Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:47:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621449 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5400 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:37:56 »

Köszi ez megan:-)
A motor alapjáraton járatása, ilyesmire gondolok!
wikiben megvan....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #5401 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:50:49 »

wikiben megvan....
THX!
khhm. igen, MKIII alatt kerestem eddig... smile MKII-nél lévő gondolom érvényes MKIIItddi/tdci-re is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5402 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:52:51 »

THX!
khhm. igen, MKIII alatt kerestem eddig... smile MKII-nél lévő gondolom érvényes MKIIItddi/tdci-re is.
tdci-t nem kell tanítani.nem figyeltem,hogy ezért kérdezed..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #5403 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:10:29 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le TDCI 2004-se évjárat mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 20:13:28 írta Laca01 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5404 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:12:42 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba?
izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #5405 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:14:32 »

izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Izzitásjelző nem villog, EGR nincs dogózva
Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #5406 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:47:31 »

Szevasztok!

Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.

Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.

Üdv
Sz
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5407 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:51:03 »

Szevasztok!

Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.

Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.

Üdv
Sz
nem maradt a szívósorban víz, valamilyen más szer??
nekem is ez volt, első indítás elég sz@arul hangzott, maradt némi víz és féktisztító benne, nem száradt ki rendesen szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #5408 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:53:54 »

izzításjelző villog??
egr le van dugózva??
Olvasgattam korábbi hozzászólásokat a hideg indításhoz, de ált.- ban több percig tart, nekem 2-4 mperc és nekem is csak reggel jellemző. Viszont a kedvesem nyáron adalékos gázolajat tankolt és akkor nem csinálta. Miután rátankoltam "sima" gázolajat újból elkezdte. Porlasztócsúcs???
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5409 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:42:17 »

nem maradt a szívósorban víz, valamilyen más szer??
nekem is ez volt, első indítás elég sz@arul hangzott, maradt némi víz és féktisztító benne, nem száradt ki rendesen szomoru1

A féktisztító nem veszélyes? Unokaöcsém kitisztította az egész levegőrendszert az A4-en, és maradt benne féktisztító. A turbója jó nagyot szólt, aztán cserélhette... szomoru1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5410 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:46:39 »

Olvasgattam korábbi hozzászólásokat a hideg indításhoz, de ált.- ban több percig tart, nekem 2-4 mperc és nekem is csak reggel jellemző. Viszont a kedvesem nyáron adalékos gázolajat tankolt és akkor nem csinálta. Miután rátankoltam "sima" gázolajat újból elkezdte. Porlasztócsúcs???
Na akkor a következőt kéne tenni:
1. MAF tisztítás
2. EGR és szívósor kitrutyizás (én le is dugóznám a helyedben)
Illetve ha a fentiek nem segítenek, akkor továbbá:
3. pro-tec használata.
4. GO szűrő csere új gyárira
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5411 Dátum: 2010.10.15 péntek, 21:54:22 »

Konkrétan a kormányvezérlésről szólt a diskurzus és emiatt kérdezte a can-bust.
Egy fejegység rákötése a téma ez ügyben.
Nem bánnám, ha valaki tudná a választ a fentiekre  rinya
Szóval a kormányvezérlő milyen módon kommunikál a fejegységgel?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #5412 Dátum: 2010.10.15 péntek, 22:05:46 »

Na akkor a következőt kéne tenni:
1. MAF tisztítás
2. EGR és szívósor kitrutyizás (én le is dugóznám a helyedben)
Illetve ha a fentiek nem segítenek, akkor továbbá:
3. pro-tec használata.
4. GO szűrő csere új gyárira

Megpróbálom, örülnék ha megjavulna
Köszi
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #5413 Dátum: 2010.10.15 péntek, 22:12:44 »

A kormányvezérlőben a gombok különböző ellenállásokat kapcsolnak, a rádió ennek az értékét méri.
Két vezeték, ami a rádió C38 csatlakozó 3(BN/YE) és 4-es(WH/BK) pontjára van kötve.




Nem bánnám, ha valaki tudná a választ a fentiekre  rinya
Szóval a kormányvezérlő milyen módon kommunikál a fejegységgel?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #5414 Dátum: 2010.10.16 szombat, 09:14:30 »

Szevasztok!

Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.

Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.

