Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:02:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621793 alkalommal)
0 Felhasználó és 103 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5150 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 12:30:49 »
Idézetet írta: NGabó - 2010.09.30 csütörtök, 12:25:32
Ok. Köszi szépen. Hogyan tudom igénybevenni a klubbos kedvezményt? Nincs clubkártyám vagy ilyesmi.
A forumon van a nagyautótopic ott írsz és megrendeled, a többit megbeszélitek priviben( számlázási cím stb.) és bemehetsz személyesen vagy kiküldeted futárral.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5151 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 16:19:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.29 szerda, 21:15:03
na tessék. erről beszéltem/tünk.
hat igen az occo megbizhatatlan CR technika...
Naplózva
blah blah blah
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5152 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 19:50:51 »
Idézetet írta: lullaby - 2010.09.30 csütörtök, 09:56:01
Sziasztok!
Tud valaki abban segíteni, hogy ki újjít fel csúcsokat jó árban és megbízhatóan?
Köszi!
Mpdiesel keresd őket!
www.mpdiesel.hu
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5153 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 21:33:27 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.30 csütörtök, 16:19:41
hat igen az occo megbizhatatlan CR technika...
Bah! Még hogy olcsó!
Nekem marha drágának tűnik.... Lehet, hogy azért, mert TDCi-m van?
BIZTOSAN!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5154 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 21:49:13 »
Hello!
Valaki tudja mitől lehet vmi dörmögő hang alapjáraton, hidegen és melegen egyaránt, az anyós ülés felőli oldalon? És néha valami cincogás szerű hangot is hallat...
Köszi!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5155 Dátum:
2010.09.30 csütörtök, 23:21:38 »
Idézetet írta: NGabó - 2010.09.30 csütörtök, 09:10:01
Sziasztok.
Olajcserém lesz a héten. Milyen gázolajszűrőt vegyek? Gyárit 11000HUF
vagy utángyártott is megfelelő 4500HUF
(Armafilt, Alco). szóval szerintetek nem lesz baj ha utángyártottat teszek bele? köszi
Mindenből csak is a gyárit tedd bele!!!!!!!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5156 Dátum:
2010.10.01 péntek, 11:17:32 »
Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5157 Dátum:
2010.10.01 péntek, 11:28:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.10.01 péntek, 11:17:32
Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége?
nem mindenből kell, de a gázolajszűrő fontos. A gyári 2mikronos, a legjobb utángyártott 4mikronos lyukátmérőjű. A megfelelő üzemanyagtisztaság érdekében az 1600bar max nyomású CR üzemanyag rendszerhez a gyár 2mikronos szűrőt használ.
Persze nincs objektív bizonyíték arra, hogy a 2-4mikron közötti szenneyőzédések okozzák a porlasztók korai halálát, de ha figyelembe vesszük a cr porlasztók működési körülményeit (1600bar max nyomás, ütemenkénti 2x porlasztás 2000 1/min felett, illesztési pontosság) akkor látszik, hogy egyáltalán nem mindegy, milyen üzemanyaggal jár a rendszer.
Másrészt pedig az utángyártott és a gyári ára között van kb. 4eFt különbség, ez oszlik el 20eKm-re. Azaz 100eKm alatt 16-20eFt-ot spóroltál vele, ez áll szemben az üzemanyag rendszer javításának 200-500eFt-os költségével. Szerinted?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5158 Dátum:
2010.10.01 péntek, 12:05:57 »
Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5159 Dátum:
2010.10.01 péntek, 12:22:07 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.10.01 péntek, 12:05:57
Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
szerintem másik szervízbe vinni
Nekünk,most nem akarok hazudni,de ha jól emlékszem, 60-70 körül megvolt a csere.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5160 Dátum:
2010.10.01 péntek, 12:51:43 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.10.01 péntek, 12:05:57
Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
keresd a nagyautót, lényegesen olcsóban hoztak nekem egr szelepet... maga a csere, meg nem egy ördöngősség! Ha mégis szervízbe cserélteted, vidd az alkatrészt! kb. 15-20perc cserélni, tehát sztem 5-6ezer forintnál nem kellene többet kérjenek!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5161 Dátum:
2010.10.01 péntek, 12:58:56 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.10.01 péntek, 12:05:57
Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
És bízzunk benne, hogy valóban az egr szelep az, ami cserére szorul.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5162 Dátum:
2010.10.01 péntek, 14:19:17 »
Idézetet írta: tuning94 - 2010.10.01 péntek, 12:05:57
Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
A megoldás:
végy 1db bontott, eur4-es egr szelepet (pl. motorcraft-tól)
végy 1db elm327-es hibakódolvasó kézikütyüt (e-bay),
végy szívósor-blokk és szívósor-egr tömítést
végy 1 db zárólemezt az EGRés a kipuff visszavezetés közé (itt a fórumon biztos van valakinek)
végy sok rongyot, brigéciolt, fogkefét, lavrot, gumikesztyűt,
végy hoszzú 10-es és 8-as dugóskulcsot
A dugóskulcsokkal le kell bontani az egr-t és a szívósort, EGR kuka, szívósort ki kell tisztítani.
