Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:18:03
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651220 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11050 Dátum:
2011.07.16 szombat, 11:51:55 »
Sziasztok!
Túl vagyok a teljes lendkerék kinyomó,kuplung,vízpumpa,szervo pumpa cserén és már kezdtem örülni, amikor arra lettem figyelmes, hogy intenzívebb gyorsításnál, 2-ből 3-ban váltásnál, ha 1800 körülire esik vissza a fordulatszám, akkor kicsit ránt,vagy mintha később indulna meg a motor.
Néztem a turbócsöveket is és az egr-re menő cső egyik oldala olajos de repedést nem láttam rajta sehol.(vagy elkerülte a figyelmemet)
Előző héten 1mp felvillant a motor lámpa és az izzítás jelző is de el is aludt magától azonnal,azóta minden ok, szerviz látta de semmit nem találtak. 174 ezer van a kocsiban.
Valakinek ötlete?
köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11051 Dátum:
2011.07.16 szombat, 12:48:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.16 szombat, 08:18:23
költsön adjam a zűrhajót?Végre kipróbálhatnád az igazit....!
nekem a enyém a igazi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11052 Dátum:
2011.07.16 szombat, 12:50:12 »
Idézetet írta: Dave - 2011.07.16 szombat, 11:51:55
Sziasztok!
Túl vagyok a teljes lendkerék kinyomó,kuplung,vízpumpa,szervo pumpa cserén és már kezdtem örülni, amikor arra lettem figyelmes, hogy intenzívebb gyorsításnál, 2-ből 3-ban váltásnál, ha 1800 körülire esik vissza a fordulatszám, akkor kicsit ránt,vagy mintha később indulna meg a motor.
Néztem a turbócsöveket is és az egr-re menő cső egyik oldala olajos de repedést nem láttam rajta sehol.(vagy elkerülte a figyelmemet)
Előző héten 1mp felvillant a motor lámpa és az izzítás jelző is de el is aludt magától azonnal,azóta minden ok, szerviz látta de semmit nem találtak. 174 ezer van a kocsiban.
Valakinek ötlete?
köszi
Ha leveszed azt a csövet csak akkor látod meg a repedést rajta! Én most éppen járok így
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11053 Dátum:
2011.07.16 szombat, 13:04:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.15 péntek, 23:11:48
a leírás vicces
FORD MONDEO
1.8 TDCi with EGR
2.0 TDCi with EGR
2.2 TDCi with EGR
mitol vicces? mkIV-ben van 1.8-as dizli
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11054 Dátum:
2011.07.16 szombat, 13:11:21 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.16 szombat, 13:04:25
mitol vicces? mkIV-ben van 1.8-as dizli
az, hogy ez mk3-hoz való, és abból nincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11055 Dátum:
2011.07.16 szombat, 13:55:14 »
problem solved ideiglenesen
fater csinált nekem turbócsövet, de olyat ami sose többet nem lyukad ki! szintén turbocső, csak egy 8000ccm-es dizlié
Na és az a cső pont feszesen illeszkedik a mondi turbócsövére szóval rá van húzva a kiszakadt részre, aztán körbe van nyomva valami tömítő fhossal és most király
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11056 Dátum:
2011.07.16 szombat, 15:22:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.16 szombat, 11:01:45
bírja, csak ha felmelegszik a coolerutáni része 80-100 fokra, akkor mind1, ha ki sem cseréled a gyári rendszert
na inkább hadjuk az egészet....nincs ehhez energiám most.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11057 Dátum:
2011.07.16 szombat, 20:30:03 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.16 szombat, 13:55:14
problem solved ideiglenesen
fater csinált nekem turbócsövet, de olyat ami sose többet nem lyukad ki! szintén turbocső, csak egy 8000ccm-es dizlié
Na és az a cső pont feszesen illeszkedik a mondi turbócsövére szóval rá van húzva a kiszakadt részre, aztán körbe van nyomva valami tömítő fhossal és most király
na akkor áldoztatok krampács isten oltárán
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11058 Dátum:
2011.07.16 szombat, 20:30:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.07.16 szombat, 20:30:03
na akkor áldoztatok krampács isten oltárán
krampács=kókány?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nyíl8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11059 Dátum:
2011.07.16 szombat, 21:11:36 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.14 csütörtök, 19:10:09
milyen szűrőt cserélt 55ért?
csőbe vagyol húzva.Vagy inkább palimadárnak lettél nézve.
