Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:10:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14683850 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8400 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 10:59:24 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.02.28 hétfő, 10:37:04
pl:
http://www.muszaki-vizsga-zoldkartya.hu/cikkek/egr-szelep-hiba.html
http://makraimotor.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=84&Itemid=42
http://www.bardiauto.hu/2-resz-az-egr-szelep/
Ezeket már olvastam, azért köszi. Én pontos üzemi körülményekre gondoltam.
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8401 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 11:01:31 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.28 hétfő, 10:56:17
Az EGR állandósult fordulatszámnál és alapjáraton nyitva van, gyorsításnál zár (csak friss levegő).
Aham. kösz a választ. Tehát csak ebben a két esetben van nyitva?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8402 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 11:08:04 »
Idézetet írta: spyware - 2011.02.28 hétfő, 11:01:31
Aham. kösz a választ. Tehát csak ebben a két esetben van nyitva?
Magyarán szólva, ha nem gyorsítasz, akkor nyitva van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8403 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 12:35:13 »
pontosan részterhelésen és alapjáraton az üzemi hőfokot elérte a motor akkor nyit csak...
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8404 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 13:29:39 »
Új furcsaság a TDCi-mel: Leginkább 5-ben, olyan 2000 körül figyeltem meg a jelenséget, ami: Olyan kopogás hallatszik a motor felől, mint amikor hideg mínuszokban megyek, és még nem melegedett fel a motor.
A fura az volt először, hogy a100-as tempó, menetszél, stb melett lehet hallani!!!
Na ez mi lehet és mitől lehet???
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8405 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 15:46:49 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.28 hétfő, 13:29:39
Új furcsaság a TDCi-mel: Leginkább 5-ben, olyan 2000 körül figyeltem meg a jelenséget, ami: Olyan kopogás hallatszik a motor felől, mint amikor hideg mínuszokban megyek, és még nem melegedett fel a motor.
A fura az volt először, hogy a100-as tempó, menetszél, stb melett lehet hallani!!!
Na ez mi lehet és mitől lehet???
ilyen nekem is van olyan 1500 körül...
Naplózva
lepy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8406 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 16:11:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.23 szerda, 20:19:04
neked eu3as a géped.
Legszerencsésebb esetben egy gázolajszűrő csere megoldja a problémát.Illetve ,ha van go szivárgás a csúcsok körül,akkor azok megszüntetésével a hiba is megszűnhet!Falsot szippanthat a pumpedli!Nitrotom esete.....
A rosszabb esetben üza rendszeri nyomásprobléma miatt áll le a verda,amit esetleg a csúcsok okozhatnak....
A ckp-t Relhist ár említette....
Gázolajszűrő csere után mentem egyhuzamban 150 km-t, volt benne sok gyorsítás és jól tette a dolgát. Remélem csak ez volt a gond.
Köszi a segítséget!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8407 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 17:27:10 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.26 szombat, 20:26:10
Na ezt kajolta a fiat tiponk.....
ment is 3adikban rendesen....
Bocs,hogy én is offolok 2 évig hajtottuk az 1,9-es grand turismo tipót trafó olajjal!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8408 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 19:55:48 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.28 hétfő, 17:27:10
Bocs,hogy én is offolok 2 évig hajtottuk az 1,9-es grand turismo tipót trafó olajjal!
ja,tatabánya környékén is dívott a trafóolaj.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8409 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 19:56:22 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.02.28 hétfő, 12:35:13
pontosan részterhelésen és alapjáraton az üzemi hőfokot elérte a motor akkor nyit csak...
...zár....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8410 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 19:58:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 19:56:22
...zár....
nekem is ez rémlik, hogy alapjáraton zár...
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A
de a videón alapjáraton kinyit egy idő múlva...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8411 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 20:02:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.28 hétfő, 19:58:51
nekem is ez rémlik, hogy alapjáraton zár...
http://www.youtube.com/watch?v=sQCvihDxj9A
de a videón alapjáraton kinyit egy idő múlva...
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8412 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 20:03:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 20:02:02
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
kivéve ha nincs egr dugód
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8413 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 21:11:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 19:56:22
...zár....
nem...akkor nyit...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8414 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 21:14:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 20:02:02
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
Ez teljesen rossz...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8415 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 21:19:44 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.25 péntek, 07:39:44
Ma reggel meging eljátszott, de se füst se semmi különs, csak az izzító villogása indítás után kb 4-5 mp-re. Leállítás, újraindítás után meg hibátlanul meg. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Na ma voltam hibakódot olvasni, ugyan reggel nem tudtam mikor villogot/vészüzemben volt,(mert akkor még nem voltak nyitva) Szóval ezek a kódok voltak a kocsiban:
B1342-20
B2393
P0401(ez a dugózott EGR miatt)
P132B valami turbó még nem volt időm utánna nézni, de azt mondták, hogy lehet az turbó elektronikája szarakodik, javasolták, hogy reggel amikor jelentkezik a probléma, nézzem meg, hogy rendesen műkszik-e.
