Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:33:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14626524 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13000 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 18:31:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.16 vasárnap, 18:28:47
műszerteszthez nem is kell fedcomp...
Egyszer régen próbáltam a műszertesztet, de nem sikerült. Ezért gondoltam, hogy fedcomp kell hozzá...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13001 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 18:39:23 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.10.16 vasárnap, 18:16:53
Szia!
Alf, majd biztosan megírja műszakilag helyesen, de szerintem azt a generátort meg kéne vizsgálni. A gerjesztést és így a feszültség tartását az ECU szabályozza, szerintem ott lehet még gond a generátorral. Amikor az én akkum is hirtelen meghalt elvitte a generátor egyik tekercselését és a dióda hidat is
lehet nálad is lesznek egyébb gondok.
Le kéne hívnod a műszerfalra teszt üzemben a töltő feszültséget és megfigyelni mennyire stabil, hogy mit csinál.
biztosan a generátorban van gond.ilyenkor már be indulnak az automata fűtések,és maxira terhelődik a generátor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13002 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 18:52:22 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 18:31:07
Egyszer régen próbáltam a műszertesztet, de nem sikerült. Ezért gondoltam, hogy fedcomp kell hozzá...
Próbáld meg még 1x. Fontos előszőr nyomod a napi számláló nullázóját és el ne engedd! Úgy adsz gyújtást, közben tarsd végig lenyomva míg át nem vált teszt üzemre. Ekkor indítsd be a gépet, de a kulcsot már véletlenül se fordítsd visszafelé!!! Ha jár a motor tudod léptetni a teszt menűt körbe-körbe. Meg fogod találni a töltő feszt is.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13003 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:02:29 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.10.16 vasárnap, 18:52:22
Próbáld meg még 1x. Fontos előszőr nyomod a napi számláló nullázóját és el ne engedd! Úgy adsz gyújtást, közben tarsd végig lenyomva míg át nem vált teszt üzemre. Ekkor indítsd be a gépet, de a kulcsot már véletlenül se fordítsd visszafelé!!! Ha jár a motor tudod léptetni a teszt menűt körbe-körbe. Meg fogod találni a töltő feszt is.
Az archívumban leírtak szerint nem gyújtáson kell megvárni a teszt üzemmódot, hanem a motor beindítása után tovább kell nyomni 10 másodpercig. Amikor próbáltam, akkor egyszerűen lenullázta a napi számlálót, de tesztüzemmód nem indult. Reggel megpróbálom a Te módszereddel.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13004 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:08:01 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 19:02:29
Az archívumban leírtak szerint nem gyújtáson kell megvárni a teszt üzemmódot, hanem a motor beindítása után tovább kell nyomni 10 másodpercig. Amikor próbáltam, akkor egyszerűen lenullázta a napi számlálót, de tesztüzemmód nem indult. Reggel megpróbálom a Te módszereddel.
Próbáld csak meg, szerintem sikerülni fog. Fontos!
Napi számlálót nyomod még gyújtás előtt és úgy tartod, el nem engeded!!
. Közben gyújtás rá és akár indíthatsz is, de én meg szoktam várni a teszt üzem létrejöttét.
Naplózva
krecsopapa
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13005 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:11:56 »
Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag
Köszönettel:
KJ
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13006 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:27:31 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 18:01:34
Sziasztok!
A múlt héten hirtelen meghalt az akkumulátorom. Kicseréltem, azóta többször is, reggeli hidegindításkor durván ingadozott az alapjárat. Mintha az ECU nem tudta volna eldönteni, hogy 750, 1000, 1200 vagy 1500-as fordulatot tartson... Ahogy a motor melegedett, úgy csökkent a jelenség. Közben a belső világítás is vibrált egy picit, de sokkal szaporábban, mint ahogy az alapjárat ingadozott. A vibrálás feltehetőleg a generátor bronzkefék miatt van, ezt kicseréltetem, de okozhat ilyen ingadozást az alapjáratban? Ha nem, akkor mi okozza? Az én kocsimban nincs MAF szenzor.
Üdv,
Arrabonus
Mérjél töltést is üressen és terhelve.Az is ad neked kiindulást milyen a generátor.A töltésnek 14.4v akkor nagyon jó mindkét esetben.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13007 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:46:00 »
Idézetet írta: krecsopapa - 2011.10.16 vasárnap, 19:11:56
Sziasztok!
