Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:56:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684115 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Emunem
Vendég
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2011.02.11 péntek, 14:30:19 »

A kolegám levette az odijáról elvitte megnézték neki és azt mondták nincs semmi baja a turbónak.Mindezt 0FT-ért.Ő azt mondta szerinte korrektek voltak

Köszönöm szépen a választ! Így már bátrabb az ember fia.  Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2011.02.11 péntek, 16:04:01 »

Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is falbav. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen  kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.

Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...  wow1 olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
Nem csúszhat sosem ha felengeded a kuplungot. Ha igen, az azt jelenti, hogy nem bírja el a nyomatékot, amit nem tartok valószínűnek. Én úgy tudom, hogy nincs rajta állítási lehetőség. LEhet a kinyomót nem jól rakták be.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2011.02.11 péntek, 16:34:52 »

Ha mostanában volt szerelgetve, esetleg levegő is maradhatott a rendszerben! Ha kopott lenne akkor már 1-2-3-ban nem is gyorsulna padlógáznál, csak felpörögne a motor, ha már 6.-ban is csúszik

Nem csúszhat sosem ha felengeded a kuplungot. Ha igen, az azt jelenti, hogy nem bírja el a nyomatékot, amit nem tartok valószínűnek. Én úgy tudom, hogy nincs rajta állítási lehetőség. LEhet a kinyomót nem jól rakták be.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2011.02.11 péntek, 18:22:54 »

Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo vis***akás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban wow1. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod  :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv

Robi


Kösz, hogy megírtad  worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2011.02.11 péntek, 19:10:03 »

Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo vis***akás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban wow1. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod  :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv

Robi

hát nem volt olcsó a hibajavítás..... Embarrassed
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos! eljen
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót! worship Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2011.02.11 péntek, 19:13:39 »

Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is falbav. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen  kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.

Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...  wow1 olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
Ha csúszik a kuplung azt letudod tesztelni!
4edikbe rakod,kitekered a kormányt,monduk a padkának ütközteted a kereket!
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad,akkor bizony CSÚSZIK a kuplung!
Ha a motor lefullad,akkor NEM csúszik a kuplungod!
A többi vaker!
Az overboost az aszfalton pörgeti a kereket! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2011.02.11 péntek, 22:04:56 »

Igen 6 liter. Pont maxnál lesz az olaj nívó pálcán.

Köszi! wave

160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2011.02.11 péntek, 22:34:35 »

Köszi! wave

160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
Nemtom, én magam csinálom az olajcserét meg az összes szűrő cseréjét, gyári üzemanyagszűrővel, szenes pollenszűrővel, meg olajjal együtt, megáll 28ezer Ft-ban. A kutyacsont meg valami 5 rugó volt.
Ez mondjuk kerekítve 35. Ha az olajat Te vitted, akkor egy 11-12ezer még lejön nálad. Ennek fényében a huszonegynéhányezres munkadíjat kicsit sokallom. A feszítőn meg lehet görgőt cserélni, ha a szilent nem ment szét. De a lényeg, ha magad viszed az anyagot, alkatrészt mindenképpen jobban jársz és akkor a munkadíj is egyértelműbb és alkuképesebb!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2011.02.12 szombat, 11:58:43 »

Köszi! wave

160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
a77 nem rossz ár,ha mindent cserélnek átólcettig!
feszítő kb32e
2tömegű szíjtárcsa kb 25e
szíj 4e
görgők kb10e
ha ezeket mind kicserélik akkor vásárolj még egy szabadonfutó szíjtárcsát a generátorra,és sokkal tartósabb lesz a generátor szíjrendszered! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2011.02.12 szombat, 13:54:32 »

hát nem volt olcsó a hibajavítás..... Embarrassed
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos! eljen
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót! worship Wink wave
szerintem a szívócsőre gondolt, ami ugye a légszűrőház és a turbó között van. Ha az lukas, akkor ott szűretlenül jut a levegő a turbóba.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2011.02.12 szombat, 14:14:51 »

szóval a 8as ptfe teflon cső métere 500pénz (rexroth feketében és fehérben 50-50m elérhető jelenleg)
A 8as pneumatikus fém gyorscsati 1/8" os külső menettel 1000pénz/db rexroth .jelenleg 50db elérhető

0-6bar ig órát kb4 e f t-tól lehet venni....


ha érdekel valakit a csatlakozó és a tömlő akkor írjatok 1 listát,hátha tud még az ár lejjebb is menni! vigyor3
a
hello

nekem sikerült megoldanom a beszerzést wave

de ezért köszönöm a lehetőséget worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2011.02.12 szombat, 14:27:14 »

szerintem a szívócsőre gondolt, ami ugye a légszűrőház és a turbó között van. Ha az lukas, akkor ott szűretlenül jut a levegő a turbóba.  wave
hát igen,másra nem gondolhatott,de mégis a turbó utáni nyomás alatt lévő csöveket szoktuk turbócsőnek hívni , és azokkal szok baj lenni,ha kilukadnak.a szívórészen 10ed annyi gond nem szokott lenni azzal az 1 csővel......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pityesz
Vendég
« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2011.02.12 szombat, 15:52:25 »

Sziasztok!

Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.

köszönöm a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2011.02.12 szombat, 15:56:16 »

Sziasztok!

Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.

köszönöm a válaszokat
2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2011.02.12 szombat, 22:16:26 »

2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.
Azért nem rossz ha kifogod.Nekem bejött.Az igaz,hogy drágább a javítás/P csúcs-magasnyomásu szívattyú/De énnekem az újjabb kivitel/TDCI/kellett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 09:41:34 »

a77 nem rossz ár,ha mindent cserélnek átólcettig!
feszítő kb32e
2tömegű szíjtárcsa kb 25e
szíj 4e
görgők kb10e
ha ezeket mind kicserélik akkor vásárolj még egy szabadonfutó szíjtárcsát a generátorra,és sokkal tartósabb lesz a generátor szíjrendszered! Wink wave

Köszi wave
77e ben minden benne van elmondásuk szerint+munkadíj arra 1 órát mondtak 9e .Szabadonfutó szíjtárcsa generátorra mennyibe kerül kb?
Arra lettem még figyelmes h 1500-1900 körül morog valami a bal elejében,aztán 2000 től elhallgat falbav

valami ötlet?
előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 09:43:47 »

2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.

Szerintem se kell a 2004 előtti tdci-ktől félni. Az enyém 2002-es,130 le-s 350.000 km feletti futással és eddig a motorhoz az EGR-dugón és egy akksi cserén kívül nyúlni sem kellett! (kop-kop-kop)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 09:49:18 »

Köszi wave
77e ben minden benne van elmondásuk szerint+munkadíj arra 1 órát mondtak 9e .Szabadonfutó szíjtárcsa generátorra mennyibe kerül kb?
Arra lettem még figyelmes h 1500-1900 körül morog valami a bal elejében,aztán 2000 től elhallgat falbav

valami ötlet?
előre is köszi.
a szabadonfutó kb 12eft-tól úgy kb 20ig,de van gyári 50ért is! vigyor3
A morgás megszüntethető,ha a turbócső rögzítése alól kiveszed a szilenteket,és fixrecsavarozod a vázhoz a rögzítését!
mindját keresek 1 képet!


meg is van! vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501955;topicseen#msg501955
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 09:56:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 09:53:08 »

Szerintem se kell a 2004 előtti tdci-ktől félni. Az enyém 2002-es,130 le-s 350.000 km feletti futással és eddig a motorhoz az EGR-dugón és egy akksi cserén kívül nyúlni sem kellett! (kop-kop-kop)
örülök,hogy semmi gondotok az autóitokkal,de!
350e körüli autónál óriási a kockázat
mégis azokból jött a meghibásodásokról a legtöbb tapasztalat úgy kb 2004 ig  -ez van.
továbbá használt autóban inkább a fiatalt javasolja az ember,ha esetleg később még el szeretnék adni is....

ettől még tényleg örülök,hogy nektek rendben van! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:00:49 »

örülök,hogy semmi gondotok az autóitokkal,de!
350e körüli autónál óriási a kockázat
mégis azokból jött a meghibásodásokról a legtöbb tapasztalat úgy kb 2004 ig  -ez van.
továbbá használt autóban inkább a fiatalt javasolja az ember,ha esetleg később még el szeretnék adni is....

ettől még tényleg örülök,hogy nektek rendben van! Wink

Persze,az újabbak tényleg jobbak,meg hát a fő hogy fiatalabb,könnyebb eladni...Ezt pl szerintem valós km-el soha az életben nem lehet majd eladni...Majd bekerül egy kereskedőhöz,visszatekeri 160-170 ezerre és eltűnik a szervízkönyv Cheesy
Amúgy talán azért bírja ilyen sokáig bajok nélkül,mert nem volt hajtva sose hidegen,meg kintről volt behozva,ott meg csak autópályán volt használva Smiley
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:02:54 »

a szabadonfutó kb 12eft-tól úgy kb 20ig,de van gyári 50ért is! vigyor3
A morgás megszüntethető,ha a turbócső rögzítése alól kiveszed a szilenteket,és fixrecsavarozod a vázhoz a rögzítését!
mindját keresek 1 képet!


