Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 13:07:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13804586 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11450 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:19:30 »

értelek.lehetséges,hogy így van ahogy mondod.de ha igen,akkor úgy érzem a vizeletemen,hogy még fasább a cucc! nyes

elég jó ez nem vitás. nem véletlenül használják ezt a csövet már jó sok éve feltöltőkhöz a tuning műhelyek, ahol a nyomást nem 1-2 tizeddel emelik Cheesy
v amerikás izomautók a kompresszorhoz ... bár ott sokX pirosat látni, de a szín azt hiszem már nem sokat jelent.

ami működik azt nem kell elvágni, de bármelyik "kékcső"nek ugyanaz a belseje. szerezz 10cm-t és azt boncold

régi cégnél teszteltük a kékcsöveket. 1ik buszba mindenhova csak ilyen csövet tettünk. a buszok évente átlag 200E km-t futnak/futottak, de ezt 3 év múlva láttuk szivárgással legközelebb ... akkor is a bilincs adta fel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 19:23:31 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11451 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:21:37 »

elég jó ez nem vitás. nem véletlenül használják ezt a csövet már jó sok éve feltöltőkhöz a tuning műhelyek, ahol a nyomást nem 1-2 tizeddel emelik Cheesy
v amerikás izomautók a kompresszorhoz ... bár ott sokX pirosat látni, de a szín azt hiszem már nem sokat jelent.
Az első rendelésben Relhist is kéket,fekát,meg asszem pirosat rendelt.Csak a csicsákat széjjelkapkodták.Nekem maradt a feka,de ez legalább hajaz a gyári állapotra.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11452 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:25:06 »

.ami működik azt nem kell elvágni, de bármelyik "kékcső"nek ugyanaz a belseje. szerezz 10cm-t és azt boncold
egész véletlenül,figyel egy turbócső itt az asztalom sarkán,ami forge. hehe

Ez 3réteg.Belül egy jól elkülöníthető,aztán középen a sok réteg szövettel,és a külső a 3ik. Wink

mingyá' lövök 1 képet....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11453 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:33:01 »

egész véletlenül,figyel egy turbócső itt az asztalom sarkán,ami forge. hehe

Ez 3réteg.Belül egy jól elkülöníthető,aztán középen a sok réteg szövettel,és a külső a 3ik. Wink

mingyá' lövök 1 képet....

még a 3 is okés, mert bent ezek szerint van 1 bónusz réteg ami a simaságéé felelős. a textilek viszont 1 rétegbe pihennek.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11454 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:37:12 »

-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén. eplus2
-2X60=120
-saválló cső a legjobb...ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.

 eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11455 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:38:21 »

még a 3 is okés, mert bent ezek szerint van 1 bónusz réteg ami a simaságéé felelős. a textilek viszont 1 rétegbe pihennek.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11456 Dátum: 2011.08.02 kedd, 19:54:51 »

-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén. eplus2
-2X60=120
-saválló cső a legjobb...ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.

 eplus2

A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs! eplus2

Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű?? falbav Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok! Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11457 Dátum: 2011.08.02 kedd, 20:03:34 »

-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén. eplus2
-2X60=120
-saválló cső a legjobb...ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.

 eplus2


60+60 az télleg 120, de az a baj, h itt nem jön ki a matek. ha két 60°os könyököt összerax kapsz 1 háromszöget.
a 60°hegyesszög, a 120°tompaszög.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11458 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:12:16 »

60+60 az télleg 120, de az a baj, h itt nem jön ki a matek. ha két 60°os könyököt összerax kapsz 1 háromszöget.
a 60°hegyesszög, a 120°tompaszög.
120-130°-os elemet lehet kapni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11459 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:16:08 »

A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs! eplus2

Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű?? falbav Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok! Cheesy
én sem vennék olyat, amit piszkáltak eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11460 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:20:48 »

A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs! eplus2

Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű?? falbav Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok! Cheesy

Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge.... szomoru1
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot".... eplus2
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11461 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:23:35 »

Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge.... szomoru1
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot".... eplus2
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az... eplus2
mergát mikor mész megnézni?? eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11462 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:57:05 »

mergát mikor mész megnézni?? eplus2

Ha lessz időm, és arra tudok menni..de nemsok reményt fűzök hozzá...
Haver gépe kb 400Le...nem emberi amit megy...csak sajna állandóan széttépi a kardánt.... szomoru1
ilyen moci van benne...legjobb a világon eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=nIlrfZBEG84&feature=related
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11463 Dátum: 2011.08.02 kedd, 21:58:11 »

Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge.... szomoru1
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot".... eplus2
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az... eplus2
Az biztos,hogy nem a forge fogja képviselni benne az értéket,hanem az ,hogy gyárinak néz ki!
És én 3év alatt majdnem annyit költöttem a 4csőre amit cseréltem,amennyibe a forge került(de én még kedvezményesen vettem az elsők között  vigyor3 ha érdekel megírom pü-ben).Megasztán a kis beavatkozáshoz is megnyugtató (amiben te is segédkeztél),hogy ez a rendszer tutira rendben van!
Lassan 1,5éve van meg asszem.....

