Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:32:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14647987 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Törőő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8850 Dátum:
2011.03.18 péntek, 16:51:15 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.18 péntek, 00:20:22
Köszi, úgy gondoltam én is. A gumik nem laposak ősszel és most 1-2 hete is ugyanannyi volt bennük, és elég jó állapotban vannak ránézésre (magas profil), viszonylag újak még. Legjobb esetben újra kell görgőzni a felnit, az talán olcsóbb lenne, mintha új gumit kéne vennem rá.
Nem akarlak elkeseríteni, de az 1 szezont futott pirelli P7 -es nyári gumijaim közül az egyiknek a futófelület belső oldalán lett 5 púp így nem kör hanem csillag alakú a gumi. A púpok szemmel nem láthatóak, csak amikor a centírgépen forgott a kerék akkor lehetett kimutatni. Először azt hittük optikai csalódás mert koszos a kerék, de lemostuk és akkor is maradt a látvány és utána lett kimérve.
A tüneteim ugyan azok voltak mint neked, csak nálam nagy sebességnél még búgott is mintha csapágyas lenne, és egy kicsit rázta a kormányt.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.18 péntek, 17:02:41 írta Törőő
»
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8851 Dátum:
2011.03.18 péntek, 17:33:37 »
Idézetet írta: Törőő - 2011.03.18 péntek, 16:51:15
Nem akarlak elkeseríteni, de az 1 szezont futott pirelli P7 -es nyári gumijaim közül az egyiknek a futófelület belső oldalán lett 5 púp így nem kör hanem csillag alakú a gumi. A púpok szemmel nem láthatóak, csak amikor a centírgépen forgott a kerék akkor lehetett kimutatni. Először azt hittük optikai csalódás mert koszos a kerék, de lemostuk és akkor is maradt a látvány és utána lett kimérve.
A tüneteim ugyan azok voltak mint neked, csak nálam nagy sebességnél még búgott is mintha csapágyas lenne, és egy kicsit rázta a kormányt.
Kormány rázást én nem nagyon tapasztaltam, legalább is 90-100 körül. Többel mostanában nem nagyon mentem. Valami búgást én is hallok, de az mintha inkább fordulat szám függő lenne, gyorsításoknál úgy 70-90 között, de lehet igazad lesz!! Gondolom akkor gumi kuka ilyenkor. Azt hiszem Hankook van az enyémen. Nem szimpatizálok azzal a márkával, de az volt rajta, így vettem, és elég újnak tűnnek. Hamarosan elviszem gumishoz, aztán kiderül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8852 Dátum:
2011.03.18 péntek, 17:48:15 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.18 péntek, 10:55:24
ujra... :
üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Én úgy gondolom ha nincs valami baj akkor mindegy,hogy hideg vagy mekeg van.Valóban furi,hogy melegben rosszabb.Nézz utána nincs e levegősödés illetve pcsúcsok jók-e.Itt múltkor is volt valakinek ilyen jellegü problémája.Nincs a csúcsok körül go szívárgás???Nehezen de add rá magad a dugózásra....Ha kipucolod akkor a szívósort is meg a légtömeg mérődet is nehagyd ki.Poharaztasd meg a csúcsaidat,hogy milyenek alapban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8853 Dátum:
2011.03.18 péntek, 18:00:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.18 péntek, 17:48:15
Én úgy gondolom ha nincs valami baj akkor mindegy,hogy hideg vagy mekeg van.Valóban furi,hogy melegben rosszabb.Nézz utána nincs e levegősödés illetve pcsúcsok jók-e.Itt múltkor is volt valakinek ilyen jellegü problémája.Nincs a csúcsok körül go szívárgás???Nehezen de add rá magad a dugózásra....Ha kipucolod akkor a szívósort is meg a légtömeg mérődet is nehagyd ki.Poharaztasd meg a csúcsaidat,hogy milyenek alapban.
hali.
köszi a tanácsot.go szivárgás az nincs.megnéztem.dugozni nem szeretnék.nekem ne világitson a pofámba a check engine lámpa...zavarna.inkább pucoltatok.poharazásra én is gondoltam.itt a fordnál meg is tudják csinálni,csak kérdés hogy mennyiért...
az lenne jo ha kiprobálná valaki a gépemet aki tapasztalt,és megmondaná szerinte mi lehet.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8854 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:12:08 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.18 péntek, 18:00:15
hali.
köszi a tanácsot.go szivárgás az nincs.megnéztem.dugozni nem szeretnék.nekem ne világitson a pofámba a check engine lámpa...zavarna.inkább pucoltatok.poharazásra én is gondoltam.itt a fordnál meg is tudják csinálni,csak kérdés hogy mennyiért...
az lenne jo ha kiprobálná valaki a gépemet aki tapasztalt,és megmondaná szerinte mi lehet.
