Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:20:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14640166 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8050 Dátum:
2011.02.11 péntek, 14:30:19 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.11 péntek, 14:26:04
A kolegám levette az odijáról elvitte megnézték neki és azt mondták nincs semmi baja a turbónak.Mindezt 0FT-ért.Ő azt mondta szerinte korrektek voltak
Köszönöm szépen a választ! Így már bátrabb az ember fia.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8051 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:04:01 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.02.11 péntek, 08:28:28
Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is
. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.
Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...
olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
Nem csúszhat sosem ha felengeded a kuplungot. Ha igen, az azt jelenti, hogy nem bírja el a nyomatékot, amit nem tartok valószínűnek. Én úgy tudom, hogy nincs rajta állítási lehetőség. LEhet a kinyomót nem jól rakták be.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8052 Dátum:
2011.02.11 péntek, 16:34:52 »
Ha mostanában volt szerelgetve, esetleg levegő is maradhatott a rendszerben! Ha kopott lenne akkor már 1-2-3-ban nem is gyorsulna padlógáznál, csak felpörögne a motor, ha már 6.-ban is csúszik
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.11 péntek, 16:04:01
Nem csúszhat sosem ha felengeded a kuplungot. Ha igen, az azt jelenti, hogy nem bírja el a nyomatékot, amit nem tartok valószínűnek. Én úgy tudom, hogy nincs rajta állítási lehetőség. LEhet a kinyomót nem jól rakták be.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8053 Dátum:
2011.02.11 péntek, 18:22:54 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.11 péntek, 00:09:53
Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo vis***akás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban
. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv
Robi
Kösz, hogy megírtad
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8054 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:10:03 »
Idézetet írta: fischerrobert - 2011.02.11 péntek, 00:09:53
Nos túl vagyok rajta. Eredmények: turbóközép rész csere 2 nap (turbogyar)(ha gyárilag szerelt középrészt tesznek bele akkor 1 nap és 126eFt!+ÁFA,ha általuk szerelt és súlyozott akkor 100eFT és 2 nap. Mellesleg mindegyik verzióra 6 hónap gari van)+ turbo levétel 2 óra + turbo vis***akás (2 óra) + 2 óra míg a beleszakadt (kipufogócsonkba)csavarokat kifúrtuk+ olajcsere(kötelező)+egy csomó tömítés csere (kipufogó leömlő,katalizátor,stb..)+ olajszűrő+levegőszűrő csere. Érdemes oda figyelni a tömítésekre, mert pl. a kipufogócsonknál lévő alumíniumszerű tömítés alsó hangon 8eFt pénz.
A turbóhiba oka: egyszerűen letört a beszívó oldali lapátból egy darab, amit megtaláltunk a légszűrőházban
. A turbós szerint amikor már hallottam a sivítást már rég megadta magát a turbó, amikor szétszedte lógott és lötyögött a belseje! határeset volt a csere. Szintén felhívta a figyelmemet, hogy nézzük meg hogy az olajozás rendben van-e,mert ha kb. 5 sec nem kap olajat a turbó akkor kampec (lásd miért nem szabad egyből leállítani a motort). További adalék, hogy erősen szemrevételezni kell a légszűrőházat (és a szűrőt jól passzol-e a házba) és a turbócsövet is, mert ha repedt, akkor könnyen beszívhat valamit és a fenti esemény sort kell végig csinálnod :(A beszerelés után olajat kell csepegtetni az olajozó csatlakozásnál a turbóba,mert ilyenkor tök üres és nehogy üresen forogjon siklócsapágy! Mivel gyakorlatilag új turbót kapott a motor,úgy kell kezelni kb 500km-ig mintha bejáratós lenne a motor (nem huzatni,max 3e fordulat,stb...). Remélem ezzel (lekopogom) nem lesz több gond és tudtam segíteni aki hasonló cipőben jár.
Üdv
Robi
hát nem volt olcsó a hibajavítás.....
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos!
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8055 Dátum:
2011.02.11 péntek, 19:13:39 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.02.11 péntek, 08:28:28
Köszi a választ. A vicc az, hogy 6-ban is
. Azon gondolkodtam, hogy lehet nem lett rendesen kuplung belőve, mert tegnap megnéztem, kicsit rányomok a kuplungpedálra és kicsit gázra, akkor valamivel magasabban fog, mint rébebben a kuplung. Kb mennyi idő egy kuplung bekalibrálása? Mert sztem ennyi elég lenne neki.
