Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:40:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14621326 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5450 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:28:23 »
Idézetet írta: pusu - 2010.10.18 hétfő, 17:52:28
Megnéztem a hibakódot P132B Turbótöltő Töltőnyomás jele nem értelmezhető ez van egészen pontosan a papírra írva.
Pedig ez a MAP szenzor értékére utalhat,hogy nem tudja értelmezni,csak annak nem ez a kódja.....
A map hibakódok:
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pusu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5451 Dátum:
2010.10.18 hétfő, 20:40:17 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.18 hétfő, 20:28:23
Pedig ez a MAP szenzor értékére utalhat,hogy nem tudja értelmezni,csak annak nem ez a kódja.....
A map hibakódok:
P0105=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0106=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó „kell”értéktartományon kívüli érték
P0107=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel kicsi
P0108=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó jel nagy
P0109=Magasságjeladó/szivócsőnyomás-jeladó véletlenszerűen jelentkező hiba
Oké,Köszönöm.
Naplózva
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5452 Dátum:
2010.10.19 kedd, 03:32:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.08 péntek, 10:17:55
EGR és szívósor tisztítás megoldhatja a rángatást. Oka az, hogy egyenletes haladáskor, közepes tartományban nyitja a vezérlés az EGR szelepet, ami miatt csökken a töltőlevegő oxigén tartalma. Ha elkoszolódott az egr szelep, ami az áramlási keresztmetszet jelentős csökkenésével jár, elképzelhető, hogy már nem elegendő a levegőfelesleg a normál járáshoz.
További lehetőség, hogy az elkoszolódott egr nem zár rendesen és olyankor is nyitva van, amikor nem kellene.
Köszönöm a segítséget!
Tegnap megoldódott a probléma, az EGR-re menő vastag gumicső volt kihasadva.
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
uistvan
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5453 Dátum:
2010.10.19 kedd, 18:51:56 »
Sziasztok!
Egy 130LE 2L-es TDCi-s mondeom van, azt szeretném megtudni ez a konstrukció vezérműszíjas vagy vezérműláncos? a választ előre is KÖSZÖNÖM!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5454 Dátum:
2010.10.19 kedd, 18:58:10 »
Idézetet írta: uistvan - 2010.10.19 kedd, 18:51:56
Sziasztok!
Egy 130LE 2L-es TDCi-s mondeom van, azt szeretném megtudni ez a konstrukció vezérműszíjas vagy vezérműláncos? a választ előre is KÖSZÖNÖM!
Lánczos!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5455 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 10:57:16 »
Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?
Idézetet írta: alf - 2010.10.19 kedd, 18:58:10
Lánczos!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5456 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 11:27:56 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.10.21 csütörtök, 10:57:16
Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?
Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5457 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 12:40:31 »
Sziasztok!
Írtam az "Elektromos Dolgok" rovatba, megnéznétek? Nem akarok ide is írni, mert akkor büntim lesz!
Tisztelettel
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lanjzs
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5458 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 18:23:15 »
Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 18:34:49 írta Lanjzs
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5459 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 18:44:19 »
Idézetet írta: Lanjzs - 2010.10.21 csütörtök, 18:23:15
Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!
izzítógyertyák hogy vannak?1maf tisztítást is értékelne a verda.go és levegő szűrő mikor volt cserélve?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5460 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 19:06:16 »
Idézetet írta: Lanjzs - 2010.10.21 csütörtök, 18:23:15
Sziasztok!
A következő jelenségre keresek választ, hátha valaki tudja a megoldást: 2003-as TDCI 184ezer km-rel. Őszi, téli időszakban az alapjárat elkezd ingadozni, ezt a ford.szám mérő is jelzi és hallható is. A fordulatszám felfelé és lefelé egyaránt váltakozik, de csak minimálisan. Nem tudom megfejteni az okát. EGR tisztítva volt, de nem szűnt meg a jelenség!
Ha tudtok, segítsetek! Előre is köszi!
Nekem is csinálja, nagyon bosszant. Kb. 10 fok alatt.
EGR nincs egy éves (13 ekm), múlt hónapban tisztíttatva (szívósorral együtt).
GO szűrő, légszűrő cserélve ugyankkor. Izzítógyertyák kimérve (nem kiszerelve), OK.
