Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 22:55:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683144 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7700 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 16:45:35 »

Megpróbálom megkeresni az elérhetőségét, de még tavaly tavasszal vettem és úgy emlékszem hogy itt hirdette a srác. Egyébként a racingbazar.hu-n 2990-ért is árulnak most, de sejtem hogy ennyiért kínai lehet.

kitől milyet??

püben dobhatnáál valami elérhetőséget worship
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7701 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 17:49:06 »

kitől milyet??

püben dobhatnáál valami elérhetőséget worship

Szerintem én is tőle vettem Mittó Gábor itt hírdette magát a xenon topicban.
GE SENSATION.
Jó izzókat árul.
Megmérettem és 22000 Lumen volt mind kettő.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7702 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:14:09 »

Sajnálattal hallom.És azt leellenőrizték,hogy az izzítók tényleg izzítanak-e?
Nem jártál-e esetleg ugyan úgy mint soho001,hogy a reléje volt behalva vagy micsoda.A lényeg,hogy azt is le kell csekkolni,hogy izzítanak-e biztosan az újak!!!!

A régiek rá lettek kötve az aksira, 3 nem izzított.

Ezt honnan látom, hogy az új izzít-e? Megint ki kell szerelni? Az áramot meg próbalámpával lehet kimérni?

Ha nincs áram benne, melyik biztit kell megnézni?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 18:22:42 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7703 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:41:34 »

Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni  vigyor3
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel  wave

Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem  eplus2
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7704 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 18:52:34 »

A régiek rá lettek kötve az aksira, 3 nem izzított.

Ezt honnan látom, hogy az új izzít-e? Megint ki kell szerelni? Az áramot meg próbalámpával lehet kimérni?

Ha nincs áram benne, melyik biztit kell megnézni?

Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod  /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.

ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban

/Bunyek jóvoltából/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7705 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:15:35 »

Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni  vigyor3
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel  wave

Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem  eplus2
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére  eplus2 eplus2
benzinesre azért kell, mert ott ha elveszed a gázt, akkor zár a pillangószelep, megáll a levegő, és lelassul a turbó, legközelebi gázadásnál újra fel kell pörögnie.
ezt elkerülendő elengedik a pillangó szelep mögötti levegőt, így a turbó fordulata nem esik, csökken a turbólyuk.

mondi dieseleknél nincs ilyen szelep, ezért itt teljesen felesleges

több elégetett üanyag= több keletkezett gáz. vigyor3

a gyári cooler hűtőfelülete 400x100mm, nekem 560x230-as lesz. ki lehet számolni, hogy ez hányszorosa eplus2

nagyobb turbónak, nyomásnak, coolernak csak chipp esetén lesz értelme, gyári beállításoknál max a coolert veszed észre wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7706 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:20:22 »

benzinesre azért kell, mert ott ha elveszed a gázt, akkor zár a pillangószelep, megáll a levegő, és lelassul a turbó, legközelebi gázadásnál újra fel kell pörögnie.
ezt elkerülendő elengedik a pillangó szelep mögötti levegőt, így a turbó fordulata nem esik, csökken a turbólyuk.

mondi dieseleknél nincs ilyen szelep, ezért itt teljesen felesleges

több elégetett üanyag= több keletkezett gáz. vigyor3

a gyári cooler hűtőfelülete 400x100mm, nekem 560x230-as lesz. ki lehet számolni, hogy ez hányszorosa eplus2

nagyobb turbónak, nyomásnak, coolernak csak chipp esetén lesz értelme, gyári beállításoknál max a coolert veszed észre wave
Na jó hát az mindenképpen hozzátartozik a dologhoz...asszem bírna ez a motorocska sokmindent...lehet más alkatrészekből rakátk össze mint a 130-ast, de ha bírni kell hát bírni kell  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7707 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 19:32:10 »


Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.

ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban

/Bunyek jóvoltából/

Lehet, hülye vagyok, kinyitottam a kézikönyvét, és nem találom a biztosítékok helyzetét ábrázoló rajzocskát. Honnan látni, hogy a kiegészítő biztosíték dobozban melyik bizti hova tartozik? Látni, hogy az a K70 pl?

