Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:22:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14665032 alkalommal)
0 Felhasználó és 90 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10300 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 09:56:54 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.23 hétfő, 09:51:06
Te taxizol?
csak ingázik gödöllő és pécs között
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10301 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 10:11:15 »
Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10302 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 10:19:49 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.23 hétfő, 10:11:15
Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?
Igen,Bunyek emberénél csináltatta
Naplózva
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10303 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 11:18:48 »
Sziasztok!
Megvettem az első Ford Mondeómat 2.0 Tdci 130 Le.
Halgattam a jótanácsokra és elég sokmindent sikerült kicseréltetni a kereskedővel vásárlás előtt (csak új gyári alkatrészekre).
Magam is meglepődtem, de nagyon rendes és korrekt volt.
Egy aprócska gondom azért mégis maradt vele amire senki nem tudott eddíg semmit mondani, mert amikor ott voltam a szerelőnél mindíg indult.
Valamiért amikor úgy gondolja nem akar az önindító megnyekkeni sem (gyujtás conntroll lámpák OK) Bikakábel és minden rendben.
Cseréltem aksit, de a probléma maradt
Valakinek van valami hasonló tapasztalata?
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10304 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 12:46:46 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.23 hétfő, 11:18:48
Sziasztok!
Megvettem az első Ford Mondeómat 2.0 Tdci 130 Le.
Halgattam a jótanácsokra és elég sokmindent sikerült kicseréltetni a kereskedővel vásárlás előtt (csak új gyári alkatrészekre).
Magam is meglepődtem, de nagyon rendes és korrekt volt.
Egy aprócska gondom azért mégis maradt vele amire senki nem tudott eddíg semmit mondani, mert amikor ott voltam a szerelőnél mindíg indult.
Valamiért amikor úgy gondolja nem akar az önindító megnyekkeni sem (gyujtás conntroll lámpák OK) Bikakábel és minden rendben.
Cseréltem aksit, de a probléma maradt
Valakinek van valami hasonló tapasztalata?
Tisztelt Fórumtárs!
Én a hehyedben először az akkumulátor negativ és a test közötti elektromos kapcsolatot nézném meg. Lehet roszz érintkezés és nagy átmeneti ellenállás. Példa erre hogy bikakábellel indul. Lehet még inditómotor blendix probléma is. Kontatk hiba stb
Tisztelettel László
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
casper
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10305 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 16:57:05 »
Sziasztok!A szeretnék érdeklödni a pcs alat tűzkarika vagy gumigyürü van?Mert a cromax program szerint gumi, viszont az enyémben réz volt.
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10306 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 17:44:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.23 hétfő, 09:56:30
Csak sokat meg suli miatt autópályán,átszeli a fél országot
De jó suli, klassz ösztöndíjak vannak!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10307 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 17:51:42 »
Idézetet írta: teo - 2011.05.23 hétfő, 17:44:19
De jó suli, klassz ösztöndíjak vannak!
Bárcsak nálunk is ilyen lenne...
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10308 Dátum:
2011.05.23 hétfő, 17:54:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.05.23 hétfő, 17:51:42
Bárcsak nálunk is ilyen lenne...
De lehet, hogy intenzíven publikál a "Vízzel járatom a mondimat" topikban, csak elsiklottam felette!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10309 Dátum:
2011.05.24 kedd, 13:31:42 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.23 hétfő, 10:11:15
Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?
bocsesz mindig elfelejtem hova írok, és esetleg válaszol e valaki
ennyi eszem van
Amúgy suliba járok és igen a chipet igazából Sásd-on csináltattam Bunyek barátjánál
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10310 Dátum:
2011.05.24 kedd, 13:32:34 »
Idézetet írta: teo - 2011.05.23 hétfő, 17:54:03
De lehet, hogy intenzíven publikál a "Vízzel járatom a mondimat" topikban, csak elsiklottam felette!
Mehetne akár azzal is
de ha így megy én nem sajnálom tőle azt amit elfogyaszt!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
hobi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10311 Dátum:
2011.05.25 szerda, 20:05:31 »
Sziasztok kedves Mondeosok.
Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,
Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.
Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10312 Dátum:
2011.05.25 szerda, 20:42:24 »
Idézetet írta: hobi - 2011.05.25 szerda, 20:05:31
Sziasztok kedves Mondeosok.
Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,
Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.
Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.
Válaszotokat előre is köszönöm.
A rossz hírek oka, hogy a mondeo jellemzően céges kocsi, így 3 év vagy 150ezer km után lecserélik. A nepper megveszi visszatekeri 60-80ezer körülire, kozmetikában kipucoltatja és máris kész a keveset használt, megkímélt stb. autó. Na most, a tdci motorok porlasztócsúcsai kb. 150ezer km után cserések. Ezt a nepper egy újraprogramozással ki tudja tolni kb. plusz 10ezer kilométerrel. Tehát a megvételkor csilli-villi, húz mint az állat, szerelem stb. Fél év után pedig megállnak a porlasztócsúcsok. Nem tudom mit mondtak, de a 4 csúcs cseréje kb. 200ezer Ft. Itt jegyezném meg, hogy pl. a passzátnál ez kétszer annyi. A tdci motor egy nagynyomású diesel motor ezért nagyon fontos, hogy csak gyári üzemanyagszűrőt szabad belerakni. Elvileg csak kénmentes gázolajat szabadna tankolni, de ha neves kúton tankolsz és nem "kannázol" valamint 20-ezrenként üzemanyagszűrőt cserélsz simán el lehet vele menni újabb 150ezret az olcsóbb gázolajból. Van egy fontos szempont és ez a fogyasztás. A diesel kevesebbet eszik és a gázolaj olcsóbb, tehát ha sokat jársz vele, akkor sokat lehet spórolni. Tehát a fenti csúcs cserét is meg lehet takarítani.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10313 Dátum:
2011.05.25 szerda, 23:10:05 »
Idézetet írta: hobi - 2011.05.25 szerda, 20:05:31
Sziasztok kedves Mondeosok.
Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,
Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.
Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Tzs barátom válaszára csak annyit még,hogy nekem is mondtak mindent és akkor is ez kellett.Megveszed az általános dolgokat azzonnal kicseréled és tiszta lappal indulsz.Alap dolgok:összes szürő,olaj csere,szívósor egr pucolás esetleg dugózás de erről majd később.klíma ellenörzés.Mielőtt megveszed nagyon alapossan megnézni az autót és én elvinném egy gyári diagra nincs-e benne tárolt hiba kód.Én mainapig megvan bennem az az érzés ha kikell belőle szállni mert azért nem ebben lakom rossz.Én is ígyvoltam vele mire megvettem.Sok sikert eggy strigulát húzz be a vételre részemről.Ja és diesel részemről!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10314 Dátum:
2011.05.25 szerda, 23:42:03 »
Idézetet írta: hobi - 2011.05.25 szerda, 20:05:31
Sziasztok kedves Mondeosok.
Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,
Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.
Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.
Válaszotokat előre is köszönöm.
üdv.
én tavaly decemberben cseréltem le a régi verdámat egy tdci-re de abbol is a 130 pacisra.és eddig kopogjam le nem bántam meg.én ia kb 15000et hajtok évente mint te.mindenképp mutasd meg egy olyan embernek a mondit amit kinéztél aki látott már olyat esetleg szerelte is.és van benne vezetési tapasztalata,hogy hogy is kell mennie...
