Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 04:04:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
237
238
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
250
251
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684990 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12150 Dátum:
2011.09.07 szerda, 21:45:18 »
ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.07 szerda, 21:25:38
"Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi
Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás
Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre:
A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt.
Jó szerelgetést kíván Alf!"
AndyA
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12151 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:00:32 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.07 szerda, 21:45:18
ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Egyetlen fenykep van melle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12152 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:03:38 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.09.07 szerda, 21:22:57
Köszi akkor kezdem érteni meg olvasgattam is a fórumban. De még azt nem tudom dugozzak vagy ne dugozzak.
Mert azért találok olyanokat is akik dugózatlanul is jól megvannak.
Ha van választásod (nincs érzékelő az EGR szelepen), akkor inkább dugózz. Én ledugóztam, nem lett tőle érezhetően jobb, de azt a trutyit, ami a szívósorból kijött inkább ne kapja a motor. Nem volt rossz döntés.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12153 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:08:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.07 szerda, 21:25:38
"Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás - TDCi
Mk3 tdci Szervószíjfeszítő-görgő átalakítás
Hogyan oldjuk meg a szervószíjfeszítő javítását 40 eFt helyett 6-7 eFt-ból örökre:
A szervószíjfeszítőn rendszerint a csapágy adja meg magát a görgőben. Külön görgőt nem kapni, de még ha lehetne is másikkal pótolni, akkor is kicsit gyenge a csapágyazása. Ezért érdemes egy olyan méretű csapágyra cserélni a görgőt, aminek egyeznek a méretei a görgőével. Ezt a görgőt tökéletesen lehet helyettesíteni egy ugyanilyen méretű csapággyal. A csapágy típusa B17-116 c3-c5-ig.A csapágy pontos méretei: átmérő 52 mm, szélessége 18 mm, belső átmérő 17 mm. Plusszban kell a feszítő és a traverz közé tenni egy 2 mm-es nagy alátétet, hogy a szíj a csapágy közepén fusson. Ez a csapágy egy preciziós, hosszú élettartamú csapágy (általában meg kell rendelni, mert elég ritka tipus). Ezt a csapágyat cserélve nem kell többet megvenni 40 000 Ft-ért a feszítőt.
Jó szerelgetést kíván Alf!"
AndyA
Köszi AndyA! Csapágyat neki!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12154 Dátum:
2011.09.07 szerda, 22:29:06 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.07 szerda, 22:08:54
Köszi AndyA! Csapágyat neki!
Szivesen! Ha mar drhf ram sozta a MondeoWiki kezeleset...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12155 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 09:00:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.07 szerda, 21:45:18
ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Autóval szemben állsz, burkolatot leveszed akkor a motor jobb oldalán fut!
Itt jól látod :
http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
(a szervó szíjat is ford felirattal és a feszítőt is (egy csavar tartja) és már itt nem fekete görgő van rajta, hanem Alf féle fényes csapágy
) Az egr csövet le kell venni ehhez a szereléshez és én már utána vissza se raktam. Dugó van a katalizátoron is
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12156 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 09:10:58 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 09:00:30
Autóval szemben állsz, burkolatot leveszed akkor a motor jobb oldalán fut!
Itt jól látod :
http://tsory.uw.hu/mondeo/fkoriterm.jpg
(a szervó szíjat is ford felirattal és a feszítőt is (egy csavar tartja) és már itt nem fekete görgő van rajta, hanem Alf féle fényes csapágy
) Az egr csövet le kell venni ehhez a szereléshez és én már utána vissza se raktam. Dugó van a katalizátoron is
ja ok, az már nekem sincs bent
csapágy megvan, már csak meg kéne csinálni
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12157 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 09:33:48 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 09:10:58
ja ok, az már nekem sincs bent
csapágy megvan, már csak meg kéne csinálni
EGR cső nélkül könnyű a dolog nagyon
Kell még egy alátét és onnan már csak 10-15 perc az egész
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 09:44:02 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12158 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:04:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 09:33:48
EGR cső nélkül könnyű a dolog nagyon
Kell még egy alátét és onnan már csak 10-15 perc az egész
Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12159 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:11:48 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.08 csütörtök, 10:04:13
Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?
Minimum akkora lyuk legyen benne, mint a csapagyon van, mert ha kisebb, nem fog ramenni a tengelyre.
A leiras azt mondja, 2 mm kell. Ez egy normal alatet vastagsaga ebben a meretben. Szerintem semmi kulonos. Nagyobbat azert nem tennek, mert nem kozpontos, el tud csuszni, es ha tamaszt rendesen es ferdere belog a csapagy, az tutti nem nyero.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12160 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:16:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.09.08 csütörtök, 10:11:48
Minimum akkora lyuk legyen benne, mint a csapagyon van, mert ha kisebb, nem fog ramenni a tengelyre.
