Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:18:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14664948 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10300 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 09:56:54 »

Te taxizol?
csak ingázik gödöllő és pécs között vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10301 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:11:15 »

Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10302 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 10:19:49 »

Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?

Igen,Bunyek emberénél csináltatta  smile
Naplózva
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10303 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 11:18:48 »

Sziasztok!

Megvettem az első Ford Mondeómat 2.0 Tdci 130 Le.
Halgattam a jótanácsokra és elég sokmindent sikerült kicseréltetni a kereskedővel vásárlás előtt (csak új gyári alkatrészekre).
Magam is meglepődtem, de nagyon rendes és korrekt volt.
Egy aprócska gondom azért mégis maradt vele amire senki nem tudott eddíg semmit mondani, mert amikor ott voltam a szerelőnél mindíg indult.
Valamiért amikor úgy gondolja nem akar az önindító megnyekkeni sem (gyujtás conntroll lámpák OK) Bikakábel és minden rendben.
Cseréltem aksit, de a probléma maradt help

Valakinek van valami hasonló tapasztalata?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #10304 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 12:46:46 »

Sziasztok!

Megvettem az első Ford Mondeómat 2.0 Tdci 130 Le.
Halgattam a jótanácsokra és elég sokmindent sikerült kicseréltetni a kereskedővel vásárlás előtt (csak új gyári alkatrészekre).
Magam is meglepődtem, de nagyon rendes és korrekt volt.
Egy aprócska gondom azért mégis maradt vele amire senki nem tudott eddíg semmit mondani, mert amikor ott voltam a szerelőnél mindíg indult.
Valamiért amikor úgy gondolja nem akar az önindító megnyekkeni sem (gyujtás conntroll lámpák OK) Bikakábel és minden rendben.
Cseréltem aksit, de a probléma maradt help

Valakinek van valami hasonló tapasztalata?
Tisztelt Fórumtárs!

Én a hehyedben először az akkumulátor negativ és a test közötti elektromos kapcsolatot nézném meg. Lehet roszz érintkezés és nagy átmeneti ellenállás. Példa erre hogy bikakábellel indul. Lehet még inditómotor blendix probléma is. Kontatk hiba stb
Tisztelettel László
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
casper
Vendég
« Új hozzászólás #10305 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 16:57:05 »

Sziasztok!A szeretnék érdeklödni a pcs alat tűzkarika vagy gumigyürü van?Mert a cromax program szerint gumi, viszont az enyémben réz volt.
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #10306 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:44:19 »

Csak sokat meg suli miatt autópályán,átszeli a fél országot Cheesy

De jó suli, klassz ösztöndíjak vannak!  eplus2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10307 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:51:42 »

De jó suli, klassz ösztöndíjak vannak!  eplus2

Bárcsak nálunk is ilyen lenne...Cheesy
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #10308 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:54:03 »

Bárcsak nálunk is ilyen lenne...Cheesy

De lehet, hogy intenzíven publikál a "Vízzel járatom a mondimat" topikban, csak elsiklottam felette!  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10309 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:31:42 »

Nérótól akartam volna még kérdezni, hogy a chipet hol csináltattad. Pécsen?
bocsesz mindig elfelejtem hova írok, és esetleg válaszol e valaki  Grin ennyi eszem van  idiota
Amúgy suliba járok és igen a chipet igazából Sásd-on csináltattam Bunyek barátjánál  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10310 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:32:34 »

De lehet, hogy intenzíven publikál a "Vízzel járatom a mondimat" topikban, csak elsiklottam felette!  eplus2
Mehetne akár azzal is  eplus2
de ha így megy én nem sajnálom tőle azt amit elfogyaszt!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


hobi
Vendég
« Új hozzászólás #10311 Dátum: 2011.05.25 szerda, 20:05:31 »

Sziasztok kedves Mondeosok.

Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,

Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.

Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #10312 Dátum: 2011.05.25 szerda, 20:42:24 »

Sziasztok kedves Mondeosok.

Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,

Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.

Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.

