Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:45:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651973 alkalommal)
0 Felhasználó és 118 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14200 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 21:58:34 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.05 hétfő, 21:55:39
Meg még ezek:
Fűthető első, ESP, riasztó, xenon, sony6, stílus kézifékkar, delux szőnyeg, más ködlámpa, metálfény.
Ez nem eltérés ezt be lehett rakni nem ST felszereltségbe is kivéve a ködlámpa mer az az optika része neem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14201 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 22:04:24 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.05 hétfő, 21:58:34
Ez nem eltérés ezt be lehett rakni nem ST felszereltségbe is kivéve a ködlámpa mer az az optika része neem?
Nem, ez széria.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14202 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 22:12:14 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.05 hétfő, 22:04:24
Nem, ez széria.
Nem értettél. Ennél igen széria, d ezeket be lehett rakni más felszereltségbe is. Az ST optikát és belsőt pl nem lehetett rendelni csak ST-vel. No mindegy, amúgy szép autó, mondjuk nekem jobban tetszett az MKIII-nál a stylus spoilerezéssel de ízlések és pofonok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14203 Dátum:
2011.12.05 hétfő, 22:43:01 »
Idézetet írta: stealt - 2011.12.05 hétfő, 22:12:14
Nem értettél. Ennél igen széria, d ezeket be lehett rakni más felszereltségbe is. Az ST optikát és belsőt pl nem lehetett rendelni csak ST-vel. No mindegy, amúgy szép autó, mondjuk nekem jobban tetszett az MKIII-nál a stylus spoilerezéssel de ízlések és pofonok.
Ja, értem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14204 Dátum:
2011.12.06 kedd, 09:57:20 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.05 hétfő, 22:43:01
Ja, értem.
offoltok rendesen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
hajsza666
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14205 Dátum:
2011.12.06 kedd, 18:36:03 »
Köszönöm a válaszokat!
Tényleg az lesz a legjobb ,ha megnézetem és nem találgatunk.Ha meg van a probléma ,jelzem!
Még egyszer köszönöm!
Naplózva
hajsza666
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14206 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:28:16 »
Sziasztok!
Ma meg volt a diagnosztika!A hiba forrása valószínűleg az EGR szelep.Legalábbis a számítógép semmi mást nem jelzett hibának.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14207 Dátum:
2011.12.07 szerda, 18:43:09 »
Idézetet írta: hajsza666 - 2011.12.07 szerda, 18:28:16
Sziasztok!
Ma meg volt a diagnosztika!A hiba forrása valószínűleg az EGR szelep.Legalábbis a számítógép semmi mást nem jelzett hibának.
Akkor azt ki kell pucoltatni,ledugózni,venni egy hibakód-scenner-t és kitörölni néha a kódot,ha felvillan a sárga kis lámpa
Naplózva
hajsza666
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14208 Dátum:
2011.12.07 szerda, 19:16:37 »
Igen a szerelő is ezt mondta!De azért a GO szűrőt is kicseréltetem.
Naplózva
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14209 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:13:39 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.
Mi lehet a gond?
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14210 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:20:02 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.07 szerda, 20:13:39
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.
Mi lehet a gond?
Köszi
Megszorultak a terelők a turbóban, mielőbb takaríttasd ki, mert elfüstöl az elektronika, és az nem olcsó.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14211 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:25:26 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 20:20:02
Megszorultak a terelők a turbóban, mielőbb takaríttasd ki, mert elfüstöl az elektronika, és az nem olcsó.
Ok. Köszi.
DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14212 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:27:43 »
Ne takarítsd, takaríttasd.
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.07 szerda, 20:25:26
Ok. Köszi.
DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
robin2005
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14213 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:29:10 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.12.07 szerda, 20:27:43
Ne takarítsd, takaríttasd.
Jo oké. értem.
Turbót le kell hozzá szerelni? ÉS hol takaríttassam?
Naplózva
Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia 2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14214 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:42:49 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.07 szerda, 20:29:10
Jo oké. értem.
Turbót le kell hozzá szerelni? ÉS hol takaríttassam?
Le kell hozzá venni, és a füstoldalt kell bontani...nagyon be tud állni, minden kis mozgó sonkát és koszorút ki kell venni és letisztítani...a kis karnak amit mozgat az elektronika, saját súlyátol le kell esni alsó helyzetbe, akkor jó!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14215 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:51:01 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 20:42:49
Le kell hozzá venni, és a füstoldalt kell bontani...nagyon be tud állni, minden kis mozgó sonkát és koszorút ki kell venni és letisztítani...a kis karnak amit mozgat az elektronika, saját súlyátol le kell esni alsó helyzetbe, akkor jó!
elég csak a csonkból kicsavarozi??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14216 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:53:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 20:51:01
elég csak a csonkból kicsavarozi??
