Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:30:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14633926 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13050 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:41:15 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 20:56:18
És érezhető a változás?
érezhető a változás ha rossz az izzító. nekem 5°C környékén jelentkezett a dadogós indulás, fehér füst, gáz nélkül leállás, ha nem állt le úgy járt mint aki ki akar szakadni a helyéről. 1db volt rossz!!! persze 4db-ot cseréltem, de ezek a tünetek azonnal a kukában végezték. a legnagyobb hidegbe is párat fordít az indító, és már ketyeg is a doxa.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13051 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:14:17 »
Sziasztok!
Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13052 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:22:23 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 11:14:17
Sziasztok!
Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi
hm, kopogásérzékelő...
nem hallható a tak-tak-tak? ha hallani, akkor porlasztós lehet a géped. ha nem hallod és nem is füstöl, akkor akár nagyobb is lehet a baj a porlasztónál! pedig önmagában a porlasztó se olcsó mutatvány..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13053 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:26:51 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 11:14:17
Sziasztok!
Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi
szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód
A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13054 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:29:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 11:26:51
szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód
A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
hengerenként van érzékelő vagy csak egy van?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13055 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:32:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 11:26:51
szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód
Ha facelift elotti az auto, akkor ez teljesen normalis is lehet, abbol nem olvashato ki a kod, csak beirni lehet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13056 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:33:49 »
Sziasztok!
Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a kódokat?
Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 11:26:51
szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód
A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 11:36:48 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13057 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:52:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.10.19 szerda, 11:32:51
Ha facelift elotti az auto, akkor ez teljesen normalis is lehet, abbol nem olvashato ki a kod, csak beirni lehet.
AndyA
na ja, de 1et nem olvas ki, 3-at igen?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13058 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:53:16 »
Idézetet írta: GiN - 2011.10.19 szerda, 11:29:23
hengerenként van érzékelő vagy csak egy van?
1 van, a CMP/CKP utemezése alapján dől el, melyik henger. Ezért a képen látható 1 v. 4. henger infóval vigyázni kell, mert belép a fizikai-gyújtási sorrend kérdés.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13059 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:56:30 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 11:33:49
Sziasztok!
Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a kódokat?
Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,
Relhist információit figyelembe véve, fel kéne progizni a pcs-ket. Egyébként a poharazás, amit 30e km-el előtte csináltak, már idejét múltnak nevezhető.. enyém 10e alatt olyan kopogóssá vált.. hogy cserére szorult.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13060 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:56:53 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 11:33:49
Sziasztok!
Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a kódokat?
Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,
az ár az évjárattól függ. Milyen évjáratú tdci?
Lehet átmeneti működési zavar (pl. immo felől). Az IDM-mel szerelt gépek (faclift előtti TDCi-nél nem az ECU vezérelte az injektorokat hanem van bennük külön injector drive modul )reagálhatnak így.
Ha üa. rendszeri gond lenne, lenne P0251-es dtc is (ezt egyből beteszi az ECU, ha a nyomás nem jó az üzemanyagrendszerben)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13061 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:59:56 »
Sziasztok!
Hm, ez egyre furább, na mindegy, készülök a legrosszabbra.
Most 278 ezer van a kocsiban, és gyári felújított porlasztók kerültek bele 170 ezernél. 30 ezerrel ezelőtt pedig a magas nyomású szivattyú szelepét kellett cserélni. A szivattyú mechanikája még nem kopott. (Ne is, mert csak premium dieselt tankolok már rég)
A kocsim: 2003-03, TDCI mondeo, kombi, 131 LE 6 seb, FMBA motorkóddal.
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 11:56:53
az ár az évjárattól függ. Milyen évjáratú tdci?
Lehet átmeneti működési zavar (pl. immo felől). Az IDM-mel szerelt gépek (faclift előtti TDCi-nél nem az ECU vezérelte az injektorokat hanem van bennük külön injector drive modul )reagálhatnak így.
Ha üa. rendszeri gond lenne, lenne P0251-es dtc is (ezt egyből beteszi az ECU, ha a nyomás nem jó az üzemanyagrendszerben)
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13062 Dátum:
2011.10.19 szerda, 13:14:16 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 11:59:56
Sziasztok!