Update: Közben utána néztem, ezen minden elektromosan állítható...
olyasmit mondtak, hogy nagy a turbónyomás egy pillanatra bőgáznál, ezért csúszik. Overboost az nem az, amikor + 25-30 nyomatékot ad még pluszban a motor?
Ha csúszik a kuplung azt letudod tesztelni!
4edikbe rakod,kitekered a kormányt,monduk a padkának ütközteted a kereket!
Felengeded a kuplungot!
Ha a motor járva marad,akkor bizony CSÚSZIK a kuplung!
Ha a motor lefullad,akkor NEM csúszik a kuplungod!
A többi vaker!
Az overboost az aszfalton pörgeti a kereket!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8056 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:04:56 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.10 csütörtök, 08:18:53
Igen 6 liter. Pont maxnál lesz az olaj nívó pálcán.
Köszi!
160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8057 Dátum:
2011.02.11 péntek, 22:34:35 »
Idézetet írta: Dave - 2011.02.11 péntek, 22:04:56
Köszi!
160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
Nemtom, én magam csinálom az olajcserét meg az összes szűrő cseréjét, gyári üzemanyagszűrővel, szenes pollenszűrővel, meg olajjal együtt, megáll 28ezer Ft-ban. A kutyacsont meg valami 5 rugó volt.
Ez mondjuk kerekítve 35. Ha az olajat Te vitted, akkor egy 11-12ezer még lejön nálad. Ennek fényében a huszonegynéhányezres munkadíjat kicsit sokallom. A feszítőn meg lehet görgőt cserélni, ha a szilent nem ment szét. De a lényeg, ha magad viszed az anyagot, alkatrészt mindenképpen jobban jársz és akkor a munkadíj is egyértelműbb és alkuképesebb!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8058 Dátum:
2011.02.12 szombat, 11:58:43 »
Idézetet írta: Dave - 2011.02.11 péntek, 22:04:56
Köszi!
160.000 szerviz letudva.Kapott a kicsike új szűrőket,olajat,gázolajszűrőt amit a szaki nem értett h miért akarok cseréltetni mert csak 180.000 kellene elmondása szerint.De meggyőztem ;)Így nyugodtabb vagyok azért,szépen szalad a kicsike most.A bal első függőleges stabilizátorrudat cserélték még ki mert oda volt eléggé, mindezt 45 pénzért??? úgy h az olajat én vittem.
Sajnos a meleg beálltával újra kezd megszólalni a feszítő(szíjtárcsa,feszítő,szíj) amire 77 mondtak munkadíj nélkül.Jónak számít ez?
a77 nem rossz ár,ha mindent cserélnek átólcettig!
feszítő kb32e
2tömegű szíjtárcsa kb 25e
szíj 4e
görgők kb10e
ha ezeket mind kicserélik akkor vásárolj még egy szabadonfutó szíjtárcsát a generátorra,és sokkal tartósabb lesz a generátor szíjrendszered!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8059 Dátum:
2011.02.12 szombat, 13:54:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.11 péntek, 19:10:03
hát nem volt olcsó a hibajavítás.....
egy apróság,és nem kötözködésképpen,csak a szemem szúrja.
A likas turbócsőnél semmi nem tud behatolni a rendszerbe,mert nyomás alatt van-amíg tölt a turbó!Szívóhatás ott sosincs,hogy bármi is bemenjen.....
a szűrő viszont annál inkább fontos!
összességében meg grat. hogy rendben van a verda,és köszi a tapasztalatokat és az infót!
szerintem a szívócsőre gondolt, ami ugye a légszűrőház és a turbó között van. Ha az lukas, akkor ott szűretlenül jut a levegő a turbóba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8060 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:14:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.10 csütörtök, 20:07:50
szóval a 8as ptfe teflon cső métere 500pénz (rexroth feketében és fehérben 50-50m elérhető jelenleg)
A 8as pneumatikus fém gyorscsati 1/8" os külső menettel 1000pénz/db rexroth .jelenleg 50db elérhető
0-6bar ig órát kb4 e f t-tól lehet venni....
ha érdekel valakit a csatlakozó és a tömlő akkor írjatok 1 listát,hátha tud még az ár lejjebb is menni!
a
hello
nekem sikerült megoldanom a beszerzést
de ezért köszönöm a lehetőséget
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8061 Dátum:
2011.02.12 szombat, 14:27:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.12 szombat, 13:54:32
szerintem a szívócsőre gondolt, ami ugye a légszűrőház és a turbó között van. Ha az lukas, akkor ott szűretlenül jut a levegő a turbóba.
hát igen,másra nem gondolhatott,de mégis a turbó utáni nyomás alatt lévő csöveket szoktuk turbócsőnek hívni , és azokkal szok baj lenni,ha kilukadnak.a szívórészen 10ed annyi gond nem szokott lenni azzal az 1 csővel......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pityesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8062 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:52:25 »
Sziasztok!
Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.
köszönöm a válaszokat
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8063 Dátum:
2011.02.12 szombat, 15:56:16 »
Idézetet írta: Pityesz - 2011.02.12 szombat, 15:52:25
Sziasztok!
Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.
köszönöm a válaszokat
2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8064 Dátum:
2011.02.12 szombat, 22:16:26 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 15:56:16
2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.
Azért nem rossz ha kifogod.Nekem bejött.Az igaz,hogy drágább a javítás/P csúcs-magasnyomásu szívattyú/De énnekem az újjabb kivitel/TDCI/kellett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8065 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:41:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 11:58:43
a77 nem rossz ár,ha mindent cserélnek átólcettig!
feszítő kb32e
2tömegű szíjtárcsa kb 25e
szíj 4e
görgők kb10e
ha ezeket mind kicserélik akkor vásárolj még egy szabadonfutó szíjtárcsát a generátorra,és sokkal tartósabb lesz a generátor szíjrendszered!
Köszi
77e ben minden benne van elmondásuk szerint+munkadíj arra 1 órát mondtak 9e .Szabadonfutó szíjtárcsa generátorra mennyibe kerül kb?
Arra lettem még figyelmes h 1500-1900 körül morog valami a bal elejében,aztán 2000 től elhallgat
valami ötlet?
előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8066 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:43:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.12 szombat, 15:56:16
2001es évjárat inkább tddi legyen.tdci-t 2004 utánit érdemes.....a korai tdci-k nem voltak kiforrottak.
Szerintem se kell a 2004 előtti tdci-ktől félni. Az enyém 2002-es,130 le-s 350.000 km feletti futással és eddig a motorhoz az EGR-dugón és egy akksi cserén kívül nyúlni sem kellett! (kop-kop-kop)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8067 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:49:18 »
Idézetet írta: Dave - 2011.02.13 vasárnap, 09:41:34
Köszi
77e ben minden benne van elmondásuk szerint+munkadíj arra 1 órát mondtak 9e .Szabadonfutó szíjtárcsa generátorra mennyibe kerül kb?
Arra lettem még figyelmes h 1500-1900 körül morog valami a bal elejében,aztán 2000 től elhallgat
valami ötlet?
előre is köszi.
a szabadonfutó kb 12eft-tól úgy kb 20ig,de van gyári 50ért is!
A morgás megszüntethető,ha a turbócső rögzítése alól kiveszed a szilenteket,és fixrecsavarozod a vázhoz a rögzítését!
mindját keresek 1 képet!
meg is van!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501955;topicseen#msg501955
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.13 vasárnap, 09:56:09 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8068 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 09:53:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.02.13 vasárnap, 09:43:47
Szerintem se kell a 2004 előtti tdci-ktől félni. Az enyém 2002-es,130 le-s 350.000 km feletti futással és eddig a motorhoz az EGR-dugón és egy akksi cserén kívül nyúlni sem kellett! (kop-kop-kop)
örülök,hogy semmi gondotok az autóitokkal,de!
350e körüli autónál óriási a kockázat
mégis azokból jött a meghibásodásokról a legtöbb tapasztalat úgy kb 2004 ig -ez van.
továbbá használt autóban inkább a fiatalt javasolja az ember,ha esetleg később még el szeretnék adni is....
ettől még tényleg örülök,hogy nektek rendben van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8069 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:00:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 09:53:08
örülök,hogy semmi gondotok az autóitokkal,de!
350e körüli autónál óriási a kockázat
mégis azokból jött a meghibásodásokról a legtöbb tapasztalat úgy kb 2004 ig -ez van.
továbbá használt autóban inkább a fiatalt javasolja az ember,ha esetleg később még el szeretnék adni is....
ettől még tényleg örülök,hogy nektek rendben van!
