Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:23:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14647644 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
Törőő
Vendég
« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2011.03.18 péntek, 16:51:15 »

Köszi, úgy gondoltam én is. A gumik nem laposak ősszel és most 1-2 hete is ugyanannyi volt bennük, és elég jó állapotban vannak ránézésre (magas profil), viszonylag újak még. Legjobb esetben újra kell görgőzni a felnit, az talán olcsóbb lenne, mintha új gumit kéne vennem rá.


Nem akarlak elkeseríteni, de az 1 szezont futott pirelli P7 -es nyári gumijaim közül az egyiknek a futófelület belső oldalán lett 5 púp így nem kör hanem csillag alakú a gumi. A púpok szemmel nem láthatóak, csak amikor a  centírgépen forgott a kerék akkor lehetett kimutatni. Először azt hittük optikai csalódás mert koszos a kerék, de lemostuk és akkor is maradt a látvány és utána lett kimérve.
A tüneteim ugyan azok voltak mint neked, csak nálam nagy sebességnél még búgott is mintha csapágyas lenne, és egy kicsit rázta a kormányt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 17:02:41 írta Törőő » Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2011.03.18 péntek, 17:33:37 »


Nem akarlak elkeseríteni, de az 1 szezont futott pirelli P7 -es nyári gumijaim közül az egyiknek a futófelület belső oldalán lett 5 púp így nem kör hanem csillag alakú a gumi. A púpok szemmel nem láthatóak, csak amikor a  centírgépen forgott a kerék akkor lehetett kimutatni. Először azt hittük optikai csalódás mert koszos a kerék, de lemostuk és akkor is maradt a látvány és utána lett kimérve.
A tüneteim ugyan azok voltak mint neked, csak nálam nagy sebességnél még búgott is mintha csapágyas lenne, és egy kicsit rázta a kormányt.

Kormány rázást én nem nagyon tapasztaltam, legalább is 90-100 körül. Többel mostanában nem nagyon mentem. Valami búgást én is hallok, de az mintha inkább fordulat szám függő lenne, gyorsításoknál úgy 70-90 között, de lehet igazad lesz!! Gondolom akkor gumi kuka ilyenkor. Azt hiszem Hankook van az enyémen. Nem szimpatizálok azzal a márkával, de az volt rajta, így vettem, és elég újnak tűnnek. Hamarosan elviszem gumishoz, aztán kiderül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2011.03.18 péntek, 17:48:15 »

ujra... :

üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Én úgy gondolom ha nincs valami baj akkor mindegy,hogy hideg vagy mekeg van.Valóban furi,hogy melegben rosszabb.Nézz utána nincs e levegősödés illetve pcsúcsok jók-e.Itt múltkor is volt valakinek ilyen jellegü problémája.Nincs a csúcsok körül go szívárgás???Nehezen de add rá magad a dugózásra....Ha kipucolod akkor a szívósort is meg a légtömeg mérődet is nehagyd ki.Poharaztasd meg a csúcsaidat,hogy milyenek alapban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2011.03.18 péntek, 18:00:15 »

Én úgy gondolom ha nincs valami baj akkor mindegy,hogy hideg vagy mekeg van.Valóban furi,hogy melegben rosszabb.Nézz utána nincs e levegősödés illetve pcsúcsok jók-e.Itt múltkor is volt valakinek ilyen jellegü problémája.Nincs a csúcsok körül go szívárgás???Nehezen de add rá magad a dugózásra....Ha kipucolod akkor a szívósort is meg a légtömeg mérődet is nehagyd ki.Poharaztasd meg a csúcsaidat,hogy milyenek alapban.

hali.
köszi a tanácsot.go szivárgás az nincs.megnéztem.dugozni nem szeretnék.nekem ne világitson a pofámba a check engine lámpa...zavarna.inkább pucoltatok.poharazásra én is gondoltam.itt a fordnál meg is tudják csinálni,csak kérdés hogy mennyiért...
az lenne jo ha kiprobálná valaki a gépemet aki tapasztalt,és megmondaná szerinte mi lehet.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:12:08 »

hali.
köszi a tanácsot.go szivárgás az nincs.megnéztem.dugozni nem szeretnék.nekem ne világitson a pofámba a check engine lámpa...zavarna.inkább pucoltatok.poharazásra én is gondoltam.itt a fordnál meg is tudják csinálni,csak kérdés hogy mennyiért...
az lenne jo ha kiprobálná valaki a gépemet aki tapasztalt,és megmondaná szerinte mi lehet.

