Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:04:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
155
156
[
157
]
158
159
160
161
162
163
164
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684283 alkalommal)
0 Felhasználó és 105 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7800 Dátum:
2011.02.05 szombat, 14:12:04 »
Idézetet írta: Ákos85 - 2011.02.05 szombat, 14:00:37
Sziasztok! A kérdésem a következő. Behalt a főtengely szíjtárcsám és a cromaxon van klímás és klíma nélküli, az árban van némi különbség. Melyiket vegyem meg, ha az autóm digit klímás, de viszont szabadonfutóssá lett alakítva a generátorom és a feszítőm is "örök életű" lett? Jelent ez a változtatás valamit ezen két alkatrész jelentősége közt?
én úgy tudom,hogy az összes mk3ban van klíma.ez alapján klímásat kell venni,illetve csak a klímás létezhet a mondiba.A klíma nélküli max a tranyókban van,gyakran egy cikkszám alatt fut a 2autó alkatrésze.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7801 Dátum:
2011.02.05 szombat, 14:55:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.05 szombat, 13:26:36
milyen csövet nézzek meg rajta? meg minek?
ami a nyomáslabdára megy a turbóról. ha az ki van hasadva, akkor szabályzás nélkül megy a turbód
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7802 Dátum:
2011.02.05 szombat, 15:47:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.05 szombat, 14:55:03
ami a nyomáslabdára megy a turbóról. ha az ki van hasadva, akkor szabályzás nélkül megy a turbód
biztos hogy nincs kihasadva, nyugodjál meg...tiszta stressz vagy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7803 Dátum:
2011.02.05 szombat, 18:41:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.05 szombat, 15:47:57
biztos hogy nincs kihasadva, nyugodjál meg...tiszta stressz vagy
ha neked jó, akkor nekem is
dobj be egy nyomásmérőt és kiderül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7804 Dátum:
2011.02.05 szombat, 19:22:03 »
FIGYELEM: Ebben a gépkocsiban a tüzelőanyag-rendszert úgy tervezték, hogy megakadályozzák a tüzelőanyag-tartály kiürülését. Amikor a tüzelőanyag-tartály eléri az előre beállított határértéket, miután az alacsony tüzelőanyagszintet jelző figyelmeztető lámpa már felgyulladt, a motor vezérlés a motor egyenetlen járását okozza, ezzel jelezve a nagyon alacsony tüzelőanyagszintet. A tüzelőanyag-rendszer ekkor történő feltöltésének elmulasztása, ha a tüzelőanyag-rendszert hagyják kiürülni, a tüzelőanyag-befecskendezés részegységeinek károsodását okozza.
A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.
A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.
50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.
Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.
Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7805 Dátum:
2011.02.05 szombat, 19:24:21 »
A tüzelőanyagot egy tápszivattyú szívja a tüzelőanyag-tartályból a tüzelőanyag-szűrőn keresztül. A tápszivattyú be van építve a nagynyomású szivattyúba és a nagynyomású szivattyú bemenőtengelye működteti.
A tápszivattyúból jövő tüzelőanyag a nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatornán keresztül a nagynyomású tüzelőanyag-szivattyú kamrába jut.
A nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatornában található egy tüzelőanyag-adagolószelep. A tüzelőanyag-adagolószelepet az IDM/PCM vezérli. A tüzelőanyag-nyomás érzékelő bemenőjelét az IDM/PCM arra használja fel, hogy a tüzelőanyag-adagolószelep által kívánt helyzetet, mellyel eléri a kívánt tüzelőanyag-elosztócső nyomást, kiszámítsa. A tüzelőanyag-adagolószelep csökkenti a nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatorna keresztmetszeti területét, így csökkentve a tüzelőanyag mennyiségét, mely eléri a nagynyomású tüzelőanyag-szivattyú kamrát.
A tüzelőanyag-szivattyú hátsó részében található egy tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő, mely felügyeli a tüzelőanyag tápszivattyú szállítási hőmérsékletét. Az érzékelő információját az IDM/PCM arra használja fel, hogy utánaállítsa a tüzelőanyag-adagolószelepet, így kompenzálva a hideg tüzelőanyag-ellátási értékeket.