MAF nyáron tisztítva.
Protec fél tankban, áthajtva.
Nincs füst, csak a "rángatózás" alatt 5-10 mp-ig a reggeli indításkor (szürkés, könnyen oszlik).
Melegen erő van bőven, füst semmi, még kövér gáznál sem. Alapjárat stabil, megy, mint az állat.
106 ekm.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5461 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 20:38:43 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 19:06:16
Nekem is csinálja, nagyon bosszant. Kb. 10 fok alatt.
EGR nincs egy éves (13 ekm), múlt hónapban tisztíttatva (szívósorral együtt).
GO szűrő, légszűrő cserélve ugyankkor. Izzítógyertyák kimérve (nem kiszerelve), OK.
MAF nyáron tisztítva.
Protec fél tankban, áthajtva.
Nincs füst, csak a "rángatózás" alatt 5-10 mp-ig a reggeli indításkor (szürkés, könnyen oszlik).
Melegen erő van bőven, füst semmi, még kövér gáznál sem. Alapjárat stabil, megy, mint az állat.
106 ekm.
Hidegen nagyon érzékeny a porlasztás minőségére és azért ugrál mert nem normális az égés egyik másik hengerben ezért van a füst is...kicsit gyengébb már valamelyik porlasztó, de nem lehet még vészes ha melegen rendben van.
5-10 mp múlva azért lesz jó, mert az olajfilm a hengerfalon kiépül és nő a tömítettség, s ezzel a hengerben a sűrítés is, ezért melegebb az égéstér, s ez már elég hogy a rosszabbul porlasztó porlasztást is öngyújtsa.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5462 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 20:48:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.21 csütörtök, 20:38:43
Hidegen nagyon érzékeny a porlasztás minőségére és azért ugrál mert nem normális az égés egyik másik hengerben ezért van a füst is...kicsit gyengébb már valamelyik porlasztó, de nem lehet még vészes ha melegen rendben van.
5-10 mp múlva azért lesz jó, mert az olajfilm a hengerfalon kiépül és nő a tömítettség, s ezzel a hengerben a sűrítés is, ezért melegebb az égéstér, s ez már elég hogy a rosszabbul porlasztó porlasztást is öngyújtsa.
Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.21 csütörtök, 20:49:48 írta teo
»
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5463 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:01:41 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 20:48:05
Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.
Visszafolyást mérnek, abból tudják melyik kopottabb...A baj csak az ezekkel, hogy melegen begyújtja a pisilő porlasztást is, az meg mint egy lángvágó kifújja a dugót, na onnantól kezdve nagyon drága már a játék..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5464 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:21:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.21 csütörtök, 21:01:41
Visszafolyást mérnek, abból tudják melyik kopottabb...A baj csak az ezekkel, hogy melegen begyújtja a pisilő porlasztást is, az meg mint egy lángvágó kifújja a dugót, na onnantól kezdve nagyon drága már a játék..
OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5465 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:35:33 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 21:21:25
OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla!
Nézd,ha nemvagy biztos benne,hogy jók vagy nemjók a pcsúcsaid akkor padon pontosan bemérik igaz ahoz kikell venni.Nekem ez 4000/db volt.Na ez tuti.Kapsz róla egy pontos diagnózist.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5466 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:42:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.21 csütörtök, 21:35:33
Nézd,ha nemvagy biztos benne,hogy jók vagy nemjók a pcsúcsaid akkor padon pontosan bemérik igaz ahoz kikell venni.Nekem ez 4000/db volt.Na ez tuti.Kapsz róla egy pontos diagnózist.
Igen ez a tuti,csak Ő bontás nélkül kérdezte, de így(kiszedve) porlasztási képet is látnak...ez a biztos
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5467 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:45:44 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.21 csütörtök, 21:42:30
Igen ez a tuti,csak Ő bontás nélkül kérdezte, de így(kiszedve) porlasztási képet is látnak...ez a biztos
Én értem,hogy kérdezte.Csak a kilukasztott dugótól már elmenne a kedve.Azért ajánlottam ezt.Kisebb ráfordítással megelőzhető a nagyobb baj.Tudom,ha cserélni kell a csúcsokat az is fáj,de ha tovább kell bontani a motort az nagyon fáj.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5468 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:47:25 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 21:21:25
OK, köszi.