Nem csak MK4-ben világít? Vagy már MK3-ban is?
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:18:40 »

Nem csak MK4-ben világít? Vagy már MK3-ban is?

EUR4-es MK3-ban is világít.
Legalábbis az enyémben igen.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:28:27 »

EUR4-es MK3-ban is világít.
Legalábbis az enyémben igen.

Nem is tudtam, hogy MK3-ban is van EURO4-es. Jól tudom, ha a környezetvédelmi osztály a forgalmiban 08, akkor az EURO3-as diesel?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2011.03.18 péntek, 19:33:17 »

Nem is tudtam, hogy MK3-ban is van EURO4-es. Jól tudom, ha a környezetvédelmi osztály a forgalmiban 08, akkor az EURO3-as diesel?
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2011.03.18 péntek, 20:40:26 »

Hali,

Segítség kéne Smiley
Indulás után a vízhőfok mutató nem mozdul meg a kocsiban, amíg nem ér el egy bizonyos hőmérsékletet a motor, semmi jelenség, csak annyi, hogy fekszik a mutató, aztán egyszer csak elfogy az erő.
A hűtőventillátor meg pörög mint az állat, leállítás után is pörög.
Aztán újraíndítást követően a vízhőfok mutató beáll a helyére és minden oké.
Hiba jelzés nincs.

Mi mehetett tönkre már megint?
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:26:02 »

Sziasztok!

2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?

üdv! Hiba

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:29:27 »

Sziasztok!

2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?

üdv! Hiba


turbócsöveket ellenőrizted már??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:29:49 »

Ja és még valami. Ez az EGR dugózás ez mire jó? csökkenti a fogyasztást, vagy bikább lesz a gép?
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:33:23 »

turbócsöveket ellenőrizted már??

Nem, holnap megnézem. De olyan drasztikus teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, ezért arra nem gondoltam.
Azt még elfelejtettem írni, hogy néha szokott villogni az izzítást jelző lámpa is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:34:19 »

Ja és még valami. Ez az EGR dugózás ez mire jó? csökkenti a fogyasztást, vagy bikább lesz a gép?
csak egyszerűen nem kerül vissza a korom a motorba.
gondolom te sem szívesen használnád újra a saját végterméked?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:43:11 »

Nem, holnap megnézem. De olyan drasztikus teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, ezért arra nem gondoltam.
Azt még elfelejtettem írni, hogy néha szokott villogni az izzítást jelző lámpa is.
Mikor kezd villogni az izzítás jelző mikor hirtelen gyorsítasz???Az EGR dugózás után a motor tisztább levegőt kap és nem füstöl annyira.Ehhez a szívósort is kikell pucolni.Tedd ki aláírásban a kocsid adatait így könnyebb lesz tanácsot adni.ÉV-HÓ-TIPUS TELJESÍTMÉNY
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:45:10 »

csak egyszerűen nem kerül vissza a korom a motorba.
gondolom te sem szívesen használnád újra a saját végterméked?? eplus2

Azt hittem valami haszna azért még is van.
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:49:25 »

Mikor kezd villogni az izzítás jelző mikor hirtelen gyorsítasz???Az EGR dugózás után a motor tisztább levegőt kap és nem füstöl annyira.Ehhez a szívósort is kikell pucolni.Tedd ki aláírásban a kocsid adatait így könnyebb lesz tanácsot adni.ÉV-HÓ-TIPUS TELJESÍTMÉNY
Indítás után egyből villog, de csak 20-ból egyszer.
A szívó csövek belsejére gondolsz? enyém még nem volt tisztítva, ha csak a szervizbe meg nem pucolták, bár kétlem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2011.03.18 péntek, 22:58:29 »

Indítás után egyből villog, de csak 20-ból egyszer.
A szívó csövek belsejére gondolsz? enyém még nem volt tisztítva, ha csak a szervizbe meg nem pucolták, bár kétlem.
Igen arra nagyon trutyis tud lenni.A szervízben mindig hülyén néznek ilyenkor mikor ezt kérdezik.Itt többeknek ez volt a tapasztalata.Magad is megtudod csinálni,megéri.Ha villog és eltudod vinni diagra és járó motor villogás mellett kitudod olvastatni a hibakódot akkor könnyebben tudunk tanáccsal segíteni.Az a baj ilyenkor mikor újra indítod és nincs ott a hiba akkor nemfog villogni és törli.Ezt csak villogás közben lehet elcsípni.Alapban cserélj  GO szürőt légszürőt,segíthet.Pucold ki a MAF érzékelőt/Légtömegmérő alégszürőn van/.Ezek indulásként aztán ha megvan a hibakód gyere vissza vele és kivesézzük utána könnyebben boldogulsz
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2011.03.18 péntek, 23:10:28 »

