Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:00:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
204
205
206
207
208
209
210
[
211
]
212
213
214
215
216
217
218
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14536009 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10500 Dátum:
2011.06.08 szerda, 03:29:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.08 szerda, 00:57:01
ott a maf van
igen, az kell. és attól nem fog fütyülni
katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is
Akkor maf
Csak me láttam valami golfon hogy a turbora van rárakva a direkt szűrő közvetlenül azért kérdeztem!! De mondjuk annak alaőjáraton is fütyülős volt a hangja és tetszett
Nekem minek nincsen középső dobom???
Van a flexi cső, utána egy vastag üres semmi és a hátsó dob, azt akkor hogyan?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10501 Dátum:
2011.06.08 szerda, 07:34:13 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.06.07 kedd, 18:36:18
Sziasztok. Van olyan akinek 2006os tdci mondeoja van és ledugózta?? Az hátha segítene neki elhinni
Ja és nekem a 2007-es galaxy-n is ki van iktatva az egr (csatit lehúztam). Dugózva még nincs, mert nem férünk hozzá, de hamarosan!
Előtte pamacsolt 2-ben, 3-ban nagy gáznál, most meg semmi
(nincs benne dpf úgyhogy látszik, ha nem ok valami
) Na ez az egér szelep ez nem jó semmire
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10502 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:40:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.08 szerda, 00:57:01
ott a maf van
igen, az kell. és attól nem fog fütyülni
katiktó, összes dob száműzése és ilyen lesz:
http://www.youtube.com/watch?v=vKcttBMpBlA
http://www.youtube.com/watch?v=gMm9x4vjzOc
nálam repül a hátsó dob, de ha nem lesz ilyen hangja, akkor a középső is
Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932
Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10503 Dátum:
2011.06.08 szerda, 08:47:36 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.08 szerda, 08:40:32
Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932
Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre
Na ez jó. Igaz Focus, de Ford
http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4&feature=related
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10504 Dátum:
2011.06.08 szerda, 11:09:05 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.06.08 szerda, 03:29:10
Akkor maf
Csak me láttam valami golfon hogy a turbora van rárakva a direkt szűrő közvetlenül azért kérdeztem!! De mondjuk annak alaőjáraton is fütyülős volt a hangja és tetszett
Nekem minek nincsen középső dobom???
Van a flexi cső, utána egy vastag üres semmi és a hátsó dob, azt akkor hogyan?
egy évárat után már csak hátsódob volt
akkor csak a hátsót kell kivágni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10505 Dátum:
2011.06.08 szerda, 11:10:51 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.08 szerda, 08:40:32
Hahó, ez inkább a BOV hangja.
Amúgy meg lehet csinálni a direktszűrőt a turbóra, pl itt is így van
http://www.honda-tech.com/attachment.php?attachmentid=165335&stc=1&d=1286026932
Sőt gyorsulási versenyeken olyat is látni, hogy a direktszűrő az autó lámpájának a helyén keresztül van kivezetve előre
nem jó ötlet a direktszűrő, mert az olaj képes kinyírni a mafot
jah, beszéltem a tulajával, ebben nincs lefújó szelep!!! csak a kipuf van kiherélve
sőt kat iktató óta enyhén nálam is hallható, de a dobok sokat tompítanak rajta
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.08 szerda, 11:12:40 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10506 Dátum:
2011.06.08 szerda, 13:45:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.08 szerda, 11:09:05
egy évárat után már csak hátsódob volt
akkor csak a hátsót kell kivágni
ha ez így van akkor 2004.09
de nem vagyok benne biztos, h minden esetben igaz a "csak 1 dob"
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10507 Dátum:
2011.06.08 szerda, 19:47:22 »
KÉSZ A KOCSIIIIIIII!!!
Köszi Vik a munkát! + Relhistnek a ZEN beszerzést + wyctornak az alkatrész beszerzést
Nagyon királyul ketyeg az autó, gyönyörűen, csendesen fut a szíj. Kapott új szívósor tömítést és új generátor szíjat. Szívosor és EGR tisztítva és ledugózva. Haza fele nyomtam egy fruttit, eddig se füstölt nagyon, de most 0! füst van mögöttem.
