Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:09:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685532 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14200 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 21:58:34 »

Meg még ezek:
Fűthető első, ESP, riasztó, xenon, sony6, stílus kézifékkar, delux szőnyeg, más ködlámpa, metálfény.
Ez nem eltérés ezt be lehett rakni nem ST felszereltségbe is kivéve a ködlámpa mer az az optika része neem?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14201 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 22:04:24 »

Ez nem eltérés ezt be lehett rakni nem ST felszereltségbe is kivéve a ködlámpa mer az az optika része neem?

Nem, ez széria.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #14202 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 22:12:14 »

Nem, ez széria.
Nem értettél. Ennél igen széria, d ezeket be lehett rakni más felszereltségbe is. Az ST optikát és belsőt pl nem lehetett rendelni csak ST-vel. No mindegy, amúgy szép autó, mondjuk nekem jobban tetszett az MKIII-nál a stylus spoilerezéssel de ízlések és pofonok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14203 Dátum: 2011.12.05 hétfő, 22:43:01 »

Nem értettél. Ennél igen széria, d ezeket be lehett rakni más felszereltségbe is. Az ST optikát és belsőt pl nem lehetett rendelni csak ST-vel. No mindegy, amúgy szép autó, mondjuk nekem jobban tetszett az MKIII-nál a stylus spoilerezéssel de ízlések és pofonok.

Ja, értem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14204 Dátum: 2011.12.06 kedd, 09:57:20 »

Ja, értem.
offoltok rendesen.  falbav
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hajsza666
Vendég
« Új hozzászólás #14205 Dátum: 2011.12.06 kedd, 18:36:03 »

Köszönöm a válaszokat!
Tényleg az lesz a legjobb ,ha megnézetem és nem találgatunk.Ha meg van a probléma ,jelzem!
Még egyszer köszönöm!
Naplózva
hajsza666
Vendég
« Új hozzászólás #14206 Dátum: 2011.12.07 szerda, 18:28:16 »

Sziasztok!

Ma meg volt a diagnosztika!A hiba forrása valószínűleg az EGR szelep.Legalábbis a számítógép semmi mást nem jelzett hibának.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14207 Dátum: 2011.12.07 szerda, 18:43:09 »

Sziasztok!

Ma meg volt a diagnosztika!A hiba forrása valószínűleg az EGR szelep.Legalábbis a számítógép semmi mást nem jelzett hibának.

Akkor azt ki kell pucoltatni,ledugózni,venni egy hibakód-scenner-t és kitörölni néha a kódot,ha felvillan a sárga kis lámpa  wave
Naplózva
hajsza666
Vendég
« Új hozzászólás #14208 Dátum: 2011.12.07 szerda, 19:16:37 »

Igen a szerelő is ezt mondta!De azért a GO szűrőt is kicseréltetem.
Naplózva
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14209 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:13:39 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.

Mi lehet a gond?

Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14210 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:20:02 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.

Mi lehet a gond?

Köszi
Megszorultak a terelők a turbóban, mielőbb takaríttasd ki, mert elfüstöl az elektronika, és az nem olcsó.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14211 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:25:26 »

Megszorultak a terelők a turbóban, mielőbb takaríttasd ki, mert elfüstöl az elektronika, és az nem olcsó.

Ok. Köszi.

DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #14212 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:27:43 »

Ne takarítsd, takaríttasd.
Ok. Köszi.

DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
robin2005
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #14213 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:29:10 »

Ne takarítsd, takaríttasd.

Jo oké. értem.

Turbót le kell hozzá szerelni? ÉS hol takaríttassam?
Naplózva

Ford Mondeo Tournier Ambiente 2.0 TDDI 2001 115 Le
Ford Mondeo Tournier Ghia  2.0 TDCI 2004 130 Le (Euro 4)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14214 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:42:49 »

Jo oké. értem.

Turbót le kell hozzá szerelni? ÉS hol takaríttassam?

Le kell hozzá venni, és a füstoldalt kell bontani...nagyon be tud állni, minden kis mozgó sonkát és koszorút ki kell venni és letisztítani...a kis karnak amit mozgat az elektronika, saját súlyátol le kell esni alsó helyzetbe, akkor jó!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14215 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:51:01 »

Le kell hozzá venni, és a füstoldalt kell bontani...nagyon be tud állni, minden kis mozgó sonkát és koszorút ki kell venni és letisztítani...a kis karnak amit mozgat az elektronika, saját súlyátol le kell esni alsó helyzetbe, akkor jó!
elég csak a csonkból kicsavarozi??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14216 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:53:57 »

elég csak a csonkból kicsavarozi??
Nem elég, akkor nem kellene leszerelni a csonkot, ebben az esetben pont a csonkban a lényeg.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14217 Dátum: 2011.12.07 szerda, 20:55:06 »

Nem elég, akkor nem kellene leszerelni a csonkot, ebben az esetben pont a csonkban a lényeg.
akkor úgy maradt nyes vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14218 Dátum: 2011.12.07 szerda, 22:23:13 »

Ok. Köszi.

