Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:56:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14684906 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
babel
Vendég
« Új hozzászólás #12000 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:38:02 »

Sziasztok, lehet, hogy hülyeséget irok néha és szakmailag érthetetlen lesz de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

2004-es, tdci Mondeo ,faceliftes, 3 éve müködik nálam kifogástalanul. (vásárláskor nem vizsgáltattam át). Szóval: egy hónapja országúton előzéskor ledobja a gyújtást, sárga hibajelző ki.Onnantól csak 1-es, 2-es ,max.3-as sebbességben értem haza, többszörös ráinditásokkal.Letiltott időnként az elektronika.Emelkedőket alig birta venni. Szerelőhöz el. Onnantól kezdődött a "kálvária" remélem a gyógyulás is. Először porlasztócsúcs csere kellett. Össz: 120 00 Ft, majd bemérték és nagynyomású szelep felújitás/csere? szintén 120 000 Ft. Aztán közben ki lett cserélve az üzemanyag szürő , ki lett tisztitva a tank (kiszerelve) és az egész befecskendező rendszer, merthogy rengeteg trutyi, vasreszelék volt benne.Mellesleg ez zabálta fel az idők folyamán a porlasztócsúcsokat is.  Aztán pár napja kiderült, hogy a vezérműlánc átugrott(nem tudom hol) és szétcseszte a himbákat is.Innentől nem értettem amiket a szerelő mondott de bontóban kellett beszerezni másikat ahol kompletten volt csak hengerfejjel együtt. 120 000 Ft-ért.
Kérdésem : az általam pongyolán és nem szakmailag leirt tünetek alapján sokalhatom -e az 500 e Ft-os végösszeget. A szerelő srác(ajánlatra vittem hozzá,mert állitólag nagyon ért a Fordokhoz,régóta szereli őket és megbizható) ad garanciát az általa megjavitott , bemért felujitott dolgokra. Ja és be is kalibrálja az értékeket.
Szerinte  innen ismét jó pár évig ill.kilométerig mintha új lenne.Csak Ő is azt mondta, mint sokan itt a fórumon elöttem, oda kell figyelni hol tankolok és az időben megejtendő mindenféle szűrők cseréjére , ne legyenek "gagyik" hanem ha lehet gyári cuccok még ha drágábbak is.
szóval belefutottam a disel Mondeok tipushibájába és ennyibe kerül a javitás ?
innen valószinű jó lesz a kocsi ? 
előre is köszönöm a válaszokat, jó Mondeozást , mellesleg csipem a kocsimat és nem szivesem válnék meg tőle
(ha valami nyelvtani hiba van az angol billentyűzet az oka)
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #12001 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:44:30 »

Sziasztok, lehet, hogy hülyeséget irok néha és szakmailag érthetetlen lesz de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

2004-es, tdci Mondeo ,faceliftes, 3 éve müködik nálam kifogástalanul. (vásárláskor nem vizsgáltattam át). Szóval: egy hónapja országúton előzéskor ledobja a gyújtást, sárga hibajelző ki.Onnantól csak 1-es, 2-es ,max.3-as sebbességben értem haza, többszörös ráinditásokkal.Letiltott időnként az elektronika.Emelkedőket alig birta venni. Szerelőhöz el. Onnantól kezdődött a "kálvária" remélem a gyógyulás is. Először porlasztócsúcs csere kellett. Össz: 120 00 Ft, majd bemérték és nagynyomású szelep felújitás/csere? szintén 120 000 Ft. Aztán közben ki lett cserélve az üzemanyag szürő , ki lett tisztitva a tank (kiszerelve) és az egész befecskendező rendszer, merthogy rengeteg trutyi, vasreszelék volt benne.Mellesleg ez zabálta fel az idők folyamán a porlasztócsúcsokat is.  Aztán pár napja kiderült, hogy a vezérműlánc átugrott(nem tudom hol) és szétcseszte a himbákat is.Innentől nem értettem amiket a szerelő mondott de bontóban kellett beszerezni másikat ahol kompletten volt csak hengerfejjel együtt. 120 000 Ft-ért.
Kérdésem : az általam pongyolán és nem szakmailag leirt tünetek alapján sokalhatom -e az 500 e Ft-os végösszeget. A szerelő srác(ajánlatra vittem hozzá,mert állitólag nagyon ért a Fordokhoz,régóta szereli őket és megbizható) ad garanciát az általa megjavitott , bemért felujitott dolgokra. Ja és be is kalibrálja az értékeket.
Szerinte  innen ismét jó pár évig ill.kilométerig mintha új lenne.Csak Ő is azt mondta, mint sokan itt a fórumon elöttem, oda kell figyelni hol tankolok és az időben megejtendő mindenféle szűrők cseréjére , ne legyenek "gagyik" hanem ha lehet gyári cuccok még ha drágábbak is.
szóval belefutottam a disel Mondeok tipushibájába és ennyibe kerül a javitás ?
innen valószinű jó lesz a kocsi ? 
előre is köszönöm a válaszokat, jó Mondeozást , mellesleg csipem a kocsimat és nem szivesem válnék meg tőle
(ha valami nyelvtani hiba van az angol billentyűzet az oka)

