Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 08:30:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14640877 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #8400 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 10:59:24 »

Ezeket már olvastam, azért köszi. Én pontos üzemi körülményekre gondoltam.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #8401 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 11:01:31 »

Az EGR állandósult fordulatszámnál és alapjáraton nyitva van, gyorsításnál zár (csak friss levegő).
Aham. kösz a választ. Tehát csak ebben a két esetben van nyitva?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8402 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 11:08:04 »

Aham. kösz a választ. Tehát csak ebben a két esetben van nyitva?

Magyarán szólva, ha nem gyorsítasz, akkor nyitva van.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8403 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 12:35:13 »

pontosan részterhelésen és alapjáraton az üzemi hőfokot elérte a motor akkor nyit csak...
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8404 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 13:29:39 »

Új furcsaság a TDCi-mel: Leginkább 5-ben, olyan 2000 körül figyeltem meg a jelenséget, ami: Olyan kopogás hallatszik a motor felől, mint amikor hideg mínuszokban megyek, és még nem melegedett fel a motor.
A fura az volt először, hogy a100-as tempó, menetszél, stb melett lehet hallani!!!

Na ez mi lehet és mitől lehet???
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8405 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 15:46:49 »

Új furcsaság a TDCi-mel: Leginkább 5-ben, olyan 2000 körül figyeltem meg a jelenséget, ami: Olyan kopogás hallatszik a motor felől, mint amikor hideg mínuszokban megyek, és még nem melegedett fel a motor.
A fura az volt először, hogy a100-as tempó, menetszél, stb melett lehet hallani!!!

Na ez mi lehet és mitől lehet???

ilyen nekem is van olyan 1500 körül...
Naplózva
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #8406 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 16:11:08 »

neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....

Gázolajszűrő csere után mentem egyhuzamban 150 km-t, volt benne sok gyorsítás és jól tette a dolgát. Remélem csak ez volt a gond.
Köszi a segítséget!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #8407 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 17:27:10 »

Na ezt kajolta a fiat tiponk..... nyes  ment is 3adikban rendesen.... hehe
Bocs,hogy én is offolok 2 évig hajtottuk az 1,9-es grand turismo tipót trafó olajjal!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8408 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:55:48 »

Bocs,hogy én is offolok 2 évig hajtottuk az 1,9-es grand turismo tipót trafó olajjal!
ja,tatabánya környékén is dívott a trafóolaj..... eljen nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8409 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:56:22 »

pontosan részterhelésen és alapjáraton az üzemi hőfokot elérte a motor akkor nyit csak...
...zár.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8410 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 19:58:51 »

...zár.... smile
nekem is ez rémlik, hogy alapjáraton zár...

http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A

de a videón alapjáraton kinyit egy idő múlva...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8411 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:02:02 »

nekem is ez rémlik, hogy alapjáraton zár...

http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A

de a videón alapjáraton kinyit egy idő múlva...
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8412 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 20:03:46 »

amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
kivéve ha nincs egr dugód  taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8413 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 21:11:36 »

...zár.... smile

nem...akkor nyit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #8414 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 21:14:30 »

amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.

Ez teljesen rossz...
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8415 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 21:19:44 »

Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Na ma voltam hibakódot olvasni, ugyan reggel nem tudtam mikor villogot/vészüzemben volt,(mert akkor még nem voltak nyitva) Szóval ezek a kódok voltak a kocsiban:
B1342-20
B2393
P0401(ez a dugózott EGR miatt)
P132B valami turbó még nem volt időm utánna nézni, de azt mondták, hogy lehet az turbó elektronikája szarakodik, javasolták, hogy reggel amikor jelentkezik a probléma, nézzem meg, hogy rendesen műkszik-e.
Mit szóltok?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8416 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 21:20:32 »

amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.
Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!) Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8417 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 21:37:03 »

Na ma voltam hibakódot olvasni, ugyan reggel nem tudtam mikor villogot/vészüzemben volt,(mert akkor még nem voltak nyitva) Szóval ezek a kódok voltak a kocsiban:
B1342-20
B2393
P0401(ez a dugózott EGR miatt)
P132B valami turbó még nem volt időm utánna nézni, de azt mondták, hogy lehet az turbó elektronikája ***akodik, javasolták, hogy reggel amikor jelentkezik a probléma, nézzem meg, hogy rendesen műkszik-e.
Mit szóltok?
B1342=ECU FAulted
            B2393 ECU output....
            P0401=Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient delected
Az utolsó turbó elektronika.
Ezeket találtam .
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8418 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:21:08 »

amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.

