Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:22:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14633508 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13100 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:28:53 »

Mondok egy durvábbat, apukám 1,5 éves passátja ugyan ilyen, csak épp neki már Common Railes motor van benne, 170 LE, de ugyan úgy zabálja az olajat. Az is közel 6 milla volt. A mondeóm 278 ezer után nem venni észre különbséget 2 olajcsere között.

Igaz, az legalább jelzett, hogy kevés benne az olaj

copacs

Egy ismerősöm vett két éve egy pdtdi-t kétezreset.
Vaci újjonan, szalonból. A gép szépen megy, évi 40k-t hajt bele. Most nyáron, egyy buliban, egy ótókhoz értő személy megkérdezte tőle, hogy szokott -e a motortérbe nézni. (9 millás autóról beszélünk)
Barátom megkérdezte, hogy miért? Kéne? van még párezer km a köv 20k-s szervizig, miért kéne nézegetni.
Kimentek, a srác kihúzta a nívópálcát, ami száraz volt.
Uccu neki öntöttek bele egy litert.
Nem érte el.
Még 1 liter.
Eredmény változatlan.
Még egy liter.
Hopp, karcolta a nívópálca alját.  wow1
Majd négy litert bele kellett önteni a vasba.
És nincs hajtva a verda, 160-nál többet nem megy vele, és nem pörgeti a kocsit.
No mindegy, csak ez annyira brutál volt, hogy nem tudtam magamban tartani.  hehe

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13101 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 22:57:53 »

 Egy EGR dugó hibakódot kaptam ki a gépéből közben szóltam neki hogy haldoklik a nagynyomású szivattyúja a turbó meg az  injektorok is. Ö közölte hogy tudja hogy vissza van tekerve a kilóméter óra és azt is hoyg már szét van tiporva  a gép.


hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?

1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani? Roll Eyes
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés... szomoru1
ha rossz a szivattyú és a csúcs akkor az megmutatja magát hidd el mert nemrég estem át a cserélyükön.3szor megállt a kocsi szó szerint leállt menetközben terheléskor a motor/ELŐZÉS-DOMBON FELFELÉ/.A hiba mindig a szivattyúra dobta.Ezután jött a poharazás és kiderül mind a 4 csúcs szintén kuka.Így csere és a go szürőben bent vol a fémreszelék.Néha volt vészüzem is.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.20 csütörtök, 23:03:31 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13102 Dátum: 2011.10.20 csütörtök, 23:11:08 »

Mondok egy durvábbat, apukám 1,5 éves passátja ugyan ilyen, csak épp neki már Common Railes motor van benne, 170 LE, de ugyan úgy zabálja az olajat. Az is közel 6 milla volt. A mondeóm 278 ezer után nem venni észre különbséget 2 olajcsere között.

Eleg gazolaj folyik bele, potolni a hianyt... :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13103 Dátum: 2011.10.21 péntek, 05:04:25 »

ha rossz a szivattyú és a csúcs akkor az megmutatja magát hidd el mert nemrég estem át a cserélyükön.3szor megállt a kocsi szó szerint leállt menetközben terheléskor a motor/ELŐZÉS-DOMBON FELFELÉ/.A hiba mindig a szivattyúra dobta.Ezután jött a poharazás és kiderül mind a 4 csúcs szintén kuka.Így csere és a go szürőben bent vol a fémreszelék.Néha volt vészüzem is.
Gondolom itt cseréltél szivattyút is ugye?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13104 Dátum: 2011.10.21 péntek, 06:57:52 »

Gondolom itt cseréltél szivattyút is ugye?
Igen azt is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13105 Dátum: 2011.10.21 péntek, 07:42:27 »

hibakód nélkül is meg lehet állapítani a szivattyú és pcs. állapotát?