DE még ilyet nem csináltam ennél a kocsinál.Leveszem a levegő csövet a turbóról és ott kell?

anyit ellenőriztess a szerelőddel,ha leveszi a tubó karját az elektromos dobozról és hogyan mozog a kar!?
Ha könnyen,akkor nem kell levenni a turbót,mert az elektronika halt meg.Javítható,cikk a FAQ-ban!
Ha szorul vagy nehezen jár a kar,akkor lehet a kipucoláson agyalni.

De mindenek előtt olvastatsd ki a hibakódot,mert a turbónak van egy rakat saját hibakódja.Nehogy mellélőjünk a távdiagnosztikával! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14219 Dátum: 2011.12.07 szerda, 23:31:38 »

elég csak a csonkból kicsavarozi??
kifelé még csak-csak kijön, de hogy vissza nem teszed függőleges helyzetben működőképesen, az tuti.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #14220 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 11:13:32 »

Sziasztok!

Most vettem az autót, nem tudom hogy ez mennyire probléma:
Azt csinálja a 2.0TDCI (2005), hogy teljesen random időben, mindegy hogy hideg vagy meleg a motor, gyorsításnál, néha hangos. Mintha szelephang lenne.
Nem sok ideig, de elég hangos, aztán mondjuk gyorsítás közben 0 mp alatt teljesen halk lesz. Kb 10 km és hallom megint.
Azt vettem észre mintha nagyobb gázadásra elhallgatna.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #14221 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 11:40:09 »

Sziasztok!

Most vettem az autót, nem tudom hogy ez mennyire probléma:
Azt csinálja a 2.0TDCI (2005), hogy teljesen random időben, mindegy hogy hideg vagy meleg a motor, gyorsításnál, néha hangos. Mintha szelephang lenne.
Nem sok ideig, de elég hangos, aztán mondjuk gyorsítás közben 0 mp alatt teljesen halk lesz. Kb 10 km és hallom megint.
Azt vettem észre mintha nagyobb gázadásra elhallgatna.

pl kérdés milyen olaj van benne, mikor lett beletöltve ... rosszabb minőségű v régi olaj pl a hidrotőkével okozhatja ezt a tünetet.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #14222 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 12:54:30 »

Kedves Mondeo tulajdonosok

Mostanában felkapott téma a magyarországi használtautó piac helyzete, a csalások, átverések, trükközések, főleg az óra visszatekerések végett. Sokan csak legyintenek rá és úgy gondolják, abból nem lehet semmi baj, hogy 100-120 ezer km-el kevesebbet mutat a gépjármű órája a valós futásteljesítménynél. Azért csak gondoljunk bele egy picit...
Megveszünk egy autót és biztonságban érezzük magunkat, hiszen a vezérmű cseréig még 100.000 km-em van. Legalábbis azt hiszi a kedves tulajdonos, de valójában meglehet, hogy már el is hagyta azt a bizonyos csere intervallumot.
Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat. Nem mondom, hogy meglepődtem, valahol mindig is éreztem, hogy túl szép, hogy igaz legyen a 127.000 km amivel három éve megvettem az autót. Azóta cseréltem befecskendező rendszert is, de ez már megszokott probléma ennél a típusnál.
Most az érdekelne, hogy mik lennének azok a kötelező dolgok, amiket 280.000 valós futásteljesítménynél meg kéne néznem a 2003-as tdci mondeomon.

Remélem tudtok nekem segíteni!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14223 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 12:57:08 »

Kedves Mondeo tulajdonosok

Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat.

Ezt hogy derítetted ki?
Az enyém is "neppertől" van, tudsz nekem segíteni?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
cszs
Vendég
« Új hozzászólás #14224 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:28:01 »

Sziasztok!

A kövezkezőkben kérném a véleményeteket. A nyáron vettem észre, hogy a TDCI M III-om hűtővize néha túmelegszik. majdnem elérve a piros zónát.
A szerelőm azt mondta, hogy szerinte a hűtők tisztítása megoldás lehet.
Így is történt, a melegedés pedig megszünt.
A hidegek beköszöntével azonban azt tapsztaltam, hogy a víz nem melegszik fel szinte semennyire.
Vettem egy új gyári termosztátot, mivel arra gondoltam, hogy ez lehet a gond.
Azonban ezzel sem melegszik fel a hűtővíz.

Bevallom fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14225 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:31:38 »

Sziasztok!