Visszarakot, beteszed az EGR dugót, hibakódot kitörlöd és örülsz, hogy spóroltál kb 70eFt-ot.
Ha megint előjön a kód, a kézi kódscanner segítségével ismét kitörlöd.
Bővebb infó itt a fórumon.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5163 Dátum:
2010.10.01 péntek, 15:53:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.01 péntek, 14:19:17
...
A dugóskulcsokkal le kell bontani az egr-t és a szívósort, EGR kuka, szívósort ki kell tisztítani.
Vis***akot, beteszed az EGR dugót, hibakódot kitörlöd és örülsz, hogy spóroltál kb 70eFt-ot.
Ha megint előjön a kód, a kézi kódscanner segítségével ismét kitörlöd.
Bővebb infó itt a fórumon.
Ki lehet iktatni a vezérlésből az EGR-t chiptuningossal?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5164 Dátum:
2010.10.01 péntek, 19:52:12 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.01 péntek, 15:53:17
Ki lehet iktatni a vezérlésből az EGR-t chiptuningossal?
sok autónál lehet,mondinál nem tudom,de megkérdezhetem....
de ha ledugózod akkor meg minek?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5165 Dátum:
2010.10.01 péntek, 20:42:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.01 péntek, 19:52:12
sok autónál lehet,mondinál nem tudom,de megkérdezhetem....
de ha ledugózod akkor meg minek?
Gondolom programügyileg,hogy ne dobálja a hiba kodot.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5166 Dátum:
2010.10.01 péntek, 21:07:53 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.01 péntek, 20:42:52
Gondolom programügyileg,hogy ne dobálja a hiba kodot.
Jaja. Csak Bunyek nem érzi át a helyzetünket a DI gépsárkányával.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5167 Dátum:
2010.10.01 péntek, 21:30:50 »
Volt egy tesztelésben részem, többféle méretű lyukakat fúrtam egr-dugó lemezekre. Sajnos elbukott a terv. De a teszt vége az lett, hogy újra kellett pucolnom a szelepet, olyan retkes lett. Pedig a legnagyobb furat 9-es volt. Füstölt is, ha megtapostam szegényt.. De a visszavakolás után ismét kitisztult. Nem vagyok hajlandó úgy autózni, hogy a mögöttem jövőt elárasztom korommal emelkedőn, csak mert valami állat kitalálta az egr-t, miközben xarrá kormolja a levegőrendszert és a motort.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5168 Dátum:
2010.10.02 szombat, 00:40:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2010.10.01 péntek, 11:17:32
Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége?
MKIII igy is tele van atom xar minosegu gyari alkatreszekkel. Szerinted ehhez kepest egy utangyartott milyen lehet ?
Naplózva
blah blah blah
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5169 Dátum:
2010.10.02 szombat, 08:24:05 »
Emberek!
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.
Mit szóltok?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5170 Dátum:
2010.10.02 szombat, 09:45:52 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.02 szombat, 08:24:05
Emberek!
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.
Mit szóltok?
1.ok....
2.inkább azért 1xrre mindet,mert cserélgetheted 1enként is,de a rossz-bepisilő csúcs a dugót is likaszthatja.Biztos ami ziher alapon mindet érdemes.De van itt olyan felhasználó is ,aki csak a rosszat cserélte ki a 4 közül,és sokat elment vele azóta is.....szóval,ha a pénztárcád megengedi és hosszútávon gondolkozol,akkor mind a 4et.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5171 Dátum:
2010.10.02 szombat, 09:55:58 »
Idézetet írta: zacci - 2010.10.02 szombat, 00:40:42
MKIII igy is tele van atom xar minosegu gyari alkatreszekkel. Szerinted ehhez kepest egy utangyartott milyen lehet ?
ez olyan 1xű magyarázat,hogy ezt nehéz űberelni!
De megpróbálom:
Azé' jó tudni,hogy a gyári szűrőben van 1 termikus szelepecske,ami 40fokig nem a tankág felé vezeti a visszatérő go-t,hanem a szívóágba engedi vissza.Ezáltal nem szippant be télen sem a forró nagynyomású pumpa -20fokos go-t.Szinte mindig 40fokos lesz az üzemanyag,amit a szivattyú kap.
Ha elérte a résolaj a 40fokot(ez 1-2 perc),a szelep kinyit,és küldi a tankág felé a melegebb üzemanyagot.Lezár és kinyit,így biztosítja az állandó üzahőmérsékletet.