meg is van! vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501955;topicseen#msg501955

köszönöm worship eljen

megyek meg is csinálom!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:03:56 »

Persze,az újabbak tényleg jobbak,meg hát a fő hogy fiatalabb,könnyebb eladni...Ezt pl szerintem valós km-el soha az életben nem lehet majd eladni...Majd bekerül egy kereskedőhöz,visszatekeri 160-170 ezerre és eltűnik a szervízkönyv Cheesy
Amúgy talán azért bírja ilyen sokáig bajok nélkül,mert nem volt hajtva sose hidegen,meg kintről volt behozva,ott meg csak autópályán volt használva Smiley
persze!nem is az állapotáról beszélek,mert biztos ,hogy a tiétek rendben van.Csak a használtba ilyet ajánlani már necces....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:09:31 »

persze!nem is az állapotáról beszélek,mert biztos ,hogy a tiétek rendben van.Csak a használtba ilyet ajánlani már necces....

Azt én is tudom :/ Viszont én az újjal nem tudok "megbarátkozni". Az 2007-es éveleji, 125le-s és valahogy nem megy szerintem. Füstöl is,meg a régi szerintem érzésre jobban megy. A régi az 5 sebességes,mégis van,hogy jobban fogyaszt,mint az új 6gangos...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 10:20:08 »

Azt én is tudom :/ Viszont én az újjal nem tudok "megbarátkozni". Az 2007-es éveleji, 125le-s és valahogy nem megy szerintem. Füstöl is,meg a régi szerintem érzésre jobban megy. A régi az 5 sebességes,mégis van,hogy jobban fogyaszt,mint az új 6gangos...
Az biztos, hogy extrém magas futásteljesítményt porlasztó és egyéb hiba nélkül csak a facelift előtti TDCi gépeknél lehet olvasni az utániaknál már a 250e km is ritka porlasztócsere nélkül... szomoru1
Azért mert egy 2 szer annyi idős autónál a valószínűsége, hogy 2 szer annyit is futott, nem kell meglepődni, és persze, hogy több meghibásodást olvasni a régebbi TDCi-ről,mert sokkal többet mentek. De ha a valós futásteljesítményt néznénk, szerintem semmivel sem megy le kevesebbet a régi....sőt
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 12:14:21 »

üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 12:18:52 »

üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?
ilyet nem nagyin próbűlt még senki sem (tudtommal csak Bunyeknek volt ilyenje)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:08:19 »

Nekem K&N volt és betétszürő...ilyen Simota nálam nemis játszott, azért ha lehet inkább adok a minőségre.
Érezni nem sokat lehetett tőle, de pucolgatni azt annál többet,direktnek van egykis szuszogása talán még de dieselhez kajak fölös, és énis eladtam gyári szürő teljesen megfelel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:09:21 »

Nekem K&N volt és betétszürő...ilyen Simota nálam nemis játszott, azért ha lehet inkább adok a minőségre.
Egy érezni nem sokat lehetett tőle, de pucolgatni azt annál többet.....dieselhez kajak fölös, és énis eladtam gyári szürő teljesen megfelel...
vissza lett már rakva a chipped??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:10:14 »

vissza lett már rakva a chipped??

nem és nemis lessz már szerintem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:12:16 »

nem és nemis lessz már szerintem....
akkor tényleg meglesz az upgrade eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:15:20 »

üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?

Elvileg a dieselnél nemigen számíz semmit.
Nekem benzinesnél volt direkt szűrőm de önmagában inkább gyengébb volt mint a gyári.
Jobb akkor lett mikor a kipuf oldalt is megcsináltuk és akkor is inkább a hanghoz tett hozzá.
Csak a kettő együtt ért valamit.Olyan hangja lett mint egy V8-asnak.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:18:02 »

akkor tényleg meglesz az upgrade eljen

persze hogy meglessz...csak lépésről lépésre.  Turbó,kipu csövezés,cooler+csövezés,adagoló.
Most a turbó csövezés készül pont szombaton lett kivágva lézerrel a talp részek....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 13:22:42 »

persze hogy meglessz...csak lépésről lépésre.  Turbó,kipu csövezés,cooler+csövezés,adagoló.
Most a turbó csövezés készül pont szombaton lett kivágva lézerrel a talp részek....
a teljes kipurendszer le lesz csövezve??

cooler csövezés miből lesz??

cooler listát még mindig nem kaptam szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 16:22:52 »