Persze,az újabbak tényleg jobbak,meg hát a fő hogy fiatalabb,könnyebb eladni...Ezt pl szerintem valós km-el soha az életben nem lehet majd eladni...Majd bekerül egy kereskedőhöz,visszatekeri 160-170 ezerre és eltűnik a szervízkönyv
Amúgy talán azért bírja ilyen sokáig bajok nélkül,mert nem volt hajtva sose hidegen,meg kintről volt behozva,ott meg csak autópályán volt használva
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8070 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:02:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 09:49:18
a szabadonfutó kb 12eft-tól úgy kb 20ig,de van gyári 50ért is!
A morgás megszüntethető,ha a turbócső rögzítése alól kiveszed a szilenteket,és fixrecsavarozod a vázhoz a rögzítését!
mindját keresek 1 képet!
meg is van!
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg501955;topicseen#msg501955
köszönöm
megyek meg is csinálom!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8071 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:03:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.02.13 vasárnap, 10:00:49
Persze,az újabbak tényleg jobbak,meg hát a fő hogy fiatalabb,könnyebb eladni...Ezt pl szerintem valós km-el soha az életben nem lehet majd eladni...Majd bekerül egy kereskedőhöz,visszatekeri 160-170 ezerre és eltűnik a szervízkönyv
Amúgy talán azért bírja ilyen sokáig bajok nélkül,mert nem volt hajtva sose hidegen,meg kintről volt behozva,ott meg csak autópályán volt használva
persze!nem is az állapotáról beszélek,mert biztos ,hogy a tiétek rendben van.Csak a használtba ilyet ajánlani már necces....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8072 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:09:31 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.13 vasárnap, 10:03:56
persze!nem is az állapotáról beszélek,mert biztos ,hogy a tiétek rendben van.Csak a használtba ilyet ajánlani már necces....
Azt én is tudom :/ Viszont én az újjal nem tudok "megbarátkozni". Az 2007-es éveleji, 125le-s és valahogy nem megy szerintem. Füstöl is,meg a régi szerintem érzésre jobban megy. A régi az 5 sebességes,mégis van,hogy jobban fogyaszt,mint az új 6gangos...
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8073 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 10:20:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.02.13 vasárnap, 10:09:31
Azt én is tudom :/ Viszont én az újjal nem tudok "megbarátkozni". Az 2007-es éveleji, 125le-s és valahogy nem megy szerintem. Füstöl is,meg a régi szerintem érzésre jobban megy. A régi az 5 sebességes,mégis van,hogy jobban fogyaszt,mint az új 6gangos...
Az biztos, hogy extrém magas futásteljesítményt porlasztó és egyéb hiba nélkül csak a facelift előtti TDCi gépeknél lehet olvasni az utániaknál már a 250e km is ritka porlasztócsere nélkül...
Azért mert egy 2 szer annyi idős autónál a valószínűsége, hogy 2 szer annyit is futott, nem kell meglepődni, és persze, hogy több meghibásodást olvasni a régebbi TDCi-ről,mert sokkal többet mentek. De ha a valós futásteljesítményt néznénk, szerintem semmivel sem megy le kevesebbet a régi....sőt
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8074 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 12:14:21 »
üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8075 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 12:18:52 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.13 vasárnap, 12:14:21
üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?
ilyet nem nagyin próbűlt még senki sem (tudtommal csak Bunyeknek volt ilyenje)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8076 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:08:19 »
Nekem K&N volt és betétszürő...ilyen Simota nálam nemis játszott, azért ha lehet inkább adok a minőségre.
Érezni nem sokat lehetett tőle, de pucolgatni azt annál többet,direktnek van egykis szuszogása talán még de dieselhez kajak fölös, és énis eladtam gyári szürő teljesen megfelel...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8077 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:09:21 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.13 vasárnap, 13:08:19
Nekem K&N volt és betétszürő...ilyen Simota nálam nemis játszott, azért ha lehet inkább adok a minőségre.
Egy érezni nem sokat lehetett tőle, de pucolgatni azt annál többet.....dieselhez kajak fölös, és énis eladtam gyári szürő teljesen megfelel...
vissza lett már rakva a chipped??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8078 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:10:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.13 vasárnap, 13:09:21
vissza lett már rakva a chipped??
nem és nemis lessz már szerintem....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8079 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:12:16 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.13 vasárnap, 13:10:14
nem és nemis lessz már szerintem....
akkor tényleg meglesz az upgrade
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8080 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:15:20 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.13 vasárnap, 12:14:21
üdv.
levegöszürö cserét kellene eszközölnöm.tudom volt már erröl szo.de én lehet beleprobálok egy gyári helyre valo sport légszüröt.van itt olyan aki használ ilyet?a régi kocsimban volt ilyen és meg voltam elégedve vele.akkor Simota-t használtam.mondihoz 5900 pénz egy ilyen.mondjuk a gyárit nem tudom mennyiba kerül.szerintetek?