A kövezkezőkben kérném a véleményeteket. A nyáron vettem észre, hogy a TDCI M III-om hűtővize néha túmelegszik. majdnem elérve a piros zónát.
A szerelőm azt mondta, hogy szerinte a hűtők tisztítása megoldás lehet.
Így is történt, a melegedés pedig megszünt.
A hidegek beköszöntével azonban azt tapsztaltam, hogy a víz nem melegszik fel szinte semennyire.
Vettem egy új gyári termosztátot, mivel arra gondoltam, hogy ez lehet a gond.
Azonban ezzel sem melegszik fel a hűtővíz.

Bevallom fogalmam sincs, hogy mi lehet a gond
Van benne még egy termosztát, a vízpumpában (olajköri) azt is cseréld ki és jó lesz.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tihpet
Vendég
« Új hozzászólás #14226 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:33:36 »

Nekem szerencsém volt, mert találtam egy kártyát az autóban amin rajta volt a szalon neve ahol az autót vásárolták 2003-ban. Felhívtam a szervizüket és megtudták mondani, hogy 2008 decemberében volt náluk az autó műszaki vizsgán. A vizsgalapon 217.000 km szerepelt, így kiszámolhattam, hogy 280.000 van jelenleg az autóban. Egyébként egy jó diagnosztikai műhelyben megtudják mondani, hogy mennyi a valós futásteljesítmény. De erről bővebben itt olvashatsz. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/07/oratekerok/
Naplózva
cszs
Vendég
« Új hozzászólás #14227 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:33:55 »

Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.



Van benne még egy termosztát, a vízpumpában (olajköri) azt is cseréld ki és jó lesz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #14228 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 13:35:26 »

Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.



Pedig igen!
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #14229 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 14:33:15 »

Kedves Mondeo tulajdonosok

Mostanában felkapott téma a magyarországi használtautó piac helyzete, a csalások, átverések, trükközések, főleg az óra visszatekerések végett. Sokan csak legyintenek rá és úgy gondolják, abból nem lehet semmi baj, hogy 100-120 ezer km-el kevesebbet mutat a gépjármű órája a valós futásteljesítménynél. Azért csak gondoljunk bele egy picit...
Megveszünk egy autót és biztonságban érezzük magunkat, hiszen a vezérmű cseréig még 100.000 km-em van. Legalábbis azt hiszi a kedves tulajdonos, de valójában meglehet, hogy már el is hagyta azt a bizonyos csere intervallumot.
Az én autómról tegnap derült ki, hogy jelenleg 280.000 km van benne. Az óra persze csupán 182.000-et mutat. Nem mondom, hogy meglepődtem, valahol mindig is éreztem, hogy túl szép, hogy igaz legyen a 127.000 km amivel három éve megvettem az autót. Azóta cseréltem befecskendező rendszert is, de ez már megszokott probléma ennél a típusnál.
Most az érdekelne, hogy mik lennének azok a kötelező dolgok, amiket 280.000 valós futásteljesítménynél meg kéne néznem a 2003-as tdci mondeomon.

Remélem tudtok nekem segíteni!

költségsorrendben:
turbó, lendkerék-kuplung-kinyomócsapágy, segédszíjak, egr szelep (ha nincs dugózva). 400eKm-nél vezérműlánc csere. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #14230 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 14:59:16 »

Nekem szerencsém volt, mert találtam egy kártyát az autóban amin rajta volt a szalon neve ahol az autót vásárolták 2003-ban. Felhívtam a szervizüket és megtudták mondani, hogy 2008 decemberében volt náluk az autó műszaki vizsgán. A vizsgalapon 217.000 km szerepelt, így kiszámolhattam, hogy 280.000 van jelenleg az autóban. Egyébként egy jó diagnosztikai műhelyben megtudják mondani, hogy mennyi a valós futásteljesítmény. De erről bővebben itt olvashatsz. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/12/07/oratekerok/

Köszi!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14231 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 15:19:28 »

Köszi a gyors választ.
Igen tudom, hogy van benne még egy, de nem gondoltam volna, hogy az ennyire befolyásolja a dolgot.



Azért írdmeg a változást kiváncsi vagyok.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14232 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 19:58:01 »

a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14233 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 19:58:37 »

a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?  vigyor3
ha jól rém-lik 80e-ként.... Roll Eyes

No! 120anként: http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
« Utoljára szerkesztve: 2011.12.08 csütörtök, 20:00:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tibi
Vendég
« Új hozzászólás #14234 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 19:59:15 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy a faceliftes 2.0 tdci 96 kw os kombi mondeomba (elektromos turbós) 3000 fordulatnál leszabályoz és elkezd villogni az izzítás jelző, meg ma be is villant a motor jel és benne is maradt.
Hétfőn voltam szervizbe vele és megállapítottak hogy vezérműtengely helyzetérzékelő a rossz azt ma ki is cseréltem de a már említett probléma megmaradt.

Mi lehet a gond?