Nem elég, akkor nem kellene leszerelni a csonkot, ebben az esetben pont a csonkban a lényeg.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14217 Dátum:
2011.12.07 szerda, 20:55:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.07 szerda, 20:53:57
Nem elég, akkor nem kellene leszerelni a csonkot, ebben az esetben pont a csonkban a lényeg.
akkor úgy maradt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14218 Dátum:
2011.12.07 szerda, 22:23:13 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.07 szerda, 20:25:26
Ok. Köszi.
DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?
anyit ellenőriztess a szerelőddel,ha leveszi a tubó karját az elektromos dobozról és hogyan mozog a kar!?
Ha könnyen,akkor nem kell levenni a turbót,mert az elektronika halt meg.Javítható,cikk a FAQ-ban!
Ha szorul vagy nehezen jár a kar,akkor lehet a kipucoláson agyalni.
De mindenek előtt olvastatsd ki a hibakódot,mert a turbónak van egy rakat saját hibakódja.Nehogy mellélőjünk a távdiagnosztikával!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14219 Dátum:
2011.12.07 szerda, 23:31:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.12.07 szerda, 20:51:01
elég csak a csonkból kicsavarozi??
kifelé még csak-csak kijön, de hogy vissza nem teszed függőleges helyzetben működőképesen, az tuti.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zeller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14220 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 11:13:32 »
Sziasztok!
Most vettem az autót, nem tudom hogy ez mennyire probléma:
Azt csinálja a 2.0TDCI (2005), hogy teljesen random időben, mindegy hogy hideg vagy meleg a motor, gyorsításnál, néha hangos. Mintha szelephang lenne.
Nem sok ideig, de elég hangos, aztán mondjuk gyorsítás közben 0 mp alatt teljesen halk lesz. Kb 10 km és hallom megint.
Azt vettem észre mintha nagyobb gázadásra elhallgatna.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14221 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 11:40:09 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 11:13:32
Sziasztok!
Most vettem az autót, nem tudom hogy ez mennyire probléma:
Azt csinálja a 2.0TDCI (2005), hogy teljesen random időben, mindegy hogy hideg vagy meleg a motor, gyorsításnál, néha hangos. Mintha szelephang lenne.
Nem sok ideig, de elég hangos, aztán mondjuk gyorsítás közben 0 mp alatt teljesen halk lesz. Kb 10 km és hallom megint.
Azt vettem észre mintha nagyobb gázadásra elhallgatna.
pl kérdés milyen olaj van benne, mikor lett beletöltve ... rosszabb minőségű v régi olaj pl a hidrotőkével okozhatja ezt a tünetet.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
tihpet
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14222 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 12:54:30 »
Kedves Mondeo tulajdonosok
Mostanában felkapott téma a magyarországi használtautó piac helyzete, a csalások, átverések, trükközések, főleg az óra visszatekerések végett. Sokan csak legyintenek rá és úgy gondolják, abból nem lehet semmi baj, hogy 100-120 ezer km-el kevesebbet mutat a gépjármű órája a valós futásteljesítménynél. Azért csak gondoljunk bele egy picit...
Megveszünk egy autót és biztonságban érezzük magunkat, hiszen a vezérmű cseréig még 100.000 km-em van. Legalábbis azt hiszi a kedves tulajdonos, de valójában meglehet, hogy már el is hagyta azt a bizonyos csere intervallumot.
Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat. Nem mondom, hogy meglepődtem, valahol mindig is éreztem, hogy túl szép, hogy igaz legyen a 127.000 km amivel három éve megvettem az autót. Azóta cseréltem befecskendező rendszert is, de ez már megszokott probléma ennél a típusnál.
Most az érdekelne, hogy mik lennének azok a kötelező dolgok, amiket 280.000 valós futásteljesítménynél meg kéne néznem a 2003-as tdci mondeomon.
Remélem tudtok nekem segíteni!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14223 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 12:57:08 »
Idézetet írta: tihpet - 2011.12.08 csütörtök, 12:54:30
Kedves Mondeo tulajdonosok
Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat.
Ezt hogy derítetted ki?
Az enyém is "neppertől" van, tudsz nekem segíteni?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
cszs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14224 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 13:28:01 »
Sziasztok!
A kövezkezőkben kérném a véleményeteket. A nyáron vettem észre, hogy a TDCI M III-om hűtővize néha túmelegszik. majdnem elérve a piros zónát.
A szerelőm azt mondta, hogy szerinte a hűtők tisztítása megoldás lehet.
Így is történt, a melegedés pedig megszünt.
A hidegek beköszöntével azonban azt tapsztaltam, hogy a víz nem melegszik fel szinte semennyire.
Vettem egy új gyári termosztátot, mivel arra gondoltam, hogy ez lehet a gond.