Nézzük, hogy állunk. Ezt a felsorolást még március közepén írtam ide a topicba:
-
olaj + szűrő csere
-
KÉSZ
-
gázolaj szűrő
-
KÉSZ
-
légszűrő
-
KÉSZ
-
pollenszűrő
-
KÉSZ
-
klíma és szellőző tisztítás
-
KÉSZ
-
légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
-
KÉSZ
-
generátor szabadonfutósítás
-
KÉSZ
-
karosszéria hibák kijavítása
-
KÉSZ
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket -
Ismerősöm nem tudta megcsinálna, egyenlőre tanácstalan vagyok
- kormányszervó olaj csere
- futómű átvizsgálás
+1 a listához
- bal hátsó lámpánál valahol beázik a csomi tartó
Hát egyenlőre ennyi. Azért szépen haladok
Most egy darabig nem tervezek semmit csinálni az autóval, majd ősszel folytatom szerintem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10508 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:29:32 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.08 szerda, 19:47:22
KÉSZ A KOCSIIIIIIII!!!
Köszi Vik a munkát! + Relhistnek a ZEN beszerzést + wyctornak az alkatrész beszerzést
Nagyon királyul ketyeg az autó, gyönyörűen, csendesen fut a szíj. Kapott új szívósor tömítést és új generátor szíjat. Szívosor és EGR tisztítva és ledugózva. Haza fele nyomtam egy fruttit, eddig se füstölt nagyon, de most 0! füst van mögöttem.
Nézzük, hogy állunk. Ezt a felsorolást még március közepén írtam ide a topicba:
-
olaj + szűrő csere
-
KÉSZ
-
gázolaj szűrő
-
KÉSZ
-
légszűrő
-
KÉSZ
-
pollenszűrő
-
KÉSZ
-
klíma és szellőző tisztítás
-
KÉSZ
-
légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
-
KÉSZ
-
generátor szabadonfutósítás
-
KÉSZ
-
karosszéria hibák kijavítása
-
KÉSZ
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket -
Ismerősöm nem tudta megcsinálna, egyenlőre tanácstalan vagyok
- kormányszervó olaj csere
- futómű átvizsgálás
+1 a listához
- bal hátsó lámpánál valahol beázik a csomi tartó
Hát egyenlőre ennyi. Azért szépen haladok
Most egy darabig nem tervezek semmit csinálni az autóval, majd ősszel folytatom szerintem.
A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10509 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:31:45 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.08 szerda, 20:29:32
A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.
van egy 6CD-s sony fejegységem, benne egy rossz lemezegységgel, lehet kísérleti jelleggel megkérek egy műszerészt, nézze meg. (olcsón vettem, hibátlan volt és összecseréltem benne a cd részt az enyémmel, mert nem akartam, hogy konfigurálni kelljen - vin, hangszórók száma, stb - állítólag kell)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10510 Dátum:
2011.06.08 szerda, 20:45:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.06.08 szerda, 20:29:32
A 6CD a vezérlés hibája miatt nem indítja el a motort. Túl kicsi indító áramot ad valamiért, ami miatt a motor nem indul el. ha meglököd kézzel, utána már megy szépen.
a beázáshoz: ha 4 ajtós a gép, akkor érdemes megnézni a fedél átvezető gumi cső és a kasztni találkozását. Az enyémen azt csinálta, hogy miután egy túlméretes csomaggal megnyomtam a rögzítését, átszivrágott rajta a víz, majd elkoszolódott és még jobban szivárgott. Szemre jónak tűnt, de miután szétpattintottam teljesen, látszott, hogy koszos. Tisztítás és rendes visszapattintás után jó lett, azóta sincs vele gond.
Most konkrétan nem tudom, hogy mire gondolsz fedél átvezető gumi cső alatt. Hétvégén megnézem majd, mert szabadban leszek. 4 ajtós a gép egyébként, bár én inkább a lámpa környékére gyanakszom mivel újabb típusú lámpa van benne de nem gyárilag + be szokott párásodni picit belülről a búra. Aztán ez lehet azért van, mert máshol bejön a víz és csak ott kicsapódik.
