Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:45:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683615 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
attila0819
Vendég
« Új hozzászólás #8200 Dátum: 2011.02.16 szerda, 12:35:03 »

Én amikor vettem a szűrőt adtak hozzá gumigyűrűt amit a csavarba kellett tenni


én nem kaptam... persze biztos lehet venni olajálló gumigyűrűt csak nem tudod a méretet...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8201 Dátum: 2011.02.16 szerda, 12:55:23 »

akkor nem csavart kell venni hanem tömítést, nem?
vagy tömítést nem lehet külön kapni?

Nálam évekig ugyanaz a csavar volt használatban, majd kezdett behalni rajta a menet (még szerencse, hogy nem a karterban) azt hittem ez a csavar egy drága dolog, de ~ 500 Ft körül adták egy helyi autós boltban.
Szerintem ez nem egy olyan ár, ami miatt érdemes tömítéseket vagdosni.
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #8202 Dátum: 2011.02.16 szerda, 13:13:47 »

Kezd el gyűjtögetni a pénzt új csúcsra!!! falbav Valami jó minőségű rendszertisztító segít egy darabig, elmúlik tőle a jelenség, de nálam pár ezer kilóméter múlva jött az izzító villogás!!! falbav falbav


Kis segítségre lenne szükségem.

Egy jó ideje indításnál nem megy fel a fordulat csak kb 600-ig. Gázadásra sem reagál, a töltéslámpa is ég. Aztán 5-20 másodperc elteltével az alapjárat beáll normál értékre, a töltésjelző elalszik és lehet indulni. A csúcsokba kb 25000km van, az alapjárat nem ingadozik. Ha meleg a motor, akkor az alacsony fordulat kb 3-6 másodpercig tart.

 falbav Van valakinek ötlete illetve tapasztalata?  gun
Naplózva
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #8203 Dátum: 2011.02.16 szerda, 13:24:34 »

Azzal már nem is akarlak szomorítani hogy szivattyút is cseréltem!!!
De hátha neked nagyobb szerencséd lesz!! Nálam úgy volt ha ilyenkor leállítottam és újraindítottam, minden oké volt. Hidegen is és melegen is csinálta nálam, de természetesen nem minden indításkor.

Kezd el gyűjtögetni a pénzt új csúcsra!!! falbav Valami jó minőségű rendszertisztító segít egy darabig, elmúlik tőle a jelenség, de nálam pár ezer kilóméter múlva jött az izzító villogás!!! falbav falbav


Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8204 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:09:13 »

Tudom, hogy már többen írtak és linkeltek gázolajszűrő szétszedésről, de én azért érdekesség képpen megosztanám veletek.
kb 20e km után így néz ki szétszedve a gyári szűrő:




és szétvágva a papír része belülről:



Nekem nem tűnt túl koszosnak, egy kevés kosz az volt az alján, de víz az semmi.
Szóval minden második olajcserénél (kb 2 év és 26ekm) fogom csak cserélni a GO szűrőt.

Megnéztem azt a bizonyos termosztátot is ami nem engedi addig visszakeringetni a tankba a go-t míg be nem melegszik.:
Igazából nem nemengedi visszakeringetni, hanem hagyja a szűrőbe belefojni a résolajat és ha már elég meleg akkor lezár a szűrő felé, így kénytelen a tank felé tovább menni.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #8205 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:36:09 »

Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8206 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:41:59 »

Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8207 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:43:40 »

nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb! Wink wave
akkor lecserélem  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #8208 Dátum: 2011.02.16 szerda, 19:47:13 »

Tudom, hogy már többen írtak és linkeltek gázolajszűrő szétszedésről, de én azért érdekesség képpen megosztanám veletek.
kb 20e km után így néz ki szétszedve a gyári szűrő:




és szétvágva a papír része belülről:


Nekem nem tűnt túl koszosnak, egy kevés kosz az volt az alján, de víz az semmi.
Szóval minden második olajcserénél (kb 2 év és 26ekm) fogom csak cserélni a GO szűrőt.

