráírva, hogy Tr00-06 és Mo00-04.
Az enyém 2006-os, van valami különbség köztük az évjárat alapján?
Zacsin ez van még többek közt:
XS7E 6C301 CC U-BELT
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4757 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 17:15:06 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.11 szombat, 16:50:20
Van egy "szervókormány szíj" a kezemben, de nem vagyok benne olyan biztos, hogy ez jó a szekerembe. Az van ráírva, hogy Tr00-06 és Mo00-04.
Az enyém 2006-os, van valami különbség köztük az évjárat alapján?
Zacsin ez van még többek közt:
XS7E 6C301 CC U-BELT
Most akkor visszavigyem ezt a szíjat? Még bontatlan..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4758 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 18:55:38 »
Sziasztok!
Ma kipucoltam a szivósort és az EGRt a szelepet le is dugoztam,jó sok dzsuva ki jött belöle.Ki probáltam határozottan jobb lett az autó,DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nem ez miatt irok utánna kb 50km egyhuzamban(nem sok) le állit majd be,sorban állás a pirosnál észre vettem villog az izzitás jelzö,Gyorsan haza,menni ment de erö vajmi kevés.Ithon leállit beindul megy semmi probléma,megint beindit kb 1perc alapjáraton megint villog az izzitás kb négyszer megcsináltam utánna kigyuladt a MIL lámpa is az ELM-el ez jött ki P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség Szerintetek?
Elöre is köszi!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4759 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 19:08:06 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.12 vasárnap, 18:55:38
Sziasztok!
Ma kipucoltam a szivósort és az EGRt a szelepet le is dugoztam,jó sok dzsuva ki jött belöle.Ki probáltam határozottan jobb lett az autó,DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nem ez miatt irok utánna kb 50km egyhuzamban(nem sok) le állit majd be,sorban állás a pirosnál észre vettem villog az izzitás jelzö,Gyorsan haza,menni ment de erö vajmi kevés.Ithon leállit beindul megy semmi probléma,megint beindit kb 1perc alapjáraton megint villog az izzitás kb négyszer megcsináltam utánna kigyuladt a MIL lámpa is az ELM-el ez jött ki P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség Szerintetek?
Elöre is köszi!
Cső!
Én a múltkor voltam így egy régi tv-vel. Működött szépen, de gondoltam kipucolom a sok portól, kifújtam belőle a port porszívóval és többé nem működött
Laikusként azt mondanám, hogy koszold vissza az egeredet és vedd ki a dugót, hátha nem kopog többé, de ilyet nem illik tanácsolni, majd a mondeo guruk megmondják a tutit.
ui.: lemezkének örülnék, ha sikerülne.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4760 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 19:10:11 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.08 szerda, 19:03:38
Most kicsit megint EGR téma.
Alu kettes lemezzel kísérletezgetek. Most van egy nyolcas furat a közepén is. eddig mentem vele 100 km-t, de nincs még pending hibakódom se, hogy lekopogjam. Na most ez a lemez hamar elég? Egyáltalán szabad-e aluból csinálni a dugaszt?
Többen írják, hogy alut nem lehet használni, de nem tudom miért?... maga az egr is aluminium sőt a cső is ami a kipufogótól az EGR-ig vezeti a kipuf.gázt még sincs semmi baja. Nyilván valami rozsda mentes anyagból kell csinálni, de igazából EUIII-as motornál teljesen felesleges maga a dugó is, elég az EGR kipucolása után a vákumcsövet ledugózni.
Nekem egy eccerű aluminium lépcső lemezből fabrikált dugó van fent 12e km óta és egy éve.
Ja és közvetlen a meleg kipufogónál is van egy dugóm, mert én kiszedtem a csövet is.
Szóval szerintem nyugodtan használj aluminiumot.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4761 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 19:21:58 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.12 vasárnap, 19:08:06
Cső!
Én a múltkor voltam így egy régi tv-vel. Működött szépen, de gondoltam kipucolom a sok portól, kifújtam belőle a port porszívóval és többé nem működött
Laikusként azt mondanám, hogy koszold vissza az egeredet és vedd ki a dugót, hátha nem kopog többé, de ilyet nem illik tanácsolni, majd a mondeo guruk megmondják a tutit.
ui.: lemezkének örülnék, ha sikerülne.
