Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:45:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654198 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11450 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:19:30 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:14:39
értelek.lehetséges,hogy így van ahogy mondod.de ha igen,akkor úgy érzem a vizeletemen,hogy még fasább a cucc!
elég jó ez nem vitás. nem véletlenül használják ezt a csövet már jó sok éve feltöltőkhöz a tuning műhelyek, ahol a nyomást nem 1-2 tizeddel emelik
v amerikás izomautók a kompresszorhoz ... bár ott sokX pirosat látni, de a szín azt hiszem már nem sokat jelent.
ami működik azt nem kell elvágni, de bármelyik "kékcső"nek ugyanaz a belseje. szerezz 10cm-t és azt boncold
régi cégnél teszteltük a kékcsöveket. 1ik buszba mindenhova csak ilyen csövet tettünk. a buszok évente átlag 200E km-t futnak/futottak, de ezt 3 év múlva láttuk szivárgással legközelebb ... akkor is a bilincs adta fel.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.02 kedd, 19:23:31 írta Tsory
»
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11451 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:21:37 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 19:19:30
elég jó ez nem vitás. nem véletlenül használják ezt a csövet már jó sok éve feltöltőkhöz a tuning műhelyek, ahol a nyomást nem 1-2 tizeddel emelik
v amerikás izomautók a kompresszorhoz ... bár ott sokX pirosat látni, de a szín azt hiszem már nem sokat jelent.
Az első rendelésben Relhist is kéket,fekát,meg asszem pirosat rendelt.Csak a csicsákat széjjelkapkodták.Nekem maradt a feka,de ez legalább hajaz a gyári állapotra....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11452 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:25:06 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 19:19:30
.ami működik azt nem kell elvágni, de bármelyik "kékcső"nek ugyanaz a belseje. szerezz 10cm-t és azt boncold
egész véletlenül,figyel egy turbócső itt az asztalom sarkán,ami forge.
Ez 3réteg.Belül egy jól elkülöníthető,aztán középen a sok réteg szövettel,és a külső a 3ik.
mingyá' lövök 1 képet....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11453 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:33:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:25:06
egész véletlenül,figyel egy turbócső itt az asztalom sarkán,ami forge.
Ez 3réteg.Belül egy jól elkülöníthető,aztán középen a sok réteg szövettel,és a külső a 3ik.
mingyá' lövök 1 képet....
még a 3 is okés, mert bent ezek szerint van 1 bónusz réteg ami a simaságéé felelős. a textilek viszont 1 rétegbe pihennek.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11454 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:37:12 »
-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén.
-2X60=120
-saválló cső a legjobb...ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11455 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:38:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 19:33:01
még a 3 is okés, mert bent ezek szerint van 1 bónusz réteg ami a simaságéé felelős. a textilek viszont 1 rétegbe pihennek.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11456 Dátum:
2011.08.02 kedd, 19:54:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 19:37:12
-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén.
-2X60=120
-saválló cső a legjobb.
..ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.
A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs!
Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű??
Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11457 Dátum:
2011.08.02 kedd, 20:03:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 19:37:12
-Vegyetek TDDI-t bakker azon nem durran el (nálam eddig legalábbis)...azt hagyatok békén.
-2X60=120
-saválló cső a legjobb...ennyi
-Forge-ért énse adnék annyit kb feléből lehajtogatják csővel....De ha ingyen adnák felraknám persze.
60+60 az télleg 120, de az a baj, h itt nem jön ki a matek. ha két 60°os könyököt összerax kapsz 1 háromszöget.
a 60°hegyesszög, a 120°tompaszög.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11458 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:12:16 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.08.02 kedd, 20:03:34
60+60 az télleg 120, de az a baj, h itt nem jön ki a matek. ha két 60°os könyököt összerax kapsz 1 háromszöget.
a 60°hegyesszög, a 120°tompaszög.
120-130°-os elemet lehet kapni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11459 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:16:08 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:54:51
A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs!
Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű??
Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok!
én sem vennék olyat, amit piszkáltak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11460 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:20:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.02 kedd, 19:54:51
A saválló cső+szilikon csőtoldatok+3kg avab bilincs!
Nem mondom,hogy nem jó,csak meg sem közelíti a gyári állapotot.Az is szempont-legalább is nekem,hogy ha majd elakarom adni,akkor ne legyen olyan érzetet keltő az autó,amit szénné tuningoltak-hajtottak-gyilkoltak.Ezzel nem azt mondom,hogy a tuninghoz nem jó,csak nem marad piacbarát az autó.
Ez is egyéni szoc probléma,csak én erre áldozok,mint a fémcsövezés....aztán mégiscsak egy családi kombiról beszélünk.