Remélem, a lángvágó előtt valami ráutaló magatartást mutat! Egy hibakód, vagy egy diszkrétebb üzemzavar, hogy tudjak róla!
Nálam mondjuk már kiverte volna a biztit, ha hidegindításkor nem járna azonnal egyenletesen...ez már egy kicsit ráutaló magatartás
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5469 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:51:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.21 csütörtök, 21:45:44
Én értem,hogy kérdezte.Csak a kilukasztott dugótól már elmenne a kedve.Azért ajánlottam ezt.Kisebb ráfordítással megelőzhető a nagyobb baj.Tudom,ha cserélni kell a csúcsokat az is fáj,de ha tovább kell bontani a motort az nagyon fáj.
Én is a végére járnék, mert ha minden ok , akkor izzítás nélkül is egyenletesen kéne járni azonnal a motornak...hidegben is!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5470 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 21:55:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.21 csütörtök, 21:47:25
Nálam mondjuk már kiverte volna a biztit, ha hidegindításkor nem járna azonnal egyenletesen...ez már egy kicsit ráutaló magatartás
Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5471 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 22:01:04 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 21:55:08
Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
4-5 fokban már van izzitas, de 6-7 fokban meg nincs. Nekem is pont ma adta ezt elo delben, 2-3mp-ig 100 fordulaton belul ingadozott, de a hangjat nem nagyon lehetett hallani. nekem mondjuk tddi van. este meg egyel tobbet kellett tekerni, de nem csinalta inditasnal. egyik reggel 4 fok alatt volt, akkor izzitott es semmi baja sem volt.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5472 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 22:02:25 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 21:55:08
Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
Nem nagyképüség,de egyenletesen kell,hogy menjen,Nálunk ma is és tegnap is reggel 2 fok volt de indítom és áll a mutató mint a cövek.Járj utána és neadd fel addig míg megnem oldódik.Tudod kis hiba kis gond de nelegyen nagyobb.Hajrá szurkolunk és írd meg mivolt az oka más is tanul ebből.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5473 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 22:04:21 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 21:55:08
Mivel csak a hideg beálltával jelentkezik, és csak a reggeli indításnál, ezért beértem azzal, hogy két ford szervizben kértem véleményt (és, hogy csinálják meg). Mivel hibakód nincs, és napközben nem tudták reprodukálni, ezért egyik sem nyúlt hozzá.
A 4-5 fok szerintem kritikus lesz, a napokban eldől a sorsa.
jellemző szervizes magatartás.
Sajnos az a megoldás, amit Ervin írt: gyöngül a porlasztás minősége hidegen. Az enyém is csinálta, majd kapott 4 új porlasztót, azóta OK.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5474 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 22:08:28 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.10.21 csütörtök, 22:01:04
4-5 fokban már van izzitas, de 6-7 fokban meg nincs. Nekem is pont ma adta ezt elo delben, 2-3mp-ig 100 fordulaton belul ingadozott, de a hangjat nem nagyon lehetett hallani. nekem mondjuk tddi van. este meg egyel tobbet kellett tekerni, de nem csinalta inditasnal. egyik reggel 4 fok alatt volt, akkor izzitott es semmi baja sem volt.
TIS szerint 80 fok felett nincs előmelegítés. Ez alatt a hőmérsékletnek megfelelően nő az időtartama, -20-nál a maximális, 8 mp.
A dupla izzítás sem változtat a helyzeten.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5475 Dátum:
2010.10.21 csütörtök, 22:10:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.10.21 csütörtök, 22:02:25
Nem nagyképüség,de egyenletesen kell,hogy menjen,Nálunk ma is és tegnap is reggel 2 fok volt de indítom és áll a mutató mint a cövek.Járj utána és neadd fel addig míg megnem oldódik.Tudod kis hiba kis gond de nelegyen nagyobb.Hajrá szurkolunk és írd meg mivolt az oka más is tanul ebből.
Nincs messze a Filep dízel, majd benézek vele, ahogy időm engedi.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5476 Dátum:
2010.10.22 péntek, 10:54:16 »
Szia!