Válaszotokat előre is köszönöm.
A rossz hírek oka, hogy a mondeo jellemzően céges kocsi, így 3 év vagy 150ezer km után lecserélik. A nepper megveszi visszatekeri 60-80ezer körülire, kozmetikában kipucoltatja és máris kész a keveset használt, megkímélt stb. autó. Na most, a tdci motorok porlasztócsúcsai kb. 150ezer km után cserések. Ezt a nepper egy újraprogramozással ki tudja tolni kb. plusz 10ezer kilométerrel. Tehát a megvételkor csilli-villi, húz mint az állat, szerelem stb. Fél év után pedig megállnak a porlasztócsúcsok. Nem tudom mit mondtak, de a 4 csúcs cseréje kb. 200ezer Ft. Itt jegyezném meg, hogy pl. a passzátnál ez kétszer annyi. A tdci motor egy nagynyomású diesel motor ezért nagyon fontos, hogy csak gyári üzemanyagszűrőt szabad belerakni. Elvileg csak kénmentes gázolajat szabadna tankolni, de ha neves kúton tankolsz és nem "kannázol" valamint 20-ezrenként üzemanyagszűrőt cserélsz simán el lehet vele menni újabb 150ezret az olcsóbb gázolajból. Van egy fontos szempont és ez a fogyasztás. A diesel kevesebbet eszik és a gázolaj olcsóbb, tehát ha sokat jársz vele, akkor sokat lehet spórolni. Tehát a fenti csúcs cserét is meg lehet takarítani.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10313 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:10:05 »

Sziasztok kedves Mondeosok.

Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,

Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.

Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.

Válaszotokat előre is köszönöm.
Tzs barátom válaszára csak annyit még,hogy nekem is mondtak mindent és akkor is ez kellett.Megveszed az általános dolgokat azzonnal kicseréled és tiszta lappal indulsz.Alap dolgok:összes szürő,olaj csere,szívósor egr pucolás esetleg dugózás de erről majd később.klíma ellenörzés.Mielőtt megveszed nagyon alapossan megnézni az autót és én elvinném egy gyári diagra nincs-e benne tárolt hiba kód.Én mainapig megvan bennem az az érzés ha kikell belőle szállni mert azért nem ebben lakom rossz.Én is  ígyvoltam vele mire megvettem.Sok sikert eggy strigulát húzz be a vételre részemről.Ja és diesel részemről!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10314 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:42:03 »

Sziasztok kedves Mondeosok.

Végre megvan a ,,leendő Ford Mondeom,,

Ez egy 2004 évjárató TDCI motoros sedan, ezüst.250.000 KM van benne de a gazdáját nem ismerem.Elvittem az autót egy körre és alig akartam kiszállni belőle.

Kérdésem az volna, hogy sok rosszat olvasok a TDCI motorról a Totalcar. hu.-n és sajnos elbizonytalanít.
Legtöbbet a porlasztó csúcsokról olvasok rosszat, hogy azok nem valami jó konstrukció és baromi drága ha cserélni kell.
Ha az autó porlasztó csúcsait kitisztítom, vagy tisztítatom, akkor az élettartalmát megnövelem?
Vagy melyiket válasszam a TDCI motoros Mondeot, vagy az 1.8 benzines Mondeot???
A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??
Őszinte válaszotokat várom.
Évente kb. 15.000 Km. közlekedek a saját autóval.

Válaszotokat előre is köszönöm.

üdv.
én tavaly decemberben cseréltem le a régi verdámat egy tdci-re de abbol is a 130 pacisra.és eddig kopogjam le nem bántam meg.én ia kb 15000et hajtok évente mint te.mindenképp mutasd meg egy olyan embernek a mondit amit kinéztél aki látott már olyat esetleg szerelte is.és van benne vezetési tapasztalata,hogy hogy is kell mennie...
én mindenképp a tdci-t venném.egy 1.8 nem tudja ugy mozgatni ezt a nagy kasztnit...hidd el az érzés két külön világ. Smiley max ha 1.8 turbositanád...akkor esetleg..Smiley
egyetértek az elöttem szolokkal.mindböl a gyárit a gépbe kezdésnek.a gázoil szürön tényleg ne sporolj! bosch,mann filter.az olaj témában meg hát...mindenkinek más a véleménye.szerintem egy kisebb kategoriás olaj is kibir 10-12ezret...többet nem is érdemes elmenni vele...egy turbos autonál mások az igénybevételek,hamarabb fárad a olaj is.én speciel minden olajcserekor cserélem az összes szüröt is!
ha megvannak az alapvetö cserék,akkor szivosor,és egr tisztitás következzen mindenképp...meghálálja hidd el.szebb lesz a hangja és megszünik a füstölgetés is ha van...nézesd át a szijakat és feszitö és vezetö görgöket is.
az én személy szerint ugy gondolom hogy jol választasz a tdci-vel,de talán kicsit több törödést igényel mint egy átlag szivo motor...de ha megadsz neki mindent akkor szép élményekkel fog gazdagitani!mint itt minket...! Smiley
ha kérdésed van akkor itt felteheted egész nyugodtan.segit mindenki!
üdv!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10315 Dátum: 2011.05.25 szerda, 23:47:24 »