én mindenképp a tdci-t venném.egy 1.8 nem tudja ugy mozgatni ezt a nagy kasztnit...hidd el az érzés két külön világ.
max ha 1.8 turbositanád...akkor esetleg..
egyetértek az elöttem szolokkal.mindböl a gyárit a gépbe kezdésnek.a gázoil szürön tényleg ne sporolj! bosch,mann filter.az olaj témában meg hát...mindenkinek más a véleménye.szerintem egy kisebb kategoriás olaj is kibir 10-12ezret...többet nem is érdemes elmenni vele...egy turbos autonál mások az igénybevételek,hamarabb fárad a olaj is.én speciel minden olajcserekor cserélem az összes szüröt is!
ha megvannak az alapvetö cserék,akkor szivosor,és egr tisztitás következzen mindenképp...meghálálja hidd el.szebb lesz a hangja és megszünik a füstölgetés is ha van...nézesd át a szijakat és feszitö és vezetö görgöket is.
az én személy szerint ugy gondolom hogy jol választasz a tdci-vel,de talán kicsit több törödést igényel mint egy átlag szivo motor...de ha megadsz neki mindent akkor szép élményekkel fog gazdagitani!mint itt minket...!
ha kérdésed van akkor itt felteheted egész nyugodtan.segit mindenki!
üdv!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10315 Dátum:
2011.05.25 szerda, 23:47:24 »
még annyit...
jo lenne ha ismernéd az auto elöéletét...szervizkönyv,a számlák megléte az elvégzett munkákrol,km-kénti olajcserék megvoltak e...
neke mannyibol szerencsém volt hogy ismerem az auto elöéletét,és a volt gazdiját is...nekem december ota egy teljes szervizem volt,egy hosszbordásszij cserém és szivosor és egr tisztitás dugozásom...
de most állat a gép!!!!
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10316 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 00:04:29 »
Idézetet írta: waver - 2011.05.25 szerda, 23:42:03
üdv.
én tavaly decemberben cseréltem le a régi verdámat egy tdci-re de abbol is a 130 pacisra.és eddig kopogjam le nem bántam meg.én ia kb 15000et hajtok évente mint te.mindenképp mutasd meg egy olyan embernek a mondit amit kinéztél aki látott már olyat esetleg szerelte is.és van benne vezetési tapasztalata,hogy hogy is kell mennie...
én mindenképp a tdci-t venném.egy 1.8 nem tudja ugy mozgatni ezt a nagy kasztnit...hidd el az érzés két külön világ.
max ha 1.8 turbositanád...akkor esetleg..
egyetértek az elöttem szolokkal.mindböl a gyárit a gépbe kezdésnek.a gázoil szürön tényleg ne sporolj! bosch,mann filter.az olaj témában meg hát...mindenkinek más a véleménye.szerintem egy kisebb kategoriás olaj is kibir 10-12ezret...többet nem is érdemes elmenni vele...egy turbos autonál mások az igénybevételek,hamarabb fárad a olaj is.én speciel minden olajcserekor cserélem az összes szüröt is!
ha megvannak az alapvetö cserék,akkor szivosor,és egr tisztitás következzen mindenképp...meghálálja hidd el.szebb lesz a hangja és megszünik a füstölgetés is ha van...nézesd át a szijakat és feszitö és vezetö görgöket is.
az én személy szerint ugy gondolom hogy jol választasz a tdci-vel,de talán kicsit több törödést igényel mint egy átlag szivo motor...de ha megadsz neki mindent akkor szép élményekkel fog gazdagitani!mint itt minket...!
ha kérdésed van akkor itt felteheted egész nyugodtan.segit mindenki!
üdv!
Magadni a kezdőlökést majd véghez vinni és utána élvezni az eredményt.Ugye nemhagytam ki semmit tudod mire gondolok hisz megbeszéltük.Na ha megfogadja amiket írtunk ezt ö is megtapasztalja ...
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10317 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 00:12:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.26 csütörtök, 00:04:29
Magadni a kezdőlökést majd véghez vinni és utána élvezni az eredményt.Ugye nemhagytam ki semmit tudod mire gondolok hisz megbeszéltük.Na ha megfogadja amiket írtunk ezt ö is megtapasztalja ...
jaja
én örülök hogy hallgattam rátok!
reméljük ö is igy tesz...
Naplózva
hobi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10318 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 05:59:42 »
Sziasztok.
Köszönöm a segítségeteket.Mindenképpen figyelni fogok azon dolgokra amit írtatok. Mivel ez lesz az első dízelem és csak Mondeo jöhet szóba így kezdő vagyok a témában. Amint megvan az autó azonnal írok és köszönöm mégegyszer.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10319 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 09:39:51 »
Sziasztok!