Hm, ez egyre furább, na mindegy, készülök a legrosszabbra.
Most 278 ezer van a kocsiban, és gyári felújított porlasztók kerültek bele 170 ezernél. 30 ezerrel ezelőtt pedig a magas nyomású szivattyú szelepét kellett cserélni. A szivattyú mechanikája még nem kopott. (Ne is, mert csak premium dieselt tankolok már rég)
A kocsim: 2003-03, TDCI mondeo, kombi, 131 LE 6 seb, FMBA motorkóddal.
tehát facelift előtti és van benne IDM. Akkor ez a szokásos kóddobálásos dolog. Programozzátok fel újra és jó lesz.
Érdemes megnézni az IDM testvezetékét is, mert korrózió miatt lehet testhibás is a rendszer. Az IDM a bal első doblemez mögött van, a test bekötése az akku alatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13063 Dátum:
2011.10.19 szerda, 13:16:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 11:52:13
na ja, de 1et nem olvas ki, 3-at igen?
Hulyeseg jon helyette, ami koszonoviszonyban nincs a valosaggal. Nekem is igy volt, a Formidable kettore F-et mondott, masik kettore valami meghasalt erteket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13064 Dátum:
2011.10.19 szerda, 13:34:44 »
Köszi az infót, ezt mindenképpen megnézem!
Kérdés, meddig lesz jó? Akkor lehet nem kell porlasztókat cserélnem?
Meszi
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 13:14:16
tehát facelift előtti és van benne IDM. Akkor ez a szokásos kóddobálásos dolog. Programozzátok fel újra és jó lesz.
Érdemes megnézni az IDM testvezetékét is, mert korrózió miatt lehet testhibás is a rendszer. Az IDM a bal első doblemez mögött van, a test bekötése az akku alatt.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13065 Dátum:
2011.10.19 szerda, 13:42:40 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 13:34:44
Köszi az infót, ezt mindenképpen megnézem!
Kérdés, meddig lesz jó? Akkor lehet nem kell porlasztókat cserélnem?
Meszi
Kódoljátok újra őket és nézd meg. Véletlenül nem dobja el az IDM a kódot, de ha eldobja, nem a világ vége. A P0251-es DTC hiánya azt jelzi, hogy nem nyomásgond volt a rendszerben. A kopogós égés pontatlan befecskendezést jelenthet, ami több ok miatt lehet, köztük test- és kontakthiba az IDMnél, immo, főrelé, CMP, CKP, vagy akár a kopogásérzékelő hibája is lehetett.
Ha nyűgje van, úgy is visszajön a hibakód.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13066 Dátum:
2011.10.19 szerda, 13:48:30 »
Nyomás gond remélem nincs, mert utoljára is mikor cserélték a magas nyomású szelepemet, akkor is túl nagy volt a nyomás!
Idézetet írta: Relhist - 2011.10.19 szerda, 13:42:40
Kódoljátok újra őket és nézd meg. Véletlenül nem dobja el az IDM a kódot, de ha eldobja, nem a világ vége. A P0251-es DTC hiánya azt jelzi, hogy nem nyomásgond volt a rendszerben. A kopogós égés pontatlan befecskendezést jelenthet, ami több ok miatt lehet, köztük test- és kontakthiba az IDMnél, immo, főrelé, CMP, CKP, vagy akár a kopogásérzékelő hibája is lehetett.
Ha nyűgje van, úgy is visszajön a hibakód.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 14:14:58 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Davis8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13067 Dátum:
2011.10.19 szerda, 18:52:09 »
Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen
.
ODB olvasó -> P2336 1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi seggén, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.
Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni?
Előre is kösz.
Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13068 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:30:58 »
Szia!
Szerintem neked is porlasztós lesz a kocsid, nekem most másodszorra. A kód alapján szerintem itt sokan behatárolják Neked hogy pontosan hol a baj, ahogy nekem is! Mindenképp menj el egy dieseleshez, akinek van tesztere, és tud programozni, valamint megállapítani a porlasztók állapotát.
Ez sajna TDCI betegség.