Nyilván vannak hozzáértő autóbu.zik,akikben pozitív benyomást kelt egy ilyen saválló csövezés,csak eladáskor nem ezek jelentkeznek soha.
Tudod!A jól bevált szöveggel kell hirdetni: Nem dohányzó,keveset használt második autó,és garázsban és agyonkímélve és stb,stb.....
És persze azon sem kell csodálkozni,hogy a kereskedő visszatekergeti az órát,mert a "vevő" bizony azt keresi,amiben kevesebb van az óra szerint.Ha tetszik-ha nem ez így van.Tulajdonképpen innen indul az egész.......
A bömbiben 150e volt 2,5évesen.25 olyan érdeklődővel beszéltem,aki azt mondta,hogy ha 80körül lenne,azonnal megvenné!Használni akarja mondjuk 1 évet,és utána ő még szeretné kevés km-el eladni.
Na mind1.Ennyit az eladás mizériájáról.
Neked nem ér meg annyit a forge,nekem meg igen.Ez legalább nem fog idegesíteni,amikor a gyogyós vevőjelölt megkérdezné,hogy az mié' olyan fémszínű??
Azé' mer'!
Persze tudom,hogy te csípőből elhajtanád az ilyet,de én nem az a tipus vagyok!
Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge....
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot"....
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11461 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:23:35 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 21:20:48
Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge....
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot"....
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az...
mergát mikor mész megnézni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11462 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:57:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.02 kedd, 21:23:35
mergát mikor mész megnézni??
Ha lessz időm, és arra tudok menni..de nemsok reményt fűzök hozzá...
Haver gépe kb 400Le...nem emberi amit megy...csak sajna állandóan széttépi a kardánt....
ilyen moci van benne...legjobb a világon
http://www.youtube.com/watch?v=nIlrfZBEG84&feature=related
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11463 Dátum:
2011.08.02 kedd, 21:58:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 21:20:48
Igazad van megsem közeliti a savállócső a gyári állapotot,mert az egy f+s (hisz azért vettél te is FORGE szettet,nem?) hanem sokkal tartósabb,megbizhatóbb...
Ha te ezt nem igy látod(ami tény) akkor reggeltől-estig győzködhetjük egymást hogy melyik a jobb.....
Én nagyon örülnék neki ha mindenkinek lenne pénze Forge szettre és venne az autójára,de nem ezt látom....szerintem irreálisan drága,még a szilikoncsövekhez képest is azért mert rávan irva hogy forge....
És igazad van, ha majd eladom a kocsit és belessz csövezve és beleköt hogy az mi, akkor elfogom neki mondani és megérti és helyeselve bólogat majd...ha nem akkor "további szép napot"....
Mindig buktam amit eladtam kocsit,mert nem volt pofám sz+rt eladni,inkább megcsináltattam....meg túl sokan ismernek ahhoz.
Meg mire eladod a kocsit annyira nem lessz már értéke, hogy tökmindegy Forge vagy milyen csőszett van benne....rinya van engedek 10-20.000-et és már jóis az...
Az biztos,hogy nem a forge fogja képviselni benne az értéket,hanem az ,hogy gyárinak néz ki!
És én 3év alatt majdnem annyit költöttem a 4csőre amit cseréltem,amennyibe a forge került(de én még kedvezményesen vettem az elsők között
ha érdekel megírom pü-ben).Megasztán a kis beavatkozáshoz is megnyugtató (amiben te is segédkeztél),hogy ez a rendszer tutira rendben van!
Lassan 1,5éve van meg asszem.....
De én nem mondom,hogy a saválló nem jó!
Csak nekem az nem jön be.Én ismerem magam.Engem is elriasztana egy ilyen átalakítás,ha meglátnék egy családi autón egy saválló csövezést.Mondjuk egy Smaxon......pedig az is tud 200pacit.Nekem mindössze ennyi a gondom a savállóval.Ezzel szemben a forge teljesen megfelel az effajta elvárásaimnak.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11464 Dátum:
2011.08.02 kedd, 22:00:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.02 kedd, 21:57:05
Ha lessz időm, és arra tudok menni..de nemsok reményt fűzök hozzá...