Porlasztó lesz! Nekem -20 fokban is simán megy, ingadozás nélkül. Ha nagyon komottak a porlasztók, akkor meg úgy is letilt.
A Filep Dieselnél már tudnak csak porlasztó hegyet is cserélni, így nem kell az egész porlasztót megvenned.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5477 Dátum:
2010.10.22 péntek, 11:34:13 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2010.10.22 péntek, 10:54:16
Szia!
Porlasztó lesz! Nekem -20 fokban is simán megy, ingadozás nélkül. Ha nagyon komottak a porlasztók, akkor meg úgy is letilt.
A Filep Dieselnél már tudnak csak porlasztó hegyet is cserélni, így nem kell az egész porlasztót megvenned.
Ennek a megoldásnak mekkora az élettartama?
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5478 Dátum:
2010.10.22 péntek, 12:38:22 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.21 csütörtök, 20:48:05
Mérhető ez bontás nélkül?
Valójában attól tartok, esetleg lefullad a motor. Az nagyon fájna.
diag műszerrel lehet nézni hogy épül fel a nyomás(normálissal)....
alacsony nyomáson letapad a befecskendező akkor szokott ingadozni álltalában,kivéve amikor nem....
izztógyertyákat inkább vegyétek ki mert a helyén mérés az ok hogy kap feszkót, de a vége szétlehet égve,vagy ellehet repedve attól még....
«
Utoljára szerkesztve: 2010.10.22 péntek, 12:40:53 írta Bunyek
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5479 Dátum:
2010.10.22 péntek, 12:53:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.10.22 péntek, 12:38:22
diag műszerrel lehet nézni hogy épül fel a nyomás(normálissal)....
alacsony nyomáson letapad a befecskendező akkor szokott ingadozni álltalában,kivéve amikor nem....
izztógyertyákat inkább vegyétek ki mert a helyén mérés az ok hogy kap feszkót, de a vége szétlehet égve,vagy ellehet repedve attól még....
Izzítóval kapcsolatban találtam ki, hogy lebontom a kábelt a gyertyákról. Hozzáérintjük és szikrázik-e.. nem jó tesztelésre?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5480 Dátum:
2010.10.22 péntek, 17:14:49 »
Idézetet írta: GiN - 2010.10.22 péntek, 12:53:58
Izzítóval kapcsolatban találtam ki, hogy lebontom a kábelt a gyertyákról. Hozzáérintjük és szikrázik-e.. nem jó tesztelésre?
Ha a kábelt simán testre rakod akkor is szikrázik,mellette tönkre verheted az izzitás vezérlöt/relét.Nem javaslom ezt a modszert.Esetleg egy lakat fogóval megnézed az áramfelvételt,ez jó lehet bontás nélküli modszernek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5481 Dátum:
2010.10.22 péntek, 17:43:31 »
Köszönöm a tanácsokat.
Ha megvizsgáltatom, és kijön, hogy van egy ilyen nyűgje, akkor bizony nagy elhatározás lenne 4 kilót kiperkálni (csak új csúcsokban gondolkodom), mert egyenetlen az alapjárat egy percig! Egyelőre figyelem a szisztémáját még.
Az izzítógyertyák alkalmazott vizsgálati módszerét nem ismerem, fene tudja, miképpen mérték. Remélem, a tis szerint (olvassák, van nekik, hivatkoznak rá általában). Ott az áramot mérik meg, 8A-nek kell lenni.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5482 Dátum:
2010.10.22 péntek, 17:51:25 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.22 péntek, 17:43:31
Köszönöm a tanácsokat.
Ha megvizsgáltatom, és kijön, hogy van egy ilyen nyűgje, akkor bizony nagy elhatározás lenne 4 kilót kiperkálni (csak új csúcsokban gondolkodom), mert egyenetlen az alapjárat egy percig! Egyelőre figyelem a szisztémáját még.
Az izzítógyertyák alkalmazott vizsgálati módszerét nem ismerem, fene tudja, miképpen mérték. Remélem, a tis szerint (olvassák, van nekik, hivatkoznak rá általában). Ott az áramot mérik meg, 8A-nek kell lenni.
Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5483 Dátum:
2010.10.22 péntek, 17:52:51 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.22 péntek, 17:51:25
Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!