Sziasztok,

Tud valóban ez a tdci. Én is készítettem 2db képet tegnap. Igaz én nagyon kíméletesen megyek és csak vidéken.
Nekem általában ezek a fogyasztási dolgok.
üdv, T.
 wave


http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1641_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 18:15:13 »

Sziasztok,

Tud valóban ez a tdci. Én is készítettem 2db képet tegnap. Igaz én nagyon kíméletesen megyek és csak vidéken.
Nekem általában ezek a fogyasztási dolgok.
üdv, T.
 wave


http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1641_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2011.02.13 vasárnap, 19:31:35 »

Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
ez egy átlagfogyasztási adat.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 09:51:11 »

üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik? nyes worship
Naplózva
Egon
Vendég
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 11:15:42 »

El vagy egy kicsit tévedve!!!! worship A jó minőségű használt autóból egyre kevesebb van az országban és az áruk is felfelé megy!!!! duhos2 Természetesen a leharcolt visszatekert autóból van sok és abból lehet alkudozni, de azt ócsóé sem szabad megvenni, mert a gatyád is rámegy és soha nem lesz tökéletes autó belőle. Ez azért van, mert a cégek sem cserélgetik le az autóikat 100ezer kilóméternél ebben a gazdasági helyzetben, magán vásárlóból pedig alig van, mert vagy bevásároltak jó alacsony árfolyamon a svájci frankos hitelből, amiből évekig nincs kiút és nem tudnak autót cserélni, vagy akinek esetleg szerencséje volt és nincs nagy hitele vagy kp.-re vette, az meg ezerszer is meggondolja hogy cseréljen-e autót a mai bizonytalan gazdasági helyzetben!!! duhos2

[/quote

Ez tök Így van!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 11:32:44 »

Sziasztok!

Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.

köszönöm a válaszokat
vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 12:17:41 »

vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)
Már csak a kasztni maradt ki meg az ablaktörlő hehe hehe hehe
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 13:31:49 »

vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)

A bólogatós kutyát hátra...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 13:33:33 »

Már csak a kasztni maradt ki meg az ablaktörlő hehe hehe hehe
neeeem. ott van még a blokk, a hengerfej, a vezérlés (olajzási gond miatt kimúló lácfeszítő miatt összekuszálódó vezérlés), a blokk belsősége (hajtókar görbülés/törés, gyűrűtörés, dugólyukadás ugyebár...) a hűtési rendszer, a klíma (!) és a kipufogó rendszer + katalizártor. Na?  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 13:44:13 »

üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik? nyes worship

ennél olcsóbban veszed meg bármelyik autós boltban... vagy a tecsóban
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 13:47:26 »

neeeem. ott van még a blokk, a hengerfej, a vezérlés (olajzási gond miatt kimúló lácfeszítő miatt összekuszálódó vezérlés), a blokk belsősége (hajtókar görbülés/törés, gyűrűtörés, dugólyukadás ugyebár...) a hűtési rendszer, a klíma (!) és a kipufogó rendszer + katalizártor. Na?  eplus2
Megvan!!!!!!!!!!
Első lámpa kiszedéskor a müanyag amibe a fém sint tesszük nyes nyes nyes nyes
Teljes a lista...... taps taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:56:05 »

Megvan!!!!!!!!!!
Első lámpa kiszedéskor a müanyag amibe a fém sint tesszük nyes nyes nyes nyes
Teljes a lista...... taps taps

fényszóró magasság állító motor... (30e ft)
zárak
ülésfűtés
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 14:58:34 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 14:59:53 »

üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik? nyes worship

ha jól emlékszem 3000ft volt a h7-es a metroban amikor vettem
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:00:34 »

Ti is szoktatátok hallani a turbotokat?? Mármint városban kisebb kigyorsításkor?? Kicsit olyan a hangja mint egy rossz porszívő alacsony fordulaton...
Vagy most mivan ezzel a sárkánnyal??  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:01:04 »

ha jól emlékszem 3000ft volt a h7-es a metroban amikor vettem
kettőt együtt megúsztam 7500Ft-ból körülbelül  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:03:06 »

Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
Nem haragszom Smiley Tudom, hogy miket mutat a computer sok esetben, csak érdekességként belinkeltem, hiszen pár napja volt róla szó.
Mellesleg már mutatott 1320-at is és mehettem volna már 1280-at is valósan, de nem szeretem nagyon leüríteni a tankot!  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2011.02.14 hétfő, 15:50:34 »

Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db. integet2

Laikusan kérdezem: Mi a szerepe a EGR-nek, és mit segít az autón ha ezt ledugózzuk? Fogyasztás? Motorkopás? Gyorsulás? vagy mi?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.