Nem csak MK4-ben világít? Vagy már MK3-ban is?
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8855 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:18:40 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.18 péntek, 19:12:08
Nem csak MK4-ben világít? Vagy már MK3-ban is?
EUR4-es MK3-ban is világít.
Legalábbis az enyémben igen.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8856 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:28:27 »
Idézetet írta: BTomi - 2011.03.18 péntek, 19:18:40
EUR4-es MK3-ban is világít.
Legalábbis az enyémben igen.
Nem is tudtam, hogy MK3-ban is van EURO4-es. Jól tudom, ha a környezetvédelmi osztály a forgalmiban 08, akkor az EURO3-as diesel?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8857 Dátum:
2011.03.18 péntek, 19:33:17 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.18 péntek, 19:28:27
Nem is tudtam, hogy MK3-ban is van EURO4-es. Jól tudom, ha a környezetvédelmi osztály a forgalmiban 08, akkor az EURO3-as diesel?
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8858 Dátum:
2011.03.18 péntek, 20:40:26 »
Hali,
Segítség kéne
Indulás után a vízhőfok mutató nem mozdul meg a kocsiban, amíg nem ér el egy bizonyos hőmérsékletet a motor, semmi jelenség, csak annyi, hogy fekszik a mutató, aztán egyszer csak elfogy az erő.
A hűtőventillátor meg pörög mint az állat, leállítás után is pörög.
Aztán újraíndítást követően a vízhőfok mutató beáll a helyére és minden oké.
Hiba jelzés nincs.
Mi mehetett tönkre már megint?
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8859 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:26:02 »
Sziasztok!
2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?
üdv! Hiba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8860 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:29:27 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:26:02
Sziasztok!
2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?
üdv! Hiba
turbócsöveket ellenőrizted már??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8861 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:29:49 »
Ja és még valami. Ez az EGR dugózás ez mire jó? csökkenti a fogyasztást, vagy bikább lesz a gép?
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8862 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:33:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.18 péntek, 22:29:27
turbócsöveket ellenőrizted már??
Nem, holnap megnézem. De olyan drasztikus teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, ezért arra nem gondoltam.
Azt még elfelejtettem írni, hogy néha szokott villogni az izzítást jelző lámpa is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8863 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:34:19 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:29:49
Ja és még valami. Ez az EGR dugózás ez mire jó? csökkenti a fogyasztást, vagy bikább lesz a gép?
csak egyszerűen nem kerül vissza a korom a motorba.
gondolom te sem szívesen használnád újra a saját végterméked??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8864 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:43:11 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:33:23
Nem, holnap megnézem. De olyan drasztikus teljesítmény csökkenést nem tapasztaltam, ezért arra nem gondoltam.
Azt még elfelejtettem írni, hogy néha szokott villogni az izzítást jelző lámpa is.
Mikor kezd villogni az izzítás jelző mikor hirtelen gyorsítasz???Az EGR dugózás után a motor tisztább levegőt kap és nem füstöl annyira.Ehhez a szívósort is kikell pucolni.Tedd ki aláírásban a kocsid adatait így könnyebb lesz tanácsot adni.ÉV-HÓ-TIPUS TELJESÍTMÉNY
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8865 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:45:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.18 péntek, 22:34:19
csak egyszerűen nem kerül vissza a korom a motorba.
gondolom te sem szívesen használnád újra a saját végterméked??
Azt hittem valami haszna azért még is van.
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8866 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:49:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.18 péntek, 22:43:11
Mikor kezd villogni az izzítás jelző mikor hirtelen gyorsítasz???Az EGR dugózás után a motor tisztább levegőt kap és nem füstöl annyira.Ehhez a szívósort is kikell pucolni.Tedd ki aláírásban a kocsid adatait így könnyebb lesz tanácsot adni.ÉV-HÓ-TIPUS TELJESÍTMÉNY
Indítás után egyből villog, de csak 20-ból egyszer.