Ha a vized forr,akkor hiába megy a klíma,az ecu lekapcsolja ,és elkezdi a melegvizet keringetni a fűtésrendszerben,hogy minél hatékonyabb legyen a hőelvétel a motortól.Nem a klímával van alapvetően a gondod(ha amúgy hideget fúj).
Vagy nem megy a hűtőventillátorod,vagy a termosztát nem nyit ki,vagy a vízpumpa halott(vagy nincs elég víz a rendszerben).Mind a négy esetben forralja a vizet a moci,és elkezd meleget keringetni a radiátorba.Ha megszünteted a hibát,megszűnik a tünet is.
Keress egy megbízható szerelőt!Ha pösti vagy,akkor Németh Viktor Autó Fort Lurdyval szemben!
Naplózva
nyíl8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11060 Dátum:
2011.07.16 szombat, 21:33:43 »
Köszönöm a válaszokat.
Először én is azt hittem palira vagyok véve,de amikor azt mondta visszaadja a pénzem mert végül is a hibát nem sikerült
kijavítani elgondolkoztam és arra jutottam,hogy nem a pénz érdekel hanem az,hogy működjön a klíma. (Persze lehet blöff is
Igen,víz van benne.Ami érdekes az az,hogy Szentendréről Bp -ig semmi baja a szokásos 70-80-as tempóban.(gondolom a menetszél miatt)
Ha megállok útközben hallom,hogy a ventilátor bekapcsol és minden oké.Ahogy beérek mondjuk a körútra már elkezdi a langyos levegőt fújni és a vizet forralni.Na ekkor még "bekapcsol" a ventilátor de pontosan 3 ! másodperc múlva leáll,és ezt 17-X megcsinálja egymás után......Így meg már nem tud visszahűlni a a vizem.
Tudom hihetetlen de tényleg ezek a tünetek.
Sajnos nem tudom visszaadni azokat a szakszavakat amiket mondott a szerelő,de a lényegen úgysem változtat,szűrő csere
volt és azóta is csak izzadok....A tippeket szerviz ügyben köszönöm,élni fogok vele.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11061 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 10:58:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.16 szombat, 20:30:47
krampács=kókány?
bizomány
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11062 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 22:02:55 »
Kinéz egy magasnyomású szivattyú cserém.Menetközben vagy teljesen megáll vagy vészüzemmódba kapcsol.Ez rapszódikusan tör rá.Hol megyek 110-el és megáll,hol dombnak felfelé gyorsítás kö9zben.Már máshol is tankoltam üres tankra és újra.Hibaolvasáskor egyből a szivattyút írta.Ha megáll és újra ibdítom azonnal megy.Aztán volt amikor hosszú úton még leválltott de volt,hogy semmi,Ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11063 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 22:06:44 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.17 vasárnap, 22:02:55
Kinéz egy magasnyomású szivattyú cserém.Menetközben vagy teljesen megáll vagy vészüzemmódba kapcsol.Ez rapszódikusan tör rá.Hol megyek 110-el és megáll,hol dombnak felfelé gyorsítás kö9zben.Már máshol is tankoltam üres tankra és újra.Hibaolvasáskor egyből a szivattyút írta.Ha megáll és újra ibdítom azonnal megy.Aztán volt amikor hosszú úton még leválltott de volt,hogy semmi,Ez van.
Motorcraftnál a keveset futott asszem 50eft
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11064 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 22:15:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.17 vasárnap, 22:02:55
Kinéz egy magasnyomású szivattyú cserém.Menetközben vagy teljesen megáll vagy vészüzemmódba kapcsol.Ez rapszódikusan tör rá.Hol megyek 110-el és megáll,hol dombnak felfelé gyorsítás kö9zben.Már máshol is tankoltam üres tankra és újra.Hibaolvasáskor egyből a szivattyút írta.Ha megáll és újra ibdítom azonnal megy.Aztán volt amikor hosszú úton még leválltott de volt,hogy semmi,Ez van.
biztos vagy benne?
cmp-ckp?