De én nem mondom,hogy a saválló nem jó!
Csak nekem az nem jön be.Én ismerem magam.Engem is elriasztana egy ilyen átalakítás,ha meglátnék egy családi autón egy saválló csövezést.Mondjuk egy Smaxon......pedig az is tud 200pacit.Nekem mindössze ennyi a gondom a savállóval.Ezzel szemben a forge teljesen megfelel az effajta elvárásaimnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11464 Dátum: 2011.08.02 kedd, 22:00:56 »

Ha lessz időm, és arra tudok menni..de nemsok reményt fűzök hozzá...
Haver gépe kb 400Le...nem emberi amit megy...csak sajna állandóan széttépi a kardánt.... szomoru1
ilyen moci van benne...legjobb a világon eplus2
http://www.youtube.com/watch?v=nIlrfZBEG84&feature=related
jah, olvastam, hogy jó eljen

nem lehet valami újabb, erősebb modell kardánját alárakni??

jaj, szegény csiga mit kap a videón gun gun
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11465 Dátum: 2011.08.03 szerda, 07:25:26 »

120-130°-os elemet lehet kapni...

olyat is lehet kapni amibe benne van a 2x120° ... csak azt már nem könyöknek hívják, viszont autóalkatrész nyes
olyat tettem be, és a 2 120as hajtás közt még elhajtottam amennyit kellett és kapott a teteje még 1 bővítést.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #11466 Dátum: 2011.08.03 szerda, 07:55:05 »

Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.  wow1
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső? Huh?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11467 Dátum: 2011.08.03 szerda, 13:52:15 »

Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.  wow1
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső? Huh?

Ha elszáll az a cső, mennyibe kerül egy új? Gondolom gyári.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11468 Dátum: 2011.08.03 szerda, 14:59:55 »

Ha elszáll az a cső, mennyibe kerül egy új? Gondolom gyári.
Sok ilyen cső van (Kb ~6db). A leggyakrabban eldurranó az a függőleges EGR-re menő darab. A gyári olyan 15e ft plusz mínusz valamennyi   Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11469 Dátum: 2011.08.03 szerda, 16:02:09 »

Sok ilyen cső van (Kb ~6db). A leggyakrabban eldurranó az a függőleges EGR-re menő darab. A gyári olyan 15e ft plusz mínusz valamennyi   Wink
Kedvezmény nélkül:
http://cromax.hu/index.php?katid=45342474&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
19143 Ft   wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11470 Dátum: 2011.08.03 szerda, 16:10:11 »

wow1 Nem olcsó  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11471 Dátum: 2011.08.03 szerda, 16:21:14 »

wow1 Nem olcsó  szomoru1
ha odaférek lefényképezem nektek hogy néz ki az enyém!! nincs az a gyári turbo ami azt szétnyomja...szerintem  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #11472 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:05:34 »

wow1 Nem olcsó  szomoru1
2 éve még csak kb. 10 volt. Nekem van egy nem használt, ha valakit érdekel. Repedés nem találtam rajta, valószínűleg a bilincsnél eresztett.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #11473 Dátum: 2011.08.03 szerda, 19:13:31 »

Sziasztok!

kéne egy kis segítség worship

Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.

Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.

Valakinek valami ötlete? Huh?

elöre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11474 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:54:09 »

Sziasztok!

kéne egy kis segítség worship

Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.

Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.

Valakinek valami ötlete? Huh?

elöre is köszi.
menet közben kell nyomást mérni.úgy kiugrik a szög a zsákból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #11475 Dátum: 2011.08.03 szerda, 20:56:39 »

Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.  wow1
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső? Huh?
az első 3 évben kidurrant a függőleges csövem,majd a cooler utáni szakasz,majd ismét a függőleges,és a motor alatti rövid szakasz.ez így már majdnem 50k körül van.....
A forge-al lassan 1,5éve nincs gond!Ennyi! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #11476 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:07:17 »

Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.  wow1
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső? Huh?

