Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:06:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652735 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9150 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:10:42 »
Idézetet írta: lafetti - 2011.03.28 hétfő, 19:51:59
Hát ez tényleg jó árban volt..
Már meg is rendeltem. Eddigi ajánlat 88e volt... Köszi!
a réginek az elektronikáját biztosan nem lehetett volna megjavíttatni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9151 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:41:09 »
Sziasztok!Mi a véleményetek porlasztó felujításrol 40e/db :taps:mert a cromaxnál a felújított csúcs cserébe 89e -% :gun:mi a külömbség?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9152 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:43:42 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.28 hétfő, 16:05:20
Azt írja, újonnan vette...
Attól még lehet CMP jel adó.Nézze meg és ha fekete van benne akkor kuka.Utána sem javul akkor hibakód olvasás és jöjjön vissza ide vele elemzésre és tanácsadásra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9153 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 20:57:59 »
sziasztok.
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9154 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:35:13 »
Tutommal már a porlasztók végeit is cserélik, ami 13 ezer! Régen ezt nem csinálták, de most válság van, és csinálják.
Legalábbis az én szerelőm meg tudná csinálni.
Tisztelettel
Idézetet írta: casper - 2011.03.28 hétfő, 20:41:09
Sziasztok!Mi a véleményetek porlasztó felujításrol 40e/db :taps:mert a cromaxnál a felújított csúcs cserébe 89e -% :gun:mi a külömbség?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9155 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 21:45:12 »
Idézetet írta: casper - 2011.03.28 hétfő, 20:41:09
Sziasztok!Mi a véleményetek porlasztó felujításrol 40e/db :taps:mert a cromaxnál a felújított csúcs cserébe 89e -% :gun:mi a külömbség?
Az én véleményem én csak új gyárit tennék bele.Valakinek megy a felújított,de volt akinek pár hónapot bírt.Ha kell van egy címem egy próbát megér.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9156 Dátum:
2011.03.28 hétfő, 22:13:46 »
Hali!
A hétvégén meglett a 260.000 km-es olajcsere is. A cseréhez kipróbáltam egy motortisztító adalékot, amit előtte kell a régi olajhoz a motorba tölteni, 20 percig járatni,aztán leengedni. Hát, elcsodálkoztam, mert a szűrőház ilyen lett:
Basszus, ilyen tiszta még sosem volt!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9157 Dátum:
2011.03.29 kedd, 07:45:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.28 hétfő, 16:25:48
155lovas-ból mi lesz még??
Akkor jó lett a géped valóban, ha 1500-től elindul
A 155 lovasból semmi. Nálam nem kap új chip programot. El szeretném adni és galaxy-t szeretnék helyette, ha minden összejön.
Egy jó barátom bízta rám az autóját 1 hónapig van nálam és addig egy chip és egy szabadonfutósítást kért. Na ezen ügyködök
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9158 Dátum:
2011.03.29 kedd, 07:47:49 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.28 hétfő, 22:13:46
Basszus, ilyen tiszta még sosem volt!
Ez valóban tiszta
! Milyen adalék is ez?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9159 Dátum:
2011.03.29 kedd, 08:48:06 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.29 kedd, 07:47:49
Ez valóban tiszta
! Milyen adalék is ez?
Auto-Chem motortisztó. Én eddig csak a porlasztócsúcs tisztítóját használtam, de mikor bementem az autósboltba ott volt pont a cég képviselője, és kérdeztem ezt-azt, aztán mondta, hogy próbáljam ki ezt is, mert szerinte verhetetlen. Nem azért, hogy ennyire hiszékeny lennék, mert világos, hogy nem a konkurenciának csinál reklámot, de szerintem a porlasztócsúcs tisztítójuk tényleg verhetetlen. Kipróbáltam, ez lett az eredmény. Ezt használtam:
http://www.autochem.hu/index.php?fm=3&sm=1&sm2=75
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9160 Dátum:
2011.03.29 kedd, 15:38:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.03.29 kedd, 07:45:36
Akkor jó lett a géped valóban, ha 1500-től elindul
A 155 lovasból semmi. Nálam nem kap új chip programot. El szeretném adni és galaxy-t szeretnék helyette, ha minden összejön.
Egy jó barátom bízta rám az autóját 1 hónapig van nálam és addig egy chip és egy szabadonfutósítást kért. Na ezen ügyködök
Azon nem lehet állítani hogy előbb jöjjön meg a nyomás mint mondták...de akkor gondolom több kipuff gázzal hamarabb pörög fel a turbo és azért van ez így!
