Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 07:04:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14679464 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5050 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 20:46:10 »
Hello,
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?
Bocs a sok kerdesert
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5051 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 21:23:57 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.26 vasárnap, 20:46:10
Hello,
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?
Bocs a sok kerdesert
Facelift utániak eu4-es.2005-ös haveré már ilyen.Nekem eu3-as ás a kódja FMBA.Amelyik elakar romlani el is fog.Ezt a vételi dolgot neked kell eldönteni.Itt már volt sok érv-ellenérv sok vélemény mindegyikről.Az enyémmel is volt már gond nem tagadom,de akkor is jó és ez kell.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5052 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 21:43:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 21:23:57
Facelift utániak eu4-es.2005-ös haveré már ilyen.Nekem eu3-as ás a kódja FMBA.Amelyik elakar romlani el is fog.Ezt a vételi dolgot neked kell eldönteni.Itt már volt sok érv-ellenérv sok vélemény mindegyikről.Az enyémmel is volt már gond nem tagadom,de akkor is jó és ez kell.
ugy erted f2, nem?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5053 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 21:51:55 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.26 vasárnap, 21:43:11
ugy erted f2, nem?
Az enyém 2004 F1 és EUR4 115LE
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5054 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 22:06:15 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.09.26 vasárnap, 21:51:55
Az enyém 2004 F1 és EUR4 115LE
nem lehet, hogy a 2003 akarmi honaptol, amiota van a f1 attol kezdve eur4?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5055 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 22:19:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.26 vasárnap, 22:06:15
nem lehet, hogy a 2003 akarmi honaptol, amiota van a f1 attol kezdve eur4?
Úgy tudom 2003.08-tól volt a módosítás.Így van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5056 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 22:41:45 »
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:
- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.
Köszi, üdv!
Andris
Naplózva
EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5057 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 23:16:55 »
Idézetet írta: Andris77 - 2010.09.26 vasárnap, 22:41:45
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:
- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.
Köszi, üdv!
Andris
a 2. turbócső hasadás lesz, nézd végig a turbó csövezését
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5058 Dátum:
2010.09.26 vasárnap, 23:49:32 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.26 vasárnap, 18:28:39
fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?
merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5059 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 06:49:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.26 vasárnap, 22:19:05
Úgy tudom 2003.08-tól volt a módosítás.Így van.
2003/12. f1 EU3
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5060 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 06:50:06 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.26 vasárnap, 23:49:32
Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?
merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.
az remélem olcsóbb, mint az egr...:-(
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5061 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 10:06:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.26 vasárnap, 23:49:32
Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?
merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.
Egyébként a vákuumszabályzónak nincs külön hibakódja?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5062 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 10:43:21 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.09.26 vasárnap, 15:07:49
Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja?? 2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.
pl. pcsucs, akarmi. Vidd el szerelohoz hibakod olvasasra.
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5063 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 11:39:51 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.27 hétfő, 06:50:06
az remélem olcsóbb, mint az egr...:-(
bontva biztos.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5064 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 13:41:38 »
Idézetet írta: Andris77 - 2010.09.26 vasárnap, 22:41:45
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:
- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.
Köszi, üdv!
Andris
én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t
de forgalmi szerint is csak 90...na mindegy csak érdekesség és teljesen elégedett vagyok
de a lényeg hogyha 2000-től érzem igazán hogy húz és hallom a turbot akkor nincsen gáz ugye???
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5065 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 14:30:20 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.09.27 hétfő, 13:41:38
én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t
de forgalmi szerint is csak 90...na mindegy csak érdekesség és teljesen elégedett vagyok
de a lényeg hogyha 2000-től érzem igazán hogy húz és hallom a turbot akkor nincsen gáz ugye???
Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?
