Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:35:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14658244 alkalommal)
0 Felhasználó és 160 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11100 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:49:43 »

Május vége óta berregek. vigyor3
és hogy bírják a körülötted lévők?? vigyor3

50-es??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11101 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:50:58 »

mondjuk.....
amúgy most nyáron csak mocival járok melóba,így most sokat áll a gép.De jövőhéten Baja lesz a célpont és a környéke,így gondoltam megspórolok egy pár száz pízt-miértne?!!A mocival így is sokat lehet spórolni.100on eszik 1,5lityót.Ezt még a mondi sem űbereli.Persze a 4kerék az 4kerék.Ha kocsival megyek akkor 50perc bejutni.Ha mocival,akkor 12.Csak ezért vettem magam rá a robizásra.Május vége óta berregek. vigyor3
Az jó robogó lehet, az enyém 90km-en megette a 6,5literes tank tartalmát  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11102 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:51:26 »

mondjuk.....
amúgy most nyáron csak mocival járok melóba,így most sokat áll a gép.De jövőhéten Baja lesz a célpont és a környéke,így gondoltam megspórolok egy pár száz pízt-miértne?!!A mocival így is sokat lehet spórolni.100on eszik 1,5lityót.Ezt még a mondi sem űbereli.Persze a 4kerék az 4kerék.Ha kocsival megyek akkor 50perc bejutni.Ha mocival,akkor 12.Csak ezért vettem magam rá a robizásra.Május vége óta berregek. vigyor3
Milyen moci eszik 1,5 lityót?? Fűnyíró moci  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11103 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:52:14 »

és hogy bírják a körülötted lévők?? vigyor3

50-es??
50ccm tdci! taps taps taps
Volt benne egy folytás,és csak 50et ment.Elég gagyimamis volt.Aztán ez a gép is megkapta a csiptuningot  nyes és most 70et megy üveghangon.De így már nem tolnak le az útról.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11104 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:54:14 »

Milyen moci eszik 1,5 lityót?? Fűnyíró moci  eplus2
ez a legújabb kínai csoda.2éve vettem,de még bejáratós.alig 1000km van benne.az 5,5literes tankkal elmegyek 370km-t
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11105 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:55:46 »

még bejáratós

70et megy üveghangon

 vigyor3 nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11106 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:56:44 »

ez a legújabb kínai csoda.2éve vettem,de még bejáratós.alig 1000km van benne.az 5,5literes tankkal elmegyek 370km-t
Szóval még bejáratósan kapta meg a chipet, és mész vele 70-el üveghangon  eljen Hamar bedobod a mélyvízbe  nyes
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11107 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:58:30 »

Szóval még bejáratósan kapta meg a chipet, és mész vele 70-el üveghangon  eljen Hamar bedobod a mélyvízbe  nyes
figyuzz,ezer km-t már leketyegett max 50nel.Cseréltem olajat 300nál,600nál,és 1000km-nél.Mostmár bírnia kell a 70et is. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11108 Dátum: 2011.07.20 szerda, 17:59:54 »

vigyor3 nyes
majd ha nem bírja,kap egy 70es hengerfejet dugóval Hondáéktól,és megy tovább! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11109 Dátum: 2011.07.20 szerda, 18:01:01 »

majd ha nem bírja,kap egy 70es hengerfejet dugóval Hondáéktól,és megy tovább! Wink
Én is így kezdtem, aztán egy 500cm3 piaggio lett a végén  eplus2
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11110 Dátum: 2011.07.20 szerda, 18:02:50 »

Én is így kezdtem, aztán egy 500cm3 piaggio lett a végén  eplus2
akkor én még az elején vagyok nagyon.Amúgy nekem a mocizás picit kényszer.Nincs nekem semmi bajom,csak 2kerékkel kevesebb van rajta,mint annak a járműnek amit nekem találtak ki. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11111 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:06:31 »

akkor én még az elején vagyok nagyon.Amúgy nekem a mocizás picit kényszer.Nincs nekem semmi bajom,csak 2kerékkel kevesebb van rajta,mint annak a járműnek amit nekem találtak ki. eplus2
tegyél rá 2 ilyet eplus2

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11112 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:17:11 »

tegyél rá 2 ilyet eplus2



Mondtak mar, hogy nem vagy szep ember? De legalabb roppant ***...? :-)

AndyA

P.s.: Ezt nem a forummotor csillagozta ki, hanem en.  taps
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #11113 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:42:24 »

Kedves Fórumtársak!