Haver gépe kb 400Le...nem emberi amit megy...csak sajna állandóan széttépi a kardánt....
ilyen moci van benne...legjobb a világon
http://www.youtube.com/watch?v=nIlrfZBEG84&feature=related
jah, olvastam, hogy jó
nem lehet valami újabb, erősebb modell kardánját alárakni??
jaj, szegény csiga mit kap a videón
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11465 Dátum:
2011.08.03 szerda, 07:25:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.02 kedd, 21:12:16
120-130°-os elemet lehet kapni...
olyat is lehet kapni amibe benne van a 2x120° ... csak azt már nem könyöknek hívják, viszont autóalkatrész
olyat tettem be, és a 2 120as hajtás közt még elhajtottam amennyit kellett és kapott a teteje még 1 bővítést.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11466 Dátum:
2011.08.03 szerda, 07:55:05 »
Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11467 Dátum:
2011.08.03 szerda, 13:52:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.03 szerda, 07:55:05
Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső?
Ha elszáll az a cső, mennyibe kerül egy új? Gondolom gyári.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11468 Dátum:
2011.08.03 szerda, 14:59:55 »
Idézetet írta: Shad - 2011.08.03 szerda, 13:52:15
Ha elszáll az a cső, mennyibe kerül egy új? Gondolom gyári.
Sok ilyen cső van (Kb ~6db). A leggyakrabban eldurranó az a függőleges EGR-re menő darab. A gyári olyan 15e ft plusz mínusz valamennyi
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11469 Dátum:
2011.08.03 szerda, 16:02:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.03 szerda, 14:59:55
Sok ilyen cső van (Kb ~6db). A leggyakrabban eldurranó az a függőleges EGR-re menő darab. A gyári olyan 15e ft plusz mínusz valamennyi
Kedvezmény nélkül:
http://cromax.hu/index.php?katid=45342474&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
19143 Ft
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11470 Dátum:
2011.08.03 szerda, 16:10:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.03 szerda, 16:02:09
Kedvezmény nélkül:
http://cromax.hu/index.php?katid=45342474&termek_al_id=16266&katnev=2002.05.15-2007.03.19.
19143 Ft
Nem olcsó
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11471 Dátum:
2011.08.03 szerda, 16:21:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.03 szerda, 16:10:11
Nem olcsó
ha odaférek lefényképezem nektek hogy néz ki az enyém!! nincs az a gyári turbo ami azt szétnyomja...szerintem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11472 Dátum:
2011.08.03 szerda, 19:05:34 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.03 szerda, 16:10:11
Nem olcsó
2 éve még csak kb. 10 volt. Nekem van egy nem használt, ha valakit érdekel. Repedés nem találtam rajta, valószínűleg a bilincsnél eresztett.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Horsefly
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11473 Dátum:
2011.08.03 szerda, 19:13:31 »
Sziasztok!
kéne egy kis segítség
Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.
Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.
Valakinek valami ötlete?
elöre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11474 Dátum:
2011.08.03 szerda, 20:54:09 »
Idézetet írta: Dave - 2011.08.03 szerda, 19:13:31
Sziasztok!
kéne egy kis segítség
Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.
Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.
Valakinek valami ötlete?
elöre is köszi.
menet közben kell nyomást mérni.úgy kiugrik a szög a zsákból.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11475 Dátum:
2011.08.03 szerda, 20:56:39 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.03 szerda, 07:55:05
Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső?
az első 3 évben kidurrant a függőleges csövem,majd a cooler utáni szakasz,majd ismét a függőleges,és a motor alatti rövid szakasz.ez így már majdnem 50k körül van.....
A forge-al lassan 1,5éve nincs gond!Ennyi!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11476 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:07:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.03 szerda, 07:55:05
Úgy beszéltem erről a cső tuningolásról, mintha havonta kellene cserélni.
Nekem eddig 1db-ot kellett cserélni 9 év alatt.
Volt akinek többször elszált már ugyanaz a cső?
2002es autón a puffogós függőleges még hiányzik. nekem kb 50E-ként puffant el 1.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11477 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:18:22 »
Nekem az összes gyári,egyse durrant el még...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11478 Dátum:
2011.08.03 szerda, 21:19:43 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.03 szerda, 21:18:22
Nekem az összes gyári,egyse durrant el még...
nekem se
pedig van benne töblet nyomás rendesen
cserébe most elkezdte melegíteni a vizem
lehet nem kellett volna a Q5-össel együtt menni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11479 Dátum:
2011.08.03 szerda, 22:20:37 »
Turbó nyomást hogy lehet növelni? Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.
De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
Naplózva
kf49
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11480 Dátum:
2011.08.03 szerda, 22:23:25 »
Üdv Mindenkinek! Vki cserélt már vízpumpát? Ha igen kérem segítsen. Egy 2002 12 havi, 130 le-s változatról lenne szó.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11481 Dátum:
2011.08.03 szerda, 22:25:18 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.03 szerda, 22:20:37
Turbó nyomást hogy lehet növelni? Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.