A szívó csövek belsejére gondolsz? enyém még nem volt tisztítva, ha csak a szervizbe meg nem pucolták, bár kétlem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8867 Dátum:
2011.03.18 péntek, 22:58:29 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:49:25
Indítás után egyből villog, de csak 20-ból egyszer.
A szívó csövek belsejére gondolsz? enyém még nem volt tisztítva, ha csak a szervizbe meg nem pucolták, bár kétlem.
Igen arra nagyon trutyis tud lenni.A szervízben mindig hülyén néznek ilyenkor mikor ezt kérdezik.Itt többeknek ez volt a tapasztalata.Magad is megtudod csinálni,megéri.Ha villog és eltudod vinni diagra és járó motor villogás mellett kitudod olvastatni a hibakódot akkor könnyebben tudunk tanáccsal segíteni.Az a baj ilyenkor mikor újra indítod és nincs ott a hiba akkor nemfog villogni és törli.Ezt csak villogás közben lehet elcsípni.Alapban cserélj GO szürőt légszürőt,segíthet.Pucold ki a MAF érzékelőt/Légtömegmérő alégszürőn van/.Ezek indulásként aztán ha megvan a hibakód gyere vissza vele és kivesézzük utána könnyebben boldogulsz
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hiba
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8868 Dátum:
2011.03.18 péntek, 23:10:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.18 péntek, 22:58:29
Igen arra nagyon trutyis tud lenni.A szervízben mindig hülyén néznek ilyenkor mikor ezt kérdezik.Itt többeknek ez volt a tapasztalata.Magad is megtudod csinálni,megéri.Ha villog és eltudod vinni diagra és járó motor villogás mellett kitudod olvastatni a hibakódot akkor könnyebben tudunk tanáccsal segíteni.Az a baj ilyenkor mikor újra indítod és nincs ott a hiba akkor nemfog villogni és törli.Ezt csak villogás közben lehet elcsípni.Alapban cserélj GO szürőt légszürőt,segíthet.Pucold ki a MAF érzékelőt/Légtömegmérő alégszürőn van/.Ezek indulásként aztán ha megvan a hibakód gyere vissza vele és kivesézzük utána könnyebben boldogulsz
Tehát hibakódot csak akkor tudnak olvasni ha villog a lámpa? ez gáz? Gondolom ilyen hiba olvasó meg csak ford szervízben van. Köszi a tanácsokat!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8869 Dátum:
2011.03.18 péntek, 23:17:37 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 23:10:28
Tehát hibakódot csak akkor tudnak olvasni ha villog a lámpa? ez gáz? Gondolom ilyen hiba olvasó meg csak ford szervízben van. Köszi a tanácsokat!
Ezt a fajta hibát ami neked van .A tárolt hibákat mindig kilehet olvasni.Én így értettem.Vannak olyan évjárattól függő kocsik amit csak gyári diaggal lehet vannak olyanok amit más műszerekkel is csak tudjon vele komunikálni.Van olyan hiba amikor vészüzembe kapcsol a kocsi ez olyan mikor hirtelen gyorsítasz és valami probléma lépfel de nem súlyos.Ha újra indítod akkor törlődik általában és semmi gond.Na ezekről beszéltem.Csináltasd meg és hozd a hibakódot.Írd le pontosan a számát,segítünk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8870 Dátum:
2011.03.19 szombat, 10:06:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.03.18 péntek, 20:40:26
Hali,
Segítség kéne
Indulás után a vízhőfok mutató nem mozdul meg a kocsiban, amíg nem ér el egy bizonyos hőmérsékletet a motor, semmi jelenség, csak annyi, hogy fekszik a mutató, aztán egyszer csak elfogy az erő.
A hűtőventillátor meg pörög mint az állat, leállítás után is pörög.
Aztán újraíndítást követően a vízhőfok mutató beáll a helyére és minden oké.
Hiba jelzés nincs.
Mi mehetett tönkre már megint?
Lehet műszeregység és lehet jeladó hiba.