Tehát gyújtáson kell hagyni, és akkor 15 mp múlva kapcsol ki a relé (ekkor kattan)?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.03 csütörtök, 19:38:01 írta Ronnydown » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7708 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:28:52 »

Lehet, hülye vagyok, kinyitottam a kézikönyvét, és nem találom a biztosítékok helyzetét ábrázoló rajzocskát. Honnan látni, hogy a kiegészítő biztosíték dobozban melyik bizti hova tartozik? Látni, hogy az a K70 pl?

Tehát gyújtáson kell hagyni, és akkor 15 mp múlva kapcsol ki a relé (ekkor kattan)?
A bizti doboz fedele belső felébe belevannak festve a pozíciók! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7709 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:30:47 »

A bizti doboz fedele belső felébe belevannak festve a pozíciók! vigyor3 Wink wave

Köszi. A relé, hogy kapcsol? Már csak az nem világos.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7710 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:40:53 »

Köszi. A relé, hogy kapcsol? Már csak az nem világos.
"Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod  /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.

ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban

/Bunyek jóvoltából/"
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7711 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:43:05 »


Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.



Csak ezt nem értem (a zelőbb se). Mi az izzítólámpa?  worship Ha elalszik, akkor már kikapcsolt a relé, nem?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7712 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:51:23 »

Csak ezt nem értem (a zelőbb se). Mi az izzítólámpa?  worship Ha elalszik, akkor már kikapcsolt a relé, nem?


Szia!

Az izzítólámpa a műszerfali égő, a tényleges izzítás tovább tart, mint amilyen hamar elalszik ez a lámpa, sőt még indítás után is kapnak/kaphatnak áramot az izzítóid. A műszerfali lámpa neked szól, hogy a hőfoknak megfelelően várj legalább eddig a sikeres indítás érdekében.
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7713 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:52:52 »


Az izzítólámpa a műszerfali égő...

Vazz, köszi... Mindenre gondoltam, de ez nem esett le... taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7714 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:53:47 »


Szia!

Az izzítólámpa a műszerfali égő, a tényleges izzítás tovább tart, mint amilyen hamar elalszik ez a lámpa, sőt még indítás után is kapnak/kaphatnak áramot az izzítóid. A műszerfali lámpa neked szól, hogy a hőfoknak megfelelően várj legalább eddig a sikeres indítás érdekében.
akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7715 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 20:58:35 »

akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia hehe
Enyém is beindul ha olyan a kedve  vigyor3 ha meg nem akkor bekaphatja ötödikre úgyis sikerül  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7716 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:02:14 »

akkor az enyémnek szólhatna valaki, hogy addig nem kéne sikeresen beindulnia hehe

Szia!

Tudod te, hogy hogy értem  beka3
Ezt úgy értettem, hogy ha ezt az időt kivárod csak segíted, hogy a motor biztosan beinduljon, de ha nem és meleg a motor, vagy hidegen is, amikor még jó a kompresszió, akkor is el fog indulni - én sem szoktam kivárni, de most néha a nagy mínuszokban azért igényli.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7717 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:03:46 »

Szia!

Tudod te, hogy hogy értem  beka3
Ezt úgy értettem, hogy ha ezt az időt kivárod csak segíted, hogy a motor biztosan beinduljon, de ha nem és meleg a motor, vagy hidegen is, amikor még jó a kompresszió, akkor is el fog indulni - én sem szoktam kivárni, de most néha a nagy mínuszokban azért igényli.
tudomén Wink

-8-10-ben már én is kivárom, ennyit megérdemel wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7718 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 21:32:21 »

az ombudsmanhoz  nyes
viccet félre téve keress olyan helyet ahol van számítógépes diagnosztika az ilyen jellegű eltérés biztosan megmutatkozik a számítógép által mért értékekben.