Ma is néztem és biztosan kb. 1500- tól indul!!! Eddig 5.-ben hallottam 1500-nál a turbo-t alagútban! Most lehúzott ablakkal hallom 1-2-3-4-5
Tetszik ahogyan megy
Azt hittem 2.2-ből csinálsz tankot
azzal már szántani lehetne egy chippel!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9161 Dátum:
2011.03.29 kedd, 18:49:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.29 kedd, 15:38:55
Azon nem lehet állítani hogy előbb jöjjön meg a nyomás mint mondták...de akkor gondolom több kipuff gázzal hamarabb pörög fel a turbo és azért van ez így!
Ma is néztem és biztosan kb. 1500- tól indul!!! Eddig 5.-ben hallottam 1500-nál a turbo-t alagútban! Most lehúzott ablakkal hallom 1-2-3-4-5
Tetszik ahogyan megy
Azt hittem 2.2-ből csinálsz tankot
azzal már szántani lehetne egy chippel!
Vigyázzunk, mert a 19. században 18 LE-s géppel szántottak!!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9162 Dátum:
2011.03.30 szerda, 00:17:52 »
ismét....
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9163 Dátum:
2011.03.30 szerda, 00:40:24 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.30 szerda, 00:17:52
ismét....
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
Fogyasztásod nem nőtt egy kicsit.Nem dugóztátok le pedig a Gábor ért hozzá nekem elhiheted?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9164 Dátum:
2011.03.30 szerda, 00:49:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.30 szerda, 00:40:24
Fogyasztásod nem nőtt egy kicsit.Nem dugóztátok le pedig a Gábor ért hozzá nekem elhiheted?
?
nem nött fogyasztásom...hamarosan kipucolja nekem egr-t
de lehet attol?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9165 Dátum:
2011.03.30 szerda, 01:01:22 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.30 szerda, 00:49:58
nem nött fogyasztásom...hamarosan kipucolja nekem egr-t
de lehet attol?
Ha kipucolja nem fog úgy füstölni,majd nézd meg milyen a szívósorod is mennyire volt trutyis.Én láttam az enyémet mert a tavalyi hibakereséskor lekellett venni,hát enni lehet belőle olyan tiszta volt.Mondta is a Gábor nenyúlj hozzá mert tutin levan dugózva.Megy is szépen.Az a jó minnél tisztább levegőt kap.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9166 Dátum:
2011.03.30 szerda, 07:30:14 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.29 kedd, 08:48:06
Auto-Chem motortisztó. Én eddig csak a porlasztócsúcs tisztítóját használtam, de mikor bementem az autósboltba ott volt pont a cég képviselője, és kérdeztem ezt-azt, aztán mondta, hogy próbáljam ki ezt is, mert szerinte verhetetlen. Nem azért, hogy ennyire hiszékeny lennék, mert világos, hogy nem a konkurenciának csinál reklámot, de szerintem a porlasztócsúcs tisztítójuk tényleg verhetetlen. Kipróbáltam, ez lett az eredmény. Ezt használtam:
http://www.autochem.hu/index.php?fm=3&sm=1&sm2=75
Szia!
Most lesz olajcserém,hol tudom ezt megvenni és mi az ára?
Üdv
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9167 Dátum:
2011.03.30 szerda, 09:38:38 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.30 szerda, 00:17:52
ismét....
mi a jele ha kezd megtelni dzsuvával az egr?esetleg he nem müxik rendesen?lehet csak bedumálom magamnak de kezd egyre feketébb füstöket dobálni gyorsitáskor.
