Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:00:01
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
192
193
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658993 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9250 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 16:59:25 »
A turbóra tegyem rá?
Hőálló ez? Ami nekem van az nem.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 16:57:14
én is általában ezt tapasztalom. ha kell valami, azt csak nyugatabbra lehet kapni
nekem ilyen festo van a motortérben, szerintem eléggé rugalmas, egy próbát megérhet...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9251 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:02:07 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 15:31:38
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.
Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
Vegyél rá bontottat.
A turbó vákuumdobjának fém csövénél reped el a gumicső, jól értem? A motorháztető nem nyomja? Nem lóg a dob? esetleg megfeszül a cső és emiatt elnyíródik? de a motorháztető esélyesebb.
A dob nem melegszik annyira, mert nem találkozik a kipufogógázzal.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9252 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:05:55 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 16:59:25
A turbóra tegyem rá?
Hőálló ez? Ami nekem van az nem.
nekem azon van, eddig bírja...
nem teljesen hőálló, de kipróbáltam, gyújtóval alágyújtottam, csak hosszú hő hatására kezdett el olvadni... és szerintem az nem 90 fokot csinál...
a motor 90fokos szokott lenni, ennél a hőmérsékletnél a nyomás/vákumlabda még bőven megfogható...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9253 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:22:01 »
A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.
Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
Idézetet írta: Relhist - 2011.04.04 hétfő, 17:02:07
Vegyél rá bontottat.
A turbó vákuumdobjának fém csövénél reped el a gumicső, jól értem? A motorháztető nem nyomja? Nem lóg a dob? esetleg megfeszül a cső és emiatt elnyíródik? de a motorháztető esélyesebb.
A dob nem melegszik annyira, mert nem találkozik a kipufogógázzal.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9254 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:25:43 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 17:22:01
A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.
Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
ha pl ki vannak lezulva a tartócsavarjai...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9255 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:25:47 »
Sziasztok!
Valaki tud olyanba segíteni, hogy a facelift(2003) elötti és facelift(2005) utáni tdci(130 le) motor és autómata váltó között van különbség?
Köszi
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9256 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:26:45 »
Idézetet írta: Tamás77 - 2011.04.04 hétfő, 17:25:47
Sziasztok!
Valaki tud olyanba segíteni, hogy a facelift(2003) elötti és facelift(2005) utáni tdci(130 le) motor és autómata váltó között van különbség?
Köszi
pontosan miben??
cserélni akarod??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9257 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 17:58:05 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 15:31:38
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.
Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
Szia!
Nekem csak annyi gondom volt ezzel, hogy párszor talán a motorburkolat alá fogva maradt, vagy csak a vibrációtól, de nálam egy szakaszon kidörzsölődött. Elmentem az autósboltba, elmondtam hova kell, vittem egy darabot és adtak egy jó vastagfalú vásznas gumicsövet, amivel ezt ki tudtam váltani, azóta is gond nélkül üzemel:
http://kephost.hu/image-0F3C_4D99E9B6.jpg
Lehet, hogy csak a kocsid kora miatt, egyszerűen már elöregedett és nem bírja az alapanyag.
Naplózva
Tamás77
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9258 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 18:01:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 17:26:45
pontosan miben??
cserélni akarod??
Valami gondom van vele, de sajnos eddig senki se tudta 100%-an megmondani, hogy a motor vagy a váltó, így ebbe gondolkodom.
Az biztos, hogy nem elektromos mert semmi hibakód sem váltóba sem motorba.
Naplózva
2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9259 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 18:51:36 »
Tudja valaki hogy pontosan milyen méretű csapágy van a klímakompresszor szabadonfutójában??
Naplózva
mferkó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9260 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:10:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 17:22:01
A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.
Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
Nekem a motortakaró nyomta úgy, hogy kétszer is kirepedt. Azóta, ha teszem vissza a motortakarót, mindig figyelek rá..bár az enyém di, a ci-nél nem tom, előfordulhat-e? asszem résolajcsövet tettünk fel helyette
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9261 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:42:16 »
Meghülyült az autóm, vagy van benne komfortelektrionika?
Váltok, és a két sebesség közt fordulaton tartja a motort. hol itt, hol ott! De van hogy nem csinálja.
Azért mondtam hogy komfortelektronika, mert pont kb. addig esik vissza a fordulat a váltások közt ahol tartja magát és nem kell nyomjak kis gázt.
Ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti....
Ez miez???
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9262 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:44:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 19:42:16
Meghülyült az autóm, vagy van benne komfortelektrionika?
Váltok, és a két sebesség közt fordulaton tartja a motort. hol itt, hol ott! De van hogy nem csinálja.
Azért mondtam hogy komfortelektronika, mert pont kb. addig esik vissza a fordulat a váltások közt ahol tartja magát és nem kell nyomjak kis gázt.
Ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti....
Ez miez???
fékfolyadék mennyi van benne??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9263 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:49:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 19:44:13
fékfolyadék mennyi van benne??
nemtudom nem néztem, miért az miben függ össze ezzel???
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9264 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:51:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 19:49:21
nemtudom nem néztem, miért az miben függ össze ezzel???
asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...
meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9265 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 19:55:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 19:51:46
asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...
meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
akkor meglesem
úgy gondolod hogy nem működik a kuplungom frankón a fhos olaj miatt??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9266 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:00:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 19:55:36
akkor meglesem
úgy gondolod hogy nem működik a kuplungom frankón a fhos olaj miatt??
szerintem igen, nekem mióta új olaj van benne, azóta nem keményedik fel...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9267 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:02:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 20:00:02
szerintem igen, nekem mióta új olaj van benne, azóta nem keményedik fel...
most olvasom vissza...jó értelmesen leírtam mivan
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
buyer78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9268 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:04:08 »
Igen járt a motor és az izzítószál is villogott.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9269 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:06:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 20:02:43
most olvasom vissza...jó értelmesen leírtam mivan
na akkor remake és írd le rendesen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9270 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:08:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 20:06:03
na akkor remake és írd le rendesen
Annyi a lényeg hogy nem esik vissza a fordulat, hanem tartja ez a dög
és ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9271 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:10:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 20:08:01
Annyi a lényeg hogy nem esik vissza a fordulat, hanem tartja ez a dög
és ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti
http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30
lehet, hogy a kinyomód lesz szhar
én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9272 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:14:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 20:10:09
lehet, hogy a kinyomód lesz szhar
én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
Úútálom a kinyomókat!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9273 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 20:16:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 20:10:09
http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30
lehet, hogy a kinyomód lesz szhar
én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
csaknem, hameg de akkor szharban van a haza
Susogós yeah
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9274 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:50:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 19:51:46
asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...
meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
Bizony és azt is nézd meg nem folyik alúl valahol a kinyomókörül.Még az is szokott lenni nekem off autónál volt,hogy a pedál sem jött mindig vissza teljesen.Úgyhogy először fékolaj csere aztán ha kell tovább.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9275 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:58:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 20:10:09
http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30
lehet, hogy a kinyomód lesz szhar
én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.
simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9276 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 21:59:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.04 hétfő, 21:58:22
szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.
simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.
viszont az a második rápumpálás érdekes...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9277 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:04:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 21:59:50
viszont az a második rápumpálás érdekes...
Nekem is a másodok rápumpálásnál jött vissza off.nál de nekem mikor benyomtam nem jött vissza a pedál és maradt a fordulat de kicsit közben csúszott is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9278 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:04:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.04 hétfő, 21:58:22
szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.
simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.
Ez a dög...megbolondult
Folyamat tartogatja a fordulatot, vagyis legtöbb esetben! De képes 2500-on is fennmaradni amúgy
Chip előtt nem csinált ilyet, akkor csak olyan volt hogy 1000-en tartotta, és azt is csak megállásig vagy amég ki nem nyomtam a kuplungot!
Nem recseg váltásoknál, fékem jó! Bunyek szerint is
Lehet, majd elmúlik. Csináljak vele valamit addigis?
Akkor ez a fékolajcsere ne menjen, vagy inkább de?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9279 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:05:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 21:59:50
viszont az a második rápumpálás érdekes...
ha csak váltani készülök, akkor egyet kuplungolok! Nem IFA-ez
aztán ha marad a fordulat és üresben vagyok rákuplungolok mégegyet és leesik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9280 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:05:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 21:59:50
viszont az a második rápumpálás érdekes...
ja.pont ezt csinálja akkor is amikor a generátor emeli a ford-ot,és belekuplungolsz,és azonnal visszaesik!
ez idáig stimmel is.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9281 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:07:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.04.04 hétfő, 22:04:09
Ez a dög...megbolondult
Folyamat tartogatja a fordulatot, vagyis legtöbb esetben! De képes 2500-on is fennmaradni amúgy
Chip előtt nem csinált ilyet, akkor csak olyan volt hogy 1000-en tartotta, és azt is csak megállásig vagy amég ki nem nyomtam a kuplungot!
