Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:06:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14679716 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 12:30:49 »

Ok. Köszi szépen. Hogyan tudom igénybevenni a klubbos kedvezményt? Nincs clubkártyám vagy ilyesmi.

A forumon van a nagyautótopic ott írsz és megrendeled, a többit megbeszélitek priviben( számlázási cím stb.) és bemehetsz személyesen vagy kiküldeted futárral.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 16:19:41 »

na tessék. erről beszéltem/tünk. Sad



hat igen az occo megbizhatatlan CR technika...
Naplózva

blah blah blah
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 19:50:51 »

Sziasztok!

Tud valaki abban segíteni, hogy ki újjít fel csúcsokat jó árban és megbízhatóan?

Köszi!


Mpdiesel keresd őket!
www.mpdiesel.hu
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 21:33:27 »

hat igen az occo megbizhatatlan CR technika...

Bah! Még hogy olcsó!  eplus2 Nekem marha drágának tűnik.... Lehet, hogy azért, mert TDCi-m van?
BIZTOSAN!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 21:49:13 »

Hello!

Valaki tudja mitől lehet vmi dörmögő hang alapjáraton, hidegen és melegen egyaránt, az anyós ülés felőli oldalon? És néha valami cincogás szerű hangot is hallat...

Köszi!!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2010.09.30 csütörtök, 23:21:38 »

Sziasztok.
Olajcserém lesz a héten. Milyen gázolajszűrőt vegyek? Gyárit 11000HUF Embarrassed vagy utángyártott is megfelelő 4500HUF  Wink (Armafilt, Alco). szóval szerintetek nem lesz baj ha utángyártottat teszek bele? köszi
Mindenből csak is a gyárit tedd bele!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2010.10.01 péntek, 11:17:32 »

Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége? wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2010.10.01 péntek, 11:28:34 »

Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége? wow1
nem mindenből kell, de a gázolajszűrő fontos. A gyári 2mikronos, a legjobb utángyártott 4mikronos lyukátmérőjű. A megfelelő üzemanyagtisztaság érdekében az 1600bar max nyomású CR üzemanyag rendszerhez a gyár 2mikronos szűrőt használ.
Persze nincs objektív bizonyíték arra, hogy a 2-4mikron közötti szenneyőzédések okozzák a porlasztók korai halálát, de ha figyelembe vesszük a cr porlasztók működési körülményeit (1600bar max nyomás, ütemenkénti 2x porlasztás 2000 1/min felett, illesztési pontosság) akkor látszik, hogy egyáltalán nem mindegy, milyen üzemanyaggal jár a rendszer.
Másrészt pedig az utángyártott és a gyári ára között van kb. 4eFt különbség, ez oszlik el 20eKm-re. Azaz 100eKm alatt 16-20eFt-ot spóroltál vele, ez áll szemben az üzemanyag rendszer javításának 200-500eFt-os költségével. Szerinted?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2010.10.01 péntek, 12:05:57 »

Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2010.10.01 péntek, 12:22:07 »

Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.

szerintem másik szervízbe vinni Smiley Nekünk,most nem akarok hazudni,de ha jól emlékszem, 60-70 körül megvolt a csere.
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2010.10.01 péntek, 12:51:43 »

Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.

keresd a nagyautót, lényegesen olcsóban hoztak nekem egr szelepet... maga a csere, meg nem egy ördöngősség! Ha mégis szervízbe cserélteted, vidd az alkatrészt! kb. 15-20perc cserélni, tehát sztem 5-6ezer forintnál nem kellene többet kérjenek!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2010.10.01 péntek, 12:58:56 »

Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.