Első lépésként nézd meg a műszerteszt segítségével, milyen értéket ad a hengerfej hőmérséklet jeladó a műszeregység felé (műszerteszt aktiválásáról van infó itt a fórumon)
ha nem értelmezhető az érték (40 fok alatt 40fok a kijelzett érték, efölött mutatja a mért hőmérsékletet), akkor a jeladó körül nem stimmel valami.
Ha jó az érték, a műszeregység hibás.
Lehet még klíma alacsony gáznyomás is (talán).
Az állandóan pörgő motorhűtés a relék vagy az előtét ellenállások hibája szokott lenni, de ez hidegben nem jellemző, mert nem használod a klímát, ami igényli a hűtőventilátor működését.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8871 Dátum:
2011.03.19 szombat, 10:13:03 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:26:02
Sziasztok!
2006-óta van Mondeóm (2004-es MK3-as 2.0tdci 115 lovas) de eddíg olaj cserén gumi cserén szűrő cseréken és fékbetét cseréken kívül még semmi nem volt vele
ezért hát nem is kerestem hasonló fórumokat.(ja meg a stabilizátor karokat kellett cserélni) Most viszont komoly gondok vannak a masinával. Meleg motornál lassabb sebességnél(60-70 km/h) rángat a motor,
nagyobb sebességnél meg mintha valami vissza-vissza fogná az autót, meg piszkosul füstöl. Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre. Az itt olvasottak alpján vannak
sejtéseim, hogy mi lehet a baja, de a ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Kb. milyen összegbe kerül a javítás?
üdv! Hiba
több infó kell a kocsiról. pontos évjárat, környezetvédelmi norma. Milyen színű a füst?
a rángatás, az erőtlenség és a füstölés (ha feketén füstöl) a töltőlevegő rendszer problémájára utalhat: turbó, turbócső lyuk, intercooler sérülés, egr szelep hiba (koszolódás vagy berágódás miatt), szívósori sérülés (törés, tömítetlenség a blokk felé). A villogó izzításjelző is alátámasztja ezt, ha a turbó elektromos állítású (EURO IV-es motor) és a vezérlésében van gond.
Hibakódot érdemes olvastatni. A turbó hibájára utaló kód megmarad, míg az üzemanyag rendszeri nyomásproblémák kódjai törlődnek, ha nem áll fent a hiba.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8872 Dátum:
2011.03.19 szombat, 16:20:08 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.19 szombat, 10:13:03
több infó kell a kocsiról. pontos évjárat, környezetvédelmi norma. Milyen színű a füst?
a rángatás, az erőtlenség és a füstölés (ha feketén füstöl) a töltőlevegő rendszer problémájára utalhat: turbó, turbócső lyuk, intercooler sérülés, egr szelep hiba (koszolódás vagy berágódás miatt), szívósori sérülés (törés, tömítetlenség a blokk felé). A villogó izzításjelző is alátámasztja ezt, ha a turbó elektromos állítású (EURO IV-es motor) és a vezérlésében van gond.
Hibakódot érdemes olvastatni. A turbó hibájára utaló kód megmarad, míg az üzemanyag rendszeri nyomásproblémák kódjai törlődnek, ha nem áll fent a hiba.
A kocsi 2004 tavaszi, EURO 4-es. A füst fekete színű. hideg indításnál kékes. 146000km van benne óra szerint.
Én porlasztó csúcsra gyanítottam, de remélem neked lesz igazad, mert nem akarok százezreket rákölteni.
kössz a tanácsot!
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8873 Dátum:
2011.03.19 szombat, 16:32:52 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 16:20:08
A kocsi 2004 tavaszi, EURO 4-es. A füst fekete színű. hideg indításnál kékes. 146000km van benne óra szerint.
Én porlasztó csúcsra gyanítottam, de remélem neked lesz igazad, mert nem akarok százezreket rákölteni.
kössz a tanácsot!
gazolajszurot is cserelhetnel, attol nem lesz baja
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8874 Dátum:
2011.03.19 szombat, 18:17:52 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.19 szombat, 16:32:52
gazolajszurot is cserelhetnel, attol nem lesz baja
Hát attól nem csak az is egy tizesbe kerül, aztán nem biztos, hogy attól jobb lesz. egyébként kb 70-ezer km-t mentem vele és 2X volt cserélve a GO szűrő.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8875 Dátum:
2011.03.19 szombat, 18:35:30 »
Sziasztok fiúk...Egy kérdésem lenne.
