Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:30:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633926 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13050 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:41:15 »

És érezhető a változás?

érezhető a változás ha rossz az izzító. nekem 5°C környékén jelentkezett a dadogós indulás, fehér füst, gáz nélkül leállás, ha nem állt le úgy járt mint aki ki akar szakadni a helyéről. 1db volt rossz!!! persze 4db-ot cseréltem, de ezek a tünetek azonnal a kukában végezték. a legnagyobb hidegbe is párat fordít az indító, és már ketyeg is a doxa.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13051 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:14:17 »

Sziasztok!

Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13052 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:22:23 »

Sziasztok!

Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi

hm, kopogásérzékelő...
nem hallható a tak-tak-tak? ha hallani, akkor porlasztós lehet a géped. ha nem hallod és nem is füstöl, akkor akár nagyobb is lehet a baj a porlasztónál! pedig önmagában a porlasztó se olcsó mutatvány..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13053 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:26:51 »

Sziasztok!

Szerintetek itt hol lehet a baj? Egyszer csak lekapcsolt vész üzemmódra a kocsi, de a szerelőm azt mondja, hogy nem mechanikus a bibi.
Meszi
szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód

A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13054 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:29:23 »

szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód

A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
hengerenként van érzékelő vagy csak egy van?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13055 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:32:51 »

szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód

Ha facelift elotti az auto, akkor ez teljesen normalis is lehet, abbol nem olvashato ki a kod, csak beirni lehet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13056 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:33:49 »

Sziasztok!

Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a  kódokat?

Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,  falbav

szerintem az 1. henger injektora nincs felprogramozva, eldobta a kódot. ld csupa F kód

A B1681 az immobiliser hibájára utal, Transceiver signal not detected, azaz nem észleli a jeladó jelét.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 11:36:48 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13057 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:52:13 »

Ha facelift elotti az auto, akkor ez teljesen normalis is lehet, abbol nem olvashato ki a kod, csak beirni lehet.

AndyA
na ja, de 1et nem olvas ki, 3-at igen?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13058 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:53:16 »

hengerenként van érzékelő vagy csak egy van?

1 van, a CMP/CKP utemezése alapján dől el, melyik henger. Ezért a képen látható 1 v. 4. henger infóval vigyázni kell, mert belép a fizikai-gyújtási sorrend kérdés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13059 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:56:30 »

Sziasztok!

Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a  kódokat?

Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,  falbav

Relhist információit figyelembe véve, fel kéne progizni a pcs-ket. Egyébként a poharazás, amit 30e km-el előtte csináltak, már idejét múltnak nevezhető.. enyém 10e alatt olyan kopogóssá vált.. hogy cserére szorult.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13060 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:56:53 »

Sziasztok!

Nem zakatol a kocsi, igazából az érdekel, hogy miért felejtette el a kódot? Elvileg még a porlasztók nem kopottak, utoljára megpoharazták 30 ezerrel ezelőtt, azt mondta a srác, hogy kb még 200 az ki kell bírjanak, az érdekelne, hogy mitől dobhatja el a  kódokat?

Az inmobiliser OK, van benne olyan érintős biszba**.
Ha nem úszom meg, akkor azt szeretném kérdezni, hogy van esetleg porlasztó forrása valakinek? A cromaxnál is a alsó hangon 60 ezer / db.,  falbav

az ár az évjárattól függ. Milyen évjáratú tdci?
Lehet átmeneti működési zavar (pl. immo felől). Az IDM-mel szerelt gépek (faclift előtti TDCi-nél nem az ECU vezérelte az injektorokat hanem van bennük külön injector drive modul )reagálhatnak így.
Ha üa. rendszeri gond lenne, lenne P0251-es dtc is (ezt egyből beteszi az ECU, ha a nyomás nem jó az üzemanyagrendszerben)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13061 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:59:56 »

Sziasztok!