És bízzunk benne, hogy valóban az egr szelep az, ami cserére szorul.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2010.10.01 péntek, 14:19:17 »

Sziasztok!
Ma vittem a kocsit olajat cserélni és hibakódot olvastatni (villogott az izzításjelző és világított a motor-figyelmeztető fény). Azt mondták egr szelepet kell cserélni ami munkával 114.000 ft. Olcsobban, hogy lehetne megoldani? Kocsi: 2006-os mondeo kombi 2.0 tdci 130le
Előre köszi a segítséget.
A megoldás:
végy 1db bontott, eur4-es egr szelepet (pl. motorcraft-tól)
végy 1db elm327-es hibakódolvasó kézikütyüt (e-bay),
végy szívósor-blokk és szívósor-egr tömítést
végy 1 db zárólemezt az EGRés a kipuff visszavezetés közé (itt a fórumon biztos van valakinek)
végy sok rongyot, brigéciolt, fogkefét, lavrot, gumikesztyűt,
végy hoszzú 10-es és 8-as dugóskulcsot

A dugóskulcsokkal le kell bontani az egr-t és a szívósort, EGR kuka, szívósort ki kell tisztítani.
Visszarakot, beteszed az EGR dugót, hibakódot kitörlöd és örülsz, hogy spóroltál kb 70eFt-ot.
Ha megint előjön a kód, a kézi kódscanner segítségével ismét kitörlöd.
Bővebb infó itt a fórumon.


Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2010.10.01 péntek, 15:53:17 »

...
A dugóskulcsokkal le kell bontani az egr-t és a szívósort, EGR kuka, szívósort ki kell tisztítani.
Vis***akot, beteszed az EGR dugót, hibakódot kitörlöd és örülsz, hogy spóroltál kb 70eFt-ot.
Ha megint előjön a kód, a kézi kódscanner segítségével ismét kitörlöd.
Bővebb infó itt a fórumon.

Ki lehet iktatni a vezérlésből az EGR-t chiptuningossal?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2010.10.01 péntek, 19:52:12 »

Ki lehet iktatni a vezérlésből az EGR-t chiptuningossal?

sok autónál lehet,mondinál nem tudom,de megkérdezhetem....
de ha ledugózod akkor meg minek?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2010.10.01 péntek, 20:42:52 »

sok autónál lehet,mondinál nem tudom,de megkérdezhetem....
de ha ledugózod akkor meg minek?
Gondolom programügyileg,hogy ne dobálja a hiba kodot.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2010.10.01 péntek, 21:07:53 »

Gondolom programügyileg,hogy ne dobálja a hiba kodot.
Jaja. Csak Bunyek nem érzi át a helyzetünket a DI gépsárkányával.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2010.10.01 péntek, 21:30:50 »

Volt egy tesztelésben részem, többféle méretű lyukakat fúrtam egr-dugó lemezekre. Sajnos elbukott a terv. De a teszt vége az lett, hogy újra kellett pucolnom a szelepet, olyan retkes lett. Pedig a legnagyobb furat 9-es volt. Füstölt is, ha megtapostam szegényt.. De a visszavakolás után ismét kitisztult. Nem vagyok hajlandó úgy autózni, hogy a mögöttem jövőt elárasztom korommal emelkedőn, csak mert valami állat kitalálta az egr-t, miközben xarrá kormolja a levegőrendszert és a motort.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2010.10.02 szombat, 00:40:42 »

Miért olyan jó az hogyha gyári ford cucccokat rakunk a gépekbe? Utángyártottaknak ennyire *** a minősége? wow1

MKIII igy is tele van atom xar minosegu gyari alkatreszekkel. Szerinted ehhez kepest egy utangyartott milyen lehet ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2010.10.02 szombat, 08:24:05 »

Emberek! worship
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.


Mit szóltok?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2010.10.02 szombat, 09:45:52 »

Emberek! worship
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.