Most derült számomra fény arra, hogy a termosztátom kaki, örökké nyitva van, nem melegszik üzemi hőmérsékletre az autó könnyen. Városban min 10km amire elmozdul a legalsó részről... lehet, hogy ez miatt magas nagyon a fogyasztásom? Automata váltónál mennyi a normális városi használatban???
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7719 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:28:57 »

Sziasztok!
Jövök a 6-on,egyszer csak egyenletes visítás leszek figyelmes. Ahogy játszok a gázzal a visítás erősödik gyengül. Nekem nagyon gyanús a turbó bekrepált vagy valahol ennek a környéke (turbócsőnél kifúj?). Nem láttam hogy füstölt volna ,erő van(még!) de visít! Jó helyen tapogatózom? Milehet baj,mit nézzek,mire figyeljek? Egyáltalán lehet így közlekedni, vagy azonnal szerelő?
Üdv
Robi

Ma megnéztük turbó a bűnös, letört a lapát szomoru1, tengely még nem kotyog, ez jó jel mert talán lehet javítani! Turbógyár.hu-ról van valami tapasztalat,infó? Más turbó javítós? Ár,megbízhatóság,stb.?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7720 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:33:17 »

Az izzítós témához:
Amíg izzít bekötöm az övet!  integet2 Utána indítózok.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7721 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:33:44 »

Az izzítós témához:
Amíg izzít bekötöm az övet!  integet2 Utána indítózok.
én meg ha elértem az 50-et beka3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7722 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 22:55:31 »

én meg ha elértem az 50-et beka3
én meg pécsig benymom a csati gombját és kuss van  vigyor3 de ez akkor van ha ideges vok Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7723 Dátum: 2011.02.03 csütörtök, 23:38:08 »

Most derült számomra fény arra, hogy a termosztátom kaki, örökké nyitva van, nem melegszik üzemi hőmérsékletre az autó könnyen. Városban min 10km amire elmozdul a legalsó részről... lehet, hogy ez miatt magas nagyon a fogyasztásom? Automata váltónál mennyi a normális városi használatban???
Nem ettől ilyen magas az biztos.Ha bármilyen tesztet megnézel automataváltónál is csak jóesetben egy 0.5 literrel szabadna többet fogyasztani szerintem.Ismerős TDDI-je 9 litert eszik és ő azt is sokalja akkor mitszóljál te.Vidd el szerelőhöz konzuljtál vele mert ez nem normális.Én saját tapasztalat város 80% és most a hidegben 7.3 volt a fogyasztás.Ez nagyon nem jó!!!! falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7724 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:02:55 »

Nem értem. Mindenki szuper fogyasztásokról 6,4-7,5l/100 km ír, nekem meg a legfinomabb menetben városban 11L-t fogyaszt, tankolás alapján, nem a mérő után...

hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7725 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:06:20 »

hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...
Hamegnézed az eltérő értékeket akkor azok szinte elenyészőek ami apróságoktól függnek.De azért eggyet értesz azzal,hogy 11 liter nagyon nem jó......
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #7726 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:21:50 »

tudomén Wink

-8-10-ben már én is kivárom, ennyit megérdemel wave

Én mindig kivárom, ha esik ha fúj, ha +30 ha -10. Baj? Apukámtól ezt láttam amikor kisgyerek voltam és volt egy Fiat Tiponk  taps (meg volt Ritmonk és Regatank is mind diesel vigyor3)
Ha lámpánál véletlenül lefulladok a forgalomban, akkor szokta rögtön újra indítani.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7727 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:29:21 »

Na most én lehet hogy hülyén gondolom ezt, de ha raknék lefúlyószelepet akkor az igazából tényleg egy haszontalan dísz lenne rajta, mégpedig azért:
mert, ez nem a turbó levegőjét fújja le hanem feltölt a töltőlevegő egy kis valamit és azt???
ésmert hogy a diesel tényleg elbírna jósok töltőlevegőt??? Mert ha így van akkor felesleges azt még elereszteni  vigyor3
szeretném kicsit tisztábban látni légyszi világosítsatok fel  wave

