Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 15:19:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
198
199
200
201
202
203
204
[
205
]
206
207
208
209
210
211
212
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14687467 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10200 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 09:09:45 »
Idézetet írta: pozsi35 - 2011.05.19 csütörtök, 08:46:41
Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen.
Üdv, én is. Kicsi a világ
Naplózva
pozsi35
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10201 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 10:36:37 »
Az fasza:) Erdőkerülő utca...
Naplózva
pozsi35
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10202 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 10:37:35 »
Köszönöm szépen az infót AndyA.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10203 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 13:59:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.05.18 szerda, 22:11:28
Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni.
AndyA
Hát lehet, hogy a mi generációnk már nem tud rendesen beszélni. Pedig tényleg nem nézek sok TV-t.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10204 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 15:20:07 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.19 csütörtök, 13:59:55
Hát lehet, hogy a mi generációnk már nem tud rendesen beszélni. Pedig tényleg nem nézek sok TV-t.
Hallanad a mai tizeneveseket. Vagy ami meg rosszabb, latnad, hogy mit irnak le papirra. Felesegem gimnaziumi tanar, ugyhogy hiteles a forras, de ha elmeselem, ugysem hiszed el.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10205 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 15:49:29 »
Idézetet írta: pozsi35 - 2011.05.19 csütörtök, 10:36:37
Az ***a:) Erdőkerülő utca...
Csobogós utca
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10206 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 19:26:06 »
Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 19:27:57 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10207 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 20:35:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 19:26:06
Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.
Szerintem igen, mintha én kivettem volna annak idején. De már olyan rég volt, hogy homályosak az emlékek.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10208 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 20:54:37 »
Idézetet írta: Tirpi - 2011.05.16 hétfő, 11:12:35
Aloha Emberek!
Olyan problem van, hogy a
2.0 130Le TDCI
vasamhoz kéne egy olyan gumicső ami az EGR-t köti össze az Intercoolerrel, egy kicsit elrepedt :rinya:és szervízben azt mondták rá 20.000 körüli rúpia. Ha esetleg tud valaki olcsóbban hálám örökké kísértené.
Előre is köszönöm.:
Tirpie
Nekem van egy ilyen csövem. Cseréltem, mert olajos volt kívülről, de nincs rajta repedés. Valószínűleg a bilincsnél eresztett. XXII kerben átvehető.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10209 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 20:55:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 19:26:06
Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.
ki igen, gumiágyban vannak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10210 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:03:55 »
Az jó. Mert szerintem megtaláltam, hogy hol nem tartja a nyomást a rendszer.
Meg van szakadva az első csavar menete az EGR-en. És a tömítés elől nem tömít rendesen.
Holnap kiveszem a csavart és berakok egy nagyobbat, meg fúrok bele menetet.
Csak azt nem értem miért nem szólt a szerelőm, hogy szétcseszte.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.19 csütörtök, 20:55:28
ki igen, gumiágyban vannak
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 21:05:28 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10211 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:07:18 »
Majdnem kész a cső tesztelő készülékem is.
Remélem beválik, mert az eredeti tervről kiderült, hogy nem fog összejönni.
Így egy nagy ötletem támadt. Ha működik közreadom az eljárást. 1100 Ft-ból jött ki, ami szerintem belefér mindenkinek.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10212 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:08:26 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 21:03:55
Az jó. Mert szerintem megtaláltam, hogy hol nem tartja a nyomást a rendszer.
Meg van szakadva az első csavar menete az EGR-en. És a tömítés elől nem tömít rendesen.
Holnap kiveszem a csavart és berakok egy nagyobbat, meg fúrok bele menetet.
Csak azt nem értem miért nem szólt a szerelőm, hogy szétcseszte.
az nekem is kiszakadt. én kivágtam egy darabot a abból a részből, amiben a menet volt, és odaraktam egy anyát. így maradt a gyári csavar, csak kell egy + villáskulcs is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10213 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:10:17 »
A TDCI-n is lehet ilyet csinálni?
Csak mert ott az első csavarnál ez nagyon macerásnak tűnt.