A leiras azt mondja, 2 mm kell. Ez egy normal alatet vastagsaga ebben a meretben. Szerintem semmi kulonos. Nagyobbat azert nem tennek, mert nem kozpontos, el tud csuszni, es ha tamaszt rendesen es ferdere belog a csapagy, az tutti nem nyero.
AndyA
Ez így van. Mi mellesleg 1,5 mm-est tettünk alá már az is jó.
Sajnos az alátétet nem boltba vettem kerestünk hozzá a garázsban, de kb 7mm volt a belső átmérője és 15mm a külső. Emlékeim szerint
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12161 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:47:28 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 10:16:02
Ez így van. Mi mellesleg 1,5 mm-est tettünk alá már az is jó.
Sajnos az alátétet nem boltba vettem kerestünk hozzá a garázsban, de kb 7mm volt a belső átmérője és 15mm a külső. Emlékeim szerint
Ez így nem egészen egyértelmű:
a csapágy belső átmérője 17 mm, Andy azt írja, hogy legalább akkora kell legyen az alátét belső átmérője mint a csapágyé, Te helyeselsz, aztán leírod, hogy 7mm a belső átm. és 15 mm a külső. Valahol nem passzol össze...
Persze nem láttam még szétszedve, ezen sok múlik. Szóval értetlenkedhetek itt, aztán ha látom, akkor tuti összeáll a kép...
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 11:56:04 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12162 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 10:58:50 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.08 csütörtök, 10:04:13
Az alátétnek lehet tudni a méreteit azon kívül, hogy a vastagsága 2 mm?
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szabvány 10mmes csavarhoz való ugynevezett fa alátétet használtam. Ennek a mérete pont megfelel, a szervó szijfeszitő alá. A könnyebb kezelhetögég érdekében, az alátétet, pillanat ragasztóval alőbb ráragasztottam a feszitőre. Nekem az átalakitott szijfeszitő, több mint egy éve kifogástalanul teszi a dolgát.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12163 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 11:58:20 »
Idézetet írta: László - 2011.09.08 csütörtök, 10:58:50
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy szabvány 10mmes csavarhoz való ugynevezett fa alátétet használtam. Ennek a mérete pont megfelel, a szervó szijfeszitő alá. A könnyebb kezelhetögég érdekében, az alátétet, pillanat ragasztóval alőbb ráragasztottam a feszitőre. Nekem az átalakitott szijfeszitő, több mint egy éve kifogástalanul teszi a dolgát.
Tisztelettel László!
Köszönöm!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12164 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:37:01 »
Idézetet írta: gabe - 2011.09.08 csütörtök, 10:47:28
Ez így nem egészen egyértelmű:
a csapágy belső átmérője 17 mm, Andy azt írja, hogy legalább akkora kell legyen az alátét belső átmérője mint a csapágyé, Te helyeselsz, aztán leírod, hogy 7mm a belső átm. és 15 mm a külső. Valahol nem passzol össze...
Persze nem láttam még szétszedve, ezen sok múlik. Szóval értetlenkedhetek itt, aztán ha látom, akkor tuti összeáll a kép...
Bocs a vastagságra helyeseltem!
A csavarhoz ami odafogja a motorhoz a feszítőt kell az alátétet tenni nem a csapágyhoz!! A csapágyra cserélt görgőnél nem kell semmilyen alátét
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12165 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:42:46 »
most az alátétet nem a felfogatás alá kell tenni? nekem úgy fest a helyzet, hogy a csapágy nem a régi helyén forog, hanem kitolódik vagy 2mm-el. így ha követem az eltolódás mértékét, azt csak a konzol és a feszítő között tehetem meg. nem?
illetve el kell mondjam, szétvet az ideg.. hogy a bánatba kell visszarakni a feszítőt? próbálgattam csavarhúzót bedugni és lehúzni a rugós pöcköt, de elhajlott a csavarhúzó. mi a teendő, mert lassan infarktust kapok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12166 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:46:09 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 13:42:46
most az alátétet nem a felfogatás alá kell tenni? nekem úgy fest a helyzet, hogy a csapágy nem a régi helyén forog, hanem kitolódik vagy 2mm-el. így ha követem az eltolódás mértékét, azt csak a konzol és a feszítő között tehetem meg. nem?
illetve el kell mondjam, szétvet az ideg.. hogy a bánatba kell vis***akni a feszítőt? próbálgattam csavarhúzót bedugni és lehúzni a rugós pöcköt, de elhajlott a csavarhúzó. mi a teendő, mert lassan infarktust kapok.
Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12167 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:46:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 13:46:09
Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
Valami nem világos dobd át a számod felhívlak
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12168 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:54:36 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 13:46:09
Az alátétet a motorhoz felfogató csavarhoz tedd!! A lényeg, hogy a motorhoz képest 1,5 vagy 2 mm-el told el a feszítőt!!
Flex kulccsal feszítsd el a feszítőt!!!
akkor teljesen jól gondolom, csak az összerakással van még probléma.. mármint sarokcsiszolónak a kulcsával? vagy a flex itt nálad hajlékonyt jelet?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12169 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:57:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 13:54:36
akkor teljesen jól gondolom, csak az összerakással van még probléma.. mármint sarokcsiszolónak a kulcsával? vagy a flex itt nálad hajlékonyt jelet?
Igen sarokkcsiszoló kulccsal. A kis négyszögletű nyilásba az egyik pöcke, a másik pedig felül majd a szélvédő felőli oldalra. Feszíted a szélvédő felé és vissza tudod ugrasztani a szíjat
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 14:00:00 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12170 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 13:58:53 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 13:57:14
Igen sarokkcsiszoló kulccsal. A kis négyszögletű nyilásba az egyik pöcke, a másik pedig felül majd a szélvédő felőli oldalra. Feszíted a szévédő felé és vissza tudod ugrasztani a szíjat
köszi tippet!!!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12171 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 14:00:45 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 13:58:53
köszi tippet!!!
Na majd írj, hogy sikerült? Nekem könnyen ment igaz megvolt a wikis cikk még akkor
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12172 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 14:21:53 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 14:00:45
Na majd írj, hogy sikerült? Nekem könnyen ment igaz megvolt a wikis cikk még akkor
nekem b17-116DG a csapágyam. gond? láttam c5-öt emlegettek korábban..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12173 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 14:38:04 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 14:21:53
nekem b17-116DG a csapágyam. gond? láttam c5-öt emlegettek korábban..
c3-c5-ig pontosan.
Nem vagyok csapágy zseni, de ez a jelzés a tartósságára utal tudtommal.
Én generátor csapágyat vettem és már nem tudom mi volt a jele
Reméljük a tiéd is jó lesz. Max kicseréled megint 2 év múlva, ha nem olyan tartós. Szíjjal együtt akkor is olcsóbb, mint egy új feszítőt venni 6-7e vs 30e ft
.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12174 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 14:52:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 14:38:04
c3-c5-ig pontosan.
Nem vagyok csapágy zseni, de ez a jelzés a tartósságára utal tudtommal.
Én generátor csapágyat vettem és már nem tudom mi volt a jele
Reméljük a tiéd is jó lesz. Max kicseréled megint 2 év múlva, ha nem olyan tartós. Szíjjal együtt akkor is olcsóbb, mint egy új feszítőt venni 6-7e vs 30e ft
.
visszaraktam, most azt nézem, inkább szétszedem és rakok alá még egy alátétet, mert nem okés így. elég egy vékonyabb is a másfeles mellé.. szvsz
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12175 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 15:27:07 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 14:52:31
vis***aktam, most azt nézem, inkább szétszedem és rakok alá még egy alátétet, mert nem okés így. elég egy vékonyabb is a másfeles mellé.. szvsz
Én 1,5 mm vastagságút tettem bele, Alf 2mm-est. 2mm-nél sztm nem szabad vastagabbnak lennie!!
Mérd meg légy szíves az alátét belső és külső átmérőjét, ha még megteheted
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12176 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 17:25:29 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.09.08 csütörtök, 15:27:07
Én 1,5 mm vastagságút tettem bele, Alf 2mm-est. 2mm-nél sztm nem szabad vastagabbnak lennie!!
Mérd meg légy szíves az alátét belső és külső átmérőjét, ha még megteheted
sok volt a kettő alátét, mert eltartott annyira, hogy a rugós kampó már nem akadt be a helyére.
belül nyolc körüli, kint 24 körüli az átmérője a fakötésű alátétnek. de kicseréltem egy vastagabbra, az kicsit kisebb külső átmérőjű, de nem volt más
szóval optimális méret: 2mm vastag, 2,5cm-es és belső átmérője 8mm.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12177 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 18:09:19 »
Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.
Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12178 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:24:49 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.07 szerda, 21:45:18
ez pontosan merre is van? sematikus ábra van róla nektek?
