Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:09:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683839 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11950 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:06:02 »

Sziasztok! Van egy olyan észrevételem hogy ha a kocsit berakom lükvercbe akkor rögtön megemelkedik az alapjárat (kuplung nyomva tart 750min/perc, lükverc kuplung nyomva azonnal fel kb 800-850 min/perc) klíma nélkül. ha valaki esetleg tudja hogy ez normális-e vagy ha nem mitől lehet. Egy páran probáljátok már ki lécci. Köszi!
Teljesen normális. Szoftveres lefulladásgátlás.
Még normálisabb és kíméletesebb lenne, ha állandóan 850 lenne az alapjárat, de a környezetvédelem nagy úr.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #11951 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:09:08 »

Köszi a gyors választ már kezdtem izgulni hogy gond van a géppel.
Viszont lenne még egy kérdésem ezeknek a gépeknek javítható a klíma kompresszorja, kicsit lóg a szabadonfutócsapágy és olyan mindtha néha meg akarna indulni mikor ki van kapcsolva.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.30 kedd, 20:44:44 írta mope86 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11952 Dátum: 2011.08.30 kedd, 20:47:57 »

Köszi a gyors választ már kezdtem izgulni hogy gond van a géppel.
Viszont lenne még egy kérdésem ezeknek a gépeknek javítható a klíma kompresszorja, kicsit lóg a szabadonfutócsapágy és olyan mindtha néha meg akarna indulni mikor ki van kapcsolva.
Ez így is lehet de az enyém nem ilyen.Múltkor Volt itt ilyen gond és ott akkumulátor fesz ingadozás volt a hiba.Ezt azért mondom mert az enyém akár előre akár hátra rakod sebesséágbe akkor is 750.Még lehet olyan gond.hogy a légtömegmérőd koszos.Kikell pucolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #11953 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:22:50 »

hello.

milyen márkájú és viszkozitású olajat ajánlanátok?
OFF-ba Repsolt használok.
Fordba mit érdemes tenni?
10W, vagy 5W?  140.000 Km

köszi
csakis 5w30. tegnap hallottam/próbáltam egy 115le-s CI-t, amibe matrica alapján 5w40-es olaj volt... a régi tranzitoknak nem volt olyan csúnya hangja... szomoru1

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11954 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:26:43 »

Ez így is lehet de az enyém nem ilyen.Múltkor Volt itt ilyen gond és ott akkumulátor fesz ingadozás volt a hiba.Ezt azért mondom mert az enyém akár előre akár hátra rakod sebesséágbe akkor is 750.Még lehet olyan gond.hogy a légtömegmérőd koszos.Kikell pucolni.
Felesleges izgulni miatta. Teljesen egyértelmű viselkedés, egészen biztosan nem hiba. Nem mindegyik autó emeli hátramenetben a fordulatszámot, talán szoftver verzió függő. Én pont erre alapozva építettem meg az alapjárat emelő elektronikát, hogy mindig 850 legyen.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #11955 Dátum: 2011.08.30 kedd, 21:57:55 »

koszi az olajos valaszokat! Wink
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11956 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:03:47 »

Teljesen normális. Szoftveres lefulladásgátlás.
Még normálisabb és kíméletesebb lenne, ha állandóan 850 lenne az alapjárat, de a környezetvédelem nagy úr.

Nekem egyik F2 sem csinalja erdekes modon, se a 2 literes, se a 2.2-es TDCi. Ez mitol lehet?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11957 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:36:40 »

Nekem egyik F2 sem csinalja erdekes modon, se a 2 literes, se a 2.2-es TDCi. Ez mitol lehet?

AndyA
Szerintem vagyunk így többen is.Ezért írtam nekem sem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11958 Dátum: 2011.08.30 kedd, 22:47:39 »

sziasztok!

ujra itt.

megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
 Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!

 a vegen a diagnozis  reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram  
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...

a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!

na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11959 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:04:52 »

sziasztok!

ujra itt.

megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
 Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!

 a vegen a diagnozis  reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram  
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...

a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!

na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.


Akkor most eddig hány db lett eddig kicserélve?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11960 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:07:49 »

Akkor most eddig hány db lett eddig kicserélve?

