Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:49:35
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683655 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8200 Dátum:
2011.02.16 szerda, 12:35:03 »
Én amikor vettem a szűrőt adtak hozzá gumigyűrűt amit a csavarba kellett tenni
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:51:27
én nem kaptam... persze biztos lehet venni olajálló gumigyűrűt csak nem tudod a méretet...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8201 Dátum:
2011.02.16 szerda, 12:55:23 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.16 szerda, 11:46:49
akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?
Nálam évekig ugyanaz a csavar volt használatban, majd kezdett behalni rajta a menet (még szerencse, hogy nem a karterban) azt hittem ez a csavar egy drága dolog, de ~ 500 Ft körül adták egy helyi autós boltban.
Szerintem ez nem egy olyan ár, ami miatt érdemes tömítéseket vagdosni.
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8202 Dátum:
2011.02.16 szerda, 13:13:47 »
Kezd el gyűjtögetni a pénzt új csúcsra!!!
Valami jó minőségű rendszertisztító segít egy darabig, elmúlik tőle a jelenség, de nálam pár ezer kilóméter múlva jött az izzító villogás!!!
Idézetet írta: APityu - 2011.02.15 kedd, 19:07:00
Kis segítségre lenne szükségem.
Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.
Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8203 Dátum:
2011.02.16 szerda, 13:24:34 »
Azzal már nem is akarlak szomorítani hogy szivattyút is cseréltem!!!
De hátha neked nagyobb szerencséd lesz!! Nálam úgy volt ha ilyenkor leállítottam és újraindítottam, minden oké volt. Hidegen is és melegen is csinálta nálam, de természetesen nem minden indításkor.
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.16 szerda, 13:13:47
Kezd el gyűjtögetni a pénzt új csúcsra!!!
Valami jó minőségű rendszertisztító segít egy darabig, elmúlik tőle a jelenség, de nálam pár ezer kilóméter múlva jött az izzító villogás!!!
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8204 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:09:13 »
Tudom, hogy már többen írtak és linkeltek gázolajszűrő szétszedésről, de én azért érdekesség képpen megosztanám veletek.
kb 20e km után így néz ki szétszedve a gyári szűrő:
és szétvágva a papír része belülről:
Nekem nem tűnt túl koszosnak, egy kevés kosz az volt az alján, de víz az semmi.
Szóval minden második olajcserénél (kb 2 év és 26ekm) fogom csak cserélni a GO szűrőt.
Megnéztem azt a bizonyos termosztátot is ami nem engedi addig visszakeringetni a tankba a go-t míg be nem melegszik.:
Igazából nem nemengedi visszakeringetni, hanem hagyja a szűrőbe belefojni a résolajat és ha már elég meleg akkor lezár a szűrő felé, így kénytelen a tank felé tovább menni.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8205 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:36:09 »
Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8206 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:41:59 »
Idézetet írta: malacka - 2011.02.16 szerda, 19:36:09
Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8207 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:43:40 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.16 szerda, 19:41:59
nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb!
akkor lecserélem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8208 Dátum:
2011.02.16 szerda, 19:47:13 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.16 szerda, 19:09:13
Tudom, hogy már többen írtak és linkeltek gázolajszűrő szétszedésről, de én azért érdekesség képpen megosztanám veletek.
kb 20e km után így néz ki szétszedve a gyári szűrő:
és szétvágva a papír része belülről:
Nekem nem tűnt túl koszosnak, egy kevés kosz az volt az alján, de víz az semmi.
Szóval minden második olajcserénél (kb 2 év és 26ekm) fogom csak cserélni a GO szűrőt.
Megnéztem azt a bizonyos termosztátot is ami nem engedi addig visszakeringetni a tankba a go-t míg be nem melegszik.:
Igazából nem nemengedi visszakeringetni, hanem hagyja a szűrőbe belefojni a résolajat és ha már elég meleg akkor lezár a szűrő felé, így kénytelen a tank felé tovább menni.