Amúgy nekem is ez volt az első gondolatom. Őszintén szólva ha én tervezem akkor a gyári megoldás is az lett volna. Ha már a kipuf . irányába is olyan.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.19 csütörtök, 21:08:26
az nekem is kiszakadt. én kivágtam egy darabot a abból a részből, amiben a menet volt, és odaraktam egy anyát. így maradt a gyári csavar, csak kell egy + villáskulcs is
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10214 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:12:00 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 21:10:17
A TDCI-n is lehet ilyet csinálni?
Csak mert ott az első csavarnál ez nagyon macerásnak tűnt.
Amúgy nekem is ez volt az első gondolatom. Őszintén szólva ha én tervezem akkor a gyári megoldás is az lett volna. Ha már a kipuf . irányába is olyan.
nekem is tdci-s van(elöl van az egr a szívósor alatt).
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10215 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:14:51 »
Ja tényleg.
De neked is az első csavar ment el? Mert ott elég könnyű belevágni a cső részbe.
Hogy a fenébe tudtad megfelelően kivágni.
Elismerésem.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=44368567&termek_al_id=15512
A legalsó képen látszik, hogy tévedésre nincs lehetőség.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.19 csütörtök, 21:12:00
nekem is tdci-s van(elöl van az egr a szívósor alatt).
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 21:16:42 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10216 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:16:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 21:14:51
Ja tényleg.
De neked is az első csavar ment el? Mert ott elég könnyű belevágni a cső részbe.
Hogy a fenébe tudtad megfelelően kivágni.
Elismerésem.
igen az elülső. felraksz a flexre egy vékony korongot, és kicsiszolod belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10217 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:17:23 »
Meggyőztél. Ha elbaszom akkor viszont csuklani fogsz egész héten.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.19 csütörtök, 21:16:31
igen az elülső. felraksz a flexre egy vékony korongot, és kicsiszolod belőle
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10218 Dátum:
2011.05.19 csütörtök, 21:18:16 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.19 csütörtök, 21:17:23
Meggyőztél. Ha el***om akkor viszont csuklani fogsz egész héten.
mire van a szigszalag?? az mindenre jó
szerintem ha óvatosan csinálod, akkor nem lesz ott gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10219 Dátum:
2011.05.20 péntek, 07:30:24 »
Jó volt az ötlet.
Mindkét oldalon kiflexeltem és betettem 1-1 acél anyát. Hibátlan. Kb 15 perc volt az egész.
Azért kellett a belsőt is kivágni, mert ott is ***akodott már.
Pont akkora helyet vágtam, hogy befér az anya. Így nem is forog el, úgyhogy még + villáskulcsra sem lesz szükség.
Kösz.
Mondjuk nem lettem meggyőzve arról, hogy ott fújt ki.(még nem volt időm kipróbálni) Nagyon kevéske olaj volt az EGR felületén ahol a szívósorhoz kapcsolódik.
Addig már nem nyugszok amíg a fütyülést(süvítést) meg nem találom, amiről Alf-al is beszéltünk.
De hát azért is készül a mérő eszköz. Csak még szárad a ragasztó rajta.
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.19 csütörtök, 21:18:16
mire van a szigszalag?? az mindenre jó
szerintem ha óvatosan csinálod, akkor nem lesz ott gond
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.20 péntek, 07:34:30 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10220 Dátum:
2011.05.20 péntek, 07:33:33 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.20 péntek, 07:30:24
Jó volt az ötlet.
Mindkét oldalon kiflexeltem és betettem 1-1 acél anyát. Hibátlan. Kb 15 perc volt az egész.
Azért kellett a belsőt is kivágni, mert ott is ***akodott már.
Pont akkora helyet vágtam, hogy befér az anya. Így nem is forog el, úgyhogy még + villáskulcsra sem lesz szükség.
Kösz.
Mondjuk nem lettem meggyőzve arról, hogy ott fújt ki. Nagyon kevéske olaj volt az EGR felületén ahol a szívósorhoz kapcsolódik.
De hát azért is készül a mérő eszköz. Csak még szárad a ragasztó rajta.
mondtam én, hogy nem lesz gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10221 Dátum:
2011.05.20 péntek, 11:10:28 »
Ez már elcsépelt téma, tudom.. Bocsi..