Ha a tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő vagy a vele kapcsolatos áramkörök zárlatossá válnak a test felé, a motor le fog állni és nem indul újra.
Ha a tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő vagy a vele kapcsolatos áramkörök megszakadnak, a motorvezérlő-rendszer 39°C hibás értékre fog beállni és ez a hidegindítási jellemzőkre befolyással lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7806 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 10:11:48 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.04 péntek, 00:37:43
az még egy benzinestöl is becsületes fogyasztás....ottan valami probléma lesz...
tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???
Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7807 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 10:34:01 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 10:11:48
tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???
Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.
Nézd át a csöveket nincs-e valahol olajpára illettve nemérzed mikor odarugsz neki,hogy csökken az erő mert ha elmegy a nyomás akkoaz erő is csökken.Ahol olajpára van ott kifúj.Tisztitsd ki a szívósort lehet kevés levegőt kap mert televan kosszal EGR tisztítás illettve ha lehet dugózd le.Ha ledugózod akkor hibát fog dobni mert azthiszem az évjáratból elektromos.Azért a pcsúcsokat poharaztasd meg újraHA egy vadi új közülük akkor a többi felújított??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 10:35:59 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7808 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 11:40:36 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 10:11:48
tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???
Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.
Persze,hogy lehet diagnosztizálni.Vidd el egy motordiagnosztikára pld: Bosch diesel szervízbe vagy a Ford hoz.
Ott mérnek kompressziót-veszteséget-túrbónyomást stb.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7809 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 13:58:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 10:34:01
Nézd át a csöveket nincs-e valahol olajpára illettve nemérzed mikor odarugsz neki,hogy csökken az erő mert ha elmegy a nyomás akkoaz erő is csökken.Ahol olajpára van ott kifúj.Tisztitsd ki a szívósort lehet kevés levegőt kap mert televan kosszal EGR tisztítás illettve ha lehet dugózd le.Ha ledugózod akkor hibát fog dobni mert azthiszem az évjáratból elektromos.Azért a pcsúcsokat poharaztasd meg újraHA egy vadi új közülük akkor a többi felújított??
igen a többi felújított. 1 nagyon gáz volt azt cseréltem. akkor azt hiszem elviszem valahova motor diagnosztikára. Ha kicsit kifúj attól lehet ennyivel nagyobb a fogyasztás?? ha az EGR-t dugózzuk vagy mi, akkor az mit iktatunk ki, vagy hogy befolyásolja a dolgokat??
hogyan tudok ide képet felrakni??? ??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7810 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 15:27:11 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 13:58:04
igen a többi felújított. 1 nagyon gáz volt azt cseréltem. akkor azt hiszem elviszem valahova motor diagnosztikára. Ha kicsit kifúj attól lehet ennyivel nagyobb a fogyasztás?? ha az EGR-t dugózzuk vagy mi, akkor az mit iktatunk ki, vagy hogy befolyásolja a dolgokat??
hogyan tudok ide képet felrakni??? ??
Az EGR-tha ledugózod tiszta levegőt kap a motor és aszívósor nem megy tele sáros trutyival.A képet ,a képfeltöltés.hu-n keresztül tudsz feltenni.A motordiaggal kezd utána meg ezeket nézd átVan katalizátorod,azt is nézd,mert mosz egy benzines kolléga is ilyen tulajdonságokkal küzd,hogy többlet fogyasztás.Mindent alaposan nézzetek át
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7811 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:01:53 »
Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leteheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 18:04:44 írta mahder
»
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7812 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:04:07 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:01:53
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ez a hőfok mellett-felett mi?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7813 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:05:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07
Ez a hőfok mellett-felett mi?
Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leterheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7814 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:06:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07
Ez a hőfok mellett-felett mi?
az automata váltó sebességi fokozatát rakja ki oda
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7815 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:07:03 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07
Ez a hőfok mellett-felett mi?
nem tudom, hogy ez normális-e, vagy a termosztát is kuka
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7816 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:07:09 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:05:54
Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leterheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.
termosztátok voltak cserélve??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7817 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:08:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 18:06:14
az automata váltó sebességi fokozatát rakja ki oda
igen, az 1-es az a sebességi fokozat, ha manuálban vagyok, akkor mutatja
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7818 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:08:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 18:07:09
termosztátok voltak cserélve??
még nálam nem... ezen agyaltam a napokban, hogy ez valszeg nem jó így...
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7819 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:12:16 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:08:59
még nálam nem... ezen agyaltam a napokban, hogy ez valszeg nem jó így...
van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7820 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:15:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 18:12:16
van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy
és ezek szerint neked már volt cserélve mind a két termosztát??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7821 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:16:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 18:12:16
van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy
nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7822 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:21:38 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:15:34
és ezek szerint neked már volt cserélve mind a két termosztát??
nekem nem is volt cserélve csak itt hallottam hogy volt aki cserélt és nem lett neki jó
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7823 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:22:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 18:16:09
nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...
de ha nem cserélem ki akkor elképzelhető hogy nyáron meg melege lesz és a venti fog menni egyfolytában?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7824 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:22:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 18:16:09
nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...
utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek???
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7825 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:25:38 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:22:12
utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek???
jah, 5-6 km után üzemmeleg volt nálam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7826 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:28:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 18:21:38
nekem nem is volt cserélve csak itt hallottam hogy volt aki cserélt és nem lett neki jó
Pl nekem,csere utrán uo szv@r bár mostanában közelit a függőhöz,de most meleg van.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7827 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:31:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.06 vasárnap, 18:28:39
Pl nekem,csere utrán uo szv@r bár mostanában közelit a függőhöz,de most meleg van.
milyet tettél bele??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7828 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 18:36:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 18:31:34
milyet tettél bele??
Gyárit a cromax-ból.Ja mindkettöből.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7829 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:00:59 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.06 vasárnap, 18:22:12
utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek???
Mind a kettőt cseréld egyszerre és nevegyél rűá mérget.Ha visszakeresel a régebbi írásokra ez nagyon kilett vesézve.nem mindenkinek lett utána jó.Viszont tegnap 10-12 fok volt Pécsen kikapcsoltam a fűtést és a városban már mejdnem középen volt.Nekem amióta itt a hideg első vonalnál nem megy feljebb.Majd a következő télen megpróbálom, de amíg megmozdul jó és fűt.De próbáld meg de mind kettőt cseréld.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7830 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:08:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07
Ez a hőfok mellett-felett mi?
Főleg az olajköri termosztát a felelős a visszahűlésért.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7831 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:12:13 »
Én is csak gyárit ajánlok, mert már 2 utángyártott nagy termosztátot dobtam ki belőle. Az egyik kb. 1500 km.-ert bírt ki, a másik újonnan is rossz volt, úgyhogy vettem bele gyárit, azóta -15 fokban is felmegy középre a mutató.
Azt meg ki lehet szűrni hogy az olajköri termosztát rossz-e!!!
Kicserélni meg nem dolog egyiket sem, itt nagyon jó leírás van róla.
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 19:00:59
Mind a kettőt cseréld egyszerre és nevegyél rűá mérget.Ha visszakeresel a régebbi írásokra ez nagyon kilett vesézve.nem mindenkinek lett utána jó.Viszont tegnap 10-12 fok volt Pécsen kikapcsoltam a fűtést és a városban már mejdnem középen volt.Nekem amióta itt a hideg első vonalnál nem megy feljebb.Majd a következő télen megpróbálom, de amíg megmozdul jó és fűt.De próbáld meg de mind kettőt cseréld.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7832 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:23:32 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.06 vasárnap, 19:12:13
Én is csak gyárit ajánlok, mert már 2 utángyártott nagy termosztátot dobtam ki belőle. Az egyik kb. 1500 km.-ert bírt ki, a másik újonnan is rossz volt, úgyhogy vettem bele gyárit, azóta -15 fokban is felmegy középre a mutató.
