Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:04:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683772 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7950 Dátum: 2011.02.09 szerda, 17:33:16 »

rendelek ilyen csatlakozókat, csöveket beépítéshez, ha valakinek kell, akkor szóljon
Milyen csöveket? Nem rendelsz szilikonos csöveket is? Gondolkodtam egyen (nem a komplett szett), mert jó lenne az EGR elé..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7951 Dátum: 2011.02.09 szerda, 17:34:34 »

Milyen csöveket? Nem rendelsz szilikonos csöveket is? Gondolkodtam egyen (nem a komplett szett), mert jó lenne az EGR elé..
jah elírtam falbav

a csatlakozók kimaradtak

szóval olyan csöveket, csatlakozókat, mint amik a képen vannak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csiotibi
Vendég
« Új hozzászólás #7952 Dátum: 2011.02.09 szerda, 18:22:29 »

Hogy kell elinditani a gem tesztet az ajto erzekelo tesztelesere?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7953 Dátum: 2011.02.09 szerda, 18:43:14 »

na szóval rendelek olyan csatlakozókat, csöveket, mint ami itt a képeken van, ha kell valakinek, akkor az szóljon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg309791;topicseen#msg309791
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7954 Dátum: 2011.02.09 szerda, 18:47:06 »

na szóval rendelek olyan csatlakozókat, csöveket, mint ami itt a képeken van, ha kell valakinek, akkor az szóljon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg309791;topicseen#msg309791
Azok tök normál pneumatikus csatik!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7955 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:08:13 »

Azok tök normál pneumatikus csatik!
na ja, csak pl a környékünkön sehol sem lehet ilyet kapni Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7956 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:12:03 »

na ja, csak pl a környékünkön sehol sem lehet ilyet kapni Undecided
Ha rá ér utánna tudok nézni Egerben(mer ugye ott van a magyar pneumatika fészke) csak most állományban vagyok és még jövőhéten is ithon leszek.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7957 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:14:09 »

Ha rá ér utánna tudok nézni Egerben(mer ugye ott van a magyar pneumatika fészke) csak most állományban vagyok és még jövőhéten is ithon leszek.
elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7958 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:19:59 »

elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel worship
Ok!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7959 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:32:25 »

elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel worship
Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is! vigyor3
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7960 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:34:50 »

Ok!

Sima Festo csatinak néz ki.
http://www.festo.com/pnf/hu_hu/products/catalog
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7961 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:35:19 »

Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is! vigyor3
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
Na ti meg megvagytok ijedve(Mondjuk én csak Rexroth-ot tudnék) a bőség zavara!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7962 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:37:36 »

Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is! vigyor3
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
nekem kéne olyan, amivel ott az egr-be be van rögzítve nem tom mi a rendes neve vigyor3 5db

nyomásmérőre 1/4"-os csatlakozó, amivel fel tudom rá rögzíteni a csövet (mint amilyen a képen is van) 2db

közzé cső vagy 15 méter vigyor3

esetleg -1 - 3 bar nyomástartományú óra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7963 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:38:06 »

ehez én nem férek hozzá kéne     iView vagy mi a fene..
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7964 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:42:52 »

nekem kéne olyan, amivel ott az egr-be be van rögzítve nem tom mi a rendes neve vigyor3 5db

nyomásmérőre 1/4"-os csatlakozó, amivel fel tudom rá rögzíteni a csövet (mint amilyen a képen is van) 2db

közzé cső vagy 15 méter vigyor3

esetleg -1 - 3 bar nyomástartományú óra

órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.

10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db


folytassátok a listát!

bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 19:44:24 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7965 Dátum: 2011.02.09 szerda, 19:46:35 »

órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.

10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db


folytassátok a listát!

bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
Oda csatit én válalom ha 2 hét mulva még megfelel mert táppénzen vagyok csak akkor fogok dolgozni.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7966 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:00:59 »

ehez én nem férek hozzá kéne     iView vagy mi a fene..

Csak annyit akartam ezzel, hogy a Festo-nak van Mo.-i online boltja. De sztem jobb Alftól...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7967 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:02:24 »

Sziasztok!

Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek? Smiley
Köszönöm szépen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7968 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:03:34 »

Csak annyit akartam ezzel, hogy a Festo-nak van Mo.-i online boltja. De sztem jobb Alftól...  Grin
sőt van márkaboltja is  a bécsi úton.de valóban,nálam olcsóbb lesz! vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7969 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:06:58 »

Sziasztok!

Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek? Smiley
Köszönöm szépen
nem kell tőle félni, csak jól meg kell nézni vásárlás előtt

milyen évjáratút nézel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7970 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:07:21 »

sőt van márkaboltja is  a bécsi úton.de valóban,nálam olcsóbb lesz! vigyor3 Wink
mibe se kerülne felugranom a márkaboltjába hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7971 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:08:53 »

Sziasztok!

Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek? Smiley
Köszönöm szépen
Szerintem mindenki elfogulatlan volt mikor mondeot vett (én is), aztán utána már lehet mondani, hogy néhányan elfogultak lettünk. A főoldalon van egy vásárlási tanácsok cikk. Abban szépen össze van foglalva a lényeg. Amúgy meg alapszabály, hogy a kersekedőnek nem szabad semmit elhinni. Ha találsz valamit tedd be ide a linkjét és kivesézzük! Vagy akár el is megyünk megnézni! Mondjuk én Pécsen tudom vállalni ezt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7972 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:12:39 »

Sziasztok!

Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek? Smiley
Köszönöm szépen
dízelt is lehet venni jót,csak olyannal menj,aki ért hozzá,és inkább lebeszél róla-és nem rá-ha ratyi.mindig gyanakvónak kell lenni,és a km órában csak akkor higgy,ha te használtad előtte..... vigyor3 ne dőlj be ,4éves kocsiban nem 80e km van!!!!inkább közel a 200hoz!
használtban a benyás,és a dízel is lutri,talán a dízelre drágább alkatrészekre lehet számítani-de ez is relatív.
kevés km-re inkább a benyást javasolják többen,több használatra megéri a dízel

viszont többen alkalmazzák a piac által adott lehetőséget:
szemtelenül lekell alkudni,belekalkulálni a várható javítási költségeket,és akkor nem ér meglepi a csúcs cserekor,vagy a lendkeréknél..... Wink wave

én 5ik éve használom a használtan vett tdci mondimat,amire nem költöttem 100e ft nál többet,és csak a kötelező cserékre,meg az értéknövelő extrákra költöttem,meg az üzemanyagra.amivel kb 1 millát spóroltam azzal szemben,ha nem dizilt vettem volna!
de vannak rossz ellenpéldák is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7973 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:14:22 »

nem kell tőle félni, csak jól meg kell nézni vásárlás előtt

milyen évjáratút nézel??


2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot
Naplózva
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7974 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:15:20 »

Szerintem mindenki elfogulatlan volt mikor mondeot vett (én is), aztán utána már lehet mondani, hogy néhányan elfogultak lettünk. A főoldalon van egy vásárlási tanácsok cikk. Abban szépen össze van foglalva a lényeg. Amúgy meg alapszabály, hogy a kersekedőnek nem szabad semmit elhinni. Ha találsz valamit tedd be ide a linkjét és kivesézzük! Vagy akár el is megyünk megnézni! Mondjuk én Pécsen tudom vállalni ezt.

Köszönöm szépen. Pécsen éltem 2008-ig, azóta Pesten szóval a Pécs is jó. Ha találok valamit, ami tetszik beteszem ide
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7975 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:15:55 »

2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot
kockázatos lesz 5 éves kocsit 5éves hitelre venni,de ha nincs más lehetőséged....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7976 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:17:04 »

Sziasztok!

Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek? Smiley
Köszönöm szépen

Egy MK3-ért már csak akkor adnék 2 gurigát, ha magas felszereltségű lenne (Titanium, Titanium X, Ghia executive). Tetszetős autó, de mindíg tudom, hogy hova költsem rá a következő 20e Ft-ot...
Szóval, ha szeretsz az autóddal foglalkozni, akkor jó, meg meg is éri. Ha szervízbe hordod, akkor elkezd kellemetlenül drága lenni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7977 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:18:02 »

kockázatos lesz 5 éves kocsit 5éves hitelre venni,de ha nincs más lehetőséged....... Roll Eyes

Igen kockázatos sajnos
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7978 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:31:13 »

Egy MK3-ért már csak akkor adnék 2 gurigát, ha magas felszereltségű lenne (Titanium, Titanium X, Ghia executive). Tetszetős autó, de mindíg tudom, hogy hova költsem rá a következő 20e Ft-ot...
Szóval, ha szeretsz az autóddal foglalkozni, akkor jó, meg meg is éri. Ha szervízbe hordod, akkor elkezd kellemetlenül drága lenni.
én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7979 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:41:15 »

én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....

Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7980 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:53:18 »

Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt

Lehet a TDCi-sek ezért megköveznek, de a TDDi megbízhatóbb. Ott sokkal kisebbek az anyagterhelések, szóval tovább bírja a motor.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #7981 Dátum: 2011.02.09 szerda, 20:59:32 »

én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....

Egy használt DI+ 1 millióból nagyon jót ki lehet hozni. Motorikusan teljesen rendberakni,egy chip is talán belefér,meg a külsőt belsőt fel lehetne dobni,plusz 1-2 extrát beleszerelni,ha nincs még benne Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #7982 Dátum: 2011.02.09 szerda, 21:04:40 »

én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....

Szerintem a kocsi vásárlásánál tudsz keményen alkudni, mert van miből. A Mo.-i helyzet most igazán ennek kedvez, mert senkinek sincs pénze kocsit venni, ergo lent vannak az árak. De ha alkatrészt akarok venni, na azt aztán meg tudom számolni egy kezemen, hogy honnan lehet venni egyáltalán a Fordhoz, és ott az árképzés mögött az áll, hogy "a csóka úgy is megveszi, mert egyébként nem tudja máshol beszerezni, és addig rossz az autója".
Szóval, mikor bemész egy autósboltba, akkor már tudják, hogy neked úgy kell valami a kocsidhoz, hogy nagyon. Na innen próbálj meg lealkudni valamit. Menni is fog, 30e Ft-ból kb. egy ezrest... Szép dolog, jó dolog, de hogy nem gazdagodsz meg rajta, az is tuti.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7983 Dátum: 2011.02.09 szerda, 21:18:28 »

Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt
HA most vennék és lenne rá 2 misi m akkor találsz olyat ami felszereltségben kinyalja a segged.Én csak magán embertől venném meg mint tettem is.Érdeklődj a javítási számlákról vannak-e mivolt eddig benne cserélve.???Ha nagyon beleszerettél a mondiba akkor mint én minnél több rosszat kezdtek el mondani annál jobban kellett mert a másik kocsikról is mondtak rosszak.Én nembántam pedig nekem is akadt vele gondom de letudtam.Akkor is Mondeo kell.Nagyon szeretem.Úgy hogy hajrá és vágj bele minnél előbb.De előbb ahogy TZS írta amit kinézel tedd fel ide és utána menj bele bármibe mielőtt véleményeztük.Sokszerencsét hozzá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mastersigma
Vendég
« Új hozzászólás #7984 Dátum: 2011.02.09 szerda, 21:23:55 »

HA most vennék és lenne rá 2 misi m akkor találsz olyat ami felszereltségben kinyalja a ***ed.Én csak magán embertől venném meg mint tettem is.Érdeklődj a javítási számlákról vannak-e mivolt eddig benne cserélve.???Ha nagyon beleszerettél a mondiba akkor mint én minnél több rosszat kezdtek el mondani annál jobban kellett mert a másik kocsikról is mondtak rosszak.Én nembántam pedig nekem is akadt vele gondom de letudtam.Akkor is Mondeo kell.Nagyon szeretem.Úgy hogy hajrá és vágj bele minnél előbb.De előbb ahogy TZS írta amit kinézel tedd fel ide és utána menj bele bármibe mielőtt véleményeztük.Sokszerencsét hozzá.