Ma vettem észre, hogy gyorsításnál kicsit fojtva-rángatva megy az autó és erős gyorsításnál süvítő hang jön a motorból.
Tudnátok segíteni hogy ez mi lehet? Lukas turbócső esetleg??
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11114 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:46:29 »

Kedves Fórumtársak!

Ma vettem észre, hogy gyorsításnál kicsit fojtva-rángatva megy az autó és erős gyorsításnál süvítő hang jön a motorból.
Tudnátok segíteni hogy ez mi lehet? Lukas turbócső esetleg??

Nagyon valószínű, szépen leírtad a jelenséget  eljen
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #11115 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:47:53 »

akkor én még az elején vagyok nagyon.Amúgy nekem a mocizás picit kényszer.Nincs nekem semmi bajom,csak 2kerékkel kevesebb van rajta,mint annak a járműnek amit nekem találtak ki. eplus2
én nemrégiben egy gyermekkori álmom váltottam valóra.. egy S51  Grin
Kicsit elhíztam sajna hozzá azóta, de viccesen nézek ki rajta..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #11116 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:54:05 »

találok valahol turbócsövek elhelyezkedéséről képet? Tök amatőr vagyok! szomoru1
és árban mennyi körül mennek a turbócsövek?
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11117 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:57:24 »

én nemrégiben egy gyermekkori álmom váltottam valóra.. egy S51  Grin
Kicsit elhíztam sajna hozzá azóta, de viccesen nézek ki rajta..
enduro simson.az is volt.légpuskáért cseréltem.Adtam érte egy 6,5-es spanyolt. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11118 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:58:29 »

találok valahol turbócsövek elhelyezkedéséről képet? Tök amatőr vagyok! szomoru1
és árban mennyi körül mennek a turbócsövek?
HZsolt92 linkelt utoljára 5ös és 6os váltós turbószettet is!Keresd meg az ő hsz-ei között! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11119 Dátum: 2011.07.20 szerda, 19:59:20 »

tegyél rá 2 ilyet eplus2

[img]http://www.praktikerwebshop.hu/images/products/156/156301-t.pic
ha eljössz kipróbálni esküszöm ráteszem valamelyik lányom bicójáról! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11120 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:04:11 »

találok valahol turbócsövek elhelyezkedéséről képet? Tök amatőr vagyok! szomoru1
és árban mennyi körül mennek a turbócsövek?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11121 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:05:13 »

Mondtak mar, hogy nem vagy szep ember? De legalabb roppant ***...? :-)

AndyA

P.s.: Ezt nem a forummotor csillagozta ki, hanem en.  taps
nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11122 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:07:35 »


http://mondeo.hu/index.php?topic=1455.msg558779#msg558779
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #11123 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:09:03 »

Köszi! worship worship worship worship worship
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11124 Dátum: 2011.07.20 szerda, 20:09:52 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=4901.0  vigyor3

ebben minden benne van nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #11125 Dátum: 2011.07.22 péntek, 09:20:16 »

üdv.uj jelenségre lettem figyelmes.és nem tudom rá a magyarázatot.picit kopogossá vált a napokban a vas.ha elinditás után egyböl indulok vele akkor végig kicsit jobban kopog mint kéne szerintem.de...!itt jön a lényeg...ha elinditás után várok kb 2 percet,akkor olyan min amikor benzinesnél vissza áll az automata szivato.mintha lenne egy kicsi kattanás is és akkor szép egyenletes lesz az alapjárat,és utána bármit csinálhatok vele,semmi kopogo hang.a fordulaton nem ingadozik semmi alapjáraton se,a verda szépen megy.mi az a dolog ami elinditás után megszünik amikor a kopogás is...?mert reggel ha elinditás után egyböl indulok akkor kicsit kopogosabb is marad,de ha várok picit(1-2 perc),akkor mintha akkor állna be rendesen a rendszer meg a fordulat is és egyik pillanatrol a másikra mulik el a kopogos alapjárat is.szép egyenletes lesz.ötlet?
üdv.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #11126 Dátum: 2011.07.22 péntek, 14:54:06 »

