Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:54:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656664 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11500 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 11:43:34 »

Ezt vegyem celzasnak...? :-)

AndyA
szerintem úgy értette, hogy a 2,2-edik cserélt csőnél megtérül a szett ára
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11501 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:33:18 »

szerintem úgy értette, hogy a 2,2-edik cserélt csőnél megtérül a szett ára
Igen megtérül az ára így értettem, hiszen azt már sohasem kell cserélni, de természetesen akinek 2.2-es autója van annak kötelező  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11502 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:42:00 »

Igen megtérül az ára így értettem, hiszen azt már sohasem kell cserélni, de természetesen akinek 2.2-es autója van annak kötelező  hehe
Miért is? Nekem még egyszer sem kellett. Ugyanannyi a max turbonyomás mint a 2,0-nál 1,5 bar. Az új 200 lovas 2.2-nél van megemelve 1,8 barra a töltőnyomás.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11503 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 12:55:32 »

Miért is? Nekem még egyszer sem kellett. Ugyanannyi a max turbonyomás mint a 2,0-nál 1,5 bar. Az új 200 lovas 2.2-nél van megemelve 1,8 barra a töltőnyomás.
Hát van akinek már eldurrant 2db és a 20eFT/db áron számolva a 2,2db megegyezik az 55 ezres forge szettel azaz megtérül.
Azt mellesleg nem értem, hogy a tiéd, hogyan bírja még 265e km után is, hiszen használod rendesen a turbót?!

Mellesleg csak poénból írtam, hogy a 2.2 TDCI-nél kötelező, hiszen ott vigyorogtam a mondat végén  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #11504 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 13:05:45 »

igy kell gyorsan ékszijat cserélni... :
http://youtu.be/y4CwrArHJ0Q
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11505 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 13:14:28 »

igy kell gyorsan ékszijat cserélni... :
http://youtu.be/y4CwrArHJ0Q

Most akkor keresd meg a Mondeot bemutato videot is! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11506 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:07:13 »

Hát van akinek már eldurrant 2db és a 20eFT/db áron számolva a 2,2db megegyezik az 55 ezres forge szettel azaz megtérül.
Azt mellesleg nem értem, hogy a tiéd, hogyan bírja még 265e km után is, hiszen használod rendesen a turbót?!

Mellesleg csak poénból írtam, hogy a 2.2 TDCI-nél kötelező, hiszen ott vigyorogtam a mondat végén  hehe

pedig egyszerű: nem a kilóméter számít,hanem a használat.
A csöveket nem a nyomás nagysága kezdi ki első sorban, hanem annak állandó változása. Ez főleg városi használatra (+ólmos lábra) jellemző. Gondold el, hányszor mész keresztül az 1500-2500-as fordulatszám tartományon városban és hányszor autópályán. Stealt pedig pályázik sokat.
A tdci-nél 2300-2500 körül érezhető "hátbavágás" is abból fakad, hogy 1800-nál a turbó kezd tölteni, de egy ideig nem érzed a hatását igazán, mert a csöveket pumpálja. a szívósori nyomás csak akkor kezd igazán növekedni, mikor már a csövekben meg van a max nyomás. A gyenge anyag miatt a csövek jelentős keresztmetszet változást szenvednek minden gyorsításnál.

A merevebb falú csövek egyrészt azért jobbak, mert nem pusztítja őket a keresztmetszet változása, másrészt pedig egyenletesebben emelkedik a szívósori nyomás (hátbavágás elmarad, viszont alacsonyabb fordulatról húz a gép)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #11507 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:18:54 »

pedig egyszerű: nem a kilóméter számít,hanem a használat.
A merevebb falú csövek egyrészt azért jobbak, mert nem pusztítja őket a keresztmetszet változása, másrészt pedig egyenletesebben emelkedik a szívósori nyomás (hátbavágás elmarad, viszont alacsonyabb fordulatról húz a gép)
Igen ebben van valami.
Mellesleg azt utálom, hogy padlón mintha elvenném a gázt egy pillanatra amikor gyorsít az autó (felfújódnak a csövek)
Forge ezt nem így oldja meg az tuti  a leírásaitokból wave
Mellesleg mk4-ben is valszeg erősebbek a csövek plusz az elektromos turbó miatt sincs ez a gázelvételes feeling meg a hátbavágás sem. Pedig ez utóbbi nem olyan rossz érzés sztm  taps
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11508 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 14:22:04 »