Egyet javaslok, tankolj csak prémium üzemanyagot, nekem használ, és kevesebb a fogyim, így összességében olcsóbban vagyok.
Idézetet írta: Davis8 - 2011.10.19 szerda, 18:52:09
Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen
.
ODB olvasó -> P2336 1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi ***én, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.
Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni?
Előre is kösz.
Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13069 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:21:51 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 20:56:18
És érezhető a változás?
bizony van változás.könnyebb indulás,egyenleteseb járás,hamarabb bemelegszik a moci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13070 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:49:30 »
Sziasztok!
A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.
1. Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2. 3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3. kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4. illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.
Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?
Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?
Köszönettel
Doby
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13071 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:55:50 »
Idézetet írta: Doby - 2011.10.19 szerda, 20:49:30
Sziasztok!
A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.
1. Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2. 3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3. kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4. illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.
Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?
Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?
Köszönettel
Doby
1.kizárt,hogy vezérműlánc zaj.szabadonfutósítani kell a generátort!
2.kikell pucolni a szívósort és az egr szelepet,és ha tetszik,lekell dugózni az egr-t,csak szerezned kell egy kódszkennert,amivel kitörlöd a hibakódokat néha.kb ennyibe kerül,hogy ne füstöljön.
3.sok lehetőség van a kattogó hangok között.nem feltétlenül csúcs.erre most nem is tippelnék.
4.hátsó kutyacsont,esetleg elszabadult kézifék kötél.
5.vegyél gyári szűrőt,ha nem bízol meg az ugy.-ban.60e km a cserepriódusa.Mindenképp érdemes azt is eldobni,és akkor tiszta lappal indul nálad a gép.
És gratula a verdához!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13072 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:58:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:55:50
1.kizárt,hogy vezérműlánc zaj.szabadonfutósítani kell a generátort!
2.kikell pucolni a szívósort és az egr szelepet,és ha tetszik,lekell dugózni az egr-t,csak szerezned kell egy kódszkennert,amivel kitörlöd a hibakódokat néha.kb ennyibe kerül,hogy ne füstöljön.
3.sok lehetőség van a kattogó hangok között.nem feltétlenül csúcs.erre most nem is tippelnék.
4.hátsó kutyacsont,esetleg elszabadult kézifék kötél.
5.vegyél gyári szűrőt,ha nem bízol meg az ugy.-ban.60e km a cserepriódusa.Mindenképp érdemes azt is eldobni,és akkor tiszta lappal indul nálad a gép.
És gratula a verdához!
Köszi!
Én nem vagyok egy nagy zseni ezen a téren, esetleg ötlet hogy kivel-mivel csináltassam ezen dolgokat?
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13073 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:59:50 »
Idézetet írta: Doby - 2011.10.19 szerda, 20:58:53
Köszi!
Én nem vagyok egy nagy zseni ezen a téren, esetleg ötlet hogy kivel-mivel csináltassam ezen dolgokat?
győr közelében nem vagyok ismerős......de lehet,hogy más tud neked javasolni embert
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13074 Dátum:
2011.10.19 szerda, 21:33:12 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:59:50
győr közelében nem vagyok ismerős......
Téged még nem ismernek mindenhol?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13075 Dátum:
2011.10.19 szerda, 21:51:31 »
Szia!
1. Nincs olyan mondi ami alapjáraton ne zörögne, ez a fő ékszíjtárcsa, meg az ékszíj.
2. Füst: Igen, le kell dugózni az EGR-t, valamint igen, kipucolni a szívósort, annyi, hogy la ledugózod az EGR-t, kódot fog dobni, valamilyen módon nem tudom hogy, ki lehet ezt is küszöbölni. De az is lehet hogy porlasztós leszel, de akkor bizots lehetsz benne, hogy kb 200 ezer van a kocsiban. Ja, de mindegyik tdci füstöl ha tolod neki!
3. Lehet ez lendkerék is, de én nekem is ez volt, és ami kattogó hangod ad, az még a főtengely ékszíjtárcsa, mivel az is kettős tömegű, mint a lendkerék. Olyan hangja van ha elfárad, mint amit leírsz. Ez ilyen. Ha szétesik (nekem szétesett), akkor meg mint ha csapágy golyókat tennél egy dunsztos üvegbe. Na akkor paráztam én is be, de az egy 30 ezres mutatvány.