Olajat cseréltem a kormányszervóban. Kiereszt, feltölt petróleummal, körbejárat, kiereszt, öblít 3x, majd be a tiszta új olajat. Hozott ki mókot rendesen a puccantás, de a meglepi utána jött. Nem tudom előtte milyen hangok voltak a motortérben, de most hogy ott volt a fejem a közelében láttam és hallotam is mindenfélét.
Először is a motort mintha lefogta volna a szervoszivatyú ?!? a feszítő furán mocorgott és zörgött. Ha tekertem a kormányt, akkor jobban, alaphelyzetben csak picirit.
Van valami diagnosztika a szervószivattyú működésére? Már az is problémás, hogy hogyan kell leakasztani a szíjat!  help
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11127 Dátum: 2011.07.22 péntek, 14:57:06 »

Olajat cseréltem a kormányszervóban. Kiereszt, feltölt petróleummal, körbejárat, kiereszt, öblít 3x, majd be a tiszta új olajat. Hozott ki mókot rendesen a puccantás, de a meglepi utána jött. Nem tudom előtte milyen hangok voltak a motortérben, de most hogy ott volt a fejem a közelében láttam és hallotam is mindenfélét.
Először is a motort mintha lefogta volna a szervoszivatyú ?!? a feszítő furán mocorgott és zörgött. Ha tekertem a kormányt, akkor jobban, alaphelyzetben csak picirit.
Van valami diagnosztika a szervószivattyú működésére? Már az is problémás, hogy hogyan kell leakasztani a szíjat!  help
zümmögős lett a hangja? Akkor még légtelenítsd kicsit, aztán megcsinálja magának  nyes

Nekem is csere után csúnya hangja volt egy darabig
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #11128 Dátum: 2011.07.22 péntek, 17:17:25 »

A leírás szerint ki kell tekerni jobbra-balra néhányszor...
Azt megcsináltam, légtelenítési pont az nincs neki ugye?

zümmögős lett a hangja? Akkor még légtelenítsd kicsit, aztán megcsinálja magának  nyes

Nekem is csere után csúnya hangja volt egy darabig
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11129 Dátum: 2011.07.22 péntek, 18:01:07 »

A leírás szerint ki kell tekerni jobbra-balra néhányszor...
Azt megcsináltam, légtelenítési pont az nincs neki ugye?

Én nemtudok róla! Mindent a leírás szerint csináltam...kivéve amit nem  vigyor3
Na de majd lelégtelenedik magától, nekem is úgy volt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11130 Dátum: 2011.07.22 péntek, 19:58:15 »

Olajat cseréltem a kormányszervóban. Kiereszt, feltölt petróleummal, körbejárat, kiereszt, öblít 3x, majd be a tiszta új olajat. Hozott ki mókot rendesen a puccantás, de a meglepi utána jött. Nem tudom előtte milyen hangok voltak a motortérben, de most hogy ott volt a fejem a közelében láttam és hallotam is mindenfélét.
Először is a motort mintha lefogta volna a szervoszivatyú ?!? a feszítő furán mocorgott és zörgött. Ha tekertem a kormányt, akkor jobban, alaphelyzetben csak picirit.
Van valami diagnosztika a szervószivattyú működésére? Már az is problémás, hogy hogyan kell leakasztani a szíjat!  help
Tisztelt Fórumtárs!
Én is nem régen csináltam egy teljes szervóolaj cserét és egy általános nagytakaritást a rendszerben. Én nem javasolnám a petroleumos átöblitést mert a viszkozitása merőben más mint a szervó olajé. Petroleummal járatva olyan mintha szárazon járatnád olaj nélkül, ami nem tesz jót a tömitéseknek az O gyűrüknek a szivattyúnak és a kormányműnek sem. A TIS 2 liter olajjal történő átöblitést javasol. Irtam is egy cikket róla hamarosan fent lessz a teljes munka folyamat a FAQ topikban. A kellemetlen hangok a légtelenités hiánya miatt van. Nincs külön  légtelenitő csavar. A szervizben vakuum pisztollyal légtelenitik. Kb 3-5 km megtétele után sját magát lelégteleniti.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11131 Dátum: 2011.07.22 péntek, 20:08:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én is nem régen csináltam egy teljes szervóolaj cserét és egy általános nagytakaritást a rendszerben. Én nem javasolnám a petroleumos átöblitést mert a viszkozitása merőben más mint a szervó olajé. Petroleummal járatva olyan mintha szárazon járatnád olaj nélkül, ami nem tesz jót a tömitéseknek az O gyűrüknek a szivattyúnak és a kormányműnek sem. A TIS 2 liter olajjal történő átöblitést javasol. Irtam is egy cikket róla hamarosan fent lessz a teljes munka folyamat a FAQ topikban. A kellemetlen hangok a légtelenités hiánya miatt van. Nincs külön  légtelenitő csavar. A szervizben vakuum pisztollyal légtelenitik. Kb 3-5 km megtétele után sját magát lelégteleniti.
Tisztelettel László!
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.new#new  wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #11132 Dátum: 2011.07.23 szombat, 08:23:21 »