Konkrét hibakód van?Mert egy sima üzaszűrődugulásnál is bedobja a csúcsokat és a pumpát is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11065 Dátum:
2011.07.17 vasárnap, 22:32:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.17 vasárnap, 22:15:32
biztos vagy benne?
cmp-ckp?
Konkrét hibakód van?Mert egy sima üzaszűrődugulásnál is bedobja a csúcsokat és a pumpát is.
Most csinálta ma este hazafelé egyszer.Nekem az a furcsa,hogyamikor nemcsinálja ezt a hibát hibátlanul viszi a kocsit megy mint a csuda aztán egyszer csak váratlanul hoppá.Az viszont szerinted mitől van,hogy csak mint ma dombnak felfelé csinálta.Ugyanazon a dombon lefelé mikor odafelé mentem nem pedig lefelé is előztem és gyorsítottam.Vagy ez véletlenül így jött ki.A két jeladó közül az alsó ha hibás lenne én úgytudom utána elsem indulna.A fölső pesig már volt cserélve.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11066 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 11:46:15 »
sziasztok,
fogyival kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Telitankoltam a kocsit, 320km-nél járok és félig van a tank.
Tudom, nem egy 100 literes hordó a tankja, de eddig nem bírtam lemenni 6,5 alá vele...
Ez a 320 km javarészt kisvárosi közlekedés, de autópálya is volt benne. klíma állandóan megy.
Ez normális érték?
Azért csúnya lenne egy 7-8 literes fogyi... vagy nem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11067 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 12:11:48 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.18 hétfő, 11:46:15
sziasztok,
fogyival kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Telitankoltam a kocsit, 320km-nél járok és félig van a tank.
Tudom, nem egy 100 literes hordó a tankja, de eddig nem bírtam lemenni 6,5 alá vele...
Ez a 320 km javarészt kisvárosi közlekedés, de autópálya is volt benne. klíma állandóan megy.
Ez normális érték?
Azért csúnya lenne egy 7-8 literes fogyi... vagy nem?
320-nál még a telihez kellene a legközelebb lenni, nem is a 3/4-hez...de lehet rossz a mutatód és a végén lemész vele 1000-1200-at...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11068 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 12:25:56 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.18 hétfő, 11:46:15
sziasztok,
fogyival kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Telitankoltam a kocsit, 320km-nél járok és félig van a tank.
Tudom, nem egy 100 literes hordó a tankja, de eddig nem bírtam lemenni 6,5 alá vele...
Ez a 320 km javarészt kisvárosi közlekedés, de autópálya is volt benne. klíma állandóan megy.
Ez normális érték?
Azért csúnya lenne egy 7-8 literes fogyi... vagy nem?
Én egy barom vagyok és kinyomom a szemét általában, de 6,1-6,5 közt van állandóan! Mostmár néha klímázok, de csak össze vissza megyek faluk közt ahol lassítani meg gyorsítani kell, 900km-t azért elmegyek egy tankkal!
Mikor pályáztam akkor 270km volt a suliig, akkor épphogy megmozdult a mutató mikor felértem, persze a 205-ös gumikkal
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11069 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 12:56:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.18 hétfő, 12:25:56
Én egy barom vagyok és kinyomom a szemét általában, de 6,1-6,5 közt van állandóan! Mostmár néha klímázok, de csak össze vissza megyek faluk közt ahol lassítani meg gyorsítani kell, 900km-t azért elmegyek egy tankkal!
Mikor pályáztam akkor 270km volt a suliig, akkor épphogy megmozdult a mutató mikor felértem, persze a 205-ös gumikkal
nem mindíg tankoltam eddig teli, egyszer 6,5-re jött ki.
Most Gibraltáron tankoltam lehet, hogy phos a gázolaj...
Azt hiszem visszaállok a spanyol kútra.
Nekem azt hiszem 150km környékén mozdul meg a mutató. az volt a fura, hogy most nagyon leesett onnan... pffff
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11070 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 13:06:29 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.18 hétfő, 12:56:15
nem mindíg tankoltam eddig teli, egyszer 6,5-re jött ki.
Most Gibraltáron tankoltam lehet, hogy phos a gázolaj...
Azt hiszem visszaállok a spanyol kútra.
