Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:25:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621013 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4850 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:57:32 »

Egyenlöre megprobálok valakit szerezni a környékröl,hála vannak segitökész forum társak,.de továbra is szivesen veszem a jótanácsokat.Szerintem azokkal a szerelökkel nem érdemes foglalkozni akik még nem is látták az autot,de már bontja a blokkot. integet2
Jótanács!
Amíg nincs hibakód,addig csak vaktában lövöldözés!
A kódolvasás az első!Nincs elgörbült hajtókarod,hidd el!
Hamarabb jártál úgy mint TISLER19  a PCM modullal......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4851 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 12:09:53 »

Jótanács!
Amíg nincs hibakód,addig csak vaktában lövöldözés!
A kódolvasás az első!Nincs elgörbült hajtókarod,hidd el!
Hamarabb jártál úgy mint TISLER19  a PCM modullal......
tisleré 2002-es, amiben még IDM van, viszont cseresznyéjé már 2005-ös, amiben az ecu vezérlni a porlasztókat.
Meg kellene próbálni lehúzni az ecu csatiját, wd40 majd visszadugni.
De ahogy Alf írta, kódolvasás. Esetleg stealt-ot környékezd meg, ő sokat megy az M3-on. lehet belefér neki, hogy felugrig egerbe.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4852 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:57:11 »

Sziasztok!

Nemrég vásároltunk egy 2007 es évjáratú 2.0 TDCi 90Le Mondeo-t 131.000km-el. A szervízkönyv végig vezetve volt kivéve a 120.000-es szervízt, de a kereskedők állítása szerint az is megvolt csak nem pecsételték be...(vajon miért?) Mentem az autóval 2000km-t és most ebben az esős időben lett egy kis nyikorgó hang az ékszíjas oldalról... Nem igazán értek hozzá, de ez lehet esetleg attól hogy víz került az ékszíjra? Hidegen és melegen is ugyanúgy megvan ez a hang. Ha esetleg valaki tud akkor segítsen nekem még abban is hogy miket célszerű leellenőriztetni ilyenkor? 130.000-nél. Aztán még egy apró probléma, hogy a vízhőmérséklet felmegy üzemi hőfokra és van úgy hogy egy nagyon kicsit visszaesik, ami alig de azért észrevehető a műszerfalon. Ez most gondot jelent vagy normális dolog? Amúgy a kocsi tökéletesen működik, autópályán a max 210km/h volt, de csak mert ki kellett próbálnom  falbav .

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #4853 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:06:16 »

Halihó!
Szerintem én vagyok itt a legújabb. Smiley Kedden vettem egy 2005ös 2,0 TDCI, 85 kWos Mondeot 98500 km-rel. Valaki valami jótanáccsal tudna szolgálni? Nagyon megköszönném! Smiley Ezenkvül milyen izzók kellenek bele? A jobb hátsó lámpám egyik fele nem világít...
Köszi előre is Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 14:23:55 írta Adamkoo » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4854 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:07:13 »

tisleré 2002-es, amiben még IDM van, viszont cseresznyéjé már 2005-ös, amiben az ecu vezérlni a porlasztókat.
Meg kellene próbálni lehúzni az ecu csatiját, wd40 majd visszadugni.
De ahogy Alf írta, kódolvasás. Esetleg stealt-ot környékezd meg, ő sokat megy az M3-on. lehet belefér neki, hogy felugrig egerbe.
Sziasztok!Az auto most Bogácson van a szerelönél de az egyik forumtárs igért egy telefonszámot ugyhogy most van némi remény,hogy lesz normális kodolvasás.Holnap megprobálok vele beszélni de sajna biztos tréleren kell bevinni.A jövőhéten nem valószinü,hogy lesz rá időm de mindent megprobálok az a baj bárkivel beszélek egyre közelebb vagyok ahoz,hogy bevigyem az egri fordba,vagy ha lenne valaki aki hajlando megnézni egy normális müszerrel (mert ezek két fajta multival olvastak hibát)fizetnék is érte.Csak lennék már közelebb a megoldáshoz. rinya
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4855 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:19:34 »

Sziasztok!

Nemrég vásároltunk egy 2007 es évjáratú 2.0 TDCi 90Le Mondeo-t 131.000km-el. A szervízkönyv végig vezetve volt kivéve a 120.000-es szervízt, de a kereskedők állítása szerint az is megvolt csak nem pecsételték be...(vajon miért?)
Szia!
Attol függ mikor volt a 120000-es megcsinálva mert pl az enyémben 130e vot tavaj 07,08-án és most 180e van benne de láttam olyan 4évest 270e-el.Én ugy tudom a mondik szerviz ciklusa 20e km a 130e-es nem volt megcsinálva át kellene tanulmányozni a szerviz könyvet milyen idönként vot szervizelve és menyit ment ez idö alatt abbol lehet következtetni,hogy visszatekerték-e a km orát persze ha eredeti a szerviz könyv.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4856 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:47:51 »

tisleré 2002-es, amiben még IDM van, viszont cseresznyéjé már 2005-ös, amiben az ecu vezérlni a porlasztókat.
Meg kellene próbálni lehúzni az ecu csatiját, wd40 majd visszadugni.
De ahogy Alf írta, kódolvasás. Esetleg stealt-ot környékezd meg, ő sokat megy az M3-on. lehet belefér neki, hogy felugrig egerbe.
Nekem is azt írta ki első hibának:Programozzuk az ECU-t.Csak nekem a vezérlő modul kint van a bal első doblemezben.Neki meg ez már egyben van bent.Ha nekem is egybe lett volna szerelőm szerint hamarabb a végére jutottunk volna a megoldásnak.Az összes vezetéket megnézték kimérték és semmi hiba nem volt csak amit leírtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4857 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:56:38 »

Sziasztok!