Igen ebben van valami.
Mellesleg azt utálom, hogy padlón mintha elvenném a gázt egy pillanatra amikor gyorsít az autó (felfújódnak a csövek)
Forge ezt nem így oldja meg az tuti  a leírásaitokból wave
Mellesleg mk4-ben is valszeg erősebbek a csövek plusz az elektromos turbó miatt sincs ez a gázelvételes feeling meg a hátbavágás sem. Pedig ez utóbbi nem olyan rossz érzés sztm  taps

Nekem azt csinalja, hogy 2000-2200 korul van egy "lyuk" a gyorsitasban, mintha lelegzetet venne, hogy utana szaladjon tovabb. Erosebb gyorsulasnal erzik inkabb, mintha elvennem egy pillanatra a gazt. Lehet, hogy a turbogeometria all utana egy pillanat kesessel, akad? Mert nem lyukas a cso, utana megy tovabb az auto, mint a diszno.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11509 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:23:39 »

kell egy nyomás vezérelt labda a turbóra, és lehet emelgetni nyes de ha kivágod a katalizátort, az is tud segíteni vigyor3 nekem azóta nem kormol vigyor3

vákumos turbónál minek a nyomáslabda,mikor ott a vákum...meg azzal akkor mit csinálsz?
Az egy nyomásossal össze-vissza villogna mint egy karácsonyfa, meg vészüzem... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11510 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:29:51 »

nekem se vigyor3 pedig van benne töblet nyomás rendesen nyes

cserébe most elkezdte melegíteni a vizem szomoru1 lehet nem kellett volna a Q5-össel együtt menni eplus2

Körübelül annyi esélyed volt ellene, mint az árvaházban a szülői értekezletnek... eplus2 eplus2
Vittek Q5-el igen jól megy...2.2-est is elkeni nagyon... szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11511 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:51:56 »

vákumos turbónál minek a nyomáslabda,mikor ott a vákum...meg azzal akkor mit csinálsz?
Az egy nyomásossal össze-vissza villogna mint egy karácsonyfa, meg vészüzem... eplus2
jah, lehet bevillogna, hogy nem az a nyomás van, mint amit ő szeretne vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11512 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 18:54:07 »

Körübelül annyi esélyed volt ellene, mint az árvaházban a szülői értekezletnek... eplus2 eplus2
Vittek Q5-el igen jól megy...2.2-est is elkeni nagyon... szomoru1
mégis én mentem elöl és ő maradt le vigyor3
van belőle 2.0 CRTDI is Wink 3.0 gondolom, hogy nagyon megy nyes

Válasz
kétliteres aggregát két változatban is szerepel a palettán, teljesítménye 105 kW (143 LE) vagy 125 kW (170 LE), ám erejét mindkét esetben egyaránt meggyőző módon fejti ki. A 320 newtonméter (105 kW változat) vagy 350 newtonméter (125 kW változat) maximális forgatónyomaték már 1.750-es percenkénti fordulatszámtól megjelenik a főtengelyen.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11513 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:10:23 »

Turbó nyomást hogy lehet növelni?  Hátha nem füstölne annyira. És még jobban menne.  Wink De attól tartok ez nem egyszerű dolog.
Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11514 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:11:06 »

