Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:40:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658406 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9250 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 16:59:25 »

A turbóra tegyem rá?
Hőálló ez? Ami nekem van az nem.

én is általában ezt tapasztalom. ha kell valami, azt csak nyugatabbra lehet kapni falbav

nekem ilyen festo van a motortérben, szerintem eléggé rugalmas, egy próbát megérhet...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #9251 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:02:07 »

Sziasztok!

Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.

Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.
Vegyél rá bontottat.
A turbó vákuumdobjának fém csövénél reped el a gumicső, jól értem? A motorháztető nem nyomja? Nem lóg a dob? esetleg megfeszül a cső és emiatt elnyíródik? de a motorháztető esélyesebb.
A dob nem melegszik annyira, mert nem találkozik a kipufogógázzal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9252 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:05:55 »

A turbóra tegyem rá?
Hőálló ez? Ami nekem van az nem.

nekem azon van, eddig bírja...

nem teljesen hőálló, de kipróbáltam, gyújtóval alágyújtottam, csak hosszú hő hatására kezdett el olvadni... és szerintem az nem 90 fokot csinál...

a motor 90fokos szokott lenni, ennél a hőmérsékletnél a nyomás/vákumlabda még bőven megfogható...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9253 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:22:01 »

A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.  Wink

Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
 

Vegyél rá bontottat.
A turbó vákuumdobjának fém csövénél reped el a gumicső, jól értem? A motorháztető nem nyomja? Nem lóg a dob? esetleg megfeszül a cső és emiatt elnyíródik? de a motorháztető esélyesebb.
A dob nem melegszik annyira, mert nem találkozik a kipufogógázzal.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9254 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:25:43 »

A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.  Wink

Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
 

ha pl ki vannak lezulva a tartócsavarjai...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #9255 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:25:47 »

Sziasztok!

Valaki tud olyanba segíteni, hogy a facelift(2003) elötti és facelift(2005) utáni tdci(130 le) motor és autómata váltó között van különbség?

Köszi
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9256 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:26:45 »

Sziasztok!

Valaki tud olyanba segíteni, hogy a facelift(2003) elötti és facelift(2005) utáni tdci(130 le) motor és autómata váltó között van különbség?

Köszi
pontosan miben??

cserélni akarod??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #9257 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 17:58:05 »

Sziasztok!

Mióta kicseréltem a klímakompresszort a következő banális problémám van.
Minden nap miután megyek az autóval szétreped a turbó vezérlő vákuum csöve. (nem elektromos turbó)
Azon a részen amelyik a turbó csövecskéjére van ráhúzva.
Minden nap!
Erre fogom a kis bicskámat és levágom a repedt, kb 1cm hosszú részt. Rádugom újra és megy az autó.
Mikor újra beülök mondjuk 8 óra munka után, akkor nem húz az autó. Motorház felnyit, turbó vákuumcsöve repedt.
Mi a jó francért van ez?
Az autó napon áll, de még nincs olyan meleg. Valamiért forróbb a turbóm mint eddig?
Azt hozzá kell tennem, hogy a klímakompresszor csere előtti napon leszedtem az EGR kipuf. visszavezető csövet és ledugóztam mindkét oldalon.
De csak nincs hozzá köze.

Sürgős segítség kell, mert elfogyott a kolbász. Akarom mondani cső.

Szia!

Nekem csak annyi gondom volt ezzel, hogy párszor talán a motorburkolat alá fogva maradt, vagy csak a vibrációtól, de nálam egy szakaszon kidörzsölődött. Elmentem az autósboltba, elmondtam hova kell, vittem egy darabot és adtak egy jó vastagfalú vásznas gumicsövet, amivel ezt ki tudtam váltani, azóta is gond nélkül üzemel:
http://kephost.hu/image-0F3C_4D99E9B6.jpg
Lehet, hogy csak a kocsid kora miatt, egyszerűen már elöregedett és nem bírja az alapanyag.
Naplózva
Tamás77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #9258 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 18:01:23 »

pontosan miben??

cserélni akarod??

