Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:41:31
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14656157 alkalommal)
0 Felhasználó és 164 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11500 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 11:43:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.04 csütörtök, 11:38:55
Ezt vegyem celzasnak...? :-)
AndyA
szerintem úgy értette, hogy a 2,2-edik cserélt csőnél megtérül a szett ára
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11501 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 12:33:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 11:43:34
szerintem úgy értette, hogy a 2,2-edik cserélt csőnél megtérül a szett ára
Igen megtérül az ára így értettem, hiszen azt már sohasem kell cserélni, de természetesen akinek 2.2-es autója van annak kötelező
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11502 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 12:42:00 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.04 csütörtök, 12:33:18
Igen megtérül az ára így értettem, hiszen azt már sohasem kell cserélni, de természetesen akinek 2.2-es autója van annak kötelező
Miért is? Nekem még egyszer sem kellett. Ugyanannyi a max turbonyomás mint a 2,0-nál 1,5 bar. Az új 200 lovas 2.2-nél van megemelve 1,8 barra a töltőnyomás.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11503 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 12:55:32 »
Idézetet írta: stealt - 2011.08.04 csütörtök, 12:42:00
Miért is? Nekem még egyszer sem kellett. Ugyanannyi a max turbonyomás mint a 2,0-nál 1,5 bar. Az új 200 lovas 2.2-nél van megemelve 1,8 barra a töltőnyomás.
Hát van akinek már eldurrant 2db és a 20eFT/db áron számolva a 2,2db megegyezik az 55 ezres forge szettel azaz megtérül.
Azt mellesleg nem értem, hogy a tiéd, hogyan bírja még 265e km után is, hiszen használod rendesen a turbót?!
Mellesleg csak poénból írtam, hogy a 2.2 TDCI-nél kötelező, hiszen ott vigyorogtam a mondat végén
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11504 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 13:05:45 »
igy kell gyorsan ékszijat cserélni... :
http://youtu.be/y4CwrArHJ0Q
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11505 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 13:14:28 »
Idézetet írta: waver - 2011.08.04 csütörtök, 13:05:45
igy kell gyorsan ékszijat cserélni... :
http://youtu.be/y4CwrArHJ0Q
Most akkor keresd meg a Mondeot bemutato videot is! :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11506 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 14:07:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.04 csütörtök, 12:55:32
Hát van akinek már eldurrant 2db és a 20eFT/db áron számolva a 2,2db megegyezik az 55 ezres forge szettel azaz megtérül.
Azt mellesleg nem értem, hogy a tiéd, hogyan bírja még 265e km után is, hiszen használod rendesen a turbót?!
Mellesleg csak poénból írtam, hogy a 2.2 TDCI-nél kötelező, hiszen ott vigyorogtam a mondat végén
pedig egyszerű: nem a kilóméter számít,hanem a használat.
A csöveket nem a nyomás nagysága kezdi ki első sorban, hanem annak állandó változása. Ez főleg városi használatra (+ólmos lábra) jellemző. Gondold el, hányszor mész keresztül az 1500-2500-as fordulatszám tartományon városban és hányszor autópályán. Stealt pedig pályázik sokat.
A tdci-nél 2300-2500 körül érezhető "hátbavágás" is abból fakad, hogy 1800-nál a turbó kezd tölteni, de egy ideig nem érzed a hatását igazán, mert a csöveket pumpálja. a szívósori nyomás csak akkor kezd igazán növekedni, mikor már a csövekben meg van a max nyomás. A gyenge anyag miatt a csövek jelentős keresztmetszet változást szenvednek minden gyorsításnál.
A merevebb falú csövek egyrészt azért jobbak, mert nem pusztítja őket a keresztmetszet változása, másrészt pedig egyenletesebben emelkedik a szívósori nyomás (hátbavágás elmarad, viszont alacsonyabb fordulatról húz a gép)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11507 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 14:18:54 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.08.04 csütörtök, 14:07:13
pedig egyszerű: nem a kilóméter számít,hanem a használat.
A merevebb falú csövek egyrészt azért jobbak, mert nem pusztítja őket a keresztmetszet változása, másrészt pedig egyenletesebben emelkedik a szívósori nyomás (hátbavágás elmarad, viszont alacsonyabb fordulatról húz a gép)
Igen ebben van valami.
Mellesleg azt utálom, hogy padlón mintha elvenném a gázt egy pillanatra amikor gyorsít az autó (felfújódnak a csövek)
Forge ezt nem így oldja meg az tuti a leírásaitokból
Mellesleg mk4-ben is valszeg erősebbek a csövek plusz az elektromos turbó miatt sincs ez a gázelvételes feeling meg a hátbavágás sem. Pedig ez utóbbi nem olyan rossz érzés sztm
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11508 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 14:22:04 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.04 csütörtök, 14:18:54
Igen ebben van valami.
