Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:08:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14666056 alkalommal)
0 Felhasználó és 151 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10200 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 09:09:45 »

Én Bp-i vagyok, 15ker. Lényeg ,hogy ne túl messze legyen. worship

Üdv, én is. Kicsi a világ integet2
Naplózva
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #10201 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 10:36:37 »

Az fasza:) Erdőkerülő utca... wave
Naplózva
pozsi35
Vendég
« Új hozzászólás #10202 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 10:37:35 »

Köszönöm szépen az infót AndyA.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10203 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 13:59:55 »

Nem. Te nezel tul sok retekklubot es egyeb kertevet, ahol nem tudnak helyesen beszelni.

AndyA

Hát lehet, hogy a mi generációnk már nem tud rendesen beszélni. Pedig tényleg nem nézek sok TV-t.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10204 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 15:20:07 »

Hát lehet, hogy a mi generációnk már nem tud rendesen beszélni. Pedig tényleg nem nézek sok TV-t.

Hallanad a mai tizeneveseket. Vagy ami meg rosszabb, latnad, hogy mit irnak le papirra. Felesegem gimnaziumi tanar, ugyhogy hiteles a forras, de ha elmeselem, ugysem hiszed el. falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10205 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 15:49:29 »

Az ***a:) Erdőkerülő utca... wave

Csobogós utca  taps
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10206 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 19:26:06 »

Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 19:27:57 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10207 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 20:35:22 »

Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.

Szerintem igen, mintha én kivettem volna annak idején. De már olyan rég volt, hogy homályosak az emlékek.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10208 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 20:54:37 »

Aloha Emberek!

Olyan problem van, hogy a 2.0 130Le TDCI vasamhoz kéne egy olyan gumicső ami az EGR-t köti össze az Intercoolerrel, egy kicsit elrepedt  :rinya:és szervízben azt mondták rá 20.000 körüli rúpia. Ha esetleg tud valaki olcsóbban hálám örökké kísértené.
Előre is köszönöm.:

Tirpie
Nekem van egy ilyen csövem. Cseréltem, mert olajos volt kívülről, de nincs rajta repedés. Valószínűleg a bilincsnél eresztett. XXII kerben átvehető.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10209 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 20:55:28 »

Nem tudja, valaki, hogy a szívósort az EGR-rel összetartó csavarokat ki lehet-e venni a szívósor műanyagjából? Törés nélkül.
ki igen, gumiágyban vannak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10210 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:03:55 »

 eljen
Az jó. Mert szerintem megtaláltam, hogy hol nem tartja a nyomást a rendszer.
Meg van szakadva az első csavar menete az EGR-en. És a tömítés elől nem tömít rendesen.
Holnap kiveszem a csavart és berakok egy nagyobbat, meg fúrok bele menetet.
Csak azt nem értem miért nem szólt a szerelőm, hogy szétcseszte.

ki igen, gumiágyban vannak
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 21:05:28 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10211 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:07:18 »

Majdnem kész a cső tesztelő készülékem is.
Remélem beválik, mert az eredeti tervről kiderült, hogy nem fog összejönni.
Így egy nagy ötletem támadt. Ha működik közreadom az eljárást. 1100 Ft-ból jött ki, ami szerintem belefér mindenkinek.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10212 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:08:26 »

eljen
Az jó. Mert szerintem megtaláltam, hogy hol nem tartja a nyomást a rendszer.
Meg van szakadva az első csavar menete az EGR-en. És a tömítés elől nem tömít rendesen.
Holnap kiveszem a csavart és berakok egy nagyobbat, meg fúrok bele menetet.
Csak azt nem értem miért nem szólt a szerelőm, hogy szétcseszte.

az nekem is kiszakadt. én kivágtam egy darabot a abból a részből, amiben a menet volt, és odaraktam egy anyát. így maradt a gyári csavar, csak kell egy + villáskulcs is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10213 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:10:17 »

A TDCI-n is lehet ilyet csinálni?
Csak mert ott az első csavarnál ez nagyon macerásnak tűnt.
Amúgy nekem is ez volt az első gondolatom. Őszintén szólva ha én tervezem akkor a gyári megoldás is az lett volna. Ha már a kipuf . irányába is olyan.

az nekem is kiszakadt. én kivágtam egy darabot a abból a részből, amiben a menet volt, és odaraktam egy anyát. így maradt a gyári csavar, csak kell egy + villáskulcs is

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10214 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:12:00 »