De megint gázolajszűrő...
http://kepfeltoltes.hu/view/110520/DSC01198__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most ez a bosch belevaló a tdci-be?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10222 Dátum:
2011.05.20 péntek, 13:42:27 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.20 péntek, 11:10:28
Ez már elcsépelt téma, tudom.. Bocsi..
De megint gázolajszűrő...
http://kepfeltoltes.hu/view/110520/DSC01198__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most ez a bosch belevaló a tdci-be?
Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül:
http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
, de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10223 Dátum:
2011.05.20 péntek, 13:44:37 »
Szevasztok!!!!
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy mekkora nyomással nyomja a gázolajat a szürőbe a tankból a szívatjú
?
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10224 Dátum:
2011.05.20 péntek, 13:52:39 »
Idézetet írta: francoe - 2011.05.20 péntek, 13:42:27
Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül:
http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
, de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.
Igen, arra gondoltam.
http://fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
Honnan lehet ezt kideríteni, hány mikronos?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10225 Dátum:
2011.05.20 péntek, 14:01:00 »
Idézetet írta: virag - 2011.05.20 péntek, 13:44:37
Szevasztok!!!!
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy mekkora nyomással nyomja a gázolajat a szürőbe a tankból a szívatjú
?
Semennyivel. A TDCi szívja a gázolajat (a magasnyomású szivattyú első fokozata).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10226 Dátum:
2011.05.20 péntek, 15:24:17 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.20 péntek, 13:52:39
Igen, arra gondoltam.
http://fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
Honnan lehet ezt kideríteni, hány mikronos?
Hát ha jól emléxem akkor régen 7 volt de mivel sok volt a porlaszató meghibásodás lecsökkentették 2-3 mikronra a gyárit és ebbe benne van a bosch-is.
Naplózva
Gregusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10227 Dátum:
2011.05.20 péntek, 16:44:08 »
Sziasztok!!
Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is), 2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10228 Dátum:
2011.05.20 péntek, 16:46:50 »
Idézetet írta: Gregusz - 2011.05.20 péntek, 16:44:08
Sziasztok!!
Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is), 2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)
nem füstöl??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10229 Dátum:
2011.05.20 péntek, 16:47:30 »
Idézetet írta: Gregusz - 2011.05.20 péntek, 16:44:08
Sziasztok!!
Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is), 2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)
Egy EGR-t lehetne pucolni talán + szívósort. Izzításjelző nem ég?
Naplózva
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10230 Dátum:
2011.05.20 péntek, 17:17:14 »
Sziasztok!
Mi a normál üzemi vízhőfok az autóban? Nos, hogy megmagyarázzam miért is érdeklődöm:
Pár hónapja le lett cserélve a hűtővíz a mondiban. csere előtt a vízhőfokjelző mindig pontosan a feléig ment fel. Most a csere után csak a negyedéig megy fel. Ez probléma? Ha igen mi a teendő?
/2003, 2.0. TDCI)
Köszi előre is
Naplózva
Gregusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10231 Dátum:
2011.05.20 péntek, 17:44:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.05.20 péntek, 16:46:50
nem füstöl??
alapból nem füstölegyáltalán, de ha keményen odaparkettázok neki, akkor jön ki egy kis füst, ami azt hiszem normális a dízeleknél.
Naplózva
Gregusz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10232 Dátum:
2011.05.20 péntek, 17:51:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.20 péntek, 16:47:30
Egy EGR-t lehetne pucolni talán + szívósort. Izzításjelző nem ég?
izzításjelző nem ég (gyújtás ráadásakor kontrollból világít egyet sárgán meg pirosan, szóval nincs kiégve)
EGR+szívósor tisztítái tippet köszi, megnézzük. Addig ha egyéb ötlet jut eszedbe, amit megnézzünk ha már nekiállunk, azt is szívesen veszem.
köszi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10233 Dátum:
2011.05.20 péntek, 17:56:33 »
Idézetet írta: Gregusz - 2011.05.20 péntek, 17:51:18
izzításjelző nem ég (gyújtás ráadásakor kontrollból világít egyet sárgán meg pirosan, szóval nincs kiégve)
EGR+szívósor tisztítái tippet köszi, megnézzük. Addig ha egyéb ötlet jut eszedbe, amit megnézzünk ha már nekiállunk, azt is szívesen veszem.
köszi!