Nem vagyok expert, de azokból amiket olvastam itt a fórumon szerintem viszonylag olcsón megúsztad,
pcs+nagynyomású már ekörül szokott lenni...
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12002 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 10:57:18 »

Sziasztok, lehet, hogy hülyeséget irok néha és szakmailag érthetetlen lesz de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

2004-es, tdci Mondeo ,faceliftes, 3 éve müködik nálam kifogástalanul. (vásárláskor nem vizsgáltattam át). Szóval: egy hónapja országúton előzéskor ledobja a gyújtást, sárga hibajelző ki.Onnantól csak 1-es, 2-es ,max.3-as sebbességben értem haza, többszörös ráinditásokkal.Letiltott időnként az elektronika.Emelkedőket alig birta venni. Szerelőhöz el. Onnantól kezdődött a "kálvária" remélem a gyógyulás is. Először porlasztócsúcs csere kellett. Össz: 120 00 Ft, majd bemérték és nagynyomású szelep felújitás/csere? szintén 120 000 Ft. Aztán közben ki lett cserélve az üzemanyag szürő , ki lett tisztitva a tank (kiszerelve) és az egész befecskendező rendszer, merthogy rengeteg trutyi, vasreszelék volt benne.Mellesleg ez zabálta fel az idők folyamán a porlasztócsúcsokat is.  Aztán pár napja kiderült, hogy a vezérműlánc átugrott(nem tudom hol) és szétcseszte a himbákat is.Innentől nem értettem amiket a szerelő mondott de bontóban kellett beszerezni másikat ahol kompletten volt csak hengerfejjel együtt. 120 000 Ft-ért.
Kérdésem : az általam pongyolán és nem szakmailag leirt tünetek alapján sokalhatom -e az 500 e Ft-os végösszeget. A szerelő srác(ajánlatra vittem hozzá,mert állitólag nagyon ért a Fordokhoz,régóta szereli őket és megbizható) ad garanciát az általa megjavitott , bemért felujitott dolgokra. Ja és be is kalibrálja az értékeket.
Szerinte  innen ismét jó pár évig ill.kilométerig mintha új lenne.Csak Ő is azt mondta, mint sokan itt a fórumon elöttem, oda kell figyelni hol tankolok és az időben megejtendő mindenféle szűrők cseréjére , ne legyenek "gagyik" hanem ha lehet gyári cuccok még ha drágábbak is.
szóval belefutottam a disel Mondeok tipushibájába és ennyibe kerül a javitás ?
innen valószinű jó lesz a kocsi ? 
előre is köszönöm a válaszokat, jó Mondeozást , mellesleg csipem a kocsimat és nem szivesem válnék meg tőle
(ha valami nyelvtani hiba van az angol billentyűzet az oka)

Viszonylag olcsón megúsztad,de a felújított csúcsok,nem biztos,hogy vannak olyan jók,mint az újak. Lehet elmész vele még 200ezret,de lehet 50ezer után megint csere. Sosem lehet tudni. A lényeg,hogy csak gyári vagy azzal megegyező 2 mikronos olajszűrő,15ezer km-ként olaj és szűrőcserék,és lehetőleg próbálj "normális" gázolajat tankolni. Bár nálunk az olcsókúton jobb a go minősége,mint a shellnél...Olcsókutassal 1050 km egy tankkal,shellessel meg max 850-900(ezt írja ki a fed.komp).
Amúgy mennyi km van a gépedben? Írd be a profilodhoz a gépet évjáratát,motort,így könnyebben tudunk majd később is segíteni neked Smiley
Naplózva
babel
Vendég
« Új hozzászólás #12003 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:26:23 »