Mit szóltok?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8416 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 21:20:32 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 20:02:02
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.
Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8417 Dátum:
2011.02.28 hétfő, 21:37:03 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.28 hétfő, 21:19:44
Na ma voltam hibakódot olvasni, ugyan reggel nem tudtam mikor villogot/vészüzemben volt,(mert akkor még nem voltak nyitva) Szóval ezek a kódok voltak a kocsiban:
B1342-20
B2393
P0401(ez a dugózott EGR miatt)
P132B valami turbó még nem volt időm utánna nézni, de azt mondták, hogy lehet az turbó elektronikája ***akodik, javasolták, hogy reggel amikor jelentkezik a probléma, nézzem meg, hogy rendesen műkszik-e.
Mit szóltok?
B1342=ECU FAulted
B2393 ECU output....
P0401=Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient delected
Az utolsó turbó elektronika.
Ezeket találtam .
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8418 Dátum:
2011.03.01 kedd, 08:21:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.28 hétfő, 20:02:02
amikor beindítod a hideg mocit-kinyit,hogy hamarabb elérja a motor az üzemi hőfokot a meleg kipuffgázzal.Alapjáaraton is nyitva van,még üzemi hőfokon is-dugóban ülve pl,és csak gyorsításkor zár le.
Akkor inkább mégsem digózni kellene az EGR-t, hanem inkább pucolgatni, hogy jól zárjon, nyisson. Mert dugózással, akkor ezeket a kedvező funkciókat kizárjuk, nem?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8419 Dátum:
2011.03.01 kedd, 08:32:47 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 08:21:08
Akkor inkább mégsem digózni kellene az EGR-t, hanem inkább pucolgatni, hogy jól zárjon, nyisson. Mert dugózással, akkor ezeket a kedvező funkciókat kizárjuk, nem?
Egy dugótesztelésnél (mikor raktam bele vakolást, de fúrtam rá lukat) 500 km után is úgy nézett ki az EGR belül, mintha belehányt volna a lagzis menet. Ebből kifolyólag nem hiszem, hogy érdemes hetente pucolgatni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8420 Dátum:
2011.03.01 kedd, 08:52:51 »
Idézetet írta: waver - 2011.02.28 hétfő, 15:46:49
ilyen nekem is van olyan 1500 körül...
Összefüggésben lehet ez azzal, hogy most ledugóztam az egr-t? Összességében most olvasgatom a dolgokat, nem az lenne inkább a megoldás, hogy pucoljuk az EGR-t dugózás helyett??
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8421 Dátum:
2011.03.01 kedd, 08:59:26 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.01 kedd, 08:32:47
Egy dugótesztelésnél (mikor raktam bele vakolást, de fúrtam rá lukat) 500 km után is úgy nézett ki az EGR belül, mintha belehányt volna a lagzis menet. Ebből kifolyólag nem hiszem, hogy érdemes hetente pucolgatni.
Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8422 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:05:19 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 08:59:26
Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.
Hol ment az autó: sok város trutyisodik
Meg sztm attól is függ szvsz milyen motorikusan. Amennyiben jobb értékeket produkál a motor sztm kevesebbszer nyit be.
Pl mindkét autón szinte autópályán ment és amikor dugóztam a páromé szutykos volt az enyém meg szinte "tiszta". Csak vékony réteg száraz korom volt rajta.
Elméletileg az üzemanyag is befolyásolja.
De lehet, hogy tévedek ezek csak olyan elmélkedések
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8423 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:09:02 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 08:59:26
Nem tudom, hogy, most ledugóztam az EGR-t, meglestem. Tény, hogy kormos volt, de nem volt különösebben trutyis... az mitől lehet, ha valakinél trutyis, valakinél csak kicsit kormos.
mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8424 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:11:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.01 kedd, 09:09:02
mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Ez így van
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8425 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:14:37 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.28 hétfő, 21:20:32
Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!)
Azt magyarázza el nekem valaki, hogy a jobb minőségű üzemanyaggal miért melegszik lassabban az autó?
Volt az autómban már kék spuri plusz szokásos prémium go és akkor "alig akart" bemelegedni.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8426 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:26:15 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.01 kedd, 09:09:02
mindenkeppen jo a dugozas, hidd el!
Akkor már csak egy kérdés. Lehet, hogy attól lett traktorosabb a hangja az autónak olyan 1800-2000 ford. körül, hogy ledugóztam?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8427 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:29:10 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 09:26:15
Akkor már csak egy kérdés. Lehet, hogy attól lett traktorosabb a hangja az autónak olyan 1800-2000 ford. körül, hogy ledugóztam?