Nemrég vásároltunk egy 2007 es évjáratú 2.0 TDCi 90Le Mondeo-t 131.000km-el. A szervízkönyv végig vezetve volt kivéve a 120.000-es szervízt, de a kereskedők állítása szerint az is megvolt csak nem pecsételték be...(vajon miért?) Mentem az autóval 2000km-t és most ebben az esős időben lett egy kis nyikorgó hang az ékszíjas oldalról... Nem igazán értek hozzá, de ez lehet esetleg attól hogy víz került az ékszíjra? Hidegen és melegen is ugyanúgy megvan ez a hang. Ha esetleg valaki tud akkor segítsen nekem még abban is hogy miket célszerű leellenőriztetni ilyenkor? 130.000-nél. Aztán még egy apró probléma, hogy a vízhőmérséklet felmegy üzemi hőfokra és van úgy hogy egy nagyon kicsit visszaesik, ami alig de azért észrevehető a műszerfalon. Ez most gondot jelent vagy normális dolog? Amúgy a kocsi tökéletesen működik, autópályán a max 210km/h volt, de csak mert ki kellett próbálnom  falbav .

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Lehet a  víztől,de nézesd meg a feszítőt,főtengely tárcsát ékszíjat milyen állapotban van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4858 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 14:58:35 »

Szia!
Attol függ mikor volt a 120000-es megcsinálva mert pl az enyémben 130e vot tavaj 07,08-án és most 180e van benne de láttam olyan 4évest 270e-el.Én ugy tudom a mondik szerviz ciklusa 20e km a 130e-es nem volt megcsinálva át kellene tanulmányozni a szerviz könyvet milyen idönként vot szervizelve és menyit ment ez idö alatt abbol lehet következtetni,hogy visszatekerték-e a km orát persze ha eredeti a szerviz könyv.
Hát a szervízköny szerint majdnem pontosan 20e-ként csináltak szervízt, de szerintem egy *** a ford szervízkönyve mert nincs beleírva hogy milyen munkákat végeztek rajta akkor, meg hát semmi szervízszámla nincsen... ezelőtt skodával jártam, abban például minden szervíznek van egy nagy oldala ahová beírják az elvégzett munkákat. A mondeot a pesti m1 ford-nál szervizelték. A kocsi budaörsi volt, a szervízkönyvben benne van az átadás napja és az xy kft. aki a kocsit akkor átvette és első tulajos volt a gép mert még a forgalmi is az xy kft. nevén volt. az óraviszatekerés meg minden kereskedőnek alap manapság... így semmit sem tudok biztosan, ezért is kérdeztem mit érdemes cserélni vagy ellenőriztetni a kocsin, mert hetente autópályázok 600km-t és nem lenne jó ha ledöglene egyszer.
Köszönöm a segítségedet cseresznye!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4859 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:02:32 »

Lehet a  víztől,de nézesd meg a feszítőt,főtengely tárcsát ékszíjat milyen állapotban van.
Ahha, de akkor semmi esetre sem a vízpumpa csapágy vagy egyéb szervi gond? Mert nem hallgat el a nyekergés, és most jött elő mikor összevizeztem rendesebben. Ha a vízpumpa megadja magát akkor az hogyan vehető észre? Mit mondasz a vízhő ingadozásra?

Köszönöm a segítséget!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4860 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:02:53 »

Hát a szervízköny szerint majdnem pontosan 20e-ként csináltak szervízt, de szerintem egy *** a ford szervízkönyve mert nincs beleírva hogy milyen munkákat végeztek rajta akkor, meg hát semmi szervízszámla nincsen... ezelőtt skodával jártam, abban például minden szervíznek van egy nagy oldala ahová beírják az elvégzett munkákat. A mondeot a pesti m1 ford-nál szervizelték. A kocsi budaörsi volt, a szervízkönyvben benne van az átadás napja és az xy kft. aki a kocsit akkor átvette és első tulajos volt a gép mert még a forgalmi is az xy kft. nevén volt. az óraviszatekerés meg minden kereskedőnek alap manapság... így semmit sem tudok biztosan, ezért is kérdeztem mit érdemes cserélni vagy ellenőriztetni a kocsin, mert hetente autópályázok 600km-t és nem lenne jó ha ledöglene egyszer.
Köszönöm a segítségedet cseresznye!
Akkor nézesd át mindenképp,ha nem vagy benne biztos.Én cserélnék olajat,mindenből gyárit.Kezdetnek.Feltenném diagra gyári műszerrel hátha van benne valami hiba.Ha ez megvan valamivel nyugodtabb leszel.!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4861 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:06:50 »

Ahha, de akkor semmi esetre sem a vízpumpa csapágy vagy egyéb szervi gond? Mert nem hallgat el a nyekergés, és most jött elő mikor összevizeztem rendesebben. Ha a vízpumpa megadja magát akkor az hogyan vehető észre? Mit mondasz a vízhő ingadozásra?