Igen arra nagyon trutyis tud lenni.A szervízben mindig hülyén néznek ilyenkor mikor ezt kérdezik.Itt többeknek ez volt a tapasztalata.Magad is megtudod csinálni,megéri.Ha villog és eltudod vinni diagra és járó motor villogás mellett kitudod olvastatni a hibakódot akkor könnyebben tudunk tanáccsal segíteni.Az a baj ilyenkor mikor újra indítod és nincs ott a hiba akkor nemfog villogni és törli.Ezt csak villogás közben lehet elcsípni.Alapban cserélj  GO szürőt légszürőt,segíthet.Pucold ki a MAF érzékelőt/Légtömegmérő alégszürőn van/.Ezek indulásként aztán ha megvan a hibakód gyere vissza vele és kivesézzük utána könnyebben boldogulsz
Tehát hibakódot csak akkor tudnak olvasni ha villog a lámpa? ez gáz? Gondolom ilyen hiba olvasó meg csak ford szervízben van. Köszi a tanácsokat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2011.03.18 péntek, 23:17:37 »

Tehát hibakódot csak akkor tudnak olvasni ha villog a lámpa? ez gáz? Gondolom ilyen hiba olvasó meg csak ford szervízben van. Köszi a tanácsokat!
Ezt a fajta hibát ami neked van .A tárolt hibákat mindig kilehet olvasni.Én így értettem.Vannak olyan évjárattól függő kocsik amit csak gyári diaggal lehet vannak olyanok amit más műszerekkel is csak tudjon vele komunikálni.Van olyan hiba amikor vészüzembe kapcsol a kocsi ez olyan mikor hirtelen gyorsítasz és valami probléma lépfel de nem súlyos.Ha újra indítod akkor törlődik általában és semmi gond.Na ezekről beszéltem.Csináltasd meg és hozd a hibakódot.Írd le pontosan a számát,segítünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2011.03.19 szombat, 10:06:26 »

Hali,

Segítség kéne Smiley
Indulás után a vízhőfok mutató nem mozdul meg a kocsiban, amíg nem ér el egy bizonyos hőmérsékletet a motor, semmi jelenség, csak annyi, hogy fekszik a mutató, aztán egyszer csak elfogy az erő.
A hűtőventillátor meg pörög mint az állat, leállítás után is pörög.
Aztán újraíndítást követően a vízhőfok mutató beáll a helyére és minden oké.
Hiba jelzés nincs.

Mi mehetett tönkre már megint?
Lehet műszeregység és lehet jeladó hiba.
Első lépésként nézd meg a műszerteszt segítségével, milyen értéket ad a hengerfej hőmérséklet jeladó a műszeregység felé (műszerteszt aktiválásáról van infó itt a fórumon)
ha nem értelmezhető az érték (40 fok alatt 40fok a kijelzett érték, efölött mutatja a mért hőmérsékletet), akkor a jeladó körül nem stimmel valami.

Ha jó az érték, a műszeregység hibás.
Lehet még klíma alacsony gáznyomás is (talán).
Az állandóan pörgő motorhűtés a relék vagy az előtét ellenállások hibája szokott lenni, de ez hidegben nem jellemző, mert nem használod a klímát, ami igényli a hűtőventilátor működését.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2011.03.19 szombat, 10:13:03 »

Sziasztok!

2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?