Ma délelőtt Hévíz-Dunaújváros 180km 80-nal
Még indulás után elszált az ötödik, folyamatosan kidobta!
Ha valaki tapasztalt már ilyent, kérem irja meg, mire számíthatok anyagilag
Köszönettel:
KJ
Nem lépnek át a kérdéseden, csak még nem olvasta olyan ember aki érdemben hozzá tudott volna szólni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13008 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 19:55:46 »
Idézetet írta: tuza35 - 2011.10.16 vasárnap, 13:07:59
.....Azért meg bocsika ,hogy félre lehet érteni amit leírtam.De még egyszer a nehéz felfogásúak kedvé ért......
Értettem én, csak probltám egy kis mosolyt deríteni az arcokra, tehát a nehéz felfogásuak kedvéért, ez csak egy poén volt....
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13009 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 20:03:51 »
Idézetet írta: polgab - 2011.10.16 vasárnap, 10:07:37
Hali,
a gyári ford 5w30 olajból két fajta van, F-es és nem F-es, az F-es 2008-tól érvényben lévő szabványnak megfelelő (Ford WSS-M2C 913-C)
szerintem nem mindegy melyikről van éppen szó. Amúgy én Liqui Moly-t használok
Az F-es is BP gyártmány és Castrol forgalmazás vagy fordítva. Rajta van a cimkén. Anno kértem termékspecifikációt a Magnatec és Ford olajra a Castrol Hungáriától, és gyakorlatilag szóról szóra ugyanaz volt. Egy paraméterben (talán lobbanáspont, de nem emlékszem) volt kicsi különbség a Ford javára.)
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13010 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 20:27:19 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 19:02:29
Az archívumban leírtak szerint nem gyújtáson kell megvárni a teszt üzemmódot, hanem a motor beindítása után tovább kell nyomni 10 másodpercig. Amikor próbáltam, akkor egyszerűen lenullázta a napi számlálót, de tesztüzemmód nem indult. Reggel megpróbálom a Te módszereddel.
mielőtt a kulcsot beteszed a gyújtáskapcsolóba, azelőtt kell elkezdeni nyomni a napit. Benyomod-beteszed-elfordítod (ameddig akarod) - ha kiírja hogy "test" elengeded. (érted, nem?
)
A hiba oka vélhetően generátor-akku vonalon keresendő. Az enyémen akkor állítgatta össze vissza az alapjáratot, amikor egy napig nyitva volt a csomagtartó és világított benne a lámpa. (írtam is ide róla)
Az enyémen várhatóan az akksi sem tökéletes, mert pár nap állás után már panaszkodik az első indítást követően: a két sárga lámpa a műszeregység középső alsó részén 2mp-ig világít indítás után (ESP meg ami mellette van). Nem csoda, mert 11,5V van az akksiban ilyenkor.
(motorcraft akksi, 1,5 éve vettem a Cromaxtól)
Néztem a töltést, 14,2 terheletlen alapjáraton. Nem túl acélos, pedig új kefék, csapágyak, szabályozott csúszógyűrű a generátoron.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13011 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 20:59:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.16 vasárnap, 20:27:19
mielőtt a kulcsot beteszed a gyújtáskapcsolóba, azelőtt kell elkezdeni nyomni a napit. Benyomod-beteszed-elfordítod (ameddig akarod) - ha kiírja hogy "test" elengeded. (érted, nem?
)
Értem én, még ha nehéz is a felfogásom
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.16 vasárnap, 20:27:19
A hiba oka vélhetően generátor-akku vonalon keresendő. Az enyémen akkor állítgatta össze vissza az alapjáratot, amikor egy napig nyitva volt a csomagtartó és világított benne a lámpa. (írtam is ide róla)
Az enyémen várhatóan az akksi sem tökéletes, mert pár nap állás után már panaszkodik az első indítást követően: a két sárga lámpa a műszeregység középső alsó részén 2mp-ig világít indítás után (ESP meg ami mellette van). Nem csoda, mert 11,5V van az akksiban ilyenkor.
(motorcraft akksi, 1,5 éve vettem a Cromaxtól)
Néztem a töltést, 14,2 terheletlen alapjáraton. Nem túl acélos, pedig új kefék, csapágyak, szabályozott csúszógyűrű a generátoron.
Az előző akksim nekem is kb 1,5 éves volt, de én januárban többször is gyalázatosan lemerítettem. Az is csoda, hogy mostanáig bírta...