4. Nekem 200 ezernél lengéscsillapító cserés volt. Ha neked is ez lesz, akkor a kocsidban is ennyi lehet. Ezt egy futóműbeállításnál kiderítheted, hogy be lehet-e még állítani.
Nekem székesfehérváron van szerelőm ha épp érdekel!
Meszi
Idézetet írta: Doby - 2011.10.19 szerda, 20:49:30
Sziasztok!
A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.
1. Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2. 3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3. kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4. illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.
Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?
Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?
Köszönettel
Doby
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13076 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:13:36 »
Idézetet írta: Doby - 2011.10.19 szerda, 20:49:30
Sziasztok!
A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.
1. Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2. 3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3. kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4. illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.
Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?
Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?
Köszönettel
Doby
Csodálkozom,hogy a go szürőt nemcseréltétek.Az igaz,hogy a periódus cseréje 60e-t írnak de jóval hamarabb cseréld.nembánod meg.Akkor te komplett feszítő rendszert cseréltél?Főtengely ékszíjtárcsát is?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13077 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:15:36 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 21:51:31
Szia!
1. Nincs olyan mondi ami alapjáraton ne zörögne, ez a fő ékszíjtárcsa, meg az ékszíj.
van
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 21:51:31
2. Füst: Igen, le kell dugózni az EGR-t, valamint igen, kipucolni a szívósort, annyi, hogy la ledugózod az EGR-t, kódot fog dobni, valamilyen módon nem tudom hogy, ki lehet ezt is küszöbölni. De az is lehet hogy porlasztós leszel, de akkor bizots lehetsz benne, hogy kb 200 ezer van a kocsiban. Ja, de mindegyik tdci füstöl ha tolod neki!
az hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 21:51:31
3. Lehet ez lendkerék is, de én nekem is ez volt, és ami kattogó hangod ad, az még a főtengely ékszíjtárcsa, mivel az is kettős tömegű, mint a lendkerék. Olyan hangja van ha elfárad, mint amit leírsz. Ez ilyen. Ha szétesik (nekem szétesett), akkor meg mint ha csapágy golyókat tennél egy dunsztos üvegbe. Na akkor paráztam én is be, de az egy 30 ezres mutatvány.
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabály
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.19 szerda, 21:51:31
4. Nekem 200 ezernél lengéscsillapító cserés volt. Ha neked is ez lesz, akkor a kocsidban is ennyi lehet. Ezt egy futóműbeállításnál kiderítheted, hogy be lehet-e még állítani.
Ez nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót
Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.
ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13078 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:22:01 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.19 szerda, 22:15:36
vanaz hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabályEz nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót
Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.
ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt
Egyet értek veled...Olvasd el,mit írtam ehhez a cikkhez is:
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_ford_1_5_millioert-6114
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13079 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:27:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.19 szerda, 22:22:01
Egyet értek veled...Olvasd el,mit írtam ehhez a cikkhez is:
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_ford_1_5_millioert-6114
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13080 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:28:40 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.19 szerda, 22:27:06
Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13081 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:35:18 »
Idézetet írta: Davis8 - 2011.10.19 szerda, 18:52:09
Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen
.
ODB olvasó -> P2336 1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi ***én, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.
Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni?
Előre is kösz.
Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
A p2336 a mai nap slágere.
ma utoljára írom le, hogy ha nincs mellette p0251, nem nagyon lehet baj az üzemanyag rendszerrel nyomás oldalon. Lehet üzemanyag minőség gond is.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13082 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:37:11 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.19 szerda, 22:28:40
Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt
Ezt ennél jobban nem is lehetet volna megmondani.De haggyuk ezt it ilyenekből akkora viták voltak és jómagam is felidegesítettem magam,hogy nem is érdemes pazarolni rá időt és szavakat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13083 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:38:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.10.19 szerda, 22:37:11
Ezt ennél jobban nem is lehetet volna megmondani.De haggyuk ezt it ilyenekből akkora viták voltak és jómagam is felidegesítettem magam,hogy nem is érdemes pazarolni rá időt és szavakat.