Hm, ez egyre furább, na mindegy, készülök a legrosszabbra.
Most 278 ezer van a kocsiban, és gyári felújított porlasztók kerültek bele 170 ezernél. 30 ezerrel ezelőtt pedig a magas nyomású szivattyú szelepét kellett cserélni. A szivattyú mechanikája még nem kopott. (Ne is, mert csak premium dieselt tankolok már rég)


A kocsim: 2003-03, TDCI mondeo, kombi, 131 LE 6 seb, FMBA motorkóddal.


az ár az évjárattól függ. Milyen évjáratú tdci?
Lehet átmeneti működési zavar (pl. immo felől). Az IDM-mel szerelt gépek (faclift előtti TDCi-nél nem az ECU vezérelte az injektorokat hanem van bennük külön injector drive modul )reagálhatnak így.
Ha üa. rendszeri gond lenne, lenne P0251-es dtc is (ezt egyből beteszi az ECU, ha a nyomás nem jó az üzemanyagrendszerben)
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13062 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:14:16 »

Sziasztok!

Hm, ez egyre furább, na mindegy, készülök a legrosszabbra.
Most 278 ezer van a kocsiban, és gyári felújított porlasztók kerültek bele 170 ezernél. 30 ezerrel ezelőtt pedig a magas nyomású szivattyú szelepét kellett cserélni. A szivattyú mechanikája még nem kopott. (Ne is, mert csak premium dieselt tankolok már rég)


A kocsim: 2003-03, TDCI mondeo, kombi, 131 LE 6 seb, FMBA motorkóddal.


tehát facelift előtti és van benne IDM. Akkor ez a szokásos kóddobálásos dolog. Programozzátok fel újra és jó lesz.
Érdemes megnézni az IDM testvezetékét is, mert korrózió miatt lehet testhibás is a rendszer. Az IDM a bal első doblemez mögött van, a test bekötése az akku alatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13063 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:16:38 »

na ja, de 1et nem olvas ki, 3-at igen?

Hulyeseg jon helyette, ami koszonoviszonyban nincs a valosaggal. Nekem is igy volt, a Formidable kettore F-et mondott, masik kettore valami meghasalt erteket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13064 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:34:44 »

Köszi az infót, ezt mindenképpen megnézem!

Kérdés, meddig lesz jó? Akkor lehet nem kell porlasztókat cserélnem?
Meszi


tehát facelift előtti és van benne IDM. Akkor ez a szokásos kóddobálásos dolog. Programozzátok fel újra és jó lesz.
Érdemes megnézni az IDM testvezetékét is, mert korrózió miatt lehet testhibás is a rendszer. Az IDM a bal első doblemez mögött van, a test bekötése az akku alatt.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13065 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:42:40 »

Köszi az infót, ezt mindenképpen megnézem!

Kérdés, meddig lesz jó? Akkor lehet nem kell porlasztókat cserélnem?
Meszi


Kódoljátok újra őket és nézd meg. Véletlenül nem dobja el az IDM a kódot, de ha eldobja, nem a világ vége. A P0251-es DTC hiánya azt jelzi, hogy nem nyomásgond volt a rendszerben. A kopogós égés pontatlan befecskendezést jelenthet, ami több ok miatt lehet, köztük test- és kontakthiba az IDMnél, immo, főrelé, CMP, CKP, vagy akár a kopogásérzékelő hibája is lehetett.
Ha nyűgje van, úgy is visszajön a hibakód.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13066 Dátum: 2011.10.19 szerda, 13:48:30 »

Nyomás gond remélem nincs, mert utoljára is mikor cserélték a magas nyomású szelepemet, akkor is túl nagy volt a nyomás!

Kódoljátok újra őket és nézd meg. Véletlenül nem dobja el az IDM a kódot, de ha eldobja, nem a világ vége. A P0251-es DTC hiánya azt jelzi, hogy nem nyomásgond volt a rendszerben. A kopogós égés pontatlan befecskendezést jelenthet, ami több ok miatt lehet, köztük test- és kontakthiba az IDMnél, immo, főrelé, CMP, CKP, vagy akár a kopogásérzékelő hibája is lehetett.
Ha nyűgje van, úgy is visszajön a hibakód.

« Utoljára szerkesztve: 2011.10.19 szerda, 14:14:58 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Davis8
Vendég
« Új hozzászólás #13067 Dátum: 2011.10.19 szerda, 18:52:09 »

Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen  rinya .
ODB olvasó   -> P2336     1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi seggén, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.

Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni? 
Előre is kösz.

Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13068 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:30:58 »

Szia!

Szerintem neked is porlasztós lesz a kocsid, nekem most másodszorra. A kód alapján szerintem itt sokan behatárolják Neked hogy pontosan hol a baj, ahogy nekem is! Mindenképp menj el egy dieseleshez, akinek van tesztere, és tud programozni, valamint megállapítani a porlasztók állapotát.

Ez sajna TDCI betegség.
Egyet javaslok, tankolj csak prémium üzemanyagot, nekem használ, és kevesebb a fogyim, így összességében olcsóbban vagyok.


Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen  rinya .
ODB olvasó   -> P2336     1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi ***én, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.

Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni? 
Előre is kösz.

Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13069 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:21:51 »

És érezhető a változás?
bizony van változás.könnyebb indulás,egyenleteseb járás,hamarabb bemelegszik a moci.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #13070 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:49:30 »

Sziasztok!

A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet   Cheesy
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.

1.   Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2.   3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3.   kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4.   illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.

Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket  Grin
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?

Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?

Köszönettel

Doby
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13071 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:55:50 »

Sziasztok!

A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet   Cheesy
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.

1.   Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2.   3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3.   kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4.   illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.

Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket  Grin
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?

Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?

Köszönettel

Doby

1.kizárt,hogy vezérműlánc zaj.szabadonfutósítani kell a generátort! smile
2.kikell pucolni a szívósort és az egr szelepet,és ha tetszik,lekell dugózni az egr-t,csak szerezned kell egy kódszkennert,amivel kitörlöd a hibakódokat néha.kb ennyibe kerül,hogy ne füstöljön.
3.sok lehetőség van a kattogó hangok között.nem feltétlenül csúcs.erre most nem is tippelnék.
4.hátsó kutyacsont,esetleg elszabadult kézifék kötél.
5.vegyél gyári szűrőt,ha nem bízol meg az ugy.-ban.60e km a cserepriódusa.Mindenképp érdemes azt is eldobni,és akkor tiszta lappal indul nálad a gép.

És gratula a verdához!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #13072 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:58:53 »

1.kizárt,hogy vezérműlánc zaj.szabadonfutósítani kell a generátort! smile
2.kikell pucolni a szívósort és az egr szelepet,és ha tetszik,lekell dugózni az egr-t,csak szerezned kell egy kódszkennert,amivel kitörlöd a hibakódokat néha.kb ennyibe kerül,hogy ne füstöljön.
3.sok lehetőség van a kattogó hangok között.nem feltétlenül csúcs.erre most nem is tippelnék.
4.hátsó kutyacsont,esetleg elszabadult kézifék kötél.
5.vegyél gyári szűrőt,ha nem bízol meg az ugy.-ban.60e km a cserepriódusa.Mindenképp érdemes azt is eldobni,és akkor tiszta lappal indul nálad a gép.

És gratula a verdához!

Köszi! worship
Én nem vagyok egy nagy zseni ezen a téren, esetleg ötlet hogy kivel-mivel csináltassam ezen dolgokat?  Grin
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13073 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:59:50 »

Köszi! worship
Én nem vagyok egy nagy zseni ezen a téren, esetleg ötlet hogy kivel-mivel csináltassam ezen dolgokat?  Grin
győr közelében nem vagyok ismerős......de lehet,hogy más tud neked javasolni embert
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #13074 Dátum: 2011.10.19 szerda, 21:33:12 »

győr közelében nem vagyok ismerős......