Szia!Nyugi a tiéd már megvan 2 dugónak biztos elég kb10cmX10cm és 2mm vastag,csak azt nem tudom mikor adom oda,Elvileg csütörtökön viszem a gyereket az SZTK-ba majd még beszélünk róla.Egyépként most azon agyalok,hogy mit b-tam el,vagy már elötte is ilyen volt csak az aszony nem vette észre.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4762 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 19:39:44 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.09.12 vasárnap, 19:10:11
Többen írják, hogy alut nem lehet használni, de nem tudom miért?... maga az egr is aluminium sőt a cső is ami a kipufogótól az EGR-ig vezeti a kipuf.gázt még sincs semmi baja. Nyilván valami rozsda mentes anyagból kell csinálni, de igazából EUIII-as motornál teljesen felesleges maga a dugó is, elég az EGR kipucolása után a vákumcsövet ledugózni.
Nekem egy eccerű aluminium lépcső lemezből fabrikált dugó van fent 12e km óta és egy éve.
Ja és közvetlen a meleg kipufogónál is van egy dugóm, mert én kiszedtem a csövet is.
Szóval szerintem nyugodtan használj aluminiumot.
Szia!
Pont ez lesz a tervem a jövö héten:ki a csö és kap egy dugót a kipuffhoz is!!
gondolom nem egy nagy dolog megcsinálni?
Viszont örülnék ha mondanál valamit róla,hogy mit hogy,mire figyeljek,hogy csináljam a legegyszerübben!
elöre is köszi
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
dieseles71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4763 Dátum:
2010.09.12 vasárnap, 21:17:55 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.12 vasárnap, 18:55:38
Sziasztok!
Ma kipucoltam a szivósort és az EGRt a szelepet le is dugoztam,jó sok dzsuva ki jött belöle.Ki probáltam határozottan jobb lett az autó,DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nem ez miatt irok utánna kb 50km egyhuzamban(nem sok) le állit majd be,sorban állás a pirosnál észre vettem villog az izzitás jelzö,Gyorsan haza,menni ment de erö vajmi kevés.Ithon leállit beindul megy semmi probléma,megint beindit kb 1perc alapjáraton megint villog az izzitás kb négyszer megcsináltam utánna kigyuladt a MIL lámpa is az ELM-el ez jött ki P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség Szerintetek?
Elöre is köszi!
porlasztócsúcs határétéken kívűl , de ezt csak diagnosztikával lehet + tudni pontosan. fel kellene ujítani a CR rendszrt.
Üdv.Laci
Szia Szerintem
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4764 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 07:32:47 »
Idézetet írta: dieseles71 - 2010.09.12 vasárnap, 21:17:55
porlasztócsúcs határétéken kívűl , de ezt csak diagnosztikával lehet + tudni pontosan. fel kellene ujítani a CR rendszrt.
Üdv.Laci
Szia Szerintem
Szia!
Nem lehet,hogy valamit elcsesztem az összeszerelésnél pl szivósor tömités vagy valamilyen csatlakozó?Mert indulni könyen indul megy is füstölni sem füstől a hibát csak alapjáraton dobja ki.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4765 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 11:10:31 »
Idézetet írta: balko - 2010.09.12 vasárnap, 19:39:44
Szia!
Pont ez lesz a tervem a jövö héten:ki a csö és kap egy dugót a kipuffhoz is!!
gondolom nem egy nagy dolog megcsinálni?
Viszont örülnék ha mondanál valamit róla,hogy mit hogy,mire figyeljek,hogy csináljam a legegyszerübben!
elöre is köszi
Így van, nem nagy dolog, én a szívósor tisztításkor vettem ki a csövet (kb 15 perc volt dugó gyártással együtt), így most nem tudom pontosan, hogy mi van útban, ha nincs lent a szívósor.
De látni fogod úgy is, ha vmi útban lesz azt pillanatok alatt le lehet szedni, talán a csővel kell kicsit bűvészkedni, hogy "kifűzzed" a motor mellől.
Ha neki állsz szerelni akkor javaslom a szívósor pucolást mindenképpen, mert nagyon retkes belül.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4766 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 11:27:25 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.12 vasárnap, 18:55:38
Sziasztok!