Attól biztosan nem
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8428 Dátum:
2011.03.01 kedd, 09:56:15 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_gyari_st_87000km-4504389
szerintetek ez gyári st? az nem 170 pacis...?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8429 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:07:04 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 09:56:15
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_gyari_st_87000km-4504389
szerintetek ez gyári st? az nem 170 pacis...?
Sztm gyári és sztm nem csak 155 lovas
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8430 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:09:36 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 09:29:10
Attól biztosan nem
Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8431 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:15:12 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 10:09:36
Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor
Igen, ha nem működik jó pl, ha nem zár állandóan nyomja be a kormos 1x már elégetett levegőt és attól berángat meg lehet kopogósabban is jár de ebben nem vagyok biztos?!.
A Te esetetben ugye euro 3-as a géped gyakorlatilag csak javít a dolgokon. Gondold el csak friss levegőt szív a mocid attól nem kellene kopogósabban járnia. Mindent rendesen visszaszereltetek? Bilincsek meg vannak húzva? Max annyi lehet, hogy lassabban melegszik picivel, mint előtte más káros hatása nincs
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8432 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:16:40 »
Idézetet írta: mahder - 2011.03.01 kedd, 10:09:36
Pedig olvastam valmi hasonlót az egyik cikkben, hogyha az EGR nem műxik jól, akkor Dieselnél nagyobb motorhanggal jár. Vagy valmi ilyesmi volt. Ha meg ledugózzuk, akkor
Azért már páran ledugóztuk sikeresen az EGR-t, és senki sem panaszkodott, hogy rosszabb lett volna tőle. Itt azért azt is meg kell jegyezni, hogy a Ford szervizek is megcsinálják neked, mert van rá szervizleírás (!), amit azért nem reklámoznak annyira. Sokkal jobb nekik, ha veszel egy új EGR-t, és nem a filléres EGR dugót.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8433 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:33:28 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_st_full_extra_190_le_serules-4505443
ez biztos kemény lehet...
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8434 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:40:16 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:33:28
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_st_full_extra_190_le_serules-4505443
ez biztos kemény lehet...
Na ezt nem venném meg, mellesleg ez a nem gyári ST
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8435 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:45:02 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 10:40:16
Na ezt nem venném meg, mellesleg ez a nem gyári ST
pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8436 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:48:18 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:45:02
pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van
Szeretem az ilyen hirdetéseket
Persze biztosan nagyon jól mehet
Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.01 kedd, 10:50:59 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8437 Dátum:
2011.03.01 kedd, 10:59:18 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 10:48:18
Küszöb és pl a kormány. ST felirat hiányzik
Szvsz nem gyári, de a chip miatt nem venném meg, na meg a full extrától igencsak messze van
Szeretem az ilyen hirdetéseket
Persze biztosan nagyon jól mehet
Még egy dolog: minek húzza fel valaki az autóját 190 pacira, ha 5,2-vel jár?
igazad van...
de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8438 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:04:17 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:59:18
igazad van...
de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...
Még bogarásztam egy kicsit és a szervízkönyv: 2006. október, ha jól látom 60.000 kilcsivel volt az autó a Petrányinál.
Szorozzunk: minimum 180.000 van benne szvsz.....
Na de a lényeg, hogy elmegyek, meghajtom és azután azt mondom nem kell, mert hiányzik az ST felirat a kormányról
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8439 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:12:03 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 11:04:17
Még bogarásztam egy kicsit és a szervízkönyv: 2006. október, ha jól látom 60.000 kilcsivel volt az autó a Petrányinál.
Szorozzunk: minimum 180.000 van benne szvsz.....
Na de a lényeg, hogy elmegyek, meghajtom és azután azt mondom nem kell, mert hiányzik az ST felirat a kormányról
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8440 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:12:22 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:45:02
pedig azt irja hogy gyári st.miböl lehet ezt a képröl megállapitani?
És még csak nem is ghia, mert akkor fabetétes lenne, nem fém. Meg lenne benne legalább ülésfűtés.
Az évjárata alpján kellene legyen az ajtókon koptatócsík.
Arról nem is beszélve, hogy 2004.11.11-én volt 2500-as szervizen, míg 2006.10.26-án már a 60eKm-es bejegyzés van benne. A napfénytől nem látszik a következő, de az valahol 80eKm-nél volt esedékes. két év alatt ment 60eKm-t, akkor a 80e 2007 közepén lehetett. Azóta meg ment 40eKm-t, hogy 126eKm van benne. Aha.
Amúgy meg 2004-es gép, tehát nem 2005-ös évjárat.