Üdv
Sz
Kisértetiesen hasonlit az én kálváriám kezdetéhez,de nekem ha sokáig hagytam alapjáraton villogott az izzitás jelző.Dugozás és szivósor tisztitás után.Remélem neked nem lessz problémád!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5415 Dátum: 2010.10.16 szombat, 10:43:55 »

Sziasztok!

Hát végeztem a szervófolyadék lecserélésével, nem volt olyan nagy meló, persze azért paráztam egy kicsit, hogy elb@szok valamit, de végül minden klappolt. Azért ez leginkább "négykezes" munka... Grin
Egy bemelegítő kör után fogtam neki, hogy a folyadék lehetőleg meleg legyen. Az lett.
A régi folyadék kijáratásánál fontos, hogy megfelelően lapos flakon álljon rendelkezésre (mondjuk olajos), lehetőleg 1 literes, mert a szervószivattíú pár másodperc alatt telerakta az én 0,5 L-es ásványvizes palackomat, amíg elfordítottam a kormányt ütközésig balra és jobbra.

A rendszer végül mégis csak kapott egy kicsi levegőt, de egy kis járatás és tekerészés után megszűnt a furcsa zaj, a rendszer légtelenítette magát (a tartályban a piros színű olaj habzott mint a málnaszörp szódával). Ahová ráfröccsent az olaj, ott azonnal leöblítettem féktisztítóval, még a műanyag alkatrészeket is, aztán lefújtam műanyagápolóval. Remélem nem kezdi ki sehol a festést, mégha az a motortérben is van! Sajnos nem készültem sok ronggyal, így az olaj még a földre is lecsöppent...  Undecided
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5416 Dátum: 2010.10.16 szombat, 16:08:28 »

A kormányvezérlőben a gombok különböző ellenállásokat kapcsolnak, a rádió ennek az értékét méri.
Két vezeték, ami a rádió C38 csatlakozó 3(BN/YE) és 4-es(WH/BK) pontjára van kötve.
Akkor van esélyem rákötni a fejegységemet, amelyben a feszültség értékeket lehet hozzárendelni funkciókhoz.
Köszi a választ!
  taps  worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #5417 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 12:52:21 »

Sziasztok!
érdekelne a véleményetek mégpedig olyan gondom van hogy  2000 fordulatnál rángat az autó ha lassan gyorsítok és megnőtt a fogyasztásom is és nagyon fűstől. gondolom az injektorral lesz szerintem szerintetek?
Szerintetek?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5418 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 13:05:55 »

Sziasztok!
érdekelne a véleményetek mégpedig olyan gondom van hogy  2000 fordulatnál rángat az autó ha lassan gyorsítok és megnőtt a fogyasztásom is és nagyon fűstől. gondolom az injektorral lesz szerintem szerintetek?
Szerintetek?
turbó csöveket nézd végig először, lehet hogy csak kihasadt az egyik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #5419 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 13:57:21 »

Szevasztok!

Ma dugóztam le az EGR-szelepet, és összerakás után az első indítás borzalmas volt.
Alig indult, és azt is úgy mintha csontra le lenne merülve az akksi. Alig forgatta, nagyon nehezen indult.
Van valakinek ez ügyben tapasztalata?
A gép 2005/12-es 115 Le TDCI.

Most mentem vele 40 km-t, és semmi egyenlőre semmi gond nincs.

Üdv
Sz

Szevasztok!

Köszi szépen a válaszokat, most már teljesen hibamentes (80 km), reggel pöccre indult, valszeg
az lehetett a gubanc amit Hzsolt írt, mégpedig hogy valamennyi féktiszító maradhatott a szívócsőben.
Napi számlálót lenulláztam, majd megírom, hogy mikor küldi az első "check engine" jelet.

Üdv
Sz
Naplózva
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5420 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 16:37:29 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki. 
 
 
 
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #5421 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 18:26:45 »

turbó csöveket nézd végig először, lehet hogy csak kihasadt az egyik
Köszi igazad volt kihasadt az egyik cső worship
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5422 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 19:53:32 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki. 
 
 
 

map szenzor érintkezési hiba........
de kellene a hibakód!lehet,hogy a turbóelektronika xarakszik....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5423 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:28:21 »

map szenzor érintkezési hiba........
de kellene a hibakód!lehet,hogy a turbóelektronika xarakszik....