üdv! Hiba


több infó kell a kocsiról. pontos évjárat, környezetvédelmi norma.   Milyen színű a füst?
a rángatás, az erőtlenség és a füstölés (ha feketén füstöl) a töltőlevegő rendszer problémájára utalhat: turbó, turbócső lyuk, intercooler sérülés, egr szelep hiba (koszolódás vagy berágódás miatt), szívósori sérülés (törés, tömítetlenség a blokk felé). A villogó izzításjelző is alátámasztja ezt, ha a turbó elektromos állítású (EURO IV-es motor) és a vezérlésében van gond.
Hibakódot érdemes olvastatni. A turbó hibájára utaló kód megmarad, míg az üzemanyag rendszeri nyomásproblémák kódjai törlődnek, ha nem áll fent a hiba.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2011.03.19 szombat, 16:20:08 »

több infó kell a kocsiról. pontos évjárat, környezetvédelmi norma.   Milyen színű a füst?
a rángatás, az erőtlenség és a füstölés (ha feketén füstöl) a töltőlevegő rendszer problémájára utalhat: turbó, turbócső lyuk, intercooler sérülés, egr szelep hiba (koszolódás vagy berágódás miatt), szívósori sérülés (törés, tömítetlenség a blokk felé). A villogó izzításjelző is alátámasztja ezt, ha a turbó elektromos állítású (EURO IV-es motor) és a vezérlésében van gond.
Hibakódot érdemes olvastatni. A turbó hibájára utaló kód megmarad, míg az üzemanyag rendszeri nyomásproblémák kódjai törlődnek, ha nem áll fent a hiba.

A kocsi 2004 tavaszi, EURO 4-es. A füst fekete színű. hideg indításnál kékes. 146000km van benne óra szerint.
Én porlasztó csúcsra gyanítottam, de remélem neked lesz igazad, mert nem akarok százezreket rákölteni.
kössz a tanácsot!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2011.03.19 szombat, 16:32:52 »

A kocsi 2004 tavaszi, EURO 4-es. A füst fekete színű. hideg indításnál kékes. 146000km van benne óra szerint.
Én porlasztó csúcsra gyanítottam, de remélem neked lesz igazad, mert nem akarok százezreket rákölteni.
kössz a tanácsot!

gazolajszurot is cserelhetnel, attol nem lesz baja  wave
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2011.03.19 szombat, 18:17:52 »

gazolajszurot is cserelhetnel, attol nem lesz baja  wave
Hát attól nem csak az is egy tizesbe kerül, aztán nem biztos, hogy attól jobb lesz. egyébként kb 70-ezer km-t mentem vele és 2X volt cserélve a GO szűrő.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2011.03.19 szombat, 18:35:30 »

Sziasztok fiúk...Egy kérdésem lenne.

Apa ma ment a Mondeoval,5-ben 60nál, izzításjelző villog,csak alapjáraton. Utána újraindít,világít még az izzításjelző,de megy rendesen. Most már nem világít...Tippek mi lehet a baj?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2011.03.19 szombat, 18:43:45 »

Hát attól nem csak az is egy tizesbe kerül, aztán nem biztos, hogy attól jobb lesz. egyébként kb 70-ezer km-t mentem vele és 2X volt cserélve a GO szűrő.
Figyelj minden amit cserélsz pénzbe kerül.Látod más írta olvastass hibakódot ahogy én is mondtam.Figyelj minden olajcserénél cserélek go szürőt!!!!Hozd a kódot és tovább tudunk lépni.Pedig a kékesa füst nem jót jelent.HA csücsot kell cserélni az nem lesz olcsó.Pedig tudod,hogy akkor mind a 4-et kell cserélni úgy a tuti.Mielőtt hibakodot olvasstass nézd át mit Relhist mondott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2011.03.19 szombat, 18:47:05 »

Sziasztok fiúk...Egy kérdésem lenne.

Apa ma ment a Mondeoval,5-ben 60nál, izzításjelző villog,csak alapjáraton. Utána újraindít,világít még az izzításjelző,de megy rendesen. Most már nem világít...Tippek mi lehet a baj?
melyik??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2011.03.19 szombat, 18:51:57 »

melyik??

Az euro3as,a régebbi...:/
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8879 Dátum: 2011.03.19 szombat, 19:14:01 »

Figyelj minden amit cserélsz pénzbe kerül.Látod más írta olvastass hibakódot ahogy én is mondtam.Figyelj minden olajcserénél cserélek go szürőt!!!!Hozd a kódot és tovább tudunk lépni.Pedig a kékesa füst nem jót jelent.HA csücsot kell cserélni az nem lesz olcsó.Pedig tudod,hogy akkor mind a 4-et kell cserélni úgy a tuti.Mielőtt hibakodot olvasstass nézd át mit Relhist mondott.
Mind a négy csúcsot cserélni kell? wow1 Csak a négy csúcs 210000ft aztán még bele is kell tenni.
Muszály mind a négyet?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8880 Dátum: 2011.03.19 szombat, 19:20:33 »