Megnéztem azt a bizonyos termosztátot is ami nem engedi addig visszakeringetni a tankba a go-t míg be nem melegszik.:
Igazából nem nemengedi visszakeringetni, hanem hagyja a szűrőbe belefojni a résolajat és ha már elég meleg akkor lezár a szűrő felé, így kénytelen a tank felé tovább menni.
Válasz

FIGYELEM: Ebben a gépkocsiban a tüzelőanyag-rendszert úgy tervezték, hogy megakadályozzák a tüzelőanyag-tartály kiürülését. Amikor a tüzelőanyag-tartály eléri az előre beállított határértéket, miután az alacsony tüzelőanyagszintet jelző figyelmeztető lámpa már felgyulladt, a motor vezérlés a motor egyenetlen járását okozza, ezzel jelezve a nagyon alacsony tüzelőanyagszintet. A tüzelőanyag-rendszer ekkor történő feltöltésének elmulasztása, ha a tüzelőanyag-rendszert hagyják kiürülni, a tüzelőanyag-befecskendezés részegységeinek károsodását okozza.

A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.

A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.

50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.

Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.

Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést.


« Utoljára szerkesztve: 2011.02.16 szerda, 19:49:27 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8209 Dátum: 2011.02.16 szerda, 20:07:24 »

nem,az a motor és a csúcsok és a kéttömegű lendkerék is tartósabb! Wink wave
Meg a turbót magasabb fordulatra engedik felpörögni a 2,2-nél. Na azt nem tudom, hogy ugyan az-e a két motornál  Undecided
Az egr szelepe viszont elméletileg érzékenyebb. Érdemes euro 3-ast venni és dugózni  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8210 Dátum: 2011.02.16 szerda, 22:12:44 »

Sziasztok fórum és sorstársak egy st tdci vásárlásán töröm a fejem de nem tudom hogy milyen a 2.2es motor már mint olyan problémás mint a 2.0tdci pl csúcsok szivattyú stb stb
csak ne legyen nagyon széthajtva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8211 Dátum: 2011.02.16 szerda, 22:53:13 »

Meg a turbót magasabb fordulatra engedik felpörögni a 2,2-nél. Na azt nem tudom, hogy ugyan az-e a két motornál  Undecided
Az egr szelepe viszont elméletileg érzékenyebb. Érdemes euro 3-ast venni és dugózni  eljen

A turbó más, ezen adatbázis szerint eltér a turbó kód:
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2000 2.0/4 115 Duratorq DI GT2049S 708618-0005 1S7Q6K682AE  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0008 2S7Q6K682AG  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0004 2S7Q6K682AD  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0003 2S7Q6K682AC  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2001 2.0/4 130 Duratorq DI GT1749V 714467-0007 2S7Q6K682AF  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Ci 2002 2.0/4 115 Duratorq DI GT2049S 708618-0006 1S7Q6K682AF  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2000 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0005 1S7Q6K682AE  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2000 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0004 1S7Q6K682AD  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2001 2.0/4 115 Duratorq GT1749V 704226-0007 1S7Q6K682BH  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD MONDEO TD Di 2002 2.0/4 90 Duratorq GT2049S 708618-0006 1S7Q6K682AF  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 01-07 2.0LD 129HP DuratorqPuma GT17 VNT 728680-5015S 4S7Q6K682EN  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 01-07 2.0LD 129HP DuratorqPuma GT17 VNT 714467-5014S 3S7Q6K682AF  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 02-07 2.0LD 114HP Duratorq GT20 708618-5011S 1S7Q6K682AK  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 04-07 2.2LD 153HP DuratorqPuma GT17 VNT 758226-5010S 6S7Q6K682AG  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 04-07 2.2LD 153HP DuratorqPumaEuro3 GT17 VNT 752233-5007S 5S7Q6K682AE  Enquiries ›
PASSENGER CARS FORD Mondeo TDCi 05-07 2.0LD 89HP Duratorq GT20 708618-5011S 1S7Q6K682AK  Enquiries ›
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8212 Dátum: 2011.02.16 szerda, 22:59:45 »

Én úgy tudom hogy olajszűrőből is a gyári kellene bele, merthogy az utángyártott szemetek azok annyit is érnek, mert szétbomlik vagy micsoda  szomoru1

Szia!

A Ford nem gyárt olajszűrőt, ő is úgy veszi 1-2 erre szakosodott gyártól, ahol a kedvéért a szalagon rányomják az ő logóját  Wink
De ezek a cégek a piacra dobják ugyan azt a terméket a saját logójukkal is - attól még nem lesz rosszabb  nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8213 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:02:26 »

Szia!