Mellesleg azt utálom, hogy padlón mintha elvenném a gázt egy pillanatra amikor gyorsít az autó (felfújódnak a csövek)
Forge ezt nem így oldja meg az tuti a leírásaitokból
Mellesleg mk4-ben is valszeg erősebbek a csövek plusz az elektromos turbó miatt sincs ez a gázelvételes feeling meg a hátbavágás sem. Pedig ez utóbbi nem olyan rossz érzés sztm
Nekem azt csinalja, hogy 2000-2200 korul van egy "lyuk" a gyorsitasban, mintha lelegzetet venne, hogy utana szaladjon tovabb. Erosebb gyorsulasnal erzik inkabb, mintha elvennem egy pillanatra a gazt. Lehet, hogy a turbogeometria all utana egy pillanat kesessel, akad? Mert nem lyukas a cso, utana megy tovabb az auto, mint a diszno.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11509 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 18:23:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.03 szerda, 23:31:05
kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni
de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni
nekem azóta nem kormol
vákumos turbónál minek a nyomáslabda,mikor ott a vákum...meg azzal akkor mit csinálsz?
Az egy nyomásossal össze-vissza villogna mint egy karácsonyfa, meg vészüzem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11510 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 18:29:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.03 szerda, 21:19:43
nekem se
pedig van benne töblet nyomás rendesen
cserébe most elkezdte melegíteni a vizem
lehet nem kellett volna a Q5-össel együtt menni
Körübelül annyi esélyed volt ellene, mint az árvaházban a szülői értekezletnek...
Vittek Q5-el igen jól megy...2.2-est is elkeni nagyon...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11511 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 18:51:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.04 csütörtök, 18:23:39
vákumos turbónál minek a nyomáslabda,mikor ott a vákum...meg azzal akkor mit csinálsz?
Az egy nyomásossal össze-vissza villogna mint egy karácsonyfa, meg vészüzem...
jah, lehet bevillogna, hogy nem az a nyomás van, mint amit ő szeretne
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11512 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 18:54:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.08.04 csütörtök, 18:29:51
Körübelül annyi esélyed volt ellene, mint az árvaházban a szülői értekezletnek...
Vittek Q5-el igen jól megy...2.2-est is elkeni nagyon...
mégis én mentem elöl és ő maradt le
van belőle 2.0 CRTDI is
3.0 gondolom, hogy nagyon megy
Válasz
kétliteres aggregát két változatban is szerepel a palettán, teljesítménye 105 kW (143 LE) vagy 125 kW (170 LE), ám erejét mindkét esetben egyaránt meggyőző módon fejti ki. A 320 newtonméter (105 kW változat) vagy 350 newtonméter (125 kW változat) maximális forgatónyomaték már 1.750-es percenkénti fordulatszámtól megjelenik a főtengelyen.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11513 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:10:23 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.03 szerda, 22:20:37
Turbó nyomást hogy lehet növelni? Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.
De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11514 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:11:06 »
Idézetet írta: polgab - 2011.08.04 csütörtök, 09:24:09
Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő
.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
forge csak szettben
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11515 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:18:16 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2011.08.03 szerda, 23:30:14
Sziasztok ,
Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva ) ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
de hiszen a szabadonfutót menettel hajtod fel a tengelyvégre!Vagy a menet nem stimmelt,vagy a tengelyen ratyi volt a menet,vagy amit Relhist is írt,hogy beállt a generátor csapágya,de a szíj hajtott tovább.Valószínűleg ez a legesélyesebb.Így még a menet is stimmelhetett.Mert a közepe eltörhetett a szabadonfutónak,és addig forgott,amíg teljesen elkoptatta a gen. tengelyét.
Többen már 20e km en túl vagyunk a ZEN-el gond nélkül.
Ha kell,nekem van forgórészem a generátorhoz.....