1000-1250 fsz. között terheléskor az erős kattogó hang diagnsztikai értékű vagy csak próbáljak meg később váltani? Roll Eyes
ez útóbbi lehet nagyon gáz kérdés... szomoru1

ha 1250-nél elváltassz akkor semmilyen hangon ne csodálkozz!!! se a motor felől, se a hátad mögül.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13106 Dátum: 2011.10.21 péntek, 07:42:46 »

Jaja, ebben az a ciki, hogy ha elkopik a szivattyú, akkor beletolja a vas reszeléket a porlasztókba, így azt is kinyírja.
:-( Én is ezért lesem minden cserekor, hogy van-e fém reszelék az üzemanyag szűrőben.
Meszi
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 08:22:22 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13107 Dátum: 2011.10.21 péntek, 08:45:43 »

Jaja, ebben az a ciki, hogy ha elkopik a szivattyú, akkor beletolja a vas reszeléket a porlasztókba, így azt is kinyírja.
:-( Én is ezért lesem minden cserekor, hogy van-e fém reszelék az üzemanyag szűrőben.
Meszi
Igen, Én is igy teszek csak azt nem tudom hogy miért van az, hogy az ujnak mondott de lehet hogy felújított nagynyomasú szivattyú mér csak 100000km-t bírt ki reszelés nélkül? Huh?
Most megint cserélhetem a csúcsokkal együtt! gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13108 Dátum: 2011.10.21 péntek, 09:40:15 »

Szia!

Hát először is: tudod az előtörténetét a szivattyúnak? Ha rendesen felújítják, akkor elvileg a ház marad, és a mechanikus alkatrészeket cserélik, ami gyári, és arra is kell adjanak garanciát.

Azért ha rendes üzemanyagot tankolsz, nem megy ám tönkre csak úgy.

A szivattyút ami nagyon koptatja:

 1. a kén, ami nálunk bőven van a soma üzemanyagokban (ha Carrera üzemanyagot tankolsz, akkor segítesz ezen, máskülönben a fogyasztás csökken. Nekem legalábbis igen, és dinamikusabb a kocsi. Összességében nem drágább az üzemeltetés) (ja, és mivel ebben dolgozom, így tudom, hogy az összes carrera üzemanyagot -legalábbis az OMV-nél Ausztriából hozzák, a többit meg a magyar finomítókból, és ugye az osztrák nafta kategóriákkal jobb.-)

2. Mivel ez is mechanikus alkatrész, ez is kopik, de olyan 300 ezret ki kell bírjon véleményem szerint egy magas nyomású szivattyú. Amúgy a felújítás kb 130 ezer HUF.

3. Javaslom, hogy légy résen, azért a fórumon sokan segítettek egymásnak alkatrész ügyben!

Remélem segítettem.

Szóva
Igen, Én is igy teszek csak azt nem tudom hogy miért van az, hogy az ujnak mondott de lehet hogy felújított nagynyomasú szivattyú mér csak 100000km-t bírt ki reszelés nélkül? Huh?
Most megint cserélhetem a csúcsokkal együtt! gun
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13109 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:25:56 »

Szia!

Hát először is: tudod az előtörténetét a szivattyúnak? Ha rendesen felújítják, akkor elvileg a ház marad, és a mechanikus alkatrészeket cserélik, ami gyári, és arra is kell adjanak garanciát.

Azért ha rendes üzemanyagot tankolsz, nem megy ám tönkre csak úgy.

A szivattyút ami nagyon koptatja:

 1. a kén, ami nálunk bőven van a soma üzemanyagokban (ha Carrera üzemanyagot tankolsz, akkor segítesz ezen, máskülönben a fogyasztás csökken. Nekem legalábbis igen, és dinamikusabb a kocsi. Összességében nem drágább az üzemeltetés) (ja, és mivel ebben dolgozom, így tudom, hogy az összes carrera üzemanyagot -legalábbis az OMV-nél Ausztriából hozzák, a többit meg a magyar finomítókból, és ugye az osztrák nafta kategóriákkal jobb.-)

2. Mivel ez is mechanikus alkatrész, ez is kopik, de olyan 300 ezret ki kell bírjon véleményem szerint egy magas nyomású szivattyú. Amúgy a felújítás kb 130 ezer HUF.

3. Javaslom, hogy légy résen, azért a fórumon sokan segítettek egymásnak alkatrész ügyben!

Remélem segítettem.

Szóva
Én mindent a Ford-tól rendeltem és kintről hozták be.még egy kicsit várni is kellett rá.És ugyanabban a csomagolásban visszakellett küldeni a csúcsokat meg a szivattyút!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13110 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:30:06 »

Szia!

Szerintem próbáld ki a kénmentes üzemanyagot, egy tankon nem buksz nagyot, ha nem válik be.
Előnyök:
0 % kéntartalom, ami nem koptatja az alkatrészeket.  A sima üzemanyagban nagy a kéntartalom, ami nagyon koptatja az üzemanyag rendszert. Porlasztó, rail, szivattyú.