Egy kollégámnak meg akartam mutatni egy ELM327 készüléket és ezért rádugtam a verdámra.
Elhülve észleltem, hogy 2 különböző programmal is a következő hibák adódnak.
Valaki tud erre mondani valamit?
A poén, hogy:
Az autóm megy mint a villám
Hibátlanul jár a motor, nem zörög, nem kopog
Nem füstöl
Nem erőtlen
Nem fogyaszt sokat, sőt...
Egyik hiba lámpa sem világít.
Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
Turbó szépen megy, nincs hangja, nem lötyög
Turbó nyomás kialakul, kb 1.5-1.6 bar-ra is felmegy
EGR dugózva, sőt a visszavezető cső ki lett véve. Így az EGR-re vonatkozó hibák érthetőek.
MAP szenzor kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
MAF szintén kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
A műszercsoport diagba belépve a feszültség 14.4, és soha nem esik 13.7 alá nagy terheléssel sem.
A motor hőmérséklet a műszercsoport kijelzője szerint hamar beáll középre és ott is marad mint a cövek.
Az autó vákuumos EGR-rel, és vákuumos vg. turbóval van szerelve.
A vákuum kialakul, és a csövek nem repdtek.
A hibákat nem lehet törölni. Vagy ha igen akkor rögtön vissza is állnak.
Magyarul az autó tökéletes.
Akkor mi ez?
??
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 09:47:22 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10320 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 11:20:31 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 09:39:51
Sziasztok!
Egy kollégámnak meg akartam mutatni egy ELM327 készüléket és ezért rádugtam a verdámra.
Elhülve észleltem, hogy 2 különböző programmal is a következő hibák adódnak.
Valaki tud erre mondani valamit?
A poén, hogy:
Az autóm megy mint a villám
Hibátlanul jár a motor, nem zörög, nem kopog
Nem füstöl
Nem erőtlen
Nem fogyaszt sokat, sőt...
Egyik hiba lámpa sem világít.
Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
Turbó szépen megy, nincs hangja, nem lötyög
Turbó nyomás kialakul, kb 1.5-1.6 bar-ra is felmegy
EGR dugózva, sőt a visszavezető cső ki lett véve. Így az EGR-re vonatkozó hibák érthetőek.
MAP szenzor kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
MAF szintén kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
A műszercsoport diagba belépve a feszültség 14.4, és soha nem esik 13.7 alá nagy terheléssel sem.
A motor hőmérséklet a műszercsoport kijelzője szerint hamar beáll középre és ott is marad mint a cövek.
Az autó vákuumos EGR-rel, és vákuumos vg. turbóval van szerelve.
A vákuum kialakul, és a csövek nem repdtek.
A hibákat nem lehet törölni. Vagy ha igen akkor rögtön vissza is állnak.
Magyarul az autó tökéletes.
Akkor mi ez?
??
milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10321 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 11:22:29 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 11:20:31
milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Az U1900 kommunikációs hibára utal, így lehet, a diag csatival vagy a kütyüvel lesz gond. Kár, hogy madarason nem néztük meg az enyémmel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10322 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 11:33:03 »
Hát igen.
De a fene se gondolta.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 11:22:29
Az U1900 kommunikációs hibára utal, így lehet, a diag csatival vagy a kütyüvel lesz gond. Kár, hogy madarason nem néztük meg az enyémmel.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10323 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 11:37:23 »
A kütyü pont ilyen:
http://www.ecvv.com/product/1122311.html
Verziót nem tudok.
A program a ScanXL™ Professional de több progival is ugyan ezek a hibák.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 11:20:31
milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10324 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 11:42:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 11:37:23
A kütyü pont ilyen:
http://www.ecvv.com/product/1122311.html
Verziót nem tudok.