Persze,nem szabad,csak ma hazajöttem,benyomtam a gépet,és ezt olvastam el elsőre...Hát nem hagyhattam megtorolatlanul
I love CI
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13084 Dátum:
2011.10.19 szerda, 22:45:14 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.19 szerda, 22:38:11
Persze,nem szabad,csak ma hazajöttem,benyomtam a gépet,és ezt olvastam el elsőre...Hát nem hagyhattam megtorolatlanul
I love CI
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13085 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 08:44:29 »
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13086 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 12:34:47 »
A végeredmlny ugyan az . Vagy elmész a felújjítottal 100 ezret, aminek "csak" 68 ezer databja, vagy a gyárival 200 ezret vagy 300-at ami 90 ezer. Akkor ennyi volt, Sajnálom, akkor / pillanat nem volt több pénzem rá. Most gyárit kapnak, ha kell.
Ezektől függetlenül nem hiába van mondeónk, én is imádom ahogy Ti, és nem is adom el mostanában, főleg hogy ki van fizetve.
manapság szerintem ez az egyik legnagyobb dolog.
Idézetet írta: stealt - 2011.10.19 szerda, 22:15:36
vanaz hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabályEz nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót
Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.
ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13087 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:01:02 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.20 csütörtök, 12:34:47
A végeredmlny ugyan az . Vagy elmész a felújjítottal 100 ezret, aminek "csak" 68 ezer databja, vagy a gyárival 200 ezret vagy 300-at ami 90 ezer. Akkor ennyi volt, Sajnálom, akkor / pillanat nem volt több pénzem rá. Most gyárit kapnak, ha kell.
Ezektől függetlenül nem hiába van mondeónk, én is imádom ahogy Ti, és nem is adom el mostanában, főleg hogy ki van fizetve.
manapság szerintem ez az egyik legnagyobb dolog.
Én úgy tudom, hogy már a gyári is felújított! Olyan már nincs, hogy Gyári Új!
Szerintem itthon is ugyanabból a készletből újítják a csúcsokat, mint a gyárban.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13088 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:11:06 »
[/quote] Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva a gép.
[/quote]
hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?
1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani?
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés...
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13089 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:33:23 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.20 csütörtök, 20:11:06
Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva a gép.
hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?
1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani?
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés...
Nem. Amikor már csezd meg van, ott már lesz mindig hibakód.
A nagynyomásút relative még egyszerűen diagolható, nézni kell terhelés közben a maximális CR nyomást. Olyan kb 1640 bar körül illene lennie. (Az esetnél amiről írtam, ott már csak olyan 1450bar körül volt) A porlasztócsúcsokra csak következtetni lehet. Ott az egyértelmű választ a poharazás adja.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13090 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:55:43 »
Nekem 2007-ben cserélték, nem tudom, hogy mi hogy van, akkor azt mondták, hogy a hegyek vadi újak, a tokozat az elektronikával ami régi.
Idézetet írta: Koniman - 2011.10.20 csütörtök, 20:01:02
Én úgy tudom, hogy már a gyári is felújított! Olyan már nincs, hogy Gyári Új!
Szerintem itthon is ugyanabból a készletből újítják a csúcsokat, mint a gyárban.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13091 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 20:58:35 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.20 csütörtök, 20:55:43
Nekem 2007-ben cserélték, nem tudom, hogy mi hogy van, akkor azt mondták, hogy a hegyek vadi újak, a tokozat az elektronikával ami régi.
azt hívják gyári felújítottnak.A hegyeket kicserélték,de pont semmi mást.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13092 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:05:11 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.20 csütörtök, 20:33:23
Nem. Amikor már csezd meg van, ott már lesz mindig hibakód.
A nagynyomásút relative még egyszerűen diagolható, nézni kell terhelés közben a maximális CR nyomást. Olyan kb 1640 bar körül illene lennie. (Az esetnél amiről írtam, ott már csak olyan 1450bar körül volt) A porlasztócsúcsokra csak következtetni lehet. Ott az egyértelmű választ a poharazás adja.
köszi!
