Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:06:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683797 alkalommal)
0 Felhasználó és 47 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7950 Dátum:
2011.02.09 szerda, 17:33:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 17:14:29
rendelek ilyen csatlakozókat, csöveket beépítéshez, ha valakinek kell, akkor szóljon
Milyen csöveket? Nem rendelsz szilikonos csöveket is? Gondolkodtam egyen (nem a komplett szett), mert jó lenne az EGR elé..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7951 Dátum:
2011.02.09 szerda, 17:34:34 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.09 szerda, 17:33:16
Milyen csöveket? Nem rendelsz szilikonos csöveket is? Gondolkodtam egyen (nem a komplett szett), mert jó lenne az EGR elé..
jah elírtam
a csatlakozók kimaradtak
szóval olyan csöveket, csatlakozókat, mint amik a képen vannak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
csiotibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7952 Dátum:
2011.02.09 szerda, 18:22:29 »
Hogy kell elinditani a gem tesztet az ajto erzekelo tesztelesere?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7953 Dátum:
2011.02.09 szerda, 18:43:14 »
na szóval rendelek olyan csatlakozókat, csöveket, mint ami itt a képeken van, ha kell valakinek, akkor az szóljon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg309791;topicseen#msg309791
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7954 Dátum:
2011.02.09 szerda, 18:47:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 18:43:14
na szóval rendelek olyan csatlakozókat, csöveket, mint ami itt a képeken van, ha kell valakinek, akkor az szóljon:
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg309791;topicseen#msg309791
Azok tök normál pneumatikus csatik!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7955 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:08:13 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.09 szerda, 18:47:06
Azok tök normál pneumatikus csatik!
na ja, csak pl a környékünkön sehol sem lehet ilyet kapni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7956 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:12:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 19:08:13
na ja, csak pl a környékünkön sehol sem lehet ilyet kapni
Ha rá ér utánna tudok nézni Egerben(mer ugye ott van a magyar pneumatika fészke) csak most állományban vagyok és még jövőhéten is ithon leszek.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7957 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:14:09 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.09 szerda, 19:12:03
Ha rá ér utánna tudok nézni Egerben(mer ugye ott van a magyar pneumatika fészke) csak most állományban vagyok és még jövőhéten is ithon leszek.
elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7958 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:19:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 19:14:09
elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel
Ok!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7959 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:32:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 19:14:09
elvileg találtam egy srácot vaterán, akinek van, ha őtőle nem jön össze, akkor élnék a lehetőséggel
Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is!
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7960 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:34:50 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.09 szerda, 19:19:59
Ok!
Sima Festo csatinak néz ki.
http://www.festo.com/pnf/hu_hu/products/catalog
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7961 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:35:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 19:32:25
Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is!
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
Na ti meg megvagytok ijedve(Mondjuk én csak Rexroth-ot tudnék) a bőség zavara!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7962 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:37:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 19:32:25
Gyerekek!Mennyi kell?
Festo-Rexroth-Rectus-SMC jó lesz?10es méretben bármennyit tudok csővel együtt is!
Hozzatok össze 1 listát,és akkor csokorba lehet gyűjteni!
nekem kéne olyan, amivel ott az egr-be be van rögzítve nem tom mi a rendes neve
5db
nyomásmérőre 1/4"-os csatlakozó, amivel fel tudom rá rögzíteni a csövet (mint amilyen a képen is van) 2db
közzé cső vagy 15 méter
esetleg -1 - 3 bar nyomástartományú óra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7963 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:38:06 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.09 szerda, 19:34:50
Sima Festo csatinak néz ki.
http://www.festo.com/pnf/hu_hu/products/catalog
ehez én nem férek hozzá kéne iView vagy mi a fene..
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7964 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:42:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 19:37:36
nekem kéne olyan, amivel ott az egr-be be van rögzítve nem tom mi a rendes neve
5db
nyomásmérőre 1/4"-os csatlakozó, amivel fel tudom rá rögzíteni a csövet (mint amilyen a képen is van) 2db
közzé cső vagy 15 méter
esetleg -1 - 3 bar nyomástartományú óra
órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.
10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db
folytassátok a listát!
bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.09 szerda, 19:44:24 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7965 Dátum:
2011.02.09 szerda, 19:46:35 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 19:42:52
órákat és oda a csatit majd rendelünk a festo-nál,azt nem tudok prezentálni.
10es cső 15fm
festo tömlővéges gyorscsatlakozó 1/4"os külső menettel 5db
folytassátok a listát!
bár,majd holnapra utánanézek a belsőmenetes gyorcsativégnek is.....