Téged még nem ismernek mindenhol?  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13075 Dátum: 2011.10.19 szerda, 21:51:31 »

Szia!
1. Nincs olyan mondi ami alapjáraton ne zörögne, ez a fő ékszíjtárcsa, meg az ékszíj.
2. Füst: Igen, le kell dugózni az EGR-t, valamint igen, kipucolni a szívósort, annyi, hogy la ledugózod az EGR-t, kódot fog dobni, valamilyen módon nem tudom hogy, ki lehet ezt is küszöbölni. De az is lehet hogy porlasztós leszel, de akkor bizots lehetsz benne, hogy kb 200 ezer van a kocsiban. Ja, de mindegyik tdci füstöl ha tolod neki!
3. Lehet ez lendkerék is, de én nekem is ez volt, és ami kattogó hangod ad, az még a főtengely ékszíjtárcsa, mivel az is kettős tömegű, mint a lendkerék. Olyan hangja van ha elfárad, mint amit leírsz. Ez ilyen. Ha szétesik (nekem szétesett), akkor meg mint ha csapágy golyókat tennél egy dunsztos üvegbe. Na akkor paráztam én is be, de az egy 30 ezres mutatvány.
4. Nekem 200 ezernél lengéscsillapító cserés volt. Ha neked is ez lesz, akkor a kocsidban is ennyi lehet. Ezt egy futóműbeállításnál kiderítheted, hogy be lehet-e még állítani.

Nekem székesfehérváron van szerelőm ha épp érdekel!
Meszi
Sziasztok!

A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet   Cheesy
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.

1.   Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2.   3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3.   kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4.   illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.

Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket  Grin
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?

Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?

Köszönettel

Doby

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13076 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:13:36 »

Sziasztok!

A nyáron vásároltam egy 2006-os 2.0 TDCi Mondeot. Faceliftes, 131 Le-s, 6 sebességes változat, Ghia felszereltséggel.
Szervizkönyves autó, magyarországi, 82e km-el, persze ez csak az elmélet   Cheesy
Az állapota alapján még hihető is lehet a km óra állása, de van egypár problémám a kocsival, ami nem tudom igazából, hogy mekkora gondot takarhat...
Az autó vásárlása után a következőket csináltuk meg: olaj, olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő csere, ékszíj és görgőinek cseréje.

1.   Alapjáraton zörgő hangot ad az autó, a motortér felől jön, magasabb fordulaton megszűnik, ill. elhalkul ez a hang. Érdekes módon hidegen kevésbé hangos, melegen hangosabb. Fordot ismerni vélők szerint elképzelhető hogy a vezérműláncól jön a hang… ?
2.   3. és 4. sebességben ha teljes gázt adok az autónak fekete füstöt ereget… (ez akár normális is lehet?)
3.   kattogó hangot ad, kb 1000-1500-as fordulat között, eléggé hangos, valószínű az egyik porlasztó haldoklik?
4.   illetve ha sikerül egy kisebb gödörbe belemennem a hátsó futóműtől koppanó hangot hallani.

Tudom ez így nem sok, de ha esetleg valakinek van ötlete melyik jelenség mi lehet szívesen fogadnám az ötleteket  Grin
Üzemanyag szűrő csere még nem volt, azt érdemes lenne lecserélni?

Győr közelében nem tud valaki egy hozzáértő szerelőt, aki megbízható Ford TDCi-k terén?

Köszönettel

Doby

Csodálkozom,hogy a go szürőt nemcseréltétek.Az igaz,hogy a periódus cseréje 60e-t írnak de jóval hamarabb cseréld.nembánod meg.Akkor te komplett feszítő rendszert cseréltél?Főtengely ékszíjtárcsát is?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13077 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:15:36 »

Szia!
1. Nincs olyan mondi ami alapjáraton ne zörögne, ez a fő ékszíjtárcsa, meg az ékszíj.
van
2. Füst: Igen, le kell dugózni az EGR-t, valamint igen, kipucolni a szívósort, annyi, hogy la ledugózod az EGR-t, kódot fog dobni, valamilyen módon nem tudom hogy, ki lehet ezt is küszöbölni. De az is lehet hogy porlasztós leszel, de akkor bizots lehetsz benne, hogy kb 200 ezer van a kocsiban. Ja, de mindegyik tdci füstöl ha tolod neki!
az hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?

3. Lehet ez lendkerék is, de én nekem is ez volt, és ami kattogó hangod ad, az még a főtengely ékszíjtárcsa, mivel az is kettős tömegű, mint a lendkerék. Olyan hangja van ha elfárad, mint amit leírsz. Ez ilyen. Ha szétesik (nekem szétesett), akkor meg mint ha csapágy golyókat tennél egy dunsztos üvegbe. Na akkor paráztam én is be, de az egy 30 ezres mutatvány.
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabály
4. Nekem 200 ezernél lengéscsillapító cserés volt. Ha neked is ez lesz, akkor a kocsidban is ennyi lehet. Ezt egy futóműbeállításnál kiderítheted, hogy be lehet-e még állítani.
Ez nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem  attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót


Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.

ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra  (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet  feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13078 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:22:01 »

vanaz hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabályEz nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem  attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót


Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.

ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra  (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet  feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt

Egyet értek veled...Olvasd el,mit írtam ehhez a cikkhez is:
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_ford_1_5_millioert-6114
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13079 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:27:06 »

Egyet értek veled...Olvasd el,mit írtam ehhez a cikkhez is:
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_ford_1_5_millioert-6114
eljen
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13080 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:28:40 »

eljen

Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt  falbav falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #13081 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:35:18 »

Szevasztok.
Én még totál új vagyok itt, remélem tudtok nekem segíteni. Olvastam hogy más is hasolnló gondokkal küzd mint én.
2 napja Országúton menet közbe elkezdett villogni az izzítás jelző. Telefon, haver mondja mindegy, majd megunja. 1 órával késöbb elkezdett világítani a motor ellenőrző lámpa. 200km re otthonról, de hazajött csak totál erőtlen  rinya .
ODB olvasó   -> P2336     1. henger kopogás
azt mondta az ottani szaki vizes a gázolajam ?
Meg megjelent a koromfolt a kocsi ***én, pedig így is fekete...
Alacsony fordulaton meg kicsit olyan mint egy mtz traktor.

Ez porlasztócsúcs? Vagy van valami ami kiválthatta az elektronikai hülyeséget amit megéri először babrálni? 
Előre is kösz.

Facelift 2.0 2004/12 TDCI 130Le Turnier
A p2336 a mai nap slágere.
ma utoljára írom le, hogy ha nincs mellette p0251, nem nagyon lehet baj az üzemanyag rendszerrel nyomás oldalon. Lehet üzemanyag minőség gond is.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13082 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:37:11 »

Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt  falbav falbav
Ezt ennél jobban nem is lehetet volna megmondani.De haggyuk ezt it ilyenekből akkora viták voltak és jómagam is felidegesítettem magam,hogy nem is érdemes pazarolni rá időt és szavakat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13083 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:38:11 »

Ezt ennél jobban nem is lehetet volna megmondani.De haggyuk ezt it ilyenekből akkora viták voltak és jómagam is felidegesítettem magam,hogy nem is érdemes pazarolni rá időt és szavakat.

Persze,nem szabad,csak ma hazajöttem,benyomtam a gépet,és ezt olvastam el elsőre...Hát nem hagyhattam megtorolatlanul Cheesy I love CI Cheesy
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13084 Dátum: 2011.10.19 szerda, 22:45:14 »

Persze,nem szabad,csak ma hazajöttem,benyomtam a gépet,és ezt olvastam el elsőre...Hát nem hagyhattam megtorolatlanul Cheesy I love CI Cheesy
party0038 party0038
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #13085 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 08:44:29 »

 worship worship worship worship worship worship taps taps taps
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13086 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 12:34:47 »

A végeredmlny ugyan az . Vagy elmész a felújjítottal 100 ezret, aminek "csak" 68 ezer databja, vagy a gyárival 200 ezret vagy 300-at ami 90 ezer. Akkor ennyi volt, Sajnálom, akkor / pillanat nem volt több pénzem rá. Most gyárit kapnak, ha kell.