még annyit...
jo lenne ha ismernéd az auto elöéletét...szervizkönyv,a számlák megléte az elvégzett munkákrol,km-kénti olajcserék megvoltak e...
neke mannyibol szerencsém volt hogy ismerem az auto elöéletét,és a volt gazdiját is...nekem december ota egy teljes szervizem volt,egy hosszbordásszij cserém és szivosor és egr tisztitás dugozásom...
de most állat a gép!!!! Smiley
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10316 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 00:04:29 »

üdv.
én tavaly decemberben cseréltem le a régi verdámat egy tdci-re de abbol is a 130 pacisra.és eddig kopogjam le nem bántam meg.én ia kb 15000et hajtok évente mint te.mindenképp mutasd meg egy olyan embernek a mondit amit kinéztél aki látott már olyat esetleg szerelte is.és van benne vezetési tapasztalata,hogy hogy is kell mennie...
én mindenképp a tdci-t venném.egy 1.8 nem tudja ugy mozgatni ezt a nagy kasztnit...hidd el az érzés két külön világ. Smiley max ha 1.8 turbositanád...akkor esetleg..Smiley
egyetértek az elöttem szolokkal.mindböl a gyárit a gépbe kezdésnek.a gázoil szürön tényleg ne sporolj! bosch,mann filter.az olaj témában meg hát...mindenkinek más a véleménye.szerintem egy kisebb kategoriás olaj is kibir 10-12ezret...többet nem is érdemes elmenni vele...egy turbos autonál mások az igénybevételek,hamarabb fárad a olaj is.én speciel minden olajcserekor cserélem az összes szüröt is!
ha megvannak az alapvetö cserék,akkor szivosor,és egr tisztitás következzen mindenképp...meghálálja hidd el.szebb lesz a hangja és megszünik a füstölgetés is ha van...nézesd át a szijakat és feszitö és vezetö görgöket is.
az én személy szerint ugy gondolom hogy jol választasz a tdci-vel,de talán kicsit több törödést igényel mint egy átlag szivo motor...de ha megadsz neki mindent akkor szép élményekkel fog gazdagitani!mint itt minket...! Smiley
ha kérdésed van akkor itt felteheted egész nyugodtan.segit mindenki!
üdv!
Magadni a kezdőlökést majd véghez vinni és utána élvezni az eredményt.Ugye nemhagytam ki semmit tudod mire gondolok hisz megbeszéltük.Na ha megfogadja amiket írtunk ezt ö is megtapasztalja ...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10317 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 00:12:35 »

Magadni a kezdőlökést majd véghez vinni és utána élvezni az eredményt.Ugye nemhagytam ki semmit tudod mire gondolok hisz megbeszéltük.Na ha megfogadja amiket írtunk ezt ö is megtapasztalja ...

jaja Smiley én örülök hogy hallgattam rátok!  worship
reméljük ö is igy tesz... Smiley
Naplózva
hobi
Vendég
« Új hozzászólás #10318 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 05:59:42 »

Sziasztok.

Köszönöm a segítségeteket.Mindenképpen figyelni fogok azon dolgokra amit írtatok. Mivel ez lesz az első dízelem és csak  Mondeo jöhet szóba így kezdő vagyok a témában. Amint megvan az autó azonnal írok és köszönöm mégegyszer.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10319 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 09:39:51 »

Sziasztok!

Egy kollégámnak meg akartam mutatni egy ELM327 készüléket és ezért rádugtam a verdámra.
Elhülve észleltem, hogy 2 különböző programmal is a következő hibák adódnak.