A program a ScanXL™ Professional de több progival is ugyan ezek a hibák.
ponotosan azonosak, vagy van eltérés a programok outputjai között? Ha pontosan az, akkor a DTC-k bizony ott vannak, ha változik, akkor az U1900 a mérvadó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10325 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:02:13 »
Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.
Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 11:42:22
ponotosan azonosak, vagy van eltérés a programok outputjai között? Ha pontosan az, akkor a DTC-k bizony ott vannak, ha változik, akkor az U1900 a mérvadó.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10326 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:30:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 12:02:13
Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.
Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.
Nincs kiégve a MIL lámpád?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10327 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:37:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 09:39:51
Sziasztok!
...
Egyik hiba lámpa sem világít.
Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
...
Idézetet írta: GiN - 2011.05.26 csütörtök, 12:30:02
Nincs kiégve a MIL lámpád?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10328 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:42:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 12:37:57
Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10329 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:43:53 »
Az nekem nincs.
Google searching .........
Idézetet írta: GiN - 2011.05.26 csütörtök, 12:42:29
Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10330 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:45:27 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 12:02:13
Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.
Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.
Ha nem pontosan azonos a hibakód lista, akkor valami más gond van. A valós kódok minden kiolvasásnál ugyan azt az értéket kell, hogy adják.
Ha a szenzorok élő adatai (pl. scanxl progival nézve) jónak tűnnek, az jó jel.
Azért kellene IDS, mert ott az ECU finomságait is lehet látni, pl. hogy ezen kódok élő hibákat jelentenek-e. Több féle tároló van, így elképzelhető, hogy nem aktuális kondícióra vonatkoznak, hanem valamely múltbeli esemény következményei.
Esetleg ha már scanxl, próbáld meg az enhanced ford diagot, próbálj meg más ECU-höz csatlakozni.
Egyáltalán OBD-s protokollal csatlakozik az elm327 a géphez? mert a facelift előtti dízeleknél nem kötelező az OBDII-es protokoll szerinti kommunikáció, ez okozhat zűrt.
Madarason két facelift előtti dízelt néztem (agostonb TDCi-jét és HZsolt TDDi-jét), mindkettő máshogy kommunikált a programmal.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10331 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:45:58 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.26 csütörtök, 12:42:29
Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
nekem meg egyáltalán nem megy a modiag. esetleg beállítást tudsz mondani?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10332 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:49:36 »
Na most kezdtél olyan dolgokat írni amihez már kevés vagyok.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 12:45:27
Ha a szenzorok élő adatai (pl. scanxl progival nézve) jónak tűnnek, az jó jel.
Nem. Egyáltalán nem tünnek jónak. 2 sec-ig jó utánna 2 sec-ig hülye értékek jönnek, aztán kezdi előlről. De a másik progival ezek jól jöttek fel.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 12:45:27
Esetleg ha már scanxl, próbáld meg az enhanced ford diagot, próbálj meg más ECU-höz csatlakozni.
A GEM-hez kapcsolódva egyáltalán nem jön fel semmi érték, de a kapcsolat felépül.
Enhanced ford rész meg egyáltalán nem ad értékeket. (Ezek a PID-ek) Természetesen az enhanced ford rész aktivált.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 12:45:27
Egyáltalán OBD-s protokollal csatlakozik az elm327 a géphez? mert a facelift előtti dízeleknél nem kötelező az OBDII-es protokoll szerinti kommunikáció, ez okozhat zűrt.
Na ez jó kérdés. Gőzöm sincs.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10333 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 12:52:35 »
Idézetet írta: hobi - 2011.05.25 szerda, 20:05:31
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
akinek még nem volt CR az fikázza. akinek már volt az tudja, h az 1600bar üzemi nyomás sajnos kopóalkatrészt csinál a porlasztóból. ezzel a nyomással elvileg már vágni is lehet, akkor mitől ne koptatná el a csúcsot ami "csak" fém.
tény és való, h rosszul esik, és mindig rosszkor jön a csere. ha benzinest veszel akkor ~8L/100km, ha dízelt akkor ~6L/100km ... hozzátéve azt, h a benzinesnél ez 1 spórolós közlekedés, a dízelnél pedig 1 normál. ha kicsit "sürgősebben" közlekedsz akkor a benzines felugorhat 10-re is, a dizlinek a belét ki kell taposni, h 7 legyen.