Mind a négy csúcsot cserélni kell? wow1 Csak a négy csúcs 210000ft aztán még bele is kell tenni.
Muszály mind a négyet?
Ha már annyit ment és ráadásul még nem lett cserélve bizony így van.Na de ne erre gondolj egyből,járd vágig azt az utat amit mondtunk és utána meglátjuk milesz.Figyelj tudom neked nem vigasz de nekem majdnem 400000ft a négy gyári csúcs mert olyan kódú a motorom benne.A beszerelés az nem sok.Programozással másfél óra.Viszont számold hozzá a járulékos dolgokat ha kell cserélni a csúcsokkal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #8881 Dátum: 2011.03.19 szombat, 19:55:32 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a diagnózisomhoz. 2.0 Tdci kombi Mondeom van...
Az úgymond hibajelenség az lenne, hogy napi első indításkor/hidegen/hosszabb megállás után az alapjáratom ingadozik ~870 és ~920 között. (Ez valamelyest-szinte teljesen- abbamarad, ha benyomom a kuplungot.)
A mutató épp, hogy mozdul, a motoron viszont hallani, hogy nem 1000%-os a járása. A belső világításon a periférikus látásomnak köszönhetően eplus2 vibrálást észlelek, illetve alapjáraton ketyegéskor a tompított lámpáimon is. Terheletlenül 14.8V-ot tölt a kocsi, terhelten 0,3V-al kevesebbet.
Ékszíjtárcsa csere 20e km-rel ezelőtt, komplett kuplung (lendkerékkel) 15e km-rel ezelőtt, olajcsere go szűrőstől a napokban voltak cserélve. Injektormérésen voltam, 101%-osan hibátlan mind pedig még a GYÁRIAK!!! és 208.000 km-nél járok most. Generátorcsere is volt, fél éve...
A "hibával" már járok egy ideje, néha olyan mintha nem is lenne, néha meg előjön pár napig. Próbálkoztam már 220-as kikormolással, összes csatlakozó megmozgat ami csak létezik a motortérben típusú hibaelhárítással is.
Valakinek valami ötlet? Remélem találkoztatok már ilyennel...
Válaszokat várva, Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8882 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:25:40 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a diagnózisomhoz. 2.0 Tdci kombi Mondeom van...
Az úgymond hibajelenség az lenne, hogy napi első indításkor/hidegen/hosszabb megállás után az alapjáratom ingadozik ~870 és ~920 között. (Ez valamelyest-szinte teljesen- abbamarad, ha benyomom a kuplungot.)
A mutató épp, hogy mozdul, a motoron viszont hallani, hogy nem 1000%-os a járása. A belső világításon a periférikus látásomnak köszönhetően eplus2 vibrálást észlelek, illetve alapjáraton ketyegéskor a tompított lámpáimon is. Terheletlenül 14.8V-ot tölt a kocsi, terhelten 0,3V-al kevesebbet.
Ékszíjtárcsa csere 20e km-rel ezelőtt, komplett kuplung (lendkerékkel) 15e km-rel ezelőtt, olajcsere go szűrőstől a napokban voltak cserélve. Injektormérésen voltam, 101%-osan hibátlan mind pedig még a GYÁRIAK!!! és 208.000 km-nél járok most. Generátorcsere is volt, fél éve...
A "hibával" már járok egy ideje, néha olyan mintha nem is lenne, néha meg előjön pár napig. Próbálkoztam már 220-as kikormolással, összes csatlakozó megmozgat ami csak létezik a motortérben típusú hibaelhárítással is.
Valakinek valami ötlet? Remélem találkoztatok már ilyennel...
Válaszokat várva, Üdv: Laci
engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.

http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073

A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen. Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 20:29:38 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #8883 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:33:08 »

engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.
A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen. Wink wave

A tipp helyes, szerváltam és bele lett dobva! Hozzáteszem a go szűrő helyén sikerült behelyezni a végső nyugalmára :-P
Annyit felejtettem még ki a storyból, hogy időnként magától gyorsul a gép 1900-as fordulatig. Általában akkor, amikor ez a hiba is megvan. Emiatt már írtam ide egyszer, azóta is előjön néha... A bronzkefe cseréről nincs esetleg pdf segédlet? Jövő héten megoldanám gyorsba, egy próbát biztosan megérne. A töltésem viszont jó, csak ez az egy alkatrész használt amit cseréltem, minden más originált új volt...
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8884 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:35:25 »