2002es autón a puffogós függőleges még hiányzik. nekem kb 50E-ként puffant el 1.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11477 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:18:22 »

Nekem az összes gyári,egyse durrant el még...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11478 Dátum: 2011.08.03 szerda, 21:19:43 »

Nekem az összes gyári,egyse durrant el még...
nekem se vigyor3 pedig van benne töblet nyomás rendesen nyes

cserébe most elkezdte melegíteni a vizem szomoru1 lehet nem kellett volna a Q5-össel együtt menni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11479 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:20:37 »

Turbó nyomást hogy lehet növelni?  Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.  Wink De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
Naplózva
kf49
Vendég
« Új hozzászólás #11480 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:23:25 »

Üdv Mindenkinek! Vki cserélt már vízpumpát? Ha igen kérem segítsen. Egy 2002 12 havi, 130 le-s változatról lenne szó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11481 Dátum: 2011.08.03 szerda, 22:25:18 »

Turbó nyomást hogy lehet növelni?  Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.  Wink De attól tartok ez nem egyszerű dolog.

Chiptuning, nagyobb turbó...Tuning ügyben keresd meg Bunyekot,van egy jó chippelős ismerőse Smiley
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11482 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:00:02 »

Sziasztok!

kéne egy kis segítség worship

Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.

Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.

Valakinek valami ötlete? Huh?

elöre is köszi.

Csináld meg DomeLS nyomáspróbás dolgát - egyből kiadja, ha cső, vagy csatlakozó hiba miatt szökne a levegőd.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Esetleg, ha van szerelő vénád a pénteki minire el tudok vinni kölcsönbe egy ilyen kész csatlakozópárt, akár ott kint is meg tudod nézni kb erős 1/2 órás munkával  Wink
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11483 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:01:02 »

Chiptuning, nagyobb turbó...Tuning ügyben keresd meg Bunyekot,van egy jó chippelős ismerőse Smiley

Balázs neve alatt ott szerepel, hogy már chipes  Wink
 integet2
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11484 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:07:36 »

Balázs neve alatt ott szerepel, hogy már chipes  Wink
 integet2

Bocsi elsiklottam felette Smiley Akkor rakj fel rá egy nagyobb turbót Smiley
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11485 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:22:00 »

Üdv Mindenkinek! Vki cserélt már vízpumpát? Ha igen kérem segítsen. Egy 2002 12 havi, 130 le-s változatról lenne szó.

Szia!

Én már cseréltem, de nekem 2001/06 TDDi-m van. Eltérésünk a szívósor alakjában lehet (neked már lehet a kisebb fajta) és ez számodra esetleg kevesebb bontást jelenthet.
A vízpumpán két gumicső van, 4 csavar fogja a blokkhoz és 2 csavar a szervószivattyúhoz, mert a hajtását onnét kapja - ennek az állapot ellenőrzése is nagyon fontos, mert elnyírodott bordástengely kapcsolat esetén akár szervó szivattyú cserére is szükség lehet!
Én vettem új lemeztömítést a blokkhoz és cseréltem az olajköri termosztátot is. Ezek csak egyéni + költségek.
Itt van 1 kép:
http://kepfeltoltes.hu/110803/V_zpumpa_l_gtelen_t_je_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl nehéz feladat. Edény a kocsi alá, gumicsövek lecsatlakoztatása, szervótól a két tartócsavar kiszedése, blokki 4 csavar kihajtása és már a kezedben is van. Tengelykapcsolat ellenőrzése, szervóban zsírzás. Az új vízpumpába átteszed az olajköri termosztátot (vagy az újat be) lemeztömítéssel vis***özíted a blokkra (itt még ne húzd le), szervó felől is rögzíted, lehúzod, csövek vissza, légtelenítő kilazít, majd feltöltöd a hűtőrendszert.

Jó munkát!  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 23:24:38 írta V.Tamás » Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #11486 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:30:14 »

Sziasztok ,

Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva )  ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11487 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:31:05 »

Turbó nyomást hogy lehet növelni?  Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.  Wink De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni nyes de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni vigyor3 nekem azóta nem kormol vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11488 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:31:35 »

Bocsi elsiklottam felette Smiley Akkor rakj fel rá egy nagyobb turbót Smiley
minek?? attól még nem lesz nagyobb nyomása vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11489 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:33:43 »

Sziasztok ,

Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva )  ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .

Szia!