Nekem 7 decivel kevesebb a fogyasztás, és ha leosztod jobban járok anyagilag.
Dinamikusabb az autó.
Nem füstöl annyira mint ezelőtt.
Szerintem ezekkel is hozzájárulsz hogy hosszú életű legyen az autód.

Tisztelettel


Én mindent a Ford-tól rendeltem és kintről hozták be.még egy kicsit várni is kellett rá.És ugyanabban a csomagolásban visszakellett küldeni a csúcsokat meg a szivattyút!!!
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13111 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:38:34 »

Szia!

Szerintem próbáld ki a kénmentes üzemanyagot, egy tankon nem buksz nagyot, ha nem válik be.
Előnyök:
0 % kéntartalom, ami nem koptatja az alkatrészeket.  A sima üzemanyagban nagy a kéntartalom, ami nagyon koptatja az üzemanyag rendszert. Porlasztó, rail, szivattyú.

Nekem 7 decivel kevesebb a fogyasztás, és ha leosztod jobban járok anyagilag.
Dinamikusabb az autó.
Nem füstöl annyira mint ezelőtt.
Szerintem ezekkel is hozzájárulsz hogy hosszú életű legyen az autód.

Tisztelettel


Köszi tudok róla.Múltkor mikor tankoltam az OMV-nél és a kutas mondta.Legközelebb kipróbálom azon nem múlik.Köszi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13112 Dátum: 2011.10.21 péntek, 10:56:37 »

Én vagyok az egyik OMV hotline-os. :-)


Köszi tudok róla.Múltkor mikor tankoltam az OMV-nél és a kutas mondta.Legközelebb kipróbálom azon nem múlik.Köszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13113 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:35:56 »

Szia!
Szerintem próbáld ki a kénmentes üzemanyagot, egy tankon nem buksz nagyot, ha nem válik be.
Előnyök:
0 % kéntartalom, ami nem koptatja az alkatrészeket.  A sima üzemanyagban nagy a kéntartalom, ami nagyon koptatja az üzemanyag rendszert. Porlasztó, rail, szivattyú.
Nekem 7 decivel kevesebb a fogyasztás, és ha leosztod jobban járok anyagilag.
Dinamikusabb az autó.
Nem füstöl annyira mint ezelőtt.
Szerintem ezekkel is hozzájárulsz hogy hosszú életű legyen az autód.
Tisztelettel
Ne vedd sértésnek de téves a kiindulás a kénnel kapcsolatban. A kén csak az erdőkre és a katalizátorra ártalmas, a motorra nézve, nem sőt hasznos is lenne.
A normál gázolaj is már kén mentesnek minősül. Azért mert max 10ppm lehet a kéntartalma azaz maximum10 az egymillihoz képest. Ez finoman szólva rohadt kevés. Olyannyira hogy itt jön a második tárgyi hiba " a kén koptatja az üzemanyag rendszert" A kén a katalizátoron kívül (mert katalizátor gyilkos) csak jót tenne a motornak mert a kénnek van természetes kenőképessége. Pontosan azért kell adalékolni a kénmentes gázolajaokat mert kevés benne a kén, nincs minek kenni a szelepeket, mozgó alkatrészeket.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13114 Dátum: 2011.10.21 péntek, 11:58:31 »

Ne vedd sértésnek de téves a kiindulás a kénnel kapcsolatban. A kén csak az erdőkre és a katalizátorra ártalmas, a motorra nézve, nem sőt hasznos is lenne.
A normál gázolaj is már kén mentesnek minősül. Azért mert max 10ppm lehet a kéntartalma azaz maximum10 az egymillihoz képest. Ez finoman szólva rohadt kevés. Olyannyira hogy itt jön a második tárgyi hiba " a kén koptatja az üzemanyag rendszert" A kén a katalizátoron kívül (mert katalizátor gyilkos) csak jót tenne a motornak mert a kénnek van természetes kenőképessége. Pontosan azért kell adalékolni a kénmentes gázolajaokat mert kevés benne a kén, nincs minek kenni a szelepeket, mozgó alkatrészeket.

Sajnos nem. Ahogyan en tudom, a gazolajban levo ken az egeskor szilard maradekot is tud kepezni, ami a 100 nanometeres nagysagrendbe eso atmeroju lyukaknak a porlasztocsucsokban nem tesz tul jot, akarmilyen pici szemcse.