Remélem az újnak nincs semmi baja, bár ez még garanciális. A régi és az új is Bosch Silver S3 az Auchanból. 17.000-ért szerintem megéri.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13012 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 21:39:10 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 20:59:51
Értem én, még ha nehéz is a felfogásom :nyes:Az előző akksim nekem is kb 1,5 éves volt, de én januárban többször is gyalázatosan lemerítettem. Az is csoda, hogy mostanáig bírta...
Remélem az újnak nincs semmi baja, bár ez még garanciális. A régi és az új is Bosch Silver S3 az Auchanból. 17.000-ért szerintem megéri.
Ez az akku nálam ennyit tudott 3/4 év után....
http://www.youtube.com/watch?v=QN8jfk04ORw
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.17 hétfő, 07:41:50 írta Bunyek
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13013 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 21:44:37 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 20:59:51
Értem én, még ha nehéz is a felfogásom :nyes:Az előző akksim nekem is kb 1,5 éves volt, de én januárban többször is gyalázatosan lemerítettem. Az is csoda, hogy mostanáig bírta...
Remélem az újnak nincs semmi baja, bár ez még garanciális. A régi és az új is Bosch Silver S3 az Auchanból. 17.000-ért szerintem megéri.
Mik a paraméterei?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13014 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 21:49:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.16 vasárnap, 21:44:37
Mik a paraméterei?
nekem s5 dohog benne.. hátha az jobb
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13015 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 21:59:03 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.10.16 vasárnap, 21:39:10
Ez az akku nálam ennyit tudott 3/4-es év után....
http://www.youtube.com/watch?v=QN8jfk04ORw
Az enyém is ezt művelte a múlt héten.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13016 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 22:00:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.16 vasárnap, 21:44:37
Mik a paraméterei?
Azt hiszem 75Ah 540A, de holnap megnézem pontosan.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13017 Dátum:
2011.10.16 vasárnap, 22:07:54 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 22:00:42
Azt hiszem 75Ah 540A, de holnap megnézem pontosan.
Az enyém másfél éve hibátlan igaz nemvolt olcsó:Varta Silver 85AH 800A indítóáramu és a helyére mm pontosan befér.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13018 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 09:47:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.16 vasárnap, 19:27:31
Mérjél töltést is üressen és terhelve.Az is ad neked kiindulást milyen a generátor.A töltésnek 14.4v akkor nagyon jó mindkét esetben.
Gyújtás bekapcsolva, motor áll: 12.6V
Motor jár, fogyasztók kikapcsolva: 14.6~14.7V
Motor jár, tompított bekapcsolva: 13.9~14.0V
Csak a tompított bekapcsolásakor esik le a feszültség; féklámpa, hátsó szélvédő fűtés nincs rá hatással.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13019 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 12:08:06 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 22:00:42
Azt hiszem 75Ah 540A, de holnap megnézem pontosan.
az 540A elég sovány
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13020 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 12:11:55 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.17 hétfő, 09:47:40
Gyújtás bekapcsolva, motor áll: 12.6V
Motor jár, fogyasztók kikapcsolva: 14.6~14.7V
Motor jár, tompított bekapcsolva: 13.9~14.0V
Csak a tompított bekapcsolásakor esik le a feszültség; féklámpa, hátsó szélvédő fűtés nincs rá hatással.
Pár óra múlva megyek vhová, akkor megnézem nálam hogy alakulnak a feszültségszintek, de ez a 13,9 kevésnek tűnik.
Lehet, hogy nem tud elég áramot leadni a generátor. Ha ez így van, akkor szénkefe cserére kell számítanod.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13021 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 13:02:49 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.17 hétfő, 12:11:55
Pár óra múlva megyek vhová, akkor megnézem nálam hogy alakulnak a feszültségszintek, de ez a 13,9 kevésnek tűnik.
Lehet, hogy nem tud elég áramot leadni a generátor. Ha ez így van, akkor szénkefe cserére kell számítanod.
Pedig nekem is ennyi, mindig is ennyi volt, új akkum van.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13022 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 13:20:45 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.17 hétfő, 09:47:40
Gyújtás bekapcsolva, motor áll: 12.6V
Motor jár, fogyasztók kikapcsolva: 14.6~14.7V
Motor jár, tompított bekapcsolva: 13.9~14.0V
Csak a tompított bekapcsolásakor esik le a feszültség; féklámpa, hátsó szélvédő fűtés nincs rá hatással.