Nekem azt hiszem 150km környékén mozdul meg a mutató. az volt a fura, hogy most nagyon leesett onnan... pffff
nem szoktad hagyni klímával járni a ház előtt pl?
most nekem megugrott emiatt..
off: kúúúvameleg lehet nálatok
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11071 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 13:39:25 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.18 hétfő, 11:46:15
sziasztok,
fogyival kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Telitankoltam a kocsit, 320km-nél járok és félig van a tank.
Tudom, nem egy 100 literes hordó a tankja, de eddig nem bírtam lemenni 6,5 alá vele...
Ez a 320 km javarészt kisvárosi közlekedés, de autópálya is volt benne. klíma állandóan megy.
Ez normális érték?
Azért csúnya lenne egy 7-8 literes fogyi... vagy nem?
Nekem a 2.2 90% 130-as palyazas mellett klimaval eszik 6,5-6,7 korul, szeliranytol fuggoen. Klima nelkul 3-4 decivel kevesebb. Varosi tili-toliban kozelit a 8-hoz is, de ha a zoldhullamon kozlekedem 70-nel a Szentendrei uton, akkor meg 5-5,5 liter. Nalad mit jelent a kisvarosi kozlekedes? Mert ha indul-megall, kozben par szaz meter negyesben 50-es gurulgatas, akkor a 6,5 eleg jo erteknek szamit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11072 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 13:40:25 »
Idézetet írta: GiN - 2011.07.18 hétfő, 13:06:29
nem szoktad hagyni klímával járni a ház előtt pl?
most nekem megugrott emiatt..
off: kúúúvameleg lehet nálatok
garázsban áll, nagyon nem szoktam járatni... inkább óvatosan megyek, amíg be nem melegszik...
több dologból is összeadódhat... néha belecsöppenek dugóba, autópályán valahogy mindíg belekúszik a 135-140-be(6.-at sztem csak a sík úton bírja el 100-tól), hegyen lakunk és sokszor csak hegyről le, hegyre fel van, és rövid távok.
Spiritmonitoron hatalmas a szórás, 5-9 liter között. ha azt nézem, hogy ott 6,2 a nagyátlag, akkor végülis rendben lehet.
amikor 6,5-re jött ki, abban is volt végig 140 autópálya, meg dugó...
jah, nincs hideg...
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11073 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 13:51:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.18 hétfő, 13:39:25
Nekem a 2.2 90% 130-as palyazas mellett klimaval eszik 6,5-6,7 korul, szeliranytol fuggoen. Klima nelkul 3-4 decivel kevesebb. Varosi tili-toliban kozelit a 8-hoz is, de ha a zoldhullamon kozlekedem 70-nel a Szentendrei uton, akkor meg 5-5,5 liter. Nalad mit jelent a kisvarosi kozlekedes? Mert ha indul-megall, kozben par szaz meter negyesben 50-es gurulgatas, akkor a 6,5 eleg jo erteknek szamit.
AndyA
kisvarosi közlekedés: lemegyek a hegyről
, és 3 km után a kisvárosban vagyok, ahol jó esetben azonnal találok parkolóhelyet, rosszabb esetben teszek pár körtét mire leparkolok... aztán fel a hegyre... igazából eszetlen dugó itt nem sok van, az inkább a spanyol - gibraltári határon van néha... 20-30 perces átlépés, aztán csorgás bent Gibraltáron...
Igazából sztem ehhez a nagy autóhoz a 115 kevés és ezért kajál alapból többet... ha meg kicsit forszírozva is van a tempó, akkor meg 1-1,5 liter diffi alapból összejön...
Az OFF-ot a feleségem kb 1 literrel kevesebből használta, mint én... lehet, velem van a baj...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11074 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 15:52:03 »
Idézetet írta: mendoza - 2011.07.18 hétfő, 13:51:42
kisvarosi közlekedés: lemegyek a hegyről
, és 3 km után a kisvárosban vagyok, ahol jó esetben azonnal találok parkolóhelyet, rosszabb esetben teszek pár körtét mire leparkolok... aztán fel a hegyre... igazából eszetlen dugó itt nem sok van, az inkább a spanyol - gibraltári határon van néha... 20-30 perces átlépés, aztán csorgás bent Gibraltáron...