Oda csatit én válalom ha 2 hét mulva még megfelel mert táppénzen vagyok csak akkor fogok dolgozni.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7966 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:00:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 19:38:06
ehez én nem férek hozzá kéne iView vagy mi a fene..
Csak annyit akartam ezzel, hogy a Festo-nak van Mo.-i online boltja. De sztem jobb Alftól...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7967 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:02:24 »
Sziasztok!
Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek?
Köszönöm szépen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7968 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:03:34 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.09 szerda, 20:00:59
Csak annyit akartam ezzel, hogy a Festo-nak van Mo.-i online boltja. De sztem jobb Alftól...
sőt van márkaboltja is a bécsi úton.de valóban,nálam olcsóbb lesz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7969 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:06:58 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:02:24
Sziasztok!
Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek?
Köszönöm szépen
nem kell tőle félni, csak jól meg kell nézni vásárlás előtt
milyen évjáratút nézel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7970 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:07:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 20:03:34
sőt van márkaboltja is a bécsi úton.de valóban,nálam olcsóbb lesz!
mibe se kerülne felugranom a márkaboltjába
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7971 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:08:53 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:02:24
Sziasztok!
Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek?
Köszönöm szépen
Szerintem mindenki elfogulatlan volt mikor mondeot vett (én is), aztán utána már lehet mondani, hogy néhányan elfogultak lettünk. A főoldalon van egy vásárlási tanácsok cikk. Abban szépen össze van foglalva a lényeg. Amúgy meg alapszabály, hogy a kersekedőnek nem szabad semmit elhinni. Ha találsz valamit tedd be ide a linkjét és kivesézzük! Vagy akár el is megyünk megnézni! Mondjuk én Pécsen tudom vállalni ezt.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7972 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:12:39 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:02:24
Sziasztok!
Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek?
Köszönöm szépen
dízelt is lehet venni jót,csak olyannal menj,aki ért hozzá,és inkább lebeszél róla-és nem rá-ha ratyi.mindig gyanakvónak kell lenni,és a km órában csak akkor higgy,ha te használtad előtte.....
ne dőlj be ,4éves kocsiban nem 80e km van!!!!inkább közel a 200hoz!
használtban a benyás,és a dízel is lutri,talán a dízelre drágább alkatrészekre lehet számítani-de ez is relatív.
kevés km-re inkább a benyást javasolják többen,több használatra megéri a dízel
viszont többen alkalmazzák a piac által adott lehetőséget:
szemtelenül lekell alkudni,belekalkulálni a várható javítási költségeket,és akkor nem ér meglepi a csúcs cserekor,vagy a lendkeréknél.....
én 5ik éve használom a használtan vett tdci mondimat,amire nem költöttem 100e ft nál többet,és csak a kötelező cserékre,meg az értéknövelő extrákra költöttem,meg az üzemanyagra.amivel kb 1 millát spóroltam azzal szemben,ha nem dizilt vettem volna!
de vannak rossz ellenpéldák is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7973 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:14:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 20:06:58
nem kell tőle félni, csak jól meg kell nézni vásárlás előtt
milyen évjáratút nézel??
2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot
Naplózva
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7974 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:15:20 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.09 szerda, 20:08:53
Szerintem mindenki elfogulatlan volt mikor mondeot vett (én is), aztán utána már lehet mondani, hogy néhányan elfogultak lettünk. A főoldalon van egy vásárlási tanácsok cikk. Abban szépen össze van foglalva a lényeg. Amúgy meg alapszabály, hogy a kersekedőnek nem szabad semmit elhinni. Ha találsz valamit tedd be ide a linkjét és kivesézzük! Vagy akár el is megyünk megnézni! Mondjuk én Pécsen tudom vállalni ezt.
Köszönöm szépen. Pécsen éltem 2008-ig, azóta Pesten szóval a Pécs is jó. Ha találok valamit, ami tetszik beteszem ide
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7975 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:15:55 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:14:22
2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot
kockázatos lesz 5 éves kocsit 5éves hitelre venni,de ha nincs más lehetőséged.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7976 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:17:04 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:02:24
Sziasztok!
Rengeteget olvasgatom itt a fórumot, mert autó vásárlás előtt állok és régi nagy szerelmem a mondeo mk3. A fogyasztás miatt kizárólag a 2.0 TDCI motor jönne számításba, de nagyon sok rosszat olvasok róla és ez egy kicsit elbizonytalanított. Tényleg ennyire öngyilkosság mondeo-t venni dieselben? Látom, hogy ti azért ismeritek az autótokat és értetek is hozzá, viszont én még nem ismerem ezt a típust. 2M-ig szeretnék kocsit venni, lehetőleg diesel-t. A kérdésem lényegében annyi lenne, hogy mit mondanátok, ha elfogulatlanok lennétek?