Köszönöm a segítséget. Én úgy öblítettem, hogy leeresztettem az oldható csőnél és 3-szor feltöltöttem, egy picit megforgattam a motorral és újra kieresztettem ugyanott. A tartály valóban beszutykolódik, azt ki kellett pucolni ahogy írtad. A pertóleummal volt apró kétségem, de látva a mocskot, ami az olaj helyett keringett benne indokoltnak éreztem, hogy tisztító hatású anyaggal mossam át.
Remélem a néhány másodperces petróleumos járatás nem árt annyit a szivattyúnak, mint a szutykos olajjal működés.

Tisztelt Fórumtárs!
Én is nem régen csináltam egy teljes szervóolaj cserét és egy általános nagytakaritást a rendszerben. Én nem javasolnám a petroleumos átöblitést mert a viszkozitása merőben más mint a szervó olajé. Petroleummal járatva olyan mintha szárazon járatnád olaj nélkül, ami nem tesz jót a tömitéseknek az O gyűrüknek a szivattyúnak és a kormányműnek sem. A TIS 2 liter olajjal történő átöblitést javasol. Irtam is egy cikket róla hamarosan fent lessz a teljes munka folyamat a FAQ topikban. A kellemetlen hangok a légtelenités hiánya miatt van. Nincs külön  légtelenitő csavar. A szervizben vakuum pisztollyal légtelenitik. Kb 3-5 km megtétele után sját magát lelégteleniti.
Tisztelettel László!
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11133 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:03:37 »

gyors betankoltál drágulás előtt Te is?   Grin

Gondolom ezt csak viccből írtad. Agyhugykövet kapok azoktól, akik a drágulás előtti nap sorbanállnak a kúton, mert pl 5 Ft-tal emelkedik a benzin ára.
Kiszámolták már vajon ezek a szerencsétlenek, hogy 100-300Ft-ért állnak sorba?Ha a mondeo tankját veszem, és teletankolom, akkor 58,5Lx5Ft=292,5Ft
Hú b+ ezért érdemes ám 10x indítózni a sorban, és fél órát várni. Én meg, aki sietnék a dolgomra, várhatom meg ezt a sok töketlent a tankolással.  levele
 falbav
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11134 Dátum: 2011.07.23 szombat, 13:07:40 »

Gondolom ezt csak viccből írtad. Agyhugykövet kapok azoktól, akik a drágulás előtti nap sorbanállnak a kúton, mert pl 5 Ft-tal emelkedik a benzin ára.
Kiszámolták már vajon ezek a szerencsétlenek, hogy 100-300Ft-ért állnak sorba?Ha a mondeo tankját veszem, és teletankolom, akkor 58,5Lx5Ft=292,5Ft
Hú b+ ezért érdemes ám 10x indítózni a sorban, és fél órát várni. Én meg, aki sietnék a dolgomra, várhatom meg ezt a sok töketlent a tankolással.  levele
 falbav

Rossz Neked  Lips Sealed
Ilyen esettel még nem találkoztam sosem  Smiley
Viszont ha megkapom akár 300Ft-al olcsóbban akkor, miért ne? Nem vagyok szarrágó, de ez is valami.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11135 Dátum: 2011.07.23 szombat, 13:43:35 »

Rossz Neked  Lips Sealed
Ilyen esettel még nem találkoztam sosem  Smiley
Viszont ha megkapom akár 300Ft-al olcsóbban akkor, miért ne? Nem vagyok ***rágó, de ez is valami.