Gyertyánként.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5484 Dátum:
2010.10.22 péntek, 18:05:37 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.22 péntek, 17:51:25
Gyertyánként 8?Azt javaslom nézz körül a forumon valószinüleg kevesebb mint a feléböl meglehet uszni a pcs beszerzését!
Az áramfelvételéare írta,de asszem inkább 16A ha jól RÉMlik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5485 Dátum:
2010.10.22 péntek, 18:14:54 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.22 péntek, 17:52:51
Gyertyánként.
Mert ha tudjuk a gyertyák áramfelvételét lakatfogóval ki lehet mérni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5486 Dátum:
2010.10.22 péntek, 18:28:15 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.22 péntek, 18:14:54
Mert ha tudjuk a gyertyák áramfelvételét lakatfogóval ki lehet mérni.
Akkor már csak a lakatfogó a dolog gyenge pontja
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5487 Dátum:
2010.10.22 péntek, 18:41:12 »
Idézetet írta: teo - 2010.10.22 péntek, 18:28:15
Akkor már csak a lakatfogó a dolog gyenge pontja
Na az meg nekem van.Egyébként ha visszakapom az autot a régi hf-el abban benne vannak a régi gyertyák ha rajta van a teljesitmény kiszámolom hány ampert kell felvennie ha valakit érdekel megirom.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Lanjzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5488 Dátum:
2010.10.22 péntek, 20:13:05 »
Idézetet írta: alf - 2010.10.21 csütörtök, 18:44:19
izzítógyertyák hogy vannak?1maf tisztítást is értékelne a verda.go és levegő szűrő mikor volt cserélve?
Köszi a reagálást! Az izzítókat még nem nézettem meg, maf azt hiszem nincs benne, vagy map nincs benne? nem tudom, az autó 115 lovas. Levegő szűrő minden olajcserénél cserélve van, de az sem segített rajta. Még annyi, hogy télen meleg motornál is ingadozik kicsit, de nyáron mindíg megszűnik a jelenség.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5489 Dátum:
2010.10.23 szombat, 07:57:01 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.10.22 péntek, 18:41:12
Na az meg nekem van.Egyébként ha visszakapom az autot a régi hf-el abban benne vannak a régi gyertyák ha rajta van a teljesitmény kiszámolom hány ampert kell felvennie ha valakit érdekel megirom.
Naná!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5490 Dátum:
2010.10.23 szombat, 15:09:20 »
Nekem olyan szelephangnak tűnik, amit hallok.
Hidegen, kb. 55 fokig elég hangosan jár, utána varázsütése elcsendesedik, de a háttérben ott hallok valami kelepelés félét. Alapjárat mint a cövek, húz, nem füstöl, csak kelepel.
Mint egy gólya.
Generátor szabadonfutósítva, a feszítő, meg a görgők jónak látszottak, nem is onna hallik. A vízpumpa felőli szíj és berendezései okoznak zajt?
Idézetet írta: Ervin - 2010.10.21 csütörtök, 11:27:56
"Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?"
Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Nem a szelephez nincs köze(hangban), inkább zörög a lánc, hasonló mintha tönkre lennének a segédberendezés görgői...egy 30-40 ezret futott és egy pár százezret futott között nagyon jól lehet hallani a különbséget.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5491 Dátum:
2010.10.23 szombat, 16:40:37 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.10.21 csütörtök, 10:57:16
Mondják, hogy ez a láncos örökéletű konstrukció.
Azért gondolom ez csepp túlzás, de valójában meddig mondható hibátlannak. Ha kezd kinyúlni a lánc, vagy elkopni a feszítés, az mit okoz?
Csattogni kezd a szelep pl?
Vagy minden elöjel nélkül nem is inkább elötte pár Km-rel elkezd villogni az izzitás jelzö ami kopogás érzékelővel kapcsolatos hiba kódal jár majd átugrik a vezérlés ami szétveri a hengerfejet amit a jó isten tud,hogy ki,mikor,menyiért csinál meg.Én is azt hittem a láncos motor vezérlése örökké tart,hát mondhatni két esélyes.Erre sajna tanácsot adni nem lehet mert a fordban azt mondták ök sem vették volna észre.De egy nagy igazság van benne addig tart a motor mint a vezérlés!!!!!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5492 Dátum:
2010.10.23 szombat, 16:48:43 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.10.23 szombat, 15:09:20
Nekem olyan szelephangnak tűnik, amit hallok.