Köszönöm a segítséget!
Múltkor azt írták erre vizköri termosztát hiba.Nekem nagy melegben középen éll.Tegnap este jöttem haza kint 10 fok volt és a mutató félnél lejjebb volt.Bent 24 fokkal fütöttem és gatyára lehetett vetkőzni.Nekem sincs vele semmi baj.A kiegyenlítő tartályban míóta megvettem maxon áll a víz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4862 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:10:15 »

Akkor nézesd át mindenképp,ha nem vagy benne biztos.Én cserélnék olajat,mindenből gyárit.Kezdetnek.Feltenném diagra gyári műszerrel hátha van benne valami hiba.Ha ez megvan valamivel nyugodtabb leszel.!!!!
Köszönöm a jótanácsot, igazából suliba járok vele és nem sok idő van arra hogy leellenőriztessük, de akkor majd egyszer elviszem a bodrit magammal ezt meg itthon hagyom átvizsgálásra. a diagot gondolom márkaszervíz tudja csak elvégezni?

Mégegyszer nagyon köszönök mindent!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4863 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:14:47 »

Köszönöm a jótanácsot, igazából suliba járok vele és nem sok idő van arra hogy leellenőriztessük, de akkor majd egyszer elviszem a bodrit magammal ezt meg itthon hagyom átvizsgálásra. a diagot gondolom márkaszervíz tudja csak elvégezni?

Mégegyszer nagyon köszönök mindent!

Hát igen az a legjobb.De mielőtt bármit csináltatni akarnak előtte alugyál rá egyet,és itt a fórumon konzultálj mindenkivel a bajokról ha van és csak utána állj neki javítatni!!!!!Jobban jársz így hidd el.Mindig olvasd a fórumon sokat tanulsz itt.Tuti hely!!!!! taps eljen
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.19 vasárnap, 15:20:11 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4864 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:15:00 »

Múltkor azt írták erre vizköri termosztát hiba.Nekem nagy melegben középen éll.Tegnap este jöttem haza kint 10 fok volt és a mutató félnél lejjebb volt.Bent 24 fokkal fütöttem és gatyára lehetett vetkőzni.Nekem sincs vele semmi baj.A kiegyenlítő tartályban míóta megvettem maxon áll a víz.
Na én pont ugyanígy vagyok ezzel, ahogyan Te. Fűt is meg minden, csak le-le megy fél alá kicsivel. A skoda mindig 90 fokon állt és meg sem mozdult,ezért furcsálltam a dolgot de akkor annyira nem is nagy a gáz mint gondoltam Cheesy

Köszönöm a segítséged!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Wah
Vendég
« Új hozzászólás #4865 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:58:25 »

Na én pont ugyanígy vagyok ezzel, ahogyan Te. Fűt is meg minden, csak le-le megy fél alá kicsivel. A skoda mindig 90 fokon állt és meg sem mozdult,ezért furcsálltam a dolgot de akkor annyira nem is nagy a gáz mint gondoltam Cheesy

Köszönöm a segítséged!
újabb skodákon a vízhőmérséklet műszer "stabilizált" 70(?) foktól kb. 90-et mutat....
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4866 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 17:41:52 »

Amúgy mennyiért vannak a nagyszervíz alkatrészei, ja és mik azok az alkatrészek? Amit 120.000-nél illett volna kicserélni... Ha esetleg vízpumpa megadta volna magát azt hogyan veszem észre? Aki tudja, mennyibe kerül egy ford márkaszervízben az a hibakódolvastatás vagy mi??

Köszönöm.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4867 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 17:47:35 »

Amúgy mennyiért vannak a nagyszervíz alkatrészei, ja és mik azok az alkatrészek? Amit 120.000-nél illett volna kicserélni... Ha esetleg vízpumpa megadta volna magát azt hogyan veszem észre? Aki tudja, mennyibe kerül egy ford márkaszervízben az a hibakódolvastatás vagy mi??

Köszönöm.
6-8 ezer forint körül van úgytudom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
kya
Vendég
« Új hozzászólás #4868 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 18:44:05 »

Sziasztok!
Millio szerelovel valo konzultacio utan sem ismerem az autom betegseget. 2004, automata valtos 130 Le-s a draga. Haladunk normalisan, kb 100 km utan, nagyobb gyorsitasnal a sarga jelzo kigyullad, ero semmi. Rosszabik esetben a gyujtas is elmegy. Fogyasztas megnott!!! Injektorokat csereltek, kettot. Problema maradt. Hibakod semmi. Es minden szerelo mast mond!!! Nincs lehetosegem vegigjatszani az osszes javitast, Gyanitom, ha meglessz a hiba, az az egy sem lesz olcso mulatsag. Ugy tudom, ennek az evjaratnak tipus hibaja a " pompe injection"  Tudnatok segiteni, hogyan forditando? kb: befecskendezo pumpa?
Elore is koszonom a segitseget.
Naplózva
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #4869 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 19:28:12 »