mert ha csak a 300Ft-ért tervezem arra az utam, mondván holnap drágább lesz már ennyivel, nekem az sokkal több bukta tajm iz mani alapon. Sorba pedig 300ft-ért sosem állnék Cheesy
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11136 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:12:36 »

üdv.uj jelenségre lettem figyelmes.és nem tudom rá a magyarázatot.picit kopogossá vált a napokban a vas.ha elinditás után egyböl indulok vele akkor végig kicsit jobban kopog mint kéne szerintem.de...!itt jön a lényeg...ha elinditás után várok kb 2 percet,akkor olyan min amikor benzinesnél vissza áll az automata szivato.mintha lenne egy kicsi kattanás is és akkor szép egyenletes lesz az alapjárat,és utána bármit csinálhatok vele,semmi kopogo hang.a fordulaton nem ingadozik semmi alapjáraton se,a verda szépen megy.mi az a dolog ami elinditás után megszünik amikor a kopogás is...?mert reggel ha elinditás után egyböl indulok akkor kicsit kopogosabb is marad,de ha várok picit(1-2 perc),akkor mintha akkor állna be rendesen a rendszer meg a fordulat is és egyik pillanatrol a másikra mulik el a kopogos alapjárat is.szép egyenletes lesz.ötlet?
üdv.
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11137 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:37:55 »



Nekem is van hasonló érdekes hangom. Szintén hidegen, és szintén  jobban kopog mint szabadna. Annyiban más, hogy ez addig csinálja amíg meg nem huzatom kb 1700 as fordulati 1x. Viszont akkor 2 másodpercig mintha 3 hengeres lenne és kék füst, és csúnya kopogás. Szerencsére ezt ritkán csinálja, de nem tudom mitől függ. Attól tartok, h porlasztó és nagynyomású csere lesz belőle. Csak shell w powert teszek bele, ha mégsem úgy jö ki akkor 1 tuti jól bevált maszek kúton itt nálunk. Valakinek ötlet? Kössz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11138 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:42:07 »


Nekem is van hasonló érdekes hangom. Szintén hidegen, és szintén  jobban kopog mint szabadna. Annyiban más, hogy ez addig csinálja amíg meg nem huzatom kb 1700 as fordulati 1x. Viszont akkor 2 másodpercig mintha 3 hengeres lenne és kék füst, és csúnya kopogás. Szerencsére ezt ritkán csinálja, de nem tudom mitől függ. Attól tartok, h porlasztó és nagynyomású csere lesz belőle. Csak shell w powert teszek bele, ha mégsem úgy jö ki akkor 1 tuti jól bevált maszek kúton itt nálunk. Valakinek ötlet? Kössz!
www.filepdiesel.hu

a csúcsokat ők szakértik! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11139 Dátum: 2011.07.23 szombat, 19:53:51 »



Akkor szerinted is kezdjek gyűjteni? Felújítás vagy gyári új? Úgy tudom a nagynyomásút nem szabad kihagyni?!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11140 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:11:38 »

Köszönöm a segítséget. Én úgy öblítettem, hogy leeresztettem az oldható csőnél és 3-szor feltöltöttem, egy picit megforgattam a motorral és újra kieresztettem ugyanott. A tartály valóban beszutykolódik, azt ki kellett pucolni ahogy írtad. A pertóleummal volt apró kétségem, de látva a mocskot, ami az olaj helyett keringett benne indokoltnak éreztem, hogy tisztító hatású anyaggal mossam át.
Remélem a néhány másodperces petróleumos járatás nem árt annyit a szivattyúnak, mint a szutykos olajjal működés.


Le kell valahol légteleníteni a rendszert, vagy légteleníti saját magát?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11141 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:12:48 »


Akkor szerinted is kezdjek gyűjteni? Felújítás vagy gyári új? Úgy tudom a nagynyomásút nem szabad kihagyni?!
először a hibafelmérésre gyűjts. vigyor3 az 6e píz csúcsonként.A többit tőlük tudod majd meg.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11142 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:13:12 »

Le kell valahol légteleníteni a rendszert, vagy légteleníti saját magát?
automatikusan kidolgozza a levegőt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11143 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:20:50 »


Azt mondják ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni. És ez tényleg ritkán csinálja. Amúgy meg semmi baja. 1 et nem mondtam. Akkor csinálta először amikor tettem bele tisztító adalékot.  És itt jutott eszembe az első mondat. falbav falbav
Naplózva
KriXkraX
Vendég
« Új hozzászólás #11144 Dátum: 2011.07.23 szombat, 20:33:28 »

Azt mondják ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni. És ez tényleg ritkán csinálja. Amúgy meg semmi baja. 1 et nem mondtam. Akkor csinálta először amikor tettem bele tisztító adalékot.  És itt jutott eszembe az első mondat. falbav falbav

Az meleg...