Apa ma ment a Mondeoval,5-ben 60nál, izzításjelző villog,csak alapjáraton. Utána újraindít,világít még az izzításjelző,de megy rendesen. Most már nem világít...Tippek mi lehet a baj?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8876 Dátum:
2011.03.19 szombat, 18:43:45 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 18:17:52
Hát attól nem csak az is egy tizesbe kerül, aztán nem biztos, hogy attól jobb lesz. egyébként kb 70-ezer km-t mentem vele és 2X volt cserélve a GO szűrő.
Figyelj minden amit cserélsz pénzbe kerül.Látod más írta olvastass hibakódot ahogy én is mondtam.Figyelj minden olajcserénél cserélek go szürőt!!!!Hozd a kódot és tovább tudunk lépni.Pedig a kékesa füst nem jót jelent.HA csücsot kell cserélni az nem lesz olcsó.Pedig tudod,hogy akkor mind a 4-et kell cserélni úgy a tuti.Mielőtt hibakodot olvasstass nézd át mit Relhist mondott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8877 Dátum:
2011.03.19 szombat, 18:47:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.19 szombat, 18:35:30
Sziasztok fiúk...Egy kérdésem lenne.
Apa ma ment a Mondeoval,5-ben 60nál, izzításjelző villog,csak alapjáraton. Utána újraindít,világít még az izzításjelző,de megy rendesen. Most már nem világít...Tippek mi lehet a baj?
melyik??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8878 Dátum:
2011.03.19 szombat, 18:51:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.19 szombat, 18:47:05
melyik??
Az euro3as,a régebbi...:/
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8879 Dátum:
2011.03.19 szombat, 19:14:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.19 szombat, 18:43:45
Figyelj minden amit cserélsz pénzbe kerül.Látod más írta olvastass hibakódot ahogy én is mondtam.Figyelj minden olajcserénél cserélek go szürőt!!!!Hozd a kódot és tovább tudunk lépni.Pedig a kékesa füst nem jót jelent.HA csücsot kell cserélni az nem lesz olcsó.Pedig tudod,hogy akkor mind a 4-et kell cserélni úgy a tuti.Mielőtt hibakodot olvasstass nézd át mit Relhist mondott.
Mind a négy csúcsot cserélni kell?
Csak a négy csúcs 210000ft aztán még bele is kell tenni.
Muszály mind a négyet?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8880 Dátum:
2011.03.19 szombat, 19:20:33 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 19:14:01
Mind a négy csúcsot cserélni kell?
Csak a négy csúcs 210000ft aztán még bele is kell tenni.
Muszály mind a négyet?
Ha már annyit ment és ráadásul még nem lett cserélve bizony így van.Na de ne erre gondolj egyből,járd vágig azt az utat amit mondtunk és utána meglátjuk milesz.Figyelj tudom neked nem vigasz de nekem majdnem 400000ft a négy gyári csúcs mert olyan kódú a motorom benne.A beszerelés az nem sok.Programozással másfél óra.Viszont számold hozzá a járulékos dolgokat ha kell cserélni a csúcsokkal.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Help!
«
Új hozzászólás #8881 Dátum:
2011.03.19 szombat, 19:55:32 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a diagnózisomhoz. 2.0 Tdci kombi Mondeom van...
Az úgymond hibajelenség az lenne, hogy napi első indításkor/hidegen/hosszabb megállás után az alapjáratom ingadozik ~870 és ~920 között. (Ez valamelyest-szinte teljesen- abbamarad, ha benyomom a kuplungot.)
A mutató épp, hogy mozdul, a motoron viszont hallani, hogy nem 1000%-os a járása. A belső világításon a periférikus látásomnak köszönhetően
vibrálást észlelek, illetve alapjáraton ketyegéskor a tompított lámpáimon is. Terheletlenül 14.8V-ot tölt a kocsi, terhelten 0,3V-al kevesebbet.
Ékszíjtárcsa csere 20e km-rel ezelőtt, komplett kuplung (lendkerékkel) 15e km-rel ezelőtt, olajcsere go szűrőstől a napokban voltak cserélve. Injektormérésen voltam, 101%-osan hibátlan mind pedig még a GYÁRIAK!!! és 208.000 km-nél járok most. Generátorcsere is volt, fél éve...