Hogyhaaaa nagyobb turbo lenne a gépen, akkor annak mi értelme van egy 2000ccm-is motornál?? Ennek a motornak honnan lenne akkora mennyiségű kipuff gáza hogy megppörgessen egy nagyobb turbot??
Megmondom őszintén ha tényleg megoldható a dolog hogy ráfér egy nagy turbo nagy coolerrel és eskküszöm megteszem  eplus2
Azon tényleg lehet állítani elektronikailag, hogy a turbo mikortól kezdjen dolgozni? Amúgy készül a toldatom a katalizátor helyére  eplus2 eplus2

hali.a 151. oldalon irtam pár sort a lefujokrol.olvasd el.esetleg segit. integet2 worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7728 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:32:17 »

Én mindig kivárom, ha esik ha fúj, ha +30 ha -10. Baj? Apukámtól ezt láttam amikor kisgyerek voltam és volt egy Fiat Tiponk  taps (meg volt Ritmonk és Regatank is mind diesel vigyor3)
Ha lámpánál véletlenül lefulladok a forgalomban, akkor szokta rögtön újra indítani.
Nem baj azalatt még ég és elalszik a z övet becsatolod.De atz izzítás nem kell a TDCI-nek erről keresd meg TZS-nak van egy kis filmje a YOUTUBE-n.Az elég érdekes.A régi dieseleknek kellett várni sőt én akkor mikor az volt még hidegben megvártam míg kattan a relé.Most csak addig várok míg az ízzitás jelző elalszik és pöcc.
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 00:33:52 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7729 Dátum: 2011.02.04 péntek, 00:37:43 »

Hamegnézed az eltérő értékeket akkor azok szinte elenyészőek ami apróságoktól függnek.De azért eggyet értesz azzal,hogy 11 liter nagyon nem jó......

az még egy benzinestöl is becsületes fogyasztás....ottan valami probléma lesz...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #7730 Dátum: 2011.02.04 péntek, 08:13:45 »

hali.nekem városi használatban se lépi át a 6 litert.eddig a multkori -15 ben se ment 7.1 fölé...

Nállam is diesel-es kieg.fűtéssel és kb 80-90% vársoban sem ment még 6,4 fölé.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7731 Dátum: 2011.02.04 péntek, 08:19:35 »

Ma megnéztük turbó a bűnös, letört a lapát szomoru1, tengely még nem kotyog, ez jó jel mert talán lehet javítani! Turbógyár.hu-ról van valami tapasztalat,infó? Más turbó javítós? Ár,megbízhatóság,stb.?

Húh ez elég szomorú hír  szomoru1

A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?

Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.

Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk  worship

Kösz: Tamás  integet2
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7732 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:04:03 »

Sziasztok!

Meg mondaná valaki, hogy a 130 Le TDCi vákuumvezérlésű változó geós túrbós motoroknak melyik a motorkódja.
Egy turbó kód adatbázisban szeretném megnézni és összevetni az én TDDi-m turbó kódjával  worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7733 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:12:35 »

Sziasztok!

Meg mondaná valaki, hogy a 130 Le TDCi vákuumvezérlésű változó geós túrbós motoroknak melyik a motorkódja.
Egy turbó kód adatbázisban szeretném megnézni és összevetni az én TDDi-m turbó kódjával  worship
FMBA és GT1749v van rajta
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7734 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:40:31 »

FMBA és GT1749v van rajta

 worship Relhist!

A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.

Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  01- 2.0L D  130HP  FMBA GT1749V 714467-5014S 3S7Q6K682AF (Duratorq DI)   Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  03- 2.0L D  130HP   GT1749V 728680-5013S 4S7Q6K682EL    Enquiries 

Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V 704226-0007 1S7Q6K682BH  Enquiries

A turbo code  és az O.E.M. Turbo code vannak külömbségek

Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.

Van ilyen jellegű ismeretetek?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7735 Dátum: 2011.02.04 péntek, 09:58:58 »

worship Relhist!

A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.

Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  01- 2.0L D  130HP  FMBA GT1749V 714467-5014S 3S7Q6K682AF (Duratorq DI)   Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  03- 2.0L D  130HP   GT1749V 728680-5013S 4S7Q6K682EL    Enquiries 

Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V 704226-0007 1S7Q6K682BH  Enquiries

A turbo code  és az O.E.M. Turbo code vannak külömbségek

Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.