A Petrányi a szervizkönyv szerint 2007-8 környékén láthatta utoljára, azaz nem végig ott szervizelték.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8441 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:15:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.01 kedd, 11:12:22
És még csak nem is ghia, mert akkor fabetétes lenne, nem fém.
És még az alapjárata is magas
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8442 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:19:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 11:15:38
És még az alapjárata is magas
szegény hirdetö ha látná miket irkálunk rola...
elkéne küldeni neki is...
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8443 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:33:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.28 hétfő, 21:37:03
B1342=ECU FAulted
B2393 ECU output....
P0401=Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient delected
Az utolsó turbó elektronika.
Ezeket találtam .
Honnét tudom megszerezni ezeknek a hibakódokna a listáját. Esetgleg át tudnád dobni priviben vagy a mail címemre?
előre is köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8444 Dátum:
2011.03.01 kedd, 11:34:17 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 10:15:12
Igen, ha nem működik jó pl, ha nem zár állandóan nyomja be a kormos 1x már elégetett levegőt és attól berángat meg lehet kopogósabban is jár de ebben nem vagyok biztos?!.
A Te esetetben ugye euro 3-as a géped gyakorlatilag csak javít a dolgokon. Gondold el csak friss levegőt szív a mocid attól nem kellene kopogósabban járnia. Mindent rendesen visszaszereltetek? Bilincsek meg vannak húzva? Max annyi lehet, hogy lassabban melegszik picivel, mint előtte más káros hatása nincs
Ma mindenképp ránézek megint!
üdv
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8445 Dátum:
2011.03.01 kedd, 12:08:16 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:59:18
igazad van...
de legalább akkor ne st-ként hirdesse.ha valaki ilyet akar akkor valoszinü hogy ért kicsit hozzá.és egyböl kiszurja a hibát...
de akkor nem venne meg a tudatlan nepseg. hanyszor lattunk mar olyat is, hogy ghia-nak van hirdetve egy trend, vagy trend-nek egy ambiente, es ezek variacioi persze mindig jobb szinben feltuntetve az autot mint amilyen. Az atlag ember megveszi, mivel meg valszeg nem volt ilyen autoja, ha 2 kullos kormany lenne benne az sem tunne neki fel mindenkeppen, vagy 15"-os felni stb...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8446 Dátum:
2011.03.01 kedd, 13:39:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.02.28 hétfő, 21:20:32
Egy égéstermékkel lebutított égésnél sokkal kisebb hő termelődik!! Lehet, hogy akkor nyit amikor írod, de hogy nem abból az okból az biztos (pont az alacsonyabb égéshő miatt vezetik vissza az égésterméket!!!!)
Hidegen azert vezetik vissza, hogy kevesebb menjen ki a kipufogon, igy a karosanyag-kibocsatas merese jobb eredmenyt adjon. Olyankor a hideg egesterben kozel sem tokeletes az eges, aranytalanul magasabb a karos anyagok aranya a normal uzemhez kepest. Meg olyat is csinalnak, hogy kivulrol szivott friss levegovel dusitjak a kipufogogazt, hogy tudja a hivatalos normat (ez nem Mondeo, de volt ilyen is).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8447 Dátum:
2011.03.01 kedd, 13:41:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.01 kedd, 09:05:19
Hol ment az autó: sok város trutyisodik
Meg sztm attól is függ szvsz milyen motorikusan. Amennyiben jobb értékeket produkál a motor sztm kevesebbszer nyit be.
Pl mindkét autón szinte autópályán ment és amikor dugóztam a páromé szutykos volt az enyém meg szinte "tiszta". Csak vékony réteg száraz korom volt rajta.
Elméletileg az üzemanyag is befolyásolja.
De lehet, hogy tévedek ezek csak olyan elmélkedések
Ugy lehet. Osztrak gazolajjal az utolso 9000 km-en, 10:1 aranyban hasznalva autopalyan a varosi uzemhez kepest alig volt benne ertekelheto mennyisegu trutymo. Azert ledugoztam, biztos, ami biztos... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8448 Dátum:
2011.03.01 kedd, 13:50:37 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 10:33:28
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.2_tdci_st_full_extra_190_le_serules-4505443
ez biztos kemény lehet...
Hehe! Ez max egy Titanium felszereltség, ST külső elemekkel. Sehol sincs ez az ST-től, bár, akié a kocsi volt, belefeccölt egy jó adag lóvét...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8449 Dátum:
2011.03.01 kedd, 13:52:38 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.01 kedd, 09:56:15
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_st_gyari_st_87000km-4504389
szerintetek ez gyári st? az nem 170 pacis...?
Ez egy iszonyatosan király gép...
most annyira megtetszett hogy nagyon
felhívom kell e neki cserébe a 90lovas xD
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
162
163
164
165
166
167
168
[
169
]
170
171
172
173
174
175
176
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