Azonban ezzel sem melegszik fel a hűtővíz.
Bevallom fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14225 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 13:31:38 »
Idézetet írta: cszs - 2011.12.08 csütörtök, 13:28:01
Sziasztok!
A kövezkezőkben kérném a véleményeteket. A nyáron vettem észre, hogy a TDCI M III-om hűtővize néha túmelegszik. majdnem elérve a piros zónát.
A szerelőm azt mondta, hogy szerinte a hűtők tisztítása megoldás lehet.
Így is történt, a melegedés pedig megszünt.
A hidegek beköszöntével azonban azt tapsztaltam, hogy a víz nem melegszik fel szinte semennyire.
Vettem egy új gyári termosztátot, mivel arra gondoltam, hogy ez lehet a gond.
Azonban ezzel sem melegszik fel a hűtővíz.
Bevallom fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond
Van benne még egy termosztát, a vízpumpában (olajköri) azt is cseréld ki és jó lesz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tihpet
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14226 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 13:33:36 »
Nekem szerencsém volt, mert találtam egy kártyát az autóban amin rajta volt a szalon neve ahol az autót vásárolták 2003-ban. Felhívtam a szervizüket és megtudták mondani, hogy 2008 decemberében volt náluk az autó műszaki vizsgán. A vizsgalapon 217.000 km szerepelt, így kiszámolhattam, hogy 280.000 van jelenleg az autóban. Egyébként egy jó diagnosztikai műhelyben megtudják mondani, hogy mennyi a valós futásteljesítmény. De erről bővebben itt olvashatsz.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/07/oratekerok/
Naplózva
cszs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14227 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 13:33:55 »
Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.
Idézetet írta: Ervin - 2011.12.08 csütörtök, 13:31:38
Van benne még egy termosztát, a vízpumpában (olajköri) azt is cseréld ki és jó lesz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14228 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 13:35:26 »
Idézetet írta: cszs - 2011.12.08 csütörtök, 13:33:55
Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.
Pedig igen!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14229 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 14:33:15 »
Idézetet írta: tihpet - 2011.12.08 csütörtök, 12:54:30
Kedves Mondeo tulajdonosok
Mostanában felkapott téma a magyarországi használtautó piac helyzete, a csalások, átverések, trükközések, főleg az óra visszatekerések végett. Sokan csak legyintenek rá és úgy gondolják, abból nem lehet semmi baj, hogy 100-120 ezer km-el kevesebbet mutat a gépjármű órája a valós futásteljesítménynél. Azért csak gondoljunk bele egy picit...
Megveszünk egy autót és biztonságban érezzük magunkat, hiszen a vezérmű cseréig még 100.000 km-em van. Legalábbis azt hiszi a kedves tulajdonos, de valójában meglehet, hogy már el is hagyta azt a bizonyos csere intervallumot.
Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat. Nem mondom, hogy meglepődtem, valahol mindig is éreztem, hogy túl szép, hogy igaz legyen a 127.000 km amivel három éve megvettem az autót. Azóta cseréltem befecskendező rendszert is, de ez már megszokott probléma ennél a típusnál.
Most az érdekelne, hogy mik lennének azok a kötelező dolgok, amiket 280.000 valós futásteljesítménynél meg kéne néznem a 2003-as tdci mondeomon.
Remélem tudtok nekem segíteni!
költségsorrendben:
turbó, lendkerék-kuplung-kinyomócsapágy, segédszíjak, egr szelep (ha nincs dugózva). 400eKm-nél vezérműlánc csere.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14230 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 14:59:16 »
Idézetet írta: tihpet - 2011.12.08 csütörtök, 13:33:36
Nekem szerencsém volt, mert találtam egy kártyát az autóban amin rajta volt a szalon neve ahol az autót vásárolták 2003-ban. Felhívtam a szervizüket és megtudták mondani, hogy 2008 decemberében volt náluk az autó műszaki vizsgán. A vizsgalapon 217.000 km szerepelt, így kiszámolhattam, hogy 280.000 van jelenleg az autóban. Egyébként egy jó diagnosztikai műhelyben megtudják mondani, hogy mennyi a valós futásteljesítmény. De erről bővebben itt olvashatsz.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/07/oratekerok/
Köszi!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14231 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 15:19:28 »
Idézetet írta: cszs - 2011.12.08 csütörtök, 13:33:55
Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.
Azért írdmeg a változást kiváncsi vagyok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14232 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 19:58:01 »
a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14233 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 19:58:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 19:58:01
a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?
ha jól rém-lik 80e-ként....
No! 120anként:
http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
«
Utoljára szerkesztve: 2011.12.08 csütörtök, 20:00:25 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tibi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14234 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 19:59:15 »
Idézetet írta: robin2005 - 2011.12.07 szerda, 20:13:39
Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.