Kellett itt csőrepedésről témázgatni, egyből elrepedt az egr-re menő Sad.
Honnan lehet legolcsóbban gyárit szerezni,
illetve a forge mennyibe kerül, ez csak settben van, vagy lehet külön?
forge csak szettben
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11515 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:18:16 »

Sziasztok ,

Járt már valaki úgy , hogy az Új szabadonfutó felrakása után a Generátor tengelye elkopott ( 1000 km mulva )  ? Szó szerint elfordul a csapágy belsö gyürüje a tengelyen .
de hiszen a szabadonfutót menettel hajtod fel a tengelyvégre!Vagy a menet nem stimmelt,vagy a tengelyen ratyi volt a menet,vagy amit Relhist is írt,hogy beállt a generátor csapágya,de a szíj hajtott tovább.Valószínűleg ez a legesélyesebb.Így még a menet is stimmelhetett.Mert a közepe eltörhetett a szabadonfutónak,és addig forgott,amíg teljesen elkoptatta a gen. tengelyét.
Többen már 20e km en túl vagyunk a ZEN-el gond nélkül.
Ha kell,nekem van forgórészem a generátorhoz.....


Vagy valami nagyon xar a generátorszíjrendszerben-feszítő és vagy a főtengely szíjtárcsa,ami piszkosul berángatja a szíjat.A szabadonfutó eredetileg a generátor forgórészének a tehetetlen forgási energiáját engedi szabadon elpörögni.Ha a többi komponens halott,akkor a szabadonfutószíjtárcsa sem fog csodát művelni.Persze nem tudom,hogy mikor cseréltél Görgőket-főtengelyszíjtárcsát-feszítőt és csapágyakat a generátorban esetleg a klímakuplungban,ha épp ezek újak,akkor ez a feltevésem nem helytálló.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.04 csütörtök, 19:27:56 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #11516 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:38:34 »

de hiszen a szabadonfutót menettel hajtod fel a tengelyvégre!Vagy a menet nem stimmelt,vagy a tengelyen ratyi volt a menet,vagy amit Relhist is írt,hogy beállt a generátor csapágya,de a szíj hajtott tovább.Valószínűleg ez a legesélyesebb.Így még a menet is stimmelhetett.Mert a közepe eltörhetett a szabadonfutónak,és addig forgott,amíg teljesen elkoptatta a gen. tengelyét.
Többen már 20e km en túl vagyunk a ZEN-el gond nélkül.
Ha kell,nekem van forgórészem a generátorhoz.....


Vagy valami nagyon xar a generátorszíjrendszerben-feszítő és vagy a főtengely szíjtárcsa,ami piszkosul berángatja a szíjat.A szabadonfutó eredetileg a generátor forgórészének a tehetetlen forgási energiáját engedi szabadon elpörögni.Ha a többi komponens halott,akkor a szabadonfutószíjtárcsa sem fog csodát művelni.Persze nem tudom,hogy mikor cseréltél Görgőket-főtengelyszíjtárcsát-feszítőt és csapágyakat a generátorban esetleg a klímakuplungban,ha épp ezek újak,akkor ez a feltevésem nem helytálló.

Szia Alf!

Lehet, hogy csak a generátor csapágya forgott meg és ott nyalta el a tengelyt, a szabadonfutó meg rendben van - sajna nem egyértelmű a fogalmazás, de akkora gond csak nincs egy ilyen szabadonfutós tárcsával, mint amit itt írtál - csak gondolom  Huh?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11517 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:41:46 »

mégis én mentem elöl és ő maradt le vigyor3
van belőle 2.0 CRTDI is Wink 3.0 gondolom, hogy nagyon megy nyes

170lovas tdi-vel énis tudom tartani a lépést...
Zsolti gépe pedig ugyanolyan mint az enyém szerintem, ha nem jobb már  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11518 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:43:57 »

Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód.... nyes
nálam 3 hónapja és kb 10ekm-e megy a turbo a növelt nyomással vigyor3 volt aki azt mondta, hogy 100km-t se fog elmenni a gt17 ilyen nyomással
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11519 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:44:54 »