Van ilyen jellegű ismeretetek?
Ha jól látom, a szívócső végének kiképzésében van eltérés. A 0007-es végű sima, a másiknak válla van.
Micorocat-ban kellene megnézni, milyen cikkszámokat hoz hozzá, az alapján eldől, felmegy-e rá.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7736 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:00:04 »

Húh ez elég szomorú hír  szomoru1

A hibajelenségről hadd kérdezzek. Mennyire hangos ez a visítás? Ez egy kicsit besurlodó hang is? A teljes lapát letört, vagy csak egy
része? Ez a szivócsonk lebontásával láthatóvá is vált, vagy jobban szét kellett szedni? Milyen a turbód, elektromos, vákumos vezérlésű?

Csak azért érdekel, mert nálam is lett kb 3/4 éve egy a turbó üzemével párhuzamba hozható kicsit besurrogó hang - lehet, hogy hasonló cipőben járok. Erő van, nem füstől, de ez az új hangom eddig nem volt. Attól félek hogy lehet kicsit beleér a turbó forgó része a házba. Ez esetleg magyarázná azt a jelenségemet is, hogy 4-ben 5-ben padló gázon van egy pont amitöl kezdve kicsit csökken a gyorsításom, lehet ilyenkor fékeződik a turbóm forgó mozgása, korlátozodik a levegőszállításom és így a további teljesítmény felszabadítás.

Nagyon érdekelnek a fejlemények, a használható tapasztalataid - oszd majd meg velem/velünk  worship

Kösz: Tamás  integet2
Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel  Wink A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7737 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:04:33 »

Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel  Wink A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi
nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7738 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:07:45 »

nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)

viszont ha még felújítható akkor érdemes lehet ebayen keresni hozzá felújító szettet mert jóval olcsóbb mint magyarországon
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7739 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:27:07 »

Gázadáskor tisztán hallani a sivító inkább fütyülő hangot, és ez mellett egy alap morgó hang,ami gázadáskor erősödik. Simán áthalatszik a motorhangon. Erő van. Semmi előjele nem volt,ha csak az nem hogy kb. 1 hete gyorsításkor kicsit többet kormolt mint szokott(érzésre). Egyik pillanatról a másikra történt. Én összefüggésbe hoztam a nagy hideggel  Wink A szerelőnél annyi történt, hogy lehúztuk a turbóról a gumi csöveket (3-at) és belenéztünk a turbóba, így derült ki hogy a lapát(k)ból letörött. A továbbiakról majd írok, elméletileg hétfőn viszem javítani a turbót (ha lehet) utána okosabb leszek.
Üdv
Robi

kösz az infókat  worship
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7740 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:28:46 »

nagyon ne terheld, mert a kiegyensúlyozatlan járás nagy fordulatnál tengelytörést okoz, ami miatt javíthatatlan a turbó, a csapágyakon átfolyó olaj felturbósodást okozhat, esetleg teleszórja a motort fémdarabokkal, stb. Így is elképzelhető hogy javíthatatlan, ha a járókerék belemart a házba. Ha nem akarják felújítani megbízható műhelyben, akkor ne nagyon erőltesd, mert nem lesz jó a sufnimegoldás.
(az enyémen volt már turbótörés, nem vállalták a javítását, cserés lett)
Kösz,de amióta meghallottam nem mentem csak kb. 20km azt is max 1500f/min,most áll az ótó.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7741 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:28:54 »

A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.

PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  03- 2.0L D  130HP   GT1749V 728680-5013S 4S7Q6K682EL    Enquiries 

Ez lehet, hogy már az elektromos vezérlésű, mert az 2003/08-tól van talán
Naplózva
fischerrobert
Vendég
« Új hozzászólás #7742 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:30:24 »

Szerintetek melyik jobb (értsd megbízható,ár,stb) turbó szervíz DTK or Turbógyár? Van tapasztalat?
Robi
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7743 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:33:31 »

Ha jól látom, a szívócső végének kiképzésében van eltérés. A 0007-es végű sima, a másiknak válla van.
Micorocat-ban kellene megnézni, milyen cikkszámokat hoz hozzá, az alapján eldől, felmegy-e rá.

