Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 10:37:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13848770 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5050 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 20:46:10 »

Hello,
 
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?

Bocs a sok kerdesert
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5051 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:23:57 »

Hello,
 
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?

Bocs a sok kerdesert
Facelift utániak eu4-es.2005-ös haveré már ilyen.Nekem eu3-as ás a kódja FMBA.Amelyik elakar romlani el is fog.Ezt a vételi dolgot neked kell eldönteni.Itt már volt sok érv-ellenérv sok vélemény mindegyikről.Az enyémmel is volt már gond nem tagadom,de akkor is jó és ez kell.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5052 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:43:11 »

Facelift utániak eu4-es.2005-ös haveré már ilyen.Nekem eu3-as ás a kódja FMBA.Amelyik elakar romlani el is fog.Ezt a vételi dolgot neked kell eldönteni.Itt már volt sok érv-ellenérv sok vélemény mindegyikről.Az enyémmel is volt már gond nem tagadom,de akkor is jó és ez kell.

ugy erted f2, nem?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #5053 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 21:51:55 »

ugy erted f2, nem?

Az enyém 2004 F1 és EUR4 115LE
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5054 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:06:15 »

Az enyém 2004 F1 és EUR4 115LE

nem lehet, hogy a 2003 akarmi honaptol, amiota van a f1 attol kezdve eur4?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5055 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:19:05 »

nem lehet, hogy a 2003 akarmi honaptol, amiota van a f1 attol kezdve eur4?
Úgy tudom 2003.08-tól volt a módosítás.Így van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #5056 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 22:41:45 »

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:

- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.

Köszi, üdv!
Andris
Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5057 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:16:55 »

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:

- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.

Köszi, üdv!
Andris
a 2. turbócső hasadás lesz, nézd végig a turbó csövezését wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5058 Dátum: 2010.09.26 vasárnap, 23:49:32 »

fene tudja, zsír új. én még a vakuum csővekre gondoltam, bár ha lehúzom a csövet, érezni, hogy szív...
Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?  smile merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5059 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 06:49:19 »

Úgy tudom 2003.08-tól volt a módosítás.Így van.

2003/12. f1 EU3
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5060 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 06:50:06 »

Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?  smile merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.
az remélem olcsóbb, mint az egr...:-(
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5061 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 10:06:39 »

Aztán jó lyukba van dugva a vákumszabályzón az a cső?  smile merhogy alapjáraton nem kellene szívogatnia. Az is lehet, hogy a vákumszabályzó agyhalott lett.

Egyébként a vákuumszabályzónak nincs külön hibakódja?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5062 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 10:43:21 »

Sziasztok!
Valaki tud abban segíteni, hogy miért világít a motor-figyelmeztető fény?? Gyengébbnek nem mondható a motor. Már villgott közben az izzításjelző is. Mi lehet a baja??  2006-os 2.0tdci mondeo.
Előre köszi a segítséget.

pl. pcsucs, akarmi. Vidd el szerelohoz hibakod olvasasra.
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5063 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 11:39:51 »

az remélem olcsóbb, mint az egr...:-(
bontva biztos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5064 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 13:41:38 »

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne a szakértőkhöz:
Ilyen típushibáim vannak....:

- indítás után vez. lánc körül csattog kicsit pár mp után megszűnik, gondolom ilyenkor már felépül az olajnyomás....
- 2250-2500 körül kezd csak húzni, addig nem nagyon, illetve ilyenkor kormol rendesen.
indításkor nem füstöl, hibajelet nem dob, szervízbe megy a héten, de jobb előre begyűjteni a gondolatokat.
és egyébként:
- klíma bekapcsoláskor kerreg.

Köszi, üdv!
Andris

én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t eplus2 de forgalmi szerint is csak 90...na mindegy csak érdekesség és teljesen elégedett vagyok nyes de a lényeg hogyha 2000-től érzem igazán hogy húz és hallom a turbot akkor nincsen gáz ugye??? wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5065 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 14:30:20 »

én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t eplus2 de forgalmi szerint is csak 90...na mindegy csak érdekesség és teljesen elégedett vagyok nyes de a lényeg hogyha 2000-től érzem igazán hogy húz és hallom a turbot akkor nincsen gáz ugye??? wow1

Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5066 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 14:30:56 »

