Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:59:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662861 alkalommal)
0 Felhasználó és 172 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10500 Dátum: 2011.06.08 szerda, 03:29:10 »

ott a maf van vigyor3

igen, az kell. és attól nem fog fütyülni Wink

katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:

http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA

http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc

nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is nyes

Akkor maf  Grin
Csak me láttam valami golfon hogy a turbora van rárakva a direkt szűrő közvetlenül azért kérdeztem!! De mondjuk annak alaőjáraton is fütyülős volt a hangja és tetszett  nyes

Nekem minek nincsen középső dobom???
Van a flexi cső, utána egy vastag üres semmi és a hátsó dob, azt akkor hogyan?  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10501 Dátum: 2011.06.08 szerda, 07:34:13 »

Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni  vigyor3
Ja és nekem a 2007-es galaxy-n is ki van iktatva az egr (csatit lehúztam). Dugózva még nincs, mert nem férünk hozzá, de hamarosan!
Előtte pamacsolt 2-ben, 3-ban nagy gáznál, most meg semmi  taps (nincs benne dpf úgyhogy látszik, ha nem ok valami eljen) Na ez az egér szelep ez nem jó semmire  eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10502 Dátum: 2011.06.08 szerda, 08:40:32 »

ott a maf van vigyor3

igen, az kell. és attól nem fog fütyülni Wink

katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:

http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA

http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc

nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is nyes

Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932

Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre hehe
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10503 Dátum: 2011.06.08 szerda, 08:47:36 »

Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932

Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre hehe


Na ez jó. Igaz Focus, de Ford  eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4&feature=related
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10504 Dátum: 2011.06.08 szerda, 11:09:05 »

Akkor maf  Grin
Csak me láttam valami golfon hogy a turbora van rárakva a direkt szűrő közvetlenül azért kérdeztem!! De mondjuk annak alaőjáraton is fütyülős volt a hangja és tetszett  nyes

Nekem minek nincsen középső dobom???
Van a flexi cső, utána egy vastag üres semmi és a hátsó dob, azt akkor hogyan?  Roll Eyes
egy évárat után már csak hátsódob volt

akkor csak a hátsót kell kivágni nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10505 Dátum: 2011.06.08 szerda, 11:10:51 »

Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932

Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre hehe

nem jó ötlet a direktszűrő, mert az olaj képes kinyírni a mafot szomoru1

jah, beszéltem a tulajával, ebben nincs lefújó szelep!!! csak a kipuf van kiherélve

sőt kat iktató óta enyhén nálam is hallható, de a dobok sokat tompítanak rajta rinya
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 11:12:40 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10506 Dátum: 2011.06.08 szerda, 13:45:59 »

egy évárat után már csak hátsódob volt

akkor csak a hátsót kell kivágni nyes

ha ez így van akkor 2004.09
de nem vagyok benne biztos, h minden esetben igaz a "csak 1 dob"
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10507 Dátum: 2011.06.08 szerda, 19:47:22 »

KÉSZ A KOCSIIIIIIII!!!
Köszi Vik a munkát! + Relhistnek a ZEN beszerzést + wyctornak az alkatrész beszerzést  worship

Nagyon királyul ketyeg az autó, gyönyörűen, csendesen fut a szíj. Kapott új szívósor tömítést és új generátor szíjat. Szívosor és EGR tisztítva és ledugózva. Haza fele nyomtam egy fruttit, eddig se füstölt nagyon, de most 0! füst van mögöttem.