Naplózva
blah blah blah
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5066 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 14:30:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.09.27 hétfő, 13:41:38
én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t
de forgalmi szerint is csak 90...na
Szinte minden dízel füstöl csak max nem látszik
Kipufogó végét kell megnézni. Csili vili pl vezérigazgatónk bömösének vagy pl kormos. Nálunk ez utóbbi igaz az összes céges dpf-es mk4-re
Na de valóban van ilyen 90 lovas TDCI? Nem elírás? Nyomatékra mit írnak ennél? Na mert az a lényeg
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5067 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 14:33:06 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.27 hétfő, 14:30:20
Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?
Le lehet azt. Előztem én ferrarit szamarával is. Kérdés csak az, hogy a másik bevont sofőr is tudja-e, hogy most verseny van
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lullaby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5068 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 15:34:59 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek meglehet-e csinálni egy Mondeon (2004.06 130 LE TDCI) egy motorcserét olyan esetben ha a motorkód nem egyezik, de ugyan olyan teljesítményű a két motor? (a két motorkód: N7BA a lecserélendő FMBA-ra)
Köszi előre is!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5069 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 15:47:14 »
Idézetet írta: lullaby - 2010.09.27 hétfő, 15:34:59
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek meglehet-e csinálni egy Mondeon (2004.06 130 LE TDCI) egy motorcserét olyan esetben ha a motorkód nem egyezik, de ugyan olyan teljesítményű a két motor? (a két motorkód: N7BA a lecserélendő FMBA-ra)
Köszi előre is!
Vigyázni kell, az fmba még eur3as az n7ba meg eur4-es szokott lenni. Más a kábelkötege, más a vezérlése, elektronikus turbó és egr van az n7ba-n. asszem.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5070 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:10:32 »
Haverommal való beszélgetés kapcsán kérdésként merült fel bennem, hogy dízel Mondeok turbóját mikor kell visszahűteni?
(Dízel Corollák használati könyvében benne van, hogy milyen sebesség után mennyi ideig javasolt hűteni a turbót).
A Mondeo könyvében ilyet nem olvastam vagy más könyvet kaptak a dízel tulajok?
Vagy nem kell minden hosszabb menet után hűteni?
u.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Andris77
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 54
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5071 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:14:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.27 hétfő, 15:47:14
Vigyázni kell, az fmba még eur3as az n7ba meg eur4-es szokott lenni. Más a kábelkötege, más a vezérlése, elektronikus turbó és egr van az n7ba-n. asszem.
Azonos kódú motor cseréjénél az adminisztráció költsége kisebb, mint amikor kódot is váltassz.
Úgy tudom ilyenkor átépítési engedélyt is be kell szerezni, hiába majdnem ugyanaz a motor, más a kódja.
új műszaki, új zöldkártya, új minden...
Naplózva
EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5072 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:17:52 »
Idézetet írta: ultio - 2010.09.27 hétfő, 16:10:32
Haverommal való beszélgetés kapcsán kérdésként merült fel bennem, hogy dízel Mondeok turbóját mikor kell visszahűteni?
(Dízel Corollák használati könyvében benne van, hogy milyen sebesség után mennyi ideig javasolt hűteni a turbót).
A Mondeo könyvében ilyet nem olvastam vagy más könyvet kaptak a dízel tulajok?
Vagy nem kell minden hosszabb menet után hűteni?
u.
Kell csak ezt nem írják bele.
Mellesleg én csak 1 percet szoktam hűteni alapjáraton, ha pályán megyek tartósan hosszabb ideig és kiállok tankolni vagy pihizni. Lehet, hogy több kellene?!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5073 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:21:05 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.27 hétfő, 16:17:52
Kell csak ezt nem írják bele.
Mellesleg én csak 1 percet szoktam hűteni alapjáraton, ha pályán megyek tartósan hosszabb ideig és kiállok tankolni vagy pihizni. Lehet, hogy több kellene?!
A hűtés az megvan menet közben, a hangsúly igazából szerintem a fordulaton van...