Vagy valami nagyon xar a generátorszíjrendszerben-feszítő és vagy a főtengely szíjtárcsa,ami piszkosul berángatja a szíjat.A szabadonfutó eredetileg a generátor forgórészének a tehetetlen forgási energiáját engedi szabadon elpörögni.Ha a többi komponens halott,akkor a szabadonfutószíjtárcsa sem fog csodát művelni.Persze nem tudom,hogy mikor cseréltél Görgőket-főtengelyszíjtárcsát-feszítőt és csapágyakat a generátorban esetleg a klímakuplungban,ha épp ezek újak,akkor ez a feltevésem nem helytálló.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.04 csütörtök, 19:27:56 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11516 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:38:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 19:18:16
de hiszen a szabadonfutót menettel hajtod fel a tengelyvégre!Vagy a menet nem stimmelt,vagy a tengelyen ratyi volt a menet,vagy amit Relhist is írt,hogy beállt a generátor csapágya,de a szíj hajtott tovább.Valószínűleg ez a legesélyesebb.Így még a menet is stimmelhetett.Mert a közepe eltörhetett a szabadonfutónak,és addig forgott,amíg teljesen elkoptatta a gen. tengelyét.
Többen már 20e km en túl vagyunk a ZEN-el gond nélkül.
Ha kell,nekem van forgórészem a generátorhoz.....
Vagy valami nagyon xar a generátorszíjrendszerben-feszítő és vagy a főtengely szíjtárcsa,ami piszkosul berángatja a szíjat.A szabadonfutó eredetileg a generátor forgórészének a tehetetlen forgási energiáját engedi szabadon elpörögni.Ha a többi komponens halott,akkor a szabadonfutószíjtárcsa sem fog csodát művelni.Persze nem tudom,hogy mikor cseréltél Görgőket-főtengelyszíjtárcsát-feszítőt és csapágyakat a generátorban esetleg a klímakuplungban,ha épp ezek újak,akkor ez a feltevésem nem helytálló.
Szia Alf!
Lehet, hogy csak a generátor csapágya forgott meg és ott nyalta el a tengelyt, a szabadonfutó meg rendben van - sajna nem egyértelmű a fogalmazás, de akkora gond csak nincs egy ilyen szabadonfutós tárcsával, mint amit itt írtál - csak gondolom
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11517 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:41:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 18:54:07
mégis én mentem elöl és ő maradt le
van belőle 2.0 CRTDI is
3.0 gondolom, hogy nagyon megy
170lovas tdi-vel énis tudom tartani a lépést...
Zsolti gépe pedig ugyanolyan mint az enyém szerintem, ha nem jobb már
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11518 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:43:57 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 19:10:23
Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód....
nálam 3 hónapja és kb 10ekm-e megy a turbo a növelt nyomással
volt aki azt mondta, hogy 100km-t se fog elmenni a gt17 ilyen nyomással
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11519 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:44:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 19:41:46
170lovas tdi-vel énis tudom tartani a lépést...
Zsolti gépe pedig ugyanolyan mint az enyém szerintem, ha nem jobb már
jobb, mert a kombi nehezebb és több erő kell ugyan olyan gyorsuláshoz
csak a fék meg a futómű ne lenne most ilyen elsőosztályúan szhar
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11520 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:46:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 19:44:54
jobb, mert a kombi nehezebb és több erő kell ugyan olyan gyorsuláshoz
csak a fék meg a futómű ne lenne most ilyen elsőosztályúan szhar
mondjuk nem arra gondoltam
mivel nehezebb egy kombi? azzal a kis puttonnyal?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11521 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:48:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 19:46:57
mondjuk nem arra gondoltam
mivel nehezebb egy kombi? azzal a kis puttonnyal?
nem tom, 50-80kg-ot biztos jelent az is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11522 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:51:17 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 19:10:23
Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód....
Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11523 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:52:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 19:48:16
nem tom, 50-80kg-ot biztos jelent az is
plusz egy személy, azt nehogymár megérezze
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11524 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 19:59:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 19:52:02
plusz egy személy, azt nehogymár megérezze
Hol a fénykép a turbócsövedről?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11525 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:00:36 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 19:51:17
Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását.
chip-pel nem tudnak nyomást emelni ford-nál
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11526 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:01:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 19:52:02
plusz egy személy, azt nehogymár megérezze
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11527 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:01:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.04 csütörtök, 19:59:54
Hol a fénykép a turbócsövedről?
?
Szerintem nem talált akkor objektívet,amibe belefért volna egy képre
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11528 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:01:48 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 19:51:17
Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását.
arra meg nem fogadnék, hogy azóta is megvan a chip. főleg, ha azóta volt gyári diagon...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11529 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:02:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:01:26
Szerintem nem talált akkor objektívet,amibe belefért volna egy képre
elég ha csak a csövet fotózza, neki nem kell a képen lennie
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11530 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:03:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 20:02:08
elég ha csak a csövet fotózza, neki nem kell a képen lennie
Szerintem külön külön is nehezen férnek rá egy normális méretű képre...