ha 15E-t rax a kocsiba évente akkor benzinből kell 1200liter, dízelből 900liter. tegyük fel, h azonos 350Ft az áruk (ami nem igaz!!!), akkor benzinre költesz 420E-t dízelre viszont 315E-t.
ha cserélsz porlasztót: 1 évre vetted az autót <-> bukfenc ; 2évnél <-> pénzednél vagy ; efölött spóroltál, mert 150E-t ismét le tudsz vele gurulni ami esetedben ~10év.
ha nem cserélsz porlasztót, akkor jártál a legjobban
a mondeoról kideríthető, h volt e már benne cserélve v a gyárival kínálják túl a 150E km-n. azt nem látni mikor volt cserélve, de az igen, h volt e már 1X.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10334 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 14:26:35 »
Idézetet írta: TZS - 2011.05.25 szerda, 20:42:24
A rossz hírek oka, hogy a mondeo jellemzően céges kocsi, így 3 év vagy 150ezer km után lecserélik. A nepper megveszi visszatekeri 60-80ezer körülire, kozmetikában kipucoltatja és máris kész a keveset használt, megkímélt stb. autó. Na most, a tdci motorok porlasztócsúcsai kb. 150ezer km után cserések. Ezt a nepper egy újraprogramozással ki tudja tolni kb. plusz 10ezer kilométerrel. Tehát a megvételkor csilli-villi, húz mint az állat, szerelem stb. Fél év után pedig megállnak a porlasztócsúcsok. Nem tudom mit mondtak, de a 4 csúcs cseréje kb. 200ezer Ft. Itt jegyezném meg, hogy pl. a passzátnál ez kétszer annyi. A tdci motor egy nagynyomású diesel motor ezért nagyon fontos, hogy csak gyári üzemanyagszűrőt szabad belerakni. Elvileg csak kénmentes gázolajat szabadna tankolni, de ha neves kúton tankolsz és nem "kannázol" valamint 20-ezrenként üzemanyagszűrőt cserélsz simán el lehet vele menni újabb 150ezret az olcsóbb gázolajból. Van egy fontos szempont és ez a fogyasztás. A diesel kevesebbet eszik és a gázolaj olcsóbb, tehát ha sokat jársz vele, akkor sokat lehet spórolni. Tehát a fenti csúcs cserét is meg lehet takarítani.
Viszont evi 15-re nem eri meg a dizel auto. 25-30 korul kezd megeros lenni a dolog.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10335 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 15:58:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.05.26 csütörtök, 14:26:35
Viszont evi 15-re nem eri meg a dizel auto. 25-30 korul kezd megeros lenni a dolog.
AndyA
kivéve nekem, mert nálam a benzines tuti 12L enne, szemben a dízel 7,5L-es fogyasztásával.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10336 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 16:09:20 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 12:49:36
Na most kezdtél olyan dolgokat írni amihez már kevés vagyok.
Nem. Egyáltalán nem tünnek jónak. 2 sec-ig jó utánna 2 sec-ig hülye értékek jönnek, aztán kezdi előlről. De a másik progival ezek jól jöttek fel.
A GEM-hez kapcsolódva egyáltalán nem jön fel semmi érték, de a kapcsolat felépül.
Enhanced ford rész meg egyáltalán nem ad értékeket. (Ezek a PID-ek) Természetesen az enhanced ford rész aktivált.
Na ez jó kérdés. Gőzöm sincs.
a szkenikszel ugrálós értékeit driver hiba okozza. Asszem Alf írt róla nemrég (madaras után...) tedd fel a legújabb ftdi drivert és jó lesz.
Nekem xp alatt ugrál, win7 alatt meg nem a szenzorok adata.
Az enhanced résznél validálni kell a pid-eket (validate pids)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10337 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 18:00:13 »
Szia.