Valami gondom van vele, de sajnos eddig senki se tudta 100%-an megmondani, hogy a motor vagy a váltó, így ebbe gondolkodom.
Az biztos, hogy nem elektromos mert semmi hibakód sem váltóba sem motorba.
Naplózva

2011 2.0 TDCI Galaxy Titanium Powershift
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #9259 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 18:51:36 »

Tudja valaki hogy pontosan milyen méretű csapágy van a klímakompresszor szabadonfutójában??
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #9260 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:10:37 »

A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.  Wink

Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
 


Nekem a motortakaró nyomta úgy, hogy kétszer is kirepedt. Azóta, ha teszem vissza a motortakarót, mindig figyelek rá..bár az enyém di, a ci-nél nem tom, előfordulhat-e? asszem résolajcsövet tettünk fel helyette
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9261 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:42:16 »

Meghülyült az autóm, vagy van benne komfortelektrionika?  Grin

Váltok, és a két sebesség közt fordulaton tartja a motort. hol itt, hol ott! De van hogy nem csinálja.
Azért mondtam hogy komfortelektronika, mert pont kb. addig esik vissza a fordulat a váltások közt ahol tartja magát és nem kell nyomjak kis gázt.
Ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti....


Ez miez???
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9262 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:44:13 »

Meghülyült az autóm, vagy van benne komfortelektrionika?  Grin

Váltok, és a két sebesség közt fordulaton tartja a motort. hol itt, hol ott! De van hogy nem csinálja.
Azért mondtam hogy komfortelektronika, mert pont kb. addig esik vissza a fordulat a váltások közt ahol tartja magát és nem kell nyomjak kis gázt.
Ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti....


Ez miez???
fékfolyadék mennyi van benne??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9263 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:49:21 »

fékfolyadék mennyi van benne??
nemtudom nem néztem, miért az miben függ össze ezzel???
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9264 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:51:46 »

nemtudom nem néztem, miért az miben függ össze ezzel???
asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...

meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9265 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 19:55:36 »

asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...

meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
akkor meglesem
úgy gondolod hogy nem működik a kuplungom frankón a fhos olaj miatt??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9266 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:00:02 »

akkor meglesem
úgy gondolod hogy nem működik a kuplungom frankón a fhos olaj miatt??
szerintem igen, nekem mióta új olaj van benne, azóta nem keményedik fel...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9267 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:02:43 »

szerintem igen, nekem mióta új olaj van benne, azóta nem keményedik fel...


most olvasom vissza...jó értelmesen leírtam mivan  lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


buyer78
Vendég
« Új hozzászólás #9268 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:04:08 »

Igen járt a motor és az izzítószál is villogott.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9269 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:06:03 »

most olvasom vissza...jó értelmesen leírtam mivan  lol002
na akkor remake és írd le rendesen eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9270 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:08:01 »

na akkor remake és írd le rendesen eplus2
Annyi a lényeg hogy nem esik vissza a fordulat, hanem tartja ez a dög  eplus2
és ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9271 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:10:09 »

Annyi a lényeg hogy nem esik vissza a fordulat, hanem tartja ez a dög  eplus2
és ha rákuplungolok mégegyet akkor leejti
http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30 hehe

lehet, hogy a kinyomód lesz szhar szomoru1 én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
teo
Vendég
« Új hozzászólás #9272 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:14:24 »

lehet, hogy a kinyomód lesz szhar szomoru1 én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik

Úútálom a kinyomókat!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9273 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 20:16:43 »

http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30 hehe

lehet, hogy a kinyomód lesz szhar szomoru1 én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
csaknem, hameg de akkor szharban van a haza  eplus2

Susogós yeah  taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9274 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:50:35 »

asszem ugyan azt a folyadékot használja a fék és a kuplung is...