Igazából sztem ehhez a nagy autóhoz a 115 kevés és ezért kajál alapból többet... ha meg kicsit forszírozva is van a tempó, akkor meg 1-1,5 liter diffi alapból összejön...
Az OFF-ot a feleségem kb 1 literrel kevesebből használta, mint én... lehet, velem van a baj...
van fogyi topic....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11075 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 15:53:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.17 vasárnap, 22:32:12
Most csinálta ma este hazafelé egyszer.Nekem az a furcsa,hogyamikor nemcsinálja ezt a hibát hibátlanul viszi a kocsit megy mint a csuda aztán egyszer csak váratlanul hoppá.Az viszont szerinted mitől van,hogy csak mint ma dombnak felfelé csinálta.Ugyanazon a dombon lefelé mikor odafelé mentem nem pedig lefelé is előztem és gyorsítottam.Vagy ez véletlenül így jött ki.A két jeladó közül az alsó ha hibás lenne én úgytudom utána elsem indulna.A fölső pesig már volt cserélve.
mi a hibakód?
Ha a CR pumpa megy, megy vele a porlasztó is a fémreszelékelés miatt.
Lehet még nyomásállító szelep is, vagy gázolaj.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11076 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 18:19:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.07.17 vasárnap, 22:32:12
Most csinálta ma este hazafelé egyszer.Nekem az a furcsa,hogyamikor nemcsinálja ezt a hibát hibátlanul viszi a kocsit megy mint a csuda aztán egyszer csak váratlanul hoppá.Az viszont szerinted mitől van,hogy csak mint ma dombnak felfelé csinálta.Ugyanazon a dombon lefelé mikor odafelé mentem nem pedig lefelé is előztem és gyorsítottam.Vagy ez véletlenül így jött ki.A két jeladó közül az alsó ha hibás lenne én úgytudom utána elsem indulna.A fölső pesig már volt cserélve.
az nem jelent semmit,hogy volt már cserélve.....
írd a hibakódot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11077 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:22:22 »
Nekem 120-nál(tempomat) 4.2 litert irt.....
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11078 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:50:01 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.07.18 hétfő, 20:22:22
Nekem 120-nál(tempomat) 4.2 litert irt.....
Nekem ugye van pill. fogyimérőm. Teljesen síknak tűnő autópályán tempomattal, fülre is teljesen monoton haladva úgy szaladgál fel le a pill fogyi 1-2 literes intervallumban, hogy öröm nézni. Nem is használom (a kijelzést), semmi értelme.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11079 Dátum:
2011.07.18 hétfő, 20:59:10 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.18 hétfő, 20:50:01
Nekem ugye van pill. fogyimérőm. Teljesen síknak tűnő autópályán tempomattal, fülre is teljesen monoton haladva úgy szaladgál fel le a pill fogyi 1-2 literes intervallumban, hogy öröm nézni. Nem is használom (a kijelzést), semmi értelme.
egy-egy szélroham amit meg sem érzel,már számít.amúgy nekem 120nál tempomatosan 4l a pillanatnyi.vasárnap az alföldön autóztam,de ott sem ingadozott 2decinél többet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11080 Dátum:
2011.07.19 kedd, 06:58:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.18 hétfő, 20:50:01
Nekem ugye van pill. fogyimérőm. Teljesen síknak tűnő autópályán tempomattal, fülre is teljesen monoton haladva úgy szaladgál fel le a pill fogyi 1-2 literes intervallumban, hogy öröm nézni. Nem is használom (a kijelzést), semmi értelme.
akkor működne rosszul ha nem így lenne.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11081 Dátum:
2011.07.19 kedd, 07:47:17 »
Idézetet írta: zsapeti - 2011.07.12 kedd, 15:08:17
akkor nálam szerintem nem ez a szitu, mert ha egyszer elkapta a fonalat onnantól már megy mint a barom.
Holnap kezdem az folyamat elejétől a nyomozást. Először is kap egy új GO szűrőt...
Továbbra sem kerek valami
Ki lett cserélve a GO szűrő, lebontottam a t.csöveket de semmi...
Annyit észrevettem, hogy a szívósor alul egy kicsit olajos. Ma érkeznek az új tömítések úgyhogy az is csere.