Valaki tud erre mondani valamit?
A poén, hogy:
  • Az autóm megy mint a villám
  • Hibátlanul jár a motor, nem zörög, nem kopog
  • Nem füstöl
  • Nem erőtlen
  • Nem fogyaszt sokat, sőt...
  • Egyik hiba lámpa sem világít.
  • Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
  • Turbó szépen megy, nincs hangja, nem lötyög
  • Turbó nyomás kialakul, kb 1.5-1.6 bar-ra is felmegy
  • EGR dugózva, sőt a visszavezető cső ki lett véve. Így az EGR-re vonatkozó hibák érthetőek.
  • MAP szenzor kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
  • MAF szintén kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
  • A műszercsoport diagba belépve a feszültség 14.4, és soha nem esik 13.7 alá nagy terheléssel sem.
  • A motor hőmérséklet a műszercsoport kijelzője szerint hamar beáll középre és ott is marad mint a cövek.
  • Az autó vákuumos EGR-rel, és vákuumos vg. turbóval van szerelve.
  • A vákuum kialakul, és a csövek nem repdtek.

A hibákat nem lehet törölni. Vagy ha igen akkor rögtön vissza is állnak.
Magyarul az autó tökéletes.
Akkor mi ez?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh??? Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 09:47:22 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10320 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:20:31 »

Sziasztok!

Egy kollégámnak meg akartam mutatni egy ELM327 készüléket és ezért rádugtam a verdámra.
Elhülve észleltem, hogy 2 különböző programmal is a következő hibák adódnak.


Valaki tud erre mondani valamit?
A poén, hogy:
  • Az autóm megy mint a villám
  • Hibátlanul jár a motor, nem zörög, nem kopog
  • Nem füstöl
  • Nem erőtlen
  • Nem fogyaszt sokat, sőt...
  • Egyik hiba lámpa sem világít.
  • Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
  • Turbó szépen megy, nincs hangja, nem lötyög
  • Turbó nyomás kialakul, kb 1.5-1.6 bar-ra is felmegy
  • EGR dugózva, sőt a visszavezető cső ki lett véve. Így az EGR-re vonatkozó hibák érthetőek.
  • MAP szenzor kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
  • MAF szintén kell, hogy működjön, mert ha lehúzom nem megy a kocsi rendesen (Ezeket próbáltam, mert ez egyszerű)
  • A műszercsoport diagba belépve a feszültség 14.4, és soha nem esik 13.7 alá nagy terheléssel sem.
  • A motor hőmérséklet a műszercsoport kijelzője szerint hamar beáll középre és ott is marad mint a cövek.
  • Az autó vákuumos EGR-rel, és vákuumos vg. turbóval van szerelve.
  • A vákuum kialakul, és a csövek nem repdtek.

A hibákat nem lehet törölni. Vagy ha igen akkor rögtön vissza is állnak.
Magyarul az autó tökéletes.
Akkor mi ez?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh??? Shocked
milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10321 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:22:29 »

milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Az U1900 kommunikációs hibára utal, így lehet, a diag csatival vagy a kütyüvel lesz gond. Kár, hogy madarason nem néztük meg az enyémmel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10322 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:33:03 »

Hát igen.
De a fene se gondolta.

Az U1900 kommunikációs hibára utal, így lehet, a diag csatival vagy a kütyüvel lesz gond. Kár, hogy madarason nem néztük meg az enyémmel.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10323 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:37:23 »

A kütyü pont ilyen:
http://www.ecvv.com/product/1122311.html
Verziót nem tudok.

A program a ScanXL™ Professional de több progival is ugyan ezek a hibák.

milyen kütyüvel próbálod? ELM327 melyik verzió? Lehet eszközhiba és lehet ECU sérülés is. Lehet, hogy az ütközéstől maradt benne valami a rendszerben, ami miatt nem engedi törölni a hibatárolót.
Esetleg szánj egy kis pénzt IDS-es diagra a fordnál.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10324 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 11:42:22 »

A kütyü pont ilyen:
http://www.ecvv.com/product/1122311.html
Verziót nem tudok.