Nézzük, hogy állunk. Ezt a felsorolást még március közepén írtam ide a topicba:
- olaj + szűrő csere - KÉSZ
- gázolaj szűrő - KÉSZ
- légszűrő - KÉSZ
- pollenszűrő - KÉSZ
- klíma és szellőző tisztítás - KÉSZ
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás - KÉSZ
- generátor szabadonfutósítás - KÉSZ
- karosszéria hibák kijavítása - KÉSZ
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket - Ismerősöm nem tudta megcsinálna, egyenlőre tanácstalan vagyok
- kormányszervó olaj csere
- futómű átvizsgálás
+1 a listához
- bal hátsó lámpánál valahol beázik a csomi tartó

Hát egyenlőre ennyi. Azért szépen haladok Smiley Most egy darabig nem tervezek semmit csinálni az autóval, majd ősszel folytatom szerintem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10508 Dátum: 2011.06.08 szerda, 20:29:32 »

KÉSZ A KOCSIIIIIIII!!!
Köszi Vik a munkát! + Relhistnek a ZEN beszerzést + wyctornak az alkatrész beszerzést  worship

Nagyon királyul ketyeg az autó, gyönyörűen, csendesen fut a szíj. Kapott új szívósor tömítést és új generátor szíjat. Szívosor és EGR tisztítva és ledugózva. Haza fele nyomtam egy fruttit, eddig se füstölt nagyon, de most 0! füst van mögöttem.

Nézzük, hogy állunk. Ezt a felsorolást még március közepén írtam ide a topicba:
- olaj + szűrő csere - KÉSZ
- gázolaj szűrő - KÉSZ
- légszűrő - KÉSZ
- pollenszűrő - KÉSZ
- klíma és szellőző tisztítás - KÉSZ
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás - KÉSZ
- generátor szabadonfutósítás - KÉSZ
- karosszéria hibák kijavítása - KÉSZ
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket - Ismerősöm nem tudta megcsinálna, egyenlőre tanácstalan vagyok
- kormányszervó olaj csere
- futómű átvizsgálás
+1 a listához
- bal hátsó lámpánál valahol beázik a csomi tartó

Hát egyenlőre ennyi. Azért szépen haladok Smiley Most egy darabig nem tervezek semmit csinálni az autóval, majd ősszel folytatom szerintem.

A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10509 Dátum: 2011.06.08 szerda, 20:31:45 »

A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.
van egy 6CD-s sony fejegységem, benne egy rossz lemezegységgel, lehet kísérleti jelleggel megkérek egy műszerészt, nézze meg. (olcsón vettem, hibátlan volt és összecseréltem benne a cd részt az enyémmel, mert nem akartam, hogy konfigurálni kelljen - vin, hangszórók száma, stb - állítólag kell)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10510 Dátum: 2011.06.08 szerda, 20:45:40 »

A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.

Most konkrétan nem tudom, hogy mire gondolsz fedél átvezető gumi cső alatt. Hétvégén megnézem majd, mert szabadban leszek. 4 ajtós a gép egyébként, bár én inkább a lámpa környékére gyanakszom mivel újabb típusú lámpa van benne de nem gyárilag + be szokott párásodni picit belülről a búra. Aztán ez lehet azért van, mert máshol bejön a víz és csak ott kicsapódik.

Fejegységnél pedig én is lemez forgatásra gondoltam, itt már többször volt róla szó, csak azt nem tudtam, hogy mechanikai vagy elektronikai hiba okozza. Mindegy, szerintem így marad, ettől nem dől össze a világ Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10511 Dátum: 2011.06.08 szerda, 22:08:47 »

Most konkrétan nem tudom, hogy mire gondolsz fedél átvezető gumi cső alatt. Hétvégén megnézem majd, mert szabadban leszek. 4 ajtós a gép egyébként, bár én inkább a lámpa környékére gyanakszom mivel újabb típusú lámpa van benne de nem gyárilag + be szokott párásodni picit belülről a búra. Aztán ez lehet azért van, mert máshol bejön a víz és csak ott kicsapódik.
Az enyémen a csomagtér kárpit volt vizes.
Átvezető gumicső pedig az az alkatrész, ami a kasztniból a csomagtérfedélbe menő elektromos vezetékek burkolatát adja. Egyik vége a kasztnihoz van rögzítve bepattintós megoldással, a másik vége meg a csomagtér fedéleben van rögzítve.
A kasztni felőli vége az enyémen kimozdult, és a hátsó ablakról a csomagtér fedél kéderhez folyó víz befolyt rajta a csomagtartóba. Kérdés, hogy miért érezte szükségét a ford, hogy a csomagtér fedél elektromos rendszerét a hátsó ablak vízelvezető járatát keresztezve juttassa el a céljához...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10512 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 09:09:00 »