Mit szóltok?
1.ok....
2.inkább azért 1xrre mindet,mert cserélgetheted 1enként is,de a rossz-bepisilő csúcs a dugót is likaszthatja.Biztos ami ziher alapon mindet érdemes.De van itt olyan felhasználó is ,aki csak a rosszat cserélte ki a 4 közül,és sokat elment vele azóta is.....szóval,ha a pénztárcád megengedi és hosszútávon gondolkozol,akkor mind a 4et.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2010.10.02 szombat, 09:55:58 »

MKIII igy is tele van atom xar minosegu gyari alkatreszekkel. Szerinted ehhez kepest egy utangyartott milyen lehet ?  vigyor3
ez olyan 1xű magyarázat,hogy ezt nehéz űberelni! falbav nyes
De megpróbálom:  Grin
Azé' jó tudni,hogy a gyári szűrőben van 1 termikus szelepecske,ami 40fokig nem a tankág felé vezeti a visszatérő go-t,hanem a szívóágba engedi vissza.Ezáltal nem szippant be télen sem a forró nagynyomású pumpa -20fokos go-t.Szinte mindig 40fokos lesz az üzemanyag,amit a szivattyú kap.
Ha elérte a résolaj a 40fokot(ez 1-2 perc),a szelep kinyit,és küldi a tankág felé a melegebb üzemanyagot.Lezár és kinyit,így biztosítja az állandó üzahőmérsékletet.

Az utángyártott szűrőkben senki nem garantálja,hogy ez meg van.A gyáriban viszont igen.Ez talán a legynyomósabb érv,hogy miért gyári szűrőt vegyünk.

Persze biztos erre is van "kontrád"..... eplus2 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2010.10.02 szombat, 10:52:34 »

Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor  érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket. rinya integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2010.10.02 szombat, 12:02:57 »

Emberek! worship
Ma beszéltem egy szerelővel, aki p-csúcsokkal meg CR technikával foglalkozik. Az ok annyi, hogy a 2-es csúcs nem porlasztja be a rendes mennyiséget. Az emberke azt mondja, hogy
1, az összes csúcsot be kell vizsgálni,
2, az összes csúccsal kell foglalkozni utána, mert lehet, hogy ha egy csúcsot megcsinál, akkor akkora lesz a különbség az újított és a régiek között, hogy az ECU nem tud mit kezdeni vele. Szerintem ez marhaság, de azért annyira nem vagyok biztos benne.


Mit szóltok?
SZerintem igaza van.
Továbbá meg kell nézni a szűrőt ill a poharazás eredményét, hogy nincs-e benne fémreszelék, ami a szivattyú hibájára utal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2010.10.02 szombat, 12:04:12 »

Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor  érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket. rinya integet2
sajnálom, hogy nem lett igazam a CMP vezetékeléssel.
Azért ez elég komoly hiba.
mitől ment el a vezérlés vajon?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2010.10.02 szombat, 13:57:56 »

sajnálom, hogy nem lett igazam a CMP vezetékeléssel.
Azért ez elég komoly hiba.
mitől ment el a vezérlés vajon?
a másik hasonló esetben a szerelő a nyomás szenzor csatiját tépte le a rail csőről, és akkor makkant meg a hf.
Ha van összefuggés,akkor a szenzor halála is okozhat nagy gondot...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2010.10.02 szombat, 17:05:46 »

SZerintem igaza van.
Továbbá meg kell nézni a szűrőt ill a poharazás eredményét, hogy nincs-e benne fémreszelék, ami a szivattyú hibájára utal.

A fémreszelék milyen formában jelentkezik? Egészen finom, vagy durvább szemcsékben?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2010.10.02 szombat, 17:35:54 »

A fémreszelék milyen formában jelentkezik? Egészen finom, vagy durvább szemcsékben?
a szűrő aljában úszik apró fémpor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2010.10.02 szombat, 21:39:47 »

a másik hasonló esetben a szerelő a nyomás szenzor csatiját tépte le a rail csőről, és akkor makkant meg a hf.
Ha van összefuggés,akkor a szenzor halála is okozhat nagy gondot...... Roll Eyes
Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben wow1 wow1
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2010.10.02 szombat, 22:12:04 »

a szűrő aljában úszik apró fémpor.