(subarukba pl. beszerelnek egy olyan elektronikát, ami leállítás után még járatja a motort 1 percig, tehát nem engedi csak úgy uk-muk-fuk leállítani)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5074 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:21:20 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.27 hétfő, 14:30:20
Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?
nem 0-ról de pályán 210-ig én voltam a sztár
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5075 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:28:20 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.09.27 hétfő, 16:21:05
A hűtés az megvan menet közben, a hangsúly igazából szerintem a fordulaton van...
(subarukba pl. beszerelnek egy olyan elektronikát, ami leállítás után még járatja a motort 1 percig, tehát nem engedi csak úgy uk-muk-fuk leállítani)
Hát nálam a gép az meg sohasem megy tartósan nagy fordulattal
Érdekesség, hogy amikor szabadonfutósítottuk a gépet akkor az utolsó 20 kilcsi városban ment a szerelés előtt és mégis olyan sokáig forró volt a turbó, hogy nem is gondoltam volna. Felülről vettük ki a generátort és tettük is vissza és sokáig a turbó burkolatát sem tudtam levenni...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5076 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 16:58:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.09.27 hétfő, 13:41:38
én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t
Szia!A letolás relativ pl tudja-e a másik soför,hogy te most versenyzel,mert igy én is aláztam már lamborghinit 150-nel transittal.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5077 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 17:21:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.27 hétfő, 14:30:56
Szinte minden dízel füstöl csak max nem látszik
Kipufogó végét kell megnézni. Csili vili pl vezérigazgatónk bömösének vagy pl kormos. Nálunk ez utóbbi igaz az összes céges dpf-es mk4-re
Na de valóban van ilyen 90 lovas TDCI? Nem elírás? Nyomatékra mit írnak ennél? Na mert az a lényeg
van, annyi mint di-nél, 90le és 240nm
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5078 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 18:09:52 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.27 hétfő, 10:06:39
Egyébként a vákuumszabályzónak nincs külön hibakódja?
nincs,de annak a vákuumcsőnek tényleg jó helyen kell lennie.alapjáraton nem szívhat ott a vákum.Ha mégis,akkor vagy rossz csonkra lett feldugva,vagy a vákuumszelep folyton nyitva van.
Motorcraft tud neked ilyen szelepet küldeni......kérdezd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5079 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 18:17:55 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.26 vasárnap, 20:46:10
Hello,
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?
Bocs a sok kerdesert
Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű.
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni!
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5080 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 18:25:01 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.27 hétfő, 18:17:55
Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű.
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni!
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0
Olcsóbb? Számszerűen ez mit tesz? Kb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5081 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 18:33:53 »
Idézetet írta: teo - 2010.09.27 hétfő, 18:25:01
Olcsóbb? Számszerűen ez mit tesz? Kb.
delphiben valamennyivel olcsóbb,mint a 2.0-é, de konkrétat nem tudok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5082 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 18:40:15 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.27 hétfő, 18:33:53
delphiben valamennyivel olcsóbb,mint a 2.0-é, de konkrétat nem tudok.
Cromax esetében pl. drágább a 2.2 27 ezerrel (Igaz, az olcsóbb Delphi). Sokkal izgalmasabb az alternatív beszerzési források árai.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5083 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 19:40:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.27 hétfő, 18:09:52
nincs,de annak a vákuumcsőnek tényleg jó helyen kell lennie.alapjáraton nem szívhat ott a vákum.Ha mégis,akkor vagy rossz csonkra lett feldugva,vagy a vákuumszelep folyton nyitva van.
Motorcraft tud neked ilyen szelepet küldeni......kérdezd meg!
köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.27 hétfő, 19:46:31 írta Wah
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5084 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 19:51:15 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.27 hétfő, 19:40:50
köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?
én nem mozgok ezen a vonalon,csak a déli M0-on.de sajna még nem is ismerek olyat aki arr felé leledzik cuccal...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5085 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 20:23:06 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.27 hétfő, 19:40:50
köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?
Hali!
Csak holnap este jó? Mert holnapra már van programom, de máskor szívesen segítek!