az jó tünet, de esélyes a turbócső repedése is. Ha nyitva marad az egr, akkor alapjáraton, alacsony fordulaton rángat a zoxigénhiány miatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
gázt a dízelbe
«
Új hozzászólás #9168 Dátum:
2011.03.30 szerda, 10:57:16 »
ilyen nekem kellene:
http://belsoseg.blog.hu/2011/03/30/magyar_fejlesztes_gazt_a_dizelbe
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: gázt a dízelbe
«
Új hozzászólás #9169 Dátum:
2011.03.30 szerda, 11:04:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.30 szerda, 10:57:16
ilyen nekem kellene:
http://belsoseg.blog.hu/2011/03/30/magyar_fejlesztes_gazt_a_dizelbe
De ilyen drágán? :/
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: gázt a dízelbe
«
Új hozzászólás #9170 Dátum:
2011.03.30 szerda, 11:43:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.30 szerda, 11:04:36
De ilyen drágán? :/
Nyilvan jobb lenne olcsobban. A -25% gazolaj egy 6 literes fogyasztasnal, mikozben beugrik melle egy liter gaz, nem sokat jelent, 100 km-enkent mondjuk 350 Ft-ot, es mar sokat mondtam. 375 ezret leosztva ez tobb, mint 100 ezer km, es akkor van az ember eppen nullszaldoban. Uj (vagy majdnem uj) autonal, sok evre veve, vagy cegnel meg igy is megerheti. Ennek akkor lenne ertelme, ha ujramernek az ilyen auto kibocsatasi adatait, es valoban atraknak kedvezobb osztalyba, olcsobb sulyadora, akarmire, ha megfelel a szigorubb felteteleknek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gtuby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 393
Válasz: gázt a dízelbe
«
Új hozzászólás #9171 Dátum:
2011.03.30 szerda, 13:08:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.30 szerda, 11:04:36
De ilyen drágán? :/
Én sem értem, miért ilyen drága, egy 4 hengeres benzinesbe olcsóbb a gázrendszer, pedig ott 4 befecskendezőt és nagyobb reduktort kell beépíteni.
Én kb.: 10 éve próbáltam ki egy lovato reduktorral és egy camping gázpalackkal az 1,5d golfot.
Egy sréen levágott és a szívócsőbe szigetelőszalagozott cső volt a "gázkeverő".
Tényleg erősebb volt kicsit és nem füstölt annyira terhelésen, de baromi gyorsan kiürűlt a 2-3kg-os camping palack és bizonyos fordulatokon fura hangja volt, így nem játszottam vele tovább.
Szerintem be lehetett volna lőni, hogy jó legyen egy fojtó tárcsával, meg egy kis türelemmel.
Az volt a fő gond, hogy nincs fojtó szelep, így a gázáramlás a gázadással kicsit késett... Olyan volt mintha turbós lenne...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
bandika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9172 Dátum:
2011.03.30 szerda, 15:54:36 »
Helló
Olyan gondom van, hogyha pár órát pihen a vas, akkor indulásnál egyeletlen az alapjárat.
Teljesen úgy viselkedik, mintha visszaengedné a gázolajat.
Találkozott valaki ilyen jelenséggel?
Hol keressem a hibát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9173 Dátum:
2011.03.30 szerda, 18:40:08 »
Idézetet írta: bandika - 2011.03.30 szerda, 15:54:36
Helló
Olyan gondom van, hogyha pár órát pihen a vas, akkor indulásnál egyeletlen az alapjárat.
Teljesen úgy viselkedik, mintha visszaengedné a gázolajat.
Találkozott valaki ilyen jelenséggel?
Hol keressem a hibát?
persze.
szűrő és környéke-csatlakozók,
résolajcsöveknél
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bandika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9174 Dátum:
2011.03.30 szerda, 18:50:27 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.30 szerda, 18:40:08
persze.
szűrő és környéke-csatlakozók,
résolajcsöveknél
Köszi
Hétvégén megnézem .
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9175 Dátum:
2011.03.31 csütörtök, 23:40:16 »
keveslem már a chip-et
kezdem megszokni az a baj
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9176 Dátum:
2011.04.01 péntek, 00:07:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.31 csütörtök, 23:40:16
keveslem már a chip-et
kezdem megszokni az a baj
Ezek a mai telhetetlen fiatalok...Nekem elég a 130 lóerő,nem kell nekem több
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9177 Dátum:
2011.04.01 péntek, 10:18:52 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.03.30 szerda, 07:30:14
Szia!
Most lesz olajcserém,hol tudom ezt megvenni és mi az ára?
Üdv
Pl. itt nézelődj a választékban:
http://www.olaj24.hu/T/mobil-super-fe-special-5w-30-motorolaj-4l/913
Ebben is annyifelé húz a csapat, mint pl. gumikérdésben.