168 e Km van az órában, de szerelő szerint legalább duplája - németből való a járgány,
az érdekes az, hogy  amióta nálam van (4 év) csupán most júliusban egyetlenegyszer tankoltam kannából - kaptam 80 liter naftát, nem akartam kidobni de a gázolaj kóser benzinkútról való volt, lehet,hogy szutykos volt a kanna, bár elötte kiöblitettem és a beöntésnél is szürőt használtam -lehet, hogy ez az egy kannás alkalom elég volt a bekoszolódásra hisz utánna "romlott el a rendszer" ?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12004 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:31:55 »

168 e Km van az órában, de szerelő szerint legalább duplája - németből való a járgány,
az érdekes az, hogy  amióta nálam van (4 év) csupán most júliusban egyetlenegyszer tankoltam kannából - kaptam 80 liter naftát, nem akartam kidobni de a gázolaj kóser benzinkútról való volt, lehet,hogy szutykos volt a kanna, bár elötte kiöblitettem és a beöntésnél is szürőt használtam -lehet, hogy ez az egy kannás alkalom elég volt a bekoszolódásra hisz utánna "romlott el a rendszer" ?

Elképzelhető. Hát ha németből jött,akkor valószínű a duplája,ott sok az autópályás menet,viszont,én inkább vennék egy 250ezret futott németet,mint egy 125ezrett futott pesti gépet Smiley
Naplózva
babel
Vendég
« Új hozzászólás #12005 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:37:22 »

persze, pestit semmi képp,
a napokban "elkeseredésemben " nézegetem a japán benyásokat ( 8-9 éves Avensis, Maxima,Accord,Primera ) - megrendült a ford felé a bizalom - hogy ,ha kész lesz a kocsi, (talán holnap) , esetleg bepályázok egyre de igazándiból eddig jó megvoltam Mr Mondeo kombival. Fogyasztás,sebesség, beltér, felszereltség -nagy Navi- stb, minden tetszett.Csak mi van ha megint bekrepál aztán-----ismét 500 e kidob.Dilemma hegyek !
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12006 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:42:20 »

persze, pestit semmi képp,
a napokban "elkeseredésemben " nézegetem a japán benyásokat ( 8-9 éves Avensis, Maxima,Accord,Primera ) - megrendült a ford felé a bizalom - hogy ,ha kész lesz a kocsi, (talán holnap) , esetleg bepályázok egyre de igazándiból eddig jó megvoltam Mr Mondeo kombival. Fogyasztás,sebesség, beltér, felszereltség -nagy Navi- stb, minden tetszett.Csak mi van ha megint bekrepál aztán-----ismét 500 e kidob.Dilemma hegyek !

Téves...Nem kell mindig 500ezret ráfizetni. Hallgatni kell itt a fórumon az okosabb és tapasztaltabb emberekre,és most itt nem magamra gondolok Smiley nekünk 2 Mondeonk van,az egyikben 220ezer,a másikban 390ezer km van kb. Semmi bajuk,rendszeresen olajcsere,szűrőcsere,csak gyári,v minőségi alkatrész,és sose tankolunk kannából. Mind2 porlasztói jól működnek,sőt a fiatalabb most meg majd chippelésre...
Amire figyelni kell,az még a kuplung,az lehet még nagy kiadás...
Naplózva
babel
Vendég
« Új hozzászólás #12007 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 11:54:21 »

thnx , jó ilyet hallani - a tervem az volt -egészen a disel bexarásáig - ,hogy használom a 2004-es kombit amig tudom és egy-két éven belül beujitok egy ujabb, 3-4 éves és akkor általam majd megfizethető bálna Mondeora. Ezek most 3 misitől vannak. Sőt a szerlő szerint abban már ismét bosch adagoló ketyeg ellentétben a mostani delphivel.
A bemérésnél talált a diagnosztika ujabb update szoftvert az elektronikára, fel is lett pakolva. Ez most müködésben mit jelenthet? Azt tudom mi a frissités de mit eredményezhet ? jobban megy vagy mi...?
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #12008 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 13:29:59 »

Sziasztok,

CMP érzékelő cseréje mennyire macerás művelet? Láttam hogy az ára nem olyan vészes, csak félek, hogy a szerviz idő miatt lehúznánk. Ma volt bibi az autóval, és gépre rakva vezérműtengely szenzor hibát írt ki. A leállás és a 15. indítás utáni indulás óta semmi baja az autónak, többször leálltam és újraindultam vele, csak nem akarom hogy bármikor bárhol otthagyjon.