Szentendre még belefér? De akár át is mehetek Pomázra, ha úgy jobb.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 06:37:35 írta BTomi
»
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5086 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 20:37:59 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.09.27 hétfő, 20:23:06
THX:
Írtam priv. üzenetet!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5087 Dátum:
2010.09.27 hétfő, 20:44:49 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.27 hétfő, 14:33:06
Le lehet azt. Előztem én ferrarit szamarával is. Kérdés csak az, hogy a másik bevont sofőr is tudja-e, hogy most verseny van
enis erre akartam celozni
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5088 Dátum:
2010.09.28 kedd, 09:49:46 »
Idézetet írta: Wah - 2010.09.27 hétfő, 19:40:50
köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?
Én a XII-ben tudok, csak kérdés a mikor.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5089 Dátum:
2010.09.28 kedd, 12:43:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.27 hétfő, 18:17:55
Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű.
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni!
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0
spec thx!
Naplózva
Lapo79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5090 Dátum:
2010.09.28 kedd, 13:08:23 »
Bocsánat a láma kérdésért, de még csak két napja vagyok Mondeo tulaj:
a 120.000 km-es nagyszerviznél miket kell csinálni az autón? 2002-es TDCi -ről van szó.
köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5091 Dátum:
2010.09.28 kedd, 13:44:25 »
Idézetet írta: Lapo79 - 2010.09.28 kedd, 13:08:23
Bocsánat a láma kérdésért, de még csak két napja vagyok Mondeo tulaj:
a 120.000 km-es nagyszerviznél miket kell csinálni az autón? 2002-es TDCi -ről van szó.
köszi
Hát pl. felkészülni arra, hogy nem a 120eKm-es szervizt csináltatod, hanem a 240eKm-est.
hacsak nem tuti a forrás.
Ha két napja vagy mondeo tulaj, akkor érdemes olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt (csak gyárit!), fékfolyadékot, légszűrőt, pollenszűrőt cserélni, EGR-t, szívósort tisztíttatni, adni egy flakon pro-tec adalékot az üzemanyagnak, aztán megint üzemanyag szűrőt cserélni. meg kell nézni az izzítókat, segédszíjakat, feszítőket, feszítőgörgőket, kéttömegű szíjtárcsát, vízpumpát, termosztátokat (fő és olajköri), hűtőközeget, turbó állapotát (tengelykotyogás, szabadforgás, olajfolyás), töltőlevegő csöveket és a MAF szenzort tiszítani, kézifék állapotát, kézifék bowdenek rögzítését, hátsó keresztsabilizátor és lengőkar szilenteket, kutyacsontokat, futóműgeometria, kormányközép, klíma töltöttséget, érdemes ellenőrizni kell a porlasztók kódjait (motordekli címke vs. porlasztók címkéi vs. ECU kódok)
Továbbá érdemes szabadonfutósítani a generátort, ledugózni az EGR szelepet.
És érdemes baromira paranoidnak lenni a motor állapotával és a korábbi szervizeléssel kapcsolatban, mert érhetnek drága meglepetések. Kivéve, ha tuti a forrás.
(ui: 2002-es tdci-ben 1%-os eséllyel van csak 120ekm futás)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5092 Dátum:
2010.09.28 kedd, 15:14:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.28 kedd, 13:44:25
Hát pl. felkészülni arra, hogy nem a 120eKm-es szervizt csináltatod, hanem a 240eKm-est.
hacsak nem tuti a forrás.