Hidegen, kb. 55 fokig elég hangosan jár, utána varázsütése elcsendesedik, de a háttérben ott hallok valami kelepelés félét. Alapjárat mint a cövek, húz, nem füstöl, csak kelepel.
Mint egy gólya.
Generátor szabadonfutósítva, a feszítő, meg a görgők jónak látszottak, nem is onna hallik. A vízpumpa felőli szíj és berendezései okoznak zajt?
igen, a feszítő csapágya.cikk a wikiben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5493 Dátum:
2010.10.23 szombat, 20:05:22 »
Köszmösz, olvasom.
Idézetet írta: alf - 2010.10.23 szombat, 16:48:43
igen, a feszítő csapágya.cikk a wikiben!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5494 Dátum:
2010.10.23 szombat, 20:40:18 »
Szasztok!
Segítsetek PLZ !!!
A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.
Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.
Előre is köszönöm . Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5495 Dátum:
2010.10.23 szombat, 20:43:26 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 20:40:18
Szasztok!
Segítsetek PLZ !!!
A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.
Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.
Előre is köszönöm . Jasper
asszem ckp jeladó cserét szokták javasolni, de várd meg más véleményét is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5496 Dátum:
2010.10.23 szombat, 20:52:13 »
Idézetet írta: jasper - 2010.10.23 szombat, 20:40:18
Szasztok!
Segítsetek PLZ !!!
A héten másodszor jártam úgy , hogy nem indult a jó kis mondeom.
elöször üzemanyag hiányra gyanakodtunk és úgy próbáltuk megközelíteni a kérdést.
amit egy egyszerű autószerelő műszerek és computer nélkül tudott mindent megpróbáltunk.
Több órás próbálkozás után feladtuk. Majd mig vártam az autóra amivel haza tudtam volna menni
mondom megpróbálom még egyszer. Minden gond nélkül beindult.
Ma megint igy jártam annyi különbséggel , hogy ma nem tudtuk beindítani és lent kellett hagynom Gyöngyösön. ( veresegyházon lakom)
Valakinek ötlete hogy mit is csináljak. Tudok -e még bármit megnézni? Az autó haza hozatalát jó lenne elkerülnöm amennyiben lehetséges.
Reménykedve várom mindenki segítő hozzászolását.
Előre is köszönöm . Jasper
Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5497 Dátum:
2010.10.23 szombat, 20:54:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.23 szombat, 20:52:13
Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.
akkor cmp, nem ckp.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5498 Dátum:
2010.10.23 szombat, 21:08:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.10.23 szombat, 20:52:13
Gondolom izzítójel villog, motorkontroll világít. vigyél neki egy CMP jeladót meg egy 8-as v. 10-es dugóskulcsot és cseréld ki. Ha úgy sem indul, gáz van.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb 10 perc alatt ki lehet cserélni. kb 6eFt. Az indul-nem indul-indul a tipikus tünete.
Ha sürgős, holnap BP-en tudok adni egy bontott de elvileg működő darabot kölcsön.
szia!
Tudom nincs más lehetőségem mint ezt kipróbálni. Ezt a jeladó témát olvastam már régebben , de akkor valamiért úgy értettem, hogy a 2004.10 havi autómban már nemilyen van. Rosszul gondoltam ? Holnap mindenképpen lemegyek a kocsihoz. Ha élhetek a lehetőséggel mindenképpen vinnék le egy ilyen jeladót, hogy valamit legalább megtudjak próbálni.
Egyébként tud ilyet csinálni, hogy 30 indítás után egyszercsak mintha misem történt volna beindul? Utánna 2 napig jó majd kezdődik minden elölről?
Köszi Jasper
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
jasper
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #5499 Dátum:
2010.10.23 szombat, 21:50:25 »
Erre most eltűnik
Naplózva
Üdv Jasper
2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo Tdci 2.0
Oldalak:
1
...
103
104
105
106
107
108
109
[
110
]
111
112
113
114
115
116
117
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