Es amikor .hu 10 ppm (parts per million, azaz 1 szazezred resz) lehet a ken, Ausztriaban meg 2 ppm, akkor nem nagyon kell a kulonbseget magyarazni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13115 Dátum: 2011.10.21 péntek, 12:08:49 »

Sajnos nem. Ahogyan en tudom, a gazolajban levo ken az egeskor szilard maradekot is tud kepezni, ami a 100 nanometeres nagysagrendbe eso atmeroju lyukaknak a porlasztocsucsokban nem tesz tul jot, akarmilyen pici szemcse.

Es amikor .hu 10 ppm (parts per million, azaz 1 szazezred resz) lehet a ken, Ausztriaban meg 2 ppm, akkor nem nagyon kell a kulonbseget magyarazni.

AndyA

leírtad a kulcsszót, csak nem érted  nyes
"égéskor" ... égés után a kénnek mihez lehet még köze mint a katalizátorhoz, kipufogóhoz, és a környezethez???  v egyszerűbben: elégetve hogy kerül vissza az üzemanyagrendszerbe?

parts per million ... ha már egyszer million, akkor miért százezred?
de ha az osztrákoknál 2 százezred, itt + 10 milliomod, akkor melyik a jobb? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 12:13:03 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13116 Dátum: 2011.10.21 péntek, 12:29:58 »

Szia!

Én így tudtam, de mindegy lehet hogy akkor a szárazanyag tartalom számít, valamint a minőségi szabványok.
gondolok itt arra, hogy nálunk és kint mennyire retkesek az üzemanyagok..

Ne vedd sértésnek de téves a kiindulás a kénnel kapcsolatban. A kén csak az erdőkre és a katalizátorra ártalmas, a motorra nézve, nem sőt hasznos is lenne.
A normál gázolaj is már kén mentesnek minősül. Azért mert max 10ppm lehet a kéntartalma azaz maximum10 az egymillihoz képest. Ez finoman szólva rohadt kevés. Olyannyira hogy itt jön a második tárgyi hiba " a kén koptatja az üzemanyag rendszert" A kén a katalizátoron kívül (mert katalizátor gyilkos) csak jót tenne a motornak mert a kénnek van természetes kenőképessége. Pontosan azért kell adalékolni a kénmentes gázolajaokat mert kevés benne a kén, nincs minek kenni a szelepeket, mozgó alkatrészeket.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13117 Dátum: 2011.10.21 péntek, 12:31:36 »

Csak igazam volt hihi!
 vigyor3

Szóval ha nincs kén, nincs kenés, a szelepek elkopnak, de nincs is száraz anyag, így a csúcsok jók maradnak.
Ha van kén, van kenés, de van szárazanyag, a csúcsok elromlanak.

Ördögi kör.
 eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13118 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:08:19 »

Csak igazam volt hihi!
 vigyor3

Szóval ha nincs kén, nincs kenés, a szelepek elkopnak, de nincs is száraz anyag, így a csúcsok jók maradnak.
Ha van kén, van kenés, de van szárazanyag, a csúcsok elromlanak.

Ördögi kör.
 eplus2
Milyen szárazanyagot emlegetsz ? A kénről a gázolajban csak molekkuláris szinten lehet beszélni és nem öklömnyi úszkáló kénrögökként. (Pont ezért kell közel 400 C körül és Hidrogén jelenlétében kénteleníteni). Amivel te kevered az CFPP azaz hidegszűrhetőség de az nem a kén hanem a paraffin miatt van, ami egy más téma és az egy extra jó dolog mert az adja azt az energiát amitől ennyire gazdaságos egy dizel).
Másrészt ott ahol üzemszerűen 230 és 1640 bar között változik a nyomás, ott ugye nem gondolod komolyan hogy bármi is ki tudna válni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13119 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:36:40 »

leírtad a kulcsszót, csak nem érted  nyes
"égéskor" ... égés után a kénnek mihez lehet még köze mint a katalizátorhoz, kipufogóhoz, és a környezethez???  v egyszerűbben: elégetve hogy kerül vissza az üzemanyagrendszerbe?

parts per million ... ha már egyszer million, akkor miért százezred?
de ha az osztrákoknál 2 százezred, itt + 10 milliomod, akkor melyik a jobb? Cheesy

Az egeskor az injektor lyukjaban is ott a gazolajspricc "vege". Ebbol a ho hatasara kivalik valami szilard kenvegyulet, ami idovel eltomi a lyukat. Majd utananezek, mert ez azert nem 100%-os info, csak valahol olvastam vagy hallottam.

