Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 11:36:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14645663 alkalommal)
0 Felhasználó és 144 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12150 Dátum: 2011.09.07 szerda, 21:45:18 »

ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
"Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi

Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás

Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre:

A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt.

Jó szerelgetést kíván Alf!"

AndyA
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12151 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:00:32 »

ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?

Egyetlen fenykep van melle.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12152 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:03:38 »

Köszi akkor kezdem érteni meg olvasgattam is a fórumban. De még azt nem tudom dugozzak vagy ne dugozzak.
Mert azért találok olyanokat is akik dugózatlanul is jól megvannak.

Ha van választásod (nincs érzékelő az EGR szelepen), akkor inkább dugózz. Én ledugóztam, nem lett tőle érezhetően jobb, de azt a trutyit, ami a szívósorból kijött inkább ne kapja a motor. Nem volt rossz döntés.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12153 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:08:54 »

"Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi

Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás

Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre:

A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt.

Jó szerelgetést kíván Alf!"

AndyA

Köszi AndyA! Csapágyat neki!  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12154 Dátum: 2011.09.07 szerda, 22:29:06 »

Köszi AndyA! Csapágyat neki!  Grin

Szivesen! Ha mar drhf ram sozta a MondeoWiki kezeleset... worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12155 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:00:30 »

ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Autóval szemben állsz, burkolatot leveszed akkor a motor jobb oldalán fut!
Itt jól látod : http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
 (a szervó szíjat is ford felirattal és a feszítőt is (egy csavar tartja) és már itt nem fekete görgő van rajta, hanem Alf féle fényes csapágy  worship) Az egr csövet le kell venni ehhez a szereléshez és én már utána vissza se raktam. Dugó van a katalizátoron is  eljen

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12156 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:10:58 »

Autóval szemben állsz, burkolatot leveszed akkor a motor jobb oldalán fut!
Itt jól látod : http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
 (a szervó szíjat is ford felirattal és a feszítőt is (egy csavar tartja) és már itt nem fekete görgő van rajta, hanem Alf féle fényes csapágy  worship) Az egr csövet le kell venni ehhez a szereléshez és én már utána vissza se raktam. Dugó van a katalizátoron is  eljen


ja ok, az már nekem sincs bent Smiley csapágy megvan, már csak meg kéne csinálni Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12157 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 09:33:48 »

ja ok, az már nekem sincs bent Smiley csapágy megvan, már csak meg kéne csinálni Smiley
EGR cső nélkül könnyű a dolog nagyon eplus2
Kell még egy alátét és onnan már csak 10-15 perc az egész  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 09:44:02 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12158 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:04:13 »

EGR cső nélkül könnyű a dolog nagyon eplus2
Kell még egy alátét és onnan már csak 10-15 perc az egész  integet2

Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12159 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:11:48 »

Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?

Minimum akkora lyuk legyen benne, mint a csapagyon van, mert ha kisebb, nem fog ramenni a tengelyre.  Wink

A leiras azt mondja, 2 mm kell. Ez egy normal alatet vastagsaga ebben a meretben. Szerintem semmi kulonos. Nagyobbat azert nem tennek, mert nem kozpontos, el tud csuszni, es ha tamaszt rendesen es ferdere belog a csapagy, az tutti nem nyero.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12160 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:16:02 »

Minimum akkora lyuk legyen benne, mint a csapagyon van, mert ha kisebb, nem fog ramenni a tengelyre.  Wink

A leiras azt mondja, 2 mm kell. Ez egy normal alatet vastagsaga ebben a meretben. Szerintem semmi kulonos. Nagyobbat azert nem tennek, mert nem kozpontos, el tud csuszni, es ha tamaszt rendesen es ferdere belog a csapagy, az tutti nem nyero.