Ha már annyit ment és ráadásul még nem lett cserélve bizony így van.Na de ne erre gondolj egyből,járd vágig azt az utat amit mondtunk és utána meglátjuk milesz.Figyelj tudom neked nem vigasz de nekem majdnem 400000ft a négy gyári csúcs mert olyan kódú a motorom benne.A beszerelés az nem sok.Programozással másfél óra.Viszont számold hozzá a járulékos dolgokat ha kell cserélni a csúcsokkal.
400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8885 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:39:55 »

A tipp helyes, szerváltam és bele lett dobva! Hozzáteszem a go szűrő helyén sikerült behelyezni a végső nyugalmára :-P
Annyit felejtettem még ki a storyból, hogy időnként magától gyorsul a gép 1900-as fordulatig. Általában akkor, amikor ez a hiba is megvan. Emiatt már írtam ide egyszer, azóta is előjön néha... A bronzkefe cseréről nincs esetleg pdf segédlet? Jövő héten megoldanám gyorsba, egy próbát biztosan megérne. A töltésem viszont jó, csak ez az egy alkatrész használt amit cseréltem, minden más originált új volt...
de van cikk(em) róla,csak itt nem elérhető.Küldök neked pü-t! vigyor3
A fordulatot is emelheti a generátor miatt a pcm!!!!Ez benne van az előző hsz-em linkjében lévő leírásban!
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8886 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:40:39 »

400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
nem 1xre fizeted ki ezt az összeget,hanem 4 részletben..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8887 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:42:09 »

400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
Pedig tényleg annyi hidd el.Egyik fórumtárs szomszédom kettőt cserélt benne mert az biztos rossz volt neki.Csak ő nála a többi sem ment sokat ezért cserélt kettőt.Azért írtam mert általánosságban ha azt vesszük egyszerre mennek tönkre.De neked kell eldönteni hány darabot csrélsz.Viszont ha mondjuk 2-t cserélsz és 2 hónap múlva megint kell 2-t akkor 2szer fizetsz munkadíjat.Csak egy példa volt.Ne erre gondolj induljunk az alapoktól.Viszont neki a havernak 70000ft volt darabja.Ahány motor annyiféle ár.Én is csak kamilláztam mikor mondták nekem az árakat.Ha erre lesz szükséged véletlenül adok egy nevet és címet kiindulásként.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #8888 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:43:58 »

de van cikk(em) róla,csak itt nem elérhető.Küldök neked pü-t! vigyor3
A fordulatot is emelheti a generátor miatt a pcm!!!!Ez benne van az előző hsz-em linkjében lévő leírásban!
 Wink wave

Zsír vagy! Köszike, már alig várom! Olvastam, csak nem bírtam dekódolni a 150fordulat/perc mit jelent élőben Wink. Az ülésben ülve automata tempomatot wow1 robotpilótával nyes
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8889 Dátum: 2011.03.19 szombat, 20:49:16 »

Zsír vagy! Köszike, már alig várom! Olvastam, csak nem bírtam dekódolni a 150fordulat/perc mit jelent élőben Wink. Az ülésben ülve automata tempomatot wow1 robotpilótával nyes
már elment az üzenet!
Tudom,hogy miről vab szó,én is átestem ezen az élményen,és akkor még nem volt gyári tempomatom! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8890 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:17:58 »

Pedig tényleg annyi hidd el.Egyik fórumtárs szomszédom kettőt cserélt benne mert az biztos rossz volt neki.Csak ő nála a többi sem ment sokat ezért cserélt kettőt.Azért írtam mert általánosságban ha azt vesszük egyszerre mennek tönkre.De neked kell eldönteni hány darabot csrélsz.Viszont ha mondjuk 2-t cserélsz és 2 hónap múlva megint kell 2-t akkor 2szer fizetsz munkadíjat.Csak egy példa volt.Ne erre gondolj induljunk az alapoktól.Viszont neki a havernak 70000ft volt darabja.Ahány motor annyiféle ár.Én is csak kamilláztam mikor mondták nekem az árakat.Ha erre lesz szükséged véletlenül adok egy nevet és címet kiindulásként.
Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8891 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:22:21 »

Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
És akkor a szivattyúról még nem is beszéltünk főleg az áráról falbav falbav falbav
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8892 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:24:39 »

És akkor a szivattyúról még nem is beszéltünk főleg az áráról falbav falbav falbav
és főleg arról, ha eladja, akkor annak az árából vehet egy swiftet lol002

vagy egy másik kétesállapotú használtat...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Törőő
Vendég
« Új hozzászólás #8893 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:28:20 »

Sziasztok!

Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre.




Csá!

Győrszentivánon tudom ajánlani Szombati Pétert, (tel.számot küldök PÜ-ben ha kell) akinek  elég komoly diag gépe van ahhoz, hogy találjon valamit.
Az enyémet is ő diagnosztizálta és bejött, pedig akkor éppen nem villogott az izzítás jelzőm.
Ha minden képpen gyári diagot akarsz, akkor a Kismegyeri FOR-TOP-ban keresd Nagy Lajost. Honlapjukon fotó is van róla, ő az egyik szervízvezető.
http://www.fortop.hu/?/42/HUN/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Nagyon korrekt ürge, segítőkész és nem lehúzós.

« Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 21:34:09 írta Törőő » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8894 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:32:07 »

Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
Még hozzá tenném:A motor 3 fő része a pcsúcs-kuplung szerkezet-szivattyú ami nagytétel árban.A többi alkatrész többekkel beszélve nem vészes sőt valami pl olcsóbb más márkákhoz képest.Viszont nemtudom mikor te megvetted ezzel tisztába voltál-e.Bizony ha ezeket valamilyen okból cserélni kell nem semmi lesz pénzbe.Amit HZSOLT írt abban igaza van és erre jó példa CSERESZNYE fórumtárs kocsija mikor neki átugrott a vezérlés.Nagyon sokat gondolkodott milegyen vele és bizomy maradt annál,hogy megcsináltatja mert ezt a kocsit ismeri és nem akar másikat venni és bizonytalanba belemenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8895 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:33:12 »


Amit HZSOLT írt abban igaza van és erre jó példa CSERESZNYE fórumtárs kocsija mikor neki átugrott a vezérlés.Nagyon sokat gondolkodott milegyen vele és bizomy maradt annál,hogy megcsináltatja mert ezt a kocsit ismeri és nem akar másikat venni és bizonytalanba belemenni.
vagy akár DomeSL eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8896 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:40:58 »

vagy akár DomeSL eljen
Bocs,hogy a 92-t elfelejtettem oda írni a nevedhez. worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Törőő
Vendég
« Új hozzászólás #8897 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:43:53 »

400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?

No para, azért még ne gyújtsd fel a gépet mert ezek még csak találgatások.
Ha mindennek és mindenkinek hittem volna akkor most kb a 4. komplett CR rendszert cserélném az autóba, (KB.: 2 misi) de eddig még megúsztam a dolgot egy turbócső cserével (15E) plusz pár centi forrasztó ónnal.

Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #8898 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:49:50 »


Csá!

Győrszentivánon tudom ajánlani Szombati Pétert, (tel.számot küldök PÜ-ben ha kell) akinek  elég komoly diag gépe van ahhoz, hogy találjon valamit.
Az enyémet is ő diagnosztizálta és bejött, pedig akkor éppen nem villogott az izzítás jelzőm.
Ha minden képpen gyári diagot akarsz, akkor a Kismegyeri FOR-TOP-ban keresd Nagy Lajost. Honlapjukon fotó is van róla, ő az egyik szervízvezető.
http://www.fortop.hu/?/42/HUN/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Nagyon korrekt ürge, segítőkész és nem lehúzós.

A Szombati péter számát ha elküldenéd azt nagyon megköszönném!
A kismegyeri szervíz az tényleg elég korrekt viszont a másik győri szervíz az elég lehúzos.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8899 Dátum: 2011.03.19 szombat, 21:52:55 »

No para, azért még ne gyújtsd fel a gépet mert ezek még csak találgatások.
Ha mindennek és mindenkinek hittem volna akkor most kb a 4. komplett CR rendszert cserélném az autóba, (KB.: 2 misi) de eddig még megúsztam a dolgot egy turbócső cserével (15E) plusz pár centi forrasztó ónnal.


Itt azért nem mond senki nagyotak azért ezt elhiheted.A 400E ft a 4 csúcsért igaz drága de sajnos az enyémbe tényleg enyyi ezek gyári csúcsot jelent nem felújítottat.És bizony ha majd kell ezzel kell szembe néznem.Én örülök,hogy ennyivel megúsztad eddig,de itt többen sajnos ennyivel nem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.