A Ford nem gyárt olajszűrőt, ő is úgy veszi 1-2 erre szakosodott gyártól, ahol a kedvéért a szalagon rányomják az ő logóját  Wink
De ezek a cégek a piacra dobják ugyan azt a terméket a saját logójukkal is - attól még nem lesz rosszabb  nyes
Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8214 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:05:27 »

Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!
hát én biztos nem fogok adni 10enezret egy ford logóért levele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8215 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:06:37 »

hát én biztos nem fogok asni 10enezret egy ford logóért levele
na most ha jól tudom egy motorolaj szűrőről van itt szó! Az nem kerül tizenezerbe!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8216 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:12:30 »

na most ha jól tudom egy motorolaj szűrőről van itt szó! Az nem kerül tizenezerbe!!
jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni vigyor3

abból is mann és kész eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8217 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:20:35 »

Ezt elhiszem és belátom, de én láttam azt a szűrőt és rendesen el volt darabosodva...de ez lehetett attól hogy nem volt cserélve rég!!

Valószínű az lehetett az ok, amit te is írtál - régen cserélték (eltömődött a szűrő), esetleg nem megfelelő olaj is lehetett benne, gondolok itt egy sűrűbb anyagra, amitől nagy lehetett a szűrő ellenállása és a nyomáskülömbség végűl átszakíthatta.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8218 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:24:51 »

jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni vigyor3

abból is mann és kész eljen
Én meg kezdtem megijedni hogy akkor én kaptam rosszat mert egész olcsó volt  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8219 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:27:03 »

Valószínű az lehetett az ok, amit te is írtál - régen cserélték (eltömődött a szűrő), esetleg nem megfelelő olaj is lehetett benne, gondolok itt egy sűrűbb anyagra, amitől nagy lehetett a szűrő ellenállása és a nyomáskülömbség végűl átszakíthatta.
Lehetséges...de az a kocsi annyira a halálán volt...úgy bányászták ki belőle a csúcsot  vigyor3 és új csúccsal is mint egy traktor...szóval az nagyon haszonkocsivolt, de szegényre nem költöttek  szomoru1
Go. szűrőt minden olajcserekor érdemes ha mondjuk állandóan Lukoil kúton tankolok? Nem tudom kinek mia véleménye róluk, de én el tudok menni a gázolajukka 1000-eket átlagban!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8220 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:28:01 »

ja és mégegy kérdés! Minden CR dieselre érvényes az hogy fel kell programozni a csúcsot ha új kerül bele??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #8221 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:39:26 »

ja és mégegy kérdés! Minden CR dieselre érvényes az hogy fel kell programozni a csúcsot ha új kerül bele??

Szerintem igen (de én Di-s vagyok ezért csak hallomásból tudok erről  nyes) Alf, Relhist, és a pécsi srácok is meg fogják mondani ezt neked  integet2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8222 Dátum: 2011.02.16 szerda, 23:43:44 »

Szerintem igen (de én Di-s vagyok ezért csak hallomásból tudok erről  nyes) Alf, Relhist, és a pécsi srácok is meg fogják mondani ezt neked  integet2
jólvan köszönöm  worship csak úgy kíváncsiságból kérdeztem!! mert ha igen akkor egy nagyon nagy nem hozzáértésnek voltam a szemtanúja  eplus2 eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8223 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 00:21:50 »

10 -15 ezer km alatt nem lehet baja semmilyen szűrőnek szerintem. Engem pedig senki nem fog meggyőzni arról hogy egy olaj többet is elmegy mindegy mit mondanak a gyártók max 15 ezrenként minden cserés.

ui: aki még előtte áll annak melegen ajánlom hogy rögtön vegyen egy olajleeresztő csavart is ne akkor kelljen utána szaladgálni amikor már nincs olaj a kocsiban falbav
Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8224 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 08:01:27 »

Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.

