Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:27:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621060 alkalommal)
0 Felhasználó és 82 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5400 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:37:56 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 19:36:16
Köszi ez megan:-)
A motor alapjáraton járatása, ilyesmire gondolok!
wikiben megvan....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5401 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:50:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.15 péntek, 19:37:56
wikiben megvan....
THX!
khhm. igen, MKIII alatt kerestem eddig...
MKII-nél lévő gondolom érvényes MKIIItddi/tdci-re is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5402 Dátum:
2010.10.15 péntek, 19:52:51 »
Idézetet írta: Wah - 2010.10.15 péntek, 19:50:49
THX!
khhm. igen, MKIII alatt kerestem eddig...
MKII-nél lévő gondolom érvényes MKIIItddi/tdci-re is.
tdci-t nem kell tanítani.nem figyeltem,hogy ezért kérdezed.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5403 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:10:29 »
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le TDCI 2004-se évjárat mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 20:13:28 írta Laca01
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5404 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:12:42 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 20:10:29
Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5405 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:14:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 20:12:42
izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Izzitásjelző nem villog, EGR nincs dogózva
Naplózva
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5406 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:47:31 »
Szevasztok!
Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.
Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.
Üdv
Sz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5407 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:51:03 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.15 péntek, 20:47:31
Szevasztok!
Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.
Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.
Üdv
Sz
nem maradt a szívósorban víz, valamilyen más szer??
nekem is ez volt, első indítás elég sz@arul hangzott, maradt némi víz és féktisztító benne, nem száradt ki rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5408 Dátum:
2010.10.15 péntek, 20:53:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 20:12:42
izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Olvasgattam korábbi hozzászólásokat a hideg indításhoz, de ált.- ban több percig tart, nekem 2-4 mperc és nekem is csak reggel jellemző. Viszont a kedvesem nyáron adalékos gázolajat tankolt és akkor nem csinálta. Miután rátankoltam "sima" gázolajat újból elkezdte. Porlasztócsúcs???
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5409 Dátum:
2010.10.15 péntek, 21:42:17 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.15 péntek, 20:51:03
nem maradt a szívósorban víz, valamilyen más szer??
nekem is ez volt, első indítás elég sz@arul hangzott, maradt némi víz és féktisztító benne, nem száradt ki rendesen
A féktisztító nem veszélyes? Unokaöcsém kitisztította az egész levegőrendszert az A4-en, és maradt benne féktisztító. A turbója jó nagyot szólt, aztán cserélhette...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5410 Dátum:
2010.10.15 péntek, 21:46:39 »
Idézetet írta: Laca01 - 2010.10.15 péntek, 20:53:54
Olvasgattam korábbi hozzászólásokat a hideg indításhoz, de ált.- ban több percig tart, nekem 2-4 mperc és nekem is csak reggel jellemző. Viszont a kedvesem nyáron adalékos gázolajat tankolt és akkor nem csinálta. Miután rátankoltam "sima" gázolajat újból elkezdte. Porlasztócsúcs???
Na akkor a következőt kéne tenni:
1. MAF tisztítás
2. EGR és szívósor kitrutyizás (én le is dugóznám a helyedben)
Illetve ha a fentiek nem segítenek, akkor továbbá:
3. pro-tec használata.
4. GO szűrő csere új gyárira
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5411 Dátum:
2010.10.15 péntek, 21:54:22 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.15 péntek, 10:11:27
Konkrétan a kormányvezérlésről szólt a diskurzus és emiatt kérdezte a can-bust.
Egy fejegység rákötése a téma ez ügyben.
Nem bánnám, ha valaki tudná a választ a fentiekre
Szóval a kormányvezérlő milyen módon kommunikál a fejegységgel?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5412 Dátum:
2010.10.15 péntek, 22:05:46 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.15 péntek, 21:46:39
Na akkor a következőt kéne tenni:
1. MAF tisztítás
2. EGR és szívósor kitrutyizás (én le is dugóznám a helyedben)
Illetve ha a fentiek nem segítenek, akkor továbbá:
3. pro-tec használata.