meg kéne nézni, hogy az milyen állapotban van benne, lehet, hogy egy 2-3eft-os olajcserével meg is lenne oldva a gondod...
Bizony és azt is nézd meg nem folyik alúl valahol a kinyomókörül.Még az is szokott lenni nekem off autónál volt,hogy a pedál sem jött mindig vissza teljesen.Úgyhogy először fékolaj csere aztán ha kell tovább.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9275 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:58:22 »

http://www.youtube.com/watch?v=erBDtrm7j30 hehe

lehet, hogy a kinyomód lesz szhar szomoru1 én elsőkörben lecserélném a fékfolyadékot... az az olcsóbbik
nyes

szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.

simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9276 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 21:59:50 »

nyes

szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.

simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.


viszont az a második rápumpálás érdekes...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9277 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:04:02 »

viszont az a második rápumpálás érdekes...
Nekem is a másodok rápumpálásnál jött vissza off.nál de nekem mikor benyomtam nem jött vissza a pedál és maradt a fordulat de kicsit közben csúszott is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9278 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:04:09 »

nyes

szerintem ennek nem sok köze lenne a kinyomóhoz-kuplunghoz.akkor azt jelentené,hogy nem emel ki rendesen.nos akkor mindig ez történne,és nem tudna váltani reccsenés nélkül,és a lükit be sem venné.

simán a fordulatot nem engedi leesni az ecu.ez,hogy mitől van,azt kell kitalálni.pl a generátor túláram miatt fordulaton tartja váltás között.vagy valami ilyesmi.
amúgy ilyenkor a jóidő beköszöntével jönnek elő érdekes dolgok.amit megszoktál téli üzemmódban,az most karikacsapásra megváltozik a nyári üzemmóddal.


Ez a dög...megbolondult  vigyor3
Folyamat tartogatja a fordulatot, vagyis legtöbb esetben! De képes 2500-on is fennmaradni amúgy  wow1
Chip előtt nem csinált ilyet, akkor csak olyan volt hogy 1000-en tartotta, és azt is csak megállásig vagy amég ki nem nyomtam a kuplungot!

Nem recseg váltásoknál, fékem jó! Bunyek szerint is  eplus2
Lehet, majd elmúlik. Csináljak vele valamit addigis?
Akkor ez a fékolajcsere ne menjen, vagy inkább de?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9279 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:05:16 »

viszont az a második rápumpálás érdekes...
ha csak váltani készülök, akkor egyet kuplungolok! Nem IFA-ez  eplus2
aztán ha marad a fordulat és üresben vagyok rákuplungolok mégegyet és leesik  nemtudom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9280 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:05:36 »

viszont az a második rápumpálás érdekes...
ja.pont ezt csinálja akkor is amikor a generátor emeli a ford-ot,és belekuplungolsz,és azonnal visszaesik!
ez idáig stimmel is..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9281 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:07:06 »

Ez a dög...megbolondult  vigyor3
Folyamat tartogatja a fordulatot, vagyis legtöbb esetben! De képes 2500-on is fennmaradni amúgy  wow1
Chip előtt nem csinált ilyet, akkor csak olyan volt hogy 1000-en tartotta, és azt is csak megállásig vagy amég ki nem nyomtam a kuplungot!

Nem recseg váltásoknál, fékem jó! Bunyek szerint is  eplus2
Lehet, majd elmúlik. Csináljak vele valamit addigis?
Akkor ez a fékolajcsere ne menjen, vagy inkább de?
az nem árt,de a generátort lásd el szerintem új kefékkel..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9282 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:08:36 »

az nem árt,de a generátort lásd el szerintem új kefékkel..... Wink wave
Megpróbálok minden tőlem telhetőt  nyes
Bár ezek közül lehet egyik sem tőlem javul majd meg, ha én szerelek generátort akkor világvége  angel