Üdv
Mjoey
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12009 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 13:58:56 »

Sziasztok,

CMP érzékelő cseréje mennyire macerás művelet? Láttam hogy az ára nem olyan vészes, csak félek, hogy a szerviz idő miatt lehúznánk. Ma volt bibi az autóval, és gépre rakva vezérműtengely szenzor hibát írt ki. A leállás és a 15. indítás utáni indulás óta semmi baja az autónak, többször leálltam és újraindultam vele, csak nem akarom hogy bármikor bárhol otthagyjon.

Üdv
Mjoey

Egy kis kézügyességet igényel a művelet, de egyszerűen és hamar megvan a csere. Maga a CMP szenzor a szívósor alatt van, egy szürke műanyag bizbasz, amibe 3 ér fut be.  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12010 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:04:50 »

persze, pestit semmi képp,
a napokban "elkeseredésemben " nézegetem a japán benyásokat ( 8-9 éves Avensis, Maxima,Accord,Primera ) - megrendült a ford felé a bizalom - hogy ,ha kész lesz a kocsi, (talán holnap) , esetleg bepályázok egyre de igazándiból eddig jó megvoltam Mr Mondeo kombival. Fogyasztás,sebesség, beltér, felszereltség -nagy Navi- stb, minden tetszett.Csak mi van ha megint bekrepál aztán-----ismét 500 e kidob.Dilemma hegyek !
Megnyugtatásképp havernak Toyota off autója van és 120ezernél mindegyik p csúcs kilett cserélve.Akkor miről beszélünk csak a mondeoba megy tönkre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #12011 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:45:38 »

Egy kis kézügyességet igényel a művelet, de egyszerűen és hamar megvan a csere. Maga a CMP szenzor a szívósor alatt van, egy szürke műanyag biz***, amibe 3 ér fut be.  Grin

KÖSZI

Ez lenne az: http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45554877&termek_al_id=13918 ? CSak, mert ezen nem látok 3 bemeneti helyet.  Huh?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12012 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:48:57 »

Téves...Nem kell mindig 500ezret ráfizetni. Hallgatni kell itt a fórumon az okosabb és tapasztaltabb emberekre,és most itt nem magamra gondolok Smiley nekünk 2 Mondeonk van,az egyikben 220ezer,a másikban 390ezer km van kb. Semmi bajuk,rendszeresen olajcsere,szűrőcsere,csak gyári,v minőségi alkatrész,és sose tankolunk kannából. Mind2 porlasztói jól működnek,sőt a fiatalabb most meg majd chippelésre...
Amire figyelni kell,az még a kuplung,az lehet még nagy kiadás...

Hát, ha nem haragszol érte, de kire hallgatott volna itt a fórumon, vagy inkább mit hallott volna? Sokan vannak, akiknek bedöglik a p-csúcs, és ha benne van a km már a csúcsokban, nem marad más, mint a p-csúcs + CR szivattyú csere (vagy felújítás) és üzemanyagrendszer tisztítás, az meg annyi amennyi. Tisler kolléga is itt van a fórumon, aztán neki is így jött ki. Eddig erre nem létezik kis költségvetésű megoldás.
Persze ez az én véleményem, aztán lehet anyázni...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12013 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:49:36 »

KÖSZI

Ez lenne az: http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45554877&termek_al_id=13918 ? CSak, mert ezen nem látok 3 bemeneti helyet.  Huh?

Inkább akkor ez:
http://cromax.hu/index.php?katid=45554878&termek_al_id=15771&katnev=Diesel
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12014 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:50:34 »

Hát, ha nem haragszol érte, de kire hallgatott volna itt a fórumon, vagy inkább mit hallott volna? Sokan vannak, akiknek bedöglik a p-csúcs, és ha benne van a km már a csúcsokban, nem marad más, mint a p-csúcs + CR szivattyú csere (vagy felújítás) és üzemanyagrendszer tisztítás, az meg annyi amennyi. Tisler kolléga is itt van a fórumon, aztán neki is így jött ki. Eddig erre nem létezik kis költségvetésű megoldás.
Persze ez az én véleményem, aztán lehet anyázni...

Dehogy anyázok,isten ments Smiley Szerencsére nekünk még egyik kocsin se jött elő(leis kopogom). Mi ezeket csináltuk,amiket leírtam,és eddig nem volt velük gond Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12015 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:50:43 »

KÖSZI

Ez lenne az: http://cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45554877&termek_al_id=13918 ? CSak, mert ezen nem látok 3 bemeneti helyet.  Huh?