2-gyari felujitott
az 1-es es a 4-es
2-magan felujitas volt
a 2-es 3-as azt en ujjitattam fel egy cegnel... (lehet befurodtem vele..)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11961 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:13:01 »

sziasztok!

ujra itt.

megneztem a motorban az injektorokat es a vezerlestol van az elso,masodik ...
ma kicsereltuk az 1-est (ami meg nem volt bantva) es a jelensegem ugyan az!!! 600-6800km/tank nem hiszem el hogy a 2.0TDCi 130 loeros motor 7-7.2/100km fogyasztana!!!
eroteljes(nem csak eroteljesnel) gyorsitasnal "porol" nem mondanam hogy fustol ..
 Szoval gyari felujitott injektor kerult az 1-esbe! csere utan egybol inditottuk es vow, mint ha meg sem piszkaltuk volna! (gyari injektor lett cserelve) Nem lett programozva!

 a vegen a diagnozis  reszemrol hogy az auto ugyan azokat a problemakat produkalja mint eddig! ( erotlen a motor, villog idonkent az izzito jelem es leall egy ido utan, van hogy tokeletesen erezni a 130 Le-t neha erotlenebb es a 3. jelenseg ugye a veszmod, a hibak kozott meg van az amikor normalissan mukodik akkor a kilometer oram  
mintha ideg beteg lenne es remeg/ugral...

a szamitogepet menet kozbenre is rajta hagytuk hogy vezetes kozben mit mutat... kb ugyan az mint allva! injektor ertekek 1-4 alacsony (egyik 56 vagy 5.6 a masik meg 0.4 vagy valami hasonlo alacsony erteket a 2-3 1420 es menet kozben sem valtozik!
EGR ertek 0 allva es menet kozben is mint ha nem mukodne..
a forumokbol talaltam hogy tisztitsuk ki a szelepet amit meg is tettem es mukodott!!

na most vagy a magasnyomasu pumpa vagy a kompjutere rossz.


Én nem értem,csere után mért nem lett programozva az új?Továbbá vedd le a szívósort és azt is pucold ki fogadok trutyis ha nincs az EGR ledugózva.Tudod én azt nem értem,hogy nekem is volt vészüzem és utána erőteljes gyorsításkor le is állt menet közben de spoha nem volt erőtlen a motor.Mind a 4 csúcs csere és egyből utána a szivattyú is.De én egy kicsit mentem a 4 új csúccsal mertr a szivattyú nem jött meg időre.De gond nélkül ment.A szivattyú már nyomott a szürőbe fémreszeléket de a kocsi  az új csúcsoktól már helyre jött és nagy dombnak cuccal terhelve és gyorsítva már nemprodukálta a hibát.Valahol nemlevegősödik a rendszer mert az új csúcsoktól már nemszabadna hibát produkálni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11962 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:14:12 »

2-gyari felujitott
az 1-es es a 4-es
2-magan felujitas volt
a 2-es 3-as azt en ujjitattam fel egy cegnel... (lehet befurodtem vele..)
Most én megpoharaztatnám az összes csúcsot mivel bent van elvileg 4 új.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11963 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:17:58 »

Én nem értem,csere után mért nem lett programozva az új?Továbbá vedd le a szívósort és azt is pucold ki fogadok trutyis ha nincs az EGR ledugózva.Tudod én azt nem értem,hogy nekem is volt vészüzem és utána erőteljes gyorsításkor le is állt menet közben de spoha nem volt erőtlen a motor.Mind a 4 csúcs csere és egyből utána a szivattyú is.De én egy kicsit mentem a 4 új csúccsal mertr a szivattyú nem jött meg időre.De gond nélkül ment.A szivattyú már nyomott a szürőbe fémreszeléket de a kocsi  az új csúcsoktól már helyre jött és nagy dombnak cuccal terhelve és gyorsítva már nemprodukálta a hibát.Valahol nemlevegősödik a rendszer mert az új csúcsoktól már nemszabadna hibát produkálni.
azt en sem ertem hogy miert nem kellet programozni!
amikor a 4.-et csereltuk, beirtuk az uj injektor kodot es nem indult a motor tole!
visszairtuk azt a zagyvasagot amit felhoz mikor belenezel es azokkal mar indult es mukodott..
szoval most meg sem probaltuk. nem is kellett mert mukodott!
EGR ledugozva?
azt mi csak kitakaritottuk par hete mert arra is gyanakodtunk! a szelep meg sem mozdult... most meg mint ha uj lenne!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11964 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:19:49 »

azt en sem ertem hogy miert nem kellet programozni!
amikor a 4.-et csereltuk, beirtuk az uj injektor kodot es nem indult a motor tole!
visszairtuk azt a zagyvasagot amit felhoz mikor belenezel es azokkal mar indult es mukodott..
szoval most meg sem probaltuk. nem is kellett mert mukodott!
EGR ledugozva?
azt mi csak kitakaritottuk par hete mert arra is gyanakodtunk! a szelep meg sem mozdult... most meg mint ha uj lenne!
az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..