A 14,7 nagyon sok. Szerintem ott fesszabályzó gond lesz. Tompítottal simán jó a 13,9 tekintve hogy halogénes, nem?
14,4V-ot kell töltenie alapjáraton, de majd megnézem a TIS-ben, ha lesz időmm, mik a pontos elvárások.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
stealt
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13023 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 14:02:55 »
Idézetet írta: Scratch - 2011.10.17 hétfő, 13:02:49
Pedig nekem is ennyi, mindig is ennyi volt, új akkum van.
Benzinesnél kicsit alcsonyabb a feszültség mint a dizelnél.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13024 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 14:13:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.17 hétfő, 13:20:45
A 14,7 nagyon sok. Szerintem ott fesszabályzó gond lesz. Tompítottal simán jó a 13,9 tekintve hogy halogénes, nem?
14,4V-ot kell töltenie alapjáraton, de majd megnézem a TIS-ben, ha lesz időmm, mik a pontos elvárások.
Nekünk 13,6V tompítottal. Igaz 7 éves az akksink ami lassan cserélve lesz
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13025 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 14:19:48 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.10.17 hétfő, 14:13:22
Nekünk 13,6V tompítottal. Igaz 7 éves az akksink ami lassan cserélve lesz
Mindkét esetben nálam 14.4V a mért adat.A töltésnél.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13026 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 14:22:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.17 hétfő, 14:19:48
Mindkét esetben nálam 14.4V a mért adat.A töltésnél.
Akksi milyen korú? Gondolom fiatal darab? 1,5 éves most látom
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.17 hétfő, 14:25:14 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13027 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 15:20:25 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.17 hétfő, 14:19:48
Mindkét esetben nálam 14.4V a mért adat.A töltésnél.
xenonos a gép?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Leni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 600
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13028 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 18:49:28 »
Sziasztok!
Ismerősömnek 2006os tdci-je van és mostanában elég furcsa dolgot csinál. Menet közben néha el kezd rángatni, villognak az izzók a müszerfalban, sőt ma még a töltésvisszajelzó is felvillant. Gázadásra abbahagyta. Néztünk neki töltőfeszt, 13,8-14,1, bár igaz akkor nem produkálta a tüneteket. Generátor okozhat rángatást? Találkozott már vki ilyennel?
Naplózva
volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács, Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13029 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 19:00:10 »
Idézetet írta: Leni - 2011.10.17 hétfő, 18:49:28
Sziasztok!
Ismerősömnek 2006os tdci-je van és mostanában elég furcsa dolgot csinál. Menet közben néha el kezd rángatni, villognak az izzók a müszerfalban, sőt ma még a töltésvisszajelzó is felvillant. Gázadásra abbahagyta. Néztünk neki töltőfeszt, 13,8-14,1, bár igaz akkor nem produkálta a tüneteket. Generátor okozhat rángatást? Találkozott már vki ilyennel?
Generátor v esetleg testkábel.
Az elektromosság topicban folytassuk...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13030 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 19:30:55 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.16 vasárnap, 22:00:42
Azt hiszem 75Ah 540A, de holnap megnézem pontosan.
Helyesen: 72Ah, 570A.
Naplózva
arrabonus
Vendég
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13031 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 19:32:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.17 hétfő, 13:20:45
A 14,7 nagyon sok. Szerintem ott fesszabályzó gond lesz. Tompítottal simán jó a 13,9 tekintve hogy halogénes, nem?
14,4V-ot kell töltenie alapjáraton, de majd megnézem a TIS-ben, ha lesz időmm, mik a pontos elvárások.
Úgy látszik elszégyellte magát, mert délután 14.4~14.5V volt... Igen, halogénes.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Indítás után ingadozó alapjárat
«
Új hozzászólás #13032 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 19:42:48 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.10.17 hétfő, 19:32:44
Úgy látszik elszégyellte magát, mert délután 14.4~14.5V volt... Igen, halogénes.
Nem lenne rossz, ha az elektromosság topicban folytatnánk.
Elektromos topic
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.17 hétfő, 19:44:27 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13033 Dátum:
2011.10.17 hétfő, 23:25:40 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.05 szerda, 21:18:02
Sziasztok!