170lovas tdi-vel énis tudom tartani a lépést...
Zsolti gépe pedig ugyanolyan mint az enyém szerintem, ha nem jobb már  nyes
jobb, mert a kombi nehezebb és több erő kell ugyan olyan gyorsuláshoz eplus2

csak a fék meg a futómű ne lenne most ilyen elsőosztályúan szhar szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11520 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:46:57 »

jobb, mert a kombi nehezebb és több erő kell ugyan olyan gyorsuláshoz eplus2

csak a fék meg a futómű ne lenne most ilyen elsőosztályúan szhar szomoru1
mondjuk nem arra gondoltam  vigyor3
mivel nehezebb egy kombi? azzal a kis puttonnyal?  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11521 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:48:16 »

mondjuk nem arra gondoltam  vigyor3
mivel nehezebb egy kombi? azzal a kis puttonnyal?  Grin
nem tom, 50-80kg-ot biztos jelent az is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11522 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:51:17 »

Amíg a gyári MAP szenzorod van,addi sehogy.Azt hekkelheted,és a gyári is tud többet nyomni.......de meddig?Lesz 2jó hónapod.meg utána új turbód.... nyes

Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását. nyes nyes
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11523 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:52:02 »

nem tom, 50-80kg-ot biztos jelent az is vigyor3
plusz egy személy, azt nehogymár megérezze  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11524 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 19:59:54 »

plusz egy személy, azt nehogymár megérezze  vigyor3

Hol a fénykép a turbócsövedről?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11525 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:00:36 »

Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását. nyes nyes
chip-pel nem tudnak nyomást emelni ford-nál
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11526 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:01:11 »

plusz egy személy, azt nehogymár megérezze  vigyor3

Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11527 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:01:26 »

Hol a fénykép a turbócsövedről?Huh??

Szerintem nem talált akkor objektívet,amibe belefért volna egy képre Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11528 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:01:48 »

Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását. nyes nyes
arra meg nem fogadnék, hogy azóta is megvan a chip. főleg, ha azóta volt gyári diagon...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11529 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:02:08 »

Szerintem nem talált akkor objektívet,amibe belefért volna egy képre Cheesy
elég ha csak a csövet fotózza, neki nem kell a képen lennie hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11530 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:03:19 »

elég ha csak a csövet fotózza, neki nem kell a képen lennie hehe

Szerintem külön külön is nehezen férnek rá egy normális méretű képre...Cheesy Hát még egyben Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11531 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:11:20 »

Szia Alf!

Lehet, hogy csak a generátor csapágya forgott meg és ott nyalta el a tengelyt, a szabadonfutó meg rendben van - sajna nem egyértelmű a fogalmazás, de akkora gond csak nincs egy ilyen szabadonfutós tárcsával, mint amit itt írtál - csak gondolom  Huh?
nem szokott gond lenni.ezek csak fikciók.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11532 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:13:14 »

Szerintem külön külön is nehezen férnek rá egy normális méretű képre...Cheesy Hát még egyben Cheesy
most mit fikáztok?  vigyor3
mindjárt lefotászom
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11533 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:14:53 »

most mit fikáztok?  vigyor3
mindjárt lefotászom

Csak egészséges piszkálódás Cheesy
Részemről meg irigykedés,mert van turbócsöved... eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11534 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:15:46 »

Azt nem kéne. Biztos horror ára van. Szerintem megszokta már mert a chipelésnél is gondolom emelték a nyomást. Az meg új korában volt. Pontosan úgy, h ebbe már cseréltek motort.A régi meg volt csippelve. Vett a ember bele újat, és mivel a elektronika maradt ez csippel kezdte pályafutását. nyes nyes
csippnél nem tudják a nyomást emelni.Azonban hamarabb jön a nyomás ,mert a plussz anyaghoz sokkal több levegő kell.Tehát alacsonyabb fordulat tartományban már maximálisat tölt a turbicsek.
Az a csipptuning ugrott a motorcserekor biztosan.Az új csúcsokat progizni kell az ecuban,így valszeg egy jó kis sw frissítéskor az elveszett.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11535 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:26:55 »