Válasz
FIGYELEM: Ebben a gépkocsiban a tüzelőanyag-rendszert úgy tervezték, hogy megakadályozzák a tüzelőanyag-tartály kiürülését. Amikor a tüzelőanyag-tartály eléri az előre beállított határértéket, miután az alacsony tüzelőanyagszintet jelző figyelmeztető lámpa már felgyulladt, a motor vezérlés a motor egyenetlen járását okozza, ezzel jelezve a nagyon alacsony tüzelőanyagszintet. A tüzelőanyag-rendszer ekkor történő feltöltésének elmulasztása, ha a tüzelőanyag-rendszert hagyják kiürülni, a tüzelőanyag-befecskendezés részegységeinek károsodását okozza.
A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.
A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.
50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.
Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.
Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 19:49:27 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8209 Dátum:
2011.02.16 szerda, 20:07:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.16 szerda, 19:41:59
nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb!
Meg a turbót magasabb fordulatra engedik felpörögni a 2,2-nél. Na azt nem tudom, hogy ugyan az-e a két motornál
Az egr szelepe viszont elméletileg érzékenyebb. Érdemes euro 3-ast venni és dugózni
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8210 Dátum:
2011.02.16 szerda, 22:12:44 »
Idézetet írta: malacka - 2011.02.16 szerda, 19:36:09
Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
csak ne legyen nagyon széthajtva.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8211 Dátum:
2011.02.16 szerda, 22:53:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.16 szerda, 20:07:24
Meg a turbót magasabb fordulatra engedik felpörögni a 2,2-nél. Na azt nem tudom, hogy ugyan az-e a két motornál
Az egr szelepe viszont elméletileg érzékenyebb. Érdemes euro 3-ast venni és dugózni
A turbó más, ezen adatbázis szerint eltér a turbó kód:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2000 2.0/4 115 Duratorq DI GT2049S 708618-0005 1S7Q6K682AE Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0008 2S7Q6K682AG Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0004 2S7Q6K682AD Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0003 2S7Q6K682AC Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0007 2S7Q6K682AF Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2002 2.0/4 115 Duratorq DI GT2049S 708618-0006 1S7Q6K682AF Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2000 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0005 1S7Q6K682AE Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2000 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0004 1S7Q6K682AD Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V 704226-0007 1S7Q6K682BH Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2002 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0006 1S7Q6K682AF Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 01-07 2.0LD 129HP DuratorqPuma GT17 VNT 728680-5015S 4S7Q6K682EN Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 01-07 2.0LD 129HP DuratorqPuma GT17 VNT 714467-5014S 3S7Q6K682AF Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 02-07 2.0LD 114HP Duratorq GT20 708618-5011S 1S7Q6K682AK Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 04-07 2.2LD 153HP DuratorqPuma
GT17 VNT 758226-5010S 6S7Q6K682AG
Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 04-07 2.2LD 153HP DuratorqPumaEuro3
GT17 VNT 752233-5007S 5S7Q6K682AE
Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 05-07 2.0LD 89HP Duratorq GT20 708618-5011S 1S7Q6K682AK Enquiries ›
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8212 Dátum:
2011.02.16 szerda, 22:59:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 10:58:25
Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda
Szia!
A Ford nem gyárt olajszűrőt, ő is úgy veszi 1-2 erre szakosodott gyártól, ahol a kedvéért a szalagon rányomják az ő logóját
De ezek a cégek a piacra dobják ugyan azt a terméket a saját logójukkal is - attól még nem lesz rosszabb
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8213 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:02:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.16 szerda, 22:59:45
Szia!