Igen, én is így gondolkodom, mert azért az érzelmek visznek rendesen, meg rohadtul tetszik a forma, meg a belseje...
Köszönöm mindenkinek a segítséget
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #7985 Dátum: 2011.02.09 szerda, 21:44:22 »

Ezt akár hogy is számolom 5l-es fogyasztás!  wow1
Vegyesben ez baromi jó, szinte hihetetlen!

Biztos, hogy nem Pest-i araszolásokkal van tele a használata. Volt benne 2x Montenegró, vioszont azért
helyben a városban is futkosunk vele, persze nem napi szinten, anyós falu, anyu falun, Győr, Pozsony,
2X Pest. Persze 2 év alatt. / naggyából /
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7986 Dátum: 2011.02.09 szerda, 23:44:20 »

2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot

üdv.én kb 2 honapja vettem egy 2006/7 havi mk3ast.tdci 131 paci.garantált 146000 volt benne. 2.1 milla volt.az biztos hogy nézes át egy hozzáértövel.lehet jo vételt is csinálni de én is találkoztam olyan mondival amit 117ezerrel és 300 ezer felett volt benne.pedig csak 5 éves volt.hallgass alf-ra.okos dolgokat lehet töle tanulni.
üdv.
Naplózva
K.Banderas
Vendég
« Új hozzászólás #7987 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 00:12:31 »

Sziasztok!
Lesz v.mi baja a verdámnak(2002-es,130le-s tdci)ha lekötöm az erg-t?
Néha bevillan a hibajelzö,menete közben,de leállitás után ismét jó... ezt a tippet adták,valamint egy szivósor tisztitást...(csúcsot is,de arra még nem merek gondolni)...tényleg,tudja valaki mennyiért dobálnak 4 új csúcsot?ha ki van cserélve akkor az elektronikával is kell csinálni v.mit?
Üdv:Banderas
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7988 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 00:44:06 »

üdv. mindenki.
egy kérdés.azt tapasztalom néha hogy ha reggeli elindulás után közvetlenül elindulok(persze kis gáz alacsony fordulat) kis kopogást hallok.olyan tak-tak-tak-tak.de ha beinditás után várok 1-2 percet,és utána indulok el akkor nem jön elö a hang.mi lehet ez a  kopogás?de ha több órát áll az auto nap közbe és utána inditok és indulok akkor is néha elöjön.de mint mondtam ha beinditás után várok pár percet akkor szépen elkezd gurulni a kuplung felengedése után.mi lehet ez?porlaszto?nem olyan rezonálo hang hanem kopogás.3-4.
köszi a segitséget.
üdv.
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #7989 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 07:54:19 »

40K km eleg sok egy uzemanyagszuronek, cserelj azt is!

Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7990 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 08:18:53 »

Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv
Igen 6 liter. Pont maxnál lesz az olaj nívó pálcán.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7991 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 08:39:50 »

üdv. mindenki.
egy kérdés.azt tapasztalom néha hogy ha reggeli elindulás után közvetlenül elindulok(persze kis gáz alacsony fordulat) kis kopogást hallok.olyan tak-tak-tak-tak.de ha beinditás után várok 1-2 percet,és utána indulok el akkor nem jön elö a hang.mi lehet ez a  kopogás?de ha több órát áll az auto nap közbe és utána inditok és indulok akkor is néha elöjön.de mint mondtam ha beinditás után várok pár percet akkor szépen elkezd gurulni a kuplung felengedése után.mi lehet ez?porlaszto?nem olyan rezonálo hang hanem kopogás.3-4.
köszi a segitséget.
üdv.
hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #7992 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 09:32:51 »

Hasonlót hallok.
Ahhoz képest, hogy kikímélt a kocsi, 110ezernél eljutott a kelepelésig. Se füst, se kontroll lámpa, csak kelepel szépen csendesen. Hidegen ijesztőn, melegen alig hallhatóan.
Vajon menniyt bír ki így? Van teszt, ami megmutatja, hogy melyik csinálja?
Arra gondoltam, hogy rém kisipari módon leakasztom az injektorról a villanyt és ha nem kelepel, akkor az a beteg...

hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
waver
Vendég
« Új hozzászólás #7993 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:04:05 »

hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.

az király...nekem csak közvetlen elinduláskor csinálja de csak mikor felengedem a kuplungot.de ha várok pár percet és ugy indulok el akkor semmi.az alapjárata szép amugy semmi ingadozás.föleg melegen,akkor nagyon szép és csendes.menet közben viszont semmi hangja.csak elinduláskor érzékelem,és csak közvetlen beinditás után ha egyböl el is indulok.ha várok pár percet akkor semmi.azt mondjátok hogy  porlaszto lesz?
üdv.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #7994 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:10:23 »

Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy pusztán csak a hideg motor miatt haljátok a kopogósabb égést?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7995 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:15:38 »

Hasonlót hallok.
Ahhoz képest, hogy kikímélt a kocsi, 110ezernél eljutott a kelepelésig. Se füst, se kontroll lámpa, csak kelepel szépen csendesen. Hidegen ijesztőn, melegen alig hallhatóan.
Vajon menniyt bír ki így? Van teszt, ami megmutatja, hogy melyik csinálja?
Arra gondoltam, hogy rém kisipari módon leakasztom az injektorról a villanyt és ha nem kelepel, akkor az a beteg...

Ha már melegen is idegesítővé válik a kopogás, teszteljed le egy komolyabb emelkedőn.. gyorsulj kemény padlógázzal, 3000 rpm fölé pörgessed.. ha vészüzembe kerül, akkor már keresgélhetsz új pcs-t..
Az az általad emlegetett kisipari megoldás helyett inkább poharaztasd meg. Az még nem egy olyan nagy összeg szervizben, hogy sajnálná rá a pénzt az ember.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7996 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:17:18 »

az király...nekem csak közvetlen elinduláskor csinálja de csak mikor felengedem a kuplungot.de ha várok pár percet és ugy indulok el akkor semmi.az alapjárata szép amugy semmi ingadozás.föleg melegen,akkor nagyon szép és csendes.menet közben viszont semmi hangja.csak elinduláskor érzékelem,és csak közvetlen beinditás után ha egyböl el is indulok.ha várok pár percet akkor semmi.azt mondjátok hogy  porlaszto lesz?
üdv.
ha valóban kopogást hallasz, akkor szerintem neked még van benne 5-10e km a cseréig.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7997 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:20:44 »

ha valóban kopogást hallasz, akkor szerintem neked még van benne 5-10e km a cseréig.
enyém is kerepel néha így finoman, de szerintem attól lehet amit TZS mond, mert rendszeresen kikormolom M6-on az alagutak után azon az emelkedőn és ott bőven pörög 4-ben 140-el és még nem villogott az izzítójel  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


waver
Vendég
« Új hozzászólás #7998 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:23:24 »

Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy pusztán csak a hideg motor miatt haljátok a kopogósabb égést?


üdv.nem okoskodsz.  worship adok a véleményedre.nálam még lehetséges hogy a hideg kopogást hallom most hogy visszagondolok,mert mikor nap közbe plusz 10 fokok vannak akkor nem nagyon emléxek hogy hallanám.max mikor megint közvetlen inditás után már indulok is.de ha nap közbe is  várok pár percet,akkor nem kopog.amugy ha elkezdene kopogni tovább akkor az valszeg porlaszto lesz ugye?olyankor mennyi ideje van még hátra?
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #7999 Dátum: 2011.02.10 csütörtök, 10:33:47 »

enyém is kerepel néha így finoman, de szerintem attól lehet amit TZS mond, mert rendszeresen kikormolom M6-on az alagutak után azon az emelkedőn és ott bőven pörög 4-ben 140-el és még nem villogott az izzítójel  eplus2 eplus2
mennyit pörög 140-el négyesben?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 166 167 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.