Nem recseg váltásoknál, fékem jó! Bunyek szerint is
Lehet, majd elmúlik. Csináljak vele valamit addigis?
Akkor ez a fékolajcsere ne menjen, vagy inkább de?
az nem árt,de a generátort lásd el szerintem új kefékkel.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9282 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:08:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.04 hétfő, 22:07:06
az nem árt,de a generátort lásd el szerintem új kefékkel.....
Megpróbálok minden tőlem telhetőt
Bár ezek közül lehet egyik sem tőlem javul majd meg, ha én szerelek generátort akkor világvége
Köszönöm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9283 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:10:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.04.04 hétfő, 22:05:36
ja.pont ezt csinálja akkor is amikor a generátor emeli a ford-ot,és belekuplungolsz,és azonnal visszaesik!
ez idáig stimmel is.....
azt nem tom, nekem nem nagyon gurul üresben
demég nem vettem észre, tartaná a fodulatot, még kuka akksival sem csinálta...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9284 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:11:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.04.04 hétfő, 22:10:01
azt nem tom, nekem nem nagyon gurul üresben
demég nem vettem észre, tartaná a fodulatot, még kuka akksival sem csinálta...
váltáskor meglepően ér hogy nem esik vissza a fordulat, akkor gurul üresben
és ott nyomom a második kulpungot
very very érdekes
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9285 Dátum:
2011.04.04 hétfő, 22:50:37 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.04.04 hétfő, 17:22:01
A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.
Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
Úgy próbáld ki fesd meg a tetejét szines festékkel.Csukd be a motorháztetőt és ha kinyitod és festékes akkor hozzá ér.Saját szakmámnál is ezt alkalmazom.Megfestem a zárnak a nyelvét és rácsukom a fára ahol festékes oda kell bevésnem a helyét.Asztalos vagyok.Bevált már többször.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9286 Dátum:
2011.04.05 kedd, 00:38:47 »
hali.tegnap proba képp kikötöttem a küberl boxot.hát banyek itt érezni hogy nincs benne az a plusz.nem ugy megy mint mikor be van kötve.ilyenkor érezni hogy mit is jelent.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9287 Dátum:
2011.04.05 kedd, 08:39:05 »
Miutan kisse meghalt es szilo tartja a helyen, ki kellene csereljem az olajleereszto csavarom. Van uj, elvileg semmi gond, kiteker, beteker. De kozben folyik kifele az olaj, ami ebben az esetben nem eldobos, hanem vagy vissza kellene tartani, vagy fel kellene fogni es visszatolteni. Valakinek jo otlete erre?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9288 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:31:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.05 kedd, 08:39:05
Miutan kisse meghalt es szilo tartja a helyen, ki kellene csereljem az olajleereszto csavarom. Van uj, elvileg semmi gond, kiteker, beteker. De kozben folyik kifele az olaj, ami ebben az esetben nem eldobos, hanem vagy vissza kellene tartani, vagy fel kellene fogni es visszatolteni. Valakinek jo otlete erre?
AndyA
Én a kilömlött mennyiséget friss olajjal pótolnám.
Ha nincs alsó takarólemezed, akkor a dolog viszonylag egyszerű. Azt, hogy olaj ne ömöljön ki, nem tudod megakadályozni, csak előtte készíts oda valami küblit meg az új csavart, aminek a tömítését kicsit beolajozod friss olajjal. Régi csavar ki, nyílás befog, új beteker, betekerés után féktisztítóval megtisztít, olajat pótol. Szerintem ennyi. Egyébként mennyibe került az olajleeresztőcsavar?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9289 Dátum:
2011.04.05 kedd, 10:36:06 »
Idézetet írta: gabe - 2011.04.05 kedd, 10:31:34
Én a kilömlött mennyiséget friss olajjal pótolnám.