Köszi
Üdv!  Nekem is ez volt a problémám, szintén le volt kormolódva az elektromos vezérlésű turbóm, mert nagyon ritkán használom városon kívül.Ezért többször betiltott. Bevittem a szervízbe ott kiolvasták a hibakódot,és azt tanácsolták hogy vigyem ki autópályára hajtsam meg jól. Na adtam is neki, ez már egy éve volt azóta semmi problémám nincs vele.Pedig már én is a szétszedetésén gondolkoztam.Remélem neked is szerencséd lesz vele.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #14235 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:00:08 »

Van a feszítő és görgők meg a szíj tárcsa is talán.


a generátor szíjat mennyi km-ként kell cserélni?
Lassan 190-nél tartok és félek hogy egyszer szétesik azon az oldalon valami, mert nagyon nyekereg néha és zörög!
Van még valami alkatrész amivel nem illik megvárni amíg szétesik?  vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14236 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:09:16 »

ha jól rém-lik 80e-ként.... Roll Eyes

No! 120anként: http://www.angeltdci.atw.hu/mondeo_mk3_18_20_20tdci.xls
na hát akkor úgyis jön a karácsony  vigyor3

Ilyenkor minden alkatrészét illik annak az oldalnak?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14237 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:11:23 »

na hát akkor úgyis jön a karácsony  vigyor3

Ilyenkor minden alkatrészét illik annak az oldalnak?
hát ha xarok,akkor igen.De számolj akkor 80-100e ft plusszt...... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14238 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:15:20 »

hát ha xarok,akkor igen.De számolj akkor 80-100e ft plusszt...... Grin
hát ha muszáj akkor muszáj  szomoru1 nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #14239 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 20:16:19 »

hát ha muszáj akkor muszáj  szomoru1 nem?
nyalván.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #14240 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:05:34 »

Hali!

Mennyi a 2.0 TDCI (2005)-nek az üzemi hőmérséklete?
Nem megy fel 60 fölé, a kijelzőn éppen hogy eléri az "ideális" hőfok vonal alját.
Akármennyit megyek vele. Ez normális?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #14241 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:06:35 »

Hali!

Mennyi a 2.0 TDCI (2005)-nek az üzemi hőmérséklete?
Nem megy fel 60 fölé, a kijelzőn éppen hogy eléri az "ideális" hőfok vonal alját.
Akármennyit megyek vele. Ez normális?

Nem... középen kell állnia, mint a czövek. Valamelyik termosztátod rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #14242 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:20:14 »

Nem... középen kell állnia, mint a czövek. Valamelyik termosztátod rossz.
Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #14243 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 21:50:28 »

Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
van hát! mert az összes ilyen fostos, hogyha nem nyomod neki és már fázik akkor visszaesik a vízhő!
tisztelet a kivételnek!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14244 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:14:06 »

van hát! mert az összes ilyen fostos, hogyha nem nyomod neki és már fázik akkor visszaesik a vízhő!
tisztelet a kivételnek!
én ma tettem ellene eplus2

elmúlt 2 nap beletoltam 500km-t
múlthéten off-ba 1200-at falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #14245 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:21:15 »

Most nem értem   smile
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat   smile
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14246 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:21:49 »

Ez hihetetlen mindnekinek hőfok gondjai vannak.
és ha kicseréled és nemváltozik akkor mi a gond mert már erre is volt példa.Azért a lassú totyogásban a városban 0 fok körül nevárjátok,hogy felmelegedjen még a régi benzinesem sem melegeded 1 vonalnál off kocsi.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14247 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:22:10 »

Most nem értem   smile
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat   smile

Cseréld ki a termosztátokat  wave
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #14248 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:23:11 »

és ha kicseréled és nemváltozik akkor mi a gond mert már erre is volt példa.Azért a lassú totyogásban a városban 0 fok körül nevárjátok,hogy felmelegedjen még a régi benzinesem sem melegeded 1 vonalnál off kocsi.

Nekem melegedik off rendesen,igaz kell neki 3-4 km Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #14249 Dátum: 2011.12.08 csütörtök, 22:25:24 »

Most nem értem   smile
Akkor ez most gyári dolog, hogy mindenkinek ez a baja?
Mindenkinek termosztát problémája van?
Akkor vegyek újat, vagy ez van?
Köszi a válaszokat   smile
Enyém sem megy fel első vonalnál feljebb minuszfokban és a gatyám leolvad rólam úgy füt.10 fokban múltkor kikapcsoltam a fűtést és felment középre.ha megyek vele 100-120-al középen van és ha megint totoja a városban első vonalnál áll.Azért nemcseréélem ki,hogy előfordulhat,hogy nemváltozik semmi.Én így gondolom mert tavaly is ilyen volt.Volt itt nálunk 15 fok is a múlt héten és középen volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.