Ereje van rendesen a gépnek? Egyik turbócső nincs megrepedve? Sípoló hangot nem hallasz 1750-2000 környékén?
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10234 Dátum:
2011.05.20 péntek, 18:06:04 »
Idézetet írta: p.otti - 2011.05.20 péntek, 17:17:14
Sziasztok!
Mi a normál üzemi vízhőfok az autóban? Nos, hogy megmagyarázzam miért is érdeklődöm:
Pár hónapja le lett cserélve a hűtővíz a mondiban. csere előtt a vízhőfokjelző mindig pontosan a feléig ment fel. Most a csere után csak a negyedéig megy fel. Ez probléma? Ha igen mi a teendő?
/2003, 2.0. TDCI)
Köszi előre is
Probléma mert a motornak 90fokon kell üzemelni.Nekem termosztát csere megoldotta.
Naplózva
p.otti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10235 Dátum:
2011.05.20 péntek, 18:18:21 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.20 péntek, 18:06:04
Probléma mert a motornak 90fokon kell üzemelni.Nekem termosztát csere megoldotta.
Szóval akkor az a normális ha a feléig felmegy a mutató. Ugye van az alap a 60 foknál és után ahol kezdődik az az ív aminek a vége a 120 fok annak az ívnek az elején mozog. De amikor kicsit meg van túráztatva (pl hosszú emelkedőn) akkor felmegy a feléig.
Szóval termosztat csere azt mondod? Mennyibe fáj egy olyan történet?
Köszi mégegyszer.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10236 Dátum:
2011.05.20 péntek, 18:30:14 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.20 péntek, 15:24:17
Hát ha jól emléxem akkor régen 7 volt de mivel sok volt a porlaszató meghibásodás lecsökkentették 2-3 mikronra a gyárit és ebbe benne van a bosch-is.
akkor bátran belerakhatom ezt az irzaeli bosch változatot is?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10237 Dátum:
2011.05.20 péntek, 20:20:36 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.20 péntek, 18:30:14
akkor bátran belerakhatom ezt az irzaeli bosch változatot is?
Nekem már a 2 ilyen van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10238 Dátum:
2011.05.20 péntek, 20:26:03 »
Idézetet írta: francoe - 2011.05.20 péntek, 13:42:27
Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül:
http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
, de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.
Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt a szűrőlapok felülete!
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron!
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10239 Dátum:
2011.05.20 péntek, 20:47:28 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.20 péntek, 20:26:03
Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt a szűrőlapok felülete!
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron!
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne!
Tegnap megvolt a "nagy" szűrő(olaj-, pollen-, légszűrő) csere és olajcsere, és még a klíma tisztítás. Az a rohadt esó nem bírt volna ki még 10 percet, csak annyi hiányzott, hogy meghúzzam a leresztócsavart+olajszűrőt és feltóltsem olajjal a blokkot. Szerencsére 20 perc után elált az eső:) Eddig még nem fertőtlenítettem a klímát ilyen habbal, most volt az első alkalom és meglepődve tapasztaltam, hogy a pollenszűrő mögött, van egy fedél ami a csak akkor nyit ki ha bekapcsolod a ventilátort. Tök jó.
Ja valaki megtenné hogy lefényképezi az olajcsere matricáját és elküldi a képet? Akarok egyet csinálni és kéne mintának. Előre is köszi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10240 Dátum:
2011.05.20 péntek, 20:52:41 »
Idézetet írta: p.otti - 2011.05.20 péntek, 18:18:21
Szóval akkor az a normális ha a feléig felmegy a mutató. Ugye van az alap a 60 foknál és után ahol kezdődik az az ív aminek a vége a 120 fok annak az ívnek az elején mozog. De amikor kicsit meg van túráztatva (pl hosszú emelkedőn) akkor felmegy a feléig.
Szóval termosztat csere azt mondod? Mennyibe fáj egy olyan történet?