 es miert ugral a kilometer oram??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11965 Dátum: 2011.08.30 kedd, 23:37:58 »

az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..

 es miert ugral a kilometer oram??
Nálam kicseréltek először 2db csúcsot és akkor is újra programozták mind a 4-et.Majd kiderült a másik 2 is rossz.Csere és a 4db-ot újra programozták.Elősem fordult volna,hogy ez másképp legyen.Takarítsd ki a szívósort és a csúcsokat újra programoztasd fel mind a 4-et.Go szürő mikor volt cserélve és légszürő???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11966 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:01:57 »

Nálam kicseréltek először 2db csúcsot és akkor is újra programozták mind a 4-et.Majd kiderült a másik 2 is rossz.Csere és a 4db-ot újra programozták.Elősem fordult volna,hogy ez másképp legyen.Takarítsd ki a szívósort és a csúcsokat újra programoztasd fel mind a 4-et.Go szürő mikor volt cserélve és légszürő???

majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #11967 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:02:48 »

majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
füstül  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11968 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:12:05 »

az erotlenseget ugy ertem hogy megy az auto de 1-es 2-esben a fordulat hamarabb fel megy es nem produkalja azt az erot es gyorsulast mint amikor jol mukodik..

 es miert ugral a kilometer oram??

Azt hogy érted, hogy ugrál a km-órád? Mit és mikor csinál pontosabban? Ha menet közben végállásba ugranak a mutatók, akkor az pl akksi problémára utal. Egy üzemi töltés és egy akkufeszültség mérés nem árthat.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11969 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:14:05 »

majus elejen vettem es kb a majus 20-a korul azzal kezdtem hogy olaj csere, olaj/gazolaj/levego/pollen szuro csere!
meg most csutortokon akkor kiprobalom hogy mind a 4-et ujra programozzuk es hatha az segit...
a szivosor mit befolyasol konkretan? ha az el van dugulva mik a jelei?
Teljesen nincs eldugulva de a sok trutyitól amit az EGR visszavezet a motorba annyi lerakódik,hogy nagyon kevés friss levegő jut a motorba.Küldök neked email-t,hogy az enyém milyen tiszta ledugózott EGR mellett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nordina
Vendég
« Új hozzászólás #11970 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:37:10 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #11971 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:50:00 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley

Kezdhetnéd azzal, hogy az üzemanyagszűrő mikor volt cserélve utoljára...
Ha van villogás és leállás, az üzemanyagrendszeri hibára hajaz. Az egyenetlen járás mennyire egyenetlen? Nekem is egyenetlen a járása, de tudom, hogy a csúcsok már nem a legjobbak, de megy amíg megy...  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11972 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:54:17 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley
Vidd el diagra és poharaztasd meg a csúcsokat.Ha visszakeresel előző írásaimra nekem így kezdődött ezzel a jelenséggel és 4 csúcs csere és szivattyú.De ezt addig felejtsd el míg nincs meg a diagnózis.Aztán lehet gondolkodni tovább.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11973 Dátum: 2011.08.31 szerda, 00:58:10 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley
ja amit írtam az nem 2-3 kilós dolog,annál sokkal több de a vége tuti.Neakard átélni mikor előzés közben a szembejövő sávban leáll és nincs motor járás.Hát nekem ez lett a vége amit írtam.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11974 Dátum: 2011.08.31 szerda, 01:33:58 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley
Csináltass meg diagnosztikát és csúcsok poharaztatását.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11975 Dátum: 2011.08.31 szerda, 09:00:59 »

Teljesen nincs eldugulva de a sok trutyitól amit az EGR visszavezet a motorba annyi lerakódik,hogy nagyon kevés friss levegő jut a motorba.Küldök neked email-t,hogy az enyém milyen tiszta ledugózott EGR mellett.