nekem sem olcsó olaj van benne ( http://olajwebshop.com/spd/unas_728915/Titan_Supersyn_Plus_5W40_1_L )
az pedig természetes hogy minden olajcserekor cserélem az olaj/levegő/üzemanyag szűrőt. és bár én nem gyárit rakok bele szűrőből de nem hiszem hogy a mann filterek rosszabb minőségűek mint a gyári. Nekem szerencsém van mivel 30% kedvezménnyel kapom meg ezeket a cuccokat így elfogadható költségekbe verem magam..
de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból " worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8225 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 10:32:07 »

Azért ha más márkáju kocsid lenne/3 betü/akkor nem ezt mondanád.Ott 30000km-es az olajcsere periódus és a kompjuter ami ezt figyeli néha el is engedi odáig.Na abba az olaj sem olcsó.Én viszont minden olajcserénél cserélem az olajszürőt és csak gyárit aszerelőm mást nem is tesz bele!!!!Majd ha nemszüri meg a koszt akkor lesz gond.Ha tiszta lenne teljesen akkor sem ezen spórolok.De tetudod.

3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
 Cheesy  Cheesy  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8226 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 10:33:48 »

3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
 Cheesy  Cheesy  Cheesy
taps
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8227 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 10:42:35 »

3 betű?
DKW
IZS
IFA
MTZ...
 Cheesy  Cheesy  Cheesy
Ezek közül nemigen tekinthetünk napjaink SZEMÉLYautójának egyet sem... BMW  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8228 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 11:00:04 »

Ezek közül nemigen tekinthetünk napjaink SZEMÉLYautójának egyet sem... BMW  Wink

PUG? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8229 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 11:41:23 »


de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból " worship

[/quote]No meg a f-om!!!!! eplus2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #8230 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 13:56:02 »

Tudod ez olyan dolog hogy ha valaki naddzolni akar az fizessen!!! nyes Nekem jó a lángosos csaj is, csak dögösen nézzen ki!!! taps


de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból " worship

No meg a f-om!!!!! eplus2
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8231 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 14:42:50 »

jah, nem olvastam végig, általában a goszűrő szokott így feljönni vigyor3

abból is mann és kész eljen

Ha már nem gyári gázolaj szűrő akkor Bosch, most vettem a Bárdinál és tök ugyanaz mint a gyári (színre, szagra és súlyra is  nyes), és ugyanúgy van benne a kis termosztát is.
Kedvezménnyel 6e ft volt, szóval egy gyári GO szűrő árából majdnem megvan a szűrők szentháromsága: olaj, levegő és GO szűrő.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8232 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 14:43:41 »

de mint valahol olvastam : "Egy topmodellt nem lehet lángossal etetni a piacon neki kaviár kell a Hiltonból " worship

No meg a f-om!!!!! eplus2

Hát a Mondeo nem éppen a topmodell kategória... szomoru1
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8233 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 14:47:32 »

Hát a Mondeo nem éppen a topmodell kategória... szomoru1

De nem is a "futottak még" vagy "legalább aranyos" kategória!  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8234 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 14:54:49 »

Tudod ez olyan dolog hogy ha valaki naddzolni akar az fizessen!!! nyes Nekem jó a lángosos csaj is, csak dögösen nézzen ki!!! taps


Maximum pacal-velővel koviubival+2dl jaffa szörp. :hehe:De a kocsinak minden ami jár neki(csak is a legjobb,vagy ahoz legközelebbi)!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8235 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 14:59:21 »

Maximum pacal-velővel koviubival+2dl jaffa szörp. :hehe:De a kocsinak minden ami jár neki(csak is a legjobb,vagy ahoz legközelebbi)!!

Ebbe a topikba beleolvasna egy nő, komolyan mondom, sikoltozva futna a gép elől...   eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8236 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 19:06:16 »

taps

üdv.amugy opel-éknál is 30000 az intervallum az olajcserénél.én 12000ként szoktam ezelött cserétetni benne.egy imerösöm cseréltetett eccer 23000 felett és simán barna és jo viszkozitásu volt a gyári GM olaj amikor le lett engedve... Wink

üdv.
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8237 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 19:36:02 »

üdv.amugy opel-éknál is 30000 az intervallum az olajcserénél.én 12000ként szoktam ezelött cserétetni benne.egy imerösöm cseréltetett eccer 23000 felett és simán barna és jo viszkozitásu volt a gyári GM olaj amikor le lett engedve... Wink

üdv.
Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy offos szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8238 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 19:47:18 »

Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy of*** szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.