4. GO szűrő csere új gyárira
Megpróbálom, örülnék ha megjavulna
Köszi
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5413 Dátum:
2010.10.15 péntek, 22:12:44 »
A kormányvezérlőben a gombok különböző ellenállásokat kapcsolnak, a rádió ennek az értékét méri.
Két vezeték, ami a rádió C38 csatlakozó 3(BN/YE) és 4-es(WH/BK) pontjára van kötve.
Idézetet írta: GiN - 2010.10.15 péntek, 21:54:22
Nem bánnám, ha valaki tudná a választ a fentiekre
Szóval a kormányvezérlő milyen módon kommunikál a fejegységgel?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5414 Dátum:
2010.10.16 szombat, 09:14:30 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.15 péntek, 20:47:31
Szevasztok!
Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.
Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.
Üdv
Sz
Kisértetiesen hasonlit az én kálváriám kezdetéhez,de nekem ha sokáig hagytam alapjáraton villogott az izzitás jelző.Dugozás és szivósor tisztitás után.Remélem neked nem lessz problémád!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5415 Dátum:
2010.10.16 szombat, 10:43:55 »
Sziasztok!
Hát végeztem a szervófolyadék lecserélésével, nem volt olyan nagy meló, persze azért paráztam egy kicsit, hogy elb@szok valamit, de végül minden klappolt. Azért ez leginkább "négykezes" munka...
Egy bemelegítő kör után fogtam neki, hogy a folyadék lehetőleg meleg legyen. Az lett.
A régi folyadék kijáratásánál fontos, hogy megfelelően lapos flakon álljon rendelkezésre (mondjuk olajos), lehetőleg 1 literes, mert a szervószivattíú pár másodperc alatt telerakta az én 0,5 L-es ásványvizes palackomat, amíg elfordítottam a kormányt ütközésig balra és jobbra.
A rendszer végül mégis csak kapott egy kicsi levegőt, de egy kis járatás és tekerészés után megszűnt a furcsa zaj, a rendszer légtelenítette magát (a tartályban a piros színű olaj habzott mint a málnaszörp szódával). Ahová ráfröccsent az olaj, ott azonnal leöblítettem féktisztítóval, még a műanyag alkatrészeket is, aztán lefújtam műanyagápolóval. Remélem nem kezdi ki sehol a festést, mégha az a motortérben is van! Sajnos nem készültem sok ronggyal, így az olaj még a földre is lecsöppent...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5416 Dátum:
2010.10.16 szombat, 16:08:28 »
Idézetet írta: szg - 2010.10.15 péntek, 22:12:44
A kormányvezérlőben a gombok különböző ellenállásokat kapcsolnak, a rádió ennek az értékét méri.
Két vezeték, ami a rádió C38 csatlakozó 3(BN/YE) és 4-es(WH/BK) pontjára van kötve.
Akkor van esélyem rákötni a fejegységemet, amelyben a feszültség értékeket lehet hozzárendelni funkciókhoz.
Köszi a választ!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5417 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 12:52:21 »
Sziasztok!
érdekelne a véleményetek mégpedig olyan gondom van hogy 2000 fordulatnál rángat az autó ha lassan gyorsítok és megnőtt a fogyasztásom is és nagyon fűstől. gondolom az injektorral lesz szerintem szerintetek?
Szerintetek?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5418 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 13:05:55 »
Idézetet írta: virag - 2010.10.17 vasárnap, 12:52:21
Sziasztok!
érdekelne a véleményetek mégpedig olyan gondom van hogy 2000 fordulatnál rángat az autó ha lassan gyorsítok és megnőtt a fogyasztásom is és nagyon fűstől. gondolom az injektorral lesz szerintem szerintetek?
Szerintetek?
turbó csöveket nézd végig először, lehet hogy csak kihasadt az egyik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szilo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5419 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 13:57:21 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.10.15 péntek, 20:47:31
Szevasztok!
Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.
Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.
Üdv
Sz
Szevasztok!
Köszi szépen a válaszokat, most már teljesen hibamentes (80 km), reggel pöccre indult, valszeg
az lehetett a gubanc amit Hzsolt írt, mégpedig hogy valamennyi féktiszító maradhatott a szívócsőben.
Napi számlálót lenulláztam, majd megírom, hogy mikor küldi az első "check engine" jelet.