Ezektől függetlenül nem hiába van mondeónk, én is imádom ahogy Ti, és nem is adom el mostanában, főleg hogy ki van fizetve.
manapság szerintem ez az egyik legnagyobb dolog.
 taps

vanaz hogy te hogy jártál abból semmilyen általános következtetéstlehet levonni. Dugozni más nem azért dugózott mert füstölt az autó hanem hogy ne vacakoljon késöbb az EGR szelep. Ez a 200 ezernél porlasztó megint jó, akkkor szerinted még nálunk nincs 200ekm se a 274ekm-et futott III-as TDCi mondeoban? azért mert még eredeti porlasztócsúccsal fut?
Ezzel megint te jártál így ez megint nem egy általános szabályEz nem attól függ hogy menny km van benne hanem hanem  attól, hogy ki milyen körülmények között hajtja az autót


Szeritnem jobban tennéd ha nem tennél semilyen általánosító megjegyzést ahhoz hogy TE hogy jártál. Semmi törvényszerűség nincs benne. vagy nem volt szerencséd vagy nem vigyáztál az autódra vagy eleve átvertek amikor vetted. Vagy ezek kombinációja.

ui: nekem volt egy berágásom egy forum tagra  (azóta vettem vissza a grátisz méregetéseket) nicket nem irok el is felejtettem , de szánalmas hogy forumtag volt az illető. Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép. Van is róla 800eft-os javítási ajánlata egy szerviztől. De inkább ki kapatja az EGR + egyéb hibakódokat, eladja még gyorsan egy neppernek akinek fingja nincs a kocsihoz. Az majd tovább passzolja valakinek, aki nagyon boldog lesz hogy milyen olcsón jutott egy pompás autóhoz, akkor amikor a sok hüle dürhő milyen sokat kifizet  feleslegesen újonnan érte. Csak amikor bevillan először az izzító vagy elkezd dutra traktorost játszani a gép akkor jön elő hogy valami nem kerek vele. Önigazolásképpen legkönnyebb konstrukciós hibát feltételezni, mert a TDCi 200ekm nál törvényszerűen széthullik stb ezek szerint? Szét egy nagy Ló F ..szt
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13087 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:01:02 »

A végeredmlny ugyan az . Vagy elmész a felújjítottal 100 ezret, aminek "csak" 68 ezer databja, vagy a gyárival 200 ezret vagy 300-at ami 90 ezer. Akkor ennyi volt, Sajnálom, akkor / pillanat nem volt több pénzem rá. Most gyárit kapnak, ha kell.

Ezektől függetlenül nem hiába van mondeónk, én is imádom ahogy Ti, és nem is adom el mostanában, főleg hogy ki van fizetve.
manapság szerintem ez az egyik legnagyobb dolog.
 taps

Én úgy tudom, hogy már a gyári is felújított! Olyan már nincs, hogy Gyári Új!
Szerintem itthon is ugyanabból a készletből újítják a csúcsokat, mint a gyárban.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13088 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:11:06 »

 [/quote] Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép.
[/quote]

hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?

1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani? Roll Eyes
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés... szomoru1
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13089 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:33:23 »

 Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép.


hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?

1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani? Roll Eyes
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés... szomoru1
Nem. Amikor már csezd meg van, ott már lesz mindig hibakód.
A nagynyomásút relative még egyszerűen diagolható, nézni kell terhelés közben a maximális CR nyomást. Olyan kb 1640 bar körül illene lennie. (Az esetnél amiről írtam, ott már csak olyan 1450bar körül volt) A porlasztócsúcsokra csak következtetni lehet. Ott az egyértelmű választ a poharazás adja.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13090 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:55:43 »

Nekem 2007-ben cserélték, nem tudom, hogy mi hogy van, akkor azt mondták, hogy a hegyek vadi újak, a tokozat az elektronikával ami régi.

Én úgy tudom, hogy már a gyári is felújított! Olyan már nincs, hogy Gyári Új!
Szerintem itthon is ugyanabból a készletből újítják a csúcsokat, mint a gyárban.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13091 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 20:58:35 »

Nekem 2007-ben cserélték, nem tudom, hogy mi hogy van, akkor azt mondták, hogy a hegyek vadi újak, a tokozat az elektronikával ami régi.

azt hívják gyári felújítottnak.A hegyeket kicserélték,de pont semmi mást..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13092 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:05:11 »

Nem. Amikor már csezd meg van, ott már lesz mindig hibakód.
A nagynyomásút relative még egyszerűen diagolható, nézni kell terhelés közben a maximális CR nyomást. Olyan kb 1640 bar körül illene lennie. (Az esetnél amiről írtam, ott már csak olyan 1450bar körül volt) A porlasztócsúcsokra csak következtetni lehet. Ott az egyértelmű választ a poharazás adja.

köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13093 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:11:15 »

1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani? Roll Eyes
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés... szomoru1
Szerintem a szerencsétlen kettőstömegű lendkerék nem bírja eldönteni hogy most akkor mi lesz, mész vagy sem. Probálj meg egy picit határozottabbn vezetni. Ez hosszútávon szétveri a lendkereket.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13094 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:13:35 »

Szerintem a szerencsétlen kettőstömegű lendkerék nem bírja eldönteni hogy most akkor mi lesz, mész vagy sem. Probálj meg egy picit határozottabbn vezetni. Ez hosszútávon szétveri a lendkereket.

jaj jaj

de egyébként határozottan a motor felől jön a hang...
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13095 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 21:46:46 »

Vagy az ékszíj tárcsa a tengelyen, az is kettős tömegű.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13096 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:08:49 »

Vagy az ékszíj tárcsa a tengelyen, az is kettős tömegű.


És akinek már ment szét, az tudja milyen irdatlan hangja van, pont az alapjárat körül.  levele
Naplózva
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13097 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:19:58 »

Elegem van ezekből a "Mondeo 200ezernél szétesik"-kezdetű phaszságokból...Ha nem tetszik neki,vegyen fócvágent,aztán töltögesse bele az olajat 5000km-enként,vagy járjon benzinessel. A nyakam rá,hogy aki írta,egy "szaktekintély",akinek az életben nem volt Mondeo a shegge alatt  falbav falbav

Egy ismerősöm vett két éve egy pdtdi-t kétezreset.
Vaci újjonan, szalonból. A gép szépen megy, évi 40k-t hajt bele. Most nyáron, egyy buliban, egy ótókhoz értő személy megkérdezte tőle, hogy szokott -e a motortérbe nézni. (9 millás autóról beszélünk)
Barátom megkérdezte, hogy miért? Kéne? van még párezer km a köv 20k-s szervizig, miért kéne nézegetni.
Kimentek, a srác kihúzta a nívópálcát, ami száraz volt.
Uccu neki öntöttek bele egy litert.
Nem érte el.
Még 1 liter.
Eredmény változatlan.
Még egy liter.
Hopp, karcolta a nívópálca alját.  wow1
Majd négy litert bele kellett önteni a vasba.
És nincs hajtva a verda, 160-nál többet nem megy vele, és nem pörgeti a kocsit.
No mindegy, csak ez annyira brutál volt, hogy nem tudtam magamban tartani.  hehe
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #13098 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:25:41 »

És akinek már ment szét, az tudja milyen irdatlan hangja van, pont az alapjárat körül.  levele

ilyen tapasztalatom még nincs, de egyelőre kitartok
 ez kattogó dizelhang 1000-1250 között terheléskor alatta fölötte szépen kisimul wave
off kis peugeot 206 os nak is ilyen hangja volt csak annak kicsit magasabb fordulaton...

poharazást egybként hol csinálnak elérhető áron (mennyiért)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13099 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:28:12 »

Egy ismerősöm vett két éve egy pdtdi-t kétezreset.
Vaci újjonan, szalonból. A gép szépen megy, évi 40k-t hajt bele. Most nyáron, egyy buliban, egy ótókhoz értő személy megkérdezte tőle, hogy szokott -e a motortérbe nézni. (9 millás autóról beszélünk)
Barátom megkérdezte, hogy miért? Kéne? van még párezer km a köv 20k-s szervizig, miért kéne nézegetni.
Kimentek, a srác kihúzta a nívópálcát, ami száraz volt.
Uccu neki öntöttek bele egy litert.
Nem érte el.
Még 1 liter.
Eredmény változatlan.
Még egy liter.
Hopp, karcolta a nívópálca alját.  wow1
Majd négy litert bele kellett önteni a vasba.
És nincs hajtva a verda, 160-nál többet nem megy vele, és nem pörgeti a kocsit.
No mindegy, csak ez annyira brutál volt, hogy nem tudtam magamban tartani.  hehe

csak ez ott dől meg, hogy a vw-k szólnak, ha kevés bennük az olaj...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.