Ma kipucoltam a szivósort és az EGRt a szelepet le is dugoztam,jó sok dzsuva ki jött belöle.Ki probáltam határozottan jobb lett az autó,DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nem ez miatt irok utánna kb 50km egyhuzamban(nem sok) le állit majd be,sorban állás a pirosnál észre vettem villog az izzitás jelzö,Gyorsan haza,menni ment de erö vajmi kevés.Ithon leállit beindul megy semmi probléma,megint beindit kb 1perc alapjáraton megint villog az izzitás kb négyszer megcsináltam utánna kigyuladt a MIL lámpa is az ELM-el ez jött ki P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség Szerintetek?
Elöre is köszi!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4767 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 11:38:01 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.12 vasárnap, 17:15:06
Most akkor visszavigyem ezt a szíjat? Még bontatlan..
nincs kéznél picicica de szerintem nem sok varia volt a szervószíj környékén.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4768 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 12:18:10 »
Idézetet írta: gtuby - 2010.09.13 hétfő, 11:10:31
Így van, nem nagy dolog, én a szívósor tisztításkor vettem ki a csövet (kb 15 perc volt dugó gyártással együtt), így most nem tudom pontosan, hogy mi van útban, ha nincs lent a szívósor.
De látni fogod úgy is, ha vmi útban lesz azt pillanatok alatt le lehet szedni, talán a csővel kell kicsit bűvészkedni, hogy "kifűzzed" a motor mellől.
Ha neki állsz szerelni akkor javaslom a szívósor pucolást mindenképpen, mert nagyon retkes belül.
Köszönöm az infot!!
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4769 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 20:46:21 »
Idézetet írta: dieseles71 - 2010.09.12 vasárnap, 21:17:55
porlasztócsúcs határétéken kívűl , de ezt csak diagnosztikával lehet + tudni pontosan. fel kellene ujítani a CR rendszrt.
Üdv.Laci
Szia Szerintem
nekem hasonló volt, porlasztócsúcs újraprogramozás lett a vége Viknél. azóta 10e km felett járok az újraprogramozott csúccsal.
Szerintem nem függ össze a dugózással, csak összejött a két hiba...de majd az okosok:-) megmondják
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.13 hétfő, 21:10:15 írta Wah
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4770 Dátum:
2010.09.13 hétfő, 23:21:00 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.12 vasárnap, 18:55:38
Sziasztok!
Ma kipucoltam a szivósort és az EGRt a szelepet le is dugoztam,jó sok dzsuva ki jött belöle.Ki probáltam határozottan jobb lett az autó,DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE nem ez miatt irok utánna kb 50km egyhuzamban(nem sok) le állit majd be,sorban állás a pirosnál észre vettem villog az izzitás jelzö,Gyorsan haza,menni ment de erö vajmi kevés.Ithon leállit beindul megy semmi probléma,megint beindit kb 1perc alapjáraton megint villog az izzitás kb négyszer megcsináltam utánna kigyuladt a MIL lámpa is az ELM-el ez jött ki P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1) funkció-rendellenesség Szerintetek?
Elöre is köszi!
na akkor még1x:
nézd meg a vezetékeléseket. P0325 hibakód nincs magában, csak ha rossz a szenzor/vezetékelése. Másik lehetőség a CMP vezetékelése. mindkettő ott van a szívósor környékén, így a bontásnál sérülhet a vezetékelés.
Ha porlasztó lenne, másik dtc-nek is kellene lennie.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
vekony68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 61
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4771 Dátum:
2010.09.14 kedd, 08:31:16 »
SZIASZTOK MOST TELEFONÁLT A FELESÉGEM, HOGY NEM TUD MENNI MERT A VÁLTÓ CSAK LÖTYÖG ÉS NEM LEHET VELE VÁLTANI. VALAMI TIPP? EGYÉBKÉNT 6-OS VÁLTÓ SOS!!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4772 Dátum:
2010.09.14 kedd, 08:39:02 »
Idézetet írta: vekony68 - 2010.09.14 kedd, 08:31:16
SZIASZTOK MOST TELEFONÁLT A FELESÉGEM, HOGY NEM TUD MENNI MERT A VÁLTÓ CSAK LÖTYÖG ÉS NEM LEHET VELE VÁLTANI. VALAMI TIPP? EGYÉBKÉNT 6-OS VÁLTÓ SOS!!