szia

koszonom a mailt!
ma szet is kapom es megtakaritom!!

a ledugozott EGR alat mit ertessz?
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #11976 Dátum: 2011.08.31 szerda, 09:06:10 »

Azt hogy érted, hogy ugrál a km-órád? Mit és mikor csinál pontosabban? Ha menet közben végállásba ugranak a mutatók, akkor az pl akksi problémára utal. Egy üzemi töltés és egy akkufeszültség mérés nem árthat.

toltest mertunk rajta mikor megvettem azzal nem volt baj!
nagyon ritkan csinalja hogy kb 50-60 km/h-val haladok es egyszer csak fel le kalimpal mint valami idegbeteg. ha gyorsitok ha fekezek kalimpal/ugral.

az elejen mikor meg nem dobta ki a 4-es injektor hibajat akkor az ugralas utan par percen belull kivillant a gyujtasjelzo majd leallt.
mostanaban csak  ugral nemtortenik semmi utanna..


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11977 Dátum: 2011.08.31 szerda, 09:06:55 »

szia

koszonom a mailt!
ma szet is kapom es megtakaritom!!

a ledugozott EGR alat mit ertessz?

Amikor dugot raksz az EGR-be. Smiley

Megtalalod a leirast a fooldalon a cikkek kozott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11978 Dátum: 2011.08.31 szerda, 09:49:16 »

Felesleges izgulni miatta. Teljesen egyértelmű viselkedés, egészen biztosan nem hiba. Nem mindegyik autó emeli hátramenetben a fordulatszámot, talán szoftver verzió függő. Én pont erre alapozva építettem meg az alapjárat emelő elektronikát, hogy mindig 850 legyen.

Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #11979 Dátum: 2011.08.31 szerda, 09:52:30 »

Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?

Nem, ez biztosan szandekos, SW verziotol fuggoen. Ha a tolatolampa villanasra valami tortenne, arra inkabb lefele kellene menni az alapjaratnak gyenge akksinal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #11980 Dátum: 2011.08.31 szerda, 10:13:07 »

Nem, ez biztosan szandekos, SW verziotol fuggoen. Ha a tolatolampa villanasra valami tortenne, arra inkabb lefele kellene menni az alapjaratnak gyenge akksinal.

AndyA

Jogos! eljen
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #11981 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:14:27 »

Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Nem. A tolatólámpa kapcsolóról megy egy szál a motorvezérlésre is. Ha ezt a vezetéket elvágom és csakis erre a vezetékre adok 12voltot, akkor azonnal és stabilan emelkedik az alapjárat, korlátozott a teljesítmény és le van tiltva a tempomat. Remélem ez így már elég meggyőző.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11982 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:36:15 »

Nem lehet, hogy amikor berakja hátramenetben, azért emelkedik meg az alapjárat mert felvillannak a tolató lámpák? Nekem is ezt csinálja egyébként. Lehet gyenge már az akksi?
Sziasztok!Nekem addig nem csinálta amig nem kellett porlasztót programozni.Szerintem a Fordos ismerősőm sw-t is frissitett mert azóta hátramenetben rakáskor emeli a fordulatot.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #11983 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:40:43 »

csakis 5w30. tegnap hallottam/próbáltam egy 115le-s CI-t, amibe matrica alapján 5w40-es olaj volt... a régi tranzitoknak nem volt olyan csúnya hangja... szomoru1


Az valószinüleg más miatt volt mert nekem 5w 40-es van benne és szerintem nincs különbség a hangja közt.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11984 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:50:19 »

Sziasztok!

Szőke nő 2003 -as TDCI-vel Smiley

Az autó ősszel megcsinálta a klasszikust, izzításjelző villogás mellett leállt, majd csak később indult újra, mikor milyen kedve volt. Akkor kiolvastam innen(köszönet érte), hogy jeladót kell cserélni, megtörtént és eddig működött is. Most újra kezdte azzal a különbséggel, hogy most akkor villog vagy áll le ha nagyobb gázt adok, de  rögtön újra lehet indítani.
Létezik, hogy újra a jeladó? Más problémát nem vettem észre, de ez nem jelent semmit, talán a motor mintha egyenetlenül járna...
Tudom, szerviz, de szivesen fogadnék ötleteket mégis mi lehet ez, remélem nem valami 2-3 kilós dolog...(kuplungcsere is megvolt már, porlasztó még nem)Smiley
pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #11985 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:51:06 »