Üdv
Sz
Naplózva
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5420 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 16:37:29 »
Sziasztok!
Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5421 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 18:26:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 13:05:55
turbó csöveket nézd végig először, lehet hogy csak kihasadt az egyik
Köszi igazad volt kihasadt az egyik cső
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5422 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 19:53:32 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 16:37:29
Sziasztok!
Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
map szenzor érintkezési hiba........
de kellene a hibakód!lehet,hogy a turbóelektronika xarakszik....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5423 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:28:21 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.17 vasárnap, 19:53:32
map szenzor érintkezési hiba........
de kellene a hibakód!lehet,hogy a turbóelektronika xarakszik....
Közben olvasgattam visszafelé lehet,hogy az egr a hibás?ha jól tudom még nincs ledugózva
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5424 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:31:17 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 20:28:21
Közben olvasgattam visszafelé lehet,hogy az egr a hibás?ha jól tudom még nincs ledugózva
ha ledugózód, neked állandóan hibakódot fog dobni és világítani fog a checkengine lámpa a műszeregységen. ezt egy hibatörlővel lehet megoldani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5425 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:34:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 20:31:17
ha ledugózód, neked állandóan hibakódot fog dobni és világítani fog a checkengine lámpa a műszeregységen. ezt egy hibatörlővel lehet megoldani
Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5426 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:40:21 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 20:34:59
Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
te is ki tudod egy olcsó pl elm327 hibatörlővel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5427 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:41:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.10.17 vasárnap, 20:40:21
te is ki tudod egy olcsó pl elm327 hibatörlővel
Köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5428 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:41:53 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 20:34:59
Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
Persze. Én is és már sokan hordunk magunkkal kézi olvasót, amivel törölni is lehet.
Csak egy példa:
link
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5429 Dátum:
2010.10.17 vasárnap, 20:54:46 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.17 vasárnap, 20:41:53
Persze. Én is és már sokan hordunk magunkkal kézi olvasót, amivel törölni is lehet.
Csak egy példa:
link
Kösz!!
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5430 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 09:35:03 »
Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.
100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.
Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.
Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5431 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 09:50:24 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.10.18 hétfő, 09:35:03
Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.
100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.
Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.
Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
OFF: Ultraderm nálam bejött!
On.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5432 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 09:52:31 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.10.18 hétfő, 09:35:03
Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.
100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.
Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.
Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
A szívósort hogy kell szétszedni? Ki kéne nekem is takarítanom. Eddig csak az egérkét vállaltam be.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5433 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 10:43:00 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.17 vasárnap, 16:37:29
Sziasztok!
Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki.
Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5434 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 11:47:55 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.18 hétfő, 09:50:24
OFF: Ultraderm nálam bejött!
On.
OFF: Nálam a saválló gumikesztyű a nyerő, ha szutykos lettem, étolajjal átdörzsölöm a kezem, lemosom, aztán ultraderm...
Egyik haverom használt valami munka előtti krémet, ami egy kicsit ragad, de vízzel lemosva szappan hatású, és tényleg nem leszel szutykos, de nem tudom mi a neve...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5435 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:13:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 10:43:00
Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
Meg fogom nézni és megírom.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5436 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:33:32 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.18 hétfő, 09:52:31
A szívósort hogy kell szétszedni? Ki kéne nekem is takarítanom. Eddig csak az egérkét vállaltam be.
Ennél van egy pár érdekes fogás, amire figyelned kell. Az első egy jó gyűszűkulcs szett, amiben van hosszabbító is. Kell 7-es (EGR bilincs), 8-as (EGR-szívósor csavarok)és 10-es (szívósor rögzítőcsavarok a blokkon).
A szívósor felé beül a sok por meg bogármaradvány, ezt ki kell innen fújni vagy ecsettel tisztítani, különben beleesnek a szívótorokba, ha leszeded a sort.
Vegyél 8 db szívósor és 1 db egr tömítést.