Köszönöm szépen
Egy MK3-ért már csak akkor adnék 2 gurigát, ha magas felszereltségű lenne (Titanium, Titanium X, Ghia executive). Tetszetős autó, de mindíg tudom, hogy hova költsem rá a következő 20e Ft-ot...
Szóval, ha szeretsz az autóddal foglalkozni, akkor jó, meg meg is éri. Ha szervízbe hordod, akkor elkezd kellemetlenül drága lenni.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7977 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:18:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.09 szerda, 20:15:55
kockázatos lesz 5 éves kocsit 5éves hitelre venni,de ha nincs más lehetőséged.......
Igen kockázatos sajnos
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7978 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:31:13 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.09 szerda, 20:17:04
Egy MK3-ért már csak akkor adnék 2 gurigát, ha magas felszereltségű lenne (Titanium, Titanium X, Ghia executive). Tetszetős autó, de mindíg tudom, hogy hova költsem rá a következő 20e Ft-ot...
Szóval, ha szeretsz az autóddal foglalkozni, akkor jó, meg meg is éri. Ha szervízbe hordod, akkor elkezd kellemetlenül drága lenni.
én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7979 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:41:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 20:31:13
én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....
Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7980 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:53:18 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:41:15
Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt
Lehet a TDCi-sek ezért megköveznek, de a TDDi megbízhatóbb. Ott sokkal kisebbek az anyagterhelések, szóval tovább bírja a motor.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7981 Dátum:
2011.02.09 szerda, 20:59:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 20:31:13
én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....
Egy használt DI+ 1 millióból nagyon jót ki lehet hozni. Motorikusan teljesen rendberakni,egy chip is talán belefér,meg a külsőt belsőt fel lehetne dobni,plusz 1-2 extrát beleszerelni,ha nincs még benne
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7982 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:04:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.09 szerda, 20:31:13
én meg megvenném a legolcsóbb DI-t és teljesen rendberaknám....
Szerintem a kocsi vásárlásánál tudsz keményen alkudni, mert van miből. A Mo.-i helyzet most igazán ennek kedvez, mert senkinek sincs pénze kocsit venni, ergo lent vannak az árak. De ha alkatrészt akarok venni, na azt aztán meg tudom számolni egy kezemen, hogy honnan lehet venni
egyáltalán
a Fordhoz, és ott az árképzés mögött az áll, hogy "a csóka úgy is megveszi, mert egyébként nem tudja máshol beszerezni, és addig rossz az autója".
Szóval, mikor bemész egy autósboltba, akkor már tudják, hogy neked úgy kell valami a kocsidhoz, hogy nagyon. Na innen próbálj meg lealkudni valamit. Menni is fog, 30e Ft-ból kb. egy ezrest... Szép dolog, jó dolog, de hogy nem gazdagodsz meg rajta, az is tuti.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7983 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:18:28 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:41:15
Megbízhatóbbak a DI-k? Érdemes inkább 1M körül megvenni. Mennyit kellene rákölteni cikra? Persze tudom, hogy hülye kérdés, csak gondolom ott már keményebb költségek léphetnek fel a kora miatt
HA most vennék és lenne rá 2 misi m akkor találsz olyat ami felszereltségben kinyalja a segged.Én csak magán embertől venném meg mint tettem is.Érdeklődj a javítási számlákról vannak-e mivolt eddig benne cserélve.???Ha nagyon beleszerettél a mondiba akkor mint én minnél több rosszat kezdtek el mondani annál jobban kellett mert a másik kocsikról is mondtak rosszak.Én nembántam pedig nekem is akadt vele gondom de letudtam.Akkor is Mondeo kell.Nagyon szeretem.Úgy hogy hajrá és vágj bele minnél előbb.De előbb ahogy TZS írta amit kinézel tedd fel ide és utána menj bele bármibe mielőtt véleményeztük.Sokszerencsét hozzá.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mastersigma
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7984 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:23:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.09 szerda, 21:18:28
HA most vennék és lenne rá 2 misi m akkor találsz olyat ami felszereltségben kinyalja a ***ed.Én csak magán embertől venném meg mint tettem is.Érdeklődj a javítási számlákról vannak-e mivolt eddig benne cserélve.???Ha nagyon beleszerettél a mondiba akkor mint én minnél több rosszat kezdtek el mondani annál jobban kellett mert a másik kocsikról is mondtak rosszak.Én nembántam pedig nekem is akadt vele gondom de letudtam.Akkor is Mondeo kell.Nagyon szeretem.Úgy hogy hajrá és vágj bele minnél előbb.De előbb ahogy TZS írta amit kinézel tedd fel ide és utána menj bele bármibe mielőtt véleményeztük.Sokszerencsét hozzá.