AndyA
Ez így van. Mi mellesleg 1,5 mm-est tettünk alá már az is jó.
Sajnos az alátétet nem boltba vettem kerestünk hozzá a garázsban, de kb 7mm volt a belső átmérője és 15mm a külső. Emlékeim szerint  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12161 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:47:28 »

Ez így van. Mi mellesleg 1,5 mm-est tettünk alá már az is jó.
Sajnos az alátétet nem boltba vettem kerestünk hozzá a garázsban, de kb 7mm volt a belső átmérője és 15mm a külső. Emlékeim szerint  szomoru1


Ez így nem egészen egyértelmű:

a csapágy belső átmérője 17 mm, Andy azt írja, hogy legalább akkora kell legyen az alátét belső átmérője mint a csapágyé, Te helyeselsz, aztán leírod, hogy 7mm a belső átm. és 15 mm a külső. Valahol nem passzol össze...

Persze nem láttam még szétszedve, ezen sok múlik. Szóval értetlenkedhetek itt, aztán ha látom, akkor tuti összeáll a kép...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 11:56:04 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12162 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 10:58:50 »

Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szabvány 10mmes csavarhoz való ugynevezett fa alátétet használtam. Ennek a mérete pont megfelel, a szervó szijfeszitő alá. A könnyebb kezelhetögég érdekében, az alátétet, pillanat ragasztóval alőbb ráragasztottam a feszitőre. Nekem az átalakitott szijfeszitő, több mint egy éve kifogástalanul teszi a dolgát.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #12163 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 11:58:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szabvány 10mmes csavarhoz való ugynevezett fa alátétet használtam. Ennek a mérete pont megfelel, a szervó szijfeszitő alá. A könnyebb kezelhetögég érdekében, az alátétet, pillanat ragasztóval alőbb ráragasztottam a feszitőre. Nekem az átalakitott szijfeszitő, több mint egy éve kifogástalanul teszi a dolgát.
Tisztelettel László!

Köszönöm!  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12164 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:37:01 »

Ez így nem egészen egyértelmű:

a csapágy belső átmérője 17 mm, Andy azt írja, hogy legalább akkora kell legyen az alátét belső átmérője mint a csapágyé, Te helyeselsz, aztán leírod, hogy 7mm a belső átm. és 15 mm a külső. Valahol nem passzol össze...

Persze nem láttam még szétszedve, ezen sok múlik. Szóval értetlenkedhetek itt, aztán ha látom, akkor tuti összeáll a kép...  Grin
Bocs a vastagságra helyeseltem!
A csavarhoz ami odafogja a motorhoz a feszítőt kell az alátétet tenni nem a csapágyhoz!! A csapágyra cserélt görgőnél nem kell semmilyen alátét integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12165 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:42:46 »

most az alátétet nem a felfogatás alá kell tenni? nekem úgy fest a helyzet, hogy a csapágy nem a régi helyén forog, hanem kitolódik vagy 2mm-el. így ha követem az eltolódás mértékét, azt csak a konzol és a feszítő között tehetem meg. nem?
illetve el kell mondjam, szétvet az ideg.. hogy a bánatba kell visszarakni a feszítőt? próbálgattam csavarhúzót bedugni és lehúzni a rugós pöcköt, de elhajlott a csavarhúzó. mi a teendő, mert lassan infarktust kapok.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12166 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:46:09 »

most az alátétet nem a felfogatás alá kell tenni? nekem úgy fest a helyzet, hogy a csapágy nem a régi helyén forog, hanem kitolódik vagy 2mm-el. így ha követem az eltolódás mértékét, azt csak a konzol és a feszítő között tehetem meg. nem?
illetve el kell mondjam, szétvet az ideg.. hogy a bánatba kell vis***akni a feszítőt? próbálgattam csavarhúzót bedugni és lehúzni a rugós pöcköt, de elhajlott a csavarhúzó. mi a teendő, mert lassan infarktust kapok.
Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12167 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:46:48 »

Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
Valami nem világos dobd át a számod felhívlak  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12168 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:54:36 »

Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
akkor teljesen jól gondolom, csak az összerakással van még probléma.. mármint sarokcsiszolónak a kulcsával? vagy a flex itt nálad hajlékonyt jelet?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12169 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:57:14 »

akkor teljesen jól gondolom, csak az összerakással van még probléma.. mármint sarokcsiszolónak a kulcsával? vagy a flex itt nálad hajlékonyt jelet?
Igen sarokkcsiszoló kulccsal. A kis négyszögletű nyilásba az egyik pöcke, a másik pedig felül majd a szélvédő felőli oldalra. Feszíted a szélvédő felé és vissza tudod ugrasztani a szíjat  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 14:00:00 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12170 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 13:58:53 »

Igen sarokkcsiszoló kulccsal. A kis négyszögletű nyilásba az egyik pöcke, a másik pedig felül majd a szélvédő felőli oldalra. Feszíted a szévédő felé és vissza tudod ugrasztani a szíjat  wave
köszi tippet!!!
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12171 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 14:00:45 »

köszi tippet!!!
 wave
Na majd írj, hogy sikerült? Nekem könnyen ment igaz megvolt a wikis cikk még akkor  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12172 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 14:21:53 »

Na majd írj, hogy sikerült? Nekem könnyen ment igaz megvolt a wikis cikk még akkor  integet2
nekem b17-116DG a csapágyam. gond? láttam c5-öt emlegettek korábban..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12173 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 14:38:04 »

nekem b17-116DG a csapágyam. gond? láttam c5-öt emlegettek korábban..
c3-c5-ig pontosan.
Nem vagyok csapágy zseni, de ez a jelzés a tartósságára utal tudtommal.
Én generátor csapágyat vettem és már nem tudom mi volt a jele  szomoru1

Reméljük a tiéd is jó lesz. Max kicseréled megint 2 év múlva, ha nem olyan tartós. Szíjjal együtt akkor is olcsóbb, mint egy új feszítőt venni 6-7e vs 30e ft  eljen.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12174 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 14:52:31 »

c3-c5-ig pontosan.
Nem vagyok csapágy zseni, de ez a jelzés a tartósságára utal tudtommal.
Én generátor csapágyat vettem és már nem tudom mi volt a jele  szomoru1

Reméljük a tiéd is jó lesz. Max kicseréled megint 2 év múlva, ha nem olyan tartós. Szíjjal együtt akkor is olcsóbb, mint egy új feszítőt venni 6-7e vs 30e ft  eljen.
visszaraktam, most azt nézem, inkább szétszedem és rakok alá még egy alátétet, mert nem okés így. elég egy vékonyabb is a másfeles mellé.. szvsz
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12175 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 15:27:07 »

vis***aktam, most azt nézem, inkább szétszedem és rakok alá még egy alátétet, mert nem okés így. elég egy vékonyabb is a másfeles mellé.. szvsz
Én 1,5 mm vastagságút tettem bele, Alf 2mm-est. 2mm-nél sztm nem szabad vastagabbnak lennie!!
Mérd meg légy szíves az alátét belső és külső átmérőjét, ha még megteheted  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12176 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 17:25:29 »

Én 1,5 mm vastagságút tettem bele, Alf 2mm-est. 2mm-nél sztm nem szabad vastagabbnak lennie!!
Mérd meg légy szíves az alátét belső és külső átmérőjét, ha még megteheted  worship
sok volt a kettő alátét, mert eltartott annyira, hogy a rugós kampó már nem akadt be a helyére.
belül nyolc körüli, kint 24 körüli az átmérője a fakötésű alátétnek. de kicseréltem egy vastagabbra, az kicsit kisebb külső átmérőjű, de nem volt más Smiley
szóval optimális méret: 2mm vastag, 2,5cm-es és belső átmérője 8mm.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12177 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 18:09:19 »

Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.  wow1 Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!  Wink
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12178 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:24:49 »

ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Szia GIN! Rég beszéltünk!Ha megtalálom a csapágyat(mert vettem/szereztem) akkor neked adom(persze ha megtalálom) ha érdekel.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12179 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:37:08 »

Bocsi!!!Még a csapágy beszerzés elött olvastam az utánna lévő hszeket nem olvastam!!Gratula a beszereléshez!!!!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12180 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:44:11 »

Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.  wow1 Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!  Wink
Csatlakozom TZS fórumtárshoz! Nekem a 2005 115 LE TDCI Mondeomnak csak jót tett az EGR dugózás, és egy hiba lehetőség kiiktatva. Ráadásul mivel Euro III nincs hiba jelzés. A müszaki vizsgán simán átment dugózva.
Tisztelettel László!s
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12181 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:47:39 »

Ha már itt vagyok megosztok egy új problémát.Kis sebességnél semmi gond,kigyorsításnál erős fekete füst,felfelé váltáskor erőtlenség és lassan húz,fogyasztás növekedés 3/4dl,1800/2400rpm-nél ha tartom a gázt akkor enyhe rángatás(mintha szembe széllökések lennének).Ma volt idöm a forumon kikupálodott szaktudásommal neki látni a hiba kereséséhez,le sem kellet venni a motorboritássát ahoz,hogy észre vegyem a kb 5cm-es repedést a turbó csövemen az EGR alatt a hajlatban.Ezért holnap be kell szerezni egy ilyen csövet.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12182 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 19:54:09 »

Ha már itt vagyok megosztok egy új problémát.Kis sebességnél semmi gond,kigyorsításnál erős fekete füst,felfelé váltáskor erőtlenség és lassan húz,fogyasztás növekedés 3/4dl,1800/2400rpm-nél ha tartom a gázt akkor enyhe rángatás(mintha szembe széllökések lennének).Ma volt idöm a forumon kikupálodott szaktudásommal neki látni a hiba kereséséhez,le sem kellet venni a motorboritássát ahoz,hogy észre vegyem a kb 5cm-es repedést a turbó csövemen az EGR alatt a hajlatban.Ezért holnap be kell szerezni egy ilyen csövet.

Kilyukad a turbócsöved. Olajos-poros részt keress a csövön.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12183 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:05:19 »

Kilyukad a turbócsöved. Olajos-poros részt keress a csövön.
:eljen:Még nem poros mert friss lehet a repedés de megtaláltam,csak szerezni kell egyet.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12184 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:12:59 »

Szia GIN! Rég beszéltünk!Ha megtalálom a csapágyat(mert vettem/szereztem) akkor neked adom(persze ha megtalálom) ha érdekel.
Szia!
rendes tőled, ez nemtom meddig húzza majd, mert nem pont olyan, mint az emlegetett..
motorcraftnak van csöve, pár napja érdeklődtem erről nála. emlékszel, ezért kérdezgettelek a turbócsöves megoldásokról, most már te is belefutottál..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12185 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:17:40 »

Szia!
rendes tőled, ez nemtom meddig húzza majd, mert nem pont olyan, mint az emlegetett..
motorcraftnak van csöve, pár napja érdeklődtem erről nála. emlékszel, ezért kérdezgettelek a turbócsöves megoldásokról, most már te is belefutottál..

Szerintem holnap lemegyek Szihalomra megrendeltetem a haverom feleségével és remélem holnap délutánra megjön,ha igy nem jön össze mehetek szombaton Egyekre.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12186 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:24:13 »

sok volt a kettő alátét, mert eltartott annyira, hogy a rugós kampó már nem akadt be a helyére.
belül nyolc körüli, kint 24 körüli az átmérője a fakötésű alátétnek. de kicseréltem egy vastagabbra, az kicsit kisebb külső átmérőjű, de nem volt más Smiley
szóval optimális méret: 2mm vastag, 2,5cm-es és belső átmérője 8mm.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #12187 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:28:32 »