A program a ScanXL™ Professional de több progival is ugyan ezek a hibák.

ponotosan azonosak, vagy van eltérés a programok outputjai között? Ha pontosan az, akkor a DTC-k bizony ott vannak, ha változik, akkor az U1900 a mérvadó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10325 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:02:13 »

Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.

Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.

ponotosan azonosak, vagy van eltérés a programok outputjai között? Ha pontosan az, akkor a DTC-k bizony ott vannak, ha változik, akkor az U1900 a mérvadó.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10326 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:30:02 »

Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.

Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.

Nincs kiégve a MIL lámpád? Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10327 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:37:57 »

Sziasztok!
  • ...
  • Egyik hiba lámpa sem világít.
  • Gyújtás ráadáskor a hiba lámpák kigyulladnak, majd elalszanak.
  • ...

Nincs kiégve a MIL lámpád? Huh?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10328 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:42:29 »


Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10329 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:43:53 »

Az nekem nincs.
Google searching .........


Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10330 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:45:27 »

Nem pontosan azonosak.
De a nagy része azonos.
Kár, hogy nem mentettem ki képet a másik progiról.

Elhiszem, hogy a DTC-k ott vannak, de ezek egy része MIL lámpával járna, ami nem világít.
És az autó meg jól megy.

Ha nem pontosan azonos a hibakód lista, akkor valami más gond van. A valós kódok minden kiolvasásnál ugyan azt az értéket kell, hogy adják.
Ha a szenzorok élő adatai (pl. scanxl progival nézve) jónak tűnnek, az jó jel.
Azért kellene IDS, mert ott az ECU finomságait is lehet látni, pl. hogy ezen kódok élő hibákat jelentenek-e. Több féle tároló van, így elképzelhető, hogy nem aktuális kondícióra vonatkoznak, hanem valamely múltbeli esemény következményei.
Esetleg ha már scanxl, próbáld meg az enhanced ford diagot, próbálj meg más ECU-höz csatlakozni.

Egyáltalán OBD-s protokollal csatlakozik az elm327 a géphez? mert a facelift előtti dízeleknél nem kötelező az OBDII-es protokoll szerinti kommunikáció, ez okozhat zűrt.
Madarason két facelift előtti dízelt néztem (agostonb TDCi-jét és HZsolt TDDi-jét), mindkettő máshogy kommunikált a programmal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10331 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:45:58 »

Nekem a Modiag nem írt ki hülyeségeket, a többi szoftver fura hibákat jelenített meg.
nekem meg egyáltalán nem megy a modiag. esetleg beállítást tudsz mondani?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10332 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:49:36 »

Na most kezdtél olyan dolgokat írni amihez már kevés vagyok.

Ha a szenzorok élő adatai (pl. scanxl progival nézve) jónak tűnnek, az jó jel.
Nem. Egyáltalán nem tünnek jónak. 2 sec-ig jó utánna 2 sec-ig hülye értékek jönnek, aztán kezdi előlről. De a másik progival ezek jól jöttek fel.

Esetleg ha már scanxl, próbáld meg az enhanced ford diagot, próbálj meg más ECU-höz csatlakozni.
A GEM-hez kapcsolódva egyáltalán nem jön fel semmi érték, de a kapcsolat felépül.
Enhanced ford rész meg egyáltalán nem ad értékeket. (Ezek a PID-ek) Természetesen az enhanced ford rész aktivált.

Egyáltalán OBD-s protokollal csatlakozik az elm327 a géphez? mert a facelift előtti dízeleknél nem kötelező az OBDII-es protokoll szerinti kommunikáció, ez okozhat zűrt.
Na ez jó kérdés. Gőzöm sincs.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10333 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 12:52:35 »

A TDCI motor megbízható vagy csak más autósok fikázzák??