Mert a tiz darab milliomodresz .hu az pont 1 szazezred. :-) Ellenben az osztrakonal a 2 az milliomod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13120 Dátum: 2011.10.21 péntek, 13:55:02 »

Sajnos nem. Ahogyan en tudom, a gazolajban levo ken az egeskor szilard maradekot is tud kepezni, ami a 100 nanometeres nagysagrendbe eso atmeroju lyukaknak a porlasztocsucsokban nem tesz tul jot, akarmilyen pici szemcse.

Es amikor .hu 10 ppm (parts per million, azaz 1 szazezred resz) lehet a ken, Ausztriaban meg 2 ppm, akkor nem nagyon kell a kulonbseget magyarazni.

AndyA
Mutasd már meg hogy melyik szabvány írja elő aa 2ppm-es gázolajat.  Amúgy meg megnézném hogy hol csinálják a labancok már csak azért mert Scwhatot némileg ismert hogy mire képes  Wink  Simán csak kevered a számokat és nagyágrendeket mert 2ppm es kéntartalomhoz iszonyatos hidrogén felhasználással lehet előállítani. Azért picit gondolj már bele  nagygyságrendekbe is. Ott ahol az 1000 bar feletti nyomás teljesen normális mégis mi tudna kirakódni?Huh??
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13121 Dátum: 2011.10.21 péntek, 14:20:17 »

Hm.

A lényegen lehet nem változtat, beteg a kocsim, most kap új programokat, azt kiderül hol a bibi...
:-)

Mutasd már meg hogy melyik szabvány írja elő aa 2ppm-es gázolajat.  Amúgy meg megnézném hogy hol csinálják a labancok már csak azért mert Scwhatot némileg ismert hogy mire képes  Wink  Simán csak kevered a számokat és nagyágrendeket mert 2ppm es kéntartalomhoz iszonyatos hidrogén felhasználással lehet előállítani. Azért picit gondolj már bele  nagygyságrendekbe is. Ott ahol az 1000 bar feletti nyomás teljesen normális mégis mi tudna kirakódni?Huh??
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #13122 Dátum: 2011.10.21 péntek, 14:24:57 »

Mutasd már meg hogy melyik szabvány írja elő aa 2ppm-es gázolajat.  Amúgy meg megnézném hogy hol csinálják a labancok már csak azért mert Scwhatot némileg ismert hogy mire képes  Wink  Simán csak kevered a számokat és nagyágrendeket mert 2ppm es kéntartalomhoz iszonyatos hidrogén felhasználással lehet előállítani. Azért picit gondolj már bele  nagygyságrendekbe is. Ott ahol az 1000 bar feletti nyomás teljesen normális mégis mi tudna kirakódni?Huh??

Nesztek, csak eloturtam nektek: http://www.uzemanyagcsokkento.hu/uzemanyag/

A magyar "normal" gazolaj a cikk szerint legfeljebb 0,05%-os kentartalommal rendelkezhet (ami amugy az EU eloiras szerinti maximum), ez kb. 400 mg/l. Rovid keresgeles utan tobb helyen is megtalaltam ugyanazt az adatot kulonfele nemet nyelvu cikkekben az osztrak ill. nemet uzemanyagokrol, itt a kentartalom ertek mindenhol 10 mg/kg volt, ami kb. 8 mg/l-nek felel meg. Ehhez kepest a futoolaj, amit nem jarmuvekbe szannak, 2500 mg/l.

Azutan igy folytatja a cikk:

"Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4%-ról 1%-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik."

Eppen errol beszeltem. Szulfatok keletkeznek az egeskor, ami szilard lerakodast okoz. Es ha raadasul rossz helyen, akkor oda a PCS, mert nem jon ki belole a gazolaj. A tobbi meg korroziot okoz, ha vizzel talalkozik, kensav es kenessaev formajaban. Marpedig talalkozik, hiszen az egeskor vizgoz is keletkezik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13123 Dátum: 2011.10.21 péntek, 14:37:50 »

csak ez ott dől meg, hogy a vw-k szólnak, ha kevés bennük az olaj...