én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t eplus2 de forgalmi szerint is csak 90...na
Szinte minden dízel füstöl csak max nem látszik  falbav
Kipufogó végét kell megnézni. Csili vili pl vezérigazgatónk bömösének vagy pl kormos. Nálunk ez utóbbi igaz az összes céges dpf-es mk4-re  rinya
Na de valóban van ilyen 90 lovas TDCI? Nem elírás? Nyomatékra mit írnak ennél? Na mert az a lényeg  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5067 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 14:33:06 »

Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?  vigyor3
Le lehet azt. Előztem én ferrarit szamarával is. Kérdés csak az, hogy a másik  bevont sofőr is tudja-e, hogy most verseny van  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
lullaby
Vendég
« Új hozzászólás #5068 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 15:34:59 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek meglehet-e csinálni egy Mondeon (2004.06 130 LE TDCI) egy motorcserét olyan esetben ha a motorkód nem egyezik, de ugyan olyan teljesítményű a két motor? (a két motorkód: N7BA a lecserélendő FMBA-ra)

Köszi előre is!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5069 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 15:47:14 »

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek meglehet-e csinálni egy Mondeon (2004.06 130 LE TDCI) egy motorcserét olyan esetben ha a motorkód nem egyezik, de ugyan olyan teljesítményű a két motor? (a két motorkód: N7BA a lecserélendő FMBA-ra)

Köszi előre is!

Vigyázni kell, az fmba még eur3as az n7ba meg eur4-es szokott lenni. Más a kábelkötege, más a vezérlése, elektronikus turbó és egr van az n7ba-n. asszem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5070 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:10:32 »

Haverommal való beszélgetés kapcsán kérdésként merült fel bennem, hogy dízel Mondeok turbóját mikor kell visszahűteni?
(Dízel Corollák használati könyvében benne van, hogy milyen sebesség után mennyi ideig javasolt hűteni a turbót).
A Mondeo könyvében ilyet nem olvastam vagy más könyvet kaptak a dízel tulajok?
Vagy nem kell minden hosszabb menet után hűteni?

u.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Andris77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


E-mail
« Új hozzászólás #5071 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:14:04 »

Vigyázni kell, az fmba még eur3as az n7ba meg eur4-es szokott lenni. Más a kábelkötege, más a vezérlése, elektronikus turbó és egr van az n7ba-n. asszem.

Azonos kódú motor cseréjénél az adminisztráció költsége kisebb, mint amikor kódot is váltassz.
Úgy tudom ilyenkor átépítési engedélyt is be kell szerezni, hiába majdnem ugyanaz a motor, más a kódja.
új műszaki, új zöldkártya, új minden...

Naplózva

EX - 2002.05. TDCi Tournier GHIA (96kW) (Magnum Grey)
Sierra 1985 Hatchback - Ghia - under (re)construction
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5072 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:17:52 »

Haverommal való beszélgetés kapcsán kérdésként merült fel bennem, hogy dízel Mondeok turbóját mikor kell visszahűteni?
(Dízel Corollák használati könyvében benne van, hogy milyen sebesség után mennyi ideig javasolt hűteni a turbót).
A Mondeo könyvében ilyet nem olvastam vagy más könyvet kaptak a dízel tulajok?
Vagy nem kell minden hosszabb menet után hűteni?

u.
Kell csak ezt nem írják bele.  falbav
Mellesleg én csak 1 percet szoktam hűteni alapjáraton, ha pályán megyek tartósan hosszabb ideig és kiállok tankolni vagy pihizni. Lehet, hogy több kellene?!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5073 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:21:05 »

Kell csak ezt nem írják bele.  falbav
Mellesleg én csak 1 percet szoktam hűteni alapjáraton, ha pályán megyek tartósan hosszabb ideig és kiállok tankolni vagy pihizni. Lehet, hogy több kellene?!


A hűtés az megvan menet közben, a hangsúly igazából szerintem a fordulaton van...

(subarukba pl. beszerelnek egy olyan elektronikát, ami leállítás után még járatja a motort 1 percig, tehát nem engedi csak úgy uk-muk-fuk leállítani)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5074 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:21:20 »

Komolyan elhitted, hogy a 130lovas SuperB-t le tod nyomni ?  vigyor3
nem 0-ról de pályán 210-ig én voltam a sztár  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #5075 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:28:20 »

A hűtés az megvan menet közben, a hangsúly igazából szerintem a fordulaton van...