A TDCI-n is lehet ilyet csinálni?
Csak mert ott az első csavarnál ez nagyon macerásnak tűnt.
Amúgy nekem is ez volt az első gondolatom. Őszintén szólva ha én tervezem akkor a gyári megoldás is az lett volna. Ha már a kipuf . irányába is olyan.


nekem is tdci-s van(elöl van az egr a szívósor alatt). Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10215 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:14:51 »

Ja tényleg.  nyes
De neked is az első csavar ment el? Mert ott elég könnyű belevágni a cső részbe.
Hogy a fenébe tudtad megfelelően kivágni.
Elismerésem.

http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=44368567&termek_al_id=15512
A legalsó képen látszik, hogy tévedésre nincs lehetőség.


nekem is tdci-s van(elöl van az egr a szívósor alatt). Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.19 csütörtök, 21:16:42 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10216 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:16:31 »

Ja tényleg.  nyes
De neked is az első csavar ment el? Mert ott elég könnyű belevágni a cső részbe.
Hogy a fenébe tudtad megfelelően kivágni.
Elismerésem.

igen az elülső. felraksz a flexre egy vékony korongot, és kicsiszolod belőle
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10217 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:17:23 »

Meggyőztél. Ha elbaszom akkor viszont csuklani fogsz egész héten.  eplus2

igen az elülső. felraksz a flexre egy vékony korongot, és kicsiszolod belőle
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10218 Dátum: 2011.05.19 csütörtök, 21:18:16 »

Meggyőztél. Ha el***om akkor viszont csuklani fogsz egész héten.  eplus2

mire van a szigszalag?? az mindenre jó eplus2

szerintem ha óvatosan csinálod, akkor nem lesz ott gond Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10219 Dátum: 2011.05.20 péntek, 07:30:24 »

Jó volt az ötlet.
Mindkét oldalon kiflexeltem és betettem 1-1 acél anyát. Hibátlan. Kb 15 perc volt az egész.
Azért kellett a belsőt is kivágni, mert ott is ***akodott már.
Pont akkora helyet vágtam, hogy befér az anya. Így nem is forog el, úgyhogy még + villáskulcsra sem lesz szükség.
Kösz.

Mondjuk nem lettem meggyőzve arról, hogy ott fújt ki.(még nem volt időm kipróbálni) Nagyon kevéske olaj volt az EGR felületén ahol a szívósorhoz kapcsolódik.
Addig már nem nyugszok amíg a fütyülést(süvítést) meg nem találom, amiről Alf-al is beszéltünk.
De hát azért is készül a mérő eszköz. Csak még szárad a ragasztó rajta.

mire van a szigszalag?? az mindenre jó eplus2

szerintem ha óvatosan csinálod, akkor nem lesz ott gond Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.20 péntek, 07:34:30 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10220 Dátum: 2011.05.20 péntek, 07:33:33 »

Jó volt az ötlet.
Mindkét oldalon kiflexeltem és betettem 1-1 acél anyát. Hibátlan. Kb 15 perc volt az egész.
Azért kellett a belsőt is kivágni, mert ott is ***akodott már.
Pont akkora helyet vágtam, hogy befér az anya. Így nem is forog el, úgyhogy még + villáskulcsra sem lesz szükség.
Kösz.

Mondjuk nem lettem meggyőzve arról, hogy ott fújt ki. Nagyon kevéske olaj volt az EGR felületén ahol a szívósorhoz kapcsolódik.
De hát azért is készül a mérő eszköz. Csak még szárad a ragasztó rajta.

taps mondtam én, hogy nem lesz gond nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10221 Dátum: 2011.05.20 péntek, 11:10:28 »

Ez már elcsépelt téma, tudom.. Bocsi..
De megint gázolajszűrő...
http://kepfeltoltes.hu/view/110520/DSC01198__www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Most ez a bosch belevaló a tdci-be?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10222 Dátum: 2011.05.20 péntek, 13:42:27 »

Ez már elcsépelt téma, tudom.. Bocsi..
De megint gázolajszűrő...
http://kepfeltoltes.hu/view/110520/DSC01198__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Most ez a bosch belevaló a tdci-be?
Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül: http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/ , de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #10223 Dátum: 2011.05.20 péntek, 13:44:37 »

Szevasztok!!!!
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy mekkora nyomással nyomja  a gázolajat a szürőbe a tankból a szívatjú Huh?Huh?Huh?Huh??
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10224 Dátum: 2011.05.20 péntek, 13:52:39 »

Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül: http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/ , de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.
Igen, arra gondoltam. smile
http://fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/
Honnan lehet ezt kideríteni, hány mikronos?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10225 Dátum: 2011.05.20 péntek, 14:01:00 »

Szevasztok!!!!
Meg tudná nekem valaki mondani,hogy mekkora nyomással nyomja  a gázolajat a szürőbe a tankból a szívatjú Huh?Huh?Huh?Huh??