Fejegységnél pedig én is lemez forgatásra gondoltam, itt már többször volt róla szó, csak azt nem tudtam, hogy mechanikai vagy elektronikai hiba okozza. Mindegy, szerintem így marad, ettől nem dől össze a világ
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10511 Dátum:
2011.06.08 szerda, 22:08:47 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.08 szerda, 20:45:40
Most konkrétan nem tudom, hogy mire gondolsz fedél átvezető gumi cső alatt. Hétvégén megnézem majd, mert szabadban leszek. 4 ajtós a gép egyébként, bár én inkább a lámpa környékére gyanakszom mivel újabb típusú lámpa van benne de nem gyárilag + be szokott párásodni picit belülről a búra. Aztán ez lehet azért van, mert máshol bejön a víz és csak ott kicsapódik.
Az enyémen a csomagtér kárpit volt vizes.
Átvezető gumicső pedig az az alkatrész, ami a kasztniból a csomagtérfedélbe menő elektromos vezetékek burkolatát adja. Egyik vége a kasztnihoz van rögzítve bepattintós megoldással, a másik vége meg a csomagtér fedéleben van rögzítve.
A kasztni felőli vége az enyémen kimozdult, és a hátsó ablakról a csomagtér fedél kéderhez folyó víz befolyt rajta a csomagtartóba. Kérdés, hogy miért érezte szükségét a ford, hogy a csomagtér fedél elektromos rendszerét a hátsó ablak vízelvezető járatát keresztezve juttassa el a céljához...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10512 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 09:09:00 »
Tankoltam reggel, miután elmentem egy tankkal 933 kilométert. 56 liter ment bele -> 6L/100km
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10513 Dátum:
2011.06.09 csütörtök, 17:49:00 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.09 csütörtök, 09:09:00
Tankoltam reggel, miután elmentem egy tankkal 933 kilométert. 56 liter ment bele -> 6L/100km
Ez ugyan nem a Fogyasztás topik, de jó lenne tudni az átlagsebességet is a kompiból.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10514 Dátum:
2011.06.10 péntek, 13:27:41 »
háj.
nemrég meg lett itt osztva egy fokus blow off szelepes video.ezt mondeonál kivitelezhetö egy ilyen megoldás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10515 Dátum:
2011.06.10 péntek, 14:17:12 »
Idézetet írta: waver - 2011.06.10 péntek, 13:27:41
háj.
nemrég meg lett itt osztva egy fokus blow off szelepes video.ezt mondeonál kivitelezhetö egy ilyen megoldás?
persze, dízelhez kb 50eft egy olyan szett.
de másképp is el lehet érni olyan hangot, ott van a másik videón annak a hangja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10516 Dátum:
2011.06.10 péntek, 16:43:49 »
Sziasztok!
Két kérdésem lenne hozzátok:
1: Nagynyomású szivattyú szelepet csere mennyire bonyolult? Úgy nézem simán hozzáférek. Csak csere oszt go?
2: Elfogadható áron tud-e valaki szerezni
Köszi
roberto76
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10517 Dátum:
2011.06.10 péntek, 21:09:57 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.06.10 péntek, 16:43:49
Sziasztok!
Két kérdésem lenne hozzátok:
1: Nagynyomású szivattyú szelepet csere mennyire bonyolult? Úgy nézem simán hozzáférek. Csak csere oszt go?
2: Elfogadható áron tud-e valaki szerezni
Köszi
roberto76
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44827818&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyom
ású szivattyú szelep TDCi
Könnyen hozzáférsz és ha cseréled a végén van egy gumigyűrű és ha veszed ki illettve teszed be egy kicsit olyan mintha szorulna kell egy kis erő hozzá.Különben mi a baja,hogy cseréled.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10518 Dátum:
2011.06.10 péntek, 21:17:29 »
A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.
Remélem ez lesz a probléma!?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10519 Dátum:
2011.06.10 péntek, 21:24:10 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.06.10 péntek, 21:17:29
A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.
Remélem ez lesz a probléma!?