(subarukba pl. beszerelnek egy olyan elektronikát, ami leállítás után még járatja a motort 1 percig, tehát nem engedi csak úgy uk-muk-fuk leállítani)

Hát nálam a gép az meg sohasem megy tartósan nagy fordulattal  Wink
Érdekesség, hogy amikor szabadonfutósítottuk a gépet akkor az utolsó 20 kilcsi városban ment a szerelés előtt és mégis olyan sokáig forró volt a turbó, hogy nem is gondoltam volna. Felülről vettük ki a generátort és tettük is vissza és sokáig a turbó burkolatát sem tudtam levenni...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5076 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 16:58:04 »

én is csak 2000-től érzem igazán hogy húz, persze addig is valamennyire és nem is füstöl(csak hidegen<-ez baj?) Ahhoz képest hogy csak 90le egész jól megy...gyakorlatilag a 130le-s superbet letoltam mint a sz..t
Szia!A letolás relativ pl tudja-e a másik soför,hogy te most versenyzel,mert igy én is aláztam már lamborghinit 150-nel transittal. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5077 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 17:21:29 »

Szinte minden dízel füstöl csak max nem látszik  falbav
Kipufogó végét kell megnézni. Csili vili pl vezérigazgatónk bömösének vagy pl kormos. Nálunk ez utóbbi igaz az összes céges dpf-es mk4-re  rinya
Na de valóban van ilyen 90 lovas TDCI? Nem elírás? Nyomatékra mit írnak ennél? Na mert az a lényeg  eljen
van, annyi mint di-nél, 90le és 240nm wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5078 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:09:52 »

Egyébként a vákuumszabályzónak nincs külön hibakódja?
nincs,de annak a vákuumcsőnek tényleg jó helyen kell lennie.alapjáraton nem szívhat ott a vákum.Ha mégis,akkor vagy rossz csonkra lett feldugva,vagy a vákuumszelep folyton nyitva van.

Motorcraft tud neked ilyen szelepet küldeni......kérdezd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5079 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:17:55 »

Hello,
 
2,0 TDCI-nél melyik az EU4-es? Ugy ertem mikortol volt eu4-es?
Milyen motorkodokkal volt eu3 illetve eu4?
Melyiket erdemesebb venni?
Mitol "megbizhatobb" a 2,2 mint a 2,0?

Bocs a sok kerdesert
Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű. vigyor3
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni! hehe
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5080 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:25:01 »

Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű. vigyor3
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni! hehe
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0

Olcsóbb? Számszerűen ez mit tesz? Kb.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5081 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:33:53 »

Olcsóbb? Számszerűen ez mit tesz? Kb.
delphiben valamennyivel olcsóbb,mint a 2.0-é, de konkrétat nem tudok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
teo
Vendég
« Új hozzászólás #5082 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 18:40:15 »

delphiben valamennyivel olcsóbb,mint a 2.0-é, de konkrétat nem tudok.

Cromax esetében pl. drágább a 2.2 27 ezerrel (Igaz, az olcsóbb Delphi). Sokkal izgalmasabb az alternatív beszerzési források árai.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5083 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 19:40:50 »

nincs,de annak a vákuumcsőnek tényleg jó helyen kell lennie.alapjáraton nem szívhat ott a vákum.Ha mégis,akkor vagy rossz csonkra lett feldugva,vagy a vákuumszelep folyton nyitva van.

Motorcraft tud neked ilyen szelepet küldeni......kérdezd meg!

köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?



« Utoljára szerkesztve: 2010.09.27 hétfő, 19:46:31 írta Wah » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5084 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 19:51:15 »

köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?




én nem mozgok ezen a vonalon,csak a déli M0-on.de sajna még nem is ismerek olyat aki arr felé leledzik cuccal...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #5085 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:23:06 »

köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?

Hali!
Csak holnap este jó? Mert holnapra már van programom, de máskor szívesen segítek!
Szentendre még belefér? De akár át is mehetek Pomázra, ha úgy jobb.


« Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 06:37:35 írta BTomi » Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5086 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:37:59 »


THX:
Írtam priv. üzenetet!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5087 Dátum: 2010.09.27 hétfő, 20:44:49 »

Le lehet azt. Előztem én ferrarit szamarával is. Kérdés csak az, hogy a másik  bevont sofőr is tudja-e, hogy most verseny van  eplus2

enis erre akartam celozni  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5088 Dátum: 2010.09.28 kedd, 09:49:46 »

köszi!
Buda (XII-II-III) ker. Pilisvörösvár-Pomáz, illetve É-M0 tengelyen nem tudna holnap este valaki egy hibatörléssel segíteni?