Igen. Szívesen. Jó munkát! worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12016 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:51:16 »

Dehogy anyázok,isten ments Smiley Szerencsére nekünk még egyik kocsin se jött elő(leis kopogom). Mi ezeket csináltuk,amiket leírtam,és eddig nem volt velük gond Smiley

 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #12017 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 14:55:37 »

Igen. Szívesen. Jó munkát! worship

Köszi szépen, meg is nézem az autón, sztem elmondásod alapján magam is ki tudom cserélni!

üdv
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12018 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 15:09:32 »

eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2 eplus2

Min röhögsz? Cheesy Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12019 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:38:40 »

Én szerintem attól mert valaki 4 vagy akárhány porlasztót kicserél attól az autónak bekell indulnia ugyanugy, max csattog mint az állat...a kód csak egy korrekciós tényező az ECU számára szerintem....
hát én találkoztam olyannal,hogy lehúzták a csatit a csúcsról,az ecu eldobta a kódot,és azonnal blokkolta az üzarendszert.Progizás után és hibakódtörlés után-addig semmire nem reagált-pöccent a gép.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12020 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:39:30 »

fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?



Bunyek lehet ,hogy tud neked segíteni....múltkor írta valakinek,hogy sokkal olcsóbban is tud ilyet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12021 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:42:05 »

Sziasztok, lehet, hogy hülyeséget irok néha és szakmailag érthetetlen lesz de kiváncsi vagyok a véleményetekre.

2004-es, tdci Mondeo ,faceliftes, 3 éve müködik nálam kifogástalanul. (vásárláskor nem vizsgáltattam át). Szóval: egy hónapja országúton előzéskor ledobja a gyújtást, sárga hibajelző ki.Onnantól csak 1-es, 2-es ,max.3-as sebbességben értem haza, többszörös ráinditásokkal.Letiltott időnként az elektronika.Emelkedőket alig birta venni. Szerelőhöz el. Onnantól kezdődött a "kálvária" remélem a gyógyulás is. Először porlasztócsúcs csere kellett. Össz: 120 00 Ft, majd bemérték és nagynyomású szelep felújitás/csere? szintén 120 000 Ft. Aztán közben ki lett cserélve az üzemanyag szürő , ki lett tisztitva a tank (kiszerelve) és az egész befecskendező rendszer, merthogy rengeteg trutyi, vasreszelék volt benne.Mellesleg ez zabálta fel az idők folyamán a porlasztócsúcsokat is.  Aztán pár napja kiderült, hogy a vezérműlánc átugrott(nem tudom hol) és szétcseszte a himbákat is.Innentől nem értettem amiket a szerelő mondott de bontóban kellett beszerezni másikat ahol kompletten volt csak hengerfejjel együtt. 120 000 Ft-ért.
Kérdésem : az általam pongyolán és nem szakmailag leirt tünetek alapján sokalhatom -e az 500 e Ft-os végösszeget. A szerelő srác(ajánlatra vittem hozzá,mert állitólag nagyon ért a Fordokhoz,régóta szereli őket és megbizható) ad garanciát az általa megjavitott , bemért felujitott dolgokra. Ja és be is kalibrálja az értékeket.
Szerinte  innen ismét jó pár évig ill.kilométerig mintha új lenne.Csak Ő is azt mondta, mint sokan itt a fórumon elöttem, oda kell figyelni hol tankolok és az időben megejtendő mindenféle szűrők cseréjére , ne legyenek "gagyik" hanem ha lehet gyári cuccok még ha drágábbak is.
szóval belefutottam a disel Mondeok tipushibájába és ennyibe kerül a javitás ?
innen valószinű jó lesz a kocsi ?  
előre is köszönöm a válaszokat, jó Mondeozást , mellesleg csipem a kocsimat és nem szivesem válnék meg tőle
(ha valami nyelvtani hiba van az angol billentyűzet az oka)
azért,ha hf-et cserélt meg vezérlést,annyiét sok az öccáz,abba belekellett volna férjen a csúcs és a nagynyomású javítása is.ha benne volt akkor meg ok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12022 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 18:59:14 »