Sziasztok!Nekem addig nem csinálta amig nem kellett porlasztót programozni.Szerintem a Fordos ismerősőm sw-t is frissitett mert azóta hátramenetben rakáskor emeli a fordulatot.
mert az IDS általában automatikusan frissíti.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11986 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:57:47 »

pedig az lesz, hacsak nem az alacsony nyomású üzemanyag szakaszban van akadály/folyás. Tank, vezetékek, szűrő. Gyorsan kell utánajárani, mert a kenés hiánya kinyírja a CR pumpát, alacsony nyomású szakasz problémánál pedig könnyen előidézhető a szárazra futás/levegősödés.
A diagnosztika várhatóan P0251-es hibakódot fog mutatni. Ha alacsony nyomású ág vagy szivattyú probléma van, akkor a hibakódhoz tartozó freeze frame-ben az üzemanyag nyomásnak alacsonynak kell lennie a terhelés/fordulatszám páros által meghatározotthoz képest (ezért tilt). Ha porlasztó nyitási gond van, akkor magasabb a hibakódhoz tartozó nyomásérték, mert a szivattyú által beküldött nafta vártnál nagyobb része jön vissza a visszatérő ágon.
A poharazásnál meg azt fogják mondani, hogy csere azonnal (pedig nem biztos, hogy kell). A poharazást meg fordulaton kell nézni, mert az alapjárati poharazás nem informatív a gázadásra jelentkező leállásra.
Azért abban egyet értünk,hogy nálam nemtévedtek és olyan ember aki ezen nőtt fel az a szerelőm.És nekem sem egyből a cserét mondta ameddig lehetet addig húztuk és lám a vége mégis az lett.Azért ha leáll  120-nál az már nem kis gond én átéltem nemkívánom senkinek.És a fémreszelék is ott volt a szürőben.Ezért mondtam én is ezeket nézesse meg minnél előbb.Azt meg neked elhiszem,hogy nagyon sokan egyből cserét mondanak mindenre.Ezért kell jó szerelőt találni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11987 Dátum: 2011.08.31 szerda, 16:59:36 »

Azért abban egyet értünk,hogy nálam nemtévedtek és olyan ember aki ezen nőtt fel az a szerelőm.És nekem sem egyből a cserét mondta ameddig lehetet addig húztuk és lám a vége mégis az lett.Azért ha leáll  120-nál az már nem kis gond én átéltem nemkívánom senkinek.És a fémreszelék is ott volt a szürőben.Ezért mondtam én is ezeket nézesse meg minnél előbb.Azt meg neked elhiszem,hogy nagyon sokan egyből cserét mondanak mindenre.Ezért kell jó szerelőt találni.
Akkor meg ha biztos akar lenni vigye el padra bevizsgálni a csúcsokat,meg nézze meg a szürőt mivan benne kezdésnek.Aztán eldöntheti mennyi pénze van rá.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fomi
Vendég
« Új hozzászólás #11988 Dátum: 2011.08.31 szerda, 17:12:33 »

Szervusztok!
2003.02 havi tdci 130 a gépem és motrorikus  gondjaim vannak, ebben kérnék segítséget.
Az autó gyorsításkor igen komolyan füstöl, a gyorsulás meg elég szerény.
Sokszor olyan égett fémes szag, (mint a hevített kovácsolt vas) terjeng az utastérben, keveredve  egy kis kipufogó gázzal.
Állandó sebességről nagyon lassan gyorsítva,  pici rángatások érezhetőek.
Néhány alkalommal olyan, mintha nem is nyomnám gyorsításkor a pedál, de füst az van.
A turbó geometria vezérlése látszatra működik,
A fogyasztásom ennek ellenére mindig 5,0 – 5,3 között van.
köszönettek, nick
Naplózva
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #11989 Dátum: 2011.08.31 szerda, 17:27:22 »

Sziasztok!