Szia!
Tényleg csak tipp, de mivel bovdenes kapcsolat van maga a váltóház és a utastéri váltókar között, szerintem valami szétakadhatott.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4773 Dátum:
2010.09.14 kedd, 11:33:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.13 hétfő, 23:21:00
na akkor még1x:
nézd meg a vezetékeléseket. P0325 hibakód nincs magában, csak ha rossz a szenzor/vezetékelése. Másik lehetőség a CMP vezetékelése. mindkettő ott van a szívósor környékén, így a bontásnál sérülhet a vezetékelés.
Ha porlasztó lenne, másik dtc-nek is kellene lennie.
Köszi a választ,bizonyos mértékben megnyugtató.Tegnap megnéztem a vezetékeket/csatikat+visszaszedtem a szivósort nem találtam semmi problémát,utánna hagytam egy párpercet ketyegni nem jelzett semmit töbszöri ujrainditás után sem.Majd elugrottam sörért a munka örömére hagytam alapjáraton,mire kijöttem a boltbol már villogott az izzitás jelző a MIL nem.Ma ugynéz ki megnézi az egyik ismerösöm neki van valamilyen BOSCH diag készüléke.remélem fényderül a problémára.Ja és a pcs-ket 2009 07 08-án cserélték a ForTop Kft-nél Tatabányán kb50000km-t mentek el.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4774 Dátum:
2010.09.14 kedd, 15:12:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.13 hétfő, 11:38:01
nincs kéznél picicica de szerintem nem sok varia volt a szervószíj környékén.
Jó lett bele, pont ez való rá..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gyeni
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4775 Dátum:
2010.09.14 kedd, 17:20:29 »
sziasztok!
Ha nem indul csak lökésre az autó akkor az lehet porlasztó hiba?
Hátul a kipufogónál hallani dadogást.
Alapjáraton nem megy el a kocsi egy kis gázt nyomni kell neki
de ha el engeded akkor 1-2 percen belül leáll
lehet a porlasztó?
Válaszotokat köszönöm
Naplózva
ulix
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4776 Dátum:
2010.09.14 kedd, 17:51:07 »
sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
fordeo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4777 Dátum:
2010.09.14 kedd, 18:11:22 »
Idézetet írta: quest - 2009.08.31 hétfő, 20:03:36
természetesen van ahhoz is....-)
kellene egy alvázszám,hogy be tudjam azonosítani melyik jó a Te autódhoz...
én budapesti vagyok...
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4778 Dátum:
2010.09.14 kedd, 18:48:43 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.13 hétfő, 20:46:21
nekem hasonló volt, porlasztócsúcs újraprogramozás lett a vége Viknél. azóta 10e km felett járok az újraprogramozott csúccsal.
Szerintem nem függ össze a dugózással, csak összejött a két hiba...de majd az okosok:-) megmondják
Szia! ma megtörtént az ujra programozás,változás semmi.A lapjáraton ugyanugy izzitás jel villog kb beinditás után 1/2perc. ha sokszor csinálom marmint beindit alapjárat izzitájelzö leállit beindit alapjárat izzitájelzö leállit ezt legalább ötször akkor lesz MIL is ezzel=P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1).Amig csak az izzitás jelzö villog addig nincs hiba kód.Ha Rendesen használom nem történik semmi,könyen indul,megy is
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4779 Dátum:
2010.09.14 kedd, 19:54:00 »
Idézetet írta: ulix - 2010.09.14 kedd, 17:51:07
sziasztok!
olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Inkább válaszolok, csak ne írd be több topicba.
A motorvezérlés vészüzemmódra vált. Okát az eltárolt hibakód alapján lehet megmondani. Olvastass hibakódot!
Arrabonus
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4780 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:27:53 »
Sziasztok!
P0405 az tuti EGR hiba, értsd ha rendelek újat és kicserélem az a megoldás, vagy lehet valami kábelszakadás, esetleg valami jeladó is? EGR dugózva, de csak kb. egy év használat után villant ki a MIL...