Sok rongy, sok (legalább 2-2 db) féktisztító vagy motortisztító spray, 1 kicsi ecset, 1 rossz fogkefe, 1 jó nagy vödör, és jókedv.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5437 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 12:46:06 »
Idézetet írta: gabe - 2010.10.18 hétfő, 12:33:32
Ennél van egy pár érdekes fogás, amire figyelned kell. Az első egy jó gyűszűkulcs szett, amiben van hosszabbító is. Kell 7-es (EGR bilincs), 8-as (EGR-szívósor csavarok)és 10-es (szívósor rögzítőcsavarok a blokkon).
A szívósor felé beül a sok por meg bogármaradvány, ezt ki kell innen fújni vagy ecsettel tisztítani, különben beleesnek a szívótorokba, ha leszeded a sort.
Vegyél 8 db szívósor és 1 db egr tömítést.
Sok rongy, sok (legalább 2-2 db) féktisztító vagy motortisztító spray, 1 kicsi ecset, 1 rossz fogkefe, 1 jó nagy vödör, és jókedv.
Köszi!
Az EGR-t szedtem már le sokszor, a tuskós gazdaságos dugóskulcsom jó lesz hozzá szerintem (már a műanyag foggantyú letörött és hegesztettem rá vascsőből foggantyút)
Ha jól rémlik van egy pár cucc a szívósornál rácsavarozva kívülről (jobbról). Vezetékek, csövek vagy akármi. Azt is le kell bontani?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5438 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 13:00:04 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.18 hétfő, 12:46:06
Köszi!
Az EGR-t szedtem már le sokszor, a tuskós gazdaságos dugóskulcsom jó lesz hozzá szerintem (már a műanyag foggantyú letörött és hegesztettem rá vascsőből foggantyút)
Ha jól rémlik van egy pár cucc a szívósornál rácsavarozva kívülről (jobbról). Vezetékek, csövek vagy akármi. Azt is le kell bontani?
Igen, de elég csak lecsavarozni a rögzítést, aztán csak félre kell hajtani a vezetékeket(rögzíteni kell, hogy ne legyenek útban), és már hozzáférsz a sorhoz.
Nem tudom fejből, hogy hanyas kulcs kell hozzá...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5439 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 17:52:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 10:43:00
Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető ez van egészen pontosan a papírra írva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5440 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 18:27:53 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.18 hétfő, 17:52:28
Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető ez van egészen pontosan a papírra írva.
"B" ?
Nem 8as?
A P1328 Cylinder #12 High To Low Side Open ......
b-vel nem találok ilyen hibakódot.....
más fordoknál van hasonló ami ezt hozza:
P132B Turbocharger boost control A peformance
de szerintem nem ez a valós hibakód.Szakszervízben olvasták ki?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5441 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 18:29:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 10:43:00
Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5442 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 18:33:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.18 hétfő, 18:29:11
eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.
P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 18:48:15 írta pusu
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5443 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 18:57:10 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.18 hétfő, 18:33:50
P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
van 1 srác aki veszprémbe megjavítja 30pízért és fél év garit ad rá.
"A srác telefonszáma a következő 06-30/502-8382. Sajnos a nevét nem tudom mert elég halkan beszél a srác. a címe Veszprém Csererdő utca 8/b."
De van itt egy ilyen is,erről semmit nem tudok:
"TDCI turbó elektronika javítást vállalok! (bontott,gyári,felújított) Érdeklődj telefonon! 06 70 389-6888"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5444 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 18:57:55 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.18 hétfő, 18:33:50
P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
nem győzőtt meg a bosch kódolvasó......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5445 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 19:47:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.18 hétfő, 18:57:55
nem győzőtt meg a bosch kódolvasó......
Köszi!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5446 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:05:30 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.18 hétfő, 18:29:11
eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.
izzító villogást?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5447 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:16:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 20:05:30
izzító villogást?
Igen villog az izzítójel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5448 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:20:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.18 hétfő, 20:05:30
izzító villogást?
igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5449 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:22:23 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.18 hétfő, 20:16:19
Igen villog az izzítójel.
vidd el egy szervízbe,6,5e ft-ért csinálnak rajta egy diagot.az hiteles lesz.....vagy keresd meg Stealt-et(bár nem tom merre laksz),na az még hiteles mérés lenne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
102
103
104
105
106
107
108
[
109
]
110
111
112
113
114
115
116
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