Sziasztok!
2006-os  mondeom  van. Izzításjelző villog, erő semmi . Leállítom a motort. Beindíton és megy megint rendesen de aztán megint elkezd villogni az izzításjelző. Ma vagy 6x kezdett el villogni. Mi lehet a baja ?? (már egy ideje ez a probláma, de eddig nem volt ilyen gyakram. Valaki mondta, hogy lehet rosz minőségű az üzemanyag, de azt már kizártam mert mindig OMW-nél tankolok és ott is a jobbik dieselt)
A segítésget előre is köszönöm.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4870 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 19:45:14 »

Sziasztok!
2006-os  mondeom  van. Izzításjelző villog, erő semmi . Leállítom a motort. Beindíton és megy megint rendesen de aztán megint elkezd villogni az izzításjelző. Ma vagy 6x kezdett el villogni. Mi lehet a baja ?? (már egy ideje ez a probláma, de eddig nem volt ilyen gyakram. Valaki mondta, hogy lehet rosz minőségű az üzemanyag, de azt már kizártam mert mindig OMW-nél tankolok és ott is a jobbik dieselt)
A segítésget előre is köszönöm.
olvastass hibakódot gyári müszerrel.Lehet pcsúcs üzemanyag ellátás.Legolcsóbb dolog ha go szürőt cserélsz.Ha nem az akkor tovább.A gyakoriság miatt a hibakódot mielőbb olvastass nehogy a csúcs hiba miatt más is baj legyen.Vészüzem mód miatt gyengül el a motor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4871 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 20:34:16 »

Sziasztok!
2006-os  mondeom  van. Izzításjelző villog, erő semmi . Leállítom a motort. Beindíton és megy megint rendesen de aztán megint elkezd villogni az izzításjelző. Ma vagy 6x kezdett el villogni. Mi lehet a baja ?? (már egy ideje ez a probláma, de eddig nem volt ilyen gyakram. Valaki mondta, hogy lehet rosz minőségű az üzemanyag, de azt már kizártam mert mindig OMW-nél tankolok és ott is a jobbik dieselt)
A segítésget előre is köszönöm.
HIBAKÓDOLVASÁS!
Veled akár a turbó vagy az egr is kibabrálhat már a csúcsokon kívül.Ezért kell a hibakód!Ha megvan,gyere vissza,kapod a zinfókat....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #4872 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 21:39:08 »

Hát a szervízköny szerint majdnem pontosan 20e-ként csináltak szervízt, de szerintem egy *** a ford szervízkönyve mert nincs beleírva hogy milyen munkákat végeztek rajta akkor, meg hát semmi szervízszámla nincsen... ezelőtt skodával jártam, abban például minden szervíznek van egy nagy oldala ahová beírják az elvégzett munkákat. A mondeot a pesti m1 ford-nál szervizelték. A kocsi budaörsi volt, a szervízkönyvben benne van az átadás napja és az xy kft. aki a kocsit akkor átvette és első tulajos volt a gép mert még a forgalmi is az xy kft. nevén volt. az óraviszatekerés meg minden kereskedőnek alap manapság... így semmit sem tudok biztosan, ezért is kérdeztem mit érdemes cserélni vagy ellenőriztetni a kocsin, mert hetente autópályázok 600km-t és nem lenne jó ha ledöglene egyszer.
Köszönöm a segítségedet cseresznye!
Menj be oda, ahol szervizelték az autót, és a rendszám alapján kukkantsatok be a szgépbe. Biztos, h benne lesz az autód! Nos, most jön a neheze: próbálj kérni számlamásolatot az elvégzett javításokról! Nekem sikerült. Az jobb, mint a szervizkönyv! Dátum, km óra állás, elvégzett munka, alkatrészek neve, összegek. Ilyen egy lap. Minden rajta van, még az is, ha a karosszériás dolgozott rajta. Persze nem könnyű ilyet megkapni, mert az előző tulajdonos adatai is rajta lesznek, mint vevőnek - de ha szépen kéred, s ügyes vagy, akkor meg tudod szerezni. Úgyse akarsz vele visszaélni, csak az autód miatt nagyon fontos!
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4873 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 22:43:33 »

Múltkor azt írták erre vizköri termosztát hiba.Nekem nagy melegben középen éll.Tegnap este jöttem haza kint 10 fok volt és a mutató félnél lejjebb volt.Bent 24 fokkal fütöttem és gatyára lehetett vetkőzni.Nekem sincs vele semmi baj.A kiegyenlítő tartályban míóta megvettem maxon áll a víz.

Szia!

Nálam is pont ilyen volt, nekem az olajköri termosztát cseréje (vízpumpa házán) oldotta meg.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #4874 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 22:48:07 »

Ha a vízpumpa megadja magát akkor az hogyan vehető észre? Mit mondasz a vízhő ingadozásra?

Köszönöm a segítséget!

Szia!