Elhatátoztam az egr dugozást, összekötve egy izzítógyertyacserével.
EGR dugója van valakinek eladó? (mondjuk ingyen
)
Izzítógyertya cserénél a szivósortömítést érdemes alapból cserélni?
A cromaxon kerestem de nem találtam, hol lehet venni, ha kell?
Izzítógyertyából a gyárin kívül van értelmes alternatíva?
Köszi!
Sikerült kicserélni az ízzítógyertát a javasolt módon(hidegen, csavarlazító többször)
így azé' egyenletesebben jár a motor:) (csak 1 müködött a 4ből)
Az egr, szívósor takarítás elég megdöbbentő volt volt olyan nyílás amelyikben körkörösen 0,5cm trutyi volt.
Köszönöm a részletes leírásokat a wikin és fórumon!
Üdv!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13034 Dátum:
2011.10.18 kedd, 07:00:38 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.17 hétfő, 23:25:40
Sikerült kicserélni az ízzítógyertát a javasolt módon(hidegen, csavarlazító többször)
így azé' egyenletesebben jár a motor:) (csak 1 müködött a 4ből)
Az egr, szívósor takarítás elég megdöbbentő volt volt olyan nyílás amelyikben körkörösen 0,5cm trutyi volt.
Köszönöm a részletes leírásokat a wikin és fórumon!
Üdv!
Több helyen is javasolják, hogy csakis melegen szabad csinálni. Például itt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Glow_Plugs_-_Changing_TDDi_/_TDCi
Valaki magyarázza már meg hogy miért javasoljuk ezen a fórumon, hogy hidegen kell?
Mondjuk ennek tükrében:
http://hu.wikipedia.org/wiki/H%C5%91t%C3%A1gul%C3%A1si_egy%C3%BCtthat%C3%B3
mivel az acél hőtágulása sokkal kisebb mint az alumíniumé.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 07:05:55 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13035 Dátum:
2011.10.18 kedd, 07:33:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.10.18 kedd, 07:00:38
Több helyen is javasolják, hogy csakis melegen szabad csinálni. Például itt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Glow_Plugs_-_Changing_TDDi_/_TDCi
Valaki magyarázza már meg hogy miért javasoljuk ezen a fórumon, hogy hidegen kell?
Mondjuk ennek tükrében:
http://hu.wikipedia.org/wiki/H%C5%91t%C3%A1gul%C3%A1si_egy%C3%BCtthat%C3%B3
mivel az acél hőtágulása sokkal kisebb mint az alumíniumé.
Mi az acel es mi az alu? Ha a lyukat furjak aluba es a gyertya van acelbol, akkor melegen lenne jobb, mert jobban tagul a menet, mint a belecsavart cucc. Ha a blokk van acelbol es a gyertya az alu, akkor kellene hidegen, hogy ne szoruljon bele meg jobban melegen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13036 Dátum:
2011.10.18 kedd, 09:47:33 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.17 hétfő, 23:25:40
Sikerült kicserélni az ízzítógyertát a javasolt módon(hidegen, csavarlazító többször)
így azé' egyenletesebben jár a motor:) (csak 1 müködött a 4ből)
Az egr, szívósor takarítás elég megdöbbentő volt volt olyan nyílás amelyikben körkörösen 0,5cm trutyi volt.
Köszönöm a részletes leírásokat a wikin és fórumon!
Üdv!
Gratula!
Az egyenletesebb járást inkább írjuk az egr/szívósor tisztítás miatt javuló levegőellátás számlájára. az izzítók csak 4 fok alatt dolgoznak, indítás után.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13037 Dátum:
2011.10.18 kedd, 09:51:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.18 kedd, 07:33:02
Mi az acel es mi az alu? Ha a lyukat furjak aluba es a gyertya van acelbol, akkor melegen lenne jobb, mert jobban tagul a menet, mint a belecsavart cucc. Ha a blokk van acelbol es a gyertya az alu, akkor kellene hidegen, hogy ne szoruljon bele meg jobban melegen.
AndyA
Egyetemi tanár barátom is a "meleg" mellett voksolt.
Akkor visszarakom a régit és majd melegen kicserélem
Remélhetőleg 120e km múlva merül fel újra ez a dilemma, addig talán eldől a kérdés itt a fórumon
EGR dugója van valakinek elfekvőben?
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13038 Dátum:
2011.10.18 kedd, 09:55:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.18 kedd, 09:47:33
Gratula!