akinek még nem volt CR az fikázza. akinek már volt az tudja, h az 1600bar üzemi nyomás sajnos kopóalkatrészt csinál a porlasztóból. ezzel a nyomással elvileg már vágni is lehet, akkor mitől ne koptatná el a csúcsot ami "csak" fém.
tény és való, h rosszul esik, és mindig rosszkor jön a csere. ha benzinest veszel akkor ~8L/100km, ha dízelt akkor ~6L/100km ... hozzátéve azt, h a benzinesnél ez 1 spórolós közlekedés, a dízelnél pedig 1 normál. ha kicsit "sürgősebben" közlekedsz akkor a benzines felugorhat 10-re is, a dizlinek a belét ki kell taposni, h 7 legyen.
ha 15E-t rax a kocsiba évente akkor benzinből kell 1200liter, dízelből 900liter. tegyük fel, h azonos 350Ft az áruk (ami nem igaz!!!), akkor benzinre költesz 420E-t dízelre viszont 315E-t.
ha cserélsz porlasztót:  1 évre vetted az autót <-> bukfenc ; 2évnél <-> pénzednél vagy ; efölött spóroltál, mert 150E-t ismét le tudsz vele gurulni ami esetedben ~10év.
ha nem cserélsz porlasztót, akkor jártál a legjobban Smiley
a mondeoról kideríthető, h volt e már benne cserélve v a gyárival kínálják túl a 150E km-n. azt nem látni mikor volt cserélve, de az igen, h volt e már 1X.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #10334 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 14:26:35 »

A rossz hírek oka, hogy a mondeo jellemzően céges kocsi, így 3 év vagy 150ezer km után lecserélik. A nepper megveszi visszatekeri 60-80ezer körülire, kozmetikában kipucoltatja és máris kész a keveset használt, megkímélt stb. autó. Na most, a tdci motorok porlasztócsúcsai kb. 150ezer km után cserések. Ezt a nepper egy újraprogramozással ki tudja tolni kb. plusz 10ezer kilométerrel. Tehát a megvételkor csilli-villi, húz mint az állat, szerelem stb. Fél év után pedig megállnak a porlasztócsúcsok. Nem tudom mit mondtak, de a 4 csúcs cseréje kb. 200ezer Ft. Itt jegyezném meg, hogy pl. a passzátnál ez kétszer annyi. A tdci motor egy nagynyomású diesel motor ezért nagyon fontos, hogy csak gyári üzemanyagszűrőt szabad belerakni. Elvileg csak kénmentes gázolajat szabadna tankolni, de ha neves kúton tankolsz és nem "kannázol" valamint 20-ezrenként üzemanyagszűrőt cserélsz simán el lehet vele menni újabb 150ezret az olcsóbb gázolajból. Van egy fontos szempont és ez a fogyasztás. A diesel kevesebbet eszik és a gázolaj olcsóbb, tehát ha sokat jársz vele, akkor sokat lehet spórolni. Tehát a fenti csúcs cserét is meg lehet takarítani.

Viszont evi 15-re nem eri meg a dizel auto. 25-30 korul kezd megeros lenni a dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10335 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 15:58:30 »

Viszont evi 15-re nem eri meg a dizel auto. 25-30 korul kezd megeros lenni a dolog.

AndyA
kivéve nekem, mert nálam a benzines tuti 12L enne, szemben a dízel 7,5L-es fogyasztásával.  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10336 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 16:09:20 »

Na most kezdtél olyan dolgokat írni amihez már kevés vagyok.
Nem. Egyáltalán nem tünnek jónak. 2 sec-ig jó utánna 2 sec-ig hülye értékek jönnek, aztán kezdi előlről. De a másik progival ezek jól jöttek fel.
A GEM-hez kapcsolódva egyáltalán nem jön fel semmi érték, de a kapcsolat felépül.
Enhanced ford rész meg egyáltalán nem ad értékeket. (Ezek a PID-ek) Természetesen az enhanced ford rész aktivált.
Na ez jó kérdés. Gőzöm sincs.

a szkenikszel ugrálós értékeit driver hiba okozza. Asszem Alf írt róla nemrég (madaras után...) tedd fel a legújabb ftdi drivert és jó lesz.
Nekem xp alatt ugrál, win7 alatt meg nem a szenzorok adata.
Az enhanced résznél validálni kell a pid-eket (validate pids)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10337 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 18:00:13 »