Szia GIN! Rég beszéltünk!Ha megtalálom a csapágyat(mert vettem/szereztem) akkor neked adom(persze ha megtalálom) ha érdekel.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12179 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:37:08 »
Bocsi!!!Még a csapágy beszerzés elött olvastam az utánna lévő hszeket nem olvastam!!Gratula a beszereléshez!!!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12180 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:44:11 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.08 csütörtök, 18:09:19
Néhány napja kiszedtem az EGR dugót, amit kb. 4 éve raktam be. Elmondhatom, hogy olyan mint új korában, ez a rozsdamentes, saválló lemez bírja a kiképzést. Dugózás nélkül mentem vele 150km-t. Aztán ismét szétszedtem az egr-t. Hát meg voltam döbbenve, mert annyi kormos trutyi ment bele, hogy ki kellett pucolnom az egészet.
Raktam is vissza azonnal a lezárást! Szóval, az EGR dugózás fakultatív, de én erősen ajánlom!
Csatlakozom TZS fórumtárshoz! Nekem a 2005 115 LE TDCI Mondeomnak csak jót tett az EGR dugózás, és egy hiba lehetőség kiiktatva. Ráadásul mivel Euro III nincs hiba jelzés. A müszaki vizsgán simán átment dugózva.
Tisztelettel László!s
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12181 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:47:39 »
Ha már itt vagyok megosztok egy új problémát.Kis sebességnél semmi gond,kigyorsításnál erős fekete füst,felfelé váltáskor erőtlenség és lassan húz,fogyasztás növekedés 3/4dl,1800/2400rpm-nél ha tartom a gázt akkor enyhe rángatás(mintha szembe széllökések lennének).Ma volt idöm a forumon kikupálodott szaktudásommal neki látni a hiba kereséséhez,le sem kellet venni a motorboritássát ahoz,hogy észre vegyem a kb 5cm-es repedést a turbó csövemen az EGR alatt a hajlatban.Ezért holnap be kell szerezni egy ilyen csövet.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12182 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 19:54:09 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.09.08 csütörtök, 19:47:39
Ha már itt vagyok megosztok egy új problémát.Kis sebességnél semmi gond,kigyorsításnál erős fekete füst,felfelé váltáskor erőtlenség és lassan húz,fogyasztás növekedés 3/4dl,1800/2400rpm-nél ha tartom a gázt akkor enyhe rángatás(mintha szembe széllökések lennének).Ma volt idöm a forumon kikupálodott szaktudásommal neki látni a hiba kereséséhez,le sem kellet venni a motorboritássát ahoz,hogy észre vegyem a kb 5cm-es repedést a turbó csövemen az EGR alatt a hajlatban.Ezért holnap be kell szerezni egy ilyen csövet.
Kilyukad a turbócsöved. Olajos-poros részt keress a csövön.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12183 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:05:19 »
Idézetet írta: Angel - 2011.09.08 csütörtök, 19:54:09
Kilyukad a turbócsöved. Olajos-poros részt keress a csövön.
:eljen:Még nem poros mert friss lehet a repedés de megtaláltam,csak szerezni kell egyet.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12184 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:12:59 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.09.08 csütörtök, 19:24:49
Szia GIN! Rég beszéltünk!Ha megtalálom a csapágyat(mert vettem/szereztem) akkor neked adom(persze ha megtalálom) ha érdekel.
Szia!
rendes tőled, ez nemtom meddig húzza majd, mert nem pont olyan, mint az emlegetett..
motorcraftnak van csöve, pár napja érdeklődtem erről nála. emlékszel, ezért kérdezgettelek a turbócsöves megoldásokról, most már te is belefutottál..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12185 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:17:40 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 20:12:59
Szia!
rendes tőled, ez nemtom meddig húzza majd, mert nem pont olyan, mint az emlegetett..
motorcraftnak van csöve, pár napja érdeklődtem erről nála. emlékszel, ezért kérdezgettelek a turbócsöves megoldásokról, most már te is belefutottál..
Szerintem holnap lemegyek Szihalomra megrendeltetem a haverom feleségével és remélem holnap délutánra megjön,ha igy nem jön össze mehetek szombaton Egyekre.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12186 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:24:13 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 17:25:29
sok volt a kettő alátét, mert eltartott annyira, hogy a rugós kampó már nem akadt be a helyére.
belül nyolc körüli, kint 24 körüli az átmérője a fakötésű alátétnek. de kicseréltem egy vastagabbra, az kicsit kisebb külső átmérőjű, de nem volt más
szóval optimális méret: 2mm vastag, 2,5cm-es és belső átmérője 8mm.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12187 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:28:32 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.09.08 csütörtök, 20:17:40
Szerintem holnap lemegyek Szihalomra megrendeltetem a haverom feleségével és remélem holnap délutánra megjön,ha igy nem jön össze mehetek szombaton Egyekre.
most akkor újat veszel?