Semennyivel. A TDCi szívja a gázolajat (a magasnyomású szivattyú első fokozata).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10226 Dátum: 2011.05.20 péntek, 15:24:17 »


Hát ha jól emléxem akkor régen 7 volt de mivel sok volt a porlaszató meghibásodás lecsökkentették 2-3 mikronra a gyárit és ebbe benne van a bosch-is.
Naplózva
Gregusz
Vendég
« Új hozzászólás #10227 Dátum: 2011.05.20 péntek, 16:44:08 »

Sziasztok!!

Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is),  2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)



Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10228 Dátum: 2011.05.20 péntek, 16:46:50 »

Sziasztok!!

Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is),  2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)




nem füstöl??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10229 Dátum: 2011.05.20 péntek, 16:47:30 »

Sziasztok!!

Pár hete vettem egy 2003-mas (már faceliftes) mondeot, 2.0 TDCI de abból a kisebb, 115 lóerős (85kw) (nem TDDI)
A gondom az, hogy a műszer szerint 9 litert fogyaszt. (városban) autópályán olyan 8,5 körül. (sőt, volt már 9.3 is városban klímával)
A motor hangja teljesen jó (szerelő szerint is),  2000 felett a menetdinamikája is teljesen jó. 2000 alatt klímával kritikán alulian gyenge, de másik ilyen 115 lóerős tdci-t nem vezettem még, így nem tudom összehasonlítani, hogy ez a gyengeség normális-e, de talán igen.
A nagyobb gondom nem is az alacsony fordulatsámon gyengécske, mert 2000 -es fordulatszámot hamar elérem és akkor nincs gond, hanem az, hogy mindenhol azt olvasom, hogy ennek 6-7 körül kellene fogyasztania, az enyém pont 2-3-mal eszik többet. Nem nyomom neki, teljesen normál közlekedés mellett mutatja ezeket az értékeket. Kétféle helyen tankolt diessellel is. Keréknyomás normális (fújtam is bele), légszűrő is normális.
Tudnátok tippeket adni, hogy mi okozhatja a magas fogyasztást, mit érdemes megnézetni és esetleg hogy kivel/hol (budapesten vagy környékén)





Egy EGR-t lehetne pucolni talán + szívósort. Izzításjelző nem ég?
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #10230 Dátum: 2011.05.20 péntek, 17:17:14 »

Sziasztok!

Mi a normál üzemi vízhőfok az autóban? Nos, hogy megmagyarázzam miért is érdeklődöm:
Pár hónapja le lett cserélve a hűtővíz a mondiban.  csere előtt a vízhőfokjelző mindig pontosan a feléig ment fel. Most a csere után csak a negyedéig megy fel. Ez probléma? Ha igen mi a teendő?

/2003, 2.0. TDCI)
Köszi előre is worship
Naplózva
Gregusz
Vendég
« Új hozzászólás #10231 Dátum: 2011.05.20 péntek, 17:44:31 »

nem füstöl??
alapból nem füstölegyáltalán, de ha keményen odaparkettázok neki, akkor jön ki egy kis füst, ami azt hiszem normális a dízeleknél.
Naplózva
Gregusz
Vendég
« Új hozzászólás #10232 Dátum: 2011.05.20 péntek, 17:51:18 »

Egy EGR-t lehetne pucolni talán + szívósort. Izzításjelző nem ég?
izzításjelző nem ég (gyújtás ráadásakor kontrollból világít egyet sárgán meg pirosan, szóval nincs kiégve)
EGR+szívósor tisztítái tippet köszi, megnézzük. Addig ha egyéb ötlet jut eszedbe, amit megnézzünk ha már nekiállunk, azt is szívesen veszem.
köszi!
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10233 Dátum: 2011.05.20 péntek, 17:56:33 »

izzításjelző nem ég (gyújtás ráadásakor kontrollból világít egyet sárgán meg pirosan, szóval nincs kiégve)
EGR+szívósor tisztítái tippet köszi, megnézzük. Addig ha egyéb ötlet jut eszedbe, amit megnézzünk ha már nekiállunk, azt is szívesen veszem.
köszi!