Igen, én is így gondolkodom, mert azért az érzelmek visznek rendesen, meg rohadtul tetszik a forma, meg a belseje...
Köszönöm mindenkinek a segítséget
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7985 Dátum:
2011.02.09 szerda, 21:44:22 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.09 szerda, 12:02:31
Ezt akár hogy is számolom 5l-es fogyasztás!
Vegyesben ez baromi jó, szinte hihetetlen!
Biztos, hogy nem Pest-i araszolásokkal van tele a használata. Volt benne 2x Montenegró, vioszont azért
helyben a városban is futkosunk vele, persze nem napi szinten, anyós falu, anyu falun, Győr, Pozsony,
2X Pest. Persze 2 év alatt. / naggyából /
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7986 Dátum:
2011.02.09 szerda, 23:44:20 »
Idézetet írta: Mastersigma - 2011.02.09 szerda, 20:14:22
2005-2006-ra gondoltam, és 5-6 éves hitelre, szóval jól meg szeretném fontolni a dolgot
üdv.én kb 2 honapja vettem egy 2006/7 havi mk3ast.tdci 131 paci.garantált 146000 volt benne. 2.1 milla volt.az biztos hogy nézes át egy hozzáértövel.lehet jo vételt is csinálni de én is találkoztam olyan mondival amit 117ezerrel és 300 ezer felett volt benne.pedig csak 5 éves volt.hallgass alf-ra.okos dolgokat lehet töle tanulni.
üdv.
Naplózva
K.Banderas
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7987 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 00:12:31 »
Sziasztok!
Lesz v.mi baja a verdámnak(2002-es,130le-s tdci)ha lekötöm az erg-t?
Néha bevillan a hibajelzö,menete közben,de leállitás után ismét jó... ezt a tippet adták,valamint egy szivósor tisztitást...(csúcsot is,de arra még nem merek gondolni)...tényleg,tudja valaki mennyiért dobálnak 4 új csúcsot?ha ki van cserélve akkor az elektronikával is kell csinálni v.mit?
Üdv:Banderas
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7988 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 00:44:06 »
üdv. mindenki.
egy kérdés.azt tapasztalom néha hogy ha reggeli elindulás után közvetlenül elindulok(persze kis gáz alacsony fordulat) kis kopogást hallok.olyan tak-tak-tak-tak.de ha beinditás után várok 1-2 percet,és utána indulok el akkor nem jön elö a hang.mi lehet ez a kopogás?de ha több órát áll az auto nap közbe és utána inditok és indulok akkor is néha elöjön.de mint mondtam ha beinditás után várok pár percet akkor szépen elkezd gurulni a kuplung felengedése után.mi lehet ez?porlaszto?nem olyan rezonálo hang hanem kopogás.3-4.
köszi a segitséget.
üdv.
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7989 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 07:54:19 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.09 szerda, 09:22:58
40K km eleg sok egy uzemanyagszuronek, cserelj azt is!
Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7990 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 08:18:53 »
Idézetet írta: Dave - 2011.02.10 csütörtök, 07:54:19
Ok akkor az uzemanyagszőrő is cserés lesz.Olajban /eddig cromaxnál vettem/maradhat a Ford Formula F 5w30 vagy inkább valami más?
jól tudom h 6 liter kell bele?
üdv
Igen 6 liter. Pont maxnál lesz az olaj nívó pálcán.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7991 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 08:39:50 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 00:44:06
üdv. mindenki.
egy kérdés.azt tapasztalom néha hogy ha reggeli elindulás után közvetlenül elindulok(persze kis gáz alacsony fordulat) kis kopogást hallok.olyan tak-tak-tak-tak.de ha beinditás után várok 1-2 percet,és utána indulok el akkor nem jön elö a hang.mi lehet ez a kopogás?de ha több órát áll az auto nap közbe és utána inditok és indulok akkor is néha elöjön.de mint mondtam ha beinditás után várok pár percet akkor szépen elkezd gurulni a kuplung felengedése után.mi lehet ez?porlaszto?nem olyan rezonálo hang hanem kopogás.3-4.
köszi a segitséget.
üdv.
hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7992 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 09:32:51 »
Hasonlót hallok.
Ahhoz képest, hogy kikímélt a kocsi, 110ezernél eljutott a kelepelésig. Se füst, se kontroll lámpa, csak kelepel szépen csendesen. Hidegen ijesztőn, melegen alig hallhatóan.