Ha két napja vagy mondeo tulaj, akkor érdemes olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt (csak gyárit!), fékfolyadékot, légszűrőt, pollenszűrőt cserélni, EGR-t, szívósort tisztíttatni, adni egy flakon pro-tec adalékot az üzemanyagnak, aztán megint üzemanyag szűrőt cserélni. meg kell nézni az izzítókat, segédszíjakat, feszítőket, feszítőgörgőket, kéttömegű szíjtárcsát, vízpumpát, termosztátokat (fő és olajköri), hűtőközeget, turbó állapotát (tengelykotyogás, szabadforgás, olajfolyás), töltőlevegő csöveket és a MAF szenzort tiszítani, kézifék állapotát, kézifék bowdenek rögzítését, hátsó keresztsabilizátor és lengőkar szilenteket, kutyacsontokat, futóműgeometria, kormányközép, klíma töltöttséget, érdemes ellenőrizni kell a porlasztók kódjait (motordekli címke vs. porlasztók címkéi vs. ECU kódok)
Továbbá érdemes szabadonfutósítani a generátort, ledugózni az EGR szelepet.
És érdemes baromira paranoidnak lenni a motor állapotával és a korábbi szervizeléssel kapcsolatban, mert érhetnek drága meglepetések. Kivéve, ha tuti a forrás.
(ui: 2002-es tdci-ben 1%-os eséllyel van csak 120ekm futás)
Vazz, en sirvafakadnek ezutan
Naplózva
Lapo79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5093 Dátum:
2010.09.28 kedd, 15:33:52 »
Köszi de ennyire nem nagy a baj.
Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette?
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.
Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.
Naplózva
zetec130
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5094 Dátum:
2010.09.28 kedd, 15:42:40 »
Idézetet írta: Lapo79 - 2010.09.28 kedd, 15:33:52
Köszi de ennyire nem nagy a baj.
Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette?
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.
Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.
Szia
Itt le tudod generáltatni a listát :
https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 15:47:58 írta zetec130
»
Naplózva
2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5095 Dátum:
2010.09.28 kedd, 16:32:43 »
Idézetet írta: Lapo79 - 2010.09.28 kedd, 15:33:52
Köszi de ennyire nem nagy a baj.
Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette?
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.
Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.
Mai világban? szerinted? Remélem, nem így van.
Akkor viszont csak a lista fele az érvényes.
Ja és egy valamit lehagytam: a féktárcsák normál, vegyes használtanál 120eKm-nél cserések szoktak lenni. Hacsak nem hegyen lakik az orvosod és nem használta a motorféket.
Amúgy a szervizkönyvben benne van a szerviztervezet, és ha ilyen "pöpec" tulaja volt, van szervizkönyve is, ugye? és még a kasztniátvizsgálás is be van pecsételve rendesen?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5096 Dátum:
2010.09.28 kedd, 19:08:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.28 kedd, 16:32:43
Mai világban? szerinted? Remélem, nem így van.
Akkor viszont csak a lista fele az érvényes.
Ja és egy valamit lehagytam: a féktárcsák normál, vegyes használtanál 120eKm-nél cserések szoktak lenni. Hacsak nem hegyen lakik az orvosod és nem használta a motorféket.
Amúgy a szervizkönyvben benne van a szerviztervezet, és ha ilyen "pöpec" tulaja volt, van szervizkönyve is, ugye? és még a kasztniátvizsgálás is be van pecsételve rendesen?
nekem csak az izzítógyertyák cseréje ugrott be 120.000re........
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
frenki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5097 Dátum:
2010.09.28 kedd, 19:46:24 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.28 kedd, 19:08:03
nekem csak az izzítógyertyák cseréje ugrott be 120.000re........
Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5098 Dátum:
2010.09.28 kedd, 19:50:24 »
Idézetet írta: frenki - 2010.09.28 kedd, 19:46:24
Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )
nem.az alkatrészbeszállítók ugyan azok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5099 Dátum:
2010.09.28 kedd, 23:37:52 »
Idézetet írta: frenki - 2010.09.28 kedd, 19:46:24
Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )
Ladanal volt ilyen, az angol exportra szant lada nova, es a belso piacra szant orosz ladak allitolag jobbak voltak a tobbinel, de lehet, csak urban legend.
Mindenesetre a nova "jobban felszerelt" volt mint amiket pl itthon lehetett kapni.
Naplózva
Oldalak:
1
...
95
96
97
98
99
100
101
[
102
]
103
104
105
106
107
108
109
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