üdv.
pedig hidd el nem rossz az az olaj.én is azt használtam 4 évig.teljesen jo a viszkozitása még 20000nél is.és nem fekete trutyi jön le olajcserekor.az én tapasztalatom az hogy jo olaj a GM.
astra elött swiftem volt abba meg csakis castrol magnatec ment.uj kora ota.az megint egy yooféle cucc.
üdv.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8239 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 21:36:55 »

Hali.

Pár hónapja  a generátorom kapott egy szabadonfutót.Az lenne a kérdés hogy a szíjtárcsát lehet e fixre hegeszteni.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8240 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 21:40:30 »

Hali.

Pár hónapja  a generátorom kapott egy szabadonfutót.Az lenne a kérdés hogy a szíjtárcsát lehet e fixre hegeszteni.

üdv.
hogy lehet szabadonfutossá tenni a generátort?nem kevés zajtol szabaditana meg engem is.kb mennyiért csinálnak ilyet?
üdv.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8241 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 21:47:41 »

üdv.
hogy lehet szabadonfutossá tenni a generátort?nem kevés zajtol szabaditana meg engem is.kb mennyiért csinálnak ilyet?
üdv.

Küldtem üzit ott le van írva minden  wave
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #8242 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 23:06:48 »

Én ugy tudom,hogy a gyári GM olaj a leg sz@rabb a gyári olajok közül a Fordé magasan veri(elméletileg).Van egy of*** szerelő ismerösöm ő sem javasolja a GM olajat pedig nap mint nap azt dőti a német csodákbal.

És milyen gyakorlati tapasztalatból vonta le a szerelő ismerősöd azt a következtetést, hogy "nem ajánlott" a GM olaj?
Volt két ugyanolyan kontroll jármű ami ugyanazon körülmények között lefutott minimum 100e km-t 2 különböző olajjal?
Bár még ez is csak fenntartásokkal lehetne elfogadni, mert mindegyik olajjal min 2-2 járműnek kellene futnia, hogy a gyártási hibákat biztos ki lehessen zárni.
Birom mikor a szerelők nyilatkoznak egy olaj minőségéről.....
az meg a csúcs mikor a boltba mondják, hogy nagyon jó ez az olaj még senki nem panaszkodott...
Betartott olajcsere periódusok esetén szerintem 100e km után sem lenne érdemi különbség ugyanolyan teljesítményszintű tescos és egy minőségi olaj között.
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8243 Dátum: 2011.02.18 péntek, 07:47:47 »

Betartott olajcsere periódusok esetén szerintem 100e km után sem lenne érdemi különbség ugyanolyan teljesítményszintű tescos és egy minőségi olaj között.

attol fugg milyen kocsiba teszed. egy 20-25 eves kocsiba tok mindegy, mert meg a tescos olaj is meghaladja korban es szabvany minosegben azt a legtutibb röwe vagy akármilyen olajat, amit 25 eve kitalaltak neki. En is ugy tudom/tapasztaltam, hogy az opelek zabaljak az olajat, es GM olajat is adnak nekik emiatt, mert az legalabb olcso. Ugyanakkor egy off-omban hasznaltam fel evig GM olajat, semmi baja nem volt, de a kocsi mindjuk 26 eves Cheesy
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8244 Dátum: 2011.02.18 péntek, 07:53:18 »

attol fugg milyen kocsiba teszed. egy 20-25 eves kocsiba tok mindegy, mert meg a tescos olaj is meghaladja korban es szabvany minosegben azt a legtutibb röwe vagy akármilyen olajat, amit 25 eve kitalaltak neki. En is ugy tudom/tapasztaltam, hogy az opelek zabaljak az olajat, es GM olajat is adnak nekik emiatt, mert az legalabb olcso. Ugyanakkor egy off-omban hasznaltam fel evig GM olajat, semmi baja nem volt, de a kocsi mindjuk 26 eves Cheesy
Igen igen és nem mindegy, hogy tolod neki meg sok város vagy nagypapásan országúton. Az kihozza az olajból a gyenge láncszemet az tuti  wow1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8245 Dátum: 2011.02.18 péntek, 09:35:47 »