Az utángyártott szűrőkben senki nem garantálja,hogy ez meg van.A gyáriban viszont igen.Ez talán a legynyomósabb érv,hogy miért gyári szűrőt vegyünk.
Persze biztos erre is van "kontrád".....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5172 Dátum:
2010.10.02 szombat, 10:52:34 »
Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5173 Dátum:
2010.10.02 szombat, 12:02:57 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.02 szombat, 08:24:05
Emberek!
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.
Mit szóltok?
SZerintem igaza van.
Továbbá meg kell nézni a szűrőt ill a poharazás eredményét, hogy nincs-e benne fémreszelék, ami a szivattyú hibájára utal.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5174 Dátum:
2010.10.02 szombat, 12:04:12 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.02 szombat, 10:52:34
Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket.
sajnálom, hogy nem lett igazam a CMP vezetékeléssel.
Azért ez elég komoly hiba.
mitől ment el a vezérlés vajon?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5175 Dátum:
2010.10.02 szombat, 13:57:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.02 szombat, 12:04:12
sajnálom, hogy nem lett igazam a CMP vezetékeléssel.
Azért ez elég komoly hiba.
mitől ment el a vezérlés vajon?
a másik hasonló esetben a szerelő a nyomás szenzor csatiját tépte le a rail csőről, és akkor makkant meg a hf.
Ha van összefuggés
,akkor a szenzor halála is okozhat nagy gondot......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5176 Dátum:
2010.10.02 szombat, 17:05:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.02 szombat, 12:02:57
SZerintem igaza van.
Továbbá meg kell nézni a szűrőt ill a poharazás eredményét, hogy nincs-e benne fémreszelék, ami a szivattyú hibájára utal.
A fémreszelék milyen formában jelentkezik? Egészen finom, vagy durvább szemcsékben?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5177 Dátum:
2010.10.02 szombat, 17:35:54 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.02 szombat, 17:05:46
A fémreszelék milyen formában jelentkezik? Egészen finom, vagy durvább szemcsékben?
a szűrő aljában úszik apró fémpor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5178 Dátum:
2010.10.02 szombat, 21:39:47 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.02 szombat, 13:57:56
a másik hasonló esetben a szerelő a nyomás szenzor csatiját tépte le a rail csőről, és akkor makkant meg a hf.
Ha van összefuggés
,akkor a szenzor halála is okozhat nagy gondot......
Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5179 Dátum:
2010.10.02 szombat, 22:12:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.02 szombat, 17:35:54
a szűrő aljában úszik apró fémpor.
Ööööö, nem akarok hülyének tűnni, de ezek szerint elég, ha kiöntöm a GO-szűrőben lévő GO-t egy üvegbe, az üveg falához hozzá egy mágnest, aztán 5 perc múlva megnézem, hogy odavonzott-e valami fémreszeléket.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5180 Dátum:
2010.10.02 szombat, 22:19:14 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.02 szombat, 21:39:47
Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben
Ami miatt széthullik a vezérlés, az tényleg a feszítő hiba, és a lánckerekek rögzítésének elnyíródása. Teljesen mindegy a vezérlés épségének szempontjából, hogy mikor és mennyi gázolajat gyújtasz meg valamelyik dugattyú felett...
Pl az 1,9-es TD VW motorok típus hibája volt, hogy a főtengelynél nyírta el az éket, aztán már küldte is bele a szelepet a dugóba
na a TDI-nél már kijavították, és lapolást használtak ék helyett, így örökös, azóta nincs ilyen baj a VW motorokkal.(Más annál inkább..lásd 2,0 PDTDI 140le verzió= egy rakás hulladék..és nem a PD mivolta miatt, mert az jó, csak drága az előállítása
)
Nem tudom ezeknél a Ford motoroknál hogy vannak rögzítve a kerekek...de vagy a feszítő, vagy ez a hunyó!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.02 szombat, 22:26:20 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5181 Dátum:
2010.10.02 szombat, 22:31:10 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.02 szombat, 22:12:04
Ööööö, nem akarok hülyének tűnni, de ezek szerint elég, ha kiöntöm a GO-szűrőben lévő GO-t egy üvegbe, az üveg falához hozzá egy mágnest, aztán 5 perc múlva megnézem, hogy odavonzott-e valami fémreszeléket.
Lehet nem jön ki a szűrőből, érdemesebb szétvágni
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5182 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 01:36:26 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.02 szombat, 09:45:52
1.ok....
2.inkább azért 1xrre mindet,mert cserélgetheted 1enként is,de a rossz-bepisilő csúcs a dugót is likaszthatja.Biztos ami ziher alapon mindet érdemes.De van itt olyan felhasználó is ,aki csak a rosszat cserélte ki a 4 közül,és sokat elment vele azóta is.....szóval,ha a pénztárcád megengedi és hosszútávon gondolkozol,akkor mind a 4et.