Őszvér EGR-em van EU 3 de elektromos vzetékelése is van, idegesít, hogy ég a MIL lámpa.
köszi-köszi!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4781 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:36:07 »
Idézetet írta: gyeni - 2010.09.14 kedd, 17:20:29
sziasztok!
Ha nem indul csak lökésre az autó akkor az lehet porlasztó hiba?
Hátul a kipufogónál hallani dadogást.
Alapjáraton nem megy el a kocsi egy kis gázt nyomni kell neki
de ha el engeded akkor 1-2 percen belül leáll
lehet a porlasztó?
Válaszotokat köszönöm
milyen motor?
A tdci nem indul "lökésre" sem, ha nem akar.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4782 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:40:17 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.14 kedd, 18:48:43
Szia! ma megtörtént az ujra programozás,változás semmi.A lapjáraton ugyanugy izzitás jel villog kb beinditás után 1/2perc. ha sokszor csinálom marmint beindit alapjárat izzitájelzö leállit beindit alapjárat izzitájelzö leállit ezt legalább ötször akkor lesz MIL is ezzel=P0325=Kopogásdetektor 1 (Bank 1).Amig csak az izzitás jelzö villog addig nincs hiba kód.Ha Rendesen használom nem történik semmi,könyen indul,megy is
Kell lennie másik kódnak is, ha leállogat.
A vezetékeléssel lesz gond. vagy a szerelés közben megsértetted a résolajcsövet, és nyomástveszít a rendszer.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4783 Dátum:
2010.09.14 kedd, 20:51:48 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.14 kedd, 20:40:17
Kell lennie másik kódnak is, ha leállogat.
A vezetékeléssel lesz gond. vagy a szerelés közben megsértetted a résolajcsövet, és nyomástveszít a rendszer.
inkább valamelyik kábel, vagy csati sérülhetett szerelés közben. dobj egy képet a szívósorodról. asszem a szívósorracsavarozva is volt valami csati, azt vissz@raktad??
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 20:56:46 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4784 Dátum:
2010.09.14 kedd, 21:11:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.14 kedd, 20:51:48
inkább valamelyik kábel, vagy csati sérülhetett szerelés közben. dobj egy képet a szívósorodról. asszem a szívósorracsavarozva is volt valami csati, azt vissz@raktad??
elvileg azokat megnézte.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4785 Dátum:
2010.09.14 kedd, 21:14:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.14 kedd, 21:11:36
elvileg azokat megnézte.
én a szívósoron lévő csatira gondolok, azt én is majdnem elfelejtettem
KÍP
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4786 Dátum:
2010.09.15 szerda, 06:45:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.14 kedd, 21:14:08
én a szívósoron lévő csatira gondolok, azt én is majdnem elfelejtettem
KÍP
Szia! Én nem vettem le semilyen csatit kivettem a csavarjait és fére hajtottam.A moci nem magátol áll le,hanem én állitom le és ujra inditom.Amugy a szerelö aki nézte nem vol a helyzet magaslatán, leizzasztott egy párszor.Már azon gondolkodom,hogy beviszem az egri Fordba mert Eger környékén nem ismerek normális fordost.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4787 Dátum:
2010.09.15 szerda, 06:56:51 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 06:45:02
Szia! Én nem vettem le semilyen csatit kivettem a csavarjait és fére hajtottam.A moci nem magátol áll le,hanem én állitom le és ujra inditom.Amugy a szerelö aki nézte nem vol a helyzet magaslatán, leizzasztott egy párszor.Már azon gondolkodom,hogy beviszem az egri Fordba mert Eger környékén nem ismerek normális fordost.
Csak vigyázz nehogy lehúzzanak olyannal ami nem is hiba.Jól gondold át mielőtt bármit csinálsz a kocsin,vagy konzultálj előtte.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4788 Dátum:
2010.09.15 szerda, 07:14:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.15 szerda, 06:56:51
Csak vigyázz nehogy lehúzzanak olyannal ami nem is hiba.Jól gondold át mielőtt bármit csinálsz a kocsin,vagy konzultálj előtte.