Az tény, hogy a Castrol és a Mobil fejlesztői a Forddal működnek szorosan együtt. Van olyan ismerősöm, aki Valvoline-ra esküszik. Annyi bizonyos, hogy ízlések és pofonok. Amióta vannak korszerűbb vegyületek, a 3 évvel ezelőtti (Ford logót viselő) Formula E és Formula F olajat azóta leárazták, "hozzád vágják", mert készleten fekszik, csak vigye el valaki. Tegnap láttam amúgy a szerelőnél Castrolt, feltűnő Ford logóval...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 10:24:09 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9178 Dátum:
2011.04.01 péntek, 10:30:53 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.04.01 péntek, 10:18:52
Pl. itt nézelődj a választékban:
http://www.olaj24.hu/T/mobil-super-fe-special-5w-30-motorolaj-4l/913
Ebben is annyifelé húz a csapat, mint pl. gumikérdésben.
Az tény, hogy a Castrol és a Mobil fejlesztői a Forddal működnek szorosan együtt. Van olyan ismerősöm, aki Valvoline-ra esküszik. Annyi bizonyos, hogy ízlések és pofonok. Amióta vannak korszerűbb vegyületek, a 3 évvel ezelőtti (Ford logót viselő) Formula E és Formula F olajat azóta leárazták, "hozzád vágják", mert készleten fekszik, csak vigye el valaki. Tegnap láttam amúgy a szerelőnél Castrolt, feltűnő Ford logóval...
Zolibácsi adott 1 cimet a jász utcában(XIII.ker)ott megvettem
mondeoclub kedvezménnyel jó ár volt!!Ford formula olaj
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9179 Dátum:
2011.04.01 péntek, 16:02:32 »
Hello
Olyan kérdésem, lenne, hogy EGR-t dugózni minden TDCI Mondeon lehet?
Naplózva
buyer78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9180 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:09:14 »
Sziasztok! 2005 kombi TDCI gyorsításnál izzítószál a műszerfalon villogni kezd és lekapcsolja a turbót. A hiba rendszertelenül jött elő, általában hideg motornál A diagnosztika nem jelzett hibát és nem adott ki hibakódot. Gyertyákat cserélték a hiba ezek után is előjött. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9181 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:27:05 »
4-es golf tdi-t ma megettem vacsorara
akkor ez jo mar?
Baranyaiak tudjak:bonyhad utan pecs fele a szerpentinen:)
Hozzateszem most o is akart versenyezni velem!!!! Nem egyoldalu volt!!!
225 a vege
telefonrol irtam azert ilyen fhos...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9182 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:28:48 »
Idézetet írta: buyer78 - 2011.04.01 péntek, 19:09:14
Sziasztok! 2005 kombi TDCI gyorsításnál izzítószál a műszerfalon villogni kezd és lekapcsolja a turbót. A hiba rendszertelenül jött elő, általában hideg motornál A diagnosztika nem jelzett hibát és nem adott ki hibakódot. Gyertyákat cserélték a hiba ezek után is előjött. Van valakinek ötlete mi lehet a hiba?
turbó elektronika
üzemanyagrendszeri hiba-csúcs,levegősödés,szűrő
egr elektonika
hibakódolvasás után egyértelművé válik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9183 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:30:42 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.01 péntek, 16:02:32
Hello
Olyan kérdésem, lenne, hogy EGR-t dugózni minden TDCI Mondeon lehet?
az eu3ast minden gond nélkül.az eu4est később világító motorcontroll lámpával,ami törléssel megszűnik,de visszajön.
a 4es mondin asszem már nem lehet megoldani.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9184 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:31:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.01 péntek, 19:27:05
4-es golf tdi-t ma megettem vacsorara
akkor ez jo mar?
Baranyaiak tudjak:bonyhad utan pecs fele a szerpentinen:)
Hozzateszem most o is akart versenyezni velem!!!! Nem egyoldalu volt!!!
225 a vege
telefonrol irtam azert ilyen fhos...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
buyer78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9185 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:35:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.01 péntek, 19:28:48
turbó elektronika
üzemanyagrendszeri hiba-csúcs,levegősödés,szűrő
egr elektonika
hibakódolvasás után egyértelművé válik!
Naplózva
szabo93
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9186 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:37:09 »
Sziasztok!