Tankoltam reggel, miután elmentem egy tankkal 933 kilométert. 56 liter ment bele -> 6L/100km  integet2
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #10513 Dátum: 2011.06.09 csütörtök, 17:49:00 »

Tankoltam reggel, miután elmentem egy tankkal 933 kilométert. 56 liter ment bele -> 6L/100km  integet2

Ez ugyan nem a Fogyasztás topik, de jó lenne tudni az átlagsebességet is a kompiból.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10514 Dátum: 2011.06.10 péntek, 13:27:41 »

háj.
nemrég meg lett itt osztva egy fokus blow off szelepes video.ezt mondeonál kivitelezhetö egy ilyen megoldás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10515 Dátum: 2011.06.10 péntek, 14:17:12 »

háj.
nemrég meg lett itt osztva egy fokus blow off szelepes video.ezt mondeonál kivitelezhetö egy ilyen megoldás?
persze, dízelhez kb 50eft egy olyan szett.

de másképp is el lehet érni olyan hangot, ott van a másik videón annak a hangja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10516 Dátum: 2011.06.10 péntek, 16:43:49 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne hozzátok:
1: Nagynyomású szivattyú szelepet csere mennyire bonyolult? Úgy nézem simán hozzáférek. Csak csere oszt go?
2: Elfogadható áron tud-e valaki szerezni

Köszi
roberto76
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10517 Dátum: 2011.06.10 péntek, 21:09:57 »

Sziasztok!

Két kérdésem lenne hozzátok:
1: Nagynyomású szivattyú szelepet csere mennyire bonyolult? Úgy nézem simán hozzáférek. Csak csere oszt go?
2: Elfogadható áron tud-e valaki szerezni

Köszi
roberto76
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44827818&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyomású szivattyú szelep TDCi
Könnyen hozzáférsz és ha cseréled a végén van egy gumigyűrű és ha veszed ki illettve teszed be egy kicsit olyan mintha szorulna kell egy kis erő hozzá.Különben mi a baja,hogy cseréled.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10518 Dátum: 2011.06.10 péntek, 21:17:29 »

A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.

Remélem ez lesz a probléma!?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10519 Dátum: 2011.06.10 péntek, 21:24:10 »

A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.

Remélem ez lesz a probléma!?
Na az évjáratból nézve olyan mint az enyém.Ezt a szelepet gyári csak gyári diaggal meglehet vizsgálni mert én is megtettem.továbbá ha újra produkál villogást a kocsi akkor ha van rá mód vidd be diagra de neállítsd le és úgy nézesd meg,hogy mit mutat.Azért nézd át alapossan a turbócsöveket nincsen valamelyik kirepedve.A tank tisztítás sokat segít ha nemvolt még.Tegyél bele PROTECHET kéket negyed tankhoz és hajtsd ki belőle az utolsó csöppig.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10520 Dátum: 2011.06.10 péntek, 21:36:59 »

Na az évjáratból nézve olyan mint az enyém.Ezt a szelepet gyári csak gyári diaggal meglehet vizsgálni mert én is megtettem.továbbá ha újra produkál villogást a kocsi akkor ha van rá mód vidd be diagra de neállítsd le és úgy nézesd meg,hogy mit mutat.Azért nézd át alapossan a turbócsöveket nincsen valamelyik kirepedve.A tank tisztítás sokat segít ha nemvolt még.Tegyél bele PROTECHET kéket negyed tankhoz és hajtsd ki belőle az utolsó csöppig.