A "hibával" már járok egy ideje, néha olyan mintha nem is lenne, néha meg előjön pár napig. Próbálkoztam már 220-as kikormolással, összes csatlakozó megmozgat ami csak létezik a motortérben típusú hibaelhárítással is.
Valakinek valami ötlet? Remélem találkoztatok már ilyennel...
Válaszokat várva, Üdv: Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8882 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:25:40 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.19 szombat, 19:55:32
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni a diagnózisomhoz. 2.0 Tdci kombi Mondeom van...
Az úgymond hibajelenség az lenne, hogy napi első indításkor/hidegen/hosszabb megállás után az alapjáratom ingadozik ~870 és ~920 között. (Ez valamelyest-szinte teljesen- abbamarad, ha benyomom a kuplungot.)
A mutató épp, hogy mozdul, a motoron viszont hallani, hogy nem 1000%-os a járása. A belső világításon a periférikus látásomnak köszönhetően
vibrálást észlelek, illetve alapjáraton ketyegéskor a tompított lámpáimon is. Terheletlenül 14.8V-ot tölt a kocsi, terhelten 0,3V-al kevesebbet.
Ékszíjtárcsa csere 20e km-rel ezelőtt, komplett kuplung (lendkerékkel) 15e km-rel ezelőtt, olajcsere go szűrőstől a napokban voltak cserélve. Injektormérésen voltam, 101%-osan hibátlan mind pedig még a GYÁRIAK!!! és 208.000 km-nél járok most. Generátorcsere is volt, fél éve...
A "hibával" már járok egy ideje, néha olyan mintha nem is lenne, néha meg előjön pár napig. Próbálkoztam már 220-as kikormolással, összes csatlakozó megmozgat ami csak létezik a motortérben típusú hibaelhárítással is.
Valakinek valami ötlet? Remélem találkoztatok már ilyennel...
Válaszokat várva, Üdv: Laci
engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg539073#msg539073
A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 20:29:38 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8883 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:33:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.19 szombat, 20:25:40
engem a generátorcsere fogott meg a történetben.
Használt,új,bontott,felújított,vagy csak szerezted,és belett dobva a gépbe?
Mert fényvibrációt is okozhat,és motorfordulat ingadozást is,ha a generátorral gond van.
A bronzkeféket cserélni kellene a forgórészen,mert lehet,hogy fennakadtak vagy elkoptak,vagy nem érnek be rendesen.
A tipp helyes, szerváltam és bele lett dobva! Hozzáteszem a go szűrő helyén sikerült behelyezni a végső nyugalmára :-P
Annyit felejtettem még ki a storyból, hogy időnként magától gyorsul a gép 1900-as fordulatig. Általában akkor, amikor ez a hiba is megvan. Emiatt már írtam ide egyszer, azóta is előjön néha... A bronzkefe cseréről nincs esetleg pdf segédlet? Jövő héten megoldanám gyorsba, egy próbát biztosan megérne. A töltésem viszont jó, csak ez az egy alkatrész használt amit cseréltem, minden más originált új volt...
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
hiba
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8884 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:35:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.19 szombat, 19:20:33
Ha már annyit ment és ráadásul még nem lett cserélve bizony így van.Na de ne erre gondolj egyből,járd vágig azt az utat amit mondtunk és utána meglátjuk milesz.Figyelj tudom neked nem vigasz de nekem majdnem 400000ft a négy gyári csúcs mert olyan kódú a motorom benne.A beszerelés az nem sok.Programozással másfél óra.Viszont számold hozzá a járulékos dolgokat ha kell cserélni a csúcsokkal.
400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8885 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:39:55 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.19 szombat, 20:33:08
A tipp helyes, szerváltam és bele lett dobva! Hozzáteszem a go szűrő helyén sikerült behelyezni a végső nyugalmára :-P
Annyit felejtettem még ki a storyból, hogy időnként magától gyorsul a gép 1900-as fordulatig. Általában akkor, amikor ez a hiba is megvan. Emiatt már írtam ide egyszer, azóta is előjön néha... A bronzkefe cseréről nincs esetleg pdf segédlet? Jövő héten megoldanám gyorsba, egy próbát biztosan megérne. A töltésem viszont jó, csak ez az egy alkatrész használt amit cseréltem, minden más originált új volt...
de van cikk(em) róla,csak itt nem elérhető.Küldök neked pü-t!