A Ford nem gyárt olajszűrőt, ő is úgy veszi 1-2 erre szakosodott gyártól, ahol a kedvéért a szalagon rányomják az ő logóját
De ezek a cégek a piacra dobják ugyan azt a terméket a saját logójukkal is - attól még nem lesz rosszabb
Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8214 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:05:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 23:02:26
Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!
hát én biztos nem fogok adni 10enezret egy ford logóért
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8215 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:06:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.16 szerda, 23:05:27
hát én biztos nem fogok asni 10enezret egy ford logóért
na most ha jól tudom egy motorolaj szűrőről van itt szó! Az nem kerül tizenezerbe!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8216 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:12:30 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 23:06:37
na most ha jól tudom egy motorolaj szűrőről van itt szó! Az nem kerül tizenezerbe!!
jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni
abból is mann és kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8217 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:20:35 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 23:02:26
Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!
Valószínű az lehetett az ok, amit te is írtál - régen cserélték (eltömődött a szűrő), esetleg nem megfelelő olaj is lehetett benne, gondolok itt egy sűrűbb anyagra, amitől nagy lehetett a szűrő ellenállása és a nyomáskülömbség végűl átszakíthatta.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8218 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:24:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.16 szerda, 23:12:30
jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni
abból is mann és kész
Én meg kezdtem megijedni hogy akkor én kaptam rosszat mert egész olcsó volt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8219 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:27:03 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.16 szerda, 23:20:35
Valószínű az lehetett az ok, amit te is írtál - régen cserélték (eltömődött a szűrő), esetleg nem megfelelő olaj is lehetett benne, gondolok itt egy sűrűbb anyagra, amitől nagy lehetett a szűrő ellenállása és a nyomáskülömbség végűl átszakíthatta.
Lehetséges...de az a kocsi annyira a halálán volt...úgy bányászták ki belőle a csúcsot
és új csúccsal is mint egy traktor...szóval az nagyon haszonkocsivolt, de szegényre nem költöttek
Go. szűrőt minden olajcserekor érdemes ha mondjuk állandóan Lukoil kúton tankolok? Nem tudom kinek mia véleménye róluk, de én el tudok menni a gázolajukka 1000-eket átlagban!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8220 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:28:01 »
ja és mégegy kérdés! Minden CR dieselre érvényes az hogy fel kell programozni a csúcsot ha új kerül bele??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8221 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:39:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.16 szerda, 23:28:01
ja és mégegy kérdés! Minden CR dieselre érvényes az hogy fel kell programozni a csúcsot ha új kerül bele??
Szerintem igen (de én Di-s vagyok ezért csak hallomásból tudok erről
) Alf, Relhist, és a pécsi srácok is meg fogják mondani ezt neked
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8222 Dátum:
2011.02.16 szerda, 23:43:44 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.16 szerda, 23:39:26
Szerintem igen (de én Di-s vagyok ezért csak hallomásból tudok erről
) Alf, Relhist, és a pécsi srácok is meg fogják mondani ezt neked
jólvan köszönöm
csak úgy kíváncsiságból kérdeztem!! mert ha igen akkor egy nagyon nagy nem hozzáértésnek voltam a szemtanúja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8223 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 00:21:50 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.16 szerda, 11:09:21
10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.
ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban
Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8224 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 08:01:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.17 csütörtök, 00:21:50
Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.
nekem sem olcsó olaj van benne (
http://olajwebshop.com/spd/unas_728915/Titan_Supersyn_Plus_5W40_1_L
)
az pedig természetes hogy minden olajcserekor cserélem az olaj/levegő/üzemanyag szűrőt. és bár én nem gyárit rakok bele szűrőből de nem hiszem hogy a mann filterek rosszabb minőségűek mint a gyári. Nekem szerencsém van mivel 30% kedvezménnyel kapom meg ezeket a cuccokat így elfogadható költségekbe verem magam..
de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból "
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8225 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 10:32:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.17 csütörtök, 00:21:50
Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.