Én a XII-ben tudok, csak kérdés a mikor.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5089 Dátum: 2010.09.28 kedd, 12:43:17 »

Az az eu4 es amelyik elektromos turbó és egr vezérlésű. vigyor3
Eu3 = vákum illetve vákum és elektromos (öszvér) egr szelep
A váltás 2003 és 2005között ment végbe területenként más-más ciklusban.
Az eu3-mal kevesebb gond adódik az eccerűségéből adódóan.Persze az eu4 korszerűbb,de ez a felhasználót nem segíti.
A kevesebbet futottat érdemes venni! hehe
A 2.2 mocinak mások a csúcsai,több furatos-tartósabb-olcsóbb.stb.A moci szinte ugyan az mint a 2.0

spec thx!
Naplózva
Lapo79
Vendég
« Új hozzászólás #5090 Dátum: 2010.09.28 kedd, 13:08:23 »

Bocsánat a láma kérdésért, de még csak két napja vagyok Mondeo tulaj:
a 120.000 km-es nagyszerviznél miket kell csinálni az autón? 2002-es TDCi -ről van szó.

köszi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5091 Dátum: 2010.09.28 kedd, 13:44:25 »

Bocsánat a láma kérdésért, de még csak két napja vagyok Mondeo tulaj:
a 120.000 km-es nagyszerviznél miket kell csinálni az autón? 2002-es TDCi -ről van szó.

köszi
Hát pl. felkészülni arra, hogy nem a 120eKm-es szervizt csináltatod, hanem a 240eKm-est. Sad hacsak nem tuti a forrás.
Ha két napja vagy mondeo tulaj, akkor érdemes olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt (csak gyárit!), fékfolyadékot, légszűrőt, pollenszűrőt cserélni, EGR-t, szívósort tisztíttatni, adni egy flakon pro-tec adalékot az üzemanyagnak, aztán megint üzemanyag szűrőt cserélni. meg kell nézni az izzítókat, segédszíjakat, feszítőket, feszítőgörgőket, kéttömegű szíjtárcsát, vízpumpát, termosztátokat (fő és olajköri), hűtőközeget, turbó állapotát (tengelykotyogás, szabadforgás, olajfolyás), töltőlevegő csöveket és a MAF szenzort tiszítani, kézifék állapotát, kézifék bowdenek rögzítését, hátsó keresztsabilizátor és lengőkar szilenteket, kutyacsontokat, futóműgeometria, kormányközép, klíma töltöttséget, érdemes ellenőrizni kell a porlasztók kódjait (motordekli címke vs. porlasztók címkéi vs. ECU kódok) Smiley
Továbbá érdemes szabadonfutósítani a generátort, ledugózni az EGR szelepet.
És érdemes baromira paranoidnak lenni a motor állapotával és a korábbi szervizeléssel kapcsolatban, mert érhetnek drága meglepetések. Kivéve, ha tuti a forrás.
(ui: 2002-es tdci-ben 1%-os eséllyel van csak 120ekm futás)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5092 Dátum: 2010.09.28 kedd, 15:14:54 »

Hát pl. felkészülni arra, hogy nem a 120eKm-es szervizt csináltatod, hanem a 240eKm-est. Sad hacsak nem tuti a forrás.
Ha két napja vagy mondeo tulaj, akkor érdemes olajat, olajszűrőt, üzemanyagszűrőt (csak gyárit!), fékfolyadékot, légszűrőt, pollenszűrőt cserélni, EGR-t, szívósort tisztíttatni, adni egy flakon pro-tec adalékot az üzemanyagnak, aztán megint üzemanyag szűrőt cserélni. meg kell nézni az izzítókat, segédszíjakat, feszítőket, feszítőgörgőket, kéttömegű szíjtárcsát, vízpumpát, termosztátokat (fő és olajköri), hűtőközeget, turbó állapotát (tengelykotyogás, szabadforgás, olajfolyás), töltőlevegő csöveket és a MAF szenzort tiszítani, kézifék állapotát, kézifék bowdenek rögzítését, hátsó keresztsabilizátor és lengőkar szilenteket, kutyacsontokat, futóműgeometria, kormányközép, klíma töltöttséget, érdemes ellenőrizni kell a porlasztók kódjait (motordekli címke vs. porlasztók címkéi vs. ECU kódok) Smiley
Továbbá érdemes szabadonfutósítani a generátort, ledugózni az EGR szelepet.
És érdemes baromira paranoidnak lenni a motor állapotával és a korábbi szervizeléssel kapcsolatban, mert érhetnek drága meglepetések. Kivéve, ha tuti a forrás.
(ui: 2002-es tdci-ben 1%-os eséllyel van csak 120ekm futás)