Akkor inkább mégsem digózni kellene az EGR-t, hanem inkább pucolgatni, hogy jól zárjon, nyisson. Mert dugózással, akkor ezeket a kedvező funkciókat kizárjuk, nem?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #8419 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:32:47 »

Akkor inkább mégsem digózni kellene az EGR-t, hanem inkább pucolgatni, hogy jól zárjon, nyisson. Mert dugózással, akkor ezeket a kedvező funkciókat kizárjuk, nem?
Egy dugótesztelésnél (mikor raktam bele vakolást, de fúrtam rá lukat) 500 km után is úgy nézett ki az EGR belül, mintha belehányt volna a lagzis menet. Ebből kifolyólag nem hiszem, hogy érdemes hetente pucolgatni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8420 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:52:51 »

ilyen nekem is van olyan 1500 körül...

Összefüggésben lehet ez azzal, hogy most ledugóztam az egr-t? Összességében most olvasgatom a dolgokat, nem az lenne inkább a megoldás, hogy pucoljuk az EGR-t dugózás helyett??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8421 Dátum: 2011.03.01 kedd, 08:59:26 »

Egy dugótesztelésnél (mikor raktam bele vakolást, de fúrtam rá lukat) 500 km után is úgy nézett ki az EGR belül, mintha belehányt volna a lagzis menet. Ebből kifolyólag nem hiszem, hogy érdemes hetente pucolgatni.

Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8422 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:05:19 »

Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.
Hol ment az autó: sok város trutyisodik
Meg sztm attól is függ szvsz milyen motorikusan. Amennyiben jobb értékeket produkál a motor sztm kevesebbszer nyit be.
Pl mindkét autón szinte autópályán ment és amikor dugóztam a páromé szutykos volt az enyém meg szinte "tiszta". Csak vékony réteg száraz korom volt rajta.
Elméletileg az üzemanyag is befolyásolja.
De lehet, hogy tévedek ezek csak olyan elmélkedések  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8423 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:09:02 »

Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.

mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8424 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:11:20 »

mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Ez így van  eljen  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8425 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:14:37 »

Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!) Wink wave
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy a jobb minőségű üzemanyaggal miért melegszik lassabban az autó?
Volt az autómban már kék spuri plusz szokásos prémium go és akkor "alig akart" bemelegedni.   worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8426 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:26:15 »

mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Akkor már csak egy kérdés. Lehet, hogy attól lett traktorosabb a hangja az autónak olyan 1800-2000 ford. körül, hogy ledugóztam?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8427 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:29:10 »

Akkor már csak egy kérdés. Lehet, hogy attól lett traktorosabb a hangja az autónak olyan 1800-2000 ford. körül, hogy ledugóztam?
Attól biztosan nem  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8428 Dátum: 2011.03.01 kedd, 09:56:15 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_gyari_st_87000km-4504389

szerintetek ez gyári st? az nem 170 pacis...?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8429 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:07:04 »

Sztm gyári és sztm nem csak 155 lovas  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8430 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:09:36 »

Attól biztosan nem  wave

Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor Huh?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8431 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:15:12 »

Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor Huh?
Igen, ha nem működik jó pl, ha nem zár állandóan nyomja be a kormos 1x már elégetett levegőt és attól berángat meg lehet kopogósabban is jár de ebben nem vagyok biztos?!.
A Te esetetben ugye euro 3-as a géped gyakorlatilag csak javít a dolgokon. Gondold el csak friss levegőt szív a mocid attól nem kellene kopogósabban járnia. Mindent rendesen visszaszereltetek? Bilincsek meg vannak húzva? Max annyi lehet, hogy lassabban melegszik picivel, mint előtte más káros hatása nincs  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8432 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:16:40 »

Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor Huh?

Azért már páran ledugóztuk sikeresen az EGR-t, és senki sem panaszkodott, hogy rosszabb lett volna tőle. Itt azért azt is meg kell jegyezni, hogy a Ford szervizek is megcsinálják neked, mert van rá szervizleírás (!), amit azért nem reklámoznak annyira. Sokkal jobb nekik, ha veszel egy új EGR-t, és nem a filléres EGR dugót.  gun
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8433 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:33:28 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_st_full_extra_190_le_serules-4505443

ez biztos kemény lehet...
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8434 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:40:16 »

Na ezt nem venném meg, mellesleg ez a nem gyári ST  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8435 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:45:02 »

Na ezt nem venném meg, mellesleg ez a nem gyári ST  nyes

pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8436 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:48:18 »

pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik  wave
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van  Wink Szeretem az ilyen hirdetéseket  eplus2
Persze biztosan nagyon jól mehet  worship

Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.01 kedd, 10:50:59 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8437 Dátum: 2011.03.01 kedd, 10:59:18 »

Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik  wave
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van  Wink Szeretem az ilyen hirdetéseket  eplus2
Persze biztosan nagyon jól mehet  worship

Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?  wow1

igazad van... worship de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8438 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:04:17 »

igazad van... worship de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...
Még bogarásztam egy kicsit és a szervízkönyv: 2006. október, ha jól látom 60.000 kilcsivel volt az autó a Petrányinál.
Szorozzunk: minimum 180.000 van benne szvsz.....
Na de a lényeg, hogy elmegyek, meghajtom és azután azt mondom nem kell, mert hiányzik az ST felirat a kormányról  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8439 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:12:03 »