Szia.
Feltettem Win7-re, és telepítettem a legújabb ftdi drivereket.
Az adatok továbbra is ugrálnak, de sikerült a ford diagnostika cuccokkal kapcsolódnom.
A GEM -re kapcsolódva nincs hibakód, csak ford generic diagnostical tudok rákapcsolódni!!!
Az engine controllerre kapcsolódva nincs hibakód, ha ford generic diagnostic-al megyek rá, generic obd-II-vel akkor van (azok amiket múltkor linkeltem)!!! Ez utóbbi esetben J1850-PWM a protokol.
Ford generic diagnostic esetén iso-9141 a protokol.
Ez mit jelent?
Akkor most van, vagy nincs hiba?
SOS, sürgős válasz kell, mert holnap nagyon messzire indulnék a verdával.

a szkenikszel ugrálós értékeit driver hiba okozza. Asszem Alf írt róla nemrég (madaras után...) tedd fel a legújabb ftdi drivert és jó lesz.
Nekem xp alatt ugrál, win7 alatt meg nem a szenzorok adata.
Az enhanced résznél validálni kell a pid-eket (validate pids)
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 18:19:41 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10338 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 18:20:49 »


Ennyi DTCnél lennie kellene MIL vagy izzító jelzésnek . Én inkább Obd kérdésnek látom. A gem hez kapcsolódva a komfort elektronika hibáit látnád. SRS, klíma, ABS, stb.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10339 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 18:23:14 »

Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?

Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.

Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)

Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

Ennyi DTCnél lennie kellene MIL vagy izzító jelzésnek . Én inkább Obd kérdésnek látom. A gem hez kapcsolódva a komfort elektronika hibáit látnád. SRS, klíma, ABS, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.26 csütörtök, 18:26:06 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10340 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 18:45:57 »

Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?

Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.

Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)

Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

tuti nem jó az obd-s kiolvasás, mert a géped nem obdII kompatibilis.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10341 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 18:49:01 »

Nem csak a gem-hez kapcsolódtam, hanem az engine controllerhez is. Csak ford diag blabla-val. És az sem ad úgy hibát.
Vagy hülyeséget írtam most?

Választani kell primary ecu-t és diagnostic system-et.

Primary ecu: engine controller.
Diag system: generic obd-II
Hiba: van (41 db !!!!!!!!!!!!!!!)

Primary ecu: engine controller.
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

Primary ecu: GEM
Diag system: ford generic diagnostic
Hiba: nincs

az obdii  settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10342 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:31:55 »

az obdii  settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem Roll Eyes
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10343 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:32:17 »

Ezt nem találom.

az obdii  settings menuben meg tudod nézni, hogy obd kompatibilis-e a gép.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10344 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:40:56 »

Ezt nem találom.

connect párbeszédablak, 'adjust settings' gomb.
vagy "settings" fül "OBD-II settings"
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10345 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:43:05 »

2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem Roll Eyes
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
kommunyikál az, csak nem OBD-t kell választani. ezért jó a szkenikszel+enhanced fjord, mert az tud 1850-pwm-en is kommunikálni, a non-OBD gépekhez meg az kell. Pl. Agostonb tdci-je és Hzsolt92 tddi-jén is volt hibakód olvasás és live data rögzítési lehetőség (Zsoltnál eb.sztam valamit, így nem lett logja, csak Agostonb-nak)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10346 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 19:43:43 »

Szia.
Feltettem Win7-re, és telepítettem a legújabb ftdi drivereket.
Az adatok továbbra is ugrálnak, de sikerült a ford diagnostika cuccokkal kapcsolódnom.
Küldtem drivert az e-mailedre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10347 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 20:02:33 »

Kösz.
Holnap kipróbálom útközben.

Küldtem drivert az e-mailedre.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10348 Dátum: 2011.05.26 csütörtök, 21:15:25 »

Küldtem drivert az e-mailedre.
az van, hogy elajándékoztam az ELM-et. De a progi még fent van. Mit nézzek meg benne? Ha elindítom már nem látja a soros portot, így nem látom a kütyü beállítását sem..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10349 Dátum: 2011.05.29 vasárnap, 09:30:03 »

2003as dizil nem nagyon komunikál az elm-el....ott lesz a bibi,hogy nem tudja értelmezni a progi az obd kódokat...szerintem Roll Eyes
Nitrotom autója sem volt hajlandó szóbaállni a diagcuccommal.
Erre nem vennék mérget. Például sajátomat olvassa. Igaz, hogy ez már 2004-es modelév.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 200 201 202 203 204 205 206 [207] 208 209 210 211 212 213 214 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.