Elvileg a dieselnél nemigen számíz semmit.
Nekem benzinesnél volt direkt szűrőm de önmagában inkább gyengébb volt mint a gyári.
Jobb akkor lett mikor a kipuf oldalt is megcsináltuk és akkor is inkább a hanghoz tett hozzá.
Csak a kettő együtt ért valamit.Olyan hangja lett mint egy V8-asnak.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8081 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:18:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.13 vasárnap, 13:12:16
akkor tényleg meglesz az upgrade
persze hogy meglessz...csak lépésről lépésre. Turbó,kipu csövezés,cooler+csövezés,adagoló.
Most a turbó csövezés készül pont szombaton lett kivágva lézerrel a talp részek....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8082 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 13:22:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.13 vasárnap, 13:18:02
persze hogy meglessz...csak lépésről lépésre. Turbó,kipu csövezés,cooler+csövezés,adagoló.
Most a turbó csövezés készül pont szombaton lett kivágva lézerrel a talp részek....
a teljes kipurendszer le lesz csövezve??
cooler csövezés miből lesz??
cooler listát még mindig nem kaptam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8083 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 16:22:52 »
Sziasztok,
Tud valóban ez a tdci. Én is készítettem 2db képet tegnap. Igaz én nagyon kíméletesen megyek és csak vidéken.
Nekem általában ezek a fogyasztási dolgok.
üdv, T.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1641_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8084 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 18:15:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.13 vasárnap, 16:22:52
Sziasztok,
Tud valóban ez a tdci. Én is készítettem 2db képet tegnap. Igaz én nagyon kíméletesen megyek és csak vidéken.
Nekem általában ezek a fogyasztási dolgok.
üdv, T.
http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1641_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://www.kepfeltoltes.hu/view/110213/IMG_1642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8085 Dátum:
2011.02.13 vasárnap, 19:31:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.13 vasárnap, 18:15:13
Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
ez egy átlagfogyasztási adat....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8086 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 09:51:11 »
üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik?
Naplózva
Egon
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8087 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 11:15:42 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.10 csütörtök, 13:10:32
El vagy egy kicsit tévedve!!!!
A jó minőségű használt autóból egyre kevesebb van az országban és az áruk is felfelé megy!!!!
Természetesen a leharcolt visszatekert autóból van sok és abból lehet alkudozni, de azt ócsóé sem szabad megvenni, mert a gatyád is rámegy és soha nem lesz tökéletes autó belőle. Ez azért van, mert a cégek sem cserélgetik le az autóikat 100ezer kilóméternél ebben a gazdasági helyzetben, magán vásárlóból pedig alig van, mert vagy bevásároltak jó alacsony árfolyamon a svájci frankos hitelből, amiből évekig nincs kiút és nem tudnak autót cserélni, vagy akinek esetleg szerencséje volt és nincs nagy hitele vagy kp.-re vette, az meg ezerszer is meggondolja hogy cseréljen-e autót a mai bizonytalan gazdasági helyzetben!!!
[/quote
Ez tök Így van!!!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8088 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 11:32:44 »
Idézetet írta: Pityesz - 2011.02.12 szombat, 15:52:25
Sziasztok!
Egy 2001 körüli évjáratú mondeo vásárlásást tervezem. Még csak a nézelődés fázisban tartok. Ahogy nézem használtan elég nyomott áruk van. Érdeklődnék hogy TDCI vagy TDDi motorost érdemes venni? Úgy hallottam hogy a TDCI motorok javítása drága. Illetve mikre kell odafigyelni vásárlásnál? Ha megveszek egy ilyen évjáratú autót milyen javításokra lehet számítani (mivel nem fiatal) és azok kb mennyibe kerülnek? Megbízható és olcsó fenntartású autót szeretnék venni.
köszönöm a válaszokat
vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8089 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 12:17:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.14 hétfő, 11:32:44
vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)
Már csak a kasztni maradt ki meg az ablaktörlő
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8090 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 13:31:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.14 hétfő, 11:32:44
vedd meg, de tartalékolj kb 700eFt-ot (min. 500eFt) a javításokra. Egy ilyen korú autónál nehéz az előélet ellenőrzése és a valós futásteljesítmény megállapítása, így akkor vagy biztonságban, ha azt feltételezed, hogy a komoly költséget generáló tételeket biztos cserélni kell. Porlasztók, szivattyú, kuplung, lendkerék, kinyomó, segédszíj rendszer, kutyacsontok, gátlók, kerákcsapágyak, fékek, hátsó féknyergek, kormánymű, generátor, turbó. (kihagytam valamit?)