Köszönöm  worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9283 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:10:01 »

ja.pont ezt csinálja akkor is amikor a generátor emeli a ford-ot,és belekuplungolsz,és azonnal visszaesik!
ez idáig stimmel is..... vigyor3
azt nem tom, nekem nem nagyon gurul üresben eplus2
demég nem vettem észre, tartaná a fodulatot, még kuka akksival sem csinálta...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9284 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:11:56 »

azt nem tom, nekem nem nagyon gurul üresben eplus2
demég nem vettem észre, tartaná a fodulatot, még kuka akksival sem csinálta...
váltáskor meglepően ér hogy nem esik vissza a fordulat, akkor gurul üresben  Wink eplus2
és ott nyomom a második kulpungot  Smiley

very very érdekes  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9285 Dátum: 2011.04.04 hétfő, 22:50:37 »

A motorháztetőre gondoltam én is. Csak nincs sok ötletem, hogy hogyan próbáljam ki.
Látszólag van hely neki. De ha csukva van nem látom.  Wink

Hogy tudna a dob lógni? Minden esetre nem lóg, de azért érdekelne.
 

Úgy próbáld ki fesd meg a tetejét  szines festékkel.Csukd be a motorháztetőt és ha kinyitod és festékes akkor hozzá ér.Saját szakmámnál is ezt alkalmazom.Megfestem a zárnak a nyelvét és rácsukom a fára ahol festékes oda kell bevésnem a helyét.Asztalos vagyok.Bevált már többször.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9286 Dátum: 2011.04.05 kedd, 00:38:47 »

hali.tegnap proba képp kikötöttem a küberl boxot.hát banyek itt érezni hogy nincs benne az a plusz.nem  ugy megy mint mikor be van kötve.ilyenkor érezni hogy mit is jelent.  vigyor3 worship taps
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9287 Dátum: 2011.04.05 kedd, 08:39:05 »

Miutan kisse meghalt es szilo tartja a helyen, ki kellene csereljem az olajleereszto csavarom. Van uj, elvileg semmi gond, kiteker, beteker. De kozben folyik kifele az olaj, ami ebben az esetben nem eldobos, hanem vagy vissza kellene tartani, vagy fel kellene fogni es visszatolteni. Valakinek jo otlete erre?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9288 Dátum: 2011.04.05 kedd, 10:31:34 »

Miutan kisse meghalt es szilo tartja a helyen, ki kellene csereljem az olajleereszto csavarom. Van uj, elvileg semmi gond, kiteker, beteker. De kozben folyik kifele az olaj, ami ebben az esetben nem eldobos, hanem vagy vissza kellene tartani, vagy fel kellene fogni es visszatolteni. Valakinek jo otlete erre?

AndyA

Én a kilömlött mennyiséget friss olajjal pótolnám.
Ha nincs alsó takarólemezed, akkor a dolog viszonylag egyszerű. Azt, hogy olaj ne ömöljön ki, nem tudod megakadályozni, csak előtte készíts oda valami küblit meg az új csavart, aminek a tömítését kicsit beolajozod friss olajjal. Régi csavar ki, nyílás befog, új beteker, betekerés után féktisztítóval megtisztít, olajat pótol. Szerintem ennyi. Egyébként mennyibe került az olajleeresztőcsavar?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #9289 Dátum: 2011.04.05 kedd, 10:36:06 »

Én a kilömlött mennyiséget friss olajjal pótolnám.
Ha nincs alsó takarólemezed, akkor a dolog viszonylag egyszerű. Azt, hogy olaj ne ömöljön ki, nem tudod megakadályozni, csak előtte készíts oda valami küblit meg az új csavart, aminek a tömítését kicsit beolajozod friss olajjal. Régi csavar ki, nyílás befog, új beteker, betekerés után féktisztítóval megtisztít, olajat pótol. Szerintem ennyi. Egyébként mennyibe került az olajleeresztőcsavar?

Par szaz penz, Bardinal vettem. De ezt nem kell minden alkalommal cserelni, mert O-Gyurus a tomitese, ujra felhasznalhato. Az enyemnek a menete kapott melle (nem en voltam! :-)), azert kellett uj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #9290 Dátum: 2011.04.05 kedd, 15:35:23 »

Par szaz penz, Bardinal vettem. De ezt nem kell minden alkalommal cserelni, mert O-Gyurus a tomitese, ujra felhasznalhato. Az enyemnek a menete kapott melle (nem en voltam! :-)), azert kellett uj.