Azt meg ki lehet szűrni hogy az olajköri termosztát rossz-e!!!
Kicserélni meg nem dolog egyiket sem, itt nagyon jó leírás van róla.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7833 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:48:12 »
Mennyi lehet az élettartama a termosztátoknak?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7834 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 19:51:22 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.06 vasárnap, 19:48:12
Mennyi lehet az élettartama a termosztátoknak?
Látod valaki mmegveszi és már akkor nem jó,valakinek elmegy 5-6 évet.Nekem másik kocsim 18 éve alatt 3db-ot cseréltem mert nem nyitott ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7835 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 20:06:50 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 19:51:22
Látod valaki mmegveszi és már akkor nem jó,valakinek elmegy 5-6 évet.Nekem másik kocsim 18 éve alatt 3db-ot cseréltem mert nem nyitott ki.
Nekem 10 éves.Az olajköri tavaly halt meg.A másik még jó.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7836 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 22:43:46 »
ilyen a mi turbonk is??
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/garrett_turbo_mercedes_benz_e211_1438478519.html
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7837 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 22:45:18 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.06 vasárnap, 22:43:46
ilyen a mi turbonk is??
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/garrett_turbo_mercedes_benz_e211_1438478519.html
nem, nekünk egybe van a csonkkal. mit tervezel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7838 Dátum:
2011.02.06 vasárnap, 23:15:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.06 vasárnap, 22:45:18
nem, nekünk egybe van a csonkkal. mit tervezel??
semmit csak hasonlított így ránézésre...az elektronikájával meg minden...chip-ig én nem tervezek sokat...sajnos
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7839 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 11:48:43 »
Ez a következő:
0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.
azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07
Ez a hőfok mellett-felett mi?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7840 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 11:56:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.02.07 hétfő, 11:48:43
Ez a következő:
0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.
azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!
A man 1-re gondolt
, de a hópihe definíciója is tökéletes
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7841 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 16:35:18 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.06 vasárnap, 20:06:50
Nekem 10 éves.Az olajköri tavaly halt meg.A másik még jó.
Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7842 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 16:40:41 »
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.06 vasárnap, 11:40:36
Persze,hogy lehet diagnosztizálni.Vidd el egy motordiagnosztikára pld: Bosch diesel szervízbe vagy a Ford hoz.
Ott mérnek kompressziót-veszteséget-túrbónyomást stb.
Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...
akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7843 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 16:51:24 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:35:18
Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?
Szerintem ha rendesen felmelegszik, és utána nagyon könnyen visszahűl akkor az olajköri a rossz.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7844 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:17:34 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:40:41
Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...
akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
Tudom, hogy felesleges mondani, de próbálj nyugodt maradni. Jó lesz a géped, meglátod!
Mondeo specifikus emberre van szükséged. Pl. Vikre (auto Fort). Mikor lesz elérhető, tudja vki, hazajött már?
Mindenesetre az Agipnál nyugodtan tankolj továbbra is, a kút semmiről sem tehet.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7845 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:20:20 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:40:41
szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...
fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon
én a 2 termosztátcseréjével kezdeném
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7846 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:24:49 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:40:41
Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...
akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
Hát sok mindennel nem próbálkoztak a Fordnál.
Valóban bevált szakit kell keresni mint pld: Vik vagy Gergő./Lakhelytől függően/:
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7847 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 17:26:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.07 hétfő, 17:20:20
fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon
én a 2 termosztátcseréjével kezdeném
Nekem sz@r a termosztátom vagy is nem megy fel a viz hőfok mégis 5,5-6l körül eszik.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7848 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:27:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.07 hétfő, 17:20:20
fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon
én a 2 termosztátcseréjével kezdeném
Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.
Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7849 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:29:12 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.07 hétfő, 17:26:29
Nekem sz@r a termosztátom vagy is nem megy fel a viz hőfok mégis 5,5-6l körül eszik.
Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak:
1
...
150
151
152
153
154
155
156
[
157
]
158
159
160
161
162
163
164
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