Igazából még új vagyok itt a club-ban
És olyan problémám lenne, h a családban egy 04'-es 2.0 TDCI Ghia mondeo combi és az utóbbi időben valamilyen okból azt csinálja, h amikor 1-est kapcsolok és kuplunk fel majd kis gáz egyszerűen leáll, mintha lefulladna, aztán újraindít és már megyen is tovább szó nélkül, ez nem minden elindulásnál jelentkezik az autónál. Arra gondoltam, h kitisztítom a folytószelepét ne e égett már rá a szennyeződés, mert mondtak nekem olyat is, h porlasztócsúcsot vegyem ki majd tisztítsam meg a koromtól. Segítségeteket kérem,h hátha lenen valakinek ötlete h mit kezdjek az autóval, esetleg volt e már valakinek ilyen problémája. Az is közreműködhet,h sajnos napi max 16 kilométert megyen oda vissza és még a víz sem melegszik fel benne, és gondolom nem is használ ez neki, sajnos a mondeohoz nagyon nem értek mert én 1.4 benzines Fabiavál járok, és skodánál még ilyet nem hallottam tünetnek.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:szabó93
Naplózva
buyer78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9187 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:39:57 »
hibakódot nem mutatott a diagnosztika
Naplózva
buyer78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9188 Dátum:
2011.04.01 péntek, 19:47:03 »
sajnos a hibakódolvasás nem mutatott semmilyen kódot
- azt mutatta hogy minden OK
Naplózva
Nec
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9189 Dátum:
2011.04.01 péntek, 20:15:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.01 péntek, 19:30:42
az eu3ast minden gond nélkül.az eu4est később világító motorcontroll lámpával,ami törléssel megszűnik,de visszajön.
a 4es mondin asszem már nem lehet megoldani.....
Akkor a 2006-os trapézlámpáson már nem játszik az egr dugózás, ha jól értem...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9190 Dátum:
2011.04.01 péntek, 20:32:25 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.01 péntek, 20:15:28
Akkor a 2006-os trapézlámpáson már nem játszik az egr dugózás, ha jól értem...
de lehetséges,csak égni fog a motorcontroll lámpa.veszel ebayon kódszkennert és mindig kiütöd......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9191 Dátum:
2011.04.01 péntek, 20:33:27 »
Idézetet írta: buyer78 - 2011.04.01 péntek, 19:47:03
sajnos a hibakódolvasás nem mutatott semmilyen kódot
- azt mutatta hogy minden OK
gyári célműszerrel diagoltasd,mert az bizony tárolt el hibát,ha vészüzemre váltott!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9192 Dátum:
2011.04.01 péntek, 21:45:15 »
Idézetet írta: buyer78 - 2011.04.01 péntek, 19:47:03
sajnos a hibakódolvasás nem mutatott semmilyen kódot
- azt mutatta hogy minden OK
A hiba kódot villogó izzító jel mellett olvastátok vagy leállítottad a motort.??Mert ha az utóbbi akkor nem is lesz mert ha újra indítod és nincs hiba akkor törlődik és nem tárolja.Ezt nehéz megfogni mert ha villog rádugják a diagot de a motor járjon és csak úgy lesz hiba.Akkor okossabbat tudunk neked mondani.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9193 Dátum:
2011.04.01 péntek, 21:50:21 »
Idézetet írta: Nec - 2011.04.01 péntek, 20:15:28
Akkor a 2006-os trapézlámpáson már nem játszik az egr dugózás, ha jól értem...
Dehogy nem,csak a 4-es mondeót nem lehet már.Ahogy ALF is mondta ég a motor lámpa.Ha zavar kiüttteted
Ha nem akkor mész vele.CSak bizonyos idő után nem árt megnézni mert ha tényleg van más hiba akkor nem fogod tudni ha nem nézed meg.Mielőtt ez kedvedet szegné sokan járnak vele így és müködik.Viszont vizsga előtt kikell szedni mert megbukik így,utána visszateszed.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9194 Dátum:
2011.04.01 péntek, 22:07:30 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.03.30 szerda, 07:30:14
Szia!
Most lesz olajcserém,hol tudom ezt megvenni és mi az ára?
Üdv
balkobalko azt szerette volna megtudni, hogy azt a motortisztítót hol lehet megvenni és mennyiért. Nem az olajat.
Viszont engem is érdekelne, de nem a motorolaj.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9195 Dátum:
2011.04.01 péntek, 22:26:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.01 péntek, 21:50:21
Dehogy nem,csak a 4-es mondeót nem lehet már.Ahogy ALF is mondta ég a motor lámpa.Ha zavar kiüttteted
Ha nem akkor mész vele.CSak bizonyos idő után nem árt megnézni mert ha tényleg van más hiba akkor nem fogod tudni ha nem nézed meg.Mielőtt ez kedvedet szegné sokan járnak vele így és müködik.Viszont vizsga előtt kikell szedni mert megbukik így,utána visszateszed.