És ott áll megint fel, hogy ez nem VW volt.  nyes
És bizony nem szólt! Én is vezettem a kocsit úgy, hogy még nem tudtuk, hogy ennyire kevés benne az olaj, és istenemre mondom, nem jelzett sehol, olajnyomás pedig volt.

 wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13124 Dátum: 2011.10.21 péntek, 14:41:26 »

Nesztek, csak eloturtam nektek: http://www.uzemanyagcsokkento.hu/uzemanyag/

A magyar "normal" gazolaj a cikk szerint legfeljebb 0,05%-os kentartalommal rendelkezhet (ami amugy az EU eloiras szerinti maximum), ez kb. 400 mg/l. Rovid keresgeles utan tobb helyen is megtalaltam ugyanazt az adatot kulonfele nemet nyelvu cikkekben az osztrak ill. nemet uzemanyagokrol, itt a kentartalom ertek mindenhol 10 mg/kg volt, ami kb. 8 mg/l-nek felel meg. Ehhez kepest a futoolaj, amit nem jarmuvekbe szannak, 2500 mg/l.

Azutan igy folytatja a cikk:

"Kéntartalom

A gázolaj kéntartalmától nagymértékben függ a dízelmotor élettartama. A gázolajban jelenlevő kénvegyületek korróziót okoznak, valamint hozzájárulnak a lerakódások megszilárdulásához. E korrodáló hatásnak legjobban kitett alkatrészek az adagolószivattyú és a porlasztó fúvókája. A nagy kéntartalmú gázolaj a porlasztó üzembiztonságát veszélyezteti. A gázolaj kénvegyületei a motorba jutva nagyrészt kén-dioxiddá és kén-trioxiddá égnek el, amelyek erősen környezetszennyezőek, a megmaradó hányad szulfátként a részecske-emissziót növeli. Kialakulásuk főleg hideg motor esetén, a bemelegedés időszakában jelentős. Ezzel (is) indokolható napjainkban az a törekvés, amely szerint a motor melegítési üzemidejét minél nagyobb mértékben csökkenteni kell. A gázolajban levő kéntartalom káros hatását érzékelteti: ha a kéntartalmat 0,4%-ról 1%-ra emelik, akkor a motor elhasználódása 33%-kal növekszik."

Eppen errol beszeltem. Szulfatok keletkeznek az egeskor, ami szilard lerakodast okoz. Es ha raadasul rossz helyen, akkor oda a PCS, mert nem jon ki belole a gazolaj. A tobbi meg korroziot okoz, ha vizzel talalkozik, kensav es kenessaev formajaban. Marpedig talalkozik, hiszen az egeskor vizgoz is keletkezik.

AndyA

Én csak röviden válaszolok. A labancoknál is  UGYANAZ az europai  szabvány van érvényben mint magyarországon = ugyanaz a kéntartalom. De lehet hogy nincs igazam és ezért ezért az se lehet hogy nem importálnak a labancok holmi kelet-europai vonatkozású cégtől  aki főleg  magyarország vagy szlovákiában végez finomítást (nagyon sok van belőle lehet találgatni) megdöbbentően sok gázolajat. Így itt szeretnék gratulálni ha kint tankolsz akkor van egy jelentős esélye annak hogyvalahol a magyar export piacot támogatod. Azon túl hogy ez egy nagyon is hazafias tett ami miatt büszke vagyok rád. Csak azt nem látom hogy hol lesz kevesebb kén benne, az uszályban lötykölődést a szakirodalom nem ismeri el elfogadott kéntelenítő technológiának. Bár az irodalmakkal inkább vigyázzunk. Nem minden igaz ami az interneten olvasható  Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13125 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:08:39 »

És ott áll megint fel, hogy ez nem VW volt.  nyes
És bizony nem szólt! Én is vezettem a kocsit úgy, hogy még nem tudtuk, hogy ennyire kevés benne az olaj, és istenemre mondom, nem jelzett sehol, olajnyomás pedig volt.

 wave
az összes vw konszern szól. nekünk a 2001-es pd seat alhambra is szolt, ha kevés volt az olaj
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #13126 Dátum: 2011.10.21 péntek, 16:21:53 »