Ha meghal és nem szállít, akkor kifexik max-ra a motorhőfok mutató, a motor túlmelegszik, a motortérben mocorognak a vízcsövek a gőz jelenléte miatt. Sajna tapasztalatból mondom.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #4875 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 23:48:18 »

Megfigyelgetés után, mivel még csak 2 hete vezetem az autót, figyelgettem hogy amikor lakott területen kívül hajtok normál tempóval 90-100km/h és nyomom a gázt és dolgozik a motor(ezt úgy értem hogy nem csak gurítom) akkor a vízhőfokmérő pont középen áll. Viszont amikor beérek lakott területre, akkor visszaesik valamivel fél alá, de ez 90-es tempónál is észrevehető de csak ha elengedem a gázt és gurulok...viszonylag elég gyorsan visszaesik a hőmérséklet wow1  Ez is termosztát probléma??   Az ékszíjas oldal nyikorgása még mindig megvan pedig már régen kiszáradhatott a motortér, sőt az ékszíj biztos. Valaki azt mondta hogy a főtengely végén levő nagy gumis kerék hangja...Igaz lehet? Vagy csak laza az ékszíj?

Kérlek segítsetek, mert be vagyok sz...va hoigy mi van a verdával...
Köszönöm!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4876 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 01:33:55 »

Megfigyelgetés után, mivel még csak 2 hete vezetem az autót, figyelgettem hogy amikor lakott területen kívül hajtok normál tempóval 90-100km/h és nyomom a gázt és dolgozik a motor(ezt úgy értem hogy nem csak gurítom) akkor a vízhőfokmérő pont középen áll. Viszont amikor beérek lakott területre, akkor visszaesik valamivel fél alá, de ez 90-es tempónál is észrevehető de csak ha elengedem a gázt és gurulok...viszonylag elég gyorsan visszaesik a hőmérséklet wow1  Ez is termosztát probléma??   Az ékszíjas oldal nyikorgása még mindig megvan pedig már régen kiszáradhatott a motortér, sőt az ékszíj biztos. Valaki azt mondta hogy a főtengely végén levő nagy gumis kerék hangja...Igaz lehet? Vagy csak laza az ékszíj?

Kérlek segítsetek, mert be vagyok sz...va hoigy mi van a verdával...
Köszönöm!
A visszahülés termosztát hiba. Tipikus mondeo tdci jelenség. Mind a két termosztátot cserélni kell: főköri, olajköri. Még akkor is, ha a szerelő azt mondja, hogy csak 1 db van benne. Smiley
A nyikorgás inkább klímakuplung lesz. Érdemes megvárni, míg szétesik, ha nem látod az okát. Szerencsére az általad ékszíjnak nevezett hosszbordás szíj "csak" a generátort és a klímakompresszort hajtja, ami nem létfontosságú.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4877 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 01:37:10 »

Sziasztok!
Millio szerelovel valo konzultacio utan sem ismerem az autom betegseget. 2004, automata valtos 130 Le-s a draga. Haladunk normalisan, kb 100 km utan, nagyobb gyorsitasnal a sarga jelzo kigyullad, ero semmi. Rosszabik esetben a gyujtas is elmegy. Fogyasztas megnott!!! Injektorokat csereltek, kettot. Problema maradt. Hibakod semmi. Es minden szerelo mast mond!!! Nincs lehetosegem vegigjatszani az osszes javitast, Gyanitom, ha meglessz a hiba, az az egy sem lesz olcso mulatsag. Ugy tudom, ennek az evjaratnak tipus hibaja a " pompe injection"  Tudnatok segiteni, hogyan forditando? kb: befecskendezo pumpa?
Elore is koszonom a segitseget.

első lépésként keress olyan műhelyet, aki ért a tipushoz. Mert ha villog, akkor van hibakód is. Viszont ha villog-leállít-nem villog jelenség van, akkor nem olyankor kellene kódot olvasni, amikor épp nem villog, mert akkor tényleg nincs kód. Tehát produkálni kell a hibát kódolvasás közben.
A hiba üzemanyag rendszeri nyomás probléma lesz, amit látatlanban bármelyik alkatrész okozhat, még a nagynyomású üzemanyag szivattyú is. A hibakeresési lépésekre van hivatalos ford útmutató, azt kell végigcsinálnia a szerviznek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4878 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:14:23 »

népsz0patás PUG TDCi motorral, érdekességképpen:
http://nepitelet.hu/autok/ford/focus_2004/nagy_es_szep_de_remeg_a_gyomrom_ha_be_kell_inditanom/

Kellene szólni ford gmbh-nak, hogy emeljenek már kicsit a hazai szakszervizek szinvonalán.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4879 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:22:06 »

népsz0patás PUG TDCi motorral, érdekességképpen:
http://nepitelet.hu/autok/ford/focus_2004/nagy_es_szep_de_remeg_a_gyomrom_ha_be_kell_inditanom/

Kellene szólni ford gmbh-nak, hogy emeljenek már kicsit a hazai szakszervizek szinvonalán.


Hát ez durva népitélet nagyon. Szigetelőszalag 170 ezerért  falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #4880 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:35:42 »

Én még ilyet nem láttam, tegnap kihoztam 4,2-es fogyasztás a fed komp szerint.  taps wave eljen
Klíma nélkül persze..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #4881 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:54:46 »

Én még ilyet nem láttam, tegnap kihoztam 4,2-es fogyasztás a fed komp szerint.  taps wave eljen
Klíma nélkül persze..
Nem kell ide semmilyen extra új marketinges környezetbarát cucc, fenéklemez simítással, ültetéssel, fuel saver gumikkal meg bluemotion, flexifuel kivetel meg mittudom én. Tud ez az öreg ford motor  wave
Nekem 1x volt 3,8 balcsira le összesen 140 kilcsire vetítve és 90 körül hullámzott a sor akkora forgalom volt . Szintén klíma nélkül  eljen
Igaz az enyém sokat csal nagyon lefelé . Mostanság 7 decit. rinya
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4882 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 11:01:13 »

Hát ez durva népitélet nagyon. Szigetelőszalag 170 ezerért  falbav

Ez azert mekkora xopatas mar  falbav Rohadt kabelek...szutyok technika levele
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4883 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 11:47:52 »

Ez azert mekkora xopatas mar  falbav Rohadt kabelek...szutyok technika levele
Persze meg kellene nézni, hogy a csattanás utáni javításnak van-e köze a kábelsérüléshez....