Közben olvasgattam visszafelé lehet,hogy az egr a hibás?ha jól tudom még nincs ledugózva
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5424 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:31:17 »

Közben olvasgattam visszafelé lehet,hogy az egr a hibás?ha jól tudom még nincs ledugózva
ha ledugózód, neked állandóan hibakódot fog dobni és világítani fog a checkengine lámpa a műszeregységen. ezt egy hibatörlővel lehet megoldani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5425 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:34:59 »

ha ledugózód, neked állandóan hibakódot fog dobni és világítani fog a checkengine lámpa a műszeregységen. ezt egy hibatörlővel lehet megoldani

Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5426 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:40:21 »

Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
te is ki tudod egy olcsó pl elm327 hibatörlővel
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5427 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:41:39 »

te is ki tudod egy olcsó pl elm327 hibatörlővel

Köszi!
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5428 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:41:53 »

Ezt a hibajelet szervízben (nem szak) ki tudják törölni?
Persze. Én is és már sokan hordunk magunkkal kézi olvasót, amivel törölni is lehet.
Csak egy példa:
link
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5429 Dátum: 2010.10.17 vasárnap, 20:54:46 »

Persze. Én is és már sokan hordunk magunkkal kézi olvasót, amivel törölni is lehet.
Csak egy példa:
link

Kösz!!
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #5430 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 09:35:03 »

Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.

100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.

Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.

Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5431 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 09:50:24 »

Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.

100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.

Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.

Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
OFF: Ultraderm nálam bejött!
On.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5432 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 09:52:31 »

Huh, kipuccantottam az egr-t. Ritka szutykos alkatrész.

100ezer alatt jutott belé mindenféle, kb 15%-kal összeszűkítette a szívónyílásokat.

Első tapasztalat, hogy élénkebben reagál a gázadásra, kisebb a "gondolkodási idő".
Nem lemezeltem be, csak a vákuum csőbe tettem pici dugaszt. a próba szerint nem tud tőle nyitni, az ülék meg most szép tiszta.

Van valami tisztító szer, amitől a kezem nem lesz ilyen fekete pákós? 22 kézmosás + 2 mosogatás után is szutykos vagyok.!
A szívósort hogy kell szétszedni? Ki kéne nekem is takarítanom. Eddig csak az egérkét vállaltam be.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5433 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 10:43:00 »

Sziasztok!

Tudja-e valaki,hogy mi lehet a baj akkor ha hidegen beindítom az autót,néha előfordul,hogy villogni kezd az izzítás visszajelző lámpa.Ha újraindítom akkor megszünik.Az egyik szervízben azt mondták,miután rádugták a számítógépre,hogy a turbónyomás nem érzékelhető hibakódot irja ki. 
 
 
 

Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5434 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 11:47:55 »

OFF: Ultraderm nálam bejött!
On.

OFF: Nálam a saválló gumikesztyű a nyerő, ha szutykos lettem, étolajjal átdörzsölöm a kezem, lemosom, aztán ultraderm...  Cheesy
Egyik haverom használt valami munka előtti krémet, ami egy kicsit ragad, de vízzel lemosva szappan hatású, és tényleg nem leszel szutykos, de nem tudom mi a neve...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5435 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 12:13:26 »

Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251

Meg fogom nézni és megírom.
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5436 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 12:33:32 »

A szívósort hogy kell szétszedni? Ki kéne nekem is takarítanom. Eddig csak az egérkét vállaltam be.

Ennél van egy pár érdekes fogás, amire figyelned kell. Az első egy jó gyűszűkulcs szett, amiben van hosszabbító is. Kell 7-es (EGR bilincs), 8-as (EGR-szívósor csavarok)és 10-es (szívósor rögzítőcsavarok a blokkon).
A szívósor felé beül a sok por meg bogármaradvány, ezt ki kell innen fújni vagy ecsettel tisztítani, különben beleesnek a szívótorokba, ha leszeded a sort.
Vegyél 8 db szívósor és 1 db egr tömítést.
Sok rongy, sok (legalább 2-2 db) féktisztító vagy motortisztító spray, 1 kicsi ecset, 1 rossz fogkefe, 1 jó nagy vödör, és jókedv.  nyes
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #5437 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 12:46:06 »