én most ruháztam be egy komplett szettre szilikonból, alf-nak maradt egy szett a készletén. (höhö egy szett készlet
)
«
Utoljára szerkesztve: 2011.09.08 csütörtök, 20:30:32 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12188 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 20:46:57 »
Idézetet írta: GiN - 2011.09.08 csütörtök, 20:28:32
most akkor újat veszel?
én most ruháztam be egy komplett szettre szilikonból, alf-nak maradt egy szett a készletén. (höhö egy szett készlet
)
Szerintem újat veszek ha sikerül,ha nem akkor lehet,hogy rákókányolok zsugor csövet amig nem tudok szerezni valamijet mert hétvégén ügyeletbe helyeztek családilag(bármikor szülhet a hugom).Használtat egyenlőre nem szeretnék,de lehet,hogy mégis veszek Tomitól.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12189 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 21:16:44 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.09.08 csütörtök, 20:46:57
Szerintem újat veszek ha sikerül,ha nem akkor lehet,hogy rákókányolok zsugor csövet amig nem tudok szerezni valamijet mert hétvégén ügyeletbe helyeztek családilag(bármikor szülhet a hugom).Használtat egyenlőre nem szeretnék,de lehet,hogy mégis veszek Tomitól.
ha sikerült, majd akkor írd meg kérlek, hogy mekkora zsugorcső kellett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12190 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 22:59:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 21:16:44
ha sikerült, majd akkor írd meg kérlek, hogy mekkora zsugorcső kellett
A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12191 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:02:13 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.08 csütörtök, 22:59:25
A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12192 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:09:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 23:02:13
nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
tegyetek rá olyat mint ami az enyémen van
ez nemfog elrepedni talán
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12193 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:12:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.08 csütörtök, 23:09:21
tegyetek rá olyat mint ami az enyémen van
ez nemfog elrepedni talán
olyat mennyiért tudsz??
csak az a baj, hogy 60-40mm között változik és ezt kicsit nehézkes megoldani...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12194 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:13:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 23:12:10
olyat mennyiért tudsz??
csak az a baj, hogy 60-40mm között változik és ezt kicsit nehézkes megoldani...
mittomén, van itthon adok
mondjuk az egészre nem lehet ráhúzni az tény, de oda az elrepedős kanyar részre tökéletesen rámegy
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12195 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:14:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.09.08 csütörtök, 23:02:13
nekem nem repedt ki, csak nem akarom, hogy táguljon a cső...
Jaaaa, az más. Ebben az esetben tetszik a kezdeményezés!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12196 Dátum:
2011.09.08 csütörtök, 23:20:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.09.08 csütörtök, 23:13:01
mittomén, van itthon adok
mondjuk az egészre nem lehet ráhúzni az tény, de oda az elrepedős kanyar részre tökéletesen rámegy
küldhetnél belőle
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12197 Dátum:
2011.09.09 péntek, 08:11:23 »
Idézetet írta: László - 2011.09.08 csütörtök, 19:44:11
Csatlakozom TZS fórumtárshoz! Nekem a 2005 115 LE TDCI Mondeomnak csak jót tett az EGR dugózás, és egy hiba lehetőség kiiktatva. Ráadásul mivel Euro III nincs hiba jelzés. A müszaki vizsgán simán átment dugózva.
Tisztelettel László!s
Mindennek jót tesz!! ez nem ajánlott, hanem szvsz kötelező upgrade
Érdekesség: euro3-as 2,2-es TDCI is dob hibajelet dugózásra
, de a Peti barátom MK4-en dugózott EGR-t és nem dob hibajelet
!
Nekem csak ki van iktatva a galaxy-n, mert nem fértem még hozzá, de biztosan lefalazom hamarosan
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12198 Dátum:
2011.09.09 péntek, 08:46:35 »
Idézetet írta: TZS - 2011.09.08 csütörtök, 22:59:25
A zsugorcső megfogja a nyomást? Én anno betekertem szuper erős amerikás szigszalaggal, de azon is át is kifújt.
Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #12199 Dátum:
2011.09.09 péntek, 08:53:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.09.09 péntek, 08:46:35
Szerintem nem, mert mikor összeszívja a motor a csövet, elválik a zsugorcső, így tagulasnal nem tudja fogni a szakadás szélét.
Belulre valami csobol merevites, kivulre ducktape, oszt' jo' van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
237
238
239
240
241
242
243
[
244
]
245
246
247
248
249
250
251
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