És a PUG TDCi már nem is delphi rendszer.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4884 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:25:47 »

Persze meg kellene nézni, hogy a csattanás utáni javításnak van-e köze a kábelsérüléshez....

És a PUG TDCi már nem is delphi rendszer.  eplus2

En nem mondtam, hogy Delphi, csak azt, hogy szutyok  vigyor3
Hat azert ha a csatt utan kivulrol ep a kabel, akkor nem igen lehet osszefuggesbe hozni a csattal.
Egyebkent ez egy eleg szerencsetlen eset. Nyilvan nincs koze a pcsucsokhoz stb. kivetelesen  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4885 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:37:21 »

En nem mondtam, hogy Delphi, csak azt, hogy szutyok  vigyor3
Hat azert ha a csatt utan kivulrol ep a kabel, akkor nem igen lehet osszefuggesbe hozni a csattal.
Egyebkent ez egy eleg szerencsetlen eset. Nyilvan nincs koze a pcsucsokhoz stb. kivetelesen  vigyor3
Egen. Viszont a jelek szerint a bosch alkatrészei sem olcsóbbak, mint a delphié, továbbá az említett ford szerviz semmivel sem ért hozzá jobban, mint a delphihez.
Végiggondolva a dolgot, a hamis nyomásérték miatti leállás egyszerűen megfogható még OBD kütyüvel is annak, aki kicsit is ért hozzá/veszi a fárdaságot foglalkozni vele: Vezetékelési/szenzorhibánál az ECU az OBD PID-re default értéket állít be, pl. a rail szenzornál talán 240 000-et. Ebből hozzáértő számára egyértelmű a szenzorrol érkező jel hibája, ami ugye egyből kizárja a CR szivattyú, porlasztó, hajtókar, félmotor stb. drága hibákat.
Ja, és én sem az ujjamból szopom ezt, hanem a 2004-es TIS-ben van benne, csak el kell olvasni. Szerintem a 9000Ft/óra rezsibe ez akár bele is férhetne. Tisztelet a kivételnek.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4886 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 14:38:51 »

Egen. Viszont a jelek szerint a bosch alkatrészei sem olcsóbbak, mint a delphié, továbbá az említett ford szerviz semmivel sem ért hozzá jobban, mint a delphihez.
Végiggondolva a dolgot, a hamis nyomásérték miatti leállás egyszerűen megfogható még OBD kütyüvel is annak, aki kicsit is ért hozzá/veszi a fárdaságot foglalkozni vele: Vezetékelési/szenzorhibánál az ECU az OBD PID-re default értéket állít be, pl. a rail szenzornál talán 240 000-et. Ebből hozzáértő számára egyértelmű a szenzorrol érkező jel hibája, ami ugye egyből kizárja a CR szivattyú, porlasztó, hajtókar, félmotor stb. drága hibákat.
Ja, és én sem az ujjamból ***om ezt, hanem a 2004-es TIS-ben van benne, csak el kell olvasni. Szerintem a 9000Ft/óra rezsibe ez akár bele is férhetne. Tisztelet a kivételnek.

Nah igen, de honnan tudja az ECU hogy vezetek/szenzor hiba van vagy tenyleg xar a nyomas ?
9000/h-ert olvastatni az embereket magyarorszagon=nem meno  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 hétfő, 14:47:34 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4887 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:35:04 »

Nah igen, de honnan tudja az ECU hogy vezetek/szenzor hiba van vagy tenyleg xar a nyomas ?
9000/h-ert olvastatni az embereket magyarorszagon=nem meno  vigyor3
Hát onnét, hogy más a szenzor ellenállása. szakadt vezetéknél végtelen....
kipróbálhatod te is, húzd le pl. a maf csatiját (ha van) és nézd meg, milyen értéket ad a MAF PID-en az ECU.
Sok időm lesz, csinálok róla mérést neked, ill megkeresem a TIS-ben a vonatkozó részt.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4888 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:57:46 »