Ettöl félek én is,de mi mást csinálhatnék marhán idegesit,az aszonynak meg kell a munkájához.Meg most nincs is ugy pénzem probálgatásra.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4789 Dátum:
2010.09.15 szerda, 10:24:16 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 07:14:48
Ettöl félek én is,de mi mást csinálhatnék marhán idegesit,az aszonynak meg kell a munkájához.Meg most nincs is ugy pénzem probálgatásra.
Nem kell besz@rni.
A villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelez.
Ez lehet nyomásprobléma vagy vezérlési probléma.
A vezérlésbe 3 dolog szól bele:
CMP, CKP, kopogásérzékelő.
A CMP, CKP párosnak van saját kódja.
A Ford a következőket mondja a P0325-re:
P0325 (Knock sensor fault)
It is extremely rare that the knock sensor itself is the problem, as this component is very reliable.
This may also occur without a trouble code being set.
Symptoms:
* Extreme combustion noise (knocking).
Cause:
* Knock sensor wiring harness.
* IDM/PCM connector.
tehát az okok:
- kopogásérzékelő vezetékelés
- IDM/PCM csatlakozó (IDM ha van, az első lökhárító mögött, a bal kerékjáratí ívnél, az akku alatt van, a PCM meg a pollenszűrő háza alatt (=ECU))
Ha más gondja is van, akkor ott van hibakód.
Viszont:
akkor érdemes kódot olvastatni, amikor villog az izzításjelző. Ha leállítás-újraindítás során megszűnik a villogás, ilyenkor csak átmeneti hibakódot ad, ami addig él, amíg villog az izzításjelző. Utána már nem elérhető, így ha olyankor olvastatsz hibát, amikor nem villog, előfordulhat hogy nem találnak a villogáshoz tartozó hibakódot. Továbbá így lehetséges, hogy a kopogásérzékelő hibakód már régóta ott van, csak nem olvastattál kódot, így nem tűnt fel.
A megy-villog-leállít-elindít-nem villog jelenség elég sok okra vezethető vissza, de nálad a szívósor lebontása miatt a
résolajcsövek folyása/problémája a legvalószínűbb.
Esetleg odacsípted valahova, így alapjáraton a visszafolyás nem lehetséges, emiatt megnő a nyomás a rendszerben, amire az ecu hibakódot ad.
A résolajcső folyás azért nagyon nehezen diagnosztizálható, mert a kis mennyiség a meleg blokkra kikerülve elpárolog, így nagyon nehezen vehető észre.
Az enyémen is volt ilyen jelenség, nem is vették először észre a szervizben, hogy a 2. henger porlasztójának nyakán folyik a résolajcső.
Erre érdemes nézelődni
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4790 Dátum:
2010.09.15 szerda, 10:36:19 »
Erre érdemes nézelődni
[/quote]Köszi!
A résolaj cső közvetlen a szivósor mellet megy le szemböl nezem jobra,nem láttam rajta semmit,de amikor kivettem és visszatettem a szivósort a szivó üzemanyag csöveket eléggé megkellet fesziteni mert másképp nem jönki/nem megy be,arra is gondoltam nem-e ezeknél van valami gond.Na most van rajta fényes szinü védő cső ezeket feljebb huztam de ezeken sem látni semmit.De megnyuktató,hogy nem pcs-kel van a gond.A kopogás érzékelőt csak akkor rakja be mikor ég a MIL elötte se ELM-el sem a másik diaggal nem mutatott hiba kodot,bár a szerelő elég sufnisnak nézett ki marha drága müszerrel amit alig tudott kezelni,lényegében én programoztam a porlasztókat hasonló progit használunk mi is a cégnél.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
ulix
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4791 Dátum:
2010.09.15 szerda, 11:23:15 »
Idézetet írta: arrabonus - 2010.09.14 kedd, 19:54:00
Inkább válaszolok, csak ne írd be több topicba.
A motorvezérlés vészüzemmódra vált. Okát az eltárolt hibakód alapján lehet megmondani. Olvastass hibakódot!
Arrabonus
Köszönöm!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4792 Dátum:
2010.09.15 szerda, 16:11:42 »
Sziasztok!