Ööööö, nem akarok hülyének tűnni, de ezek szerint elég, ha kiöntöm a GO-szűrőben lévő GO-t egy üvegbe, az üveg falához hozzá egy mágnest, aztán 5 perc múlva megnézem, hogy odavonzott-e valami fémreszeléket.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2010.10.02 szombat, 22:19:14 »

Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben wow1 wow1
Ami miatt széthullik a vezérlés, az tényleg a feszítő hiba, és a lánckerekek rögzítésének elnyíródása. Teljesen mindegy a vezérlés épségének szempontjából, hogy mikor és mennyi gázolajat gyújtasz meg valamelyik dugattyú felett... vigyor3
Pl az 1,9-es TD  VW motorok típus hibája volt, hogy a főtengelynél nyírta el az éket, aztán már küldte is bele a szelepet a dugóba  eplus2 na a TDI-nél már kijavították, és lapolást használtak ék helyett, így örökös, azóta nincs ilyen baj a VW motorokkal.(Más annál inkább..lásd 2,0 PDTDI 140le verzió= egy rakás hulladék..és nem a PD mivolta miatt, mert az jó, csak drága az előállítása angel)
Nem tudom ezeknél a Ford motoroknál hogy vannak rögzítve a kerekek...de vagy a feszítő, vagy ez a hunyó! wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.02 szombat, 22:26:20 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2010.10.02 szombat, 22:31:10 »

Ööööö, nem akarok hülyének tűnni, de ezek szerint elég, ha kiöntöm a GO-szűrőben lévő GO-t egy üvegbe, az üveg falához hozzá egy mágnest, aztán 5 perc múlva megnézem, hogy odavonzott-e valami fémreszeléket.
Lehet nem jön ki a szűrőből, érdemesebb szétvágni knuppel2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 01:36:26 »

1.ok....
2.inkább azért 1xrre mindet,mert cserélgetheted 1enként is,de a rossz-bepisilő csúcs a dugót is likaszthatja.Biztos ami ziher alapon mindet érdemes.De van itt olyan felhasználó is ,aki csak a rosszat cserélte ki a 4 közül,és sokat elment vele azóta is.....szóval,ha a pénztárcád megengedi és hosszútávon gondolkozol,akkor mind a 4et.

2. Isten őrizz, hogy ellenkezzek, de én úgy vettem a német autót, hogy 3 pcsúcs eredeti, egyet meg cseréltek, tehát gazdagéknál sem cserélik mind a 4-et, csak amelyik rossz. Szerintem ha korrektül kimérik, akkor a jókat felesleges kicserélni még jobbra. De nyilván úri gusztus (ptárca) fv-e...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 09:03:41 »

Sziasztok!
Igazábol nem tudom mitöl makkant meg azt mondják letapadt a hidros lánc feszitő.Szerintem az az eset amire céloztál alf
valahogy hibázik mert láttam a vezérlést tisztán mechanikus kapcsolat van a lánc kerekek között plusz a feszitő.nem tudom mi a bubánat csapta szét a hengerfejet abba az esetben wow1 wow1
valszeg ott is volt már mechanikus error a láncrendszerben,és az volt a csepp a pohárban..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 11:17:47 »

2. Isten őrizz, hogy ellenkezzek, de én úgy vettem a német autót, hogy 3 pcsúcs eredeti, egyet meg cseréltek, tehát gazdagéknál sem cserélik mind a 4-et, csak amelyik rossz. Szerintem ha korrektül kimérik, akkor a jókat felesleges kicserélni még jobbra. De nyilván úri gusztus (ptárca) fv-e...
taps
Azért engem sem ejtettek a fejemre! Ha a németeknek jó, nekem is jó. Nem hiába kérdeztem én a dógokat!  nyes

És egyenletes a motor járása?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 14:31:21 »

A nem megfelelő olajnyomástól fordul át a vezérlés...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 14:33:24 »