3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8226 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 10:33:48 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.17 csütörtök, 10:32:07
3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8227 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 10:42:35 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.17 csütörtök, 10:32:07
3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
Ezek közül nemigen tekinthetünk napjaink SZEMÉLYautójának egyet sem... BMW
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8228 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 11:00:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.17 csütörtök, 10:42:35
Ezek közül nemigen tekinthetünk napjaink SZEMÉLYautójának egyet sem... BMW
PUG? :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8229 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 11:41:23 »
de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból "
[/quote]No meg a f-om!!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8230 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 13:56:02 »
Tudod ez olyan dolog hogy ha valaki naddzolni akar az fizessen!!!
Nekem jó a lángosos csaj is, csak dögösen nézzen ki!!!
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.17 csütörtök, 11:41:23
de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból "
No meg a f-om!!!!!
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8231 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:42:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.16 szerda, 23:12:30
jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni
abból is mann és kész
Ha már nem gyári gázolaj szűrő akkor Bosch, most vettem a Bárdinál és tök ugyanaz mint a gyári (színre, szagra és súlyra is
), és ugyanúgy van benne a kis termosztát is.
Kedvezménnyel 6e ft volt, szóval egy gyári GO szűrő árából majdnem megvan a szűrők szentháromsága: olaj, levegő és GO szűrő.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8232 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:43:41 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.17 csütörtök, 11:41:23
de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból "
No meg a f-om!!!!!
Hát a Mondeo nem éppen a topmodell kategória...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8233 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:47:32 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.17 csütörtök, 14:43:41
Hát a Mondeo nem éppen a topmodell kategória...
De nem is a "futottak még" vagy "legalább aranyos" kategória!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8234 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:54:49 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.17 csütörtök, 13:56:02
Tudod ez olyan dolog hogy ha valaki naddzolni akar az fizessen!!!
Nekem jó a lángosos csaj is, csak dögösen nézzen ki!!!
Maximum pacal-velővel koviubival+2dl jaffa szörp. :hehe:De a kocsinak minden ami jár neki(csak is a legjobb,vagy ahoz legközelebbi)!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8235 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 14:59:21 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.17 csütörtök, 14:54:49
Maximum pacal-velővel koviubival+2dl jaffa szörp. :hehe:De a kocsinak minden ami jár neki(csak is a legjobb,vagy ahoz legközelebbi)!!
Ebbe a topikba beleolvasna egy nő, komolyan mondom, sikoltozva futna a gép elől...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8236 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 19:06:16 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.17 csütörtök, 10:33:48
üdv.amugy opel-éknál is 30000 az intervallum az olajcserénél.én 12000ként szoktam ezelött cserétetni benne.egy imerösöm cseréltetett eccer 23000 felett és simán barna és jo viszkozitásu volt a gyári GM olaj amikor le lett engedve...
üdv.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8237 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 19:36:02 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.17 csütörtök, 19:06:16
üdv.amugy opel-éknál is 30000 az intervallum az olajcserénél.én 12000ként szoktam ezelött cserétetni benne.egy imerösöm cseréltetett eccer 23000 felett és simán barna és jo viszkozitásu volt a gyári GM olaj amikor le lett engedve...
üdv.
Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy offos szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8238 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 19:47:18 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.17 csütörtök, 19:36:02
Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy of*** szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.
üdv.
pedig hidd el nem rossz az az olaj.én is azt használtam 4 évig.teljesen jo a viszkozitása még 20000nél is.és nem fekete trutyi jön le olajcserekor.az én tapasztalatom az hogy jo olaj a GM.
astra elött swiftem volt abba meg csakis castrol magnatec ment.uj kora ota.az megint egy yooféle cucc.
üdv.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8239 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 21:36:55 »
Hali.
Pár hónapja a generátorom kapott egy szabadonfutót.Az lenne a kérdés hogy a szíjtárcsát lehet e fixre hegeszteni.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8240 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 21:40:30 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.17 csütörtök, 21:36:55
Hali.
Pár hónapja a generátorom kapott egy szabadonfutót.Az lenne a kérdés hogy a szíjtárcsát lehet e fixre hegeszteni.