Ereje van rendesen a gépnek? Egyik turbócső nincs megrepedve? Sípoló hangot nem hallasz 1750-2000 környékén?
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10234 Dátum: 2011.05.20 péntek, 18:06:04 »

Sziasztok!

Mi a normál üzemi vízhőfok az autóban? Nos, hogy megmagyarázzam miért is érdeklődöm:
Pár hónapja le lett cserélve a hűtővíz a mondiban.  csere előtt a vízhőfokjelző mindig pontosan a feléig ment fel. Most a csere után csak a negyedéig megy fel. Ez probléma? Ha igen mi a teendő?

/2003, 2.0. TDCI)
Köszi előre is worship

Probléma mert a motornak 90fokon kell üzemelni.Nekem termosztát csere megoldotta.
Naplózva
p.otti
Vendég
« Új hozzászólás #10235 Dátum: 2011.05.20 péntek, 18:18:21 »

Probléma mert a motornak 90fokon kell üzemelni.Nekem termosztát csere megoldotta.

Szóval akkor az a normális ha a feléig felmegy a mutató. Ugye van az alap a 60 foknál és után ahol kezdődik az az ív aminek a vége a 120 fok annak az ívnek az elején mozog. De amikor kicsit meg van túráztatva (pl hosszú emelkedőn) akkor felmegy a feléig.
Szóval termosztat csere azt mondod? Mennyibe fáj egy olyan történet?
Köszi mégegyszer. worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10236 Dátum: 2011.05.20 péntek, 18:30:14 »

Hát ha jól emléxem akkor régen 7 volt de mivel sok volt a porlaszató meghibásodás lecsökkentették 2-3 mikronra a gyárit és ebbe benne van a bosch-is.
akkor bátran belerakhatom ezt az irzaeli bosch változatot is?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10237 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:20:36 »

akkor bátran belerakhatom ezt az irzaeli bosch változatot is?

Nekem már a 2 ilyen van benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10238 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:26:03 »

Feltételezem az izraelire gondolsz. Igen, már a másodikat használom belőle. Igaz, hogy nem emlékszem, hogy melyiket az alábbi linken lévő két Bosch közül: http://fridcar.hu/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szerviztermekek/uzemanyagszuro/ , de a katalógus szerint mindkettő jó. Az enyémet biztosan Izraelben gyártották és csak Bosch logó van rajta.

Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt  a szűrőlapok felülete! Shocked
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron! wow1
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10239 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:47:28 »

Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt  a szűrőlapok felülete! Shocked
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron! wow1
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne! eljen

Tegnap megvolt a "nagy" szűrő(olaj-, pollen-, légszűrő) csere és olajcsere, és még a klíma tisztítás. Az a rohadt esó nem bírt volna ki még 10 percet, csak annyi hiányzott, hogy meghúzzam a leresztócsavart+olajszűrőt és feltóltsem olajjal a blokkot. Szerencsére 20 perc után elált az eső:) Eddig még nem fertőtlenítettem a klímát ilyen habbal, most volt az első alkalom és meglepődve tapasztaltam, hogy a pollenszűrő mögött, van egy fedél ami a csak akkor nyit ki ha bekapcsolod a ventilátort. Tök jó.  nyes Ja valaki megtenné hogy lefényképezi az olajcsere matricáját és elküldi a képet? Akarok egyet csinálni és kéne mintának. Előre is köszi.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10240 Dátum: 2011.05.20 péntek, 20:52:41 »

Szóval akkor az a normális ha a feléig felmegy a mutató. Ugye van az alap a 60 foknál és után ahol kezdődik az az ív aminek a vége a 120 fok annak az ívnek az elején mozog. De amikor kicsit meg van túráztatva (pl hosszú emelkedőn) akkor felmegy a feléig.
Szóval termosztat csere azt mondod? Mennyibe fáj egy olyan történet?
Köszi mégegyszer. worship
a hűtőközeg cseréje nem kellene, hogy ilyet okozzon. De  ha mégis, akkor mindkét termosztátot érdemes cserélni. 2 db van benne, még akkor is, ha a szerelő nem tud róla. Egyik a blokk oldalán, másik az olajhűtőben a vízpumpa mögött.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10241 Dátum: 2011.05.21 szombat, 08:11:01 »

Nekem már a 2 ilyen van benne.

Nekem is a második ilyen szűrő van bent. Eddig semmi probléma nem volt.