Na az évjáratból nézve olyan mint az enyém.Ezt a szelepet gyári csak gyári diaggal meglehet vizsgálni mert én is megtettem.továbbá ha újra produkál villogást a kocsi akkor ha van rá mód vidd be diagra de neállítsd le és úgy nézesd meg,hogy mit mutat.Azért nézd át alapossan a turbócsöveket nincsen valamelyik kirepedve.A tank tisztítás sokat segít ha nemvolt még.Tegyél bele PROTECHET kéket negyed tankhoz és hajtsd ki belőle az utolsó csöppig.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10520 Dátum:
2011.06.10 péntek, 21:36:59 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.10 péntek, 21:24:10
Na az évjáratból nézve olyan mint az enyém.Ezt a szelepet gyári csak gyári diaggal meglehet vizsgálni mert én is megtettem.továbbá ha újra produkál villogást a kocsi akkor ha van rá mód vidd be diagra de neállítsd le és úgy nézesd meg,hogy mit mutat.Azért nézd át alapossan a turbócsöveket nincsen valamelyik kirepedve.A tank tisztítás sokat segít ha nemvolt még.Tegyél bele PROTECHET kéket negyed tankhoz és hajtsd ki belőle az utolsó csöppig.
Köszi
Ezt tettem gyári műszerrel szakszervízben voltam vele ott mondták ezt. Nagy fordulaton menet közben esik le a nyomás. Mintha elfogyna az üa. A tankot leszereljem vagy elég a PROTECH. /egyébként hol lehet venni?/
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10521 Dátum:
2011.06.10 péntek, 22:04:53 »
Idézetet írta: teo - 2011.06.09 csütörtök, 17:49:00
Ez ugyan nem a Fogyasztás topik, de jó lenne tudni az átlagsebességet is a kompiból.
nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10522 Dátum:
2011.06.10 péntek, 22:07:10 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.06.10 péntek, 21:36:59
Köszi
Ezt tettem gyári műszerrel szakszervízben voltam vele ott mondták ezt. Nagy fordulaton menet közben esik le a nyomás. Mintha elfogyna az üa. A tankot leszereljem vagy elég a PROTECH. /egyébként hol lehet venni?/
Az enyém volt tisztítva.Ennyi idő után nem árt .NEM KIS MELÓ.Próbáld meg Protechet először utána is ráérsz a szelepet cserélni.Tisztítcs ki mindent:Tank-Egr/dugózd le ha még nincs/-Szívósor-Légszürő.Ha még mindig előjön a probléma akkor szelep csere ha ahogy mondod ez a probléma.Különben volt valami hibakód mivolt a száma???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10523 Dátum:
2011.06.10 péntek, 22:39:42 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.10 péntek, 22:04:53
nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.
No, ezt én sem tudom, de kipróbálom.
Naplózva
zsoltika77
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10524 Dátum:
2011.06.10 péntek, 23:14:00 »
sziasztok,
tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.
zs77
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10525 Dátum:
2011.06.10 péntek, 23:23:41 »
Idézetet írta: zsoltika77 - 2011.06.10 péntek, 23:14:00
sziasztok,
tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.
zs77
Pucold ki a légtömegmérőt az szokott segíteni légszürő csere.Nézd át a vákumcsöveket.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10526 Dátum:
2011.06.11 szombat, 08:24:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.10 péntek, 22:07:10
Az enyém volt tisztítva.Ennyi idő után nem árt .NEM KIS MELÓ.Próbáld meg Protechet először utána is ráérsz a szelepet cserélni.Tisztítcs ki mindent:Tank-Egr/dugózd le ha még nincs/-Szívósor-Légszürő.Ha még mindig előjön a probléma akkor szelep csere ha ahogy mondod ez a probléma.Különben volt valami hibakód mivolt a száma???
Ha jól emlékszem 0255 de nem biztos már annyit olvastam azóta utána hogy nem emlékszem pedig mondta a srác.
Majd kedden felhívom mégis csak hétvége van. Már nyaralás előtt a tankhoz nem fogok hozzá. Azon gondolkodom hogy a szűrőbe öntök bele protechet. azt írja gázolaj nélkül is lehet? De ha hazajövök feltétlen teljes tank pucc lesz. Az Egr dugózva a szívósor takarítva van már régen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10527 Dátum:
2011.06.11 szombat, 10:59:47 »
Idézetet írta: zsoltika77 - 2011.06.10 péntek, 23:14:00
sziasztok,
tanacstalan vagyok, talan lesz ötletetek.
Egyik naprol a masikra elkezdett rangatni a motor alapjaraton.