De nem hinném hogy ettől rendbe fog jönni. Már arra is gondoltam, hogy esetleg az EGR tömítés éghetett át és a rossz szelep okozhatja a gondot. A tömítéscserével ez is kiderül a hétvégén.
Ha még így sem fog változni a helyzet (amit sajnos már most borítokolok) akkor merre érdemes tovább menni?
(Kiszámíthatatlanul, de többnyire indulás után X ideig (kb. 0-5 km) nincs erő a kocsiba, nem csinál szinte semmit gázadásra. Aztán egyik pillanatról a másikra megindul. mintha nem is lett volna semmi. Továbbra sem villog semmi.)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11082 Dátum:
2011.07.19 kedd, 13:27:23 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.18 hétfő, 20:50:01
Nekem ugye van pill. fogyimérőm. Teljesen síknak tűnő autópályán tempomattal, fülre is teljesen monoton haladva úgy szaladgál fel le a pill fogyi 1-2 literes intervallumban, hogy öröm nézni. Nem is használom (a kijelzést), semmi értelme.
Héé, neked hogy van pillanatnyi fogyi mérőd? Tempomatoshoz járt gyárilag?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11083 Dátum:
2011.07.19 kedd, 14:36:51 »
Nem hiszem, hogy járt volna. Az enyémben nincs.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11084 Dátum:
2011.07.19 kedd, 15:15:40 »
Idézetet írta: Shad - 2011.07.19 kedd, 13:27:23
Héé, neked hogy van pillanatnyi fogyi mérőd? Tempomatoshoz járt gyárilag?
Nekem a harom autobol egyikben sincs. Be lehet valahogy kapcsolni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11085 Dátum:
2011.07.19 kedd, 15:32:01 »
Tisztelt Forumtársak!
Az én gépemben sincs, de nem is lessz mert igy nem idegeskedek miatta. Számomra meg nyugtató hogy egy tele tank ami az üzemanyag hiány piktogram tól-ig jelent, simán elmegyek rendszeresen 1100-1120 Km -t.Nekem ez a fogyasztás tökéletesen megfelel fogyimérő nélkül is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11086 Dátum:
2011.07.19 kedd, 16:08:01 »
ha belegondolok, hogy lenne olyan nekem, biztos tudna szívszorongató értékeket mutogatni az én talpam alatt
NEM KELL!!
Bár lehet, hogyha lenne akkor visszafogna a tudat, hogy sokat fogyaszt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11087 Dátum:
2011.07.19 kedd, 16:23:46 »
Idézetet írta: Shad - 2011.07.19 kedd, 13:27:23
Héé, neked hogy van pillanatnyi fogyi mérőd? Tempomatoshoz járt gyárilag?
Mindegyik facelift2-ben benne van és eseti a facelift1-nél (benzinesben -dizelben egyaránt), csak nincs aktiválva. Lehet utólag aktiválni IDS-el úgy mintha új műszerfalat kapott volna az autó.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11088 Dátum:
2011.07.19 kedd, 16:28:24 »
Idézetet írta: Shad - 2011.07.19 kedd, 13:27:23
Héé, neked hogy van pillanatnyi fogyi mérőd? Tempomatoshoz járt gyárilag?
Gyárilag nem járt. Egyes autókban IDS-sel be lehet kapcsolni ezt a funkciót. Nem egyértelmű, hogy mikortól vagy milyen felszereltségtől elérhető.
Én az utólagos tempomat beprogramozásánál láttam, hogy van ilyen lehetőség és bekapcsoltattam, de a szerelő még mondta is, hogy úgysem fog működni. Hát működik, de haszontalan.
Még látszólag teljesen monoton haladásnál sem ad túl sok hasznos információt, mert természetesen ingadozik az érték, tehát átlagolni kellene.
A max kijelzés 55l/100km. Ehhez elég egyesben a legfinomabban elindulni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11089 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:10:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.19 kedd, 16:28:24
Gyárilag nem járt. Egyes autókban IDS-sel be lehet kapcsolni ezt a funkciót. Nem egyértelmű, hogy mikortól vagy milyen felszereltségtől elérhető.