A fordulatot is emelheti a generátor miatt a pcm!!!!Ez benne van az előző hsz-em linkjében lévő leírásban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8886 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:40:39 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 20:35:25
400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
nem 1xre fizeted ki ezt az összeget,hanem 4 részletben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8887 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:42:09 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 20:35:25
400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
Pedig tényleg annyi hidd el.Egyik fórumtárs szomszédom kettőt cserélt benne mert az biztos rossz volt neki.Csak ő nála a többi sem ment sokat ezért cserélt kettőt.Azért írtam mert általánosságban ha azt vesszük egyszerre mennek tönkre.De neked kell eldönteni hány darabot csrélsz.Viszont ha mondjuk 2-t cserélsz és 2 hónap múlva megint kell 2-t akkor 2szer fizetsz munkadíjat.Csak egy példa volt.Ne erre gondolj induljunk az alapoktól.Viszont neki a havernak 70000ft volt darabja.Ahány motor annyiféle ár.Én is csak kamilláztam mikor mondták nekem az árakat.Ha erre lesz szükséged véletlenül adok egy nevet és címet kiindulásként.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8888 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:43:58 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.19 szombat, 20:39:55
de van cikk(em) róla,csak itt nem elérhető.Küldök neked pü-t!
A fordulatot is emelheti a generátor miatt a pcm!!!!Ez benne van az előző hsz-em linkjében lévő leírásban!
Zsír vagy! Köszike, már alig várom! Olvastam, csak nem bírtam dekódolni a 150fordulat/perc mit jelent élőben
. Az ülésben ülve automata tempomatot
robotpilótával
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Help!
«
Új hozzászólás #8889 Dátum:
2011.03.19 szombat, 20:49:16 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.03.19 szombat, 20:43:58
Zsír vagy! Köszike, már alig várom! Olvastam, csak nem bírtam dekódolni a 150fordulat/perc mit jelent élőben
. Az ülésben ülve automata tempomatot
robotpilótával
már elment az üzenet!
Tudom,hogy miről vab szó,én is átestem ezen az élményen,és akkor még nem volt gyári tempomatom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hiba
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8890 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:17:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.19 szombat, 20:42:09
Pedig tényleg annyi hidd el.Egyik fórumtárs szomszédom kettőt cserélt benne mert az biztos rossz volt neki.Csak ő nála a többi sem ment sokat ezért cserélt kettőt.Azért írtam mert általánosságban ha azt vesszük egyszerre mennek tönkre.De neked kell eldönteni hány darabot csrélsz.Viszont ha mondjuk 2-t cserélsz és 2 hónap múlva megint kell 2-t akkor 2szer fizetsz munkadíjat.Csak egy példa volt.Ne erre gondolj induljunk az alapoktól.Viszont neki a havernak 70000ft volt darabja.Ahány motor annyiféle ár.Én is csak kamilláztam mikor mondták nekem az árakat.Ha erre lesz szükséged véletlenül adok egy nevet és címet kiindulásként.
Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8891 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:22:21 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 21:17:58
Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
És akkor a szivattyúról még nem is beszéltünk főleg az áráról
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8892 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:24:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.19 szombat, 21:22:21
És akkor a szivattyúról még nem is beszéltünk főleg az áráról
és főleg arról, ha eladja, akkor annak az árából vehet egy swiftet
vagy egy másik kétesállapotú használtat...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Törőő
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8893 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:28:20 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.18 péntek, 22:26:02
Sziasztok!
Győr környékén ismertek valami jó műhelyt ahol rátapintanak a lényegre.
Csá!
Győrszentivánon tudom ajánlani Szombati Pétert, (tel.számot küldök PÜ-ben ha kell) akinek elég komoly diag gépe van ahhoz, hogy találjon valamit.
Az enyémet is ő diagnosztizálta és bejött, pedig akkor éppen nem villogott az izzítás jelzőm.