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13093 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:11:15 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.20 csütörtök, 20:11:06
1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani?
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés...
Szerintem a szerencsétlen kettőstömegű lendkerék nem bírja eldönteni hogy most akkor mi lesz, mész vagy sem. Probálj meg egy picit határozottabbn vezetni. Ez hosszútávon szétveri a lendkereket.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13094 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:13:35 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.20 csütörtök, 21:11:15
Szerintem a szerencsétlen kettőstömegű lendkerék nem bírja eldönteni hogy most akkor mi lesz, mész vagy sem. Probálj meg egy picit határozottabbn vezetni. Ez hosszútávon szétveri a lendkereket.
jaj jaj
de egyébként határozottan a motor felől jön a hang...
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13095 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 21:46:46 »
Vagy az ékszíj tárcsa a tengelyen, az is kettős tömegű.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13096 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 22:08:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.10.20 csütörtök, 21:46:46
Vagy az ékszíj tárcsa a tengelyen, az is kettős tömegű.
És akinek már ment szét, az tudja milyen irdatlan hangja van, pont az alapjárat körül.
Naplózva
Csorosz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13097 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 22:19:58 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.10.19 szerda, 22:28:40
Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt
Egy ismerősöm vett két éve egy pdtdi-t kétezreset.
Vaci újjonan, szalonból. A gép szépen megy, évi 40k-t hajt bele. Most nyáron, egyy buliban, egy ótókhoz értő személy megkérdezte tőle, hogy szokott -e a motortérbe nézni. (9 millás autóról beszélünk)
Barátom megkérdezte, hogy miért? Kéne? van még párezer km a köv 20k-s szervizig, miért kéne nézegetni.
Kimentek, a srác kihúzta a nívópálcát, ami száraz volt.
Uccu neki öntöttek bele egy litert.
Nem érte el.
Még 1 liter.
Eredmény változatlan.
Még egy liter.
Hopp, karcolta a nívópálca alját.
Majd négy litert bele kellett önteni a vasba.
És nincs hajtva a verda, 160-nál többet nem megy vele, és nem pörgeti a kocsit.
No mindegy, csak ez annyira brutál volt, hogy nem tudtam magamban tartani.
Naplózva
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13098 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 22:25:41 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.10.20 csütörtök, 22:08:49
És akinek már ment szét, az tudja milyen irdatlan hangja van, pont az alapjárat körül.
ilyen tapasztalatom még nincs, de egyelőre kitartok
ez kattogó dizelhang 1000-1250 között terheléskor alatta fölötte szépen kisimul
off kis peugeot 206 os nak is ilyen hangja volt csak annak kicsit magasabb fordulaton...
poharazást egybként hol csinálnak elérhető áron (mennyiért)
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #13099 Dátum:
2011.10.20 csütörtök, 22:28:12 »
Idézetet írta: Csorosz - 2011.10.20 csütörtök, 22:19:58
Egy ismerősöm vett két éve egy pdtdi-t kétezreset.
Vaci újjonan, szalonból. A gép szépen megy, évi 40k-t hajt bele. Most nyáron, egyy buliban, egy ótókhoz értő személy megkérdezte tőle, hogy szokott -e a motortérbe nézni. (9 millás autóról beszélünk)
Barátom megkérdezte, hogy miért? Kéne? van még párezer km a köv 20k-s szervizig, miért kéne nézegetni.
Kimentek, a srác kihúzta a nívópálcát, ami száraz volt.
Uccu neki öntöttek bele egy litert.
Nem érte el.
Még 1 liter.
Eredmény változatlan.
Még egy liter.
Hopp, karcolta a nívópálca alját.
Majd négy litert bele kellett önteni a vasba.
És nincs hajtva a verda, 160-nál többet nem megy vele, és nem pörgeti a kocsit.
No mindegy, csak ez annyira brutál volt, hogy nem tudtam magamban tartani.
csak ez ott dől meg, hogy a vw-k szólnak, ha kevés bennük az olaj...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
255
256
257
258
259
260
261
[
262
]
263
264
265
266
267
268
269
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