Fordulat klimaval 1500-ig emelve. (2004,TDCI,130le)
1 hetig folyamatosan idegelt. Mire odaértem volna hogy szervizbe viszem,
elmult.
Otlet? Legyszi segitsetek.
zs77
levegőszűrő,üzaszűrő ne legyen túl régi-nem mondom,hogy cseréld,ha nem kell még.ha nincs infó akkor meg mindenképp!
olajszivárgást ellenőrizni a csúcsok körül,ha van megszüntetni.a maf-ot is érdemes kipucolni.
Turbócsöveket át kell nézni nem-e fúj ki valamelyik.
a klíma nem emeli 1500ig a fordulatot....
Aztán ott van még az egr és szívósor takarítás is,ami aztán csak a javára válik!
Ha még nem volt bronzkefe cserélve a generátorban akkor hajrá!-az is okozhat alapjárati vagy fordulatszám problémákat!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.11 szombat, 11:04:04 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10528 Dátum:
2011.06.11 szombat, 11:00:12 »
Idézetet írta: Shad - 2011.06.10 péntek, 22:04:53
nem tudom, azt nullázza-e a computer akkor amikor a fogyasztást szoktam. az biztos, hogy max az 1/3-a volt Budapesten kívül.
külön kell nullázni az átlagsebességet, de az elég hamar változik. nem tárol több ezer km adatot.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10529 Dátum:
2011.06.11 szombat, 14:40:57 »
A szívósort mivel érdemes tisztítani?
A EGR-t brigéciollal vagy más is jó?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10530 Dátum:
2011.06.11 szombat, 15:00:47 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.06.11 szombat, 14:40:57
A szívósort mivel érdemes tisztítani?
A EGR-t brigéciollal vagy más is jó?
féktisztító, benzin,stb...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10531 Dátum:
2011.06.11 szombat, 15:48:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.11 szombat, 15:00:47
féktisztító, benzin,stb...
Ez a szívósorra vonatkozik vagy mindkettőre?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10532 Dátum:
2011.06.11 szombat, 15:51:06 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.06.11 szombat, 15:48:36
Ez a szívósorra vonatkozik vagy mindkettőre?
én mind2-t ezekkel csináltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10533 Dátum:
2011.06.11 szombat, 17:26:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.06.11 szombat, 15:51:06
én mind2-t ezekkel csináltam
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10534 Dátum:
2011.06.11 szombat, 21:31:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.10 péntek, 21:09:57
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44827818&termek_al_id=18553&katnev=Nagynyom
ású szivattyú szelep TDCi
Könnyen hozzáférsz és ha cseréled a végén van egy gumigyűrű és ha veszed ki illettve teszed be egy kicsit olyan mintha szorulna kell egy kis erő hozzá.Különben mi a baja,hogy cseréled.
Szia!Én is ezt a szelepet akarom kiszedni,de eddig nem mertem hozzáfogni.A csere után nem fog lelevegősödni a rendszer?Be fog indulni,vagy légteleníteni kell?Amikor leszedted volt ott nyomás?
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10535 Dátum:
2011.06.11 szombat, 22:57:48 »
Idézetet írta: Koris - 2011.06.11 szombat, 21:31:44
Szia!Én is ezt a szelepet akarom kiszedni,de eddig nem mertem hozzáfogni.A csere után nem fog lelevegősödni a rendszer?Be fog indulni,vagy légteleníteni kell?Amikor leszedted volt ott nyomás?
Nekem kivették próbaképpen betettek egy másikat és indult egyből.Csak nekem nem ez volt a baja.Aztán visszatettük az enyémet.Amikor veszed ki egy pici olyan mint a vákum lenne mert a gumi mgyürú a végén van és illeszkedik nagyon jól.Kicsi gázolaj jön de nem vészes.Semmi ilyen nemvolt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10536 Dátum:
2011.06.11 szombat, 23:17:20 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.06.10 péntek, 21:17:29
A probléma az, hogy erőteljes gyorsulás után ránt egyett az autó mintha elfogyna belőle az üa és az izzításjelző villog.
Szűrőt már cseréltem. A szervízben azt mondták tank takarítás és ha az nem oldja meg akkor szabályzó szelep csere.