Ha nincs alsó takarólemezed, akkor a dolog viszonylag egyszerű. Azt, hogy olaj ne ömöljön ki, nem tudod megakadályozni, csak előtte készíts oda valami küblit meg az új csavart, aminek a tömítését kicsit beolajozod friss olajjal. Régi csavar ki, nyílás befog, új beteker, betekerés után féktisztítóval megtisztít, olajat pótol. Szerintem ennyi. Egyébként mennyibe került az olajleeresztőcsavar?
Par szaz penz, Bardinal vettem. De ezt nem kell minden alkalommal cserelni, mert O-Gyurus a tomitese, ujra felhasznalhato. Az enyemnek a menete kapott melle (nem en voltam! :-)), azert kellett uj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9290 Dátum:
2011.04.05 kedd, 15:35:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.04.05 kedd, 10:36:06
Par szaz penz, Bardinal vettem. De ezt nem kell minden alkalommal cserelni, mert O-Gyurus a tomitese, ujra felhasznalhato. Az enyemnek a menete kapott melle (nem en voltam! :-)), azert kellett uj.
AndyA
Jaja. Az O-gyűrűt én is láttam, de nekem elég ramatyul festett már. Egyelőre még nem ereszt, de következő olajcserénél cserélnem kell. Akkor meg inlább csavarral együtt.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9291 Dátum:
2011.04.05 kedd, 16:15:57 »
http://kepfeltoltes.hu/view/110405/20110403097._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv.ide lehet valami tömitést venni vagy szerkeszteni?innen folyik a szervonál az olaj.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
EGR dugózás
«
Új hozzászólás #9292 Dátum:
2011.04.05 kedd, 17:50:06 »
Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!
8mm vastag anyagok sikerült szereznem, amit a hétvégéig megmunkálnék... A kérdésem, hogy a visszavezető cső és az egr közé befér-e ilyen vastagság,
vagy ki kell vennem a csövet és a másik felét is dugózni? A másik feléhez nincs véletlenül sablon? Az egr-hez találtam egy német lapon...
Ja és még valami, nagyobb terhelést kap majd a intercoolerre menő szakasz? Csak mert az is át van csövezve savállóra, vagyis az első cső és nem szeretném ha mostmeg majd a második cső durrogna...
Üdv: Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
BTomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9293 Dátum:
2011.04.05 kedd, 20:29:33 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 17:50:06
Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!
Ez inkább az EUR osztálytól függ. Az enyém F1 EUR4 és felkapcsolja a MIL-t.
De simán lehet élni vele. Időnként törlöm és megbizonyosodom, hogy nincs más hibakód.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9294 Dátum:
2011.04.05 kedd, 21:59:45 »
Idézetet írta: waver - 2011.04.05 kedd, 16:15:57
http://kepfeltoltes.hu/view/110405/20110403097._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
üdv.ide lehet valami tömitést venni vagy szerkeszteni?innen folyik a szervonál az olaj.
V.Tamás erről beszélt tegnap.Nem lehet hanem csővel együtt kell cserélni és ha jól emlékszem 30e pénzt mondott.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9295 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:03:46 »
Idézetet írta: BTomi - 2011.04.05 kedd, 20:29:33
Ez inkább az EUR osztálytól függ. Az enyém F1 EUR4 és felkapcsolja a MIL-t.
De simán lehet élni vele. Időnként törlöm és megbizonyosodom, hogy nincs más hibakód.
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9296 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:07:31 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:03:46
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
ha világít a lámpád akkor kell hozzá ilyen max 4000Ft-os gép ami olvassa és törli is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9297 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:07:38 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.04.05 kedd, 22:03:46
Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
Ha facelift előtti akkor nem, nekem sem ég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A mimotorunk EU3-as.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9298 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:08:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 21:59:45
V.Tamás erről beszélt tegnap.Nem lehet hanem csővel együtt kell cserélni és ha jól emlékszem 30e pénzt mondott.
szerintem hagyni kell azt folyni, nem térül meg a 30e Ft-os cső ára!! annyira meg úgysem folyik hogy ne tudj kormányozni!! töltesz rá, ha kell, de kétlem hogy mutatkozna a fogyása...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #9299 Dátum:
2011.04.05 kedd, 22:09:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.04.05 kedd, 22:07:38
Ha facelift előtti akkor nem, nekem sem ég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A mimotorunk EU3-as.
Tiéd is le van dugózva?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
179
180
181
182
183
184
185
[
186
]
187
188
189
190
191
192
193
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