Pontosítalak, nem bukik meg az egr dugó miatt, tehát nem kell kivenni. A gond, hogy az eu4-es motornál, a dugó miatt lesz egy hibakód ami miatt világítani fog a MIL lámpa és éppen ez a gond, mert a műszakin nem tudják úgy elvégeznia környeztvédelmi vizsgálatot, ha van hibakód. Tehát a helyes eljárás, hogy műszaki előtt ki kell ütni a hibakódot.
Nemrég voltam műszakin:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg548726#msg548726
«
Utoljára szerkesztve: 2011.04.01 péntek, 22:28:16 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9196 Dátum:
2011.04.01 péntek, 22:50:07 »
Idézetet írta: TZS - 2011.04.01 péntek, 22:26:01
Pontosítalak, nem bukik meg az egr dugó miatt, tehát nem kell kivenni. A gond, hogy az eu4-es motornál, a dugó miatt lesz egy hibakód ami miatt világítani fog a MIL lámpa és éppen ez a gond, mert a műszakin nem tudják úgy elvégeznia környeztvédelmi vizsgálatot, ha van hibakód. Tehát a helyes eljárás, hogy műszaki előtt ki kell ütni a hibakódot.
Nemrég voltam műszakin:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg548726#msg548726
Tudom,hogy voltál és azért nem mondtam rosszat de így is lehet ahogy mondtad.Arra gondoltam ha nemtudja kiüttetni akkor vegye ki.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9197 Dátum:
2011.04.01 péntek, 22:57:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.01 péntek, 21:45:15
A hiba kódot villogó izzító jel mellett olvastátok vagy leállítottad a motort.??Mert ha az utóbbi akkor nem is lesz mert ha újra indítod és nincs hiba akkor törlődik és nem tárolja.Ezt nehéz megfogni mert ha villog rádugják a diagot de a motor járjon és csak úgy lesz hiba.Akkor okossabbat tudunk neked mondani.
bezonyám!
hibajelzés mellett kell kódot olvasni, mert ha nincs hibajelzés, nincs kód (általában)
Én is turbóelektronikára gondolok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9198 Dátum:
2011.04.01 péntek, 23:00:51 »
Idézetet írta: szabo93 - 2011.04.01 péntek, 19:37:09
Sziasztok!
Igazából még új vagyok itt a club-ban
És olyan problémám lenne, h a családban egy 04'-es 2.0 TDCI Ghia mondeo combi és az utóbbi időben valamilyen okból azt csinálja, h amikor 1-est kapcsolok és kuplunk fel majd kis gáz egyszerűen leáll, mintha lefulladna, aztán újraindít és már megyen is tovább szó nélkül, ez nem minden elindulásnál jelentkezik az autónál. Arra gondoltam, h kitisztítom a folytószelepét ne e égett már rá a szennyeződés, mert mondtak nekem olyat is, h porlasztócsúcsot vegyem ki majd tisztítsam meg a koromtól. Segítségeteket kérem,h hátha lenen valakinek ötlete h mit kezdjek az autóval, esetleg volt e már valakinek ilyen problémája. Az is közreműködhet,h sajnos napi max 16 kilométert megyen oda vissza és még a víz sem melegszik fel benne, és gondolom nem is használ ez neki, sajnos a mondeohoz nagyon nem értek mert én 1.4 benzines Fabiavál járok, és skodánál még ilyet nem hallottam tünetnek.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.:szabó93
Azt nézd meg, hogy amikor lefullad, előtte reagál-e gázpedálra. A TDCi egyik jellegzetes hibája az indítás utáni alacsony alapjárat. Ilyenkor a motor 500 1/min körül jár, gázadásra nem reagál, terhelésre lefullad. Erre első lépésként a motorvezérlő program frissítése javasolt, szakszervizben.
Ha ez nincs, mielőtt nagyon szétszeded az üzemanyagrendszert, tisztítsd ki az egr szelepet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9199 Dátum:
2011.04.02 szombat, 18:47:00 »
Sziasztok
Jön a nyár jön az ékszíjtárcsa berregése sajnos
. Tavaly nyáron is halottam de nem annyira volt számottevő,viszont most klímával már annál inkább. Meddig lehet ezzel így járni?Mennyire érdemes ezzel foglalkozni a kellemetlen hangon kívül?Széthullik mit tesz tönkre?
Üdv
Naplózva
Oldalak:
1
...
177
178
179
180
181
182
183
[
184
]
185
186
187
188
189
190
191
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