Köszi
Ezt tettem gyári műszerrel szakszervízben voltam vele ott mondták ezt. Nagy fordulaton menet közben esik le a nyomás. Mintha elfogyna az üa. A tankot leszereljem vagy elég a PROTECH. /egyébként hol lehet venni?/
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10521 Dátum: 2011.06.10 péntek, 22:04:53 »

Ez ugyan nem a Fogyasztás topik, de jó lenne tudni az átlagsebességet is a kompiból.

nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10522 Dátum: 2011.06.10 péntek, 22:07:10 »

Köszi
Ezt tettem gyári műszerrel szakszervízben voltam vele ott mondták ezt. Nagy fordulaton menet közben esik le a nyomás. Mintha elfogyna az üa. A tankot leszereljem vagy elég a PROTECH. /egyébként hol lehet venni?/

Az enyém volt tisztítva.Ennyi idő után nem árt .NEM KIS MELÓ.Próbáld meg Protechet először utána is ráérsz a szelepet cserélni.Tisztítcs ki mindent:Tank-Egr/dugózd le ha még nincs/-Szívósor-Légszürő.Ha még mindig előjön a probléma akkor szelep csere ha ahogy mondod ez a probléma.Különben volt valami hibakód mivolt a száma???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
« Új hozzászólás #10523 Dátum: 2011.06.10 péntek, 22:39:42 »

nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.

No, ezt én sem tudom, de kipróbálom.
Naplózva
zsoltika77
Vendég
« Új hozzászólás #10524 Dátum: 2011.06.10 péntek, 23:14:00 »

sziasztok,

tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.

zs77
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10525 Dátum: 2011.06.10 péntek, 23:23:41 »

sziasztok,

tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.

zs77
Pucold ki a légtömegmérőt az szokott segíteni légszürő csere.Nézd át a vákumcsöveket.


Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10526 Dátum: 2011.06.11 szombat, 08:24:43 »

Az enyém volt tisztítva.Ennyi idő után nem árt .NEM KIS MELÓ.Próbáld meg Protechet először utána is ráérsz a szelepet cserélni.Tisztítcs ki mindent:Tank-Egr/dugózd le ha még nincs/-Szívósor-Légszürő.Ha még mindig előjön a probléma akkor szelep csere ha ahogy mondod ez a probléma.Különben volt valami hibakód mivolt a száma???

Ha jól emlékszem 0255 de nem biztos már annyit olvastam azóta utána hogy nem emlékszem pedig mondta a srác.
Majd kedden felhívom mégis csak hétvége van. Már nyaralás előtt a tankhoz nem fogok hozzá. Azon gondolkodom hogy a szűrőbe öntök bele protechet. azt írja gázolaj nélkül is lehet? De ha hazajövök feltétlen teljes tank pucc lesz. Az Egr dugózva a szívósor takarítva van már régen. 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10527 Dátum: 2011.06.11 szombat, 10:59:47 »

sziasztok,

tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.

zs77
levegőszűrő,üzaszűrő ne legyen túl régi-nem mondom,hogy cseréld,ha nem kell még.ha nincs infó akkor meg mindenképp!
olajszivárgást ellenőrizni a csúcsok körül,ha van megszüntetni.a maf-ot is érdemes kipucolni.
Turbócsöveket át kell nézni nem-e fúj ki valamelyik.
a klíma nem emeli 1500ig a fordulatot.... Roll Eyes

Aztán ott van még az egr és szívósor takarítás is,ami aztán csak a javára válik!

Ha még nem volt bronzkefe cserélve a generátorban akkor hajrá!-az is okozhat alapjárati vagy fordulatszám problémákat! Wink wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.11 szombat, 11:04:04 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10528 Dátum: 2011.06.11 szombat, 11:00:12 »

nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.

külön kell nullázni az átlagsebességet, de az elég hamar változik. nem tárol több ezer km adatot.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10529 Dátum: 2011.06.11 szombat, 14:40:57 »

A szívósort mivel érdemes tisztítani?
A EGR-t brigéciollal vagy más is jó?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10530 Dátum: 2011.06.11 szombat, 15:00:47 »

A szívósort mivel érdemes tisztítani?
A EGR-t brigéciollal vagy más is jó?
féktisztító, benzin,stb...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10531 Dátum: 2011.06.11 szombat, 15:48:36 »

féktisztító, benzin,stb...