üdv.
hogy lehet szabadonfutossá tenni a generátort?nem kevés zajtol szabaditana meg engem is.kb mennyiért csinálnak ilyet?
üdv.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8241 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 21:47:41 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.17 csütörtök, 21:40:30
üdv.
hogy lehet szabadonfutossá tenni a generátort?nem kevés zajtol szabaditana meg engem is.kb mennyiért csinálnak ilyet?
üdv.
Küldtem üzit ott le van írva minden
Naplózva
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8242 Dátum:
2011.02.17 csütörtök, 23:06:48 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.17 csütörtök, 19:36:02
Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy of*** szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.
És milyen gyakorlati tapasztalatból vonta le a szerelő ismerősöd azt a következtetést, hogy "nem ajánlott" a GM olaj?
Volt két ugyanolyan kontroll jármű ami ugyanazon körülmények között lefutott minimum 100e km-t 2 különböző olajjal?
Bár még ez is csak fenntartásokkal lehetne elfogadni, mert mindegyik olajjal min 2-2 járműnek kellene futnia, hogy a gyártási hibákat biztos ki lehessen zárni.
Birom mikor a szerelők nyilatkoznak egy olaj minőségéről.....
az meg a csúcs mikor a boltba mondják, hogy nagyon jó ez az olaj még senki nem panaszkodott...
Betartott olajcsere periódusok esetén szerintem 100e km után sem lenne érdemi különbség ugyanolyan teljesítményszintű tescos és egy minőségi olaj között.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8243 Dátum:
2011.02.18 péntek, 07:47:47 »
Idézetet írta: gtuby - 2011.02.17 csütörtök, 23:06:48
Betartott olajcsere periódusok esetén szerintem 100e km után sem lenne érdemi különbség ugyanolyan teljesítményszintű tescos és egy minőségi olaj között.
attol fugg milyen kocsiba teszed. egy 20-25 eves kocsiba tok mindegy, mert meg a tescos olaj is meghaladja korban es szabvany minosegben azt a legtutibb röwe vagy akármilyen olajat, amit 25 eve kitalaltak neki. En is ugy tudom/tapasztaltam, hogy az opelek zabaljak az olajat, es GM olajat is adnak nekik emiatt, mert az legalabb olcso. Ugyanakkor egy off-omban hasznaltam fel evig GM olajat, semmi baja nem volt, de a kocsi mindjuk 26 eves
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8244 Dátum:
2011.02.18 péntek, 07:53:18 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.02.18 péntek, 07:47:47
attol fugg milyen kocsiba teszed. egy 20-25 eves kocsiba tok mindegy, mert meg a tescos olaj is meghaladja korban es szabvany minosegben azt a legtutibb röwe vagy akármilyen olajat, amit 25 eve kitalaltak neki. En is ugy tudom/tapasztaltam, hogy az opelek zabaljak az olajat, es GM olajat is adnak nekik emiatt, mert az legalabb olcso. Ugyanakkor egy off-omban hasznaltam fel evig GM olajat, semmi baja nem volt, de a kocsi mindjuk 26 eves
Igen igen és nem mindegy, hogy tolod neki meg sok város vagy nagypapásan országúton. Az kihozza az olajból a gyenge láncszemet az tuti
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8245 Dátum:
2011.02.18 péntek, 09:35:47 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.18 péntek, 07:53:18
Igen igen és nem mindegy, hogy tolod neki meg sok város vagy nagypapásan országúton. Az kihozza az olajból a gyenge láncszemet az tuti
Annó a Focus TDdi-be a Ford olaj után Mobil olajat öntöttem, és az autó jobban ment, bár nem volt látványos a változás, szért érezhető volt. Aztán jött a Castrol Edge, ami még javította a teljesítményt.