Sajnos uj fejleményröl kell beszámolnom.Az a helyzet a feleségem elment vele dolgozni indult volna haza és nem indult be a gép.szolt a helyi autószerelönek lehuzták a mühelybe.Hazafelé megnéztem a jelenség:forgat nem indul izzitás+MIL hibakodot én sem tudtam ELM-el olvasni.Ma nincs idejük foglalkozni vele,de ennek legalább vannak fiatal lelkes szerelöi remélem rátapintanak a lényegre.Ha valami fejlemény van akkor meg irom.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4793 Dátum:
2010.09.15 szerda, 16:55:13 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.09.15 szerda, 16:11:42
Sziasztok!
Sajnos uj fejleményröl kell beszámolnom.Az a helyzet a feleségem elment vele dolgozni indult volna haza és nem indult be a gép.szolt a helyi autószerelönek lehuzták a mühelybe.Hazafelé megnéztem a jelenség:forgat nem indul izzitás+MIL hibakodot én sem tudtam ELM-el olvasni.Ma nincs idejük foglalkozni vele,de ennek legalább vannak fiatal lelkes szerelöi remélem rátapintanak a lényegre.Ha valami fejlemény van akkor meg irom.
Hallod, ez a sok zsinór meg elektrónyosság a szekérben csak a fenének van. Egy T modellel jobban járnánk, kevesebb a gond vele.
Remélem hamar megjavítják a verdátokat!
Enyém még mindig rezeg veszettül 1500 rpm körül.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4794 Dátum:
2010.09.15 szerda, 17:14:52 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.15 szerda, 16:55:13
Hallod, ez a sok zsinór meg elektrónyosság a szekérben csak a fenének van. Egy T modellel jobban járnánk, kevesebb a gond vele.
Remélem hamar megjavítják a verdátokat!
Enyém még mindig rezeg veszettül 1500 rpm körül.
Szia!
A 92-es corollával 6év alatt nem foglalkoztam enyit,de hát a luxus,kényelem,szerelem sokmindenre képes.Én még mindig azt mondom ez egy nagyon jó autó.A kategóriájában az egyik legjobb,de ha kérdeznének nem tudnék ellenfelet max a2.2-est.Arra rezgésre nem jöttem rá de tegnap mikor ujra progiztuk mintha nem remegett volna,de lehet,hogy az idegtöl már nem hallotam rendesen a mester meg a 4 éves fiam felhuzott,a mester bizonytalansága,a gyerek meg,hogy mikor megyünk már.Szóval téptem a hajam rendesen mert a minden klappolna egyszer az életben lehet azért lennék ideges.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4795 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:40:18 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.14 kedd, 20:27:53
Sziasztok!
P0405 az tuti EGR hiba, értsd ha rendelek újat és kicserélem az a megoldás, vagy lehet valami kábelszakadás, esetleg valami jeladó is? EGR dugózva, de csak kb. egy év használat után villant ki a MIL...
Őszvér EGR-em van EU 3 de elektromos vzetékelése is van, idegesít, hogy ég a MIL lámpa.
köszi-köszi!
Üdv!
Ha kitöröltetem a hibakódot és leszedem az egr elektromos csatiját és/vagy a vákuumot, akkor ismét beirja magát ez a P0405?
thx!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4796 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:45:33 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.15 szerda, 19:40:18
Üdv!
Ha kitöröltetem a hibakódot és leszedem az egr elektromos csatiját és/vagy a vákuumot, akkor ismét beirja magát ez a P0405?
thx!
csak ha gyujtás alatt teszed!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gaaboy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4797 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:46:43 »
Sziasztok!
Az normális ha alapjáraton járkál fel le a fordulat (hideg és meleg motorral egyaránt)?...nem nagyon de észreveheto...kb 100at fel le.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4798 Dátum:
2010.09.15 szerda, 19:49:00 »
Idézetet írta: gaaboy - 2010.09.15 szerda, 19:46:43
Sziasztok!
Az normális ha alapjáraton járkál fel le a fordulat (hideg és meleg motorral egyaránt)?...nem nagyon de észreveheto...kb 100at fel le.
Nemigazán
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4799 Dátum:
2010.09.15 szerda, 20:11:46 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.15 szerda, 19:45:33
csak ha gyujtás alatt teszed!
csak enniy lenne a megoldás, hogy ne világítson a MIL P0405 miatt?
Naplózva
Oldalak:
1
...
89
90
91
92
93
94
95
[
96
]
97
98
99
100
101
102
103
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