Hát onnét, hogy más a szenzor ellenállása. szakadt vezetéknél végtelen....
kipróbálhatod te is, húzd le pl. a maf csatiját (ha van) és nézd meg, milyen értéket ad a MAF PID-en az ECU.
Sok időm lesz, csinálok róla mérést neked, ill megkeresem a TIS-ben a vonatkozó részt.  wave

ok, de ebben az esetben nem szakadasrol van szo, csak athuzasrol, ami jo esetben a szenzor erteket valtoztatja meg. Tehat ilyenkor nem 0 az ellenalas csak talan mas...az is csak addig mig az athuzas tart. Jo esetben ez egy pillanat. Szerintem arra pont eleg, hogy fals jelet kuldjon, de arra, hogy megalapitsa az ECU, hogy ez most vezetek szakadas vot...haaat nemtom...le kene tesztelni, de inkabb nem  vigyor3 Orulok, hogy muxik a gep  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4889 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 16:21:20 »

ok, de ebben az esetben nem szakadasrol van szo, csak athuzasrol, ami jo esetben a szenzor erteket valtoztatja meg. Tehat ilyenkor nem 0 az ellenalas csak talan mas...az is csak addig mig az athuzas tart. Jo esetben ez egy pillanat. Szerintem arra pont eleg, hogy fals jelet kuldjon, de arra, hogy megalapitsa az ECU, hogy ez most vezetek szakadas vot...haaat nemtom...le kene tesztelni, de inkabb nem  vigyor3 Orulok, hogy muxik a gep  vigyor3
ööö ez ettől precízebb. A szenzor gyári toleranciáján kívüli értékre az ecu default adatot ad. Tehát pl. a tdci rail szenzora felől érkező 6754bar-os értéket nem dolgozza fel az ecu (tehát nem probál hozzá turbó lapátszöget állítani, mondván, hogy ekkor üa nyomáshoz mennyi levegő kell hogy az EURIV-es normákon belül füstöljön a gép  eplus2 ) , ha a 2.0 tdci rail max nyomás 1640bar és tfh a szenzor 2400bar-ig van kalibrálva. Tehát a 6754bar helyett dob egy 2400-as értéket, meg egy hibát, hogy sz@r az érték.
Ha hibát dob, akkor rögzít freeze frame-et is, amiben meg benne van a rail nyomás. Tehát a freeze frame-t kiolvasod, meglátod benne a 2400bar-os rail nyomás érétket, minek hatására herezacskólobogtatva trappolsz a motortér és rail szenzor irányába ellenőrzés végett. És nem cr pumpa cserét vízionálsz az ügyfélnek. Csak ehhez gondolkodni kell 9000huf/óra ellenében és nem 300eFt-os tételekbe bepalizni az ügyfelet.

Itt van pl. Cseresznye fórumtárs szívása. A diagnózis/javítás azért húzódik, mert a szerviz nem tudja a diag kütyüvel kiolvasni a kódot (öööö, működni szokott...). WTF?! Felhív egy másik "hozzáértőt", aki azzal kezdi, hogy biztos hajtókar zsugorodás van,amiatt áll le hibakóddal alapjáraton, mert a TDCI ilyen zsugoródós hajtókarral szerelt, ócska motor (pedig emiatt biztos nem áll le, a vezérlési stratégiában csak az üa. nyomás/ütemezés a kritikus paraméter, az meg még törött hajtókarnál is meglehet  hehe - ld Domi és a lyukas dugattyú). WTF?!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4890 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 17:24:05 »

népsz0patás PUG TDCi motorral, érdekességképpen:
http://nepitelet.hu/autok/ford/focus_2004/nagy_es_szep_de_remeg_a_gyomrom_ha_be_kell_inditanom/

Kellene szólni ford gmbh-nak, hogy emeljenek már kicsit a hazai szakszervizek szinvonalán.


És még azt írja, hogy ezután már csak SZÍVÓdízelt venne. Hát kérdem én, ez nem volt az?  nyes
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4891 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 17:40:42 »

És még azt írja, hogy ezután már csak SZÍVÓdízelt venne. Hát kérdem én, ez nem volt az?  nyes
hát szerintem ez már önsz0patás volt. Gondolom megvette mert szép, nagy, erős. Rákölt 170eFt-ot és eladja 5 hónap múlva. Legalább használná, hamár úgyis belenyomott egy táska pénzt. De lehet, a dacia tényleg jobb neki.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4892 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:30:16 »

hát szerintem ez már önsz0patás volt. Gondolom megvette mert szép, nagy, erős. Rákölt 170eFt-ot és eladja 5 hónap múlva. Legalább használná, hamár úgyis belenyomott egy táska pénzt. De lehet, a dacia tényleg jobb neki.  eplus2
az agysebészeket 1000km-ről kiszúrják,és sajna erre hajtanak a csőd szélén álló kereskedések,akik a "szakszerviz"-ükből próbálnak megélni.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4893 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 20:22:06 »

Sziasztok!
Elvileg változás van!Holnap trélerre rakjuk a kicsikét és irány a legközelebbi Ford hiba megállapitás+árajánlat,mert már a t@k@m televan a magyarázkodássokkal mert ma reggel bementem és kérdeztem az autorol, válaszok CMP(cserélve volt!),fötengely jeladó,ECU,nemtudom,lehet,valami,akármi wow1.Szóval sok,sok inteligens válasz.Elvileg tudtak csatlakozni csak nem tudtak vele mitkezdeni mert folyamatosan ECU-rol beszélt.Ha hibakodokról érdeklödtem akkor is a fentiekröl beszélt,meg,hogy nembirunk vele. :rinya:K-ván remélem holnap közelebb jutok a megoldáshoz.Sajnálom,hogy a környéken nincs,vagy nem ismerek olyan mestert aki van olyan lelkes akit nem az érdekel menyi olajat meg féktárcsát ad el,hanem válalja a kihivást rászánja az idöt és ugy növeli a rajongótáborát,hogy nem azt mondja ez egy bonyolult agyonelektronikázott ***,hanem technika amit kikell ismerni,idő kell hozzá és türelem ja és tanulni,megszokni,szeretni.Tudom nap mint nap ezt csinálom kicsit más téren.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4894 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 21:25:20 »