Ez a szívósorra vonatkozik vagy mindkettőre?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10532 Dátum: 2011.06.11 szombat, 15:51:06 »

Ez a szívósorra vonatkozik vagy mindkettőre?
én mind2-t ezekkel csináltam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10533 Dátum: 2011.06.11 szombat, 17:26:49 »

én mind2-t ezekkel csináltam

 worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #10534 Dátum: 2011.06.11 szombat, 21:31:44 »

http://www.cromax.hu/index.php?katid=44827818&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyomású szivattyú szelep TDCi
Könnyen hozzáférsz és ha cseréled a végén van egy gumigyűrű és ha veszed ki illettve teszed be egy kicsit olyan mintha szorulna kell egy kis erő hozzá.Különben mi a baja,hogy cseréled.Huh?
Szia!Én is ezt a szelepet akarom kiszedni,de eddig nem mertem hozzáfogni.A csere után nem fog lelevegősödni a rendszer?Be fog indulni,vagy légteleníteni kell?Amikor leszedted volt ott nyomás?
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10535 Dátum: 2011.06.11 szombat, 22:57:48 »

Szia!Én is ezt a szelepet akarom kiszedni,de eddig nem mertem hozzáfogni.A csere után nem fog lelevegősödni a rendszer?Be fog indulni,vagy légteleníteni kell?Amikor leszedted volt ott nyomás?
Nekem kivették próbaképpen betettek egy másikat és indult egyből.Csak nekem nem ez volt a baja.Aztán visszatettük az enyémet.Amikor veszed ki egy pici olyan mint a vákum lenne mert a gumi mgyürú a végén van és illeszkedik nagyon jól.Kicsi gázolaj jön de nem vészes.Semmi ilyen nemvolt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #10536 Dátum: 2011.06.11 szombat, 23:17:20 »

A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.

Remélem ez lesz a probléma!?
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.

Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #10537 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 08:24:41 »

Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.

Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.

Sajnos nálam is ez a helyzet. Fémszemcsék a üzemanyagszűrőben és már két csúcsomat kellet újraprogizni - ergo csúcsok és CR szivattyú cseréje vagyis inkább felújítása, de ezzel egyetemben tank + ü.a. csövek átmosása.   wilting 110.000 km-el ezelött már ez ugyanígy megvolt. ennyit bírt a cr szivattyú, ami állítólag új volt... gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10538 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 11:23:34 »

Sajnos nálam is ez a helyzet. Fémszemcsék a üzemanyagszűrőben és már két csúcsomat kellet újraprogizni - ergo csúcsok és CR szivattyú cseréje vagyis inkább felújítása, de ezzel egyetemben tank + ü.a. csövek átmosása.   wilting 110.000 km-el ezelött már ez ugyanígy megvolt. ennyit bírt a cr szivattyú, ami állítólag új volt... gun

hol szoktál tankolni? milyen gázolaj szűrőt használsz? mert ez szerintem nem normális.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10539 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 11:26:19 »

Relhist, tegnap megtaláltam a beázás okát..A hátsó lámpa nem szigetelt jól. Van a lámpa hátulján egy ilyen szivacsos ragacsos szigetelés aminek illeszkednie kellene a kasztnihoz. Nos nálam egy helyen nem illeszkedett. Szerencsére behelyezett állapotban kívülről pont hozzá tudtam férni ha levettem a fekete műanyag takarót. Pillanat ragasztó + szilo megoldotta. Most jónak tűnik.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10540 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 11:35:19 »

én már nem hiszek ennek a fogyasztás mérönek.mindig akkor megyek kutra mikor kijelzi hogy 80 km van vissza.kijelzö szerint 5.4-5.5 a fogyi.de érdekes modon 5ezerééé tankolok ami kb 14.5lityi és abbol 200-210km-t tudok elmenni.háá mijjjen messze van az a 5-5töl... Sad
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10541 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 11:50:55 »

Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.

Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.