AndyA

Jaja. Az O-gyűrűt én is láttam, de nekem elég ramatyul festett már. Egyelőre még nem ereszt, de következő olajcserénél cserélnem kell. Akkor meg inlább csavarral együtt.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #9291 Dátum: 2011.04.05 kedd, 16:15:57 »

http://kepfeltoltes.hu/view/110405/20110403097._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

üdv.ide lehet valami tömitést venni vagy szerkeszteni?innen folyik a szervonál az olaj.
Naplózva
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9292 Dátum: 2011.04.05 kedd, 17:50:06 »

Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!
8mm vastag anyagok sikerült szereznem, amit a hétvégéig megmunkálnék... A kérdésem, hogy a visszavezető cső és az egr közé befér-e ilyen vastagság,
vagy ki kell vennem a csövet és a másik felét is dugózni? A másik feléhez nincs véletlenül sablon? Az egr-hez találtam egy német lapon...
Ja és még valami, nagyobb terhelést kap majd a intercoolerre menő szakasz? Csak mert az is át van csövezve savállóra, vagyis az első cső és nem szeretném ha mostmeg majd a második cső durrogna...
Üdv: Laci
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #9293 Dátum: 2011.04.05 kedd, 20:29:33 »

Sziasztok!
Szeretnék EGR-t dugózni, viszont egy kis technikai segítségre lenne szükségem. Úgy olvastam, hogy az F1-esekben nem gyullad ki a Mil lámpa. Ugye?!

Ez inkább az EUR osztálytól függ. Az enyém F1 EUR4 és felkapcsolja a MIL-t.
De simán lehet élni vele. Időnként törlöm és megbizonyosodom, hogy nincs más hibakód.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9294 Dátum: 2011.04.05 kedd, 21:59:45 »

http://kepfeltoltes.hu/view/110405/20110403097._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

üdv.ide lehet valami tömitést venni vagy szerkeszteni?innen folyik a szervonál az olaj.
V.Tamás erről beszélt tegnap.Nem lehet hanem csővel együtt kell cserélni és ha jól emlékszem 30e pénzt mondott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Laccus.27
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155



E-mail
« Új hozzászólás #9295 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:03:46 »

Ez inkább az EUR osztálytól függ. Az enyém F1 EUR4 és felkapcsolja a MIL-t.
De simán lehet élni vele. Időnként törlöm és megbizonyosodom, hogy nincs más hibakód.



Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!
Naplózva

MKIII 2.0/130LE TDCi Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9296 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:07:31 »

Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!

ha világít a lámpád akkor kell hozzá ilyen max 4000Ft-os gép ami olvassa és törli is  Wink
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #9297 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:07:38 »

Hi! Értem, de az enyém facelift előtti gép. Nincs diag cuccom, tehát törölni sem tudok. Erre irányult a kérdésem, hogy nekem kell-e számítani egő lámpára?!

Ha facelift előtti akkor nem, nekem sem ég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A mimotorunk EU3-as.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9298 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:08:33 »

V.Tamás erről beszélt tegnap.Nem lehet hanem csővel együtt kell cserélni és ha jól emlékszem 30e pénzt mondott.
szerintem hagyni kell azt folyni, nem térül meg a 30e Ft-os cső ára!! annyira meg úgysem folyik hogy ne tudj kormányozni!! töltesz rá, ha kell, de kétlem hogy mutatkozna a fogyása...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #9299 Dátum: 2011.04.05 kedd, 22:09:27 »

Ha facelift előtti akkor nem, nekem sem ég!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A mimotorunk EU3-as.
Tiéd is le van dugózva?  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Oldalak: 1 ... 179 180 181 182 183 184 185 [186] 187 188 189 190 191 192 193 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.