Olyan észrevétel!Letekertem az olajbetöltő sapkát és füstölt,utána nem.Vissza utána megint le és füstölt.Ez normális,vagy nagyon nem?
Mi a gond mit kell cserélni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11990 Dátum: 2011.08.31 szerda, 17:42:23 »

Szervusztok!
2003.02 havi tdci 130 a gépem és motrorikus  gondjaim vannak, ebben kérnék segítséget.
Az autó gyorsításkor igen komolyan füstöl, a gyorsulás meg elég szerény.
Sokszor olyan égett fémes szag, (mint a hevített kovácsolt vas) terjeng az utastérben, keveredve  egy kis kipufogó gázzal.
Állandó sebességről nagyon lassan gyorsítva,  pici rángatások érezhetőek.
Néhány alkalommal olyan, mintha nem is nyomnám gyorsításkor a pedál, de füst az van.
A turbó geometria vezérlése látszatra működik,
A fogyasztásom ennek ellenére mindig 5,0 – 5,3 között van.
köszönettek, nick

kilukadt egy turbócsöved!Keress olajos szakaszt!Ott szakadt ki,és kifúj.Az egr szelep előtti Függőleges szakasz szokott a leggyakrabban!
Továbbá dugózd le az egr szelepet a kipuff felől! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11991 Dátum: 2011.08.31 szerda, 17:43:08 »

Sziasztok!

Olyan észrevétel!Letekertem az olajbetöltő sapkát és füstölt,utána nem.Vissza utána megint le és füstölt.Ez normális,vagy nagyon nem?
Mi a gond mit kell cserélni?
Bizonyos fokig normál.kartergáz. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fomi
Vendég
« Új hozzászólás #11992 Dátum: 2011.08.31 szerda, 18:17:35 »

ALF
Nagyon köszönöm!

Csaba 14
Köszönet Neked is,
sajnos nem hallani sípolást, sziszegést, de remélem, hogy nem komolyabb a hiba.
Naplózva
Nordina
Vendég
« Új hozzászólás #11993 Dátum: 2011.08.31 szerda, 18:49:55 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.

Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.

Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11994 Dátum: 2011.08.31 szerda, 18:51:08 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.

Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.

Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
Németh Viktor Auto Fort a lurdyval szemben
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 20:32:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #11995 Dátum: 2011.08.31 szerda, 18:53:13 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, most a bőség zavarával küzdök.
A szűrők pont egy éve lettek cserélve így nyár végén.

Remélem Alfnak lesz igaza, EGR dugózást már tervbe vettük, a turbocsöveket megnézzük. Ennél komolyabbra, diagra pillanatnyilag nincs keret, ha ez nem jön be sajnos le lesz támasztva bizonytalan időre.

Annyit szeretnék kérni délpesten ajánljatok szerelőt, ha jól emlékszem azt olvastam Lurdy háznál van egy jó, hozzá egy elérhetőséget ha kaphatnék.
fejvakaras nemtudom  ...én nem  írtam neked semmit,de Relhist és Stealt anál inkább.Kövesd a tanácsát! Wink  ...és keresd Vik-et a lurdyval szemben!
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.31 szerda, 18:57:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nordina
Vendég
« Új hozzászólás #11996 Dátum: 2011.08.31 szerda, 20:00:33 »

Németh Viktor Auto Fort a luryval szemben

Köszi.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #11997 Dátum: 2011.08.31 szerda, 20:40:48 »

Én szerintem attól mert valaki 4 vagy akárhány porlasztót kicserél attól az autónak bekell indulnia ugyanugy, max csattog mint az állat...a kód csak egy korrekciós tényező az ECU számára szerintem....
Naplózva
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #11998 Dátum: 2011.08.31 szerda, 21:58:23 »

menet közben kell nyomást mérni.úgy kiugrik a szög a zsákból.
fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?


Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11999 Dátum: 2011.08.31 szerda, 22:04:11 »

fejlemények az ügyben: wow1

mértek mindent mindent rendben is találtak, kivéve egy dolgot:
Váltások után rövid ideig leesik az üzemanyag nyomás jobban mit kellene,ezért torpan meg kicsit, utána megy mint a golyó.Nagynyomású szelepet(IMV)kéne cserélni mert az a hibás állítólag.Nézegettem 50-60 körül Angry vesztegetnek egyet.(csak hát nem tudni h biztosan ez-e a baja.)Valakinek valami ötlete, járt már valaki hasonló cipőben?



Akkor a szivattyúteszt is ok?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 233 234 235 236 237 238 239 [240] 241 242 243 244 245 246 247 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.109 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.