Az autó nem füstöl és gyönyörű egyenletes hangja van. A cromaxos árat már néztem köszi, remélem találok kedvezőbbet.
Remélem ez lesz a probléma!?
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.
Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10537 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 08:24:41 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.06.11 szombat, 23:17:20
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.
Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Sajnos nálam is ez a helyzet. Fémszemcsék a üzemanyagszűrőben és már két csúcsomat kellet újraprogizni - ergo csúcsok és CR szivattyú cseréje vagyis inkább felújítása, de ezzel egyetemben tank + ü.a. csövek átmosása.
110.000 km-el ezelött már ez ugyanígy megvolt. ennyit bírt a cr szivattyú, ami állítólag új volt...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10538 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 11:23:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.06.12 vasárnap, 08:24:41
Sajnos nálam is ez a helyzet. Fémszemcsék a üzemanyagszűrőben és már két csúcsomat kellet újraprogizni - ergo csúcsok és CR szivattyú cseréje vagyis inkább felújítása, de ezzel egyetemben tank + ü.a. csövek átmosása.
110.000 km-el ezelött már ez ugyanígy megvolt. ennyit bírt a cr szivattyú, ami állítólag új volt...
hol szoktál tankolni? milyen gázolaj szűrőt használsz? mert ez szerintem nem normális.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10539 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 11:26:19 »
Relhist, tegnap megtaláltam a beázás okát..A hátsó lámpa nem szigetelt jól. Van a lámpa hátulján egy ilyen szivacsos ragacsos szigetelés aminek illeszkednie kellene a kasztnihoz. Nos nálam egy helyen nem illeszkedett. Szerencsére behelyezett állapotban kívülről pont hozzá tudtam férni ha levettem a fekete műanyag takarót. Pillanat ragasztó + szilo megoldotta. Most jónak tűnik.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10540 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 11:35:19 »
én már nem hiszek ennek a fogyasztás mérönek.mindig akkor megyek kutra mikor kijelzi hogy 80 km van vissza.kijelzö szerint 5.4-5.5 a fogyi.de érdekes modon 5ezerééé tankolok ami kb 14.5lityi és abbol 200-210km-t tudok elmenni.háá mijjjen messze van az a 5-5töl...
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10541 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 11:50:55 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.06.11 szombat, 23:17:20
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.
Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Üdv
Nekem nem áll le a kocsi csak kigyullad a lámpa. Tegnap leeresztettem a szűrőből az olajat hát mit mondjak elég mocskos pedig nincs 30ezer hogy cseréltem és csak kúton tankolok. Nincs benne fémreszelék. Ellenben tiszta gázolajjal feltöltöttem és tettem a szűrőbe injektor tisztító adalékot. Jó 10 km megtétele után csak nagyon nehezen tudtam kigyújtani az izzító lámpát régebben csk 3.-ba csőgáz és már villogott is. Ma megismételetem a szűrőben lévő olaj cseréjét. Ma még nem tudtam kigyújtani pedig tapostam neki.
ui: A szűrőt most csak azért nem cseréltem mert nincs nyitva üzlet és csak a tank kitakarítása után akarom kicserélni /nyaralás után/.
Naplózva
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10542 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 12:53:31 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.06.11 szombat, 23:17:20
Sokkal valószínűbb, hogy valamelyik porlasztócsúcs hibája okozza a villogást és később a leállást is. Poharaztasd meg, az sokkal olcsóbb, mint találomra cserélgetni az alkatrészeket. Ha valamelyik csúcs túl sok résolajat enged vissza, akkor elszökik a nyomás és a ECU letilt. Ha megvan még a kiszedett szűrő, abból engedd le az üzemanyagot egy tiszta áttetsző edénybe és kívülről odatartott mágnessel ellenőrizd, van-e benne fémreszelék. Ha van, akkor CR szivattyú és porlasztócsúcs csere.
Én már egyszer végigcsináltam a szűrőcsere, tanktisztítás, nyomásszabályzó-szelep csere, próbapadi porlasztócsúcs vizsgálat, protech kezelés műveletsort eredmény nélkül. Végül a szétbontott porlasztócsúcsok mikroszkópos vizsgálatával találtak mikroszkópikus fémszemcséket. Ezután CR szivattyú és porlasztócsúcs csere oldotta meg a gondot.