Még bogarásztam egy kicsit és a szervízkönyv: 2006. október, ha jól látom 60.000 kilcsivel volt az autó a Petrányinál.
Szorozzunk: minimum 180.000 van benne szvsz.....
Na de a lényeg, hogy elmegyek, meghajtom és azután azt mondom nem kell, mert hiányzik az ST felirat a kormányról  nyes

 nyes nyes nyes nyes nyes eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8440 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:12:22 »

pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
És még csak nem is ghia, mert akkor fabetétes lenne, nem fém. Meg lenne benne legalább ülésfűtés.
Az évjárata alpján kellene legyen az ajtókon koptatócsík.
Arról nem is beszélve, hogy 2004.11.11-én volt 2500-as szervizen, míg 2006.10.26-án már a 60eKm-es bejegyzés van benne. A napfénytől nem látszik a következő, de az valahol 80eKm-nél volt esedékes. két év alatt ment 60eKm-t, akkor a 80e 2007 közepén lehetett. Azóta meg ment 40eKm-t, hogy 126eKm van benne. Aha.
Amúgy meg 2004-es gép, tehát nem 2005-ös évjárat.
A Petrányi a szervizkönyv szerint 2007-8 környékén láthatta utoljára, azaz nem végig ott szervizelték.  
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #8441 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:15:38 »

És még csak nem is ghia, mert akkor fabetétes lenne, nem fém.
És még az alapjárata is magas  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8442 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:19:51 »

És még az alapjárata is magas  hehe

szegény hirdetö ha látná miket irkálunk rola... eplus2 eplus2 eplus2
elkéne küldeni neki is... nyes
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #8443 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:33:42 »

B1342=ECU FAulted
            B2393 ECU output....
            P0401=Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient delected
Az utolsó turbó elektronika.
Ezeket találtam .

Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #8444 Dátum: 2011.03.01 kedd, 11:34:17 »

Igen, ha nem működik jó pl, ha nem zár állandóan nyomja be a kormos 1x már elégetett levegőt és attól berángat meg lehet kopogósabban is jár de ebben nem vagyok biztos?!.
A Te esetetben ugye euro 3-as a géped gyakorlatilag csak javít a dolgokon. Gondold el csak friss levegőt szív a mocid attól nem kellene kopogósabban járnia. Mindent rendesen visszaszereltetek? Bilincsek meg vannak húzva? Max annyi lehet, hogy lassabban melegszik picivel, mint előtte más káros hatása nincs  integet2

Ma mindenképp ránézek megint!
üdv
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8445 Dátum: 2011.03.01 kedd, 12:08:16 »

igazad van... worship de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...

de akkor nem venne meg a tudatlan nepseg. hanyszor lattunk mar olyat is, hogy ghia-nak van hirdetve egy trend, vagy trend-nek egy ambiente, es ezek variacioi persze mindig jobb szinben feltuntetve az autot mint amilyen. Az atlag ember megveszi, mivel meg valszeg nem volt ilyen autoja, ha 2 kullos kormany lenne benne az sem tunne neki fel mindenkeppen, vagy 15"-os felni stb...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8446 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:39:36 »

Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!) Wink wave

Hidegen azert vezetik vissza, hogy kevesebb menjen ki a kipufogon, igy a karosanyag-kibocsatas merese jobb eredmenyt adjon. Olyankor a hideg egesterben kozel sem tokeletes az eges, aranytalanul magasabb a karos anyagok aranya a normal uzemhez kepest. Meg olyat is csinalnak, hogy kivulrol szivott friss levegovel dusitjak a kipufogogazt, hogy tudja a hivatalos normat (ez nem Mondeo, de volt ilyen is).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8447 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:41:31 »

Hol ment az autó: sok város trutyisodik
Meg sztm attól is függ szvsz milyen motorikusan. Amennyiben jobb értékeket produkál a motor sztm kevesebbszer nyit be.
Pl mindkét autón szinte autópályán ment és amikor dugóztam a páromé szutykos volt az enyém meg szinte "tiszta". Csak vékony réteg száraz korom volt rajta.
Elméletileg az üzemanyag is befolyásolja.
De lehet, hogy tévedek ezek csak olyan elmélkedések  Wink

Ugy lehet. Osztrak gazolajjal az utolso 9000 km-en, 10:1 aranyban hasznalva autopalyan a varosi uzemhez kepest alig volt benne ertekelheto mennyisegu trutymo. Azert ledugoztam, biztos, ami biztos... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #8448 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:50:37 »


Hehe! Ez max egy Titanium felszereltség, ST külső elemekkel. Sehol sincs ez az ST-től, bár, akié a kocsi volt, belefeccölt egy jó adag lóvét...  laugh
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #8449 Dátum: 2011.03.01 kedd, 13:52:38 »

Ez egy iszonyatosan király gép...  rinya most annyira megtetszett hogy nagyon  Grin felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.