A bólogatós kutyát hátra...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8091 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 13:33:33 »
Idézetet írta: balko - 2011.02.14 hétfő, 12:17:41
Már csak a kasztni maradt ki meg az ablaktörlő
neeeem. ott van még a blokk, a hengerfej, a vezérlés (olajzási gond miatt kimúló lácfeszítő miatt összekuszálódó vezérlés), a blokk belsősége (hajtókar görbülés/törés, gyűrűtörés, dugólyukadás ugyebár...) a hűtési rendszer, a klíma (!) és a kipufogó rendszer + katalizártor. Na?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8092 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 13:44:13 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.14 hétfő, 09:51:11
üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik?
ennél olcsóbban veszed meg bármelyik autós boltban... vagy a tecsóban
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8093 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 13:47:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.14 hétfő, 13:33:33
neeeem. ott van még a blokk, a hengerfej, a vezérlés (olajzási gond miatt kimúló lácfeszítő miatt összekuszálódó vezérlés), a blokk belsősége (hajtókar görbülés/törés, gyűrűtörés, dugólyukadás ugyebár...) a hűtési rendszer, a klíma (!) és a kipufogó rendszer + katalizártor. Na?
Megvan!!!!!!!!!!
Első lámpa kiszedéskor a müanyag amibe a fém sint tesszük
Teljes a lista......
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8094 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:56:05 »
Idézetet írta: balko - 2011.02.14 hétfő, 13:47:26
Megvan!!!!!!!!!!
Első lámpa kiszedéskor a müanyag amibe a fém sint tesszük
Teljes a lista......
fényszóró magasság állító motor... (30e ft)
zárak
ülésfűtés
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.14 hétfő, 14:58:34 írta mondejoooooo
»
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8095 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 14:59:53 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.14 hétfő, 09:51:11
üdv.
ezeket a vaterás osram nightbraker-eket érdemes megvenni?
h4:3400 ft
h7:5300 ft
nem kajlik?
ha jól emlékszem 3000ft volt a h7-es a metroban amikor vettem
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8096 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:00:34 »
Ti is szoktatátok hallani a turbotokat?? Mármint városban kisebb kigyorsításkor?? Kicsit olyan a hangja mint egy rossz porszívő alacsony fordulaton...
Vagy most mivan ezzel a sárkánnyal??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8097 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:01:04 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.02.14 hétfő, 14:59:53
ha jól emlékszem 3000ft volt a h7-es a metroban amikor vettem
kettőt együtt megúsztam 7500Ft-ból körülbelül
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8098 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:03:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.13 vasárnap, 18:15:13
Neharagudj,de a vége nem ez lesz az tuti.Nekem is egyszer kiírta 1070km-t és a vége 885km-nél tankoltam.Mindig többet írki de a megtett nem mindig ugyan az.
Nem haragszom
Tudom, hogy miket mutat a computer sok esetben, csak érdekességként belinkeltem, hiszen pár napja volt róla szó.
Mellesleg már mutatott 1320-at is és mehettem volna már 1280-at is valósan, de nem szeretem nagyon leüríteni a tankot!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8099 Dátum:
2011.02.14 hétfő, 15:50:34 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.10 csütörtök, 15:13:11
Nem tudsz olyan szürőt berakni!Mert minek a kipufogó gázt szürni,ha teljesen ki lehet iktatni!Egyébként a csucsokat bevizsgáltatni sem egyszerü vagy olcsó,mert lehet poharaztatni az nem drága ha le tudsz fizetni valakit a fordéknál de az nem 100%-os,azt hiszem egyéb vizsgálás csak kiszerelt állapotban az kb 5000/db.
Laikusan kérdezem: Mi a szerepe a EGR-nek, és mit segít az autón ha ezt ledugózzuk? Fogyasztás? Motorkopás? Gyorsulás? vagy mi?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak:
1
...
155
156
157
158
159
160
161
[
162
]
163
164
165
166
167
168
169
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