Már kicseréltem porlasztókat,vettem egy bontott nagynyomásút is ,szűrőcsere,résolajcső tankba vezetése közvetlenül ,de a helyzet változatlan:terheléskor villog,leáll.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10543 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 18:53:51 »
Idézetet írta: roberto76 - 2011.06.12 vasárnap, 11:50:55
Üdv
Nekem nem áll le a kocsi csak kigyullad a lámpa. Tegnap leeresztettem a szűrőből az olajat hát mit mondjak elég mocskos pedig nincs 30ezer hogy cseréltem és csak kúton tankolok. Nincs benne fémreszelék. Ellenben tiszta gázolajjal feltöltöttem és tettem a szűrőbe injektor tisztító adalékot. Jó 10 km megtétele után csak nagyon nehezen tudtam kigyújtani az izzító lámpát régebben csk 3.-ba csőgáz és már villogott is. Ma megismételetem a szűrőben lévő olaj cseréjét. Ma még nem tudtam kigyújtani pedig tapostam neki.
ui: A szűrőt most csak azért nem cseréltem mert nincs nyitva üzlet és csak a tank kitakarítása után akarom kicserélni /nyaralás után/.
Tetudod de neharagudj minden olajcserekor go szürőt cserélek!!!!És nincs is gondom és nem is megyek az olajjal annyit mit mondanak rá gyárilag-.12-13e között mindent cserélek hidd el megéri és csak kútnál tankolok.10e-ként teszek bele PROTEC-et.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.12 vasárnap, 18:56:21 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10544 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 18:55:46 »
Idézetet írta: Koris - 2011.06.12 vasárnap, 12:53:31
Már kicseréltem porlasztókat,vettem egy bontott nagynyomásút is ,szűrőcsere,résolajcső tankba vezetése közvetlenül ,de a helyzet változatlan:terheléskor villog,leáll.
Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.06.12 vasárnap, 18:57:24 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10545 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:36:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.12 vasárnap, 18:55:46
Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
A porlasztók újak ,3-at cseréltem most meg 1- et fél éve.Poharazáskor tutinak tünnek.Menetközben is teszteltük többször IDS-el,minden jónak tűnik üzanyomás 1650 bar körül van maxon.Terheléskor mégis P0255:-(
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
Koris
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10546 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:37:43 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.12 vasárnap, 18:55:46
Porlasztók újjak vagy felújítottak?A bontott magasnyomásút bevizsgáltattad,hogy jó-e?
Tedd már ki aláírásban milyen évjáratú a kocsid légyszi,könnyebb tanácsot adni.
nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Naplózva
2002 TDCI Ghia Executive 130 HP ST Optika
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10547 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:40:55 »
Idézetet írta: Koris - 2011.06.12 vasárnap, 20:37:43
nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Pedig gyári diaggal lehet,enyém is volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10548 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:44:57 »
Idézetet írta: Koris - 2011.06.12 vasárnap, 20:37:43
nagynyomásút még nem vizsgáltattam be.
Vizsgáltasd be azt az egyet hátha az nem jó az is új volt mikor cserélted?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10549 Dátum:
2011.06.12 vasárnap, 20:46:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.06.12 vasárnap, 18:53:51
Tetudod de neharagudj minden olajcserekor go szürőt cserélek!!!!És nincs is gondom és nem is megyek az olajjal annyit mit mondanak rá gyárilag-.12-13e között mindent cserélek hidd el megéri és csak kútnál tankolok.10e-ként teszek bele PROTEC-et.
Én 15e megyek az olajjal és minden 2. olajcserkor go szűrő csere vagyis 30e- ként.
Eddig sosem érdekelt hogy mennyi kosz van a szűrőben mert jóval előtte cseréltem, most is csak a magam megnyugtatására néztem meg de elszomorított amit láttam úgyhogy következő olajcserekor tank pucc és teljes csere. De mint mondottam már nyaralás előtt nem merek belefogni.
És úgy döntöttem ez után minden olajcsere előtt protech kezelés lesz!
Köszi a tanácsokat
Naplózva
Oldalak:
1
...
204
205
206
207
208
209
210
[
211
]
212
213
214
215
216
217
218
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