De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
Chiptuning, nagyobb turbó...Tuning ügyben keresd meg Bunyekot,van egy jó chippelős ismerőse
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11482 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:00:02 »
Idézetet írta: Dave - 2011.08.03 szerda, 19:13:31
Sziasztok!
kéne egy kis segítség
Mostanában váltások után mintha később jönne meg az ereje a kocsinak mint régen.Turbócső átvizsgálásra el is vittem,ami kiegészült jó pár próbakörrel.Nem is egy szerelő kipróbálta, ők is érezték,de a csövek rendben vannak.Gépre is dugták semmi hibát nem találtak.Nagynyomású szivattyúra gyanakszanak mert állítólag kicsivel nagyobbat ejt váltásnál min kellene,de pontosan nem tudták megmondani,hogy ez lenne a baj.Go szűrőt 20.000 cserélem, csúcsok rendben vannak.Összes érzékelőt kipucolták de utána sem lett jobb.
Én még mindig valamelyik csőre gyanakszom.
Valakinek valami ötlete?
elöre is köszi.
Csináld meg DomeLS nyomáspróbás dolgát - egyből kiadja, ha cső, vagy csatlakozó hiba miatt szökne a levegőd.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
Esetleg, ha van szerelő vénád a pénteki minire el tudok vinni kölcsönbe egy ilyen kész csatlakozópárt, akár ott kint is meg tudod nézni kb erős 1/2 órás munkával
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11483 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:01:02 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.03 szerda, 22:25:18
Chiptuning, nagyobb turbó...Tuning ügyben keresd meg Bunyekot,van egy jó chippelős ismerőse
Balázs neve alatt ott szerepel, hogy már chipes
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11484 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:07:36 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.03 szerda, 23:01:02
Balázs neve alatt ott szerepel, hogy már chipes
Bocsi elsiklottam felette
Akkor rakj fel rá egy nagyobb turbót
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11485 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:22:00 »
Idézetet írta: kf49 - 2011.08.03 szerda, 22:23:25
Üdv Mindenkinek! Vki cserélt már vízpumpát? Ha igen kérem segítsen. Egy 2002 12 havi, 130 le-s változatról lenne szó.
Szia!
Én már cseréltem, de nekem 2001/06 TDDi-m van. Eltérésünk a szívósor alakjában lehet (neked már lehet a kisebb fajta) és ez számodra esetleg kevesebb bontást jelenthet.
A vízpumpán két gumicső van, 4 csavar fogja a blokkhoz és 2 csavar a szervószivattyúhoz, mert a hajtását onnét kapja - ennek az állapot ellenőrzése is nagyon fontos, mert elnyírodott bordástengely kapcsolat esetén akár szervó szivattyú cserére is szükség lehet!
Én vettem új lemeztömítést a blokkhoz és cseréltem az olajköri termosztátot is. Ezek csak egyéni + költségek.
Itt van 1 kép:
http://kepfeltoltes.hu/110803/V_zpumpa_l_gtelen_t_je_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl nehéz feladat. Edény a kocsi alá, gumicsövek lecsatlakoztatása, szervótól a két tartócsavar kiszedése, blokki 4 csavar kihajtása és már a kezedben is van. Tengelykapcsolat ellenőrzése, szervóban zsírzás. Az új vízpumpába átteszed az olajköri termosztátot (vagy az újat be) lemeztömítéssel vis***özíted a blokkra (itt még ne húzd le), szervó felől is rögzíted, lehúzod, csövek vissza, légtelenítő kilazít, majd feltöltöd a hűtőrendszert.
Jó munkát!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 23:24:38 írta V.Tamás
»
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11486 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:30:14 »
Sziasztok ,
Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva ) ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11487 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:31:05 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.03 szerda, 22:20:37
Turbó nyomást hogy lehet növelni? Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.
De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni
de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni
nekem azóta nem kormol
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11488 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:31:35 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.03 szerda, 23:07:36
Bocsi elsiklottam felette
Akkor rakj fel rá egy nagyobb turbót
minek?? attól még nem lesz nagyobb nyomása
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11489 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:33:43 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.08.03 szerda, 23:30:14
Sziasztok ,
Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva ) ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
Szia!
Ez érdekes, még nem olvastam ilyet, de akkor lehet, hogy amit a szíj lebegésének megakadályozása érdekében tesz - nyomatékot enged/old a generátoron - az a generátor tengelyén egy nyomaték van-nincs jelenségben jelenik meg, amit egy kisebb "passzentosságú" csapágy belső gyűrű - tengely kapcsolatnál elforgást jelent.