Én az utólagos tempomat beprogramozásánál láttam, hogy van ilyen lehetőség és bekapcsoltattam, de a szerelő még mondta is, hogy úgysem fog működni. Hát működik, de haszontalan.
Még látszólag teljesen monoton haladásnál sem ad túl sok hasznos információt, mert természetesen ingadozik az érték, tehát átlagolni kellene.
A max kijelzés 55l/100km. Ehhez elég egyesben a legfinomabban elindulni.
Nekem 63liter a max,de ahhoz már füstölnek a gumik.Finom indulásnál 10-12litert mutogat.
Akkor a tied gyári hibás......
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.19 kedd, 20:12:12 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11090 Dátum:
2011.07.19 kedd, 20:11:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.19 kedd, 15:15:40
Nekem a harom autobol egyikben sincs. Be lehet valahogy kapcsolni?
AndyA
nekem a tempomatosításnál jött az sw frissítéssel.Igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11091 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:00:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.19 kedd, 20:10:36
Nekem 63liter a max,de ahhoz már füstölnek a gumik.Finom indulásnál 10-12litert mutogat.
Akkor a tied gyári hibás......
Az alapjáraton egyesben gurulás van vagy 15-20liter/100km. Ha belegondolsz ez kb. reális is (kb. 5km/h és 0,7-1l/óra fogyi). Az elindulás több kell, hogy legyen. Vagyis a tiéd a gyárihibás.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11092 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:04:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.19 kedd, 21:00:19
Az alapjáraton egyesben gurulás van vagy 15-20liter/100km. Ha belegondolsz ez kb. reális is (kb. 5km/h és 0,7-1l/óra fogyi). Az elindulás több kell, hogy legyen. Vagyis a tiéd a gyárihibás.
És ha Alf-nak a chippeléssel a pillanatnyi fogyit is tuningolták
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11093 Dátum:
2011.07.19 kedd, 21:45:54 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.19 kedd, 20:11:27
nekem a tempomatosításnál jött az sw frissítéssel.Igen.
Facelift elottin nem lett ilyen. A masik ketton eleve volt tempomat. Menjek el Vikhez SW-t frissiteni...? :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11094 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:39:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.19 kedd, 21:45:54
Facelift elottin nem lett ilyen. A masik ketton eleve volt tempomat. Menjek el Vikhez SW-t frissiteni...? :-)
AndyA
A puding próbája az evés.Amúgy nekem fészliftes a verdám.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11095 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:41:00 »
Idézetet írta: Sakos - 2011.07.19 kedd, 21:00:19
Az alapjáraton egyesben gurulás van vagy 15-20liter/100km. Ha belegondolsz ez kb. reális is (kb. 5km/h és 0,7-1l/óra fogyi). Az elindulás több kell, hogy legyen. Vagyis a tiéd a gyárihibás.
ezt a hibát el is viselem.Főleg a tegnapi tankolást.39liter ment bele 700km után.egy cseppel se több.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11096 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:41:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.20 szerda, 17:39:10
A puding próbája az evés.Amúgy nekem fészliftes a verdám.
és hol a kép, amit igértél??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11097 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:42:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.20 szerda, 17:41:00
ezt a hibát el is viselem.Főleg a tegnapi tankolást.39liter ment bele 700km után.egy cseppel se több.
gyors betankoltál drágulás előtt Te is?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11098 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:43:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 17:41:42
és hol a kép, amit igértél??
mindjár bekaccsolom a másik gépet,mert csak arra tudom feltenni a telóról.Rendes képet csak nem tudtam lőni,de ezen is látszni fog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11099 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:48:04 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.07.20 szerda, 17:42:15
gyors betankoltál drágulás előtt Te is?
mondjuk.....
amúgy most nyáron csak mocival járok melóba,így most sokat áll a gép.De jövőhéten Baja lesz a célpont és a környéke,így gondoltam megspórolok egy pár száz pízt-miértne?!!A mocival így is sokat lehet spórolni.100on eszik 1,5lityót.Ezt még a mondi sem űbereli.Persze a 4kerék az 4kerék.Ha kocsival megyek akkor 50perc bejutni.Ha mocival,akkor 12.Csak ezért vettem magam rá a robizásra.Május vége óta berregek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
215
216
217
218
219
220
221
[
222
]
223
224
225
226
227
228
229
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