Metabond persze mindig volt az oilban...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8246 Dátum:
2011.02.18 péntek, 10:21:15 »
Én mióta megvettem csak gyári olajat használok.Mindig 20ezer után cserélek az öszzes szűrővel együtt.Ezek az adalékok meg spéci olajokkal csak lehúzzák az embert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8247 Dátum:
2011.02.18 péntek, 11:12:18 »
Idézetet írta: Bali - 2011.02.18 péntek, 10:21:15
Én mióta megvettem csak gyári olajat használok.Mindig 20ezer után cserélek az öszzes szűrővel együtt.Ezek az adalékok meg spéci olajokkal csak lehúzzák az embert.
Azert nem mindig. A gyar ugy adja meg az olajat es a csereperiodust, hogy nagy atlagban mindenkinek jo legyen. Azutan lehet, hogy valaki folyamatos autopalyazasra hasznalja (mint pl. en), ahol kevesbe "kopik" az olaj es elbirna 30-at is. Mas meg varosozik vele, es nem lenne baj, ha mar 10-15 utan kicserelne. Ugyhogy neked sem baj tudni, hogyan mukodnek ezek a dolgok, es annak megfeleloen a sajat erdekedben alakitani egy kicsit a dolgokon, nem vak birka modjara kovetni "A Gyari Ajanlast". :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8248 Dátum:
2011.02.18 péntek, 11:50:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.18 péntek, 11:12:18
Azert nem mindig. A gyar ugy adja meg az olajat es a csereperiodust, hogy nagy atlagban mindenkinek jo legyen. Azutan lehet, hogy valaki folyamatos autopalyazasra hasznalja (mint pl. en), ahol kevesbe "kopik" az olaj es elbirna 30-at is. Mas meg varosozik vele, es nem lenne baj, ha mar 10-15 utan kicserelne. Ugyhogy neked sem baj tudni, hogyan mukodnek ezek a dolgok, es annak megfeleloen a sajat erdekedben alakitani egy kicsit a dolgokon, nem vak birka modjara kovetni "A Gyari Ajanlast". :-)
AndyA
Bizony a gyári ajánlást is csak emberek csinálják, főként tervezők, aztán jön a marketing, és bemondja, hogy ezt meg ezt miért kell megváltoztatni (általában mert túl drága), aztán megy a változtatgatás, és néha hiba történik, mint pl. a Focus-ok vezérműszíjainál, ahol a gyári beszállító 120e km-ig vállal garanciát a trermékre, ezzel szemben a Ford a cserét 140e km-nél írja elő. Na ezután légy okos, mint mezei felhasználó!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8249 Dátum:
2011.02.18 péntek, 12:05:55 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.17 csütörtök, 19:47:18
üdv.
pedig hidd el nem rossz az az olaj.én is azt használtam 4 évig.teljesen jo a viszkozitása még 20000nél is.és nem fekete trutyi jön le olajcserekor.az én tapasztalatom az hogy jo olaj a GM.
astra elött swiftem volt abba meg csakis castrol magnatec ment.uj kora ota.az megint egy yooféle cucc.
üdv.
Az ok,hogy a castrol veri a többi olajat legallább is akiket én ismerek mindenki azt mondja,hogy elvileg a leg jobb ami ithon kapható nem lehet össze hasonlitani a GM-el.De ez is relativ mert mindenki azt használ amit akar és amihez hozzá jut.PL itt a forumon is megoszlanak a vélemények ugyan olyan hosszú vitákat lehet generálni egy beszólással mint a fogyasztás vagy adalék anyagok terén.Én nekem most Texaco van benne és semilyen különbséget nem tudok felhozni se mellette se ellene.Nem vitázni akartam de ha egy márka szerelője nem igazán ajánja a saját olajukat akkor valami van benne.Nekünk egyidőbe kötelező volt mol-os olajakat használni és öszintén mondom semmi baj nem volt vele,igaz a saját autómba soha nem raktam pedig mindig volt némi kis plussz belöle.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak:
1
...
158
159
160
161
162
163
164
[
165
]
166
167
168
169
170
171
172
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