Vazz, en sirvafakadnek ezutan  nyes
Naplózva
Lapo79
Vendég
« Új hozzászólás #5093 Dátum: 2010.09.28 kedd, 15:33:52 »

Köszi de ennyire nem nagy a baj. Smiley

Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette? Smiley
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.

Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.
Naplózva
zetec130
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Új hozzászólás #5094 Dátum: 2010.09.28 kedd, 15:42:40 »

Köszi de ennyire nem nagy a baj. Smiley

Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette? Smiley
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.

Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.


Szia

Itt le tudod generáltatni a listát : https://www.etis.ford.com/fordservice/serviceScheduleForm.do

 wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.28 kedd, 15:47:58 írta zetec130 » Naplózva

2006 TDCi 2.0 130 LE MMT6 ZETEC
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5095 Dátum: 2010.09.28 kedd, 16:32:43 »

Köszi de ennyire nem nagy a baj. Smiley

Minden eladó autó "idős orvos házaspár hétvégi bevásárló autója" volt. Ezt egy 1940-es születésű orvostól vettem. Első tulaj. Szerinted tekergette? Smiley
No szóval mivel a futóművel, klímával, motorral, tudbóval minden rendben engem inkább olyan érdekelne mit ír előr a gyár 120.000 km nél.
Nem szeretném ha túlszámláznának a szervizben mert olyanokat is kicsrélnek (azaz kiszámláznak ) amit nem kell vagy nem kellett cserélni.

Nem túl gyakran és nem olcsón de ki lehet fogni ilyen gépeket! Inkább ebbe ülök mint egy Facelift-es 240.000km-esben.

Mai világban? szerinted? Remélem, nem így van.
Akkor viszont csak a lista fele az érvényes.
Ja és egy valamit lehagytam: a féktárcsák normál, vegyes használtanál 120eKm-nél cserések szoktak lenni. Hacsak nem hegyen lakik az orvosod és nem használta a motorféket.
Amúgy a szervizkönyvben benne van a szerviztervezet, és ha ilyen "pöpec" tulaja volt, van szervizkönyve is, ugye? és még a kasztniátvizsgálás is be van pecsételve rendesen?  Undecided
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5096 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:08:03 »

Mai világban? szerinted? Remélem, nem így van.
Akkor viszont csak a lista fele az érvényes.
Ja és egy valamit lehagytam: a féktárcsák normál, vegyes használtanál 120eKm-nél cserések szoktak lenni. Hacsak nem hegyen lakik az orvosod és nem használta a motorféket.
Amúgy a szervizkönyvben benne van a szerviztervezet, és ha ilyen "pöpec" tulaja volt, van szervizkönyve is, ugye? és még a kasztniátvizsgálás is be van pecsételve rendesen?  Undecided
nyes
nekem csak az izzítógyertyák cseréje ugrott be 120.000re........ hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
frenki
Vendég
« Új hozzászólás #5097 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:46:24 »

nyes
nekem csak az izzítógyertyák cseréje ugrott be 120.000re........ hehe

Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #5098 Dátum: 2010.09.28 kedd, 19:50:24 »

Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )
nem.az alkatrészbeszállítók ugyan azok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #5099 Dátum: 2010.09.28 kedd, 23:37:52 »

Szerintetek számít az hogy melyik országba fog kerülni az autó, kinek a megrendelésére kell legyártani, mekkora szériában kerül legyártásra? Mármint olyan értelemben, hogy esetleg az alkatrészek minősége,válogatott alkatrészek, vagy hasonló dolgok. Pl. az oroszoknál gyártott fordot, csak kint az oroszoknál lehet értékesíteni. valószínű hogy a minőség miatt. ( igaz az csak Focus )

Ladanal volt ilyen, az angol exportra szant lada nova, es a belso piacra szant orosz ladak allitolag jobbak voltak a tobbinel, de lehet, csak urban legend.

Mindenesetre a nova "jobban felszerelt" volt mint amiket pl itthon lehetett kapni.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.