Szerintem holnap lemegyek Szihalomra megrendeltetem a haverom feleségével és remélem holnap délutánra megjön,ha igy nem jön össze mehetek szombaton Egyekre.
most akkor újat veszel?
én most ruháztam be egy komplett szettre szilikonból, alf-nak maradt egy szett a készletén. (höhö egy szett készlet  uglystupid2)
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 20:30:32 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #12188 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 20:46:57 »

most akkor újat veszel?
én most ruháztam be egy komplett szettre szilikonból, alf-nak maradt egy szett a készletén. (höhö egy szett készlet  uglystupid2)
Szerintem újat veszek ha sikerül,ha nem akkor lehet,hogy rákókányolok zsugor csövet amig nem tudok szerezni valamijet mert hétvégén ügyeletbe helyeztek családilag(bármikor szülhet a hugom).Használtat egyenlőre nem szeretnék,de lehet,hogy mégis veszek Tomitól.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12189 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 21:16:44 »

Szerintem újat veszek ha sikerül,ha nem akkor lehet,hogy rákókányolok zsugor csövet amig nem tudok szerezni valamijet mert hétvégén ügyeletbe helyeztek családilag(bármikor szülhet a hugom).Használtat egyenlőre nem szeretnék,de lehet,hogy mégis veszek Tomitól.
ha sikerült, majd akkor írd meg kérlek, hogy mekkora zsugorcső kellett worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12190 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 22:59:25 »

ha sikerült, majd akkor írd meg kérlek, hogy mekkora zsugorcső kellett worship
A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12191 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:02:13 »

A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12192 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:09:21 »

nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
tegyetek rá olyat mint ami az enyémen van  nyes ez nemfog elrepedni talán  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12193 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:12:10 »

tegyetek rá olyat mint ami az enyémen van  nyes ez nemfog elrepedni talán  Grin
olyat mennyiért tudsz??  vigyor3

csak az a baj, hogy 60-40mm között változik és ezt kicsit nehézkes megoldani...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #12194 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:13:01 »

olyat mennyiért tudsz??  vigyor3

csak az a baj, hogy 60-40mm között változik és ezt kicsit nehézkes megoldani...
mittomén, van itthon adok  Grin

mondjuk az egészre nem lehet ráhúzni az tény, de oda az elrepedős kanyar részre tökéletesen rámegy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #12195 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:14:54 »

nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
Jaaaa, az más. Ebben az esetben tetszik a kezdeményezés!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12196 Dátum: 2011.09.08 csütörtök, 23:20:13 »

mittomén, van itthon adok  Grin

mondjuk az egészre nem lehet ráhúzni az tény, de oda az elrepedős kanyar részre tökéletesen rámegy
küldhetnél belőle Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #12197 Dátum: 2011.09.09 péntek, 08:11:23 »

Csatlakozom TZS fórumtárshoz! Nekem a 2005 115 LE TDCI Mondeomnak csak jót tett az EGR dugózás, és egy hiba lehetőség kiiktatva. Ráadásul mivel Euro III nincs hiba jelzés. A müszaki vizsgán simán átment dugózva.
Tisztelettel László!s
Mindennek jót tesz!! ez nem ajánlott, hanem szvsz kötelező upgrade hehe
Érdekesség: euro3-as 2,2-es TDCI is dob hibajelet dugózásra  wow1, de a Peti barátom MK4-en dugózott EGR-t és nem dob hibajelet  Shocked!
Nekem csak ki van iktatva a galaxy-n, mert nem fértem még hozzá, de biztosan lefalazom hamarosan  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #12198 Dátum: 2011.09.09 péntek, 08:46:35 »

A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12199 Dátum: 2011.09.09 péntek, 08:53:56 »

Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.

Belulre valami csobol merevites, kivulre ducktape, oszt' jo' van. nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246 247 248 249 250 251 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.