Az a baj, hogy az ilyen tisztító adalékok jók. És valóban lépesek az üzemanyag rendszerben évek alatt összeállt mikroszkópikus trutyit leoldani, ami sokszáz bar nyomáson képes mikroszkópikusan szétkaristolni akármit a nagynyomású rendszerben, ami komoly meghibásodáshoz is vezethet...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11145 Dátum: 2011.07.23 szombat, 23:25:20 »

automatikusan kidolgozza a levegőt.

Hát én nem tudom. Olajcsere közben, amit egyedül csináltam, lelevegősödött. Feltöltöttem, de még mindig furcsán viselkedik. A szint megvan, de pl. álló helyzetben nem tudom könnyen elforgatni a kormányt rendesen koppig.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11146 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 00:41:09 »

mert ha csak a 300Ft-ért tervezem arra az utam, mondván holnap drágább lesz már ennyivel, nekem az sokkal több bukta tajm iz mani alapon. Sorba pedig 300ft-ért sosem állnék Cheesy
Ez egy régi magyar szokás.nemtudom hány éves vagy de én 20 évvel ezelőtt mikor állandóan ment az üzemanyag ára azóta az emberekbe belerögződött.Én csak akkor állok be ilyenkor ha teljesen üres.Csak azért,hogy rátankoljak és valamennyit megspóroljak valóban nem éri meg ebben igazad van.De ezt az emberekből nemtudnád kiölni.Ilyenek az áruházi akciók de ezt ne itt vitassuk meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11147 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 07:24:26 »

Ez egy régi magyar szokás.nemtudom hány éves vagy de én 20 évvel ezelőtt mikor állandóan ment az üzemanyag ára azóta az emberekbe belerögződött.Én csak akkor állok be ilyenkor ha teljesen üres.Csak azért,hogy rátankoljak és valamennyit megspóroljak valóban nem éri meg ebben igazad van.De ezt az emberekből nemtudnád kiölni.Ilyenek az áruházi akciók de ezt ne itt vitassuk meg.

ez így van. amikor 60Ft volt és emeltek rajta 3Ft-ot az elég jelentős volt. azt lehet mondani, h akkor még meg is érte.
a taxis sztrájk pl 9Ft miatt történt. 56-ról akartak emelni 65-re.

én se állok sorba már rég, de ha kedd késő este éppen üres a kút és amúgy is kell tankolni akkor nem jövök haza, h majd reggel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 07:26:10 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #11148 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 10:26:49 »

ez így van. amikor 60Ft volt és emeltek rajta 3Ft-ot az elég jelentős volt. azt lehet mondani, h akkor még meg is érte.
a taxis sztrájk pl 9Ft miatt történt. 56-ról akartak emelni 65-re.

én se állok sorba már rég, de ha kedd késő este éppen üres a kút és amúgy is kell tankolni akkor nem jövök haza, h majd reggel.

Én nem bosszankodok ezen, megyek amikor kell és kész.  vigyor3
Naplózva
szabotom
Vendég
« Új hozzászólás #11149 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 16:30:35 »

Lenne egy hülye kérdésem , de ezt a többiek már megszokták a Mondeo I es fórumban  nyes

Meg lehet e  emelni valami hókuszpókkal az alapjárati fordulatot úgy 50-100 al ?  A "probléma" a következő . Ha hidegen indítom a kicsikét (indul pöccre) , akkor 700-750 körül lehet a fordulat. Ezzel még semmi baj nem lenne ,mert nem rángat szaggat stb . de valami "lemez" darab csúnyán berezonál az alján , és elég idegesítő hangot ad . Picit emelve a gázpedállal a fordulatot (még bőven 1000 alatt) ez a rezonálás megszünik. Melegen nem jön elő a hang mert akkor 750-800 a fordulat alapból.

Valaki tud valami gyógyírt ?   Wink
Naplózva
Oldalak: 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 [223] 224 225 226 227 228 229 230 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.