Ha csak ennyi lenne a külömbség az nem okozhat sok gondot. Vajon több levegőt is tudnak szállítani a 130 Le turbói? Egy más méretű, vagy állású kompresszor kerékkel biztosan megoldható nem?
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7744 Dátum: 2011.02.04 péntek, 10:52:56 »

 eljen



Szerintem én is tőle vettem Mittó Gábor itt hírdette magát a xenon topicban.
GE SENSATION.
Jó izzókat árul.
Megmérettem és 22000 Lumen volt mind kettő.
:
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7745 Dátum: 2011.02.04 péntek, 12:42:49 »

worship Relhist!

A GT1749V turbó családon belül vannak eltérések, ezt szeretném kikövetkeztetni.

Amit találtam az ez:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  01- 2.0L D  130HP  FMBA GT1749V 714467-5014S 3S7Q6K682AF (Duratorq DI)   Enquiries ›
illetve:
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi - 130HP  03- 2.0L D  130HP   GT1749V 728680-5013S 4S7Q6K682EL    Enquiries 

Az én TDDi-m meg ez:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V 704226-0007 1S7Q6K682BH  Enquiries

A turbo code  és az O.E.M. Turbo code vannak külömbségek

Amin törpölök: ha turbót kéne esetleg újíttatnom, esetleg egy 130 Le-s belsőt kellene betetetni, mert gondolom, ha a blokk egyforma, a teljesítménynövelést nem csak a befecskendező rendszer CR-re való cseréjével érték csak el, a nagyobb teljesítményhez több (vagy jobban porlasztott) anyag és több levegő kellhet. Hátha a belsőrészekben rejlik ilyen jellegű külömbség.

Van ilyen jellegű ismeretetek?

ugyanaz mindegyik turbó...2 fajta van MKIII-hoz : GT1749V ,GT2049S  egyik változós másik fix....
Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #7746 Dátum: 2011.02.04 péntek, 12:54:38 »

"Nem kell kiszedni.
Próbalámpával meg tudod nézni a helyén.
Gyújtást adsz és a lámpa egyik érintkezőjét testhez rakod  /én a turbo előtti fényes lemezhez tettem/
a másik érintkezőt meg az izzítók tetejéhez érinted.
Ha világít akkor jó.Ja és hallgatózz,hogy kattan e a relé.
Ez az izzítólámpa elalvása után kb 15másodperc múlva esedékes.

ezeket nézd meg:
-izzitók gondolom jók
-Előizzitó relé K70
-vezérlőegység relé K163
-F8(60A) és F9(20A) biztiket akksi melletti dobozban

/Bunyek jóvoltából/"

Reggel kimértem műszerrel az izzítókat. Kapnak áramot. Olyan 10.8-11.2v közötti értéket mutatott a műszer -2 fokos hideg motornál.
Gyújtás ráadása után pontosan 30 mp-el kattan a relé, és megszűnik az izzítás.

Úgy látszik ez ilyen.

Reggel is a fehér füst jött, majd elmúlt. Utána lett gőz...
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #7747 Dátum: 2011.02.04 péntek, 12:58:11 »

ugyanaz mindegyik turbó...2 fajta van MKIII-hoz : GT1749V ,GT2049S  egyik változós másik fix....

Szia!

Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van  wave
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7748 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:04:27 »

Reggel kimértem műszerrel az izzítókat. Kapnak áramot. Olyan 10.8-11.2v közötti értéket mutatott a műszer -2 fokos hideg motornál.
Gyújtás ráadása után pontosan 30 mp-el kattan a relé, és megszűnik az izzítás.

Úgy látszik ez ilyen.

Reggel is a fehér füst jött, majd elmúlt. Utána lett gőz...
Megnézetted a pcsúcsokat/poharazás/?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7749 Dátum: 2011.02.04 péntek, 13:08:45 »

Szia!

Azért ha pl itt körbenézel a GT1749V turbócsalád több motorhoz illeszthető típusait találod. Még Mondeon belül is több van  wave
http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V

tök mindegy a bele ugyanaz/akkora..a többi lényegtelen..
veszel egy olyat mint én és biztos hogy érzel változást... eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.04 péntek, 13:10:18 írta Bunyek » Naplózva
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.