Sziasztok!Az a helyzet tegnap szét szedték az autot szétszakadt a hengerfej kerete az ami lefogja a szelep veérlő tengelyeket.Mind ez azért mert elment a vezérlés.Na most volt olyan szerelő aki azt mondta cseréljem csak a keretet a régi vez tengelyekkel,szelepekkel,himbákal ámbár igy csak a ford szervízben csinálták neppereknek ugy is eladásra megy. :wow1:Nekem azt javasolták inkább vegyek egy bontottat amiben benne van minden,mert a régi cuccokban megbujhatnak olyan repedések ami késöbb problémát okozhat és anyagilag is olcsobb,mert ha csak keretet cserélek akkor  érdemes vez tengelyeket,szelepeket és himbákat cserélni a komplett hengerfejnél ezeket nem kell.Max sikolni és szelepszár szimmeringeket. rinya integet2

mondtam hogy bontot motor csere szokott lenni a legjobb megoldás....sajna.. szomoru1
Naplózva
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 19:57:19 »

mondtam hogy bontot motor csere szokott lenni a legjobb megoldás....sajna.. szomoru1


Bunyek:
a szoftveres egr kiikatással jutottál valamire?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 20:36:46 »

Bunyek:
a szoftveres egr kiikatással jutottál valamire?

Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele.... szomoru1  
kellett volna?   elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 21:06:29 »

taps
Azért engem sem ejtettek a fejemre! Ha a németeknek jó, nekem is jó. Nem hiába kérdeztem én a dógokat!  nyes

És egyenletes a motor járása?

Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 21:36:04 »

Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.

vagy amig ki nem lyukad a dugo.
Naplózva

blah blah blah
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 21:44:20 »

Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele.... szomoru1  
kellett volna?   elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...
Nem lenne hülyeség a szoftver buhera, mert akkor egy enyhébb tuning összekötve egr hacking-el már-már ösztönzőbb lenne, hogy rászánjam magam. De ezzel sokan lennének még így.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 21:50:34 »

Nem lenne hülyeség a szoftver buhera, mert akkor egy enyhébb tuning összekötve egr hacking-el már-már ösztönzőbb lenne, hogy rászánjam magam. De ezzel sokan lennének még így.

hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker.... eplus2
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 22:10:36 »

hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker.... eplus2
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
ha már a chiptuning a téma: tud az embered szoftveresen alapjáratot emelni a chippelés során? Az angol fórumon olvastam róla, hogy elvileg megcsinálható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 22:18:31 »

Hát nem, mert nemis foglalkoztam vele.... szomoru1  
kellett volna?   elfelejtettem volna...semmi időm nemvolt a héten....
opelen török szoftver kell feltolni rá abba nincs egr vezérlés...

csak korábban írtad, hogy rákérdezel... páran hálásak lennénk!
 persze ha már a kipucső is megvan nyes

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 22:59:25 »

hát majd megkérdem ha nem felejtem el , amugy az enyémen is kiakarjuk iktatni a MAP szenzort szoftveresen vagy ellenálással átverni, kell a nagyobb turbónyomás bakker.... eplus2
De időm nemsok van, nyár eleje óta nem jutok el a coolereshez felrakatni,meg kiput átcsövezni....szal majd,majd,majd.....
neked inkább az a punto kéne, de lehet hogy még azonos is húznál eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 23:34:27 »

Hidegen nem annyira, de nem vészes. Azt, hogy mikor cserélték, azt persze még csak nem is sejtem. Én 50ekm-t tettem mindbe. Már hallani a motoron, hogy nem százasok a porlasztók, de amig bírja, addig hagy menjen...Vik is ezt mondta, amíg nem jelez, ne bolygassuk.

Csörgő hang?

Az eszem megáll, hogy mindenki Vikhez jár! Csak innen 250 km... Mázlisták...  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2010.10.03 vasárnap, 23:38:10 »

Lehet nem jön ki a szűrőből, érdemesebb szétvágni knuppel2

De akkor honnan tudod, hogy a fémreszelék a szivattyúból jön és nem abból, hogy szétvágtad a szűrőházat?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 00:27:31 »

De akkor honnan tudod, hogy a fémreszelék a szivattyúból jön és nem abból, hogy szétvágtad a szűrőházat?
más a mérete.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 00:31:54 »

más a mérete.
OK, megnézem.  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.