Ez érdekes, még nem olvastam ilyet, de akkor lehet, hogy amit a szíj lebegésének megakadályozása érdekében tesz - nyomatékot enged/old a generátoron - az a generátor tengelyén egy nyomaték van-nincs jelenségben jelenik meg, amit egy kisebb "passzentosságú" csapágy belső gyűrű - tengely kapcsolatnál elforgást jelent.
Mit tudsz ezzel most kezdeni? Új tengely kell?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 23:38:26 írta V.Tamás » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11490 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:33:57 »

Szia!

Én már cseréltem, de nekem 2001/06 TDDi-m van. Eltérésünk a szívósor alakjában lehet (neked már lehet a kisebb fajta) és ez számodra esetleg kevesebb bontást jelenthet.
A vízpumpán két gumicső van, 4 csavar fogja a blokkhoz és 2 csavar a szervószivattyúhoz, mert a hajtását onnét kapja - ennek az állapot ellenőrzése is nagyon fontos, mert elnyírodott bordástengely kapcsolat esetén akár szervó szivattyú cserére is szükség lehet!
Én vettem új lemeztömítést a blokkhoz és cseréltem az olajköri termosztátot is. Ezek csak egyéni + költségek.
Itt van 1 kép:
http://kepfeltoltes.hu/110803/V_zpumpa_l_gtelen_t_je_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl nehéz feladat. Edény a kocsi alá, gumicsövek lecsatlakoztatása, szervótól a két tartócsavar kiszedése, blokki 4 csavar kihajtása és már a kezedben is van. Tengelykapcsolat ellenőrzése, szervóban zsírzás. Az új vízpumpába átteszed az olajköri termosztátot (vagy az újat be) lemeztömítéssel vis***özíted a blokkra (itt még ne húzd le), szervó felől is rögzíted, lehúzod, csövek vissza, légtelenítő kilazít, majd feltöltöd a hűtőrendszert.

Jó munkát!  integet2
ma láttam Motorcraftnál, hogy szedte ki, de úgy hogy nem volt fent a lökös, a hűtő, stb. úgy egyszerűbb volt nyes

nekem is aktuális lesz, ha üldözöm, akkor elmelegíti a vizet szomoru1 a 2 tengely közzé raktál zsírt??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11491 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:39:51 »

ma láttam Motorcraftnál, hogy szedte ki, de úgy hogy nem volt fent a lökös, a hűtő, stb. úgy egyszerűbb volt nyes

nekem is aktuális lesz, ha üldözöm, akkor elmelegíti a vizet szomoru1 a 2 tengely közzé raktál zsírt??

Igen, sőt új szervószivattyút is, mert a zsír magában nem viszi át a hajtást az elnyalt tengelyeknél  nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11492 Dátum: 2011.08.03 szerda, 23:41:01 »

Igen, sőt új szervószivattyút is, mert a zsír magában nem viszi át a hajtást az elnyalt tengelyeknél  nyes
ááááá Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11493 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 07:38:22 »

kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni nyes de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni vigyor3 nekem azóta nem kormol vigyor3

Aha, és az mi? Meg mennyi meg hol? A katalizátor kiszedésre már én is gondoltam.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11494 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 09:24:09 »

az első 3 évben kidurrant a függőleges csövem,majd a cooler utáni szakasz,majd ismét a függőleges,és a motor alatti rövid szakasz.ez így már majdnem 50k körül van.....
A forge-al lassan 1,5éve nincs gond!Ennyi! Wink

Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő Sad.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11495 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 09:46:34 »

Sziasztok ,

Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva )  ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
szerintem nem. És ez inkább a generátor csapágyak berágódása miatt lehet, nem a szabadonfutó miatt. A szabadonfutó pont hogy kíméli a generátor mechanikáját, mert engedi a tehetetlen tömeget tovább pörögni.

Én ezért újíttattam fel a generátort mielőtt felment rá a szabadonfutó, pedig nem volt látszólag semmi baja. Új csapágyak, kefék, gyűrűszabályozás. Vaj finoman futott utána. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11496 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 09:55:52 »

Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő Sad.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb  szomoru1
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #11497 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 11:38:55 »

Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb  szomoru1
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást  eljen

Ezt vegyem celzasnak...? :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #11498 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 11:41:43 »

Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb  szomoru1
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást  eljen

Most kérdezetem az auto Fort KönyvesK.-t ott is 19e  Sad
Van valami forumos kedvezmény?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11499 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 11:42:51 »

Most kérdezetem az auto Fort KönyvesK.-t ott is 19e  Sad
Van valami forumos kedvezmény?
nagyauto
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 [230] 231 232 233 234 235 236 237 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.