2. Isten őrizz, hogy ellenkezzek, de én úgy vettem a német autót, hogy 3 pcsúcs eredeti, egyet meg cseréltek, tehát gazdagéknál sem cserélik mind a 4-et, csak amelyik rossz. Szerintem ha korrektül kimérik, akkor a jókat felesleges kicserélni még jobbra. De nyilván úri gusztus (ptárca) fv-e...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5183 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 09:03:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.02 szombat, 21:39:47
Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben
valszeg ott is volt már mechanikus error a láncrendszerben,és az volt a csepp a pohárban.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5184 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 11:17:47 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.10.03 vasárnap, 01:36:26
2. Isten őrizz, hogy ellenkezzek, de én úgy vettem a német autót, hogy 3 pcsúcs eredeti, egyet meg cseréltek, tehát gazdagéknál sem cserélik mind a 4-et, csak amelyik rossz. Szerintem ha korrektül kimérik, akkor a jókat felesleges kicserélni még jobbra. De nyilván úri gusztus (ptárca) fv-e...
Azért engem sem ejtettek a fejemre! Ha a németeknek jó, nekem is jó. Nem hiába kérdeztem én a dógokat!
És egyenletes a motor járása?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5185 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 14:31:21 »
A nem megfelelő olajnyomástól fordul át a vezérlés...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5186 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 14:33:24 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.02 szombat, 10:52:34
Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket.
mondtam hogy bontot motor csere szokott lenni a legjobb megoldás....sajna..
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5187 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 19:57:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.03 vasárnap, 14:33:24
mondtam hogy bontot motor csere szokott lenni a legjobb megoldás....sajna..
Bunyek:
a szoftveres egr kiikatással jutottál valamire?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5188 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 20:36:46 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.03 vasárnap, 19:57:19
Bunyek:
a szoftveres egr kiikatással jutottál valamire?
Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele....
kellett volna? elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...
Naplózva
SSanya
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5189 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:06:29 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.03 vasárnap, 11:17:47
Azért engem sem ejtettek a fejemre! Ha a németeknek jó, nekem is jó. Nem hiába kérdeztem én a dógokat!
És egyenletes a motor járása?
Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5190 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:36:04 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.10.03 vasárnap, 21:06:29
Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.
vagy amig ki nem lyukad a dugo.
Naplózva
blah blah blah
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5191 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:44:20 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.03 vasárnap, 20:36:46
Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele....
kellett volna? elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...
Nem lenne hülyeség a szoftver buhera, mert akkor egy enyhébb tuning összekötve egr hacking-el már-már ösztönzőbb lenne, hogy rászánjam magam. De ezzel sokan lennének még így.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5192 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 21:50:34 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.03 vasárnap, 21:44:20
Nem lenne hülyeség a szoftver buhera, mert akkor egy enyhébb tuning összekötve egr hacking-el már-már ösztönzőbb lenne, hogy rászánjam magam. De ezzel sokan lennének még így.
hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker....
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5193 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 22:10:36 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.03 vasárnap, 21:50:34
hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker....
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
ha már a chiptuning a téma: tud az embered szoftveresen alapjáratot emelni a chippelés során? Az angol fórumon olvastam róla, hogy elvileg megcsinálható.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5194 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 22:18:31 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.03 vasárnap, 20:36:46
Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele....
kellett volna? elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...
csak korábban írtad, hogy rákérdezel... páran hálásak lennénk!
persze ha már a kipucső is megvan
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5195 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 22:59:25 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.03 vasárnap, 21:50:34
hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker....
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
neked inkább az a punto kéne, de lehet hogy még azonos is húznál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5196 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 23:34:27 »
Idézetet írta: SSanya - 2010.10.03 vasárnap, 21:06:29
Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.
Csörgő hang?
Az eszem megáll, hogy mindenki Vikhez jár! Csak innen 250 km... Mázlisták...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5197 Dátum:
2010.10.03 vasárnap, 23:38:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.02 szombat, 22:31:10
Lehet nem jön ki a szűrőből, érdemesebb szétvágni
De akkor honnan tudod, hogy a fémreszelék a szivattyúból jön és nem abból, hogy szétvágtad a szűrőházat?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5198 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 00:27:31 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.03 vasárnap, 23:38:10
De akkor honnan tudod, hogy a fémreszelék a szivattyúból jön és nem abból, hogy szétvágtad a szűrőházat?
más a mérete.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5199 Dátum:
2010.10.04 hétfő, 00:31:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.04 hétfő, 00:27:31
más a mérete.
OK, megnézem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