Ha minden képpen gyári diagot akarsz, akkor a Kismegyeri FOR-TOP-ban keresd Nagy Lajost. Honlapjukon fotó is van róla, ő az egyik szervízvezető.
http://www.fortop.hu/?/42/HUN/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Nagyon korrekt ürge, segítőkész és nem lehúzós.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.19 szombat, 21:34:09 írta Törőő
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8894 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:32:07 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 21:17:58
Én ennyit nem akarok költeni rá , aránytalanul sok lové az auto értékéhez képest. Akkor inkább elpasszolom.
Még hozzá tenném:A motor 3 fő része a pcsúcs-kuplung szerkezet-szivattyú ami nagytétel árban.A többi alkatrész többekkel beszélve nem vészes sőt valami pl olcsóbb más márkákhoz képest.Viszont nemtudom mikor te megvetted ezzel tisztába voltál-e.Bizony ha ezeket valamilyen okból cserélni kell nem semmi lesz pénzbe.Amit HZSOLT írt abban igaza van és erre jó példa CSERESZNYE fórumtárs kocsija mikor neki átugrott a vezérlés.Nagyon sokat gondolkodott milegyen vele és bizomy maradt annál,hogy megcsináltatja mert ezt a kocsit ismeri és nem akar másikat venni és bizonytalanba belemenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8895 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:33:12 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.19 szombat, 21:32:07
Amit HZSOLT írt abban igaza van és erre jó példa CSERESZNYE fórumtárs kocsija mikor neki átugrott a vezérlés.Nagyon sokat gondolkodott milegyen vele és bizomy maradt annál,hogy megcsináltatja mert ezt a kocsit ismeri és nem akar másikat venni és bizonytalanba belemenni.
vagy akár DomeSL
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8896 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:40:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.19 szombat, 21:33:12
vagy akár DomeSL
Bocs,hogy a 92-t elfelejtettem oda írni a nevedhez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Törőő
Vendég
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8897 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:43:53 »
Idézetet írta: hiba - 2011.03.19 szombat, 20:35:25
400 ezerért már motort lehet bele kapni.
És mi van akkor, ha csak egyet cserélek vagy kettőt?
No para, azért még ne gyújtsd fel a gépet mert ezek még csak találgatások.
Ha mindennek és mindenkinek hittem volna akkor most kb a 4. komplett CR rendszert cserélném az autóba, (KB.: 2 misi) de eddig még megúsztam a dolgot egy turbócső cserével (15E) plusz pár centi forrasztó ónnal.
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8898 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:49:50 »
Idézetet írta: Törőő - 2011.03.19 szombat, 21:28:20
Csá!
Győrszentivánon tudom ajánlani Szombati Pétert, (tel.számot küldök PÜ-ben ha kell) akinek elég komoly diag gépe van ahhoz, hogy találjon valamit.
Az enyémet is ő diagnosztizálta és bejött, pedig akkor éppen nem villogott az izzítás jelzőm.
Ha minden képpen gyári diagot akarsz, akkor a Kismegyeri FOR-TOP-ban keresd Nagy Lajost. Honlapjukon fotó is van róla, ő az egyik szervízvezető.
http://www.fortop.hu/?/42/HUN/ajanlatkeres.html&telephely=Gy%C5%91r
Nagyon korrekt ürge, segítőkész és nem lehúzós.
A Szombati péter számát ha elküldenéd azt nagyon megköszönném!
A kismegyeri szervíz az tényleg elég korrekt viszont a másik győri szervíz az elég lehúzos.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8899 Dátum:
2011.03.19 szombat, 21:52:55 »
Idézetet írta: Törőő - 2011.03.19 szombat, 21:43:53
No para, azért még ne gyújtsd fel a gépet mert ezek még csak találgatások.
Ha mindennek és mindenkinek hittem volna akkor most kb a 4. komplett CR rendszert cserélném az autóba, (KB.: 2 misi) de eddig még megúsztam a dolgot egy turbócső cserével (15E) plusz pár centi forrasztó ónnal.
Itt azért nem mond senki nagyotak azért ezt elhiheted.A 400E ft a 4 csúcsért igaz drága de sajnos az enyémbe tényleg enyyi ezek gyári csúcsot jelent nem felújítottat.És bizony ha majd kell ezzel kell szembe néznem.Én örülök,hogy ennyivel megúsztad eddig,de itt többen sajnos ennyivel nem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
171
172
173
174
175
176
177
[
178
]
179
180
181
182
183
184
185
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