Az EU gázolajra vonatkozó szabványa (EN2590:2009) 2005-től előírja a gázolaj kéntartalmának maximum 50 ppm-re történő csökkentését, és ezzel párhuzamosan a kénmentes (max. 10 ppm kéntartalmú) üzemanyagok értékesítésének megkezdését
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #13127 Dátum: 2011.10.21 péntek, 17:48:47 »

sziasztok,
idokozben megtortentek a szurok es az olaj csereje.
hat mit mondjak... a legszuro olyan retek volt, hogy csak na.... a go. szuro meg alig jott ki a szurotartobol, gondolom azt sem mostanaban csereltek, legalabbis nem az utolso olajcserekor... amugy tenyleg pikk pakk ki lehet cserelni a szurot, kb 35 perc lehetett az egesz.
Most vagy csak bemagyarazom magamnak, vagy tenyleg sokkal frissebb lett a motor... mintha alacsonyabb fordulatrol is jobban menne es rugalmasabban lehetne vele autozni.

udv, Tibi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13128 Dátum: 2011.10.21 péntek, 18:17:31 »

Én csak röviden válaszolok. A labancoknál is  UGYANAZ az europai  szabvány van érvényben mint magyarországon = ugyanaz a kéntartalom.

De az is lehet, hogy a magyar kutakon a tank fala kénnel van burkolva - és innen kerül be a több kén...  Huh? falbav Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13129 Dátum: 2011.10.21 péntek, 18:21:06 »

De az is lehet, hogy a magyar kutakon a tank fala kénnel van burkolva - és innen kerül be a több kén...  Huh? falbav Wink
Azért,hogy árulnak kénmentes üzemanyagot és drágább is csak van valami előnye.A másik ez szerintem nem olyan mint az ólmos benzin és ólom mentes mikor volt aztán csak az ólommentes let,de itt megvolt határozva melyik kocsik évjárattól bírják egy az egybe.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #13130 Dátum: 2011.10.21 péntek, 18:22:59 »

Az egeskor az injektor lyukjaban is ott a gazolajspricc "vege". Ebbol a ho hatasara kivalik valami szilard kenvegyulet, ami idovel eltomi a lyukat. Majd utananezek, mert ez azert nem 100%-os info, csak valahol olvastam vagy hallottam.

arra a citromos teától erősebb mérget ne vegyél, h 1600 bar mellett abba a pár mikronnyi lyukban akármi is bent marad  hehe hehe hehe de akár csak 200 bar nyomás mellett sincs erre esély, de ilyen pici lyukon meg merem kozkáztatni, h lényegesen kisebb nyomás is kifújja rendesen.

Mert a tiz darab milliomodresz .hu az pont 1 szazezred. :-) Ellenben az osztrakonal a 2 az milliomod.

AndyA

ez nem válasz erre: 
parts per million ... ha már egyszer million, akkor miért százezred?
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13131 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:00:31 »

Szia!

Szerintem próbáld ki a kénmentes üzemanyagot, egy tankon nem buksz nagyot, ha nem válik be.
Előnyök:
0 % kéntartalom, ami nem koptatja az alkatrészeket.  A sima üzemanyagban nagy a kéntartalom, ami nagyon koptatja az üzemanyag rendszert. Porlasztó, rail, szivattyú.

Nekem 7 decivel kevesebb a fogyasztás, és ha leosztod jobban járok anyagilag.
Dinamikusabb az autó.
Nem füstöl annyira mint ezelőtt.
Szerintem ezekkel is hozzájárulsz hogy hosszú életű legyen az autód.

Tisztelettel



Az OMV premium Go-t én is kipróbáltam, egymás után 2 tankkal. Semmi különbséget nem éreztem sem fogyasztásban, sem menetteljesítményben. Visszaálltam a simára.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13132 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:24:43 »

http://www.shp.hu/hpc/userfiles/cadillacautosbolt/2032_ti.pdf
ilyet használtatok már rendszertisztításra?

« Utoljára szerkesztve: 2011.10.21 péntek, 20:34:24 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #13133 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:28:39 »

ilyet használtatok már rendszertisztításra?
Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13134 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:29:44 »

Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***
wow1 lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13135 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:31:36 »

Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***
te még nem hallottál a dízel baktériumról?
Ez a modern kori pomogács! vigyor3




Vegyétek már ki a pdf-eket és linkeljetek inkább,mert nem lehet görgetni az oldalt miatta....! falbav
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13136 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:35:55 »

te még nem hallottál a dízel baktériumról?
Ez a modern kori pomogács! vigyor3




Vegyétek már ki a pdf-eket és linkeljetek inkább,mert nem lehet görgetni az oldalt miatta....! falbav
fene az igényeidet,
na, most az egyszer... Cheesy
amúgy ez a bifidus rokona lehet ez a baci hehe
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13137 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:36:36 »

fene az igényeidet,
na, most az egyszer... Cheesy
amúgy ez a bifidus rokona lehet ez a baci hehe
worship  ...kb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13138 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:41:15 »

http://www.shp.hu/hpc/userfiles/cadillacautosbolt/2032_ti.pdf
ilyet használtatok már rendszertisztításra?