GiN
Az enyémben az alacsonyabbik van, amiről te is képet készítettél: http://indafoto.hu/francoe/image/11751471-0b07d13f/392491
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10242 Dátum: 2011.05.21 szombat, 08:16:52 »

Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt  a szűrőlapok felülete! Shocked
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron! wow1
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne! eljen
Nemcsak a Bosch tud (minőségi) szűrőt gyártani. A "csak gyárit" mítosz néhány helyen kezd megdőlni. Wink Gyakran csak okos marketingfogás/piacvédelem áll mögötte a gyár, vagy a gyári beszállítók részéről. De az biztos, hogy nem lehet általánosítani se pro se kontra. Marad a saját tapasztalat...mint mindig.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10243 Dátum: 2011.05.21 szombat, 08:50:26 »

Képzeld,ma szétszedtem a gázolajszűrőmet,ami ALCO u.gy. volt!
És nadon meglepődtem.20 e km volt benne,de még fehér volt  a szűrőlapok felülete! Shocked
Aztán amin igazán meglepődtem:benne volt a hőkorlátozó golyós szelep is,és a szűrőbetét tetejébe beleiratozva,hogy 2 mikron! wow1
Na erre varrjatok gombot!Semmivel sem volt gyengébb minőség mint a Bosch.És ez simán elment volna gyári előírású futásteljesítményt-60ekm-t.
Amúgy se fém,se festék,se túzott szennyezettség nem volt benne! eljen
bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó Grin szóval akkor mégis Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #10244 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:19:15 »

bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó Grin szóval akkor mégis Wink

A TDDi-nek mindegy. nyes

Ugye, mennyivel egyszerűsítené a döntést, ha a szűrő házán jelölnék a szemcseméretet és nem belül?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10245 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:33:05 »

A TDDi-nek mindegy. nyes

Ugye, mennyivel egyszerűsítené a döntést, ha a szűrő házán jelölnék a szemcseméretet és nem belül?
igen.ez érdekes.kell hozzá 1 flex ,hogy megtudd a szűrő finomságát.... levele
bár eltudom képzelni,hogy valahol utána lehetne nézni,hogy hány mikronosra gyártották  Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10246 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:37:30 »

igen.ez érdekes.kell hozzá 1 flex ,hogy megtudd a szűrő finomságát.... levele
bár eltudom képzelni,hogy valahol utána lehetne nézni,hogy hány mikronosra gyártották  Roll Eyes
akkor ezek szerint van egy gyári szabvány és a gyártók azt követnék??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10247 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:39:06 »

bezzeg amikor én vettem ilyet bele, akkor mindenki azzal jött, hogy az nem jó Grin szóval akkor mégis Wink
képzeld el,hogy 80 ember bombáz,hogy "csak gyárit"!Aztán jön egy madár,hogy jó a harmadannyiba kerülő u.gy.-is. hehe
biztos foglalkoznál vele......
amúgy,az nem feltétlenül a szűrő erénye,ha fehér maradt,hanem inkább a tiszta üzemanyagé!Én csak a helyi kagylóson nyomom.itt 3ft-al kerül többe a nyál,mint az oil kutakon.és akkor elő kőkapok 1 kupont és még -5el kevesebbe van litere.szóval úgy néz ki,hogy a minőséggel nincs probléma.
A szűrő javára azt lehet felírni,hogy hozza a gyári előírásokat,és miután fémszemcse sem volt benne,így nyugodt vagyok,hogy a pumpa ,és a csúcsok is rendben vannak ebből a szempontból. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10248 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:39:42 »

akkor ezek szerint van egy gyári szabvány és a gyártók azt követnék??
ebben biztos vagyok,máshogy nem is szállíthatnának be!!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10249 Dátum: 2011.05.21 szombat, 09:43:05 »

képzeld el,hogy 80 ember bombáz,hogy "csak gyárit"!Aztán jön egy madár,hogy jó a harmadannyiba kerülő u.gy.-is. hehe
biztos foglalkoznál vele......
vigyor3

nekem sosem volt benne gyári

legutóbb Mann-t kapott, előtte ALCO volt benne, most nem tudom, hogy milyen fog bele menni

a gyári 12eft, ezek meg 4eft körül vannak. így hogy mostmár tudom, hogy ugyan azt tudja főleg nincs értelme a gyárinak, de még csak a Boschnak sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 198 199 200 201 202 203 204 [205] 206 207 208 209 210 211 212 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.