Igen igen és nem mindegy, hogy tolod neki meg sok város vagy nagypapásan országúton. Az kihozza az olajból a gyenge láncszemet az tuti  wow1

Annó a Focus TDdi-be a Ford olaj után Mobil olajat öntöttem, és az autó jobban ment, bár nem volt látványos a változás, szért érezhető volt. Aztán jött a Castrol Edge, ami még javította a teljesítményt.
Metabond persze mindig volt az oilban...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #8246 Dátum: 2011.02.18 péntek, 10:21:15 »

Én mióta megvettem csak gyári olajat használok.Mindig 20ezer után cserélek az öszzes szűrővel együtt.Ezek az adalékok meg spéci olajokkal csak lehúzzák az embert.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #8247 Dátum: 2011.02.18 péntek, 11:12:18 »

Én mióta megvettem csak gyári olajat használok.Mindig 20ezer után cserélek az öszzes szűrővel együtt.Ezek az adalékok meg spéci olajokkal csak lehúzzák az embert.

Azert nem mindig. A gyar ugy adja meg az olajat es a csereperiodust, hogy nagy atlagban mindenkinek jo legyen. Azutan lehet, hogy valaki folyamatos autopalyazasra hasznalja (mint pl. en), ahol kevesbe "kopik" az olaj es elbirna 30-at is. Mas meg varosozik vele, es nem lenne baj, ha mar 10-15 utan kicserelne. Ugyhogy neked sem baj tudni, hogyan mukodnek ezek a dolgok, es annak megfeleloen a sajat erdekedben alakitani egy kicsit a dolgokon, nem vak birka modjara kovetni "A Gyari Ajanlast". :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8248 Dátum: 2011.02.18 péntek, 11:50:49 »

Azert nem mindig. A gyar ugy adja meg az olajat es a csereperiodust, hogy nagy atlagban mindenkinek jo legyen. Azutan lehet, hogy valaki folyamatos autopalyazasra hasznalja (mint pl. en), ahol kevesbe "kopik" az olaj es elbirna 30-at is. Mas meg varosozik vele, es nem lenne baj, ha mar 10-15 utan kicserelne. Ugyhogy neked sem baj tudni, hogyan mukodnek ezek a dolgok, es annak megfeleloen a sajat erdekedben alakitani egy kicsit a dolgokon, nem vak birka modjara kovetni "A Gyari Ajanlast". :-)

AndyA

Bizony a gyári ajánlást is csak emberek csinálják, főként tervezők, aztán jön a marketing, és bemondja, hogy ezt meg ezt miért kell megváltoztatni (általában mert túl drága), aztán megy a változtatgatás, és néha hiba történik, mint pl. a Focus-ok vezérműszíjainál, ahol a gyári beszállító 120e km-ig vállal garanciát a trermékre, ezzel szemben a Ford a cserét 140e km-nél írja elő. Na ezután légy okos, mint mezei felhasználó!  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8249 Dátum: 2011.02.18 péntek, 12:05:55 »

üdv.
pedig hidd el nem rossz az az olaj.én is azt használtam 4 évig.teljesen jo a viszkozitása még 20000nél is.és nem fekete trutyi jön le olajcserekor.az én tapasztalatom az hogy jo olaj a GM.
astra elött swiftem volt abba meg csakis castrol magnatec ment.uj kora ota.az megint egy yooféle cucc.
üdv.
Az ok,hogy a castrol veri a többi olajat legallább is akiket én ismerek mindenki azt mondja,hogy elvileg a leg jobb ami ithon kapható nem lehet össze hasonlitani a GM-el.De ez is relativ mert mindenki azt használ amit akar és amihez hozzá jut.PL itt a forumon is megoszlanak a vélemények ugyan olyan hosszú vitákat lehet generálni egy beszólással mint a fogyasztás vagy adalék anyagok terén.Én nekem most Texaco van benne és semilyen különbséget nem tudok felhozni se mellette se ellene.Nem vitázni akartam de ha egy márka szerelője nem igazán ajánja a saját olajukat akkor valami van benne.Nekünk egyidőbe kötelező volt mol-os olajakat használni és öszintén mondom semmi baj nem volt vele,igaz a saját autómba soha nem raktam pedig mindig volt némi kis plussz belöle.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 163 164 [165] 166 167 168 169 170 171 172 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.