Hát még egyben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11531 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:11:20 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.04 csütörtök, 19:38:34
Szia Alf!
Lehet, hogy csak a generátor csapágya forgott meg és ott nyalta el a tengelyt, a szabadonfutó meg rendben van - sajna nem egyértelmű a fogalmazás, de akkora gond csak nincs egy ilyen szabadonfutós tárcsával, mint amit itt írtál - csak gondolom
nem szokott gond lenni.ezek csak fikciók.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11532 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:13:14 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:03:19
Szerintem külön külön is nehezen férnek rá egy normális méretű képre...
Hát még egyben
most mit fikáztok?
mindjárt lefotászom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11533 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:14:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 20:13:14
most mit fikáztok?
mindjárt lefotászom
Csak egészséges piszkálódás
Részemről meg irigykedés,mert van turbócsöved...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11534 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:15:46 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 19:51:17
Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását.
csippnél nem tudják a nyomást emelni.Azonban hamarabb jön a nyomás ,mert a plussz anyaghoz sokkal több levegő kell.Tehát alacsonyabb fordulat tartományban már maximálisat tölt a turbicsek.
Az a csipptuning ugrott a motorcserekor biztosan.Az új csúcsokat progizni kell az ecuban,így valszeg egy jó kis sw frissítéskor az elveszett.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11535 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:26:55 »
és a képeim, amit láttok belőle...nem viszem ki a garázsból
tegnap mostam
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11536 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:28:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 20:26:55
és a képeim, amit láttok belőle...nem viszem ki a garázsból
tegnap mostam
Hát ez nem fog elrepedni egyhamar...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11537 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:31:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:28:15
Hát ez nem fog elrepedni egyhamar...
nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva
De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11538 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:34:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 20:31:50
nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva
De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét
Én megoldottam...
Nekem nincs turbócsövem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11539 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:35:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:14:53
Csak egészséges piszkálódás
pontosan
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11540 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:36:25 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:34:10
Én megoldottam...
Nekem nincs turbócsövem...
megvan már a LEO?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11541 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:37:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 20:31:50
nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva
De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét
hajrá
én szerintem megpróbálom ezt a zsugor csövest. úgyis ingyen van havertól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11542 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:37:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.04 csütörtök, 20:34:10
Én megoldottam...
Nekem nincs turbócsövem...
küldjünk egyet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11543 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:45:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.04 csütörtök, 20:37:29
küldjünk egyet??
Hát sajnos ilyen árban Cupra nem volt
De küldhettek egyet,úgyis van még 2 tdci a családban...
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.04 csütörtök, 20:36:25
megvan már a LEO?
Holnap megyek oroszlánvadászatra
Naplózva
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11544 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:46:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 20:15:46
csippnél nem tudják a nyomást emelni.Azonban hamarabb jön a nyomás ,mert a plussz anyaghoz sokkal több levegő kell.Tehát alacsonyabb fordulat tartományban már maximálisat tölt a turbicsek.
Az a csipptuning ugrott a motorcserekor biztosan.Az új csúcsokat progizni kell az ecuban,így valszeg egy jó kis sw frissítéskor az elveszett.
Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11545 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:49:05 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 20:46:34
Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
nekem amikor benne volt a kat és nyugisan vezettem, akkor abban szépen felgyűlt, és gyorsításkor meg nyomta kifele. mióta nincs a kormolás is megszűnt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11546 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:52:39 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 20:46:34
Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
Nemtudhatom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Balázs.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11547 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:53:46 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 20:52:39
Nemtudhatom!
Mit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11548 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 20:56:14 »
Idézetet írta: Balázs. - 2011.08.04 csütörtök, 20:53:46
Mit?
Hogy van-e rajta csipptuning vagy nincs.Akár vissza is kerülhetett bele a motorcserekor,esetleg megmaradhatott ha nem gyári diaggal progizták a csúcsokat.
Nem jössz a minitalira?Megmutatom amelyikben biztosan van,az hogy megy!
aúúú....kiskőrös....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #11549 Dátum:
2011.08.04 csütörtök, 21:11:45 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.04 csütörtök, 20:56:14
Hogy van-e rajta csipptuning vagy nincs.Akár vissza is kerülhetett bele a motorcserekor,esetleg megmaradhatott ha nem gyári diaggal progizták a csúcsokat.
Nem jössz a minitalira?Megmutatom amelyikben biztosan van,az hogy megy!
aúúú....kiskőrös....
az nagyon megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
224
225
226
227
228
229
230
[
231
]
232
233
234
235
236
237
238
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