kilukadt egy turbócsöved!Keress olajos szakaszt!Ott szakadt ki,és kifúj.Az egr szelep előtti Függőleges szakasz szokott a leggyakrabban!
Továbbá dugózd le az egr szelepet a kipuff felől! Wink wave

en repedt turbo csovel jartam ugy hogy eszre sem vettuk! amikor jobban (kb 3.5 cm) kiszakadt akkor mar volt sipolo hangja! az enyem mmt6-os valtoval szerelt a meg 3003 marciusi nem facelift-es kiadas!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12023 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 19:02:00 »

en repedt turbo csovel jartam ugy hogy eszre sem vettuk! amikor jobban (kb 3.5 cm) kiszakadt akkor mar volt sipolo hangja! az enyem mmt6-os valtoval szerelt a meg 3003 marciusi nem facelift-es kiadas!
A tiéd a vissza a jövőbe járgánya! eljen nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12024 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:25:39 »

Min röhögsz? Cheesy Cheesy

Hogy tök jól vetted a lapot! Már úgy értem, hogy a posztomat tök negatívan is le lehetett volna reagálni, ezzel szemben teljesen szuverén módon kezelted. Ez pozitív.  worship worship eljen
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12025 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:31:30 »

Hogy tök jól vetted a lapot! Már úgy értem, hogy a posztomat tök negatívan is le lehetett volna reagálni, ezzel szemben teljesen szuverén módon kezelted. Ez pozitív.  worship worship eljen

Talpra esettnek kell lenni a mai fiatalnak Smiley Amúgy se vagyok sértődős fajta...
Amúgy,ma apa átült a Mondeoból Seatba...Aztmondta,nem megy rosszul,de azért a TDCI-ben több az erő Cheesy
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12026 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:38:58 »

Talpra esettnek kell lenni a mai fiatalnak Smiley Amúgy se vagyok sértődős fajta...
Amúgy,ma apa átült a Mondeoból Seatba...Aztmondta,nem megy rosszul,de azért a TDCI-ben több az erő Cheesy

A TDCi simán veri az 1.6-os benzinest, de A Seatban is létezik jó dízel, ahol azért hátba vág az ülés, ha beletaposol a gázba... A chiptuningos dízelek veszettül mennek.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12027 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 21:51:45 »

A TDCi simán veri az 1.6-os benzinest, de A Seatban is létezik jó dízel, ahol azért hátba vág az ülés, ha beletaposol a gázba... A chiptuningos dízelek veszettül mennek.

Nekem most csak benzines van,de ezzel is elvagyok Smiley Kicsit visszakell fognom magam legalább...A Mondeoban csak gázra léptem és huss...Itt meg 5ből vissza 3ba és huss Cheesy
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12028 Dátum: 2011.09.01 csütörtök, 23:12:40 »

Én szerintem attól mert valaki 4 vagy akárhány porlasztót kicserél attól az autónak bekell indulnia ugyanugy, max csattog mint az állat...a kód csak egy korrekciós tényező az ECU számára szerintem....
Emlékeim szerint az IDM-mel szerelet tdci-k (kb. facelift előttiek) kényesek voltak a kódokra. Ha eldobta a kódokat, nem indult be. Fórumtárs facelift előtti tdci-je járt úgy, hogy a porlasztók miatt eldobálta az IDM a kalibrációs kódokat és nem indult be. Vik újraprogramozta, és ment minden...
Szerintem az, hogy csere előtt és után ugyan úgy jár, az a kalibrációs kód hiányára utal.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #12029 Dátum: 2011.09.02 péntek, 11:48:28 »

ha esetleg érdekelne valakit a mondeo árlista...

http://www.fordsandorservice.hu/files/uj_mondeo_arlista.pdf
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12030 Dátum: 2011.09.02 péntek, 19:49:06 »

hát én találkoztam olyannal,hogy lehúzták a csatit a csúcsról,az ecu eldobta a kódot,és azonnal blokkolta az üzarendszert.Progizás után és hibakódtörlés után-addig semmire nem reagált-pöccent a gép.