Sziasztok!
Elvileg változás van!Holnap trélerre rakjuk a kicsikét és irány a legközelebbi Ford hiba megállapitás+árajánlat,mert már a t@k@m televan a magyarázkodássokkal mert ma reggel bementem és kérdeztem az autorol, válaszok CMP(cserélve volt!),fötengely jeladó,ECU,nemtudom,lehet,valami,akármi wow1.Szóval sok,sok inteligens válasz.Elvileg tudtak csatlakozni csak nem tudtak vele mitkezdeni mert folyamatosan ECU-rol beszélt.Ha hibakodokról érdeklödtem akkor is a fentiekröl beszélt,meg,hogy nembirunk vele. :rinya:K-ván remélem holnap közelebb jutok a megoldáshoz.Sajnálom,hogy a környéken nincs,vagy nem ismerek olyan mestert aki van olyan lelkes akit nem az érdekel menyi olajat meg féktárcsát ad el,hanem válalja a kihivást rászánja az idöt és ugy növeli a rajongótáborát,hogy nem azt mondja ez egy bonyolult agyonelektronikázott ***,hanem technika amit kikell ismerni,idő kell hozzá és türelem ja és tanulni,megszokni,szeretni.Tudom nap mint nap ezt csinálom kicsit más téren.
és akkor csodálkozunk, hogy ennyire rossz a cr dízelek híre. A gond az, hogy a hibakereséssel nem lehet sok pénzt keresni, szemben azzal, ha kicseréltetik veled a fél motort.
Várjuk a fejleményeket.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #4895 Dátum: 2010.09.21 kedd, 08:34:59 »

Csak úgy felmerül bennem a kérdés, hogy ha a szerviz habókra, vagy kísérletezési kedvből cserélgeti a cuccokat a kocsin, de mégsem válik be, akkor miért is kellene kifizetni?
Tegye vissza azt az alkatrészt, amit kivett és felejtse el még a munkadíjat is.,

Nem vagyunk autoszerelő iskola, hogy finanszírozzuk a tanulópénzüket!
Ha végre meg tudja javítani, akkor azért fizetünk!

Ha a burkoló elcseszi a fürdőt, annak sem fizetik ki, a visszavésett csempét!?!?

és akkor csodálkozunk, hogy ennyire rossz a cr dízelek híre. A gond az, hogy a hibakereséssel nem lehet sok pénzt keresni, szemben azzal, ha kicseréltetik veled a fél motort.
Várjuk a fejleményeket.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4896 Dátum: 2010.09.21 kedd, 11:53:57 »

Csak úgy felmerül bennem a kérdés, hogy ha a szerviz habókra, vagy kísérletezési kedvből cserélgeti a cuccokat a kocsin, de mégsem válik be, akkor miért is kellene kifizetni?
Tegye vissza azt az alkatrészt, amit kivett és felejtse el még a munkadíjat is.,

Nem vagyunk autoszerelő iskola, hogy finanszírozzuk a tanulópénzüket!
Ha végre meg tudja javítani, akkor azért fizetünk!

Ha a burkoló elcseszi a fürdőt, annak sem fizetik ki, a visszavésett csempét!?!?

elvileg igaz.
De ugye ehhez az kell, hogy az első lépésed az legyen, hogy írásban rögzíted, hogy a téves diagnózisból fakadó károkat a szerviz fizeti. Erre viszont kevés esély van.
Ha a burkoló elcseszi a fürdődet, dönthetsz úgy, hogy hívsz másikat. Egy szétberhelt gépet nehéz/költséges átvinni más helyre. Továbbá a nem márkaszervizben végzett javítás garanciális kihatásai beláthatatlanok....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4897 Dátum: 2010.09.21 kedd, 13:20:43 »

és akkor csodálkozunk, hogy ennyire rossz a cr dízelek híre. A gond az, hogy a hibakereséssel nem lehet sok pénzt keresni, szemben azzal, ha kicseréltetik veled a fél motort.
Várjuk a fejleményeket.
Na az a helyzet be vittük a fordba hiba olvasásnál ha jol láttam csak a P0340-es hiba.De ilyet még nem hallottatok hengerfej!!!!! Elvileg átugrott a vezérlés tönkrement a hengerfej cserélni kell.Szerintetek.Honnét tudok szerezni ha kell? rinya rinya
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #4898 Dátum: 2010.09.21 kedd, 13:24:31 »

Na az a helyzet be vittük a fordba hiba olvasásnál ha jol láttam csak a P0340-es hiba.De ilyet még nem hallottatok hengerfej!!!!! Elvileg átugrott a vezérlés tönkrement a hengerfej cserélni kell.Szerintetek.Honnét tudok szerezni ha kell? rinya rinya

Írj Motorcraftnak itt.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4899 Dátum: 2010.09.21 kedd, 13:25:33 »

Írj Motorcraftnak itt.
Megvolt de azért köszi!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.