Ennél van egy pár érdekes fogás, amire figyelned kell. Az első egy jó gyűszűkulcs szett, amiben van hosszabbító is. Kell 7-es (EGR bilincs), 8-as (EGR-szívósor csavarok)és 10-es (szívósor rögzítőcsavarok a blokkon).
A szívósor felé beül a sok por meg bogármaradvány, ezt ki kell innen fújni vagy ecsettel tisztítani, különben beleesnek a szívótorokba, ha leszeded a sort.
Vegyél 8 db szívósor és 1 db egr tömítést.
Sok rongy, sok (legalább 2-2 db) féktisztító vagy motortisztító spray, 1 kicsi ecset, 1 rossz fogkefe, 1 jó nagy vödör, és jókedv.  nyes
Köszi!
Az EGR-t szedtem már le sokszor, a tuskós gazdaságos dugóskulcsom jó lesz hozzá szerintem  (már a műanyag foggantyú letörött és hegesztettem rá vascsőből foggantyút)  taps
Ha jól rémlik van egy pár cucc a szívósornál rácsavarozva kívülről (jobbról). Vezetékek, csövek vagy akármi. Azt is le kell bontani?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5438 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 13:00:04 »

Köszi!
Az EGR-t szedtem már le sokszor, a tuskós gazdaságos dugóskulcsom jó lesz hozzá szerintem  (már a műanyag foggantyú letörött és hegesztettem rá vascsőből foggantyút)  taps
Ha jól rémlik van egy pár cucc a szívósornál rácsavarozva kívülről (jobbról). Vezetékek, csövek vagy akármi. Azt is le kell bontani?

Igen, de elég csak lecsavarozni a rögzítést, aztán csak félre kell hajtani a vezetékeket(rögzíteni kell, hogy ne legyenek útban), és már hozzáférsz a sorhoz.
Nem tudom fejből, hogy hanyas kulcs kell hozzá...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5439 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 17:52:28 »

Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251

Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető  ez van egészen pontosan a papírra írva.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5440 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:27:53 »

Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető  ez van egészen pontosan a papírra írva.
"B" ?
Nem 8as?
A     P1328 Cylinder #12 High To Low Side Open ......
b-vel nem találok ilyen hibakódot.....


más fordoknál van hasonló ami ezt hozza:   

P132B Turbocharger boost control A peformance


de szerintem nem ez a valós hibakód.Szakszervízben olvasták ki? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5441 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:29:11 »

Én úgy tudom, hogy a villogó izzításjelző üzemanyag rendszeri hibát jelent. a turbó meg nem része ennek. Lehet rosszul tudom.
Inkább levegősödő üa. rendszer lehet.
Kellene a hibakód. pl. P0251
eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5442 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:33:50 »

eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.

P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.18 hétfő, 18:48:15 írta pusu » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5443 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:57:10 »

P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
van 1 srác aki veszprémbe megjavítja 30pízért és fél év garit ad rá.

"A srác telefonszáma a következő 06-30/502-8382. Sajnos a nevét nem tudom mert elég halkan beszél a srác.  a címe  Veszprém Csererdő utca 8/b."


De van itt egy ilyen is,erről semmit nem tudok:
"TDCI turbó elektronika javítást vállalok! (bontott,gyári,felújított) Érdeklődj telefonon! 06 70 389-6888"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5444 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 18:57:55 »

P132B biztos és nem szakszervíz volt hanem BOSCH. És ezzel a turbó elektronikával lehet valamit kezdeni vagy szakszervíz.
nem győzőtt meg a bosch kódolvasó...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5445 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 19:47:04 »

nem győzőtt meg a bosch kódolvasó...... Roll Eyes

Köszi!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5446 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:05:30 »

eu4-nél mint pl Rob21-nek a turbó elektronika okozta a villogást,majd a nem indulást is.
izzító villogást?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pusu
Vendég
« Új hozzászólás #5447 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:16:19 »

izzító villogást?

Igen villog az izzítójel.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5448 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:20:37 »

izzító villogást?
igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5449 Dátum: 2010.10.18 hétfő, 20:22:23 »

Igen villog az izzítójel.
vidd el egy szervízbe,6,5e ft-ért csinálnak rajta egy diagot.az hiteles lesz.....vagy keresd meg Stealt-et(bár nem tom merre laksz),na az még hiteles mérés lenne! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.