Az egyenletesebb járást inkább írjuk az egr/szívósor tisztítás miatt javuló levegőellátás számlájára. az izzítók csak 4 fok alatt dolgoznak, indítás után.
Igen, gondolom az ECU nincs felkészülve arra, hogy mi van ha hengerenként változik a beáramló levegő mennyisége.
Pedig, már kezdtem felkészíteni az asszonyt.... már emlegettem, hogy porlasztó, csak az árat nem mondtam még
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13039 Dátum:
2011.10.18 kedd, 10:09:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.18 kedd, 07:33:02
Mi az acel es mi az alu? Ha a lyukat furjak aluba es a gyertya van acelbol, akkor melegen lenne jobb, mert jobban tagul a menet, mint a belecsavart cucc. Ha a blokk van acelbol es a gyertya az alu, akkor kellene hidegen, hogy ne szoruljon bele meg jobban melegen.
AndyA
Blokk? A gyertya a fejben van... az van aluból (de asszem a blokk is).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13040 Dátum:
2011.10.18 kedd, 15:52:32 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 10:09:45
Blokk? A gyertya a fejben van... az van aluból (de asszem a blokk is).
Mindegy, amibe belecsavarod. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13041 Dátum:
2011.10.18 kedd, 19:05:41 »
Bocs.De nekem ép akkor nem volt valami jó hangulatom.
Idézetet írta: Styleair - 2011.10.16 vasárnap, 19:55:46
Értettem én, csak probltám egy kis mosolyt deríteni az arcokra, tehát a nehéz felfogásuak kedvéért, ez csak egy poén volt....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13042 Dátum:
2011.10.18 kedd, 19:41:27 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.10.18 kedd, 07:00:38
Több helyen is javasolják, hogy csakis melegen szabad csinálni. Például itt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Glow_Plugs_-_Changing_TDDi_/_TDCi
Valaki magyarázza már meg hogy miért javasoljuk ezen a fórumon, hogy hidegen kell?
Mondjuk ennek tükrében:
http://hu.wikipedia.org/wiki/H%C5%91t%C3%A1gul%C3%A1si_egy%C3%BCtthat%C3%B3
mivel az acél hőtágulása sokkal kisebb mint az alumíniumé.
nem kellene melegen szerelni,csak a különböző anyagok menettel törénő bontása biztosabb 80-100fok körül.
Amúgy én hidegen szedtem ki őket-simán kijöttek,viszont használtam a csere alkalmával hőállózsírt,ami biztosít a későbbi bonthatósánál.
És a gyárban is a Tis szerint speciális zsírral kenik be a menetet az izzítókon a bonthatóság érdekében.És ezért nem is kell melegen nekiállni a műveletnek.Persze egy-egy beszakadt gyertya és hf javítás felveti ennek a szükségességét,de kitudja ,hogy mennyi km után akarták őket kicserélni.Én 110enél cseréltem gond nélkül,így volt ez Stealt-nél és Lászlónál is.Csak néhány pl.
Amúgy pont László tud mesélni egy jó sztorit a speciális kenőanyagról(kérdezzétek csak meg),amit a gyertyára kell maszatolniuk a szagszervízben a cserekor!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13043 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:13:39 »
Hát én alapjáraton hagyom járni 10-15 percet és utánna gyakorlatilag kézzel kitekertem min a 4-et 9 év után...
Nem tudom mennyire melegedik be ,de nemis meleg nemis hideg...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13044 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:15:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.18 kedd, 19:41:27
Én 110enél cseréltem gond nélkül
Volt rossz közöttük?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13045 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:39:01 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 20:15:43
Volt rossz közöttük?
2
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13046 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:56:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.18 kedd, 20:39:01
2
És érezhető a változás?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13047 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:09:25 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 10:09:45
Blokk? A gyertya a fejben van... az van aluból (de asszem a blokk is).
Az öntöttvas
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13048 Dátum:
2011.10.19 szerda, 07:42:48 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 20:56:18
És érezhető a változás?
nálam érezhető volt..
1 és egy félig volt rossz.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13049 Dátum:
2011.10.19 szerda, 07:47:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.10.18 kedd, 21:09:25
Az öntöttvas
ha bevégzi, jó lesz konvektornak.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
254
255
256
257
258
259
260
[
261
]
262
263
264
265
266
267
268
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