és a képeim, amit láttok belőle...nem viszem ki a garázsból  vigyor3 tegnap mostam  hehe





Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11536 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:28:15 »

és a képeim, amit láttok belőle...nem viszem ki a garázsból  vigyor3 tegnap mostam  hehe







Hát ez nem fog elrepedni egyhamar...Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11537 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:31:50 »

Hát ez nem fog elrepedni egyhamar...Cheesy
nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva  nyes

De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11538 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:34:10 »

nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva  nyes

De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét  Grin

Én megoldottam...Smiley Nekem nincs turbócsövem...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11539 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:35:28 »

Csak egészséges piszkálódás Cheesy
pontosan eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11540 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:36:25 »

Én megoldottam...Smiley Nekem nincs turbócsövem...
megvan már a LEO?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11541 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:37:09 »

nem végig ilyen, csak a repedt szakaszon van össze-vissza ragasztózva  nyes

De meg kéne próbálni az összes turbócsövet ilyenbe belehúzni, ez az életbe nem megy szét  Grin
hajrá eljen én szerintem megpróbálom ezt a zsugor csövest. úgyis ingyen van havertól vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11542 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:37:29 »

Én megoldottam...Smiley Nekem nincs turbócsövem...
küldjünk egyet?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #11543 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:45:10 »

küldjünk egyet?? vigyor3

Hát sajnos ilyen árban Cupra nem volt  szomoru1 eplus2 De küldhettek egyet,úgyis van még 2 tdci a családban... Cheesy

megvan már a LEO?  vigyor3

Holnap megyek oroszlánvadászatra  Wink
Naplózva
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11544 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:46:34 »

csippnél nem tudják a nyomást emelni.Azonban hamarabb jön a nyomás ,mert a plussz anyaghoz sokkal több levegő kell.Tehát alacsonyabb fordulat tartományban már maximálisat tölt a turbicsek.
Az a csipptuning ugrott a motorcserekor biztosan.Az új csúcsokat progizni kell az ecuban,így valszeg egy jó kis sw frissítéskor az elveszett.

Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11545 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:49:05 »

Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
nekem amikor benne volt a kat és nyugisan vezettem, akkor abban szépen felgyűlt, és gyorsításkor meg nyomta kifele. mióta nincs a kormolás is megszűnt vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11546 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:52:39 »

Már pedig ez nem gyári az biztos! Mentem már párral és ez sokkal jobban húz, és sokkal hamarabb. És fütyül, fúj, meg minden ilyesmi de rendesen. Csak gondolom túl sok a kaja neki ezért koxol.
Nemtudhatom! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Balázs.
Vendég
« Új hozzászólás #11547 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:53:46 »

Nemtudhatom! nyes

Mit?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11548 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 20:56:14 »

Mit?
Hogy van-e rajta csipptuning vagy nincs.Akár vissza is kerülhetett bele a motorcserekor,esetleg megmaradhatott ha nem gyári diaggal progizták a csúcsokat.
Nem jössz a minitalira?Megmutatom amelyikben biztosan van,az hogy megy! nyes Wink wave



aúúú....kiskőrös.... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11549 Dátum: 2011.08.04 csütörtök, 21:11:45 »

Hogy van-e rajta csipptuning vagy nincs.Akár vissza is kerülhetett bele a motorcserekor,esetleg megmaradhatott ha nem gyári diaggal progizták a csúcsokat.
Nem jössz a minitalira?Megmutatom amelyikben biztosan van,az hogy megy! nyes Wink wave



aúúú....kiskőrös.... Grin
az nagyon megy nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 224 225 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 237 238 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.