Köszi mégegyszer.
a hűtőközeg cseréje nem kellene, hogy ilyet okozzon. De ha mégis, akkor mindkét termosztátot érdemes cserélni. 2 db van benne, még akkor is, ha a szerelő nem tud róla. Egyik a blokk oldalán, másik az olajhűtőben a vízpumpa mögött.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10241 Dátum:
2011.05.21 szombat, 08:11:01 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.20 péntek, 20:20:36
Nekem már a 2 ilyen van benne.
Nekem is a második ilyen szűrő van bent. Eddig semmi probléma nem volt.
GiN
Az enyémben az alacsonyabbik van, amiről te is képet készítettél:
http://indafoto.hu/francoe/image/11751471-0b07d13f/392491
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10242 Dátum:
2011.05.21 szombat, 08:16:52 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.20 péntek, 20:26:03
Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt a szűrőlapok felülete!
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron!
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne!
Nemcsak a Bosch tud (minőségi) szűrőt gyártani. A "csak gyárit" mítosz néhány helyen kezd megdőlni.
Gyakran csak okos marketingfogás/piacvédelem áll mögötte a gyár, vagy a gyári beszállítók részéről. De az biztos, hogy nem lehet általánosítani se pro se kontra. Marad a saját tapasztalat...mint mindig.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10243 Dátum:
2011.05.21 szombat, 08:50:26 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.20 péntek, 20:26:03
Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt a szűrőlapok felülete!
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron!
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne!
bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó
szóval akkor mégis
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10244 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:19:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.21 szombat, 08:50:26
bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó
szóval akkor mégis
A TDDi-nek mindegy.
Ugye, mennyivel egyszerűsítené a döntést, ha a szűrő házán jelölnék a szemcseméretet és nem belül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10245 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:33:05 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.05.21 szombat, 09:19:15
A TDDi-nek mindegy.
Ugye, mennyivel egyszerűsítené a döntést, ha a szűrő házán jelölnék a szemcseméretet és nem belül?
igen.ez érdekes.kell hozzá 1 flex ,hogy megtudd a szűrő finomságát....
bár eltudom képzelni,hogy valahol utána lehetne nézni,hogy hány mikronosra gyártották
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10246 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:37:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.21 szombat, 09:33:05
igen.ez érdekes.kell hozzá 1 flex ,hogy megtudd a szűrő finomságát....
bár eltudom képzelni,hogy valahol utána lehetne nézni,hogy hány mikronosra gyártották
akkor ezek szerint van egy gyári szabvány és a gyártók azt követnék??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10247 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:39:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.21 szombat, 08:50:26
bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó
szóval akkor mégis
képzeld el,hogy 80 ember bombáz,hogy "csak gyárit"!Aztán jön egy madár,hogy jó a harmadannyiba kerülő u.gy.-is.
biztos foglalkoznál vele......
amúgy,az nem feltétlenül a szűrő erénye,ha fehér maradt,hanem inkább a tiszta üzemanyagé!Én csak a helyi kagylóson nyomom.itt 3ft-al kerül többe a nyál,mint az oil kutakon.és akkor elő kőkapok 1 kupont és még -5el kevesebbe van litere.szóval úgy néz ki,hogy a minőséggel nincs probléma.
A szűrő javára azt lehet felírni,hogy hozza a gyári előírásokat,és miután fémszemcse sem volt benne,így nyugodt vagyok,hogy a pumpa ,és a csúcsok is rendben vannak ebből a szempontból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10248 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:39:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.21 szombat, 09:37:30
akkor ezek szerint van egy gyári szabvány és a gyártók azt követnék??
ebben biztos vagyok,máshogy nem is szállíthatnának be!!!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10249 Dátum:
2011.05.21 szombat, 09:43:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.21 szombat, 09:39:06
képzeld el,hogy 80 ember bombáz,hogy "csak gyárit"!Aztán jön egy madár,hogy jó a harmadannyiba kerülő u.gy.-is.
biztos foglalkoznál vele......
nekem sosem volt benne gyári
legutóbb Mann-t kapott, előtte ALCO volt benne, most nem tudom, hogy milyen fog bele menni
a gyári 12eft, ezek meg 4eft körül vannak. így hogy mostmár tudom, hogy ugyan azt tudja főleg nincs értelme a gyárinak, de még csak a Boschnak sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
198
199
200
201
202
203
204
[
205
]
206
207
208
209
210
211
212
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