Mi lehet a gond?
Köszi
Üdv! Nekem is ez volt a problémám, szintén le volt kormolódva az elektromos vezérlésű turbóm, mert nagyon ritkán használom városon kívül.Ezért többször betiltott. Bevittem a szervízbe ott kiolvasták a hibakódot,és azt tanácsolták hogy vigyem ki autópályára hajtsam meg jól. Na adtam is neki, ez már egy éve volt azóta semmi problémám nincs vele.Pedig már én is a szétszedetésén gondolkoztam.Remélem neked is szerencséd lesz vele.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14235 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:00:08 »
Van a feszítő és görgők meg a szíj tárcsa is talán.
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 19:58:01
a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14236 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:09:16 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.08 csütörtök, 19:58:37
ha jól rém-lik 80e-ként....
No! 120anként:
http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
na hát akkor úgyis jön a karácsony
Ilyenkor minden alkatrészét illik annak az oldalnak?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14237 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:11:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 20:09:16
na hát akkor úgyis jön a karácsony
Ilyenkor minden alkatrészét illik annak az oldalnak?
hát ha xarok,akkor igen.De számolj akkor 80-100e ft plusszt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14238 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:15:20 »
Idézetet írta: alf - 2011.12.08 csütörtök, 20:11:23
hát ha xarok,akkor igen.De számolj akkor 80-100e ft plusszt......
hát ha muszáj akkor muszáj
nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14239 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 20:16:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 20:15:20
hát ha muszáj akkor muszáj
nem?
nyalván....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zeller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14240 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 21:05:34 »
Hali!
Mennyi a 2.0 TDCI (2005)-nek az üzemi hőmérséklete?
Nem megy fel 60 fölé, a kijelzőn éppen hogy eléri az "ideális" hőfok vonal alját.
Akármennyit megyek vele. Ez normális?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14241 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 21:06:35 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 21:05:34
Hali!
Mennyi a 2.0 TDCI (2005)-nek az üzemi hőmérséklete?
Nem megy fel 60 fölé, a kijelzőn éppen hogy eléri az "ideális" hőfok vonal alját.
Akármennyit megyek vele. Ez normális?
Nem... középen kell állnia, mint a czövek. Valamelyik termosztátod rossz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14242 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 21:20:14 »
Idézetet írta: Angel - 2011.12.08 csütörtök, 21:06:35
Nem... középen kell állnia, mint a czövek. Valamelyik termosztátod rossz.
Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14243 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 21:50:28 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.08 csütörtök, 21:20:14
Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
van hát! mert az összes ilyen fostos, hogyha nem nyomod neki és már fázik akkor visszaesik a vízhő!
tisztelet a kivételnek!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14244 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:14:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.12.08 csütörtök, 21:50:28
van hát! mert az összes ilyen fostos, hogyha
nem nyomod neki
és már fázik akkor visszaesik a vízhő!
tisztelet a kivételnek!
én ma tettem ellene
elmúlt 2 nap beletoltam 500km-t
múlthéten off-ba 1200-at
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zeller
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14245 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:21:15 »
Most nem értem
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14246 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:21:49 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2011.12.08 csütörtök, 21:20:14
Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
és ha kicseréled és nemváltozik akkor mi a gond mert már erre is volt példa.Azért a lassú totyogásban a városban 0 fok körül nevárjátok,hogy felmelegedjen még a régi benzinesem sem melegeded 1 vonalnál off kocsi.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14247 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:22:10 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 22:21:15
Most nem értem
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat
Cseréld ki a termosztátokat
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14248 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:23:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.12.08 csütörtök, 22:21:49
és ha kicseréled és nemváltozik akkor mi a gond mert már erre is volt példa.Azért a lassú totyogásban a városban 0 fok körül nevárjátok,hogy felmelegedjen még a régi benzinesem sem melegeded 1 vonalnál off kocsi.
Nekem melegedik off rendesen,igaz kell neki 3-4 km
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #14249 Dátum:
2011.12.08 csütörtök, 22:25:24 »
Idézetet írta: Zeller - 2011.12.08 csütörtök, 22:21:15
Most nem értem
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat
Enyém sem megy fel első vonalnál feljebb minuszfokban és a gatyám leolvad rólam úgy füt.10 fokban múltkor kikapcsoltam a fűtést és felment középre.ha megyek vele 100-120-al középen van és ha megint totoja a városban első vonalnál áll.Azért nemcseréélem ki,hogy előfordulhat,hogy nemváltozik semmi.Én így gondolom mert tavaly is ilyen volt.Volt itt nálunk 15 fok is a múlt héten és középen volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
278
279
280
281
282
283
284
[
285
]
286
287
288
289
290
291
292
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