Üdv
Nekem nem áll le a kocsi csak kigyullad a lámpa. Tegnap leeresztettem a szűrőből az olajat hát mit mondjak elég mocskos pedig nincs 30ezer hogy cseréltem és csak kúton tankolok. Nincs benne fémreszelék. Ellenben tiszta gázolajjal feltöltöttem és tettem a szűrőbe injektor tisztító adalékot. Jó 10 km megtétele után csak nagyon nehezen tudtam kigyújtani az izzító lámpát régebben csk 3.-ba csőgáz és már villogott is. Ma megismételetem a szűrőben lévő olaj cseréjét. Ma még nem tudtam kigyújtani pedig tapostam neki.

ui: A szűrőt most csak azért nem cseréltem mert nincs nyitva üzlet és csak a tank kitakarítása után akarom kicserélni /nyaralás után/.
Naplózva
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #10542 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 12:53:31 »

Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.

Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Már kicseréltem porlasztókat,vettem egy bontott nagynyomásút is ,szűrőcsere,résolajcső tankba vezetése közvetlenül ,de a helyzet változatlan:terheléskor villog,leáll.
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10543 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 18:53:51 »


Üdv
Nekem nem áll le a kocsi csak kigyullad a lámpa. Tegnap leeresztettem a szűrőből az olajat hát mit mondjak elég mocskos pedig nincs 30ezer hogy cseréltem és csak kúton tankolok. Nincs benne fémreszelék. Ellenben tiszta gázolajjal feltöltöttem és tettem a szűrőbe injektor tisztító adalékot. Jó 10 km megtétele után csak nagyon nehezen tudtam kigyújtani az izzító lámpát régebben csk 3.-ba csőgáz és már villogott is. Ma megismételetem a szűrőben lévő olaj cseréjét. Ma még nem tudtam kigyújtani pedig tapostam neki.

ui: A szűrőt most csak azért nem cseréltem mert nincs nyitva üzlet és csak a tank kitakarítása után akarom kicserélni /nyaralás után/.

Tetudod de neharagudj minden olajcserekor go szürőt cserélek!!!!És nincs is gondom és nem is megyek az olajjal annyit mit mondanak rá gyárilag-.12-13e között mindent cserélek hidd el megéri és csak kútnál tankolok.10e-ként teszek bele PROTEC-et.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.12 vasárnap, 18:56:21 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10544 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 18:55:46 »

Már kicseréltem porlasztókat,vettem egy bontott nagynyomásút is ,szűrőcsere,résolajcső tankba vezetése közvetlenül ,de a helyzet változatlan:terheléskor villog,leáll.
Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?Huh?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.12 vasárnap, 18:57:24 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #10545 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:36:09 »

Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?Huh?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
A porlasztók újak ,3-at cseréltem most meg 1- et fél éve.Poharazáskor tutinak tünnek.Menetközben is teszteltük többször IDS-el,minden jónak tűnik üzanyomás 1650 bar körül van maxon.Terheléskor mégis P0255:-(  falbav
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Koris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #10546 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:37:43 »

Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?Huh?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Naplózva

2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10547 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:40:55 »

nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Pedig gyári diaggal lehet,enyém is volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10548 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:44:57 »

nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Vizsgáltasd be azt az egyet hátha az nem jó az is új volt mikor cserélted?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #10549 Dátum: 2011.06.12 vasárnap, 20:46:53 »

Tetudod de neharagudj minden olajcserekor go szürőt cserélek!!!!És nincs is gondom és nem is megyek az olajjal annyit mit mondanak rá gyárilag-.12-13e között mindent cserélek hidd el megéri és csak kútnál tankolok.10e-ként teszek bele PROTEC-et.

Én 15e megyek az olajjal és minden 2. olajcserkor go szűrő csere vagyis 30e- ként.

Eddig sosem érdekelt hogy mennyi kosz van a szűrőben mert jóval előtte cseréltem, most is csak a magam megnyugtatására néztem meg de elszomorított amit láttam úgyhogy következő olajcserekor tank pucc és teljes csere. De mint mondottam már nyaralás előtt nem merek belefogni.  wave És úgy döntöttem ez után minden olajcsere előtt protech kezelés lesz!

Köszi a tanácsokat worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 204 205 206 207 208 209 210 [211] 212 213 214 215 216 217 218 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.