én nem.sok minden mást már igen.stp,wynn's,protec,és most a liqui moly-t
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13139 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:42:07 »

Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***

Ül a tankban, és megissza a gázolajat.  Huh?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13140 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:46:01 »

Ül a tankban, és megissza a gázolajat.  Huh?

amúgy van ilyen.Majd jön Stealt és megmondja a franyót.
A dizilben is x% növényi alapú bio üzemanyagtartalma kell hogy legyen.Nos ez képes megrothadni,és baktériumtelepek keletkezhetnek a sokáig tárolt üzemanyagban.Erre is vannak adalékok,amik lekötik ezeket a folyamatokat.

Ha nagy hülyeséget írtam,majd kijavít Zsolt.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13141 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:49:12 »

Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***
Ül a tankban, és megissza a gázolajat.  Huh?

olvassatok:
http://biotechhungaria.hu/termekeink/biocidok/uzemanyag
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13142 Dátum: 2011.10.21 péntek, 20:50:54 »

nnna!nem beszéltem hülyeséget! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13143 Dátum: 2011.10.21 péntek, 21:53:25 »

A dizilben is x% növényi alapú bio üzemanyagtartalma kell hogy legyen.Nos ez képes megrothadni,és baktériumtelepek keletkezhetnek a sokáig tárolt üzemanyagban.

A sűttkrumpli visszanyal...   vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #13144 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:13:26 »

 A beletört izzítógyertya kiszedéséhez ez jó? http://szerszambolt.com/2011/10/izzitogyertya-kiszedo-keszlet-2088/  Huh?

Vagy valami más ötlet, hengerfej leszerelése nélkül?
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #13145 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:13:43 »

Biztos védelem a diesel-baktérium ellen  wow1 Az mi a ***

Én igen... Az eredmény: hidegen 3-4 mp erős kopogás, kék füst, 3 henger. 5-6 tank után elmúlt, csak a kopogás maradt meg hidegen. Soha többet se ilyet se más tisztítót nem teszek bele.  Ami  jó azt nem szabad piszkálni! De van akinek bejön.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #13146 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:23:09 »

az összes vw konszern szól. nekünk a 2001-es pd seat alhambra is szolt, ha kevés volt az olaj

Akkor még szerencse, hogy ez egy Lancer... Különben már azt hinném, hogy az autóversenyző ismerősöm, és én is müszakilag hiányosak vagyunk.
 worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13147 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:24:03 »

Akkor még szerencse, hogy ez egy Lancer... Különben már azt hinném, hogy az autóversenyző ismerősöm, és én is müszakilag hiányosak vagyunk.
 worship
hát eléggé, ha olaj nélkül használtátok nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13148 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:36:32 »

hát eléggé, ha olaj nélkül használtátok nyes
Nemakarom szét offolni a topicot de amikor apám opeljába 1.7 D nemvolt olaj az úgy jelzett,hogy mikor nagyon éles kanyart vettem be vele és megdölt a kasztni akkor kigyulladt az olaj lámpa.Én sem értem nektek  az új technológiás Volszi mért nem jelzett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #13149 Dátum: 2011.10.21 péntek, 22:46:00 »

Azért picit gondoljuk át hogy az üzemanyag rendszerben bármilyen szennyeződés van az kb 1000bar-on nem lerakódni szokott, hanem a rail csöveken át, a porlasztó szelepfészket és a csúcsokat karcolja,vágja,bemarja.....ez a gond.
Ekkora nyomáson akármilyen szennyeződés is csak problémát tud okozni...5 mikronos szürőn meg specc csak röhögök én nem hiszem el...
de aki már szedett szét CR porlasztót az látja hogy szerkezeti működéséből kifolyólag a sima gázolaj is szétszedi,elkoptatja a szelepfészket és a golyót ekkora nyomáson....
1000bar-os vizsugárral félbevágok akármilyen autót.... eplus2
Japán verdák is pusztulnak sorba, pdk is nem kell félni...túl sok ez a nyomás...és még emelik is...jeeeee eljen

Naplózva
Oldalak: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.