Feltettem Win7-re, és telepítettem a legújabb ftdi drivereket.
Az adatok továbbra is ugrálnak, de sikerült a ford diagnostika cuccokkal kapcsolódnom.
A GEM -re kapcsolódva nincs hibakód, csak ford generic diagnostical tudok rákapcsolódni!!!
Az engine controllerre kapcsolódva nincs hibakód, ha ford generic diagnostic-al megyek rá, generic obd-II-vel akkor van (azok amiket múltkor linkeltem)!!! Ez utóbbi esetben J1850-PWM a protokol.
Ford generic diagnostic esetén iso-9141 a protokol.
Ez mit jelent?
Akkor most van, vagy nincs hiba?
SOS, sürgős válasz kell, mert holnap nagyon messzire indulnék a verdával.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 16:09:20
a szkenikszel ugrálós értékeit driver hiba okozza. Asszem Alf írt róla nemrég (madaras után...) tedd fel a legújabb ftdi drivert és jó lesz.
Nekem xp alatt ugrál, win7 alatt meg nem a szenzorok adata.
Az enhanced résznél validálni kell a pid-eket (validate pids)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 18:19:41 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10338 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 18:20:49 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 18:02:11
Ennyi DTCnél lennie kellene MIL vagy izzító jelzésnek . Én inkább Obd kérdésnek látom. A gem hez kapcsolódva a komfort elektronika hibáit látnád. SRS, klíma, ABS, stb.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10339 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 18:23:14 »
Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?
Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.
Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)
Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 18:20:49
Ennyi DTCnél lennie kellene MIL vagy izzító jelzésnek . Én inkább Obd kérdésnek látom. A gem hez kapcsolódva a komfort elektronika hibáit látnád. SRS, klíma, ABS, stb.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 18:26:06 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10340 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 18:45:57 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 18:23:14
Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?
Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.
Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)
Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
tuti nem jó az obd-s kiolvasás, mert a géped nem obdII kompatibilis.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10341 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 18:49:01 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 18:23:14
Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?
Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.
Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)
Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs
az obdii settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10342 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 19:31:55 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 18:49:01
az obdii settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10343 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 19:32:17 »
Ezt nem találom.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 18:49:01
az obdii settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10344 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 19:40:56 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 19:32:17
Ezt nem találom.
connect párbeszédablak, 'adjust settings' gomb.
vagy "settings" fül "OBD-II settings"
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10345 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 19:43:05 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.26 csütörtök, 19:31:55
2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
kommunyikál az, csak nem OBD-t kell választani. ezért jó a szkenikszel+enhanced fjord, mert az tud 1850-pwm-en is kommunikálni, a non-OBD gépekhez meg az kell. Pl. Agostonb tdci-je és Hzsolt92 tddi-jén is volt hibakód olvasás és live data rögzítési lehetőség (Zsoltnál eb.sztam valamit, így nem lett logja, csak Agostonb-nak)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10346 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 19:43:43 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.26 csütörtök, 18:00:13
Szia.
Feltettem Win7-re, és telepítettem a legújabb ftdi drivereket.
Az adatok továbbra is ugrálnak, de sikerült a ford diagnostika cuccokkal kapcsolódnom.
Küldtem drivert az e-mailedre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10347 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 20:02:33 »
Kösz.
Holnap kipróbálom útközben.
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 19:43:43
Küldtem drivert az e-mailedre.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10348 Dátum:
2011.05.26 csütörtök, 21:15:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.26 csütörtök, 19:43:43
Küldtem drivert az e-mailedre.
az van, hogy elajándékoztam az ELM-et. De a progi még fent van. Mit nézzek meg benne? Ha elindítom már nem látja a soros portot, így nem látom a kütyü beállítását sem..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10349 Dátum:
2011.05.29 vasárnap, 09:30:03 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.26 csütörtök, 19:31:55
2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
Erre nem vennék mérget. Például sajátomat olvassa. Igaz, hogy ez már 2004-es modelév.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak:
1
...
200
201
202
203
204
205
206
[
207
]
208
209
210
211
212
213
214
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