Vajon menniyt bír ki így? Van teszt, ami megmutatja, hogy melyik csinálja?
Arra gondoltam, hogy rém kisipari módon leakasztom az injektorról a villanyt és ha nem kelepel, akkor az a beteg...
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 08:39:50
hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7993 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:04:05 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 08:39:50
hali.. a tak-tak maga a kopogás , nekem pcs csere lett belőle. bár nálam folyamatossá vált idővel, ha mentem tempomattal 100-at, akkor is hallottam enyhén.
az király...nekem csak közvetlen elinduláskor csinálja de csak mikor felengedem a kuplungot.de ha várok pár percet és ugy indulok el akkor semmi.az alapjárata szép amugy semmi ingadozás.föleg melegen,akkor nagyon szép és csendes.menet közben viszont semmi hangja.csak elinduláskor érzékelem,és csak közvetlen beinditás után ha egyböl el is indulok.ha várok pár percet akkor semmi.azt mondjátok hogy porlaszto lesz?
üdv.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7994 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:10:23 »
Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy pusztán csak a hideg motor miatt haljátok a kopogósabb égést?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7995 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:15:38 »
Idézetet írta: Trendi - 2011.02.10 csütörtök, 09:32:51
Hasonlót hallok.
Ahhoz képest, hogy kikímélt a kocsi, 110ezernél eljutott a kelepelésig. Se füst, se kontroll lámpa, csak kelepel szépen csendesen. Hidegen ijesztőn, melegen alig hallhatóan.
Vajon menniyt bír ki így? Van teszt, ami megmutatja, hogy melyik csinálja?
Arra gondoltam, hogy rém kisipari módon leakasztom az injektorról a villanyt és ha nem kelepel, akkor az a beteg...
Ha már melegen is idegesítővé válik a kopogás, teszteljed le egy komolyabb emelkedőn.. gyorsulj kemény padlógázzal, 3000 rpm fölé pörgessed.. ha vészüzembe kerül, akkor már keresgélhetsz új pcs-t..
Az az általad emlegetett kisipari megoldás helyett inkább poharaztasd meg. Az még nem egy olyan nagy összeg szervizben, hogy sajnálná rá a pénzt az ember.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7996 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:17:18 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.10 csütörtök, 10:04:05
az király...nekem csak közvetlen elinduláskor csinálja de csak mikor felengedem a kuplungot.de ha várok pár percet és ugy indulok el akkor semmi.az alapjárata szép amugy semmi ingadozás.föleg melegen,akkor nagyon szép és csendes.menet közben viszont semmi hangja.csak elinduláskor érzékelem,és csak közvetlen beinditás után ha egyböl el is indulok.ha várok pár percet akkor semmi.azt mondjátok hogy porlaszto lesz?
üdv.
ha valóban kopogást hallasz, akkor szerintem neked még van benne 5-10e km a cseréig.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7997 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:20:44 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.10 csütörtök, 10:17:18
ha valóban kopogást hallasz, akkor szerintem neked még van benne 5-10e km a cseréig.
enyém is kerepel néha így finoman, de szerintem attól lehet amit TZS mond, mert rendszeresen kikormolom M6-on az alagutak után azon az emelkedőn és ott bőven pörög 4-ben 140-el és még nem villogott az izzítójel
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7998 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:23:24 »
Idézetet írta: TZS - 2011.02.10 csütörtök, 10:10:23
Nem akarok okoskodni, de nem lehet, hogy pusztán csak a hideg motor miatt haljátok a kopogósabb égést?
üdv.nem okoskodsz.
adok a véleményedre.nálam még lehetséges hogy a hideg kopogást hallom most hogy visszagondolok,mert mikor nap közbe plusz 10 fokok vannak akkor nem nagyon emléxek hogy hallanám.max mikor megint közvetlen inditás után már indulok is.de ha nap közbe is várok pár percet,akkor nem kopog.amugy ha elkezdene kopogni tovább akkor az valszeg porlaszto lesz ugye?olyankor mennyi ideje van még hátra?
üdv.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7999 Dátum:
2011.02.10 csütörtök, 10:33:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.10 csütörtök, 10:20:44
enyém is kerepel néha így finoman, de szerintem attól lehet amit TZS mond, mert rendszeresen kikormolom M6-on az alagutak után azon az emelkedőn és ott bőven pörög 4-ben 140-el és még nem villogott az izzítójel
mennyit pörög 140-el négyesben?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
153
154
155
156
157
158
159
[
160
]
161
162
163
164
165
166
167
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