Mit tudsz ezzel most kezdeni? Új tengely kell?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 23:38:26 írta V.Tamás
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11490 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:33:57 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.03 szerda, 23:22:00
Szia!
Én már cseréltem, de nekem 2001/06 TDDi-m van. Eltérésünk a szívósor alakjában lehet (neked már lehet a kisebb fajta) és ez számodra esetleg kevesebb bontást jelenthet.
A vízpumpán két gumicső van, 4 csavar fogja a blokkhoz és 2 csavar a szervószivattyúhoz, mert a hajtását onnét kapja - ennek az állapot ellenőrzése is nagyon fontos, mert elnyírodott bordástengely kapcsolat esetén akár szervó szivattyú cserére is szükség lehet!
Én vettem új lemeztömítést a blokkhoz és cseréltem az olajköri termosztátot is. Ezek csak egyéni + költségek.
Itt van 1 kép:
http://kepfeltoltes.hu/110803/V_zpumpa_l_gtelen_t_je_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem túl nehéz feladat. Edény a kocsi alá, gumicsövek lecsatlakoztatása, szervótól a két tartócsavar kiszedése, blokki 4 csavar kihajtása és már a kezedben is van. Tengelykapcsolat ellenőrzése, szervóban zsírzás. Az új vízpumpába átteszed az olajköri termosztátot (vagy az újat be) lemeztömítéssel vis***özíted a blokkra (itt még ne húzd le), szervó felől is rögzíted, lehúzod, csövek vissza, légtelenítő kilazít, majd feltöltöd a hűtőrendszert.
Jó munkát!
ma láttam Motorcraftnál, hogy szedte ki, de úgy hogy nem volt fent a lökös, a hűtő, stb. úgy egyszerűbb volt
nekem is aktuális lesz, ha üldözöm, akkor elmelegíti a vizet
a 2 tengely közzé raktál zsírt??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11491 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:39:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.03 szerda, 23:33:57
ma láttam Motorcraftnál, hogy szedte ki, de úgy hogy nem volt fent a lökös, a hűtő, stb. úgy egyszerűbb volt
nekem is aktuális lesz, ha üldözöm, akkor elmelegíti a vizet
a 2 tengely közzé raktál zsírt??
Igen, sőt új szervószivattyút is, mert a zsír magában nem viszi át a hajtást az elnyalt tengelyeknél
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11492 Dátum:
2011.08.03 szerda, 23:41:01 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.03 szerda, 23:39:51
Igen, sőt új szervószivattyút is, mert
a zsír magában nem viszi át a hajtást az elnyalt tengelyeknél
ááááá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11493 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 07:38:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.03 szerda, 23:31:05
kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni
de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni
nekem azóta nem kormol
Aha, és az mi? Meg mennyi meg hol? A katalizátor kiszedésre már én is gondoltam.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11494 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 09:24:09 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.03 szerda, 20:56:39
az első 3 évben kidurrant a függőleges csövem,majd a cooler utáni szakasz,majd ismét a függőleges,és a motor alatti rövid szakasz.ez így már majdnem 50k körül van.....
A forge-al lassan 1,5éve nincs gond!Ennyi!
Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő
.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11495 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 09:46:34 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.08.03 szerda, 23:30:14
Sziasztok ,
Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva ) ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
szerintem nem. És ez inkább a generátor csapágyak berágódása miatt lehet, nem a szabadonfutó miatt. A szabadonfutó pont hogy kíméli a generátor mechanikáját, mert engedi a tehetetlen tömeget tovább pörögni.
Én ezért újíttattam fel a generátort mielőtt felment rá a szabadonfutó, pedig nem volt látszólag semmi baja. Új csapágyak, kefék, gyűrűszabályozás. Vaj finoman futott utána.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11496 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 09:55:52 »
Idézetet írta: polgab - 2011.08.04 csütörtök, 09:24:09
Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő
.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11497 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 11:38:55 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.04 csütörtök, 09:55:52
Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást
Ezt vegyem celzasnak...? :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11498 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 11:41:43 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.04 csütörtök, 09:55:52
Relhist linkje alapján most nem a cromax-nál a legolcsóbb
Forge meg szettben van tudtommal. 2,2-nél megéri az átállást
Most kérdezetem az auto Fort KönyvesK.-t ott is 19e
Van valami forumos kedvezmény?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11499 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 11:42:51 »
Idézetet írta: polgab - 2011.08.04 csütörtök, 11:41:43
Most kérdezetem az auto Fort KönyvesK.-t ott is 19e
Van valami forumos kedvezmény?
nagyauto
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
223
224
225
226
227
228
229
[
230
]
231
232
233
234
235
236
237
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