Ha menet közben húzod le a csatit akkor azt nyilván nem dijazza tédécéi, meg semelyik CR ... eplus2
Azon a csatin ha beinditod mindenképpen kijön a 80V ami vezérli a tekercset, vagy az a henger nem megy...ennyi. A kóddal a kopogást tudod megszüntetni, max talán a befecskendezés pontosságát, de azt nem hinném...
De pöccre ugyanugy bekell induljon szerintem, hisz az ECU kivezérli a jeleket a bejövő infó alapján mindenképp(jeladók,stb)......ha betilt valami miatt akkor ott valami gáz van szerintem....
Egyébb márkáknál ha nem irod be a kódot, beinditod, otthagyod és az ecu saját magát betanitja.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12031 Dátum: 2011.09.02 péntek, 21:26:41 »

Ha menet közben húzod le a csatit akkor azt nyilván nem dijazza tédécéi, meg semelyik CR ... eplus2
Azon a csatin ha beinditod mindenképpen kijön a 80V ami vezérli a tekercset, vagy az a henger nem megy...ennyi. A kóddal a kopogást tudod megszüntetni, max talán a befecskendezés pontosságát, de azt nem hinném...
De pöccre ugyanugy bekell induljon szerintem, hisz az ECU kivezérli a jeleket a bejövő infó alapján mindenképp(jeladók,stb)......ha betilt valami miatt akkor ott valami gáz van szerintem....
Egyébb márkáknál ha nem irod be a kódot, beinditod, otthagyod és az ecu saját magát betanitja.....
látod?akkor ez mennyivel faccább mint a márkák...... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12032 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:40:46 »

fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?

haliho!

en kb ugyan ebben a cipoben jarok!!!
P0251 jon fel ha elkapom a diagban!
szurot ujra csereltem, mind a 4 injektor ki lett cserelve ujra programozva..
a go szurot szet szedtem csak trutyis volt az uzemanyag tartajbol (nem veszes, majd surun cserelem..)
kiszedtem a  magasnyomasu pumpabol a szenzort (barna) es a szurobol szedtem ki elvetve nagyon apro femreszeleket!
szoval ha megveszem az erzekelot akkor kell e tartanom hogy baja lessz a pumpatol!


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12033 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:44:50 »


Én mivel ezen átestem ha fémreszelék volt a szürőben ott nem amibenne van az a rossz a nyomásszabályzószelep hanem kezd a pumpa kuka lenni.! csúcs után és ennyi km-nél kicserélném.Az a baj ha jön a fémreszelék akkor az új csúcsok hamar tönkrefognak menni tőle.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12034 Dátum: 2011.09.02 péntek, 22:49:20 »

 Grin
A tiéd a vissza a jövőbe járgánya! eljen nyes
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12035 Dátum: 2011.09.03 szombat, 11:19:44 »

4500 Ft volt kedvezménnyel 1L gyári Ford szervó olaj az autómba Sad
WSA-M2C195-A. Jót adtak ezek? Azt mondta a csávó, hogy ezt az egy cikkszámot hozta ki neki a rendszer.

1L elég lesz ugye???  rinya

Ja és ez milyen színű. Szeretném a csere előtt valami olcsó hidraulika olajjal átmosni a rendszert. Azért kérdem, hogy milyen legyen a mosó olaj.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.03 szombat, 11:45:34 írta Shad » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12036 Dátum: 2011.09.03 szombat, 13:01:23 »

4500 Ft volt kedvezménnyel 1L gyári Ford szervó olaj az autómba Sad
WSA-M2C195-A. Jót adtak ezek? Azt mondta a csávó, hogy ezt az egy cikkszámot hozta ki neki a rendszer.

1L elég lesz ugye???  rinya

Ja és ez milyen színű. Szeretném a csere előtt valami olcsó hidraulika olajjal átmosni a rendszert. Azért kérdem, hogy milyen legyen a mosó olaj.
Tisztelt Fórumtárs!
Nemrég takaritottam ki az egész szervó rendszert. A rendszer teljes átöblitéséhez kb 2 l olaj kell.Minden olyan olcsoó szervó olaj megfelel ami az ATFIII specifikációnak megfelel.(itt még az öblitő olaj minőségével sem szabad spórolni mert megbosszulhatja magát, hosszu távon mindenképp megtérül) Én a Mondeomba a WSS-M2C-204-A2 enyhén zöld szinü Ford szervó olajat töltöttem bele ami az elektro hidraulikus szervókhoz is jó. A teljes feltöltéshez elég az 1 l Én az olajért 2720 Ft fizettem a Ford szervizbe.

Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #12037 Dátum: 2011.09.03 szombat, 13:31:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nemrég takaritottam ki az egész szervó rendszert. A rendszer teljes átöblitéséhez kb 2 l olaj kell.Minden olyan olcsoó szervó olaj megfelel ami az ATFIII specifikációnak megfelel.(itt még az öblitő olaj minőségével sem szabad spórolni mert megbosszulhatja magát, hosszu távon mindenképp megtérül) Én a Mondeomba a WSS-M2C-204-A2 enyhén zöld szinü Ford szervó olajat töltöttem bele ami az elektro hidraulikus szervókhoz is jó. A teljes feltöltéshez elég az 1 l Én az olajért 2720 Ft fizettem a Ford szervizbe.



Köszönöm!
Közben megnéztem amit vettem, ez piros. Tehát akkor ha veszek valami olcsóbb piros színű ATFIII-as olajat átöblíteni, akkor nagy baj nem lehet. Úgy tudom nem lehet a különböző színűeket keverni
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12038 Dátum: 2011.09.03 szombat, 14:31:51 »

Köszönöm!
Közben megnéztem amit vettem, ez piros. Tehát akkor ha veszek valami olcsóbb piros színű ATFIII-as olajat átöblíteni, akkor nagy baj nem lehet. Úgy tudom nem lehet a különböző színűeket keverni
énis valami 1000-2000Ft ért vettem piros löttyöt, jóaz bele olaj-olaj  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


zsozsoka1000
Vendég
« Új hozzászólás #12039 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 12:10:25 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.Adott egy 2007 02.havi 2,2 Tdci motoros mondeo 76 e km-rel, mennyire érdemes ezt megvenni? Ha valaki tudna hozzászólni azt megköszönném.

Üdv Zsozsoka
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12040 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 12:13:45 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.Adott egy 2007 02.havi 2,2 Tdci motoros mondeo 76 e km-rel, mennyire érdemes ezt megvenni? Ha valaki tudna hozzászólni azt megköszönném.

Üdv Zsozsoka
nincs fent használtautón? ha igen linkeld be és megnézik a profik  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12041 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 13:13:00 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.Adott egy 2007 02.havi 2,2 Tdci motoros mondeo 76 e km-rel, mennyire érdemes ezt megvenni? Ha valaki tudna hozzászólni azt megköszönném.

Üdv Zsozsoka

Szia!

Mennyire leinformálható a kocsi? Mennyiért vennéd? Szervizkönyv van hozzá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12042 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 13:49:15 »

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni.Adott egy 2007 02.havi 2,2 Tdci motoros mondeo 76 e km-rel, mennyire érdemes ezt megvenni? Ha valaki tudna hozzászólni azt megköszönném.

Üdv Zsozsoka
linkeld be!
De erősen lehet kételkedni egy 4éves autóban ennyi km lenne,pláne,ha külföldi.....,de ettől még lehet jóvétel.csak nem sok mindent árultál el róla. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12043 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:13:50 »

linkeld be!
De erősen lehet kételkedni egy 4éves autóban ennyi km lenne,pláne,ha külföldi.....,de ettől még lehet jóvétel.csak nem sok mindent árultál el róla. Roll Eyes
ha orvos volt az előző tulaja, akkor már lehet gyanakodni eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12044 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 14:17:52 »

ha orvos volt az előző tulaja, akkor már lehet gyanakodni eplus2

Nyugdíjas doktor bácsi...  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12045 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 15:24:56 »

linkeld be!
De erősen lehet kételkedni egy 4éves autóban ennyi km lenne,pláne,ha külföldi.....,de ettől még lehet jóvétel.csak nem sok mindent árultál el róla. Roll Eyes
ja nem is figyeltem az évjáratot  vigyor3
az enyém is 2007.02 és már 175e van benne  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #12046 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 15:26:17 »

ja nem is figyeltem az évjáratot  vigyor3
az enyém is 2007.02 és már 175e van benne  Grin
MondEsu gépe is ilyen évjáratú neki 65e. van benne
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #12047 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 16:13:05 »

ha orvos volt az előző tulaja, akkor már lehet gyanakodni eplus2

Gonosz Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #12048 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 16:18:11 »

MondEsu gépe is ilyen évjáratú neki 65e. van benne
de neki benyás.  beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12049 Dátum: 2011.09.04 vasárnap, 16:28:32 »

de neki benyás.  beka3
legkevesebbet futott eladó mk3:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_33000km_1_tulaj_gyari_fenyezes-5043686
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_navi._41.700_km-4806865 ez még honosítva sincs hehe

és a nem visszapörgetettek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_di_trend-5025168
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia-4795137
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 234 235 236 237 238 239 